Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    V. Grubliauskas: sudėtingos sankryžos rekonstrukcija bus didelis iššūkis miestui
    ...Baltijos pr., Šilutės ir Vilniaus pl. sankryžos rekonstrukcijos projektas jau baigiamas, tad planuojame, kad gruodį galėsime pradėti viešųjų pirkimų procedūras darbus vykdysiančiam rangovui parinkti, o darbai sankryžoje, realu, kad prasidės artėjančių metų vasarą...

    ...Didžiausias iššūkis kalbant apie transporto srautų suvaldymą – pačios žiedinės sankryžos [Jakų] pertvarkymas, kurį planuojame jau 2021-aisiais, tačiau tikimės, kad iki to laiko turėsime papildomą jungtį su keliu Klaipėda–Šilutė. Išvažiuoti į šį kelią bus galima iš Statybininkų prospekto per LEZ teritoriją, kur bus įrengta laikina geležinkelio pervaža...

    ...Tilžės gatvės rekonstrukcija gali būti atnaujinta dar šį mėnesį – sutartis su rangovu jau pasirašyta...

    ...Kitos svarbios miesto susisiekimo sistemos arterijos – Joniškės gatvės rekonstrukcija jau vyksta, projektas apima ir Šienpjovių gatvelės rekonstravimą, ties šia vieta dabar ir dirba kelininkai. Pabaigus darbus čia, bus keliamasi į pačią Joniškės gatvę, tada transportas galės judėti per Šienpjovių gatvelę arba Jaunystės gatvę. Vėliau bus rekonstruojama ir Joniškės bei Liepų g. sankryža, sieksime, kad čia darbai būtų atlikti iki kitų metų rugsėjo 1 d.

    Artėjančiais metais numatoma ir Pajūrio gatvės rekonstrukcija. Darbų pradžia planuojama pavasarį, o trukmė – apie pusantrų metų, tačiau ir čia sieksime, kad didžioji darbų dalis būtų atlikta iki pradedant rekonstruoti Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinę sankryžą...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/klaip...miestui-937820

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Sudėtingoje Klaipėdos sankryžoje užvirs darbai, meras tikisi adekvačios injekcijos
    Sėkmingai kirtę Jakų žiedą, rekonstruotą prieš kone dešimt metų, uostamiesčio vairuotojai ir svečiai keiksnoja kitą pakeliui į uostamiestį jų laukiantį žiedą ties Šilutės plentu. Nuolat užsikimšęs žiedas yra tikras iššūkis vairuotojams. Jau kitąmet turėtų prasidėti šios sankryžos rekonstrukcija. Miesto taryba ketvirtadienį pritarė Klaipėdos savivaldybės ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos bendradarbiavimo sutarties projektui. Skaičiuojama, jog iš kelių etapų susidedančiai rekonstrukcijai prireiks 36 mln. eurų...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na ir bortai perėjoje, aišku, nėra nuleisti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nelabai supratau tų ženklų. Perėjos kažkur iš žvyro krūvos į krūmus ir į tvorą už jų. Dviračių tako ženklas priešais pastato sieną ir tvorą. WTF?
    Spėju norėjo padaryt kažką panašaus kaip išilginė perėja, bet geriau tada gyvenamosios zonos ženklą tegul uždeda toj trumpoj atkarpoj. Tas dviračių ženklas, spėju, reiškia, kad pirmumo ženklas dviračiams negalioja, nes ir taip prasilenkti įmanoma

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Šiemet sutvarkyta Garažų g.
    Nelabai supratau tų ženklų. Perėjos kažkur iš žvyro krūvos į krūmus ir į tvorą už jų. Dviračių tako ženklas priešais pastato sieną ir tvorą. WTF?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Šiemet sutvarkyta Garažų g.
    Neblogai, tik keletą ženklų reik nuimti (aišku, ne tą pirmumą rodantį ženklą) ir nuvalyti kelią.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.12, 13:47.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šiemet sutvarkyta Garažų g.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Dėl senamiesčio grindinio – galvosūkiai
    Neįgaliesiems ir tėvams, stumiantiems vežimėlius, sunkiai įveikiamos Klaipėdos senamiesčio gatvės taps patogesnės. Tiesa, kol kas šis klausimas sprendžiamas tik kalbų ir svarstymų lygmeniu...

    ...Kaip teigė projektą rengiančios bendrovės "Projektai ir Co" atstovas Gedas Janulis, norima kuo daugiau vietos palikti pėstiesiems, įrengti granitines plokštes saugiu paviršiumi. Pastarosios – patogios tiek bėgikams, tiek žmonėms, turintiems negalią.

    "Iš esmės visose gatvėse siauriname važiuojamąją dalį", – akcentavo projektų vadovas.

    Žmonės domėjosi, ar būtų galima suvienodinti gatvių ir šaligatvių aukštį.

    Juolab kad uostamiesčio valdininkai vis kalba apie "darnų judumą", kurio esmė – užtikrinti patrauklią susisiekimo infrastruktūrą dviratininkams, pėstiesiems, ekologiško transporto vairuotojams.

    Pasak G.Janulio, jei gatvė susilygintų su taku, nukentėtų saugumas, nes ir dabar, esant 10–15 cm bortams, automobiliai ant jų važiuoja...

    ...Siūlymui suvienodinti gatves su šaligatviais pritarė ir Kultūros paveldo departamento Klaipėdos skyriaus vedėja Audronė Puzonienė.

    "Mes tam neprieštarautume. Žinoma, vizualinėmis priemonėmis ir skirtingomis medžiagomis atskiriant tas dangas. Kad būtų patogu ir vaikščioti, ir žiopsoti, kad nekiltų pavojus užkliūti už nelygaus paviršiaus", – pridėjo vedėja...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/klaip...osukiai-915662

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Tilžės gatvės rekonstrukciją aptemdė nežinia
    Tilžės gatvės rekonstrukcija tapo tikru galvos skausmu tiek klaipėdiečiams, tiek ir miesto valdžiai. Rangos darbus atliekanti bendrovė gerokai prasilenkia su terminais, o darbų pabaigos ir su žiburiu nematyti.

    Žmonės baiminasi, jog išrausta miesto arterija dar ilgai bjauros miestą ir ribos automobilių eismą.

    Projektu buvo numatyta rekonstruoti gatvę ir inžinerinius tinklus, įrengti apšvietimą, nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takus, pertvarkyti žiedinę Mokyklos gatvės ir Šilutės plento sankryžą į šviesoforinę.

    Pagal pasirašytą sutartį, šie darbai turėtų būti įvykdyti iki kitų metų balandžio...

    ..."Pažadėta, kad Tilžės gatvė netrukus bus pradėta asfaltuoti. Išklausėme rangovų poziciją, tarėmės, kaip paspartinti darbus, taip pat kalbėjome apie galimybę Šilutės plente pašalinti apylanką. Rangovui buvo pasiūlyta įvertinti savo pajėgumą ir, esant būtinybei, ieškoti subrangovų, kurie išasfaltuotų Tilžės gatvę", – po susitikimo kalbėjo mero pavaduotojas...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/klaip...nezinia-914422

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Video apie šiemet numatomų gatvių remontą
    Ruošiamasi pavasariniam gatvių remontui

    https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...tviu-remontui/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    NEleiskit jiems daryti jokiu pozeminiu praejimu! Vilniuje ta pati situacija - utopinese vizualizacijose paisomi zmogiski nusileidimai, o realybeje atsiranda liftai. Kurie aisku dazniau neveikia nei veikia. 10 pereju su liftais prieziura i mietus vien liftu kainavo 200k euru. Tiesiog kad jie veiktu. Tai totalus nonsensas.

    Bus toks nostabusis ziedas kaip cia: https://www.google.com/maps/@54.6689.../data=!3m1!1e3 Skirtumas tik kad sitas ziedas darytas sovietmeciu, o pas jus nori toki pat daryti dabar.
    Kur sutemus nei vienas sveiko proto zmogus i tuos apmyztus vamzdzius savo noru nelis. Pamatyti pesciaji cia apskritai retenybe. Tokios vietos padaro istisas miesto dalis psichologiskai neprieinamomis be automobilio.
    Kita vertus, kur eit per Gerosios vilties žiedą? Nėra traukos objektų - nėra ir žmonių.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Bus toks nostabusis ziedas kaip cia: https://www.google.com/maps/@54.6689.../data=!3m1!1e3 Skirtumas tik kad sitas ziedas darytas sovietmeciu, o pas jus nori toki pat daryti dabar.
    Kur sutemus nei vienas sveiko proto zmogus i tuos apmyztus vamzdzius savo noru nelis. Pamatyti pesciaji cia apskritai retenybe. Tokios vietos padaro istisas miesto dalis psichologiskai neprieinamomis be automobilio.
    Yra ir pas mus toks žiedas, gaudykle vadinamas. https://goo.gl/maps/oz9X14U82VF2 Kai sutvarkė apšvietimą, nuardė ištrupėjusias plyteles ir išbetonavo "lovius" dviračiams užsistumti, tuneliai tapo visai pakenčiami. Jei dar bent dviejose pusėse nugriautų laiptus, kaip pvz. https://goo.gl/maps/XS3K3xYg3PA2, praėjimas pėstiesiems ir dviratininkams būtų tobulas. Vietos tam yra.

    O kalbant apie planuojamą Šilutės pl. žiedą, tai arba nemoku skaityti brėžinių, arba tikrai norint pereiti į kitą gatvės pusę teks du kartus leistis laiptais žemyn ir du kartus lipti aukštyn. Arba 4 kartus važiuoti liftu (žr. išilginį pjūvį).
    Paskutinis taisė Briedis; 2018.12.18, 14:26.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    NEleiskit jiems daryti jokiu pozeminiu praejimu! Vilniuje ta pati situacija - utopinese vizualizacijose paisomi zmogiski nusileidimai, o realybeje atsiranda liftai. Kurie aisku dazniau neveikia nei veikia. 10 pereju su liftais prieziura i mietus vien liftu kainavo 200k euru. Tiesiog kad jie veiktu. Tai totalus nonsensas.

    Bus toks nostabusis ziedas kaip cia: https://www.google.com/maps/@54.6689.../data=!3m1!1e3 Skirtumas tik kad sitas ziedas darytas sovietmeciu, o pas jus nori toki pat daryti dabar.
    Kur sutemus nei vienas sveiko proto zmogus i tuos apmyztus vamzdzius savo noru nelis. Pamatyti pesciaji cia apskritai retenybe. Tokios vietos padaro istisas miesto dalis psichologiskai neprieinamomis be automobilio.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Dėl platinamos gatvės, tai OK, manau. VT berods galės sklandžiau vešti. Dėl požeminių tai sutinku. Bent jau laiptų nedarytų.
    Ten nėra reikalo platinti, sankryža kuo puikiausiai funkcionuoja. O dėl kelių vasaros savaitgalių, kai padidėja srautas nuo Melnragės pusės, kišti pinigus į asfaltą kvaila. Maksimaliai ką verta padaryti, tai Lideikio gatvėje šiek tiek prailginti dešinio posūkio eismo juostą.

    Žiedo vizualizacijose jokių liftų ir laiptų nebuvo pavaizduota, tik nuovažos, kurios patogios tiek neįgaliesiems, tiek dviratininkams, tiek pensininkams, tiek visiems kitiems. Dabar jau kalbama apie laiptus ir liftus...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pasiūlė receptą svarbiai sankryžai
    https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...iai-sankryzai/


    Nenumatytos kliūtys brangina estakadą
    https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...gina-estakada/


    Darnus judumas - platinamos sankryžos, statomos sovietinės požeminės perėjos pėstiesiems.​
    Dėl platinamos gatvės, tai OK, manau. VT berods galės sklandžiau vešti. Dėl požeminių tai sutinku. Bent jau laiptų nedarytų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Pasiūlė receptą svarbiai sankryžai
    https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...iai-sankryzai/
    Tad KTTI siūlo įrengti atlanką nuo P. Lideikio gatvės, kuria galėtų važiuoti į Herkaus Manto gatvę norintis patekti transportas. Dėl jos reikėtų griauti dabar netoli sankryžos stovintį dviaukštį pastatą Herkaus Manto g. 83. Tačiau tai, anot Savivaldybės specialistų, problemų nesudarytų, nes jis priklauso miestui.

    Kad tokia atlanka tinkamai funkcionuotų, anot B. Urbelio, dar reikia įrengti ir apie 100-150 metrų ilgio greitėjimo juostą Herkaus Manto gatvėje. Jai žemės užtektų. Taip pat visose gatvėse ties sankryža reikėtų įrengti papildomas juostas bei naujus, kitokiais ciklais veikiančius šviesoforus.
    Nenumatytos kliūtys brangina estakadą
    https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...gina-estakada/
    Pėsčiųjų susisiekimui numatytos keturios požeminės pėsčiųjų perėjos po Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedo važiuojamąja dalimi. Perėjų laikančios konstrukcijos–gelžbetoninės. Patekimui į požemines perėjas numatyti laiptai ir vertikalūs keltuvai žmonėms su negalia išorinėje žiedo dalyje bei pandusai vidinėje žiedo dalyje.
    Darnus judumas - platinamos sankryžos, statomos sovietinės požeminės perėjos pėstiesiems.​

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šimtametis medis paaukotas ant sankryžos kryžiaus
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ziaus-1665260/
    Trečiadienį nupjautas žinomiausias Klaipėdos medis - guoba, augusi viduryje Sendvario žiedo. Šimtametis senolis, buvusio Sendvario dvaro parko palikuonis, bene vienintelis medis Lietuvoje, augęs žiedinėje sankryžoje, paaukotas dėl geresnio ratuotųjų susisiekimo. Žiedinė sankryža rekonstruojama į paprastą kryžinę, reguliuojamą šviesoforais.

    Medį pjovę darbininkai pasiguodė, jog ir jiems širdį sopa dėl senosios guobos, kuri, pasirodo buvo visiškai sveika. Į medį buvo įkelti keturi inkilai. Tad pavasarį į juos sugrįžę paukščiai bus priversti ieškoti naujų namų.
    Nesu "medžiofilas", bet dėl šio širdis suvirpėjo. Žiedo puošmena, deja, tapo betiksle auka dėl visiškai nereikalingos šviesoforinės sankryžos.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Klaipėdoje pertvarkys dar vieną sankryžą

    Šilutės plento ruožo nuo Paryžiaus Komunos gatvės iki geležinkelio pervažos laukia rekonstrukcija. Pertvarkyta bus ir šios, vienos iš pagrindinių miesto arterijų, sankryža su Kauno gatve...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Neatlaikė“ ir Pušyno gatvės asfaltas

    Pastaruoju metu įvairiose Klaipėdos miesto vietose viena po kitos atsiverinėja smegduobės. Prieš porą dienų asfaltas įtrūko ir Pušyno gatvėje...

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Problemiškoji sankryža: ar nenuplauks žadami pinigai?


    https://www.atviraklaipeda.lt/2018/0...za-pinigu-bus/

    Komentuoti:

Working...
X