Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Olandų - Antakalnio - Kosciuškos g. sankryžos rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Olandų - Antakalnio - Kosciuškos g. sankryžos rekonstrukcija

    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
    racijos yra. tačiau kas tada liktų iš kraštinės juostos. apskritai nubraižius tas juostas galima sukurti negera precedenta: daugeliu atrodys, kad tokiu atveju jam įvažiuojant į žiedą yra pirmenybė, nes juostos taip rodo
    Nekalbėjau apie eiliškumą. Važiuojantis žiedu turi turėti pirmenybę (kaip ir dabar be poros išimčių - prie Vilniaus Operos ar poros minėtų Kaune). Kalbėjau apie būdus padidinti pralaidumą, bent nužymint juostas kaip Klaipėdos Taikos prospekte

    Kelios nuotraukos prie Antakalnio / Olandų žiedo. Fotografuota šiandien apie 19:00. Jei fotografuočiau darbo dieną, nesimatytų nieko, išskyrus ištisinį kamštį

    Čia tas ženklas, apie kurį kalbėjau


    Dauguma mašinų naudoja tik antrą juostą, kažkas (sukantis į kairę) persirikiuoja iki trečios juostos


    Naudojama tik antra juosta - važiavimas žiedu


    Naudojama tik antra juosta - sukimas į Olandų g.


    Įvažiuojant į žiedą net troleibusas naudoja tik antrą juostą, pirma - tuščia

    #2
    Ar man pasivaideno, ar išties Antakalnio žiedinėje sankryžoje ties Petro ir Povilo bažnyčios bus įrenginėjami šviesoforai?
    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

    Comment


      #3
      Tai čia klaba eina apie Olandų žiedą?

      Bet kuriuo atveju (dabar permečiau atmintyje) turbūt bus vienintelė žiedinė sankryža Lietuvoje reguliuojama šviesoforais. Na bent aš kitos nežinau.
      gera gyventi gerai

      Comment


        #4
        Parašė Kema Rodyti pranešimą
        Tai čia klaba eina apie Olandų žiedą?

        Bet kuriuo atveju (dabar permečiau atmintyje) turbūt bus vienintelė žiedinė sankryža Lietuvoje reguliuojama šviesoforais. Na bent aš kitos nežinau.
        Na kažkam galvoje tikrai proto trūksta. Negana to kad žaliaisiais koridoriais nepadarė Ukmergės plento ir Laisvės pr., tai dar nori pastatyti šviesoforą ten, kur jo sveiku protu nepastatysi. Tikriausiai tai bus vienintelė žiedinė sankryža pasaulyje reguliuojama šviesoforais.
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          #5
          Viename žiede – daugybė šviesoforų
          Andrejus Žukovskis, "Vilniaus diena"
          2008 rugpjūčio mėn. 23 d. 00:10
          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18260116

          Comment


            #6


            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

            Comment


              #7
              Tas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai. Šiaip šituo žiedu didžioji dalis srauto ir važiuoja ,,tiesiai''. Manau turėtų būti taip:



              Arba tada iš vis reiktų naikinti žiedą ir daryti standartinę sankryžą.
              Flickr

              Comment


                #8
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Tas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai. Šiaip šituo žiedu didžioji dalis srauto ir važiuoja ,,tiesiai''. Manau turėtų būti taip:

                http://i305.photobucket.com/albums/n...ojo/ziedas.jpg

                Arba tada iš vis reiktų naikinti žiedą ir daryti standartinę sankryžą.
                Pas tave bloga schema, nes Olandų žiedas su "dešiniaisiais posūkiais" išplatėja iki trijų juostų.
                www.lt-lv-forum.org/

                Comment


                  #9
                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Pritariu, siuo konkreciu atveju pasiulytas variantas neaktualus.
                  Šiaip tai Olandų žiedas vienintelis iš didžiųjų Vilniuje, kuris neišplatėja iki 3 juostų

                  http://maps.google.com/maps?ie=UTF8&...00412&t=h&z=18

                  Bet toks pertvarkymas duotų nedaug naudos, nes norint išsukti iš antros juostos žiede reikėtų persirikiuot į pirmą ir vėl susidarytų kamščiai... O dabar pirma į dešinę, antra sukasi ir srautai nesikerta.

                  Comment


                    #10
                    Žiedui prie Žirmūnų tilto Antakalnio pusėj (dar vadinamam Šv.Petro ir Povilo arba Olandų) pats bandžiau surasti geresnių sprendimų. Tiesa, tai buvo tik papaišymai pieštuku ant Google Earth nuotraukos, bet manau, šis tas geresnio, nei dabartinė situacija su keistai išdėstytais šviesoforais. Visų pirma jų didžiausia klaida ta, kad sumanė stabdyti eismą ratu, ko daryti negalima, nes bus visiškas chaosas. Taip ir buvo, kiek žinau, kai trumpą laiką buvo įjungti tie šviesoforai. Berods savaitei laiko. Pasistengsiu papaišyti savo sprendimą aiškiau ir įdėti čia. Jeigu tik domina, žinoma.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Žiedui prie Žirmūnų tilto Antakalnio pusėj (dar vadinamam Šv.Petro ir Povilo arba Olandų) pats bandžiau surasti geresnių sprendimų. Tiesa, tai buvo tik papaišymai pieštuku ant Google Earth nuotraukos, bet manau, šis tas geresnio, nei dabartinė situacija su keistai išdėstytais šviesoforais. Visų pirma jų didžiausia klaida ta, kad sumanė stabdyti eismą ratu, ko daryti negalima, nes bus visiškas chaosas. Taip ir buvo, kiek žinau, kai trumpą laiką buvo įjungti tie šviesoforai. Berods savaitei laiko. Pasistengsiu papaišyti savo sprendimą aiškiau ir įdėti čia. Jeigu tik domina, žinoma.
                      Butinai papaisyk ir imesk.
                      Visiskai pritariu, stabdyti eisma paciame ziede nesamone. Gal visiskai kitaip suveiktu kiek paprastesnis variantas. Nera jokio reikalo degti sviesoforu ziedo viduje, uztenka tik ivaziavimuose i ziedus. Pilno rato niekas neapsukineja (nu gal kartais koks paklydelis). Siulyciau uzdegineti zalia signala paeiliui pagal laikrodzio rodykle kiekvienam ivaziavimui. Taip galetu buti siek tiek sutaupoma laiko ir zalias signalas uzsidegtu kitam ivaziavimui, dar visiems nepervaziavus ziedo ankstesniame ivaziavime. Kitaip sakant gautusi beveik nenutrukstamas srautas. O kad nekiltu klausimu kieno pirmenybe, jei visgi kazkas sugalvos daryti pilna rata, tai ivaziavimuose zalios lempos turetu buti su rodyklemis (t.y. vaziuoti galima pries tai praleidus visus pagrindiniame kelyje).
                      Pagrindinis trukdis visgi islieka troleibusai, katrie vaziuoja ziedu salyginai labai letai, ir vien del ju reik ilgesnio sviesoforu periodo.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Butinai papaisyk ir imesk.
                        Visiskai pritariu, stabdyti eisma paciame ziede nesamone. Gal visiskai kitaip suveiktu kiek paprastesnis variantas. Nera jokio reikalo degti sviesoforu ziedo viduje, uztenka tik ivaziavimuose i ziedus. Pilno rato niekas neapsukineja (nu gal kartais koks paklydelis). Siulyciau uzdegineti zalia signala paeiliui pagal laikrodzio rodykle kiekvienam ivaziavimui. Taip galetu buti siek tiek sutaupoma laiko ir zalias signalas uzsidegtu kitam ivaziavimui, dar visiems nepervaziavus ziedo ankstesniame ivaziavime. Kitaip sakant gautusi beveik nenutrukstamas srautas. O kad nekiltu klausimu kieno pirmenybe, jei visgi kazkas sugalvos daryti pilna rata, tai ivaziavimuose zalios lempos turetu buti su rodyklemis (t.y. vaziuoti galima pries tai praleidus visus pagrindiniame kelyje).
                        Pagrindinis trukdis visgi islieka troleibusai, katrie vaziuoja ziedu salyginai labai letai, ir vien del ju reik ilgesnio sviesoforu periodo.
                        Butent pilną ratą apsukinėja troleibusai gryžtantys į parką iš antakalnio žiedo ir saulėtekio...
                        Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                        Comment


                          #13
                          Patingėjau perpaišyti, tad įkeliu savo pirminius pamąstymus. Tai labai primityviai, bet tiesiog dėl idėjos.

                          Pirmasis variantas:


                          Kiekvienai gatvei įvažiavimui į žiedą būtų reikalinga po tris juostas. Viena į dešinę, kita tiesiai, o trečia į kairę. Išvažiavimui iš žiedo reikalingos tik dvi juostos, nes į pirmąją juostą važiuos tik tie, kurie suka į dešinę, o kiti - į antrąją. Žiede posūkis į dešinę būtų galimas ir per raudoną, nes tam būtų palikta atskira juosta.
                          Žemiau pabandžiau įsivaizduoti šviesoforų fazes. Gavosi komplikuota, nes kadangi reikia apvažiuoti visą žiedą, į kairę gali sukti tik iš vienos gatvės.

                          Antrasis variantas:


                          Vėlgi reikalingos trys juostos įvažiavimui, dvi - išvažiavimui. Šiuo atveju reikėtų per žiedo vidurį įrengti posūkius į kairę. Tai pagerintų pralaidumą ir sumažintų šviesoforų fazių skaičių, nes nereikėtų apvažiuoti viso žiedo. Toliau viskas, kaip pirmajame variante - posūkiai į dešinę galimi per raudoną, tiesiai - apvažiuojant pusę žiedo. Taip pat - mano bandymai įsivaizduoti šviesoforų fazes.

                          Abiem atvejais turėtų būti gan ilgos pauzės tarp fazių, kad visi spėtų išvažiuoti. Stop linijos būtų nubrėžtos tik įvažiavimuose į žiedą. Eismas ratu nebus stabdomas priverstinai, o tiesiog visi įvažiavusieji turėtų išvažiuoti.

                          Antruoju atveju pirmojoje ir trečiojoje šviesoforų fazėje turbūt į kairę geriau nereikėtų važiuoti net ir iki antrosios stop linijos.

                          O apsisukti abiem atvejais galima būtų iš juostos į kairę - kelias apsisukimui lieka laisvas.

                          Comment


                            #14
                            Šviesoforai – nereikalingi

                            http://www.lrytas.lt/?data=20090708&...n090708&view=2
                            Arūnas DUMALAKAS
                            LR korespondentas
                            2009-07-08
                            Keli bandymai reguliuoti transporto eismą prie Šv.Petro ir Povilo bažnyčios baigėsi visiška nesėkme. Bet koks mėginimas tai daryti pavirsdavo didžiulėmis spūstimis.
                            Vien geltona akimi daugiau nei pusmetį mirksėję šviesoforai prie Šv.Petro ir Povilo bažnyčios netrukus bus išmontuoti. Septyni mėginimai juos įjungti buvo nesėkmingi, nes sukeldavo didžiules transporto grūstis.
                            Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovas Vaidotas Antanavičius negalėjo pasakyti, kada šviesoforai bus išmontuoti.
                            Šviesoforus įrengusios bendrovės „Siemens“, „Fima“, „HNIT Baltic“ ir „Urbico“ už darbą negaus apie 400 tūkstančių litų.
                            Viena priežasčių, kodėl atsisakyta šviesoforų Olandų transporto žiede, – nepavyko išspręsti eismo problemų.
                            Įjungus šviesoforus, tai vienoje, tai kitoje aplinkinėje gatvėje nuolat susidarydavo transporto grūsčių.
                            Šviesoforus Olandų transporto žiede dar praėjusių metų pabaigoje mėgino sureguliuoti bendrovės „Siemens“ specialistai.
                            Jau tada jie prasitarė, kad tai – sunkiai įveikiama užduotis.
                            Padėti sureguliuoti eismą mėgino ir kelių policininkai, stabdę nedrausmingus vairuotojus ir pėsčiuosius.
                            Tačiau viskas buvo veltui.
                            Tačiau transporto grūstys šioje vietoje susidarydavo ne tik dėl didelių automobilių srautų.
                            Eismą sutrikdydavo ir avariją patyrusios ar sugedusios mašinos. Kliūtį išvydę vairuotojai nesugebėdavo jos apvažiuoti.
                            Jau tuomet įmonės „Susisiekimo paslaugos“ eismo skyriaus viršininkas Jevgenijus Solovjovas kalbėjo, kad šviesoforus gali tekti išmontuoti, nes rezultatas juos įjungus netenkina.

                            Comment


                              #15
                              Geriau būtų padarę paprastą sankryžą, praleidumas tikrai būtų žymiai didesnis nei dabar ir reguliavimas srautų paprastesnis.
                              Flickr

                              Comment


                                #16
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Geriau būtų padarę paprastą sankryžą, praleidumas tikrai būtų žymiai didesnis nei dabar ir reguliavimas srautų paprastesnis.
                                Kažin ar nuo to būtų geriau. Problema ta, kad Olandų žiedas labai mažas, o eismas iš visų 4 pusių labai didelis, dar ir Petro ir Povilo bažnyčia yra nemažas traukos centras. Štai palyginimui už tilto esantis Žirmūnų žiedas yra daug didesnis, ir jame tokios transporto grūstys nesusidaro. Efektyviausia būdas didinant pralaidumą Olandų žiede — jį padidinti, tačiau tai praktiškai neįmanoma.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Kažin ar nuo to būtų geriau. Problema ta, kad Olandų žiedas labai mažas, o eismas iš visų 4 pusių labai didelis, dar ir Petro ir Povilo bažnyčia yra nemažas traukos centras. Štai palyginimui už tilto esantis Žirmūnų žiedas yra daug didesnis, ir jame tokios transporto grūstys nesusidaro. Efektyviausia būdas didinant pralaidumą Olandų žiede — jį padidinti, tačiau tai praktiškai neįmanoma.
                                  Taip, daugiau juostų nepridėsi, o jei būtų sankryžą, laisvai manau tilptų kiekviena kryptimi po 2 juostas važiuoti tiesiai ir po vieną į dešinę ir kairę.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                    ne didinti jį reikia, o tikrai daryti, kaip čia kai kurie sako - didelę sankryžą. tuomet jau su tos stebuklingos sistemos pagalba būtų galima suderinti žalios šviesos laikus, jų degimo trukmę ir galbūt šitą sankryža nebebūtų tokia durna
                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Taip, daugiau juostų nepridėsi, o jei būtų sankryžą, laisvai manau tilptų kiekviena kryptimi po 2 juostas važiuoti tiesiai ir po vieną į dešinę ir kairę.
                                    Pati sankryža/žiedas yra durna ne tik dėl to, kad ten subėga 4 didelės eismo arterijos, bet ir dėl geografinių sąlygų. Norint kažką plėsti ar pertvarkyti, reikės panaikinti Jono Pauliaus II-ojo aikštę, nes daugiau tuščios erdvės aplinkui nebelabai yra, o statiniai yra tarpukario statybos ir dar senesni. Nejaugi siūlote paimti po kelis kvadratinius metrus iš Didžiosios Britanijos ir Danijos ambasadų?
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #19
                                      Šviesoforai iš sostinės Olandų žiedo keliaus į sandėlį
                                      http://vz.lt/straipsnis/2009/08/13/S...iaus_i_sandeli

                                      Parašė vz.lt
                                      Keliolika Olandų žiede buvusių šviesoforų buvo įrengti pradėjus mieste diegti modernią eismo valdymo sistemą. Jie turėjo padėti reguliuoti automobilių srautus, važiuojančius Antakalnio link ir Olandų gatve.

                                      Tačiau ši idėja nepasiteisino. Nors šviesoforus kelis kartus reguliavo iš Vokietijos atvykę bendrovės „Siemens“ specialistai, jiems nepavyko įjungti šių šviesoforų į bendrą sistemą.

                                      Vokiečių specialistai buvo atvažiavę šešis kartus. Jie diegė įvairias programas, bandė visus galimus variantus, kad tik šviesoforai tinkamai veiktų. Tačiau vokiečių specialistai nemanė, kad Olandų žiedu pravažiuoja šitoks didelis automobilių srautas. Nutarėme išmontuoti šviesoforus, nes juos įjungus čia susidarytų dar didesnės spūstys“, – teigia Henrikas Mackela, Vilniaus savivaldybės eismo organizavimo skyriaus vedėjas.

                                      Už išmontuotus šviesoforus bendrovei „Siemens“, kuri ir diegė naują šviesoforų sistemą Vilniuje, mokėti nereikės.

                                      Automatizuota šviesoforų sistema Vilniaus mieste normaliai turėtų pradėti veikti rugpjūčio pabaigoje. Ji miestui kainuos 145 mln. Lt.
                                      Geri vokiečių specialistai - atvažiavo, galvojo matyt, kad kaimas su pora automobilių, o čia pasirodo oho kiek transporto

                                      Comment


                                        #20
                                        Šviesoforai keliaus į sandėlį

                                        http://www.lrytas.lt/?data=20090813&...i090813&view=2

                                        Tas pats straipsnis, tik kiek papildytas, įmetu ko nebuvo vz.lt straipsnyje:

                                        Aurelija JONUŠAITĖ
                                        LR korespondentė
                                        2009-08-13
                                        Daugiausia problemų ir didžiausios automobilių spūstys tie Olandų žiedu susidaro dėl pėsčiųjų.
                                        Dėl to pėsčiųjų perėją teks patraukti maždaug 20 metrų nuo žiedo – per gatvę einantys pėstieji netrikdys automobilių eismo.
                                        „Bus įrengti atitvarai, kad žmonės nevaikščiotų, kur negalima, o perėja bus su saugumo salele.
                                        Rugsėjį šie darbai turėtų būti baigti“, – sakė H.Mackela.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X