Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Yra atskira tema Tiltų gatvės remontui:
    http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=4357
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #82
      Girulių keliu - be duobių

      JANINA ZVONKUVIENĖ

      Vis gausėjantys turistai ir poilsiautojai mažiau pyks dėl prastų pajūrio ruožo kelių ir duobėtų aikštelių automobiliams.

      Giruliuose sunkioji technika lygina kelią automobilininkams ir dviratininkams. Vytauto LIAUDANSKIO nuotrauka

      Važiuoti Girulių link bus geriau, nebereikės laviruoti tarp duobių ir asfalto plyšių, nes bendrovės „Klaipėdos keliai“ technika ir darbininkai baigia suremontuoti visą kelio ruožą, vedantį per mišką.

      Oranžinė kelininkų technika neaplenkė ir automobilių aikštelių, esančių arčiau jūros, - karštu asfaltu užlopė duobes.

      Tvarkingesni keliai bus ir ant vadinamojo Girulių kalno bei visame ruože iki miesto ribos prie Karklininkų.

      Bendrovės „Klaipėdos keliai“ generalinis direktorius Juozas Rukšėnas sakė, kad savivaldybė nemažina dėmesio ir lėšų kelių ir gatvių būklei: kiekvienais metais atnaujinama po nemenką atkarpą ir miesto centro, ir pakraščių kelio dangos, kelkraščių, lopomos duobės. Šiuo metu bendrovės brigados dirba ne tik Girulių kelyje, bet ir M. Mažvydo alėjoje, Tiltų gatvėje, Taikos prospekte. Vien gatvių dangai atnaujinti skirta daugiau kaip 4 milijonai litų, o miesto kelių bei gatvių duobėms užlopyti - 778 tūkstančiai litų. Lėšos - iš miesto biudžeto ir vadinamojo kelių fondo.

      www.klaipeda.daily.lt
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #83
        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Yra atskira tema Tiltų gatvės remontui:
        http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=4357
        Paprašysiu ten perkelti savo pranešimą (Nr. 257)
        Iš anksto ačiū.


        EDIT. Tą temą nebūtų lengva rasti - ji kažkodėl atsidūrė "Projektų", o ne Infrastruktūros" skiltyje.
        Paskutinis taisė Romas; 2007.05.29, 21:39.

        Comment


          #84
          Gatvėse padaugės šviestuvų

          GIEDRĖ BALČIŪTĖ

          Klaipėdoje turėtų likti mažiau neapšviestų gatvių.

          Per trejus metus, Klaipėdos savivaldybei vykdant gatvių apšvietimo gerinimo programą, skirtinguose uostamiesčio rajonuose naujai pastatyta arba pakeista per 1000 gatvių šviestuvų.

          Šiuo metu anksčiau tamsoje skendėjusiame Liepojos gatvės ruože ties Klaipėdos universitetine ir Jūrininkų ligoninėmis baigiami statyti paskutiniai šviestuvai.

          Čia pastatyta apie 60 šviestuvų, kurie pradės šviesti jau birželį.

          Kiek anksčiau buvo pakeisti arba naujai pastatyti šviestuvai prie Trinyčių tvenkinio, Ąžuolų gatvės rajone, taip pat Baltijos prospekte, Debreceno, Naikupės, Skinijos, Mechanizacijos, Bandužių, Rokiškio, Utenos ir Vaivorykštės gatvėse.

          Sutvarkyti uostamiesčio apšvietimą patikėta klaipėdiečių bendrovei „Gatvių apšvietimas“ ir Panevėžio bendrovei „Virgula“.

          Prasidėjus projektui, gatvių apšvietimui buvo skirta per 3 milijonus litų.
          www.klaipeda.daily.lt
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #85
            Darbai eismo nebetrikdys

            GIEDRĖ BALČIŪTĖ

            Taikos prospekto ruožo nuo Smiltelės iki Debreceno gatvės remontas pagaliau baigsis.

            Prospektą remontuojančios bendrovės „Klaipėdos keliai“ gamybos direktorius Algirdas Paulauskas vylėsi, kad baigti perkloti vienos pusės važiuojamąją dalį nauja danga pavyks jau šiandien.

            „Liko sutvarkyti autobusų stotelių kišenes prie „Žardės IKI“, „Eglės IKI“ ir „Vaikų pasaulio“. Tai tikimės padaryti šią savaitę. Jeigu nelis. Dėl lietaus darbai vieną dieną užtruktų“, - sakė A.Paulauskas.

            Miesto centro link vedanti Taikos prospekto dalis nuo Smiltelės iki Debreceno gatvės buvo pradėta rekonstruoti gegužės pradžioje.

            Rekonstrukciją planuota užbaigti iki rugsėjo, bet A.Paulauskas mano, jog darbai bus baigti anksčiau.

            Direktorius sakė, kad labiausiai remontuoti prospektą trukdė pirmoje juostoje sustatyti automobiliai.

            Savo transporto priemones vairuotojai čia statė nepaisydami statybininkų iškabinėtų draudžiamųjų ženklų. Teko netgi kviesti policiją, kad, kol vyks remontas, paliktos mašinos būtų nuvilktos.

            Darbus sunkino ir nedrausmingi vairuotojai, kurie, nepaisydami užtvarų, lenkdavo kitas mašinas ir važiuodavo tuo metu remontuojamomis juostomis.

            Kad remonto darbai labai netrikdytų eismo vienoje pagrindinių Klaipėdos gatvių, darbininkai darbus stengdavosi pradėti tik nuo 8.30 valandos, kai jau būdavo pasibaigęs rytinis pikas.

            Darbai vykdyti dviem etapais. Iš pradžių buvo paklota nauja danga nuo Smiltelės gatvės iki Statybininkų prospekto. Vėliau tvarkytas ruožas nuo Statybininkų prospekto iki Debreceno gatvės.

            Naujoji prospekto danga bus maždaug 5 centimetrais aukštesnė už buvusiąją.

            Pabaigus kloti dangą, darbininkams liks nubraižyti skiriamąsias gatvės juostas.

            Iškart po Joninių bus braižomos juostos nuo sankryžos su Smiltelės gatve iki Statybininkų prospekto žiedo. Liepos antroje pusėje juostos bus nubraižytos likusioje prospekto dalyje.

            Vėliau greta suremontuotos prospekto dalies bus klojamas ir naujas šaligatvis bei raudonų trinkelių dviračių takas.

            Neskaitant šiaurinio išvažiavimo kelio tiesimo, 2 milijonus 268 tūkstančius litų kainuosianti Taikos prospekto rekonstrukcija šiemet yra didžiausias bendrovės „Klaipėdos keliai“ atliekamas darbas.

            www.klaipeda.daily.lt
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #86
              Nemuno g.







              Kur grindinys? Mačiau tik krūvelę (nuotraukoje matosi).
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #87
                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                http://foto.terpe.lt/inkelti/20070711/LG070711%20009.jpg

                http://foto.terpe.lt/inkelti/2007071...0711%20010.jpg

                http://foto.terpe.lt/inkelti/2007071...0711%20011.jpg

                Kur grindinys? Mačiau tik krūvelę (nuotraukoje matosi).
                aha, Eimantai, užgriebei Nemuno g. rekonstrukciją nuo Naikupės g. iki Nevėžio g.?
                http://www.efoto.lt/user/26402/nuotraukos/geriausios

                Comment


                  #88
                  Platina nuo Naikupės iki Nevėžio (tik klausimas ar geležinkeliui neatiduos dabartinės juostos), o grindinį nuardė pačiame gale, iki pat Smiltelės.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #89
                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Platina nuo Naikupės iki Nevėžio (tik klausimas ar geležinkeliui neatiduos dabartinės juostos), o grindinį nuardė pačiame gale, iki pat Smiltelės.
                    Kelias bus skirtas privažiuoti "fūroms" prie naujo Smeltės šaldytuvo. Bus įrengti dveji automobiliniai vartai ir nemaža aikštelė.
                    Paskutinis taisė Adomux; 2007.07.20, 13:13.

                    Comment


                      #90
                      Vieta automobiliui - deficitas

                      Planai statyti naujas mašinų aikšteles jau dešimtmetį dūla stalčiuose


                      Senamiestyje mašinų savininkams nebegalioja jokios taisyklės. Automobiliai statomi nepaisant draudžiančių stovėti ženklų. Nerijaus JANKAUSKO nuotraukos


                      VIGANTAS DANILAVIČIUS

                      Miesto valdžia paruošė kalnus dokumentų naujoms mašinų aikštelėms įrengti, tačiau jau antrą dešimtmetį tokių planų neįgyvendina.

                      Ypač stinga automobilių aikštelių senamiestyje.

                      Blogiausia, kad nėra laisvų plotų, kur galima būtų įrengti stovėjimo vietas.

                      Statyti požeminius garažus - labai brangu. Įrengti vieną automobilio vietą po žeme gali kainuoti beveik 100 tūkst. litų.

                      Planai - stalčiuose

                      Statistikos valdybos duomenimis, per trejus metus vien lengvųjų automobilių Klaipėdoje padaugėjo nuo 77 tūkst. iki 84 tūkst.

                      Tačiau mašinoms laikyti vietų Klaipėdoje beveik nedaugėja. Aikšteles automobiliams šalia naujų gyvenamųjų ir komercinių pastatų paprastai įrengia tik verslininkai.

                      Bendrovės „Andrijauskas ir partneriai“ vadovas architektas Edmundas Andrijauskas sakė, kad miesto valdžia jau daugiau nei 10 metų rengia įvairius dokumentus mašinų aikštelėms statyti, tačiau planai dūla stalčiuose, o konkrečių darbų nematyti.

                      „Žymiai paprasčiau lopyti gatves, kloti naujas asfalto dangas nei statyti automobilių stovėjimo vietas. Žinoma, be to neapsieisi, bet tai nesprendžia esminių transporto problemų“, - sakė E.Andrijauskas.

                      Jis priminė, kad mašinų stovėjimo aikštelių buvo numatyta statyti dar 1995-1996 metais, kai buvo rengiamas Klaipėdos bendrasis planas, patvirtintas 1997-aisiais.

                      Jau šiame plane numatytos ir požeminės, ir daugiaaukštės stovėjimo aikštelės.

                      1998-aisiais buvo parengta didelių mašinų stovėjimo aikštelių išdėstymo schema.

                      „Buvo planuojamos aikštelės, pavyzdžiui, po M.Mažvydo alėja, prie „Baltijos“ laivų statyklos, dalyje Karlskronos aikštės. 2001-aisiais tai numatyta ir Klaipėdos miesto strateginiame plane“, - priminė E.Andrijauskas.

                      Anot jo, po dvejų metų buvo parengta Klaipėdos transporto sektoriaus vystymo galimybių studija, kur vėl priplanuota aikštelių mašinoms. Buvo numatytas automobilių aikštelių žiedas aplink senamiestį.

                      Vėliau parengti net detalieji planai.

                      Žemažiūrė valdžia

                      „Ne sykį sakiau, kad reikia po M.Mažvydo alėja įrengti požeminę aikštelę, tačiau man buvo aiškinama, jog tai per brangu, dar neatėjo laikas. Tas „ne laikas“ jau pradėjo antrą dešimtmetį, o aikštelių kaip nėra, taip nėra“, - pasakojo E.Andrijauskas.

                      Pasak jo, iki šiol miestas neturi nė vienos daugiaaukštės mašinų aikštelės, kurioje tilptų 300 ir daugiau automobilių. Tik tokie statiniai iš esmės spręstų susidariusią problemą.

                      „Prieš 13 metų buvo rekonstruojama Pilies gatvė. Siūlėme ją platinti, kad būtų lėtėjimo juostos, vietos sukantiems į kairę. Miesto tvarkymo skyriuje mums buvo atsakyta, kad mašinų mažės, nes benzinas brangs: „Todėl jokių platinimų nereikia, ir jūs mums nekvaršinkite galvos“, - prisiminė architektas tuometinių miesto valdininkų požiūrį į transporto ateitį.

                      Pasak jo, šiandien vyksta kažkas panašaus. Skirtumas tik tas, kad žadama: „Kada nors padarysime“.

                      „Tai valdžios žemažiūriškumas. Miestas - per daug sudėtingas mechanizmas, kad jame būtų galima tvarkytis kaip savo kolektyviniame sode. Mintis, jog ateityje bėda kaip nors išsispręs, kas nors iš dangaus nukris - neveiksni“, - rėžė E.Andrijauskas.

                      Diskusija - per ilga

                      Per dešimtmetį valdžios požiūris nepasikeitė.

                      Lygiai kaip ir senojoje miesto dalyje, taip ir pietiniuose kvartaluose naujos mašinų stovėjimo vietos dygsta tik popieriuose.

                      E.Andrijauskas priminė, kad pernai buvo suplanuota gyvenamoji teritorija tarp Baltijos ir Taikos prospekto ir tarp Šilutės plento bei Debreceno gatvės, kur numatyta įrengti naujų stovėjimo vietų automobiliams.

                      Dokumentas nerealizuojamas, tačiau jau parengtas kito kvartalo detalusis planas prie Jūrininkų prospekto ir Vingio gatvės, kur taip pat numatyta naujų vietų automobiliams.

                      Meras Rimantas Taraškevičius pripažino, kad savivaldybėje diskusija dėl automobilių stovėjimo vietų užsitęsė per ilgai.

                      „Reikės peržiūrėti uostamiesčio transporto politiką ir imtis konkrečių žygių aikštelėms įrengti“, - teigė Klaipėdos vadovas.

                      Tačiau jis sakė, kad mieste yra svarbesnių dalykų nei mašinų aikštelės.

                      „Melnragėje, Tauralaukyje, Rimkuose ir dar kai kur mieste yra neasfaltuotų gatvių. Mašinos dulka žvyrkeliais“, - priminė R.Taraškevičius.

                      Prabanga - po žeme
                      Meras nesutiko, kad Klaipėdos savivaldybė gali įrengti požemines aikšteles.

                      „Vilniuje - kas kita. Gedimino prospekto aikštelei po žeme prie Vyriausybės atsirado ir valstybės investicijų, ir Automobilių kelių direkcijos pinigų. Ten vieta mašinai statyti kainavo 96 tūkstančius litų“, - sakė meras.

                      Jo teigimu, po Klaipėdos M.Mažvydo alėja reikėtų pakeisti visas komunikacijas, tvirtinti visų alėjos namų pamatus. Tai gali kainuoti dar brangiau nei sostinėje.

                      Mašinų aikštelė po M.Mažvydo alėja, pasak E.Andrijausko, kainuotų 25 mln. litų.

                      Joje numatyta apie 260 vietų mašinoms statyti. Vienai vietai, kaip ir sostinės Gedimino prospekte, reikėtų apie 96 tūkst. litų.

                      „Į remontuojamą M.Mažvydo alėjos dangą sukiš 6,5 milijono litų. Jei nuspręs rengti požeminę mašinų aikštelę, teks viską išardyti“, - tvirtino architektas E.Andrijauskas.

                      Vakarinė alėjos dalis jau tvarkoma verslininkų. Čia išdygs gyvenamieji ir komerciniai pastatai.

                      „Čia - ne „Lego“ konstruktorius: „mes gražiai nuimsime ir atgal sudėsime“. Taip galima pasakoti vaikų darželyje. Išmesime 6,5 milijono litų ir viskas“, - prieštaravo architektas.

                      Jis įsitikinęs, kad miesto valdžiai trūksta politinės valios.

                      Drausminamoji priemonė

                      Nuo kitų metų liepos senamiestyje ir naujamiestyje už mašinų stovėjimą teks mokėti. Tačiau naujų automobilių stovėjimo aikštelių greitai neatsiras.

                      Ketinama apmokestinti teritoriją, kurią riboja Sausio 15-osios, Pilies, Naujosios Uosto, J.Janonio, S.Dariaus ir S.Girėno, Priestočio, Mokyklos, Tilžės gatvės.

                      „Tai bus drausminamoji priemonė vairuotojams. Jie pagalvos, ar verta palikti visai dienai automobilį mokamoje vietoje ir tvarkyti asmeninius reikalus“, - sakė meras.

                      Rugpjūčio viduryje bus skelbiamas konkursas parinkti rangovą, kuris sudarys schemą stovos skaitikliams išdėstyti. Iki metų pabaigos užduotis turi būti atlikta.

                      Kitąmet vyks konkursas stovos skaitikliams pirkti ir statyti.

                      Viešosios įmonės „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis sakė, kad senamiestyje sunku įrengti stacionarius elektra maitinamus stovos skaitiklius - ne visur bus galima kasti tranšėjas.

                      Anot direktoriaus, tik rekonstruojant Turgaus gatvę buvo įrengti tinklai stovos skaitikliams.

                      Kitose senamiesčio vietose teks įrengti skaitiklius su akumuliatoriais arba saulės baterijomis.

                      Pinigai, surinkti už automobilių stovėjimą, bus skirti stovos skaitiklių eksploatavimo kaštams dengti, naujoms aikštelėms įrengti ir viešojo transporto plėtrai.

                      Stovėti mašinai miesto centre kainuos nuo 1 iki 3 litų už valandą. Centras bus suskirstytas į tris zonas, kiekvienoje zonoje - skirtingas mokestis.

                      www.klaipeda.daily.lt
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #91
                        Kiemuose - naujos vietos automobiliams

                        Livija Grajauskienė

                        Pietinėje miesto dalyje ateityje atsiras papildomų vietų automobiliams laikyti.

                        Savivaldybė įpareigojo finansuoti ir parengti naują 10 hektarų užimančio kvartalo tarp Jūrininkų prospekto, Vingio bei Laukininkų gatvių detalųjį planą.

                        Jame turi būti nurodyta, kur galima įrengti papildomas vietas aplinkinių namų gyventojų automobiliams, poilsio zonas, žaliuosius plotus.

                        Architektų ekspertų tarybai detaliojo plano sprendinius pristatęs bendrovės „Andrijauskas ir partneriai“ architektas Rolandas Rakevičius priminė, jog statant šį kvartalą buvo vadovaujamasi „sovietinėmis“ normomis – 100 butų tada buvo planuojamos 15 vietų automobiliams statyti.

                        Dabartiniai reikalavimai – 100 butų 120 vietų automobiliams.

                        Plane vietoj buvusios 291 vietos automobiliams numatyta 807. Visų daugiabučių kiemuose suplanuotos vaikų žaidimų, poilsio aikštelės, plotai želdiniams.

                        Arčiau paskirtį keisiančios automobilių stovėjimo aikštelės numatytos kelios vietos, kur galėtų būti įrengtas aikštynas judriems žaidimams – krepšiniui, tinkliniui.

                        Planuojamo statyti naujojo daugiabučio aukščiausioji dalis, projektuojama prie Jūrininkų pr. ir Vingio g. sankryžos, kiltų iki 20 aukštų. Du žemesni jo sparnai – iki 8-9 aukštų. Pirmajame aukšte planuojama 1 000 kv. m skirti komercinėms patalpoms.

                        Daugiaaukštyje bus apie 250 butų. Požeminiame garaže tilptų iki 300 automobilių, vietos jiems būtų ir prie daugiabučio.

                        Architektų ekspertų tarybos nariai detaliojo plano sprendiniams pritarė, tik jiems kilo klausimas – o kas įrengs suplanuotąsias aikšteles prie daugiabučių šiame kvartale.

                        Su lygiai tokiu pat klausimu susidūrė ir savivaldybės užsakymu panašų detalųjį planą teritorijoje tarp Taikos ir Baltijos prospektų, Šilutės plento ir Debreceno gatvės seniau nei prieš metus parengęs architektas A.Sviderskas.

                        Plano sprendinius pristačius Teritorijų planavimo komitete, pastarojo nariai pasidžiaugė, jog detaliojo plano rengėjai įrodė - šioje miesto dalyje galima perplanuoti kiemus taip, kad užtektų vietos ir žmonėms, ir želdiniams, ir automobiliams.

                        O pats kiemų pertvarkymo finansavimas esąs „derybų objektas“.

                        Dalį detaliojo plano sprendinių galbūt įgyvendintų naujo daugiaaukščio statytojai.

                        Tačiau pertvarkyti visų 10 hektarų plote esančių daugiabučių kiemus jie tiesiog neįstengtų.

                        www.klaipeda.daily.lt
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #92
                          Klos naujus tinklus

                          NERINGA MACIŪTĖ

                          Miesto pakraščiuose bus nutiesti kilometrai vandentiekio ir nuotekų tinklų.

                          Pirmiausia jie bus tiesiami Melnragės gyventojams, vėliau - Smeltės ir Tauralaukio gyvenvietėse.

                          Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ direktorius Leonas Makūnas teigė, kad Melnragės gyventojams vandens ir nuotekų tinklai bus pradėti tiesti dar šį rudenį ir baigti kitų metų vasarą.

                          Tuo pačiu metu Klaipėdos miesto savivaldybė ketina tiesti lietaus nuotekų tinklus ir sutvarkyti gatves. Taip bus sutaupyta pinigų, nes išraustų gatvių sutvarkymas paprastai kainuoja trečdalį visų darbų vertės.

                          Tauralaukyje tinklus ketinama perkloti iš naujo.

                          Nutiesus tinklus šioje gyvenvietėje bus sudarytos galimybės prie jų jungtis kitų gyvenamųjų namų kvartalų gyventojams.

                          Bus tiesiami ir magistraliniai vandens tiekimo bei nuotekų šalinimo tinklai palei Danės upės pakraštį greta Mažojo Kaimelio sodų. Tačiau šiam projektui nei savivaldybė, nei Aplinkos ministerija dar nėra pažadėjusi skirti pinigų.

                          www.klaipeda.daily.lt
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #93
                            Burių gatvės nebeatiduos

                            Vakar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto tarybos posėdžio metu aptartas Burių gatvės uždarymo - čia bus uždara teritorija su kontrolės punktu - bei geležinkelio vartų įrengimo šiaurinėje uosto dalyje klausimas.

                            Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) generalinio direktoriaus Sigito Dobilinsko, šis klausimas yra svarstomas, daromas detalusis planas. "Galutinis mūsų pasiūlymas būtų toks, kad reikėtų perimti Burių gatvės dalį, kuri šiandien yra miesto nuosavybė, ir spręsti, kokius vartus rengti, kaip juos saugoti", - sakė S. Dobilinskas.

                            Jo teigimu, uždaryti Burių gatvę būtina saugumo sumetimais. Uosto reikalavimai griežtai numato, kad žmonės neturėtų būti teritorijose arba šalia jų, kur kraunami pavojingi kroviniai, be to, čia vyksta traukinių eismas.

                            "Ši gatvė yra akligatvis, ja niekur neišvažiuojama, ir norime, kad čia nevažinėtų ir nevaikščiotų pašaliniai asmenys, kurie nėra susiję su čia veikiančių kompanijų veikla, - teigia KVJUD generalinis direktorius.

                            - Aišku, prisimintas viaduko per geležinkelį inicijavimo klausimas. Jis nėra išbrauktas, yra svarstomi pora variantų, tačiau tokio, koks buvo planuotas, pėsčiųjų tilto nebus. Galvojame padaryti išėjimą į Lideikio gatvę."

                            Tiek gyventojų nepasitenkinimo kėlęs Burių gatvės uždarymas turėtų būti įgyvendintas, kai bus parengti tam reikiami dokumentai, perimta iš miesto nuosavybės gatvės dalis.

                            "Vakarų ekspreso" inf.

                            Tvorų manija...
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #94
                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Burių gatvės nebeatiduos
                              .......
                              Tvorų manija...
                              O būtų geriau jei piemuo, bėgdamas nuo policijos su vogta mašina, būtų taranavęs geležinkelio sąstatą su šviesiais naftos produktais. Visa laimė, kad dar nebuvo priduotas geležinkelio kelynas ir ten dar nestatomos cisternos su kroviniu.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Adomux Rodyti pranešimą
                                O būtų geriau jei piemuo, bėgdamas nuo policijos su vogta mašina, būtų taranavęs geležinkelio sąstatą su šviesiais naftos produktais. Visa laimė, kad dar nebuvo priduotas geležinkelio kelynas ir ten dar nestatomos cisternos su kroviniu.
                                Galiu privardinti dar daug vietų kur jos gali būti taranuotos, tai negi visame mieste užtversi tvoromis geležinkelį...
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Galiu privardinti dar daug vietų kur jos gali būti taranuotos, tai negi visame mieste užtversi tvoromis geležinkelį...
                                  Bandyk, kur dar yra kaupiamos geležinkelio cisternos su šv. naftos produktais ir galima laisvai prieiti ar privažiuoti...
                                  Pauosčio gel. kelynas yra aptvertas ir saugomas.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Adomux Rodyti pranešimą
                                    Bandyk, kur dar yra kaupiamos geležinkelio cisternos su šv. naftos produktais ir galima laisvai prieiti ar privažiuoti...
                                    Pauosčio gel. kelynas yra aptvertas ir saugomas.
                                    Aptvertas iš šonų, ir nuo tokių atvejų tikrai neapsaugotas (ir kokia tikimybė, kad dar toks atsiras, kuris per bėgius pradės skraidyti automobiliu), nuo poilsio parko pusės gali skristi su automobiliu į Pauosčio kelyną, taip pat neaptverti privažiuojamieji keliai nuo Pauosčio į uostą. Ten nemažas žmonių judėjimas, gal užtverti tą vietą ir svarstoma? ar tik padaryti vartus prie jau esamos žalios tvoros?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #98
                                      /\ planuojama esamoje žalioje tviroje įrengti vartus, kad apriboti pašalinių patekimą prie stovinčių cisternų. O iš kitos pusės planuojama užtverti Burių gatvę, kad apriboti autotransporto, nesusijusio su įmonių veikla, patekimą į rezervuarų apsauginę zoną.
                                      Privažiavimo keliais vagonai juda, o nėra kaupiami šimtais kaip postovio kelynuose.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Adomux Rodyti pranešimą
                                        /\ planuojama esamoje žalioje tviroje įrengti vartus, kad apriboti pašalinių patekimą prie stovinčių cisternų. O iš kitos pusės planuojama užtverti Burių gatvę, kad apriboti autotransporto, nesusijusio su įmonių veikla, patekimą į rezervuarų apsauginę zoną.
                                        Privažiavimo keliais vagonai juda, o nėra kaupiami šimtais kaip postovio kelynuose.
                                        Dabar aiškiau, gerai, kad judėti ten bus galima. O tie vartai, manau, tik simbolinę reikšmę turės, abejoju ar kas ten lenda į gilumą, kai aptverta aplinkui.
                                        Juda vagonai, bet Pauostyje irgi įmanomas toks variantas kaip su tuo automobiliu, čia dar sudėtingiau jam buvo.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Iš temos "Pajūrio infrastruktūros projektai", manau, reikia išskirti naują temą "Jakų žiedo rekonstrukcija". Taip pat perkelti susijusius pranešimus iš pirmiau paminėtos temos į temą apie Klaipėdos dviračių takus.
                                          Prašom: [KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

                                          Peržiūrėjau visą temą.
                                          Apie dviračių takus pranešimų visai nedaug, paieškosiu vėliau

                                          Atskirai temai pribrendę:
                                          - Šiaurinis išvažiavimas ir Liepų g. rekonstrukcija
                                          - [A-13] Klaipėdos rytinis aplinkelis
                                          Tik nežinau, į kurią iš tų temų dėti Liepų g. (Gindulių) viaduko nuotraukas

                                          - ir apie KLP kamščius temai pranešimų jau dabar pakanka

                                          Ateity gali būti (bet kol kas per anksti) atskiros temos Baltijos pr. rekonstrukcijai ir Pietiniam išvažiavimui
                                          Paskutinis taisė Romas; 2007.12.27, 22:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X