Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    LRT.lt 2020.12.18
    Iš Baltijos prospekto dingo miestiečius varginę eismo ribojimai
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...uks-tik-menesi

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Įrengta papildoma šviesoforinė sekcija
    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...e-sekcija:1093
    Siekiant pagerinti eismo pralaidumą Šilutė pl. – Kauno g. sankryžoje, šioje sankryžoje sukant iš Kauno g. į Šilutės plentą įrengta papildoma šviesoforinė sekcija.

    Specialistai ir toliau stebės situaciją naujai įrengtoje šviesoforinėje sekcijoje ir esant poreikiui priims sprendinius, kurie pagerintų šviesoforinės sankryžos pralaidumą.
    Kitoje sankryžos pusėje įrengtas padangių šviesoforas, iš garažo išvažiuojančio transporto eismo reguliavimui

    Taip pat dešinio posūkio sekcijos neseniai įrengtos Taikos pr. ir Kauno g. sankryžoje.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Prieš įrengiant šviesoforus buvo siūloma įrengti ne atskirą šviesoforą apsaugotam dešiniajam posūkiui, o papildomą sekciją dalį laiko apsaugotam dešiniajam posūkiui. Bet savivaldybė nekeitė sprendinio. Dabar, kai susidarė spūstys, šviesoforą su rodyklėmis į dešinę pakeis papildoma sekcija į dešinę.
    Įdomu ar prieš įrengiant šviesoforus buvo atliekamas vertinimas, ar jie apskritai reikalingi ir ar tai geriausias eismo reguliavimo sprendimas šioje sankryžoje. Dabar susidarančios spūstys tai tik gėlytės, reikia sulaukti karantino pabaigos ir atsistačiusio transporto srauto į įprastą lygį, tada pasimatys reali situacija.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Šviesoforas judrioje Klaipėdos sankryžoje siutina vairuotojus: situacija tik pablogėjo
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...logejo-1001606
    Prieš įrengiant šviesoforus buvo siūloma įrengti ne atskirą šviesoforą apsaugotam dešiniajam posūkiui, o papildomą sekciją dalį laiko apsaugotam dešiniajam posūkiui. Bet savivaldybė nekeitė sprendinio. Dabar, kai susidarė spūstys, šviesoforą su rodyklėmis į dešinę pakeis papildoma sekcija į dešinę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atvira Klaipėda 2020.12.16
    Liepų gatvės sankryžoje – eismo pokyčiai
    Vis judresne tampančioje Liepų, Arimų ir Jaunystės gatvių sankryžoje palaiminti eismo pokyčiai


    Klaipėdos savivaldybė yra numačiusi, jog ši sankryža ateityje taps reguliuojama šviesoforu, tačiau tai užtruks, todėl ir ieškota laikinų sprendimų. (...)

    Eismo saugumo komisijos narių dauguma balsavo už tai, kad visi kairiniai posūkiai Liepų, Arimų ir Jaunystės gatvių sankryžoje būtų uždrausti darbo dienomis nuo 7 iki 19 valandos. Tokie draudimai įsigalios, kai bus pastatyti atitinkami kelio ženklai.
    Komisijoje pateikta informacija, jog šiuo metu vyksta minėtos gatvės rekonstrukcijos projektavimo darbai. Numatoma, kad Liepų gatvėje posūkiams į Arimų ir Jaunystės gatves bus įrengtos papildomos eismo juostos. Taip pat numatyta įrengti šviesoforus, kurie ir reguliuos ne tik pėsčiųjų, bet ir automobilių eismą,

    Optimistinis terminas toks, kad nauja sankryža galėtų būti įrengta iki kitų metų rudens.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...ismo-pokyciai/

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Šiandien jau lyg ir kabojo uždengta papildoma sekcija į dešinę gal po karantino bus geriau.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šviesoforas judrioje Klaipėdos sankryžoje siutina vairuotojus: situacija tik pablogėjo
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...logejo-1001606
    Naujai rekonstruota Kauno gatvės ir Šilutės plento sankryža varo į neviltį visus, kurie tik mėgina ją įveikti. Po rekonstrukcijos situacija tik pablogėjo – automobilių spūstys nusidriekia kone iki Kauno gatvės vidurio.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Aptarė kelio į Klaipėdos LEZ įrengimą: kliūčių nemato, atsirasti gali jau po dviejų metų

    Dešinėje pusėje siūloma įrengti nuovažą ir greta Vilniaus pl. tiesti papildomą dviejų juostų kelią, kuris už kelių šimtų metrų suktų į kairę, eitų po numatomu rekonstruoti geležinkelio viaduku šalia geležinkelio bėgių ir susijungtų su teritorija greta kitos Vilniaus pl. pusės. Čia taip pat tęstųsi naujas dviejų juostų kelias, kuris įsilietų į dabartinį įvažiavimą į LEZ.

    Įgyvendinti siekiama tik rekonstravus geležinkelio viaduką, tai reiškia geriausiu atveju tik 2022 metais.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/klaiped....d?id=85897863

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2020.11.29
    Prieš Kalėdas turėję dingti eismo ribojimai greta Baltijos pr.-Šilutės pl. sankryžoje gali užsibūti
    Baltijos prospekte rudens pradžioje atsiradusius eismo ribojimus prieš Kalėdas buvo planuota pašalinti, tačiau dėl oro sąlygų ribojimai gali išlikti.


    Klaipėdiečių išbandymas spūstimis ir eismo ribojimais dėl Baltijos prospekto estakados statybos darbų prasidėjo rugsėjo 18 dienos vakarą ir turėjo trukti iki lapkričio pabaigos ar gruodžio vidurio. Tokiais planais dar spalio viduryje dalijosi Klaipėdos miesto savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas.
    „Manome, kad priimtas sprendimas dėl keturių eismo juostų yra racionalesnis, nes sprendimas dėl trijų eismo juostų būtų pabloginęs situaciją vairuotojų atžvilgiu. Preliminariai ši darbų schema bus iki lapkričio pabaigos–gruodžio 15 dienos (darbų eiga priklausys nuo oro sąlygų)“, – informavo savivaldybės specialistas.

    Buvo planuota prieš šventes atidaryti dabar eismui uždarytą ruožą, o kitą ruožą tvarkyti pavasarį.
    „Tačiau dabar niekas nesiryžta pasakyti, ar nepalankūs orai leis baigti planuotus darbus, dėl lietaus rangovas negali vykdyti šiame objekte suplanuotų darbų“, – Klaipėdos savivaldybės komentare.

    Jitas darbų etapas numatomas nuo 2021 m. kovo 15 dienos, – bus analogiškai uždaryta kita Baltijos prospekto pusė, o eismas vyks šiuo metu uždarytu kelio ruožu. Kaip teigė V. Švedas, jei nebus didelių šalčių, statybos darbai visai nesustos ir vyks kitose projekto zonose, bet, tikėtina, didesnių eismo ribojimų bus išvengta iki pavasario.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-kilo-sunkumu

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kritika ir pyktis liejasi toliau

    Dėl keistos sankryžos Klaipėdoje – painiava: kelias baigiasi be jokių įspėjimų
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...spejimu-998539
    Ką tik rekonstruotą Mokyklos ir Tilžės gatvių sankryžą vairuotojai vadina metų nesusipratimu. Milijonus kainavęs transporto mazgas klaipėdiečiams ne pirmą kartą sukelia klausimų. Trečiąja juosta kirtus šią sankryžą, vairuotojai atsiduria aklavietėje – kelias baigiasi be jokių įspėjimų.


    Vienas gyventojas dėl šios sankryžos ženklinimo nusprendė kreiptis į Klaipėdos savivaldybę.

    Vairuotojas skunde konstatuoja, kad trečiąja juosta važiuojantys vairuotojai yra priversti pažeisti Kelių eismo taisykles – kirsti ištisinę juostą, nes kitu būdu jiems nepavyksta persirikiuoti.

    Klaipėdietis siūlo keisti kelio ženklus ir prieš šviesoforu reguliuojamą sankryžą nurodyti, kad trečiąja juosta įmanoma tik pasukti kairėn, taip užblokuojant eismą juosta, kuri už sankryžos baigiasi.


    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Vasario mėnesį rašė, kad planuoja atnaujinti 7 gatves: Žvejų, Teatro, Sukilėlių, Daržų, Aukštajai, Didžiajai Vandens ir Vežėjų.

    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...indinys-951818

    Rugsėjį rašė, kad 5: Žvejų g. (nuo Tiltų iki Pilies g.), Daržų g. (nuo Pilies iki Aukštosios g.), Aukštojoje g. (nuo Daržų iki Didžiosios vandens g.), Didžiojo vandens g. (nuo Aukštosios g iki Tiltų g.), Vežėjų g. (nuo Turgaus iki Daržų g.).

    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...na-euru-987189

    Dabar jau tik 2?





    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrt.lt 2020.11.19
    Klaipėdos senamiesčio gatvės sulauks rekonstrukcijos
    Klaipėdoje planuojama rekonstruoti Klaipėdos senamiesčio Sukilėlių gatvės atkarpą nuo sankryžos su Daržų iki sankryžos su Turgaus gatve ir Teatro gatvę nuo Žvejų iki Turgaus gatvės.

    Uostamiestyje atlikus rekonstrukcijos darbus bus įrengta kokybiška danga, paklotos senamiesčio grindiniui keliamus reikalavimus atitinkančios dangos (dalyje vietų ketinama panaudoti esamus akmenis), rekonstruota lietaus nuotekų sistema, įrengtas apšvietimas.
    Bendra projekto vertė 1 085 941,66 Eur, Europos regioninės plėtros fondo lėšos 500 000,00 Eur.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...dar-3-miestams

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Tai tegul pirmąją juostą, kuri dabar yra tik posūkiams į dešinę pratesia ir užsankryžos iki dabartinės stotelės kišenės. Taip pirma juosta gautusi ir važiavimui tiesei ir posūkiui į dešine. Dabartinė A juosta, tarnautu posūkiui į kairę ir baigtusi užsankryžos į jos vietą tilptu peronas. Dabartinė automobilių juosta taptu BRT juosta.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kaip turėtų atrodyt BRT šitoj vietoj? Iškėlus autobusus į gatvės vidurį reikėtų daryti saleles dėl peronų, tai dar labiau viskas platintųsi.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Geriausias variantas būtu BRT juostų + juostų posukiams į kairę + šviesoforo sureguliavimas sukuriant galimybę kirsti sąnkryžą pėstiesiems įstrižai, kaip Vilinaus Dariaus ir Girėno ir Šaltkalvių gatvių sąnkryžoje. Toks variantas bent dalinai patenkintu visų pusių interesus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied


    Gaila kad neleidžia savo atsakymo įrašyti. Prabalsavau už šviesoforų perreguliavimą, bet ir tai nėra geriausias sprendimas. Pasisakyčiau už platinimą sankryžos zonoje, išskiriant atskiras juostas sukantiems kairėn iš Taikos pr. ir šviesoforų ciklo pakeitimą, nustatant fazes pagal Pilies ir Daržų gatvių sankryžos analogiją.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Prašau prabalsuokit prieš Taikos pr. platinima prie Vėtrungės. Atsakymų variantai durni žinau, bet jau geriau pažymėti nieko nedaryti, nei sutikti su gatvės platinimu.

    ttps://www.klaipedaassutavim.lt/naujienos/eismas/klausia-miestieciu-nuomones-ka-daryti-su-problemine-vetrunges-sankryza?fbclid=IwAR1hxcv5jek10Qxp5NGZTVSbKilDnYBZ H-pqftX0yMSrtk0bTGTWojGuXLc

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Idomu butu paskaiciuoti kiek panaikinta pereju Klaipedoje per pastaruosius kelis metus, kiek yra vietu kur pridaryta nauju juostu ir padidintas greitis
    Prie Banginio žiedo panaikintos 3 perėjos, pridėta viena pralaidumą labai didinati juosta. Prie Akropolio labai platinta, bet perėjų lygtais nepanaikinta. Visiškai bereikalo išplatintos iki 4 juostų Dubysos ir Agluonos gatvės.Panaikinta perėjos per Taikos pr. prie Naujakiemio gatvės ir prie Žardės žiedo.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vien kritika girdisi dėl Tilžės -Mokyklos žiedinės sankryžos panaikinimo. Ar bent padidėjo sankryžos pralaidumas?
    Kiek teko važiuoti pro ten kamščių nebuvo, bet kol yra karantinas ir nuotolinis mokymas sunku pasakyt. Šiaip kas pralaidumą tikrai galėjo sumažinti tai panaikintas apsisukimai Mokyklos gatvėje ir Šilutės pl. prie Paryžiaus Komunos gatvės, dėl kurių dabar turi važiuoti iki Tilžės ar Kauno gatvės šviesoforų. Tarp kitko Šilutės pl. nuo Tilžės gatvės iki Kauno gatvės dabar išesmės bus 8 juostų!

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Idomu butu paskaiciuoti kiek panaikinta pereju Klaipedoje per pastaruosius kelis metus, kiek yra vietu kur pridaryta nauju juostu ir padidintas greitis

    Komentuoti:

Working...
X