Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

    Čia toks pakankamal rimtas projektas kaip sutvarkyti užkimštą kelią per HE:
    www.delfi.lt

    Daina Skominienė, Kauno radijo ir televizijos žinių tarnyba
    2004 kovo mėn. 10 d. 06:01
    Siauras kelias prie Kauno hidroelektrinės gali virsti dviejų aukštų estakada

    Kauno architektai siūlo kaip galima išspręsti transporto srautų problemą prie kauno hidroelektrinės - specialistai nepataria statyti naujų objektų prie esamos sankasos, platinti kelio - todėl siūloma virš jau esančio kelio statyti estakadą.

    Savivaldybės įmonės "Kauno planas" architektai siūlo palikti dabar pro hidrolektrinę vedantį kelią - juo eismas būtų nukreiptas viena kryptimi nuo Petrašiūnų link Panemunės. Virš kelio būtų sumontuota taip vainama dėžė arba kolektorius - juo automobiliai važiuotų kita kryptimi - nuo Panemunės Petrašiūnų link, ties Palemono gatve įsilietų į Ateities plentą Kauno - Vilniaus magistralėje.

    Kiek tai padidintų automobilių srauto pralaidumą, tikslių skaičiavimų nėra. Žinoma tiek, kad šiuo metu kelias labai apkrautas. Savivaldybės įmonės "Kauno planas" architekto Gedimino Šinkūno teigimu, kelias neatitinka greičio, saugumo reikalavimų, be to, vis didėjant krovininio transporto srautui, gatvė ilgainiui taps nuolatinių kamščių vieta.

    Pagal kitą pasiūlymą Kauną su pietrytine magistrale jungtų tiltas - tačiau jį ne tik būtų sudėtinga pastatyti dėl greta esančių transformatorinių, bet apvažiavimas pažeistų ir netoliese esantį draustinį.

    Pastatyti dviejų aukštų trasą kainuotų apie 50 mln. Litų. Tai, pasak specialistų, pigiausias ir lengviausiai įgyvendinamas projektas, išsprendžiantis daug metų egzistuojančią siauro kelio, vedančio pro hidroleketrinę problemą. Trasos ilgis būtų apie pusė kilometro. Tačiau, pasak specialistų, reikėtų atlikti išsamesnę analizę, kokį svorį sankasa išlaikytų - nežinia, ar dviejų aukštų gatvė nepažeistų sankasos struktūros.

    Ateityje magistralė Kaunas - Vilnius bus tęsiama, ji išsišakos į magistralę Kaunas - Daugpilis.

    Čia pat, lygiagrečiai esančiam geležinkeliui driektųsi ir europinė geležinkelio vėžė, kertantį keturias valstybes - Lenkiją, Lietuvą, Latviją ir Estiją. Vienoje sankasos pusėje dar ją statant specialiai tam paliktos betoninės atramos. Čia nuvingiuosianti geležinkelio vėžė toliau drieksis lygiagrečiai su pietrytiniu aplinkeliu. Tačiau dar neaišku, kada estakada bus pradėta statyti.

    Kol kas ji įrašyta į Kauno bendrąjį planą kaip prioritetinis projektas. Idėja tai pat figūruoja kaip intermodalinio terminalo programos dalis. Kada naujoji trasa įgaus realų pavidalą, priklausys nuo miesto valdžios planų. Finansavimas tai pat - jo greičiausiai bus ieškoma ir biudžete, ir Europos Sąjungos fonduose.

    Manoma, jog pradėjus realizuoti intermodalinio terminalo idėjas, šis projektas turėtų būti įgyvendinamas pirmiausia.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.14, 21:48. Priežastis: Tarpai tarp pastraipų

  • Zorro
    replied
    Amalių mazgas.



















    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Palemono g. statomas tunelis.









    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    čia terminai nurodyti manau geležinkelio paleidimo Kaunas-Vilnius. Paskui seks Amalių pervaža. Ir tik paleidus geležinkelio eismą pro tunelį, galės uždaryti geležinkelio eismą Palemonas- HES - Rokai ir pabaigti auto tunelį nuo Palemono iki Marių g.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet juk asfaltas jau nuo Palemono pervažos palei Palemonas - Rokai - Jiesia liniją paklotas...

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iki metų pabaigos žada? Nuotrauka atspindi realią šių dienų padėtį, nes pats ten neseniai buvau. Niekaip iki metų galo nebus baigta. Nebent žvyrą užpils ir visą žiemą eismas vyks neasfaltuotu keliu.
    Niekaip nebaigs viend dėl to jog jie pasikasė tik po palemonas-kaunas geležinkeliu, o ties palemonas - rokai įkalė metalinius skydus, atieties "kartoms". Taigi jokio važiavimo palemone negalima tikėtis bent 2-3 metus kol neivyks palemonas rokai europinės vėžės tiesimas. Keisčiausia jog 5-6 metams uždėta plyta ties mitnijos pastatu mėlynu dešinėje nuotraukos dalyje - nieko sau taip sau imti ir leisti tiek metų laikyti plytą pakankamai judrioje gatvėje.. Šiai minutei transportas ten darda, bet prasidėjus rudeniui vėl plauks kaip ir praeitą rudęnį-pavasarį..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iki metų pabaigos žada? Nuotrauka atspindi realią šių dienų padėtį, nes pats ten neseniai buvau. Niekaip iki metų galo nebus baigta. Nebent žvyrą užpils ir visą žiemą eismas vyks neasfaltuotu keliu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kaip gerai, kad Lietuvoje vykdomi net du ar trys grandioziniai projektai: Liepkalnyje vyks grandiozinis kelio įgilinimas, Kauno šiauriniame aplinkkelyje vyksta grandiozinė A1 plėtra (nors noro pradėti projektuoti tikrą, o ne "grandiozinį" aplinkelį nėra ambicijų).
    Dabar paaiškėjo, kad pasikasimas Palemone po geležinkeliu irgi yra grandiozinis.

    Šita replika labiau tiktų į Žiniasklaidos temą. Kažkokie įdomūs žmonės ten dirba - jie jau nesugeba normaliai žodžiais išreikšti minčių. Labai neįprasta būna, jei antraštėje nėra žodžių "kirto, įsiuto, jautri akimirka" ar "grandiozinis".

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Palemone vykdomas grandiozinis projektas: Kaunas turės tai, ko iki šiol neturėjo

    Mieste iš viso bus įrengti trys tuneliai automobiliams ir keturios požeminės perėjos pėstiesiems bei dviratininkams.

    Šalia gyvenamųjų namų Palemone bus įrengta maždaug 1,5 kilometro ilgio triukšmą slopinančių sienučių, ant bėgių bus montuojami vibraciją bei triukšmą mažinantys slopintuvai. Didysis 4 arkų tunelis šalia Ateities plento planuojamas baigti statyti spalio mėnesio pabaigoje, likusius tunelius tikimasi užbaigti iki šių metų pabaigos.
    <..>
    Palemone vykstantys grandioziniai darbai išspręs ir įsisenėjusią problemą – kauniečius ilgus metus varginusias eismo spūstis, pavyzdžiui, prie Amalių pervažos. Pagrindinis požeminis geležinkelio kirtimo taškas bus už pusės kilometro nuo esamos Amalių pervažos, Kauno marių kryptimi.

    Šis tunelis po geležinkeliu taps pagrindiniu, kuriuo automobilių eismas vyks būsimu Kauno pietrytiniu aplinkkeliu. Pagrindinį statinį sudaro keturių arkų požeminis tunelis: per jo vidurį suprojektuoti du tuneliai automobiliams, o iš abiejų pusių du mažesni tuneliai pėstiesiems ir dviratininkams. Šioje vietoje eismą tikimasi paleisti iki šių metų pabaigos.

    Click image for larger version  Name:	DJI_0053-990x557.jpg Views:	1 Size:	136.1 KB ID:	1747378
    Paskutinis taisė skyrma; 2019.09.13, 12:35.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Apasčios g. šviesoforas yra tikrai reikalingas, čia pravažiuoja daug srauto, yra VT maršrutas.

    Svarstau, gal reiktų važiuojant iš išvažiavimų uždrausti iš karto sukti į kairę bent jau tam tikromis valandomis, o vietoje to sukti į dešinę ir ties artimiausia įvaža apsisukti.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Šiandien važiavau, tiltas jau atidarytas. Bet išties tai ne aplinkkelis, o 4 juostų gatvė ir tiek. Net tvorelės per vidurį nėra.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dabar pažiūrėju, tikrai keistoka. Greit užmetus akį į žemėlapį man kyla tokia mintis: jei jau tai aplinkkelis tai aplinkkelis (turi būti greita gatvė su atskirtu vietiniu transportu) - reikėjo pastatyti gal pora viadukų ir nutiesti tikrai nedaug dubliuojančių lygiagrečių gatvių (gal pora km, nes nemažai jau yra nutiesta?) ir būtų liuks aplinkkelis.

    Tiesa, pažiūrėjau kelią nuo užtvankos iki Garliavos, tai ten pilna šunkelių, kurie išeina tiesiai į pagrindinę gatvę, tai tada nežinau ar verta ir tuos minėtus vidukus statyti... Žvelgiant į ateitį gal reikėtų kapitaliai rekonstruoti pietrytinį aplinkkelį nuo A1 iki Garliavos?... atskiriant vietinį transportą etc...

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	288,9 kB ID:	1747052
    Paskutinis taisė spekas; 2019.09.11, 18:53.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad Ateities pl. "rekonstrukcija" - kažkoks nesusipratimas. O jei rimtai, tai imitacija. Tik danga nauja, kelkraščiai patvarkyti ir pripaišyta daug visko ant asfalto. Kai tai nusitrins, o nusitrins per žiemą, tai vėl bus siauras, neaiškaus pločio - 2 ar 3 juostų kelias be šaligatvių, normalaus apšvietimo visame ilgyje ir t.t. ir dideliu eismo srautu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Piligrimas Rodyti pranešimą
    Sveiki,
    o Apaščios g. ir Ateities pl. sankryža (tokia kaip dabar yra) bus reguliuojama, ar palikta belekokia? Jau anksčiau iš Apaščios g. ar taip vadinamos Perspektyvos g. į Ateities pl. po vieną juostą buvo ne kas įvažiuoti, o dabar kai po dvi tai iš viso smagumėlis.
    Reiktų paklausti savivaldybės, pvz. parašyti feisbuke į "Mano Kaunas".

    Komentuoti:


  • Piligrimas
    replied
    Sveiki,
    o Apaščios g. ir Ateities pl. sankryža (tokia kaip dabar yra) bus reguliuojama, ar palikta belekokia? Jau anksčiau iš Apaščios g. ar taip vadinamos Perspektyvos g. į Ateities pl. po vieną juostą buvo ne kas įvažiuoti, o dabar kai po dvi tai iš viso smagumėlis.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Pėsčiųjų ten nebūna daug, tiesiog didelis auto srautas važiuoja iš Masiulio į Kalantos g., ir nėra kaip įsijungti į žiedą.
    Pėsčiųjų nėra daug, bet jie eina po vieną kas kelias sekundes, jei būtų reguliuojama perėja, praeitų būrys kas kelias minutes.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Iš tikrųjų prolematiškas žiedas ties Šilu su nereguliuojamom pėsčiųjų perėjom.
    Pėsčiųjų ten nebūna daug, tiesiog didelis auto srautas važiuoja iš Masiulio į Kalantos g., ir nėra kaip įsijungti į žiedą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    Viskas aišku, vadinasi gyvenimas nepagerės...
    Iš tikrųjų prolematiškas žiedas ties Šilu su nereguliuojamom pėsčiųjų perėjom.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    Viskas aišku, vadinasi gyvenimas nepagerės...

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    Tai kaip suprantu visi kamščiai į/iš Petrašiūnų, ateities plente, pro hesą didžiąją dalimi susidaro dėl Amalių pervažos? Ir jie turėtų gerokai sumažėti atidarius šiuos tunelius?
    Turiu nuliūdinti. Šiuo metu Amalių pervaža atidaryta pastoviai, nes traukinių eismo kol kas nėra. Deja, vakarinio piko metu kišasi tiek Ateities pl., tiek Chemijos g.,link Petrašiūnų, nes kamščiai susidaro įvažiuojant į Petrašiūnų žiedą. Verkiant reikalingas aplinkelis nuo HES'o iki Ateities pl, o jo šiame etape dar nebus, net neaišku, ar paimta iš gyventojų žemė. Kaip yra rytinio piko metu nežinau, tokiu metu nevažinėju ten.

    Komentuoti:

Working...
X