Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • win2k3
    replied
    Miestiečiams teks keisti vairavimo įpročius vel


    Uostamiesčio vairuotojams prognozuojamas neramus laikotarpis - šiais metais pradedama kai kurių svarbių miesto magistralių rekonstrukcija, todėl važiuojantiesiems automobiliais teks rinktis aplinkinius maršrutus, o ir juose dalintis kelią su sunkiasvoriu transportu.

    Netrukus prasidės pirmasis S. Dariaus ir S. Girėno gatvės rekonstrukcijos etapas - bus iš naujo tiesiama bei platinama šios gatvės atkarpa nuo pagrindinių KLASCO vartų (t.y., dalis Naujosios Uosto gatvės) iki Sportininkų gatvės.

    "Bus rekonstruotas vairuotojams, ypač nepažįstantiems miesto, daug problemų keliantis posūkis prie "Global" klubu - čia bus įrengta dar viena eismo juosta", - "Vakarų ekspresui" sakė Klaipėdos VPK Eismo priežiūros skyriaus vyresniojo specialistas Gintaras Ramanauskas.

    Jo teigimu, visą S. Dariaus ir S. Girėno gatvių rekonstrukciją atlikti numatyta per 14 mėnesių. Antrasis jos etapas - nuo Sportininkų gatvės iki Herkaus Manto gatvės viaduko.

    Pripažįstama, kad ir paprasti miestiečiai, ir sunkiasvorio transporto vairuotojai dėl šių darbų patirs daug nepatogumų - pirmiesiems kelionei į Sportininkų gatvės rajoną teks rinktis aplinkinius kelius, o antriesiems teks gerokai pagalvoti, kaip pasiekti KLASCO (į šią kompaniją kasdien atvažiuoja 70-75 vilkikai).

    "Galima prognozuoti, kad dėl to padidės eismo intensyvumas centrinėje miesto dalyje - greičiausiai krovininis transportas į KLASCO važiuos Tilžės, Sausio 15-osios, Pilies bei Naująja Uosto gatvėmis. Tą pajus ir savus automobilius vairuojantys miestiečiai, tačiau kitos išeities nėra", - konstatavo G. Ramanauskas.

    Vairavimo įpročius - šįkart visam laikui - teks pakeisti ir Statybininkų prospekte bei Žardininkų ir Gedminų gatvėse gyvenantiems klaipėdiečiams.

    Šiame prospekte bus įrengta nauja sankryža - panaikinus apsisukimo vietas ir dalį skiriamosios žaliosios juostos, įvažiavimas į minėtas gatves bus reguliuojamas šviesoforų.

    Tiesa, kol kas neaiški šių darbų atlikimo data - mat sankryža bus įrengiama vietoje dabartinės automobilių stovėjimo aikštelės Statybininkų prospekto ir Gedminų gatvių susikirtimo pašonėje pastačius naują prekybos centrą, o šio projektas kol kas tik derinamas.

    Nors ir būta prieštaraujančių balsų, pasak G. Ramanausko, uždrausti sunkiojo transporto, važiuojančio iš uosto ir į jį, eismo Statybininkų prospekte neketinama.

    "Vakarų ekspresas" jau rašė, kad šiais metais, greičiausiai rudenį, bus rekonstruota ir Minijos gatvė nuo Baltijos prospekto iki Kalnupės gatvės. Atkarpa nuo pastarosios gatvės iki Naikupės gatvės praplatės iki keturių eismo juostų, bus įrengtos papildomos eismo juostos sukantiesiems į kairę.

    Be to, jau gegužės mėnesį Kalnupės ir Minijos gatvių sankryžoje turėtų būti įrengtas šviesoforas.

    Beje, pasak G. Ramanausko, visi trys šviesoforai (nuo Baltijos prospekto iki Kalnupės gatvės) bus suderinti vadinamosios žaliosios bangos principu. Tačiau, anot jo, taip sureguliuoti kitų Minijos gatvės šviesoforų artimiausiu metu neįmanoma - tą būtų galima padaryti tik iš naujo rekonstruojant atkarpą nuo Agluonos iki Bijūnų gatvės.

    Antrajame darbų etape, spėjama, kitais metais, Minijos gatvė bus rekonstruota galutinai - Kalnupės gatvės iki Jūrininkų prospekto

    Komentuoti:


  • Edgaex
    replied
    Klaipėdos gatvės ir keliai bus tvarkomi ir modernizuojami

    2006-01-25 Gyventojų informavimo tarnybos vyr. specialistas Andrius Juškevičius



    Klaipėdos miesto mero Rimanto Taraškevičiaus ir Lietuvos valstybinės kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus susitikimo metu buvo aptartas kai kurių miesto gatvių tvarkymas ir modernizacija.

    Sausio 25 dieną vykusio susitikimo metu didžiausias dėmesys buvo skirtas trims objektams – Rimkų ir Tilžės gatvių statybai bei Jakų transporto žiedo modernizavimui. P.Tekoriaus atvykimas į Klaipėdą buvo suderintas ankstesnio mero R.Taraškevičiaus susitikimo su susisiekimo ministru Petru Čėsna ir Kelių direkcijos vadovais.

    Aptarus bendruosius šių objektų projektavimo ir finansavimo reikalus, P.Tekorius užtikrino, kad vėliausiai 2008 m. bus pradėta statyti nauja Rimkų gatvė.

    Tilžės gatvės rekonstrukcijos projektas jau baigiamas rengti, jis gali būti įtrauktas į 2007-2013 m. biudžetą, o lėšų jo vykdymui bus prašoma iš ES struktūrinių fondų.

    Uostamiesčiui aktualiausias yra Jakų transporto žiedo modernizavimas. P.Tekorius minėjo, kad bendra šio projekto vertė gali siekti apie 140 mln. litų – dviems etapams paskirstant po lygias dalis. Šiemet tik bus pradėtas rengti Jakų žiedo modernizavimo projektas, o 2008 metais gali prasidėti statybos darbai.

    „Mums šis transporto mazgas labai svarbus ir mes visą laiką rodysime iniciatyvą, kad jis kuo sparčiau judėtų. Mes nuolat važinėsime į Vilnių, judinsime atitinkamas žinybas, kad projekto įgyvendinimas nesustotų vietoje“, - sakė meras R.Taraškevičius.

    Kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojas P.Tekorius pasiūlė laikiną Jakų žiedo autotransporto pralaidumo didinimo sprendimą – žiedo prieigose ir jo viduje automobilių greitį riboti iki 30-40 km/h: lėčiau važiuojant žiedo viduje į jį būtų lengviau patekti, mažėtų transporto kamščiai.


    Laukui Jakų žiedo modernizavimo. Turbūt pamenat kokiu jį žada paverst

    Komentuoti:


  • ArTuRAs
    replied
    Nuotrauka prie straipsnio:

    Komentuoti:


  • Edgaex
    replied
    Bastionų gatvė - istorinė

    Aušra Lukauskienė

    Buvusio tabako fabriko teritoriją kirsianti ir Bangų bei Danės gatves sujungsianti magistralė bus pavadinta Bastionų gatve.

    Šį vardą suteikti dar nenutiestai gatvei Įžymių žmonių įamžinimo ir gatvių pavadinimų suteikimo komisijai pasiūlė Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus direktorius Jonas Genys.

    Greta to, gatvei jis siūlė kitą – Malūnų – pavadinimą, bet su juo nesutiko kai kurie komisijos nariai, pareiškę, kad gali atsirasti painiavos, nes mieste yra Malūnininkų gatvė. Komentuodamas Bastionų gatvės pavadinimą, J. Genys pastebėjo, kad 1627-1629 metais miestas buvo pradėtas juosti olandiško tipo įtvirtinimais. Buvo supilti maždaug 3,5 m aukščio pylimai ir bastionai („bastionas“ - išsikišusi tvirtovės sienos dalis, iš kurios tvirtovė ginama sparnine ugnimi), aplink kuriuos iškasti grioviai – fosos. Darbai buvo baigti XVII a. pabaigoje – XVIII a. pradžioje. Kadangi miestą iš rytų ir pietų pusių apjuosė bastioniniai įtvirtinimai, iš šiaurės saugojo Naujoji Danės upė, todėl patekti į miestą galima buvo tik pro trejus – Tilto, Kūlių, Malūnų – vartus. Pastarieji du buvo įrengti po žemių pylimu.

    XVIII a. antroje pusėje reikšmę praradę miesto įtvirtinimai imti griauti, grioviai užpilti žemėmis. XX a. išliko vos keli sudėtingos įtvirtinimų sistemos fragmentai.

    Šiandien geriausiai miesto įtvirtinimų vaizdas atsiskleidžia nuo Turgaus gatvės gale esančių bastionų. Iš čia matyti ir apsauginis griovys ir vienintelis išlikęs ravelinas (trikampio formos statinys prieš tvirtovės griovį tarp bastionų). 1994-1997 metais gynybinių įtvirtinimų liekanos buvo restauruotos. Projekto autorius – architektas Vytautas Šliogeris.

    Kadangi naujoji magistralė bus tiesiama palei gynybinių įtvirtinimų liekanas – šią vietą klaipėdiečiai vadina Jono kalneliu, ir komisija, ir politikai sutarė, kad Bastionų pavadinimas jai geriausiai tiks.

    Žemės sklypų Bangų g.7, Gluosnių g.8 ir juos supančios teritorijos detaliojo plano rengėjai sukūrė maketą, kaip ateityje turėtų atrodyti planuojama teritorija ir kokie objektai atsiras šalia ją kertančios Bastionų gatvės. Kadangi naujoji gatvė atsiras bendrovei „Kretingos grūdai“ dabar priklausančioje teritorijoje, šiai bendrovei bus suteikti žemės sklypai abipus gatvės. Vienoje pusėje numatoma statyti administracinius pastatus, kitoje, - arčiau Bangų gatvės, gyvenamąjį kvartalą.

    Teritorijų planavimo specialistai tikisi, kad, nutiesus Bastionų gatvę ir naują tiltą per Danę, sumažės transporto srautai Tiltų gatve.

    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Tomasl
    replied
    Parašė Hunte-r
    Negi buna dideli kamsciai?
    Patikėk manim, kiekviena ryta vakarą , prgr.
    .
    universitetas priverstas buvo pakeisti pradžios laika kad ,kad kiek apmažintu srautą ,bet tai negelbėja.

    Komentuoti:


  • Rimantas
    replied
    As neklaipedietis, bet man atrodo kad to naujo tilto ten nereikia... Negi buna dideli kamsciai? Ir sugadintu kalneli, su kaskokiu paminklu...

    Komentuoti:


  • ArTuRAs
    replied
    Švenčių išvakarėse pakrikštytos naujos gatvės




    Klaipėdos miesto savivaldybės taryba pagaliau apsisprendė buvusio tabako fabriko teritoriją kirsiančią ir Bangų bei Danės gatves sujungsiančią magistralę pavadinti Bastionų gatve.

    Žymių žmonių įamžinimo ir gatvių pavadinimų suteikimo komisiją konsultavęs Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus direktorius Jonas Genys pasiūlė du šios gatvės pavadinimo variantus - Malūnų Kalno ir Bastionų. Siekdami išvengti galimos painiavos - mieste jau esama Malūnininkų gatvės - komisijos nariai nusprendė būsimai magistralei suteikti Bastionų pavadinimą.

    Komentuodamas pastarąjį pasiūlymą J. Genys akcentavo, kad vadinamojo olandiško tipo įtvirtinimais miestas imtas juosti 1627-1629 metais. Juos sudarė 3,5 metro aukščio pylimai, bastionai ir grioviai aplink juos. Šie bastioniniai įtvirtinimai turėjo saugoti miestą iš rytų ir pietų pusės, o Naujoji Danės upė - iš šiaurės.

    18 amžiaus antroje pusėje reikšmę praradę įtvirtinimai imti griauti, grioviai užpilti žemėmis. 20 amžiuje buvo išlikę vos keli sudėtingos įtvirtinimų sistemos fragmentai. Šiandien geriausiai miestą juosusių įtvirtinimų vaizdas atsiskleidžia nuo rytiniame Turgaus gatvės gale esančių bastionų. Iš čia matyti ir apsauginis griovys, vadinamoji fosa, bei vienintelis išlikęs ravelinas - trikampė sala.

    1994-1997 metais šios gynybinių įtvirtinimo liekanos, klaipėdiečių vadinamos Jono kalnelio vardu, buvo restauruotos. Projekto autorius - architektas Vytautas Šliogeris.

    Kadangi naujoji magistralė bus tiesiama palei pat Jono kalnelį, tiek minėtosios komisijos nariai, tiek miesto politikai sutarė Bastionų pavadinimą jai puikiai tinkant.

    Pelenyno pavadinimas nepatiko

    Dėl šios gatvės pavadinimo tartasi nebe pirmą kartą. Rugsėjį siūlyta naująją magistralę pavadinti Pelenyno vardu, tačiau miesto politikų dauguma tam griežtai pasipriešino.

    Motyvai buvo gan įvairūs: pavadinimas sunkiai ištariamas, galintis sukelti nemalonių asociacijų ir šiaip esąs negražus, visiškai nederantis ateityje viena iš centrinių miesto gatvių pretenduojančiai tapti magistralei.

    Kartu buvo suteikti pavadinimai dar dviem miesto gatvėms. Nuo šiol greta Liepojos magistralės suplanuotos naujos gatvelės bus vadinamos Dragūnų ir Šarlotės vardais.

    Apsispręsta dėl įamžinimo ženklų

    Tą pačią dieną miesto Taryba patvirtino ir Žymių žmonių, istorinių datų įvykių įamžinimo Klaipėdos miesto viešose vietose tvarką.

    Iki šiol šie reikalai, pasak Savivaldybės administracijos Socialinio departamento vadovės Nijolės Laužikienės, mieste buvo tvarkomi kiek chaotiškai. Statant įamžinimo ženklus vadovautasi susiklosčiusiomis tradicijomis bei sveiku protu. Tačiau tai, pasak valdininkės, ne visada suveikdavo - tai vienur, tai kitur vis atsirasdavo menkaverčių neva meninių objektų, savavališkai pastatytų skulptūrų, kryžių, be jokio leidimo prie pastatų fasadų pritvirtintų atminimo lentų.

    Patvirtinus tvarką, savivalės nebebus. Dokumente aiškiai reglamentuota, kaip ir kam pateikti prašymus dėl įamžinimo ženklo pastatymo, įvardyta, kas ir kokiais kriterijai vadovaudamasis priims sprendimą leisti įrengti tokį ženklą ar ne, kam bus patikėta jo priežiūra, kokiu atveju iškilią asmenybę ar datą įamžinantis objektas gali būti perkeltas į kitą vietą bei kiti niuansai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atnaujintos gatvės ir tiltai neišvaduos nuo kamščių

    Aušra Lukauskienė

    Klaipėdoje bus tiesiamos gatvės ir atnaujinami tiltai, todėl ilgai turėsime kęsti įvairius nepatogumus. Artimiausiu metu neverta tikėtis greitesnio susisiekimo tarp miesto centro ir miegamųjų rajonų.

    Automobilių daugės

    Miesto planuotojai neįvertino sparčios transporto plėtros. „1997 metais parengtame miesto bendrajame plane perspektyvinės transporto problemos nenagrinėtos, todėl ir sprendimų nebuvo“, - sakė dvylika metų miesto vyriausiuoju architektu dirbęs Ričardas Valatka. Anot jo, dabar, koreguojant miesto bendrąjį planą, matosi, kad padėtis nė kiek negerėja, vėl „plaukiama paviršiumi“.Atrodo, kad tai pradeda suvokti ir planavimo organizatoriai. Parengta Klaipėdos miesto transporto sektoriaus vystymo galimybių studija, kaip manoma, galėtų tapti pagrindu bendrojo plano susisiekimo daliai.

    Uosto direkcijos užsakymu kitų metų sausį Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistai pateiks uosto krovinių gabenimo per Klaipėdos miestą galimybių studiją. Į uostą gabenamų krovinių daugės. Bus atsakyta, kokias investicijas reikia numatyti privažiavimo į uostą keliams pertvarkyti.

    Trukdys degalinė

    Žiedinės magistralinių gatvių sankryžos jau seniai atgyveno. Ypač tai akivaizdu matant transporto kamščius visame Šilutės plente ir ypač sankryžoje su pagrindiniu įvažiavimo į miestą keliu - Baltijos prospektu. Sankryža bus dar labiau apkrauta, prie II Smiltynės perkėlos pastačius keleivinių ir krovininių laivų terminalą. Tiesiausias kelias iš jo išvažiuoti - Baltijos prospektu autostrados link. Specialistų nuomone, geresnio sprendimo kaip viaduko Šilutės plente statyba nebus. Ar netaps kliūtimi sankryžai rekonstruoti čia pastatyta „Statoil“ degalinė?

    „Šiandien statybininkai sugeba pastatyti tiltus apeidami kliūtis. Nemanau, kad degalinė trukdys įgyvendinti projektą. Jeigu reikėtų iškeldinti degalinę, tai būtų ypač sudėtinga ir brangu“, - sakė miesto meras Rimantas Taraškevičius.

    „Visada maniau ir šiandien taip galvoju, kad degalinės statyba pagrindinio įvažiavimo į miestą ašyje, prie tokios sankryžos, yra didelė klaida. Net jei nebūtų statomas tiltas“, - sakė R.Valatka. Jo nuomone, degalinę teks iškeldinti. Nebent pasikeitė reikalavimai ir kuro talpyklos gali būti po tiltais.

    Jau pertvarko gatves

    Klaipėdoje didžiausi kamščiai kyla iš miesto pakraščių važiuojant į darbą ir grįžtant atgal.

    Jau pradėta įgyvendinti „Klaipėdos miesto transporto sektoriaus vystymo galimybių studijos“ siūlymus, kuriuos pateikė Vilniaus Gedimino technikos universitetas. Vienas iš jų - šiaurinio išvažiavimo iš uosto kelio statyba. Atsiradus galimybei P.Lideikio gatvės tęsiniu išvažiuoti į Liepų ir Mokyklos gatves, bus paskirstytas transporto srautas iš šiaurinės miesto dalies į pietinę.

    Kitais metais ketinama pradėti rengti ir Jakų žiedo atnaujinimo projektą. Čia nuolat, ir ypač vasarą, susidaro didžiuliai transporto kamščiai.

    Ketinama suprojektuoti dar vieną išvažiavimo iš miesto kelią - nuo Statybininkų prospekto per Šilutės plentą ir Laisvąją ekonominę zoną. Šilutės plente taip pat bus įrengta dviejų lygių žiedinė sankryža su pervažiavimu per geležinkelį. Manoma, kad šie ir daug kitų gatvių tiesimo darbų išspręs nemažai susisiekimo problemų.

    Rekonstruos tiltus

    Kitais metais planuojama pradėti rekonstruoti Biržos tiltą. Reikės pakeisti susidėvėjusį tilto pakėlimo mechanizmą.
    Tiltas, kad nesusidarytų didelių kamščių, bus pradėtas remontuoti tik atnaujinus eismą Liepų gatve į Palangos kelią. Kol vyks tilto remontas, eismas per miesto centrinę dalį bus uždarytas. Pėstiesiems žadama įrengti pontoninį tiltelį per upę. Kartu bus sutvarkytas Tiltų gatvės ruožas nuo Turgaus gatvės iki tilto ir nuo tilto iki Atgimimo aikštės.
    Numatyta kapitališkai remontuoti ir prieš maždaug dvidešimt metų statytą tiltą per Danės upę Mokyklos gatvėje ir viaduką Liepų gatvėje. Valdininkai pripažįsta, kad tilto statytojų darbas buvo blogos kokybės.Atnaujinti tiltą kainuos 3,7 mln. arba 4,9 mln. litų. Tai priklausys nuo to, kurį atnaujinimo variantą pasirinks savivaldybė. Kitų metų miesto biudžete šiam projektui pinigai nėra numatyti. Greičiausiai rekonstrukcija prasidės 2007 metais. Ispanų kompanijai už projektą sumokėjusi per šimtą tūkstančių litų, savivaldybė negali jo pasendinti, nes koregavimas kainuotų brangiai.

    Dalį lėšų dešimtis milijonų litų kainuosiantiems gatvių ir tiltų atnaujinimo projektams tikimasi gauti iš ES Sanglaudos fondo. Klaipėdos savivaldybė siekia parengti kuo daugiau projektų, nes yra tikimybė gauti ir daugiau pinigų.

    Meras R.Taraškevičius džiaugėsi ir tuo, kad atnaujinti kelius padeda ir privačios bendrovės.

    Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos per pastaruosius metus skyrė beveik 8 mln. litų. Papildomai keliams prižiūrėti kasmet iš Kelių priežiūros programos miestas gauna apie 5 – 6 mln. litų.

    "Klaipėda"

    Komentuoti:


  • WILD_WEST
    replied
    Uostamiesčio valdininkai sulaukę vairuotojų skundų svarsto galimybę rekonstruoti žiedines sankryžas

    Jog žiedinės sankryžos atgyveno, sutinka ir valdininkai. Šiuo metu svarstomos kelios jų rekonstravimo galimybės: eismo srautus čia siūloma reguliuoti šviesoforais arba statyti dviejų lygių sankryžas. Pastarasis variantas būtų idealiausias , tačiau kur kas brangesnis. Tad svarstoma, jog eksperimento tvarka vienoje iš sankryžų bus įrengti šviesoforai. Tokiai tvarkai pasiteisinus, jie atsirastų ir kitose žiedinėse sankryžose.
    Preliminariais skaičiavimais, Vienoje žiedinėje sankryžoje įrengti keturis būtinus šviesaforus kainuotų apie 400 tūkstančių litų.

    VOX MARIS ŽINIOS
    www.vox.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ketina atkurti Nemuno gatvę

    Valerijus Rajevskis

    Miesto saugaus eismo komisijos nariai siūlė kaip ketvirtąją uostamiesčio transporto magistralę atkurti beveik išnykusią Nemuno gatvę.

    Minijos ir kai kurių gretimų gatvių gyventojai kenčia nuo sunkiųjų sunkvežimių, vežančių krovinius uosto įmonėms, keliamo triukšmo. Ši gatvė – vienintelė, iš kurios galima patekti į Baltijos prospektą ir išvažiuoti iš Klaipėdos Vilniaus kryptimi. Klaipėdos visuomenės sveikatos centro darbuotojai, tikrinę triukšmo ir vibracijos lygį daugelyje žvejybos uosto gyvenamųjų namų, nustatė, kad jis 25 proc. viršija normą.

    Apeliuota į Vokietijos uostamiesčius. Jų savivaldybė ir uostininkai namuose, kurių langai žvelgia į gatves, kuriomis važiuoja sunkieji sunkvežimiai, savo sąskaita įstatė langus su stiklo paketais. Tai padaryti Klaipėdoje kainuotų 200-400 tūkst. litų.

    Saugaus eismo komisijos nariai pasiūlė kitą kelią – inicijuoti tyrimą, ar verta atkurti Nemuno gatvę, esančią uosto plėtros zonoje. Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo direktoriaus Benedikto Petrausko nuomone, rekonstruota Nemuno gatvė patenkintų uosto įmonių poreikius, o gyventojus išvaduotų nuo nuolatinio triukšmo.

    Visuomenės sveikatos centrui teks ištirti triukšmo lygį Minijos gatvės namų butuose, turinčiuose langus su stiklo paketais.
    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Į Melnragę ves naujas takas
    Vidmantas Matutis

    Prie „Klaipėdos naftos“ esanti Burių gatvė netrukus taps uosto vidinės teritorijos dalimi. Dėl to dalis miestiečių nėra patenkinti. Ieškota būdų, kaip suderinti uosto plėtros ir miestiečių interesus.

    Iki šiol tiesiausias takas iš miesto į pajūrį buvo Švyturio gatve per geležinkelio atšakas patvoriais tarp „Klaipėdos naftos“ ir Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) į Burių gatvę. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir miesto savivaldybė sutarė, kad, uždarius Burių gatvę, bus įrengtas naujas takas dviratininkams ir pėstiesiems.

    Tai Uosto direkcijai kainuos iki 1 mln. litų. Per geležinkelio atšakas teks statyti apie 130 metrų ilgio tiltelį, kuris bus pritaikytas važiuoti ir dviračiais, ir vežimėliais.

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direktorius infrastruktūrai Algirdas Kamarauskas teigė, kad uždaryti Burių gatvę yra būtina pirmiausia dėl žmonių saugumo.

    Pernai nuo liepos 1 dienos priimtas uosto saugumo, vadinamasis ISPS kodas, kuris griežtai numato, kad žmonės neturėtų būti teritorijose arba šalia jų, kur kraunami pavojingi kroviniai. Netrukus teritorijoje tarp Burių gatvės ir uosto trečiosios krantinės bus atidarytas naujas naftos ir chemijos produktų terminalas. Priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba, anot A.Kamarausko, turi aiškią nuostatą – teritorija prie naftos ir chemijos produktų terminalo turi būti aptverta, kartu uždaryta ir Burių gatvė. Jau tiksliai galima pasakyti, kad Burių gatvė bus uždaryta kiek toliau nuo sankryžos, kur susikerta Girulių plento, Molo ir Burių gatvės. Čia bus įrengtas ir naujas uosto muitinės ir pasienio postas.

    Kita priežastis, kodėl žmonėms nebeketinama leisti vaikščioti per geležinkelio bėgius tarp „Klaipėdos naftos“ ir KLASCO, yra tai, kad šiaurinėje uosto dalyje labai intensyvėja krova ir traukinių eismas. Per pastaruosius metus atsirado nauji skystų ir birių trąšų, grūdų terminalai, baigiamas statyti jau minėtas naftos ir chemijos produktų terminalas. Į atskirus uosto šiaurinės dalies terminalus atvesta papildomų geležinkelio atšakų. Ir į tą patį naftos ir chemijos produktų terminalą nutiesta nauja geležinkelio atšaka. Atskiros geležinkelio atšakos taip pat veda į vadinamąjį KLASCO Anglinės kelyną. Intensyvėjant traukinių eismui leisti žmonėms vaikščioti per kelias eiles geležinkelio bėgių tapo pavojinga.

    Naujo tako klausimas, kaip teigė A.Kamarauskas, jau anksčiau buvo aptartas su miesto savivaldybės atstovais. Uosto vadovai kartu su miesto meru patys pėsčiomis vaikščiojo po vietas, kur būtų naujas takas. Pradžioje buvo numatyti net keli naujo tako įrengimo variantai. Praėjusią savaitę Uosto direkcijos atstovų susitikime su Klaipėdos miesto meru pasirinktas vienintelis variantas.

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai jį įgyvendinti bus brangiausia. Tačiau tas variantas yra pats patogiausias miestiečiams. Kaip ir dabar, žmonės iš Švyturio gatvės pro ten esančius garažus išeis ties „Klaipėdos naftos“ iškrovimo estakadomis. Tačiau šios bendrovės teritoriją jie aplenks ne iš kairės pusės per Burių gatvę, o iš dešinės per įrengtą estakadą, miško takeliais išeinant į Girulių plentą ir Molo gatvę.

    Jau parengtas pėsčiųjų tilto per geležinkelį techninis projektas. Uosto direkcija, kaip teigė A.Kamarauskas, yra pasiruošusi pradėti šio projekto vykdymą. Šiuo metu vyksta projekto derinimas su savivaldybe bei renkamas rangovas. Planuojama, kad kitų metų sezonui Uosto direkcija pastatys pėsčiųjų tiltą ir klaipėdiečiai į pajūrį galės eiti ir važiuoti dviračiais nauju taku per miškelį šalia „Klaipėdos naftos“ bendrovės.

    "Klaipėda"

    Komentuoti:


  • ArTuRAs
    replied
    Konkursai baigėsi, prasidės darbai

    Savivaldybės Viešųjų pirkimų komisija patvirtino svarbių infrastruktūros objektų statybos rangovų preliminarią eilę.

    Po ilgų svarstymų ir tikrinimų nustatyta rangovų eilė, pareiškusių norą dalyvauti Kretingos gatvės rekonstrukcijos projekte. Ši gatvė toliau bus rekonstruojama nuo Panevėžio gatvės iki miesto ligoninių miestelio. Bendra projekto vertė – apie 20 mln. litų.

    Per trejus metus turės būti įvykdytas Lėbartų kapinių išplėtimo projektas, projekto vertė – apie 11,7 mln. litų.

    Paaiškėjo, kas rekonstruos pagrindinę senamiesčio Turgaus gatvę.

    „Tikimės, kad galutinai pabaigus viešųjų pirkimų procedūras, šiuose objektuose darbai prasidės artimiausiu metu“, - sakė R.Taraškevičius.

    Komentuoti:


  • win2k3
    replied
    http://www.ve.lt/?rub=1065924810&dat...&id=1125847856

    Komentuoti:


  • win2k3
    replied
    Per tris savaites turi visiskai baigti H.Manto g. rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • ArTuRAs
    replied
    Į Klaipėdą ves atnaujinti keliai

    Klaipėdos miesto meras Rimantas Taraškevičius paskutinę rugpjūčio dieną lankėsi Vilniuje. Su aukštais sostinės valdininkais daugiausiai kalbėta apie kelių rekonstrukciją, valstybės dalyvavimą finansuojant infrastruktūros plėtros projektus.

    Su Valstybinės kelių direkcijos vadovais meras aptarė būtinybę rekonstruoti į uostamiestį vedančią Jakų sankryžą. Pasak R.Taraškevičiaus, nesunku prognozuoti, kad transporto eismas keliu Šilutė-Palanga, Kaunas-Klaipėda kasmet bus vis intensyvesnis, todėl sankryžos rekonstrukcija tampa vis aktualesnė. Plečiantis ir sėkmingai veikiant Klaipėdos laisvajai ekonominei zonai taip pat didės sunkaus transporto eismas. Jakų žiedo pralaidumas jau šiandien nepatenkina vairuotojų.

    Šiais metais Kelių direkcija pradės rengti Jakų žiedinės sankryžos projektinius pasiūlymus, kitais metais turėtų būti parengtas techninis projektas. 2007 m. galėtų prasidėti skirtingų lygių sankryžos statyba.

    Kitas diskusijų objektas buvo Rimkų gyvenvietę kertantis kelias. Nuo geležinkelio pervažos iki Šernų-Šilutės sankryžos eina valstybinis kelias, kurio kelio danga – žemiau bet kokios kritikos. Šiemet bus parengtas šios kelio atkarpos rekonstrukcijos projektas. Vėliau šį kelią su apšvietimu ir šaligatviais, lietaus kanalizacija bus galima vadinti miesto gatve. Kitais metais turėtų prasidėti Rimkų kelio rekonstrukcija.

    Dar vienas kelio projektas, kurį tikimasi parengti šiemet, - tai senasis išvažiavimas iš miesto nuo Tilžės gatvės iki Jakų žiedo. 2006 m. finansavimo prioritetai dar nepaskirstyti, todėl lėšų klausimas kol kas lieka aktualus.

    Pasak R.Taraškevičiaus, galvojama ir apie naujo įvažiavimo kelių į mietą per Tauralaukio gyvenvietę bei Klaipdos LEZ statyba. Šie projektai – vėlesnių metų planuose.

    Bendrovėje „Lietuvos geležinkeliai“ buvo tariamasi dėl pėsčiųjų tilto per geležinkelį Šaulių gatvės tęsinyje statybos. Spalio mėnesį bus parengtas maždaug 4 mln. litų vertės projektas. Kitais metais prasidės naujo pėsčiųjų tilto statyba.

    „Vilniuje kalbėjausi ir apie prasidėjusią M.Gorkio mokyklos rekonstrukciją. Mane užtikrino, kad darbų finansavimo problemų nebus, tačiau man rūpėjo įsitikinti, kad mokyklos rekonstrukcija kuo mažiau atsilieptų savivaldybės biudžetui. Šiuos klausimus kuruoja Premjero patarėjas Algirdas Vapšys. Jis užtikrino, kad mokyklos rekonstrukcijos projektas bus įtrauktas į Valstybės investicijų programą. Pagal ankstesnį susitarimą su Sveikatos apsaugos ministerija, valstybė taip pat dalinai finansuos mūsų Slaugos ligoninės išplėtimo projektą“, - sakė R.Taraškevičius.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Į Girulius ties naują kelią

    Alfonsas Pipiras

    Ateinančiais metais numatoma pradėti kelio nuo Medelyno gatvės per Labrenciškės gyvenvietę į Girulius tiesimo darbus.

    Septyni pasiūlymai

    Kelias sujungs uostamiesčio šiaurinę dalį su Girulių ir Karklės poilsiavietėmis, Pajūrio regioninio parko lankytinomis vietomis, prisidės prie automobilių eismo Klaipėdos–Palangos automagistrale srautų mažinimo, padės išspręsti aktualias gyventojų susisiekimo problemas.

    Uostamiesčio bendrajame plane jau buvo numatyta preliminari šio kelio trasa, tačiau pernai buvo nuspręsta, kad verta išnagrinėti ir kitus alternatyvius tokios statybos variantus, atsižvelgiant į šio regiono ekonomikos galimybes, Pajūrio regioninio parko reglamentą, visuomenės nuomonę.

    Klaipėdos universiteto Baltijos pajūrio aplinkos tyrimo ir planavimo instituto darbuotojai, vadovaujami šios mokslo įstaigos direktoriaus pavaduotojo, dr. Sauliaus Gulbinsko, miesto savivaldybės Urbanistinės plėtros departamento užsakymu parengė studiją, kurioje pateikė pasiūlymus, kaip reikėtų suprojektuoti ir nutiesti šį kelią minimaliausiomis sąnaudomis ir apsaugoti jo aplinką nuo didesnės žalos, kuo mažiau keičiant kraštovaizdžio pobūdį.

    Per mišką

    Su pagrindiniais šios studijos teiginiais supažindino instituto jaunesnioji mokslo darbuotoja Rosita Milerienė.

    Kaip sakė pašnekovė, bendrajame plane pasiūlyta kelio trasa nuo Medelyno gatvės kerta Girulių mišką ir ties antrąja Melnrage įsijungia į Klaipėdos–Karklės eismo juostą. Jos ilgis – apie 3 km, o plotis – 20 metrų. Tai pats trumpiausias variantas, tačiau yra susijęs su Pajūrio regioninio parko teritorijoje esančios girios ruožo kirtimu.

    Kita galima kelio juosta pažymėta, nutįsusi senais ir dabar naudojamais, tačiau gerokai apleistais keliais. Ji galėtų būti tiesiama Paribio gatve nuo Kalotės gyvenvietės iki Pajūrio regioninio parko teritorijos, vėliau skirtingame lygyje kirsti geležinkelį Klaipėda–Kretinga, apjuosti senąją Kalotės gyvenvietę ir sodų bendrijos teritoriją pietvakarine riba iki kelio į Kukuliškių gyvenvietę, o tada įsijungti į kelią Klaipėda–Karklė.

    Šią trasą galima nuo kelio į Kukuliškių gyvenvietę nukreipti į tą patį ruožą Klaipėda–Karklė jau esančia miško proskyna.

    Galima tiesti kelią nuo senosios Kalotės gyvenvietės esamais Pajūrio regioninio parko keliais, sujungiant Romų, Zeigių, Šaipių ir Karklės gyvenvietes.

    Mokslininkai parinko septynis skirtingus variantus, su kuriais gyventojai kviečiami susipažinti Klaipėdos miesto savivaldybėje ir Klaipėdos universiteto Gamtos fakultete. Pažymėtina, kad visi alternatyvūs keliai būtų skirtingo ilgio, tačiau nenutoltų nuo Labrenciškės gyvenvietės daugiau kaip per penkis kilometrus.

    Minimaliausia neigiama įtaka aplinkai būtų jaučiama, jei ši trasa eitų nuo senosios Kalotės gyvenvietės dabar esamais keliais. Šis variantas turi daugiausiai pranašumų inžineriniu - geologiniu ir kitais požiūriais.

    Kelio ruožas nuo Palangos plento iki geležinkelio (ties senąja Kalote) nepasižymi vertingais biotipais. Vertingiausia teritorija bioįvairovės atžvilgiu – Kalotės botaninis–zoologinis draustinis.

    Įvertinus visus aplinkosaugos aspektus, tinkamiausia trasa bus parinkta po svarstymo su visuomene bei atsižvelgus į poveikio aplinkai ataskaitos derinimo subjektų pastabas.

    Girulių, Karklės ir kitos gyvenvietės taptų langviau pasiekiamos poilsiautojams, skatintų plėtoti turizmo verslą. Laimėtų ir Pajūrio regioninis parkas, nes būtų sudarytos geresnės sąlygos pažintinių apsilankymų, ekskursijų plėtrai ir poilsiui.

    Tačiau šio kelio trasos, einančios per Kukuliškių arba Girulių girias, sumažintų šių miškų patrauklumą. Gali būti, kad prieš padidėjusį kelio naudojimo intensyvumą, jei bus pasirinktos alternatyvios sąlygos, pasisakys Kalotės gyventojai, kurių namai nėra daug nutolę nuo šios gana judrios magistralės.
    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė ArTuRAs
    Idomu kaip bus su ziedu ir dubysos g. Kiek zinau dubysos g. turetu but 4 juostu, bet ar dabar daro ar dar reikes palaukt?
    Dubysos gatvė dabar bus daroma, nes nulupti šaligatviai, gruntas naujų juostų vietoje iškasinėtas. Platinama bus į pietinę pusę.
    Beje jau pradėta pilti ir lyginti skalda šiaurinio išvažiavimo atkarpoje prie Kretingos gatvės.

    Komentuoti:


  • win2k3
    replied
    Grazu...

    Komentuoti:


  • ArTuRAs
    replied
    Idomu kaip bus su ziedu ir dubysos g. Kiek zinau dubysos g. turetu but 4 juostu, bet ar dabar daro ar dar reikes palaukt?

    Komentuoti:


  • Adomux
    replied
    Asfaltuojama Taikos-Dubysos sankryža

    Komentuoti:

Working...
X