Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ArtisLT
    replied
    O ar yra planuojamas Jūrininkų pr. pratęsimas į LEZ? Jis man atrodo būtų žymiai logiškesnis. Ten realiai tik viaduką per geležinkelį reikėtų padaryti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    http://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/16/
    Vykdomi darbai (linijiniai objektai): Kelio Nr. 141
    Darbo pavadinimas Projektavimo darbai Kelio Nr. 141
    Ruožo pradžia, km 222,52
    Ruožo pabaiga, km 226,04
    Objektas Kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda ruožo nuo 222,52 iki 228,92km rekonstravimo teritorijų planavimo dokumentų ir techninio darbo projekto parengimas su poveikio aplinkai vertinimu
    Sutarties Nr. 2010-0192/1
    Sutarties pradžia balandžio 29, 2010
    Sutarties pabaiga sausio 2, 2017
    Duomenų importo data sausio 18, 2017
    Tai va ir neaišku kodėl toks datos rėžis ir ką ten daro tiek laiko

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied

    Klaipėda turės naują išvažiavimą iš miesto
    2020 metų pradžioje iš Statybininkų prospekto bus galima patekti tiesiai į kelią „Klaipėda – Šilutė“, o šiuo – į Jakų žiedą, jungiantį Klaipėdą su svarbiomis šalies magistralėmis. Statybininkų prospekto tęsinys drieksis per Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos teritoriją.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...iesto-1530058/

    Kokiame stovyje Jakų žiedo III etapas ir Šilutės kelio rekonstrukcija? Pabaigus ir juos ryškiai sumažėtų Baltijos pr. - Šilutės pl. žiedo apkrova.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Paskelbtas pirkimas Pamario gatvės rekonstrukcijos 1 etapui. Susikirtime su Lideikio ir Audros gatvėmis bus įrengiama žiedinė sankryža.
    Pirkimas: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
    Techninis projektas: http://liepa.klaipeda.lt/files/Pamario-gatve.zip

    1 etapo brėžinys:

    Didelis: http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-001.jpg

    Visos gatvės eismo organizavimo brėžiniai (jpg. dideli!):
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-001.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-002.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-003.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-004.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-005.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-006.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-007.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-008.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-009.jpg

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šalinamos kliūtys didiesiems objektams
    Jau juda nacionalizavimo procedūros, būtinos norint statyti Bastionų tiltą ir tiesti Bastionų gatvę bei Statybininkų prospekto tęsinį.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ktams-1524194/

    Nutiesus Statybininkų prospekto tęsinį ir rekonstravus Šilutės kelią į 2+2 kiek pralaisvės Baltijos pr. - Šilutės pl. žiedas. Dar kurį laiką bus galima kentėti be rekonstrukcijos

    Be abejo, labai svarbu bus tinkamai sureguliuoti Šilutės - Statybininkų šviesoforą. Kad nebūtų padaryta nesąmonė kaip Minijos - Baltijos sankryžoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK Nr. 2215 (0,067 - 2,116 km)

    Bus rekonstruojamas Tilžės gatvės tęsinys - senasis išvažiavimas iš Klaipėdos į Jakų žiedą

    Pirkimas 320334. Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2215 Privažiuojamasis kelias prie Klaipėdos nuo kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 0,067 iki 2,116 km rekonstravimas.Techninių specifikacijų projektas


    Esama padėtis
    Trasa prasideda nuo sankryžos su magistraliniu keliu A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda („Jakų žiedas“). Numatomo rekonstruoti kelio trasa baigiasi 2,116 km ties pervaža per geležinkelio kelią.


    Esamas kelio plotis kinta nuo 9,5 m iki 20,8 m, asfaltbetonio dangos plotis – 6,3…10,7 m pločio. (...) . Per daug metų, greideriuojant kelkraščius, kelio sankasa yra išplatėjusi ir dabar atskiruose ruožuose sie-kia iki 20,8 m, tačiau daugumoje svyruoja tarp 10,5 m ir 12,0 m, o asfaltbetonio dangos plotis yra 6,3…7,0 m, vyraujantis – 6,7 m.

    VMPEI projektuojamo kelio ruožo atkarpose


    Rekonstruojamas kelias pagal III kelių kategorijos parametrus:
    - kelio plotis – 10,0 (16,0) m;
    - važiuojamosios dalies plotis – 7,0 m;
    - kelkraščių plotis - 2x1,0 m;
    - kelio dangos plotis (važiuojamoji dalis ir saugos juostos) – 8,0 (14,0) m;
    - eismo juostų skaičius – 2 vnt.;
    - vienos eismo juostos plotis – 3,5 m;
    - kraštinės saugos juostos plotis – 2x0,50 m.

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=320334

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Baigta Rokiškio gatvės rekonstrukcija

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...a-zinia-781831

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ramiojoje gatvėje yra ruoželis. Kažkaip galvojau, kad jų gausu Smilties Pylimo gatvėje, bet ne. Dar Janonio gatvėje buvo iki rekonstrukcijos.

    Reikės kada prasivaikščioti ir paieškoti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dar kažkur kitose gatvėse liko tokių ar panašių plytelių? Lyg ir nebe, arba neprisimenu. Arba nebeliko per pastaruosius 20 metų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Viena iš kelių miesto gatvių, kur likusios prieškarinės šaligatvių plytelės. Šitiek metų laikė. Nesutrupėjusiomis galėtų perkloti dalį šaligatvių, pavyzdžiui ties jūreivystės mokykla.
    Vos ne 1:1
    Beje, dalis I. Kanto gatvėje esančių šaligatvio plytelių pripažintos vertingomis paveldosaugos atžvilgiu, tad žadama jas išsaugoti. Planuojama, kad didžioji dalis šių plytelių guls prie Lietuvos aukštosios jūreivystės mokyklos pastato.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...stras-1506108/

    --

    Požeminėse uostamiesčio perėjose – remontas
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...emontas-781178

    Puikios naujienos. O jeigu dar mygtukus pėstiesiems įrengtų šviesoforinėse perėjose...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    I. Kanto gatvėje bus persodinami medžiai ir remontuojami šaligatviai
    Vienos iš seniausių miesto gatvių šaligatvių danga yra blogos būklės: plytelės senos, sutrupėjusios, iškilnotos medžių šaknų. Šiuo metu gatvės šaligatvių zonoje auga 100 senų medžių, kurių daugumą sudaro liepos, auga keletas klevų ir uosių. Visų medžių amžius – per 50 metų. Visi gatvės medžiai yra patenkinamos arba blogos būklės: pasvirę kamienai, medžių kamienų šerdys ir priekelminės dalys yra pažeistos puvinių, gausu kamieno žaizdų įvairiose lajų vietose, pačios lajos dėl genėjimo klaidų yra deformuotos. Medžių šaknys stipriai iškilnojusios šaligatvio plyteles. Todėl rekonstruojant I. Kanto gatvę bus keičiami ne tik šaligatviai, bet ir atnaujinti želdiniai.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...medziai-780019

    Viena iš kelių miesto gatvių, kur likusios prieškarinės šaligatvių plytelės. Šitiek metų laikė. Nesutrupėjusiomis galėtų perkloti dalį šaligatvių, pavyzdžiui ties jūreivystės mokykla.

    Šaunu, kad miestas tvarkomas. Neseniai iškirto senus medžius dalyje Daukanto gatvės. Dabar taip erdvu, šviesu

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Lyg ir nelabai reikalinga, bet gal žiūri į perspektyvą kai dar daugiau gyventojų atsiras.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    O šiaip, ar tikrai reikalinga ten 2+2? Kiek važiuoju, eismas nebūna intensyvus. Tik vienoj vietoj baisu kai reikia su kokiu autobusu prasilenkti, vos ne kelkraščiu tenka važiuoti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gatvės rekonstrukcija: ilgai laukę dar palaukit

    Kol grandiozinis Pajūrio gatvės rekonstrukcijos projektas klimpsta biurokratijos pinklėse, gyventojai rizikuoja savo gyvybe ir sveikata naudodamiesi šios gatvės kelkraščiais ir autobusų stotelėmis. Ir nėra kam net skalda užpilti duobių, kuriose telkšo didžiulės balos.
    Žinia, jog per Tauralaukį einančią Klaipėdos ir Pajūrio gatvę planuojama rekonstruoti į keturių juostų kelią. Šiais metais rengiamas rekonstrukcijos techninis projektas, pasak Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo, užsitęsė.
    "Klaipėdos gatvėje, ties sankirta su Pajūrio gatve, šalia naujojo prekybos centro, turėtų atsirasti keturšalė sankryža, tačiau prie kelio toje vietoje auga seni medžiai, menantys dar Tauralaukio dvaro laikus. Kultūros paveldo departamento specialistų teigimu, šie medžiai yra vertingi ir kirsti jų negalima. Todėl, kad gautume leidimą medžius nukirsti, įrengti sankryžą ir atsodinti medžių alėją šalia praplatėjusio kelio, teko pirkti papildomas paslaugas - dvaro vertingųjų savybių vertinimą", - sakė V. Švedas.
    Kita problema, anot pašnekovo, iškilo dėl Pajūrio g. 7 šalia posūkio į Akmenų gatvę esančio pastato.
    "Pagal techninį projektą tas objektas atsidurtų viduryje sankryžos, todėl jį reikia paimti visuomenės poreikiams. O tai - ilgai trunkanti procedūra", - sakė V. Švedas.
    Anot Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo, dėl šių priežasčių techninio projekto rengimas gali nusitęsti iki Naujųjų metų, tačiau garantijos, kad ateinančiais metais prasidės realūs darbai, taip pat nėra.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...aukit-1499877/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dėl autobusų juostos – nesusipratimai
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ratimai-774507

    Ne tam gale problemą rado. Kamščiai būna tarp Sausio 15-osios ir Kauno g.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įdomu jei palyginti techninius parametrus ir kainos santykį lyginant su Jakų žiedo estakadomis.

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Klaipėdoje, Nemuno gatvėje, baigti 4,1 mln. Eur vertės estakados statybos darbai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įdomu kokias gatves Statybininkų prospekte remontuos ir kiek jų yra.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Statybininkų prospekte – gatvių remontas
    Žurnalistė buvo kažkur kitoj dimensijoj kai kūrė straipsnio pavadinimą.
    Uostamiestyje vėl remontuojamos gatvės. Darbai vyksta Statybininkų prospekto ir Šilutės plento dalyse. Suremontuotas bus ir Minijos gatvės ruožas. Tačiau dėl darbų vairuotojams tenka kęsti eismo apribojimus.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...emontas-753956

    Nauja ištisinė danga bus paklota ir Šilutės plento dalyje nuo Dubysos gatvės iki Baltijos prospekto.
    N.Vedeikienės teigimu, čia bus atliekami rimtesni darbai – bus remontuojamos ir provėžos.
    100 metrų išasfaltuos... Geriau jau patylėtų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tiesiant naują dviračių ties Pakrantės sodais išasfaltuota ir Baltijos 7-oji g.













    Ir kažkuri link Kretingos g. esančių

    Komentuoti:

Working...
X