Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Tokiais mažais akmenukais iki gatvės galo tikrai ne, bet atkarpoje iki H. Manto gatvės greičiausiai, kad taip, tik įdomu kaip toje atkarpoje priešais savivaldybę, kur gatvės viduryje anksčiau buvo sala.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Liepų gatvėje kelias taps lygesnis
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ygesnis-751537

    Liepų gatvėje, ties K.Donelaičio skveru, remontuojami akmenimis grįstos ir asfalto dangos sujungimai. Tikimasi, kad vairuotojams važiuoti taps patogiau.
    Įdomu, ar po Liepų gatvės asfaltu yra išlikę ir daugiau grindinio, ne tik ties Donelaičio aikšte? Gal vertėtų atidengti? Tokiais mažais akmenukais Klaipėdoje grįstų gatvių daugiau lyg ir nėra.

    L.Dūda teigė, kad rūpesčių kyla ir dėl Bangų gatvės, į kurią atsirems planuojamas Bastionų tiltas.

    „Visuomenės sveikatos centro specialistai sako, kad kyla per didelis triukšmas. Gatvę reikėtų išasfaltuoti. Kultūros paveldo departamentas tvirtina, kad turime palikti grindinį. Bandysime įgyvendinti tarpinį variantą. Užtaisysime siūles“, – teigė direktorius.
    Žvyro užpylimas, kaip Tiltų gatvėje, čia nepadės. Daugumą autobusų reikia išgrūsti į Mokyklos ir Pilies gatves.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ygesnis-751537

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Stadiono gatvei uostamiestyje – asfaltas

    Vadovas atkreipė dėmesį, kad iš pradžių buvo parengtas Stadiono gatvės atnaujinimo projektas, kurio įgyvendinimas buvo labai brangus. Pasak jo, arterijos, kuri driekiasi greta geležinkelio, neapsimokėjo taip rekonstruoti. Pasirinktas paprastesnis variantas. Nuspręsta ant esamos žvyruotos dangos, sutvirtinus pagrindus, pakloti asfaltą. Atsisakyta šaligatvių.

    "Niekas nevaikščios gatvės, esančios palei geležinkelį, šaligatviais", – teigė vadovas.


    Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz47dC6XMgZ

    Dūda ir toliau trykšta išminties perliukais

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Į Girulius - per "turbožiedą"

    Tylioji kelio danga nebetrikdys jautrių Girulių gyventojų miego, o visi vairuotojai, važiuojantys šios kurortinės zonos kryptimi, galės išbandyti Vakaruose sparčiai populiarėjančios eismo organizavimo naujovės - "turbožiedo" - pranašumus.
    Tą žada svarbios miesto magistralės - nuo Melnragės iki pat Klaipėdos rajono ribos vedančios Pamario gatvės - rekonstrukcijos techninį projektą rengiančios bendrovės "Kelprojektas" Klaipėdos padalinio vadovas Edmundas Kolakauskas.
    Vakar pristatydamas naujoves miesto Saugaus eismo komisijos nariams projektuotojas teigė, kad Melnragėje esančioje P. Lideikio, Pamario ir Audros gatvių sankryžoje anksčiau planuotų statyti šviesoforų įrengti neapsimoka.
    "Žiedinė sankryža čia būtų ir daug pigesnė, ir funkcionalesnė. Tačiau mes siūlome ne paprastą, o "turbožiedą". Jis būtų ir ženkliai pralaidesnis už tradicinę žiedinę sankryžą, ir saugesnis. Pagrindinis "turbožiedo" skirtumas - į jį įvažiuojama ne viena, o dviem eismo juostomis", - teigė E. Kolakauskas.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...zieda-1439425/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2016-ieji Klaipėdos gatvėse: pagrindas svarbioms naujovėms

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...425657/,page.1

    Šiais metais turėtų būti baigtas - jei, aišku, niekas neapskųs - 600 metrų Tilžės gatvės atkarpos nuo Šilutės plento iki geležinkelio pervažos rekonstrukcijos darbų pirkimo konkursas. Sykiu būtų pertvarkomas ir vadinamasis Sendvario žiedas - jis virstų paprasta keturšale sankryža, nors tam ir prieštarauja saugaus eismo ekspertai iš Vilniaus.
    "Išties buvo svarstyta pora galimų sankryžos versijų, tačiau detaliajame plane nurodytas konkretus jos tipas - keturšalė, reguliuojama šviesoforais, todėl toks ir buvo paliktas", - aiškino R. Zulcas.
    Pačiu optimistiškiausiu atveju darbai būtų pradėti paskutiniajame metų ketvirtyje, tačiau tai priklausys ir nuo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD), kuri atsakinga už kitos šios arterijos atkarpos - nuo geležinkelio iki Jakų žiedo - rekonstrukciją.
    Nurodymas detaliajame plane yra pagrindinis argumentas? Apskritai kokia nauda iš to rekonstruoto kelio/gatvės jei lieka geležinkelio pervaža?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Jau paklotas naujas asfaltas šiaurinėje Smiltelės gatvės pusėje.

    --------

    Mokyklos gatvę remontuos naktį
    Vienoje pagrindinių miesto arterijų – Mokyklos gatvėje – šiandien startuos remonto darbai. Siekdami, kad eismas būtų trikdomas kuo mažiau, kelininkai plušės naktį.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz3oemrYEuO

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Uostas nori miesto gatvių

    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...atviu-1401707/

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Klaipėdoje oficialiai atidaryta rekonstruota sankryža

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ankryza-712751

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Du lygiai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O ten pervaža ar dviejų lygių susikirtimas su geležinkeliu numatytas?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Gatvės tęsiniui uostamiestyje reikia sklypo
    Uostamiesčio valdžia ruošiasi tiesti Statybininkų prospekto tęsinį. Tam reikia paimti vieną Šilutės plente esantį žemės sklypą, kuriame yra gyvenamasis namas ir ūkinis pastatas. Dėl žemės ir statinių paėmimo kreiptasi į miesto tarybą.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...omment-2973369

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Jau dvi savaitęs "eksperimentuoja"...

    --------

    Klaipėdoje remontuos Mokyklos gatvę
    Įvertinus procedūras planuojama, kad darbai Mokyklos gatvėje galbūt prasidės kitą savaitę. Vairuotojų vėl lauks eismo apribojimai.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz3kVaFCpEx

    Iš viešųjų pirkimų portalo
    TECHNINĖ SPECIFIKACIJA

    Eil.Nr. Darbų pavadinimas Mato vnt. Preliminarus kiekis
    1. Ištisinės 4 cm storio asfalto dangos įrengimas (SMA 11 S) m2 8000
    2. Kelio bortų įrengimas, įskaitant ardymo darbus ir pagrindo įrengimą m 900
    3. Vejos bortų įrengimas, įskaitant ardymo darbus ir pagrindo įrengimą m 500
    4. Šulinių liukų pakeitimas naujais („plaukiojančio“ tipo) Vnt. 15
    5. Esamų „plaukiojančio“ tipo šulinių liukų pakėlimas iki naujos dangos lygio Vnt. 5
    6. Kelio dangos dažymas polimerinėmis medžiagomis m2 400
    7. Vejos atnaujinimas, įskaitant lyginimo darbus, 10 cm augalinio grunto sluoksnio papildymą ir žolės atsėjimą m2 600
    8. Šaligatvių dangos atstatymas, naudojant naujas g/b plyteles (300x300x60) Vnt. 500


    1. 4 cm storio dangos sluoksnio įrengimas iš asfalto mišinio SMA 11 S (30% mišinio numatant nelygumams išlyginti).

    2. Preliminarus remontuojamo ruožo ilgis ~ 440 m. Darbai vykdomi Mokyklos gatvės atkarpoje ~ 440 m nuo Mokyklos gatvės viaduko per Joniškės gatvę (naujai paklotos viaduko dangos siūlė) link Tilžės žiedo.

    3. Kelio bortai keičiami nuo užvažiavimo iš (nuvažiavimo į) Joniškės gatvę visu gatvės ilgiu link žiedo, taip pat apie žaliąsias saleles.

    4. Seni šulinių liukai ir lietaus surinkimo grotelės pakeičiami į naujo tipo („plaukiojančio“), nauji liukai pakeliami iki naujos dangos ilgio ( nauji gaminiai suderinami su AB „Klaipėdos vanduo“ iki darbų pradžios).

    5. Ties pakeistais kelio bortais keičiamos šaligatvių plytelės (techniniai šaligatviai visu pločiu, pakeičiant ir vejos bortus), ties stotelėmis, perėjomis ~ 0,6 m pločiu.

    6. Ties pakeistais bortais ~ 1 m atstumu atnaujinama žalia veja.

    7. Horizontalus ženklinimas atnaujinamas, laikantis šiuo metu galiojančių taisyklių, inžinerinių saugaus eismo priemonių (kelio ženklų) atstatymas.
    440 metrų - čia maždaug nuo viaduko iki Verpėjų stotelės.

    Komentuoti:


  • doncius
    replied
    Eksperimentai Minijos g. ir Baltijos pr sankryžoje

    Patiko vienas komentaras "Rekonstravo Jakų žiedą- užsikišo Šilutės plentas. Rekonstravo Baltijos tęsinį- užsikišo Minijos gatvė. Būkit geri, nerekonstruokit Taikos/Baltijos žiedo. Tas žiedas užknisa, bet jau geriau taip negu rekonstrukcijos, po kurių nebeįmanoma pravažiuoti."

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Jau išasfaltavo po pusę Pilies ir Naujojo uosto gatvės.

    ------

    Mirkt, mirkt. Ir viskas?
    Skirtingi gamintojai, skirtingi įvairių institucijų norai, besikeičiantys teisės aktai. Visai tai sąlygojo, kad Klaipėdos šviesoforai veikia savotiško chaoso režimu. Bet vilčių ištaisyti padėtį yra, ramina miesto valdžios atstovai.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...iskas-1388480/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šiaurės prospektą vakar per dieną išasfaltavo.

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    S. Šimkaus gatvėje užvirs darbai

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...2#.VY1thfntmkq

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Į Kruizinių laivų terminalą – naujas kelias

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...4#.VYEM5rad7To

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Uostas pasiims dvi miesto gatves

    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...atves-1340969/

    Ir svarstomi Nevėžio g. rekonstrukcijos variantai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Uostamiestyje nugriaus pavojingą stotelę

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...stotele-686926

    Apie Debreceno aikštės rekonstrukciją, yra nuotraukų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2016-aisiais planuojama įrengti dar sovietmečiu suprojektuotas, tačiau niekada taip ir nepradėjusias veikti požemines perėjas ties Ledo arena bei "Moki veži" parduotuve. Naujiems jų projektams parengti šiųmetiniame miesto biudžete jau suplanuoti pinigai. Kai požeminės perėjos bus įrengtose, tose dviejose vietose nebeliks antžeminių.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...-gala-1305717/

    Komentuoti:

Working...
X