Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Vien kritika girdisi dėl Tilžės -Mokyklos žiedinės sankryžos panaikinimo. Ar bent padidėjo sankryžos pralaidumas?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Nei apsisukimo, nei perėjos

    Gyventojai piktinasi: kur dingo perėja Mokyklos gatvėje?
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...gatveje-995309
    Mokyklos gatvės rajono gyventojai kelia klausimą: kaip jiems kirsti judrią gatvę, nes po Sendvario žiedo rekonstrukcijos nebeliko perėjos, vedusios į Malūno parką.
    <...>
    Dėl to, kad Mokyklos gatvėje atsirado papildomų juostų, panaikintas apsisukimas ties "Volkswagen" centru. Aiškinama, kad tokio sprendimo reikėjo dėl saugumo reikalavimų. Gatvei išplatėjus ir atsiradus papildomų nuovažų, nesaugu ne tik palikti keturias juostas kertančią perėją, bet ir apsisukimo salelę.

    Komentuoti:


  • Gorgon
    replied
    Į užmarštį grimztančio gigantiško Bastionų tilto kaina – daugiau nei 600 tūkst. eurų

    Penkerius metus trukusioje Bastionų tilto projektavimo istorijoje padėtas galutinis taškas – Klaipėdos savivaldybė su projektuotojais jau nutraukė sutartį. Ir nors pripažįstama, kad naujas tiltas per Dangę yra reikalingas, bet artimiausius trejus metus naujas statinys nebus projektuojamas.


    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Jaučiasi nuotraukų deficitas iš Klaipėdos statybų.

    Rekonstruojama Pajūrio gatvė važiuojant užmiesčio link. Nuotraukų kokybė šiaip sau, bet turbūt jau geriau tokios nei visai nieko.

    Žiedas. Dešiniau - Klaipėdos gatvė, kairiau - Pajūrio gatvė. Važiuojame kairiau.


    Sankryža su Akmenų (kairėn) ir Lazdynų (dešinėn) gatvėmis.


    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Pirmos juostos nebus užstatytos, ten vien nuosavi namai.
    Remontas dar nesibaigė, o pirma juosta jau naudojama parkingo tikslais


    Aukščiausia gatvės vieta. Priekyje matomi padangių šviesoforai - sankryža su Debesų (kairėn) ir Virkučių (dešinėn) gatvėmis.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Diena.lt 2020.10.29
    Po sankryžos rekonstrukcijos – nepatogumai: nebeleis pasukti į kairę
    Čia irgi panašiai kaip Tauralaukyje - 3 vienos krypties juostos už sankryžos susiaurėja į 2.

    Brėžinius galima parsisiųsti čia: http://liepa.klaipeda.lt/files/Darbo_projektas.zip
    Paskutinis taisė Briedis; 2020.11.08, 16:21. Priežastis: Ne 4 o 3 juostos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2020.10.29
    Po sankryžos rekonstrukcijos – nepatogumai: nebeleis pasukti į kairę
    Rekonstravus Mokyklos ir Tilžės gatvių sankryžą, Mokyklos gatvės rajono gyventojai piktinasi, kad nebeliko daugybę metų čia buvusios salelės, leidžiančios pasukti į kairę.


    Dėl kelių tvarkymo Mokyklos rajone, šalia "Volkswagen" centro, buvo panaikintas posūkis į kairę. Dabar visi mūsų rajono gyventojai ir "Saulėtekio" mokyklos mokinių tėvai turi vienintelę įvažą ir išvažą į Mokyklos gatvę – tik iš Verpėjų gatvės. Čia susidaro nuolatinės spūstys ir avarinės situacijos. Prašome grąžinti posūkį į kairę šalia "Volkswagen" centro", – apie problemą Klaipėdos savivaldybei rašė gyventojai.

    https://www.diena.lt/naujienos/klaip...i-kaire-993445

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Savivaldybė feisbuke pasidalino Pajūrio gatvės brėžiniais:
    http://liepa.klaipeda.lt/files/Pajurio_gatve.zip
    (...)
    Vietoj 4 juostų puikiausiai tiktų olandiškas variantas su 2 juostom ir jungiamaisiais keliukais iš abiejų kelio pusių, kurie tuo pačiu būtų naudojami kaip dviračių takai. Taip būtų išspręsta nuovažų kas 10-20 metrų problema, nereikėtų statyti 3 šviesoforų.
    Dėl hakerių atakos buvo dingę rugsėjo mėnesio visos savaitės pranešimai.
    Kaip tik tuo metu teko važiuoti Klaipėdos Pamario gatve. Keistai atrodo ta niekur neinanti, tiksliau staiga susiaurėjanti 4 juostų magistralė

    Įdomu būtų matyti, kaip ta vieta dabar atrodo, ar rekonstrukcija eina į pabaigą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tako palei Taikos pr. atnaujinimas vyksta sparčiai
    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...a-sparciai:894
    Pėstieji ir dviratininkai jau neužilgo galės naudotis šiuolaikiškai sutvarkytu taku palei uostamiesčio Taikos prospektą. Atnaujinimo darbai vyksta ruože nuo Sausio 15-osios iki Kauno gatvės. Darbai vykdomi sparčiau nei planuota, tad pabaigtuvių tikimasi sulaukti per artimiausius kelis mėnesius.


    Įrengta ir dalis numatytų automobilių stovėjimo aikštelių. Darbai atlikti ties Taikos pr. 19-21 bei Taikos pr. 23-29 namais – čia esančiomis aikštelėmis jau naudojasi vairuotojai. Iš viso teritorijose palei taką numatyta 170 vietų automobiliams, šiuo metu ypač intensyviai darbai vyksta ties Paryžiaus Komunos g. 2, kur bus didžiausia, 66 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. Šioje vietoje įsilieja ir kitas projektas – viešosios erdvės prie buvusio „Vaidilos“ kino teatro sutvarkymas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Savivaldybė feisbuke pasidalino Pajūrio gatvės brėžiniais: http://liepa.klaipeda.lt/files/Pajurio_gatve.zip

    Gatvės pradžia važiuojant nuo A13 link miesto, ties čia prasideda 4 juostos. Kad jau darė 4 juostas, tai galėjo jas padaryti nuo pat A13. Atvažiuojant nuo Palangos vis tiek liks 50 m "butelio kakliukas" su STOP ženklu.


    4 juostos baigiasi beveik prieš būsimą žiedą. Čia prasideda kitas "butelio kaklelis".


    Pats žiedas. Viskas gerai, tik nėra dviračių pervažų.


    Už žiedo, nusileidus nuo kalno, dvi trišalės sankryžos bus sujungtos į vieną keturšalę, reguliuojamą šviesoforu. Čia baigiasi remontuojamas ruožas.


    Esamas gatvės vaizdas, čia planuojamos 4 juostos. Tos 4 juostos tikrai nevykusios, labai neefektyvus didžiulio pločio išnaudojimas.


    Vietoj 4 juostų puikiausiai tiktų olandiškas variantas su 2 juostom ir jungiamaisiais keliukais iš abiejų kelio pusių, kurie tuo pačiu būtų naudojami kaip dviračių takai. Taip būtų išspręsta nuovažų kas 10-20 metrų problema, nereikėtų statyti 3 šviesoforų.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied

    Beveik pasiekta darbų pusiaukelė Šilutės plente. Darbai šiuo metu tvarkomoje arterijos dalyje artėja prie pabaigos, netrukus bus keliamasi į kitą kelio pusę. Numatoma, kad rudenį gyventojus pasitiks ir baigta rekonstruoti Sendvario žiedinė sankryža.

    Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...karstis-969458

    Beje darbai Šilutės plente prasidėjo tą pačią dienai kai buvo įvestas karantinas.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Garsiai viešintas Bastionų tilto projektas – jau nebeprioritetinis Klaipėdos savivaldybės klausimas. Paaiškėjo, kad šio sumanymo įgyvendinimas atidedamas neribotam laikui, nors neegzistuojančiam tiltui jau išleista beveik trečdalis milijono eurų iš miesto biudžeto.

    https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...s-nebus-967196

    Gaila pinigų, bet 4 juostų magistralės ten tikrai nereikėjo. Dabar svarbu, kad tą teritoriją kuo greičiau užstatytu daugiabučiais.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Pirmos juostos nebus užstatytos, ten vien nuosavi namai.
    Lidekio gatvėje yra radarasant viaduko tai per daug neskraidys. Mokyklos viaduko dauguma važiuojančių link stoties jau ruošiasi sukti link Liepų g. tai irgi gal per daug neskraidys. Važiuojant link Trinyčių yra radaras, tačiau greičio nebūčiau didines kol nebūtu padaryta normali greitėjimo juosta iš Bangų g.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    <...>ir tai, kad jei ne 4 juostos tų 4 šviesoforų net nereikėtu.
    Tame ir esmė. Kodėl nebuvo galima daryti 2 juostų be šviesoforų, padarant tas pačias "papildomas eismo juostas posūkiui į kairę"? Eismas į tuos šunkelius apytikslis nuliui. Kai bus padarytos 4 juostos, garantuoju, pirmosios bus užstatytos gyventojų automobiliais.

    Dar į temą. Šiom dienom ant Mokyklos viaduko ir Lideikio gatvėje leistiną greitį padidino iki 70 km/h. Jeigu iki šiol toks greitis buvo įprastas (50 leistinas +20 nebaudžiamas), dabar atatinkamai bus galima važiuot 90.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą


    Kas iš tų 4 juostų, jeigu atsiras 4 šviesoforai dėl šunkelių?
    Neįsivaizduoju. Geriausia tai, kad 4 juostos užsibaigs ties Klaipėdos g. ir pro kino studiją eis tos pačios 2 juostos ir tai, kad jei ne 4 juostos tų 4 šviesoforų net nereikėtu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied

    Rekonstruojant gatvę numatoma įrengti 4 šviesoforo sankryžas, jose bus įrengtos papildomos eismo juostos posūkiui į kairę.
    Kas iš tų 4 juostų, jeigu atsiras 4 šviesoforai dėl šunkelių?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Bus sutvarkyta šio kelio atkarpa tarp Palangos plento iki Klaipėdos g. ir Tauralaukio g. sankryžos. Gatvės remonto darbus numatyta pradėti gegužės 18 d. Šiuo metu vyksta paruošiamieji darbai.

    Rangovas – AB „Eurovia Lietuva” – darbus įsipareigojo atlikti už 5,317 mln. eurų.

    Gatvės remonto darbus planuojama pabaigti iki kitų metų vasaros.

    Atkarpoje nuo Palangos plento iki Klaipėdos g. ir Pajūrio g. sankirtos (vadinamojo „trikampio“ netoli buvusio dvaro pastato), kurią numatoma transformuoti į žiedinę sankryžą, bus nutiestas keturių eismo juostų kelias su nauja danga.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...ekonstrukcija/

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Klaipėdos savivaldybė praneša, kad nuo ketvirtadienio, gegužės 14 d., planuojama pradėti vykdyti asfalto dangos paprastojo remonto darbus Smiltelės gatvėje.

    Remontuojamo ruožo ribos – Taikos pr. ir Smiltelės g. sankryža bei atkarpa nuo Taikos pr. iki Minijos g.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...atves-atkarpa/

    Tikiuosiu pagaliau padarys šaligatvį iki naujo socialinio daugiabučio ir perėją ties juo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Vasarą uostamiestyje dar lauks spūstys?
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...spustys-961638
    P.Lideikio ir Herkaus Manto gatvių sankryžoje numatoma kiek pailginti eismo juostą, kurioje rikiuojasi automobiliai, sukantys į dešinę iš P.Lideikio į Herkaus Manto gatvę.

    Toks sankryžos patobulinimas atlaisvintų antrąją eismo juostą, kurioje stoja tiesiai važiuoti ketinančiųjų automobiliai.

    Numatoma, kad pailgintoje juostoje tilps apie 10–12 mašinų. Ji bus ilginama dabartinį šaligatvį perkėlus kiek tolėliau.
    Įdomu, ar nebandė koreguoti šviesoforo fazių? Galbūt gatvės platinimas nebūtinas?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Yra kur nors internete projektiniai pasiūlymai, kad pažiūrėti? Mano nuomone ten irgi nieko platinti nereikia. Abiejuose galuose gatvės pakankamai plačios, pakanka tik juostas perpiešt. Keblesnė vidurinė dalis tarp Kanto ir Manto gatvių. Ten bet koks platinimas sugriautų viešosios erdvės proporcijas. Ir kam visa tai? Kad kažkam iš naujų butų miesto centre nesinori piko valandomis nepatekti į kamštį? Pasakydiu naujieną. Dar niekur miesto centre gatvių platinimas nepanaikino kamščių. O štai padaryti gatvę nebepatrauklią vaikščioti turistams ir numušti aplinkinio NT vertę - pavyko visada.
    Pavyko surasti projektinius pasiūlymus (2020-03-05 datos)
    https://www.klaipeda.lt/lt/savivaldy...pasiulymai/223
    Tekstas: https://www.klaipeda.lt/data/public/...-xx-tdp-pp.pdf
    Brėžiniai: https://www.klaipeda.lt/data/public/...-tdp-pp.br.pdf



    Vis tik nėra taip baisu, kaip pasirodė iš straipsnio. Didžioji gatvės dalis netgi susiaurinama (nuo Zauerveino g. iki apylinkės teismo). Dešinėje gatvės pusėje atsiranda 2 metrų pločio dviračių takas.

    Bet yra bet.

    Dviračių takas "suėda" šaligatvį, dalyje trasos jo lieka 1 metras pločio, o kur yra laiptai ir įėjimai į pastatus vietos praėjimui nelieka visai, žmonės lys į dviračių taką (Manto gatvėje dėl nuolatinių konfliktų dviračiai nuo šaligatvio buvo iškelti į važiuojamąją dalį. Čia lipama ant to paties grėblio). Pagal dviračių infrastruktūros plėtros specialųjį planą, Daukanto gatvėje turi būti rengiamos dviračių juostos važiuojamojoje dalyje.

    Nuo apylinkės teismo iki sankryžos su Manto gatve bus platinama važiuojamoji dalis. Žvelgiant į ateitį ir netolimą praeitį, toks išplatinimas neturi prasmės. Prieš porą metų buvo perreguliuotas šviesoforas, išaugo prastovos prie raudono šviesoforo, atitinkamai pailgėjo automobilių eilės. Atstačius buvusias fazes (su nedideliais pakeitimais pėsčiųjų eismui) pralaidumas padidėtų, poreikis papildomai juostai "atkristų". O ateityje (pagal deklaruojamus įvairiausius proveržius, judumo planus ir galimybių studijas) Manto gatvėje lengvųjų automobilių eismas bus uždraustas, todėl iš Daukanto gatvės neliks poreikio kairiesiems ir dešiniesiems posūkiams, atitinkamai ir šioms papildomoms juostoms.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    S. Daukanto gatvėje grius medžiai, atsiras papildomos juostos
    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...domos-juostos/

    Miesto centre grius medžiai, siaurės šaligatviai. Daugiau vietos automobiliams.
    Yra kur nors internete projektiniai pasiūlymai, kad pažiūrėti? Mano nuomone ten irgi nieko platinti nereikia. Abiejuose galuose gatvės pakankamai plačios, pakanka tik juostas perpiešt. Keblesnė vidurinė dalis tarp Kanto ir Manto gatvių. Ten bet koks platinimas sugriautų viešosios erdvės proporcijas. Ir kam visa tai? Kad kažkam iš naujų butų miesto centre nesinori piko valandomis nepatekti į kamštį? Pasakydiu naujieną. Dar niekur miesto centre gatvių platinimas nepanaikino kamščių. O štai padaryti gatvę nebepatrauklią vaikščioti turistams ir numušti aplinkinio NT vertę - pavyko visada.

    Komentuoti:

Working...
X