Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    Gaila kad neleidžia savo atsakymo įrašyti. Prabalsavau už šviesoforų perreguliavimą, bet ir tai nėra geriausias sprendimas. Pasisakyčiau už platinimą sankryžos zonoje, išskiriant atskiras juostas sukantiems kairėn iš Taikos pr. ir šviesoforų ciklo pakeitimą, nustatant fazes pagal Pilies ir Daržų gatvių sankryžos analogiją.

    Comment


      Geriausias variantas būtu BRT juostų + juostų posukiams į kairę + šviesoforo sureguliavimas sukuriant galimybę kirsti sąnkryžą pėstiesiems įstrižai, kaip Vilinaus Dariaus ir Girėno ir Šaltkalvių gatvių sąnkryžoje. Toks variantas bent dalinai patenkintu visų pusių interesus.

      Comment


        Kaip turėtų atrodyt BRT šitoj vietoj? Iškėlus autobusus į gatvės vidurį reikėtų daryti saleles dėl peronų, tai dar labiau viskas platintųsi.

        Comment


          Tai tegul pirmąją juostą, kuri dabar yra tik posūkiams į dešinę pratesia ir užsankryžos iki dabartinės stotelės kišenės. Taip pirma juosta gautusi ir važiavimui tiesei ir posūkiui į dešine. Dabartinė A juosta, tarnautu posūkiui į kairę ir baigtusi užsankryžos į jos vietą tilptu peronas. Dabartinė automobilių juosta taptu BRT juosta.

          Comment


            Lrt.lt 2020.11.19
            Klaipėdos senamiesčio gatvės sulauks rekonstrukcijos
            Klaipėdoje planuojama rekonstruoti Klaipėdos senamiesčio Sukilėlių gatvės atkarpą nuo sankryžos su Daržų iki sankryžos su Turgaus gatve ir Teatro gatvę nuo Žvejų iki Turgaus gatvės.

            Uostamiestyje atlikus rekonstrukcijos darbus bus įrengta kokybiška danga, paklotos senamiesčio grindiniui keliamus reikalavimus atitinkančios dangos (dalyje vietų ketinama panaudoti esamus akmenis), rekonstruota lietaus nuotekų sistema, įrengtas apšvietimas.
            Bendra projekto vertė 1 085 941,66 Eur, Europos regioninės plėtros fondo lėšos 500 000,00 Eur.

            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...dar-3-miestams

            Comment


              Vasario mėnesį rašė, kad planuoja atnaujinti 7 gatves: Žvejų, Teatro, Sukilėlių, Daržų, Aukštajai, Didžiajai Vandens ir Vežėjų.

              https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...indinys-951818

              Rugsėjį rašė, kad 5: Žvejų g. (nuo Tiltų iki Pilies g.), Daržų g. (nuo Pilies iki Aukštosios g.), Aukštojoje g. (nuo Daržų iki Didžiosios vandens g.), Didžiojo vandens g. (nuo Aukštosios g iki Tiltų g.), Vežėjų g. (nuo Turgaus iki Daržų g.).

              https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...na-euru-987189

              Dabar jau tik 2?





              Comment


                Kritika ir pyktis liejasi toliau

                Dėl keistos sankryžos Klaipėdoje – painiava: kelias baigiasi be jokių įspėjimų
                https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...spejimu-998539
                Ką tik rekonstruotą Mokyklos ir Tilžės gatvių sankryžą vairuotojai vadina metų nesusipratimu. Milijonus kainavęs transporto mazgas klaipėdiečiams ne pirmą kartą sukelia klausimų. Trečiąja juosta kirtus šią sankryžą, vairuotojai atsiduria aklavietėje – kelias baigiasi be jokių įspėjimų.


                Vienas gyventojas dėl šios sankryžos ženklinimo nusprendė kreiptis į Klaipėdos savivaldybę.

                Vairuotojas skunde konstatuoja, kad trečiąja juosta važiuojantys vairuotojai yra priversti pažeisti Kelių eismo taisykles – kirsti ištisinę juostą, nes kitu būdu jiems nepavyksta persirikiuoti.

                Klaipėdietis siūlo keisti kelio ženklus ir prieš šviesoforu reguliuojamą sankryžą nurodyti, kad trečiąja juosta įmanoma tik pasukti kairėn, taip užblokuojant eismą juosta, kuri už sankryžos baigiasi.


                Comment


                  LRT.lt 2020.11.29
                  Prieš Kalėdas turėję dingti eismo ribojimai greta Baltijos pr.-Šilutės pl. sankryžoje gali užsibūti
                  Baltijos prospekte rudens pradžioje atsiradusius eismo ribojimus prieš Kalėdas buvo planuota pašalinti, tačiau dėl oro sąlygų ribojimai gali išlikti.


                  Klaipėdiečių išbandymas spūstimis ir eismo ribojimais dėl Baltijos prospekto estakados statybos darbų prasidėjo rugsėjo 18 dienos vakarą ir turėjo trukti iki lapkričio pabaigos ar gruodžio vidurio. Tokiais planais dar spalio viduryje dalijosi Klaipėdos miesto savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas.
                  „Manome, kad priimtas sprendimas dėl keturių eismo juostų yra racionalesnis, nes sprendimas dėl trijų eismo juostų būtų pabloginęs situaciją vairuotojų atžvilgiu. Preliminariai ši darbų schema bus iki lapkričio pabaigos–gruodžio 15 dienos (darbų eiga priklausys nuo oro sąlygų)“, – informavo savivaldybės specialistas.

                  Buvo planuota prieš šventes atidaryti dabar eismui uždarytą ruožą, o kitą ruožą tvarkyti pavasarį.
                  „Tačiau dabar niekas nesiryžta pasakyti, ar nepalankūs orai leis baigti planuotus darbus, dėl lietaus rangovas negali vykdyti šiame objekte suplanuotų darbų“, – Klaipėdos savivaldybės komentare.

                  Jitas darbų etapas numatomas nuo 2021 m. kovo 15 dienos, – bus analogiškai uždaryta kita Baltijos prospekto pusė, o eismas vyks šiuo metu uždarytu kelio ruožu. Kaip teigė V. Švedas, jei nebus didelių šalčių, statybos darbai visai nesustos ir vyks kitose projekto zonose, bet, tikėtina, didesnių eismo ribojimų bus išvengta iki pavasario.

                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-kilo-sunkumu

                  Comment


                    Aptarė kelio į Klaipėdos LEZ įrengimą: kliūčių nemato, atsirasti gali jau po dviejų metų

                    Dešinėje pusėje siūloma įrengti nuovažą ir greta Vilniaus pl. tiesti papildomą dviejų juostų kelią, kuris už kelių šimtų metrų suktų į kairę, eitų po numatomu rekonstruoti geležinkelio viaduku šalia geležinkelio bėgių ir susijungtų su teritorija greta kitos Vilniaus pl. pusės. Čia taip pat tęstųsi naujas dviejų juostų kelias, kuris įsilietų į dabartinį įvažiavimą į LEZ.

                    Įgyvendinti siekiama tik rekonstravus geležinkelio viaduką, tai reiškia geriausiu atveju tik 2022 metais.

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/klaiped....d?id=85897863

                    Comment


                      Šviesoforas judrioje Klaipėdos sankryžoje siutina vairuotojus: situacija tik pablogėjo
                      https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...logejo-1001606
                      Naujai rekonstruota Kauno gatvės ir Šilutės plento sankryža varo į neviltį visus, kurie tik mėgina ją įveikti. Po rekonstrukcijos situacija tik pablogėjo – automobilių spūstys nusidriekia kone iki Kauno gatvės vidurio.

                      Comment


                        Šiandien jau lyg ir kabojo uždengta papildoma sekcija į dešinę gal po karantino bus geriau.

                        Comment


                          Atvira Klaipėda 2020.12.16
                          Liepų gatvės sankryžoje – eismo pokyčiai
                          Vis judresne tampančioje Liepų, Arimų ir Jaunystės gatvių sankryžoje palaiminti eismo pokyčiai


                          Klaipėdos savivaldybė yra numačiusi, jog ši sankryža ateityje taps reguliuojama šviesoforu, tačiau tai užtruks, todėl ir ieškota laikinų sprendimų. (...)

                          Eismo saugumo komisijos narių dauguma balsavo už tai, kad visi kairiniai posūkiai Liepų, Arimų ir Jaunystės gatvių sankryžoje būtų uždrausti darbo dienomis nuo 7 iki 19 valandos. Tokie draudimai įsigalios, kai bus pastatyti atitinkami kelio ženklai.
                          Komisijoje pateikta informacija, jog šiuo metu vyksta minėtos gatvės rekonstrukcijos projektavimo darbai. Numatoma, kad Liepų gatvėje posūkiams į Arimų ir Jaunystės gatves bus įrengtos papildomos eismo juostos. Taip pat numatyta įrengti šviesoforus, kurie ir reguliuos ne tik pėsčiųjų, bet ir automobilių eismą,

                          Optimistinis terminas toks, kad nauja sankryža galėtų būti įrengta iki kitų metų rudens.

                          https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...ismo-pokyciai/

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Šviesoforas judrioje Klaipėdos sankryžoje siutina vairuotojus: situacija tik pablogėjo
                            https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...logejo-1001606
                            Prieš įrengiant šviesoforus buvo siūloma įrengti ne atskirą šviesoforą apsaugotam dešiniajam posūkiui, o papildomą sekciją dalį laiko apsaugotam dešiniajam posūkiui. Bet savivaldybė nekeitė sprendinio. Dabar, kai susidarė spūstys, šviesoforą su rodyklėmis į dešinę pakeis papildoma sekcija į dešinę.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Prieš įrengiant šviesoforus buvo siūloma įrengti ne atskirą šviesoforą apsaugotam dešiniajam posūkiui, o papildomą sekciją dalį laiko apsaugotam dešiniajam posūkiui. Bet savivaldybė nekeitė sprendinio. Dabar, kai susidarė spūstys, šviesoforą su rodyklėmis į dešinę pakeis papildoma sekcija į dešinę.
                              Įdomu ar prieš įrengiant šviesoforus buvo atliekamas vertinimas, ar jie apskritai reikalingi ir ar tai geriausias eismo reguliavimo sprendimas šioje sankryžoje. Dabar susidarančios spūstys tai tik gėlytės, reikia sulaukti karantino pabaigos ir atsistačiusio transporto srauto į įprastą lygį, tada pasimatys reali situacija.

                              Comment


                                Įrengta papildoma šviesoforinė sekcija
                                https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...e-sekcija:1093
                                Siekiant pagerinti eismo pralaidumą Šilutė pl. – Kauno g. sankryžoje, šioje sankryžoje sukant iš Kauno g. į Šilutės plentą įrengta papildoma šviesoforinė sekcija.

                                Specialistai ir toliau stebės situaciją naujai įrengtoje šviesoforinėje sekcijoje ir esant poreikiui priims sprendinius, kurie pagerintų šviesoforinės sankryžos pralaidumą.
                                Kitoje sankryžos pusėje įrengtas padangių šviesoforas, iš garažo išvažiuojančio transporto eismo reguliavimui

                                Taip pat dešinio posūkio sekcijos neseniai įrengtos Taikos pr. ir Kauno g. sankryžoje.

                                Comment


                                  LRT.lt 2020.12.18
                                  Iš Baltijos prospekto dingo miestiečius varginę eismo ribojimai
                                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...uks-tik-menesi

                                  Comment


                                    Naujienos dėl Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos rekonstrukcijos:

                                    Pradėjus paruošiamuosius darbus, buvo ribojamas eismas viena Baltijos prospekto puse. Prieš šventes eismą ribojantys ženklai dingo iš gatvės, tačiau Klaipėdos valdžia informuoja, kad jau sausio viduryje eismo ribojimai į prospektą sugrįš, tik šį kartą ženklai bus įrengti priešingoje kelio pusėje. Apie tolesnę projekto eigą ir galimus papildomus eismo ribojimus Klaipėdos valdžia žada pranešti 2021-ųjų vasarį.
                                    Anot V. Grubliausko, projekto rangovai yra užtikrinę, kad jeigu būtų pakankamas ir intensyvus finansavimas, būtų galima atlikti darbų už 12–14 mln. eurų, o tai pastebimai paspartintų projekto eigą.
                                    „Pagal projektą darbų trukmė yra iki 30 mėnesių, o viso projekto vertė – apie 30 mln. eurų. Natūralu, kad pavyktų padaryti pusę viso darbo ir, ko gero, tilpti ne į 30, o į 24 mėnesius, o gal net ir į dar mažiau“, – ambicingus planus, jeigu didesnė lėšų suma bus skirta, dėstė Klaipėdos meras.

                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ekonstrukcijos

                                    Comment


                                      Savivaldybė skelbia, ką žada nuveikti kitais metais

                                      https://www.atviraklaipeda.lt/2020/12/28/savivaldybe-skelbia-ka-zada-nuveikti-kitais-metais/
                                      2020 m. iš projekto PORTIS lėšų buvo įsigyta moderni transporto srautų valdymo įranga, o 2021-2022 m. bus investuota ir sutvarkyta Minijos g. – Pilies g. – Naujojo uosto g. trasa, sutvarkant šviesoforines sankryžas ir pritaikant judėjimui „žaliosios bangos“ principu.


                                      2021 m., vykdant ES lėšomis iš dalies finansuojamus projektus, bus pradėtos tvarkyti senamiesčio gatvės – Teatro ir Sukilėlių, taip pat kitos, siekiant jas pritaikyti pagal universalaus dizaino principus. 2021-2022 m. planuojama įrengti ir 10 keleivinių stotelių su įvažomis, viena pirmųjų bus įrengta netoliese Irklų g. neseniai pastatyto savivaldybės socialinio būsto daugiabučio, taip sudarant palankesnes sąlygas gyventojams su specialiaisiais poreikiais naudotis viešuoju transportu.

                                      Tarp naujai pradedamų projektų – ir Skulptūrų parko sutvarkymas. Šį projektą siekiama įgyvendinti iki 2023 m. ir dedikuoti Klaipėdos krašto prijungimo prie Didžiosios Lietuvos datai paminėti.

                                      Dar vienas svarbus ir didžiulės apimties projektas, kuris turėtų būti įgyvendintas 2021-2023 m. – tai Atgimimo aikštės rekonstrukcija. Klaipėdos miesto savivaldybė yra įsipareigojusi įrengti automobilių stovėjimo vietas Muzikiniam teatrui. 2021 m. siekiama parengti techninį projektą, 2022-2023 m. įrengti požeminį garažą bei paraleliai tvarkyti aikštės viršų.

                                      Comment


                                        Baigtas Ąžuolyno giraitės sutvarkymas

                                        https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...tvarkymas:1132

                                        Straipsnyje yra nuotraukų ir pristatomasis filmukas. Šiaip projektas tikrai geras. Tačiau gaila, kad buvo pagailėta pinigų drenažui. Jo labai reikėjo prie tvenkinio ir prie aktyvaus poilsio zonos.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X