Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantas
    replied
    Klaipėdos keliams rekonstruoti - dešimtys milijonų litų


    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=10320123

    PS ausinėse kaip tik skamba G. Paškevičiaus „Klaipėdai“

    Komentuoti:


  • Andre
    replied
    Lauksim tilto statybos...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DĖL GATVIŲ PAVADINIMŲ SUTEIKIMO
    2005 m. gruodžio 22 d. Nr.T2-398
    Klaipėda

    Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos (...) , Klaipėdos miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a: (...)
    2. Suteikti žemės sklypų Bangų g. 7, Gluosnių g. 8 ir juos supančios teritorijos detaliuoju planu naujai suplanuotai gatvei Bastionų g. pavadinimą (gatvės išdėstymo planas pridedamas).



    http://www.klaipeda.lt/klaipeda/cont...categoryId=660

    Komentuoti:


  • Edgaex
    replied
    Klojamos gatvių dangos

    2006-07-05 Viešųjų ryšių poskyrio vedėjas Andrius Juškevičius


    Birželio pabaigoje prasidėjo miesto gatvių ištisinių dangų klojimo darbai.

    Šiuo metu klojamos ištisinės dangos, tvarkomi šaligatviai Galinio Pylimo ir Pilies gatvėse.

    Rangovai – AB „Klaipėdos keliai“ ir UAB Lemminkainen Lietuva“.

    Vėliau bus pradėta tvarkyti ir Herkaus Manto gatvė.

    Miesto gatvių ištisinių dangų klojimo darbai pagal sutartį su rangovais turi baigtis rugsėjo 20 dieną.

    Pilies gatvės ir Pilies-Minijos gatvių sankryžos remonto darbams skirta 1,151 mln. Lt, Galinio Pylimo gatvės – 1,135 mln. Lt, Herkaus Manto gatvės – 1,226 mln. litų.

    http://www.klaipeda.lt/klaipeda/cont...DC746164617373



    Baigiamas tiesti dviračių takas Palanga - Klaipėda

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=10060853

    Komentuoti:


  • Edgaex
    replied
    Klaipėdoje bus dešimt naujų gatvių

    Klaipėdoje turėtų atsirasti net dešimt naujų gatvių - siūloma suteikti pavadinimą daliai naujai tiesiamo Šiaurinio išvažiavimo kelio bei devynioms naujai suplanuotoms gatvėms teritorijoje prie Labrenciškių ir medelyno.

    Pasak Savivaldybės administracijos Geodezijos ir GIS skyriaus vedėjo Vytauto Nausėdos, Lideikio gatvės tęsinį nuo Herkaus Manto iki Liepų gatvės siūloma pavadinti Šiaurės prospektu. Ši naujai tiesiama gatvė yra Šiaurinio išvažiavimo iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto kelio dalis. Kosmonautų gatvės, esančios nuo Herkaus Manto iki Kretingos gatvės, pavadinimo nebeliks. Beje, šioje gatvėje adresų nebuvo.

    Pasak V. Nausėdos, Kosmonautų gatvės pavadinimą keičiant į P. Lideikio nedidelė atkarpėlė nebuvo pervadinta, o dabar bus tiesiog ištaisoma klaida.

    Žymių žmonių įamžinimo ir gatvių pavadinimų suteikimo komisija gavo pasiūlymą naujoms gatvėms teritorijoje prie Labrenciškių ir medelyno suteikti 1923 metų sukilimo dalyvių vardus.

    Pasak V. Nausėdos, netoli vietos, kur suplanuotos naujos gatvės, buvo sukilėlių susibūrimo vieta. Pritarusi idėjai komisija siūlo kvartalą juosiančiai gatvei suteikti Savanorių, o kitoms - Martyno Jankaus, Jurgio Plonaičio, Erdmono Simonaičio, Miko Buntino ir Viliaus Bajoro pavadinimus.

    Gatvių, kurios ribojasi su Labrenciškės kvartalu, pavadinimai bus susieti su jau esamų pavadinimais - siūloma joms suteikti Takoskyros, Versmės ir Tėkmės vardus.

    Valstybinė lietuvių kalbos komisija siūlomiems pavadinimams neprieštarauja, tačiau jiems dar turės pritarti Klaipėdos miesto taryba.

    http://www.ve.lt/?data=2006-06-21&ru...&id=1150819167

    Komentuoti:


  • win2k3
    replied
    Ziauru Super!!! Gaila tik, kad ne visos istisine danga tvarkytos

    Komentuoti:


  • ArTuRAs
    replied
    Geros naujienos. Ypac dziugu del tiltu ir senamiescio gatviu

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Miesto gatves užgulė kelininkai

    Vincas Grigas

    Šiais metais miesto gatvėse ir kiemuose vyksta revoliucinės permainos ir neregėto masto darbai.

    Jau aiškėja, kada bus baigtos dabar vykstančios didžiosios rekonstrukcijos. Tačiau lengviau atsipūsti vairuotojai negalės – vėl planuojami dideli darbai kitose gatvėse.
    Pagerės susisiekimas

    Didžiausia šiuo metu vykstanti statyba - šiaurinio išvažiavimo kelias. Tai apima Liepų gatvės rekonstrukciją ir P.Lideikio gatvės tęsinį per laukus.

    Rekonstruojamo geležinkelio viaduką planuojama baigti liepos pradžioje ir atidaryti eismą Liepų gatve“, - teigė savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojas Romualdas Stasiulis.

    Tuomet bus uždaryta Joniškės gatvė, kuria dabar nukreiptas Liepų gatvės eismas. Po tokio apkrovimo Joniškės gatvė visiškai „susidėvės“.

    Spalio mėnesį planuojama atidaryti P.Lideikio gatvės tęsinį. Tai būsimasis Šiaurės prospektas. Jis pagerins susisiekimą su šiaurine miesto dalimi.

    Šaligatviai ir kelkraščiai bus baigti įrengti po kelių mėnesių.

    Baigs iki Jūros šventės

    Antrasis svarbus rekonstrukcijos projektas yra J.Janonio bei S.Dariaus ir S.Girėno gatvės.

    J.Janonio gatvės ruožas nuo „Klasco“ iki Sportininkų gatvės dabar rekonstruojamas. Gatvė jau keturių eismo juostų vietoje anksčiau buvusių dviejų turėtų būti atidaryta liepos mėnesį.

    Tuomet bus uždaryta S.Dariaus ir S.Girėno gatvė. Į šį rajoną aplinkkelis eis Sportininkų gatve. Planuojama, kad eismas S.Dariaus ir S.Girėno gatve bus atnaujintas lapkričio mėnesį. Apželdinimas, šaligatvių tiesimas gali nusitęsti ir iki pavasario.

    Dabar vyksta Turgaus gatvės restauracija. Per Jūros šventę Turgaus gatvė nuo Anikės aikštės iki Tiltų gatvės jau bus baigta.

    Likusi dalis iki Jono kalnelio bus pradėta taisyti po Jūros šventės ir paskutinės statybininkų mašinos iš ten turėtų išdardėti rugsėjį.

    Kretingos gatve eismas taip pat uždarytas. Tuo ypač skundžiasi sodininkai. Tikimasi, kad bent jau gatvės važiuojamoji dalis bus atidaryta iki žiemos.

    Ši rekonstrukcija naudinga tuo, kad bus tiesus išvažiavimo kelias į Liepojos plentą.


    Uždarys centrą

    Ne mažesni projektai, pasitelkiant Europos Sąjungos lėšas, rengiami ir ateičiai.

    Jau kitais metais gali prasidėti Minijos gatvės rekonstrukcija nuo Baltijos prospekto iki Jūrininkų prospekto. Bus dirbama trimis etapais trejus metus.

    Statybininkų technika užsuks ir į Taikos prospekto tęsinį nuo prekybos centro BIG iki Jūrininkų prospekto. Toje dalyje išaugti turėtų gyvenamieji kvartalai, kuriems bus reikalingas platesnis kelias.

    Dar šiemet bus pradėta rekonstruoti Tiltų gatvės ruožą per Danės upę. Vietoj asfalto dangos bus grindinys.Taip pat bus rekonstruotas Biržos tiltas. Yra susidėvėję pakėlimo mechanizmai, pasenusios konstrukcijos.

    Paruošiamieji darbai bus pradėti dar iki Jūros šventės. Bus padarytas laikinas pėsčiųjų perėjimas per tiltelį. Po Jūros šventės Tiltų gatvė bus uždaryta automobiliams. Visas transportas bus nukreiptas Pilies gatve.

    Kai bus tvarkingos Turgaus ir Tiltų gatvės, statybininkai imsis restauruoti ir Daržų gatvę.
    Tvarkys kiemus

    Šiuo metu pagrindinėse miesto gatvėse intensyviai lopomos duobės. Šie darbai užtruks apie porą mėnesių.

    Daugiausiai duobių buvo pagrindinėse miesto gatvėse, Taikos prospekte, Minijos gatvėje, Šilutės plente.

    Visos magistralinės uostamiesčio gatvės, išskyrus Minijos gatvę, jau sutvarkytos.

    Dabar remontuojamos skersinės gatvės. Kai bus sutvarkytos šios, tuomet darbininkų sulauks Tauralaukio, Kalotės, Rimkų, Paupio rajonų gatvės.

    „Darbus ten planuojama baigti liepą. Pabaigoje ar pradžioje mėnesio darbai bus baigti, priklauso nuo orų. Jei bus palankūs orai, tai baigs juos liepos pradžioje“, - teigė savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vyriausioji specialistė Edita Žalnieriūnienė.

    Jau pradėta po truputį asfaltuoti ir lopyti kiemus Debreceno gatvėje. Į sąrašą įtraukta keli šimtai kiemų. Visiems sutvarkyti reikėtų penkių milijonų litų, tačiau gauta yra tik 1,3 milijono. Tikimasi, kad miesto taryba skirs papildomų lėšų.

    "Klaipėda"

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Platės kelias į Girulius

    VIGANTAS DANILAVIČIUS

    Girulių plentas ir Pamario gatvė bus rekonstruoti.

    Savivaldybės teritorijų planavimo komitetas vakar pritarė Pamario gatvės rekonstrukcijos su gretimų teritorijų rekreacine infrastruktūra detaliajam planui.

    Bendrovės „Pamario projektai“ vadovas Romualdas Gailius sakė, kad nesiseka suderinti plano su įvairiomis žinybomis.

    „Jų reikalavimai prieštarauja vienių kitiems“, - teigė R.Gailius.

    Anot jo, rekonstruojant kelią reikia pastatyti lietaus nuotekų valymo įrenginius. Tačiau neaišku, kur išleisti išvalytą vandenį. „Tiesiai į jūrą - negalima, nes niekas neleis skersai paplūdimio tiesti vamzdžių. Nors dabar nevalytos lietaus nuotekos upeliais suteka į Baltiją“, - sakė R.Gailius.

    Jo teigimu, neracionalu išvalytą lietaus vandenį Giruliuose nukreipti į miesto lietaus kanalizaciją, nes tai labai brangu.

    Įmanoma nuvesti nuotekų trasą į „Klaipėdos naftos“ valymo įrenginius.

    Girulių plentas ir Pamario gatvė po rekonstrukcijos bus platesni, tačiau išliks dviejų juostų, nes neįmanoma gauti leidimo kirsti Girulių mišką keliui platinti.

    Šalia rekonstruojamo kelio planuojama įrengti naujų mašinų stovėjimo aikštelių, kitas - pertvarkyti. Bus nutiestos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, kad būtų saugu išvažiuoti iš stovėjimo vietų.

    Numatoma kloti šaligatvius, įrengti apšvietimą.

    "Klaipėda"

    Komentuoti:


  • win2k3
    replied
    Miestiečiai plūsta kelininkus, o šie - prastą orą



    Nepaisant to, kad tiek miesto valdininkai, tiek patys kelininkai tvirtina gatvių remonto darbus vykstant sklandžiai ir pagal grafiką, klaipėdiečiai tvirtina visai ką kita.

    Pirmųjų teigimu, visos per žiemą atsivėrusios duobės bus užlopytos iki birželio vidurio, vėliausiai - iki liepos. Šie darbai uostamiesčio savivaldybei atsieis apie 1,6 mln. litų.

    Tačiau kasmet vis tas pačias kalbas girdintys ir tuos pačius vaizdus miesto gatvėse regintys klaipėdiečiai reikalauja ištisinių dangų. Jų įsitikinimu, lopyti duobes - tai tas pats, kas išmesti pinigus į balą.

    Daugelis skambinusiųjų į redakciją teigia iki šiol niekaip neperprantantys kelininkų darbo metodų. "Vakarų ekspreso" skaitytojus ypač piktina tai, kad paruoštos asfaltuoti gatvių duobės neretai tampa spąstais vairuotojams. "Kaip galima išpjauti gatvėje didžiausias duobes ir kelias dienas sėdėti prie jų rankas sudėjus?" - piktinosi kasdien iš pietinės miesto dalies į darbą centre važinėjantis ponas Saulius, turėdamas omenyje vadinamąjį Mokyklos gatvės tiltą. Su panašia problema jau kuris laikas susiduria ir važinėjantieji viaduku virš Herkaus Manto gatvės.

    Be to, daugelio skambinusiųjų netenkina ir kelininkų darbo kokybė. Pasak pono Dariaus, jei kelininkai sąžiningai atliktų savo darbą, tikrai nereikėtų kasmet apie tas pačias duobes tupinėti. "Galbūt jie tai daro specialiai - kad dar ilgai darbo nepritrūktų?" - samprotavo ponas Darius.

    Skaitytojų įsitikinimu, magistralines gatves apskritai derėtų remontuoti savaitgaliais ar naktimis, kai eismas ne toks intensyvus - tokiu būdu pavyktų išvengti kamščių.

    Nepatogumai neišvengiami

    Savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus teigė su kelininkams mestais kaltinimais kategoriškai nesutinkąs. "Žmonėms visada viskas atrodo blogai. Blogai, kai nieko nedarom, tačiau vos pradedam remontuoti - vėl blogai. Tada pasipila skundai dėl transporto kamščių, dėl neva per lėtai vykstančių darbų, dėl to, kad jie apskritai prastai organizuojami. Žmonės apskritai tapo labai nepakantūs, - guodėsi A. Šimkus. - Ką tik grįžau apžiūrėjęs gatves. Iš tiesų nemažai išfrezuota duobių Mokyklos gatvėje, Šilutės plente, tačiau kol lyja, asfaltavimo darbų pradėti neįmanoma."

    Pasak A. Šimkaus, esama ir dar vieno dalyko - šiais metais frezuojama didesniais gabalais. "Taip dirbant duobių lopymas būna kur kas efektyvesnis. Gi lopant mažais gabaliukais neretai atsitinka taip, kad vieną duobę užlopai, o netrukus šalia jos atsiveria kita", - kelininkų darbo subtilumus aiškino A. Šimkus. Pasak valdininko, jei darbas atliktas kokybiškai, bent dvejus metus duobė toje pačioje vietoje tikrai neatsivers.

    A. Šimkui antrino ir duobėtas gatves remontuojančios UAB "Klaipėdos keliai" vadovas Juozas Rukšėnas. Pasak bendrovės direktoriaus, kelininkai dirba pagal tam tikrą technologiją - pirmiausia išfrezuoja duobes, o tik vėliau imasi jas asfaltuoti. Tik tokiu būdu, pasak J. Rukšėno, įmanoma maksimaliai panaudoti turimą techniką ir pajėgas. Be to, sakė bendrovės vadovas, įtakos turi ir permainingi pajūrio orai. "Juk nepilsi asfalto į pilną vandens duobę", - sakė J. Rukšėnas.

    Pasak "Klaipėdos kelių" direktoriaus, dirbti naktimis tikrai neketinama, nes nuo to tik nukentėtų darbų kokybė, bet to, smarkiai išaugtų jų kaina. Už naktinį darbą, sakė J. Rukšėnas, tektų mokėti vos ne dvigubai brangiau. "Mūsų žmonės ir taip dirba nuo 7-os ryto iki šešių vakaro, be to, ir šeštadieniais, todėl, palyginti su praėjusiais metais, šiemet duobės lopomos kur kas sparčiau, - sakė "Klaipėdos kelių" direktorius. - Aš suprantu, kad tvarkant judrias gatves miestiečiai patiria nemažai nepatogumų, tačiau kitos išeities nėra."

    Pasak A. Šimkaus, duobėtas gatves planuojama sutvarkyti iki birželio vidurio. Šie darbai miestui kainuos apie 1,6 mln. litų.

    Ištisinės dangos - jau gegužę

    Specialistai nė nebando neigti, kad, užuot kasmet lopius duobes, kur kas naudingiau būtų visur pakloti ištisines asfaltbetonio dangas ir po to mažiausiai dešimt metų ramiai sau gyventi. Deja, vos pradėjus apie tai mąstyti iškart susiduriama su amžinąja problema - lėšų stygiumi.

    Vis dėlto, sakė A. Šimkus, kasmet ieškoma būdų bent dalį uostamiesčio gatvių padengti ištisine danga. Šiemet tokius darbus planuojama pradėti apie gegužės vidurį - vos tik bus paskelbtas konkurso ištisinėms asfaltbetonio dangoms kloti nugalėtojas. Tada bus paskelbtas ir tokiu būdu tvarkysimų gatvių sąrašas.

    Preliminarus tokių gatvių sąrašas jau yra, ir jis tikrai netrumpas. Visoms jame išvardytoms gatvėms nepriekaištingai sutvarkyti reikėtų apie 25 mln. litų. Kol kas turima tik apie 5 milijonus, tad teks daryti atranką.

    Ištisine asfalto danga padengtoms gatvėms suteikiama 10-12 metų garantija.

    Pasak A. Šimkaus, šiomis dienomis jau pradėti Kretingos gatvės rekonstrukcijos darbai. Čia darbuojasi UAB "Lemminkainen Lietuva" žmonės. Tam, kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų, gatvė bus tvarkoma atkarpomis. Nuo vakar uždaryta šios magistralės dalis nuo Panevėžio iki Mažojo Kaimelio gatvės. Eismas bus nukreipiamas aplinkinėmis gatvėmis, į jas bus perkeltos ir autobusų stotelės.

    Šis projektas, pasak A. Šimkaus, bus įgyvendinamas trejus metus. Pirmajame etape, kurį tikimasi užbaigti šiais metais, ketinama rekonstruoti nuo Panevėžio iki Girininkijos gatvės. Šiems darbams skirta apie beveik 6 mln. litų. Bendra projekto vertė - apie 18 mln. litų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gatvėms trūksta milijonų

    VIGANTAS DANILAVIČIUS

    Prieš artėjančius savivaldos rinkimus politikai stengiasi išleisti kuo daugiau pinigų miesto tvarkymui.

    Uostamiesčio savivaldybė ketina drąsiau imti paskolas, nes išnaudojo tik apie ketvirtadalį leistino kreditų limito.

    Reikia ir stotelės

    Remontuotinų miesto kelių sąraše yra daugiau nei 20 blogiausios būklės gatvių. Visų jų remontui reikėtų per 25 mln. litų. Skirta tik 5 mln. litų.

    Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus sakė, kad reikėtų asfaltuoti Taikos prospektą nuo Statybininkų prospekto iki Smiltelės gatvės. Anot jo, nuo dviračių tako iki Taikos prospekto reikia ištisinę dangą kloti Debreceno gatvėje ir jos vakarinėje dalyje įrengti autobusų stotelę.

    Pasak A.Šimkaus, Šilutės plentą reikia asfaltuoti nuo Baltijos prospekto žiedo iki Smiltelės gatvės.

    Direktoriaus teigimu, Sausio-15-osios gatvė turėtų būti remontuojama nuo Taikos prospekto iki Tilžės gatvės. Anot jo, reikia naujos ištisinės dangos Rumpiškės gatvės ruože, prie Marijos Taikos Karalienės bažnyčios.

    „Manto gatvę reikia asfaltuoti nuo Liepų gatvės iki Biržos tilto“, - sakė A.Šimkus. Jis teigė, kad savivaldybė remontui gatves parinks po konkurso.

    „Jei ištisinėms dangoms pritrūks pinigų, bus užklotos blogiausių kelių duobės“, - paaiškino departamento direktorius.

    Perpus mažiau

    Miesto ūkio komitete savivaldybės Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė priminė, kad pernai ištisinėms dangoms buvo skirta 10 mln. litų. O šiemet perpus mažiau.

    Miesto ūkio komiteto pirmininkas Benediktas Petrauskas abejojo, ar sugebės kelininkai panaudoti 10 mln. litų. Anot A.Šimkaus, jei būtų aišku, kad pinigus paskirs, tai rangovai neieškotų darbo kitur ir lėšas panaudotų.

    Kanalizacija - į Rimkus

    2006-aisiais bus tęsiama Šiaurinio išvažiavimo iš jūrų uosto, Verslo ir Metalo gatvių statyba Laisvosios ekonominės zonos teritorijoje. Toliau tvarkys Turgaus ir Kretingos gatves.

    Pasak V.Staskonienės, šiemet suplanuota iki Rimkų gyvenvietės nuo Jūrininkų prospekto nutiesti magistralinę lietaus kanalizaciją.

    „Tik tada, kai bus lietaus kanalizacija, galėsime asfaltuoti Rimkų gyvenvietės gatves“, - paaiškino vedėja.

    Įmonės „Klaipėdos regiono keliai“, kuri prižiūri pagrindinę gyvenvietės Rimkų gatvę, direktoriaus pavaduotojas Vytautas Gružas sakė, kad šiemet šios gatvės neremontuos ir neaišku, ar bus skirta lėšų kitąmet, nors rekonstrukcijos projektas parengtas.

    Šiemet prasidėjo S.Dariaus ir S.Girėno bei J.Janonio gatvių rekonstrukcija.

    Pasak vedėjos, bus rekonstruojamas J.Janonio gatvės ruožas iki įvažiavimo kelio į KLASCO.

    Anot V.Staskonienės, grįsta Sportininkų gatvės dalis nuo Manto gatvės iki Sportininkų gatvės sankryžos šiemet nebus restauruojama. Tik bus parengtas restauravimo projektas.

    Vykdys pažadus

    Prasidėjo gatvių duobių remontas, kuris tęsis du mėnesius.

    Darbai vyko Joniškės, Mokyklos gatvėse bei Šilutės plente. Gatvių duobių remontui planuojama skirti 1,3 mln. litų.

    Miesto ūkio komitetas prašys, kad gatvių duobėms būtų skirta 300 tūkst. litų papildomai.

    Anot A.Šimkaus, iki vasaros turėtų būti atliekamas daugiabučių kiemų kelių remontas.

    Miesto ūkio komitetas reikalaus, kad šiemet kiemų keliams būtų skirta 4,5 mln. litų. Kol kas numatoma 1,3 mln. litų.

    Tarybos sekretorius Artūras Šulcas priminė, kad ne kartą buvo įsipareigota sutvarkyti visų daugiabučių namų kiemų kelius, todėl pažadus reikia vykdyti.

    Bris į skolas

    Komitete buvo kalbėta, kad reikia skolintis pinigų kelių rekonstrukcijoms, nes savivaldybė gali imti kreditus tik investiciniams projektams.

    A.Šulcas mano, kad iš paskolų rekonstruojant kelius didesnė dalis kelių fondo ir miesto biudžeto lėšų liktų gatvių, kiemų duobėms lopyti ir ištisiniams dangų ruožams kloti.

    Pasak savivaldybės Finansų skyriaus vedėjos Rūtos Kambaraitės, savivaldybė yra skolinga bankams 11 mln. litų. „Iš viso savivaldybė gali pasiskolinti 45 mln. litų“, - paaiškino vedėja.

    Ji sakė, kad planuojama pasiskolinti dar 4,5 mln. litų Biržos tilto remontui ir Tiltų gatvės ruožo restauracijai nuo Turgaus gatvės iki Danės upės.

    "Klaipėda"

    Komentuoti:


  • Edgaex
    replied
    Atėjo gatvių remonto metas

    2006-04-13 Gyventojų informavimo tarnybos vyr. specialistas Andrius Juškevičius



    Klaipėdos miesto savivaldybė šiemet planuoja rekonstruoti ir remontuoti įvairias uostamiesčio gatves.

    Klaipėdos miesto įmonės, individualių gyvenamųjų namų kvartalų gyventojai bei miestiečiai nuolat domisi miesto gatvių, kvartalų bei susisiekimo infrastruktūros plėtra bei atnaujinimu.

    Šiuo metu stambiausiems projektams jau yra numatytos lėšos. 2006 metais bus tęsiami darbai šiuose pagrindiniuose infrastruktūros objektuose:

    - Šiaurinio išvažiavimo iš jūrų uosto statyba;

    - Turgaus gatvės restauracija;

    - S.Dariaus ir S.Girėno bei J.Janonio gatvių rekonstrukcija;

    - Kretingos gatvės rekonstrukcija;

    - Lėbartų kapinių išplėtimas bei kolumbariumo statyba;

    - Verslo ir Metalo gatvių statyba laisvosios ekonominės zonos teritorijoje;

    - Nuotekų kolektoriaus statyba laisvosios ekonominės zonos teritorijoje;

    - Rimkų gyvenvietės gatvių rekonstrukcija.

    Šiuo metu vyksta Viešųjų pirkimų konkursas miesto gatvių remonto, įrengiant ištisinę asfaltbetonio dangą, rangovams parinkti. Remontuotinų gatvių sąraše yra daugiau nei 20 blogiausios būklės gatvių. Visų jų remontui reikėtų virš 25 mln. litų. Šiandien suplanuoti tik 5 mln. litų.

    Kaip ir kiekvienais metais, pirmiausiai darbai bus vykdomi magistralinėse gatvėse, kur didžiausi transporto srautai bei važinėja visuomeninis transportas, taip pat tvarkomos centrinės miesto gatvės.


    http://www.klaipeda.lt/klaipeda/cont...F4746164617373

    Komentuoti:


  • UMBAS
    replied
    Idejai ne maziau 100 metu Galejot ir isitikinti

    Komentuoti:


  • Tomasl
    replied
    Keista, arba pilietis tikrai tik sapalioja,(gal meras tai žino) arba svaigsta savivaldybė.
    Niekada nevalia atsakyti "utopinių" projektų, jai juos imonama įgyvendinti.
    Kasdienybės pilnas pasaulis

    Komentuoti:


  • win2k3
    replied
    O meras pasake tam mokslinciui, kad nesvaigtu

    Komentuoti:


  • WILD_WEST
    replied
    Keltuvų idėją pasiūlęs mokslininkas liko nieko nepešęs

    Vienas uostamiesčio mokslininkas siūlo tilto per Kuršių marias nestatyti, o Klaipėdą ir Smiltynę verčiau sujungti oro linija - keleivius kelti keltuvais, o ne aplinką smarkiai teršiančiais keltais. Tačiau miesto merui ši idėja pasirodė "iš fantastikos srities".

    Vakar Savivaldybėje apsilankęs naujadaros bendrovės "Eksponentė" direktorius Stasys Paulauskas, garsėjantis įvairiausiomis utopinėmis idėjomis, pranešė jau suradęs investuotojus savo projektui ir tam, kad galėtų dirbti toliau, tenorįs miesto valdžios palaiminimo.

    S. Paulausko teigimu, oro linijos labai padėtų spręsti susisiekimo su Smiltyne problemą. Anot mokslininko, pakaktų pastatyti dvi apie 80 metrų atramas abiejose marių pusėse. Keltuvų judėjimas vyktų maždaug 50 metrų aukštyje, tad laivybai nekliudytų. Pasak "Eksponentės" vadovo, tai ne tik pagerintų susisiekimą, bet ir būtų puiki atrakcija turistams, mat tokiame aukštyje atsivertų įspūdingi Kuršių nerijos nacionalinio parko vaizdai. Tiesa, bilietas kainuotų nepigiai - apie 15 litų asmeniui - tačiau S. Paulauskas neabejoja, kad naujoji paslauga būtų populiari.

    S. Paulauskas tvirtino, kad visą projektą įgyvendintų jo vadovaujama naujadaros bendrovė, o miestui esą finansiškai visai nereikėtų prisidėti. Merui ir Savivaldybės valdininkams jis demonstravo Kanados kompanijos "Greta Energy INC" raštą, esą garantuojantį investicijas šiam projektui.

    "Suradome galimybių pritraukti užsienio kapitalą. Smiltynė - tikras klondaikas, bet mes jo neišnaudojame", - sakė S. Paulauskas. Jo pirminiais paskaičiavimais, oro linijos įrengimas galėtų kainuoti apie 10 mln. eurų.

    Susisiekimą oru direktorius vadino itin perspektyviu. "Jau 2008 metais bus parduotas pirmasis skraidomobilis. Tai amerikiečių išradimas, šiuo metu derinami įstatymai dėl oro erdvės naudojimo. Iš mašinų gamintojų sulaukiama didelio pasipriešinimo, tačiau šis pažangus dalykas turėtų išplisti labai greitai", - aiškino S. Paulauskas.

    Tačiau miesto valdžia mokslininko laukto palaikymo nepažadėjo. Merui Rimantui Taraškevičiui S. Paulausko pasiūlymas pasirodė iš "fantastikos srities" - nepakankamai rimtas ir argumentuotas. "Šiandien man sunku įsivaizduoti tokio dalyko įgyvendinimą", - sakė miesto vadovas.

    Taip pat pažymėta, kad Savivaldybės pritarimo šiuo atveju neužtektų: reikalingas Vyriausybės, Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos ir net UNESCO, kurios saugomų objektų sąraše yra Kuršių nerija, palaiminimo. Tuo tarpu S. Paulausko manymu, dėl to problemų nekiltų, nes, anot jo, Austrijoje ir Vokietijoje keltuvų linijos jau puikiai veikia net ir valstybės saugomose teritorijose.

    Valdininkai siūlė S. Paulauskui pirmiausia parengti galimybių studiją, kuri atsakytų į daugelį klausimų, tačiau direktorius primygtinai prašė Savivaldybės pritarimo keltuvų idėjai. "Mes neleisime pinigų studijai, jei nebus sutikimo", - pareiškė jis. Tačiau meras mokslininkui pakartojo negalįs duoti palaikymo "visiškai žalioms idėjoms".

    "Klaipėda su šiuo projektu labai atsigautų", - toliau bandė įtikinėti S. Paulauskas. "Klaipėda atsigaus ir be keltuvo per Kuršių marias, galite būti ramus", - griežtai jam atsakė R. Taraškevičius.

    Susitikimu su miesto valdžia S. Paulauskas akivaizdžiai nusivylė - jis priekaištavo turįs daug pažangių idėjų, tačiau jos esą taip ir lieka nerealizuotos. Mokslininkas tai laiko trumparegiškumu.
    www.ve.lt
    Paskutinis taisė WILD_WEST; 2006.04.07, 23:38.

    Komentuoti:


  • Edgaex
    replied
    Klaipėdiečius ir miesto svečius siūloma ateityje vežioti specialiais oro linijų keliais

    Uostamiesčio vadovams pasiūlyta tarp Klaipėdos ir Smiltynės įrengti ore kabantį lyno kelią, kuriuo specialiais vagonėliais miestiečiai ir turistai be didesnių keblumų pasiektų paplūdimius ar Jūrų muziejų.

    Projekto iniciatoriaus bendrovės “Eksponentė“ vadovo Stasio Paulausko teigimu, oro linijų kelias ne tik sujungtų Kuršių neriją su žemynu, bet taip ateityje galėtų būti sprendžiama ir miesto susisiekimo problema.

    „Klaipėdai reikalingas transportas, bet ne tik krovininis, ar keleivinis, o ir rekreacinis, nekenkiantis aplinkai, jos neteršiantis. Visame pasaulyje oro lyno keliai yra įrengiami ir miestuose ir kalnuose, ir virš vandens telkinių“,- sakė Stasys Paulauskas.

    Pasako jo, šį projektą finansuotų viena Kanados bendrovių, kuri esą jau užsakiusi ore kabančio lyno kelio atsiradimo Klaipėdoje galimybių studiją.

    Manoma, kad specialūs vagonėliai oru skrietų apie 50 metrų aukštyje. Tiesa, kol kas dar neaišku, ar ši nauja transporto priemonė netrukdytų intensyviai laivybai Kuršių mariose. Taip pat neaiški ir Nacionalinio parko pozicija, mat šiuo metu bet kokiai invazijai į Unesco globojamą Kuršių neriją itin priešinamasi.

    Beje, prieš kelis metus miesto vadovai jau buvo sulaukę pasiūlymo įrengti oro linijų kelią tarp miesto ir Smiltynės. Tačiau užsienio investuotojai netrukus šios idėjos atsisakė.


    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9253919

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    R. Taraškevičiaus teigimu, ypač sėkmingas buvęs susitikimas su ūkio ministru Petru Čėsna. Jo rezultatai ypač turėtų nudžiuginti dažnai važinėjančiuosius Pievų gatve. "Jos atnaujinimas - vienas iš prioritetinių miesto projektų. Bendra jo vertė - arti 6 mln. litų. Ministras patikino, kad pinigai šiam projektui įgyvendinti bus skirti. Jei susitarimą pavyks pasirašyti antrą pusmetį, - prognozavo R. Taraškevičius, - tikėtina, kad ateinančiais metais gatvė bus sutvarkyta. Tada gyvenantieji Kretingos gatvėje galės greičiau patekti į Liepų gatvę, kartu sumažės transporto srautai šiaurinėje miesto dalyje."

    Uostamiesčio vadovas teigė taip pat gavęs patikinimą, kad bus skirta lėšų ir Kretingos gatvei rekonstruoti. Šios svarbios miesto magistralės atnaujinimas iš viso kainuos 19 mln. litų. Vien parengiamiesiems darbams bus skirtas milijonas litų. Kretingos gatvę planuojama sutvarkyti ateinančiais metais.

    www.ve.lt

    Komentuoti:


  • UMBAS
    replied
    Uždarys gatvę

    Vairuotojų laukia dar vienas jų kantrybės patikrinimas.

    Bus rekonstruojamas J.Janonio gatvės ruožas nuo įvažiavimo kelio į bendrovę Klaipėdos jūrų krovinių kompaniją (KLASCO), S.Dariaus ir S.Girėno gatvė iki Priestočio gatvės.

    Miesto savivaldybė leido bendrovei „Klaipėdos keliai“ nuo šių metų balandžio 1-osios iki birželio 30 dienos nutraukti transporto eismą J.Janonio gatve.

    Eismas bus organizuotas pagal suderintą schemą.

    Kelio ženklus ketinama pastatyti prieš pat prasidedant rekonstrukcijai.

    Daugiausiai nepatogumų patirs sunkiojo transporto vairuotojai.

    Kaip sakė Eismo priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas Gintaras Ramanauskas, šios transporto priemonės į KLASCO galės atvažiuoti tik viena kryptimi - iš Minijos gatvės pusės.

    Dėl to Naujoji Uosto gatvė bus dar labiau apkrauta nei dabar.

    Savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus sakė, kad „Klaipėdos kelių“ bendrovė gatvių ruožą tvarkys keliais etapais.

    Pirmiausiai bus rekonstruojamas J.Janonio gatvės ruožas nuo įvažiavimo kelio į KLASCO iki Sportininkų gatvės.

    Vėliau - S.Dariaus ir S.Girėno gatvė nuo Sportininkų gatvės iki viaduko per Herkaus Manto gatvę.

    „Klaipėdos keliai“ konkursą laimėjo pasiūlę atlikti gatvės rekonstrukciją už 8 mln. litų.

    Daugiau nei pusę pinigų skirs Europos Sąjungos fondas.

    Kas skirs likusias lėšas, kol kas nežinia. Anksčiau šio privažiavimo į uosto teritoriją kelio rekonstrukcijos darbus žadėjo finansuoti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija.

    Kaip sakė A.Šimkus, dabar ji šio įsipareigojimo atsisakė.

    Bendrovės „Klaipėdos keliai“ gamybos direktorius Algirdas Pau-lauskas neatmetė tikimybės, kad darbai, jei trukdys prasti orai, gali prasidėti vėliau nei numatyta.

    AUŠRA LUKAUSKIENĖ
    "Klaipėda"

    Komentuoti:


  • ArTuRAs
    replied
    Klaipėdos miesto centrinės dalies žiedinių gatvių tinklo kūrimas
    2006-01-10

    Projekto vykdytojas: Klaipėdos miesto savivaldybės administracija

    Projekto pavadinimas: Klaipėdos miesto centrinės dalies žiedinių gatvių tinklo kūrimas (J. Janonio, S. Dariaus ir S. Girėno gatvių rekonstrukcija)

    Projekto numeris: BPD04-ERPF-1.1.0-01-04/0082

    Įgyvendinimo vieta: Klaipėda

    Paramos suma: 5,826 mln. litų

    Projekto vertė: 8,332 mln. litų

    Įgyvendinimo trukmė: iki 2007 m. birželio 30 d.


    Bendrasis šio projekto tikslas – pagerinti susisiekimą Klaipėdos mieste. Konkretus projekto tikslas – rekonstruoti J. Janonio, S. Dariaus ir S. Girėno gatves.

    Projekto įgyvendinimo metu planuojama:

    atnaujinti, praplatinti ir sustiprinti esamą važiuojamąją dalį;

    įrengti pėsčiųjų taką;

    pėsčiųjų perėjimo vietose įrengti pažemintus bortelius neįgaliesiems;

    rekonstruoti esamas bei įrengti naujas stovėjimo aikšteles;

    pastatyti modernų šviesoforą J. Janonio ir Sportininkų gatvių sankryžoje;

    įrengti lietaus kanalizaciją;

    rekonstruoti gatvių apšvietimą;

    siekiant sumažinti triukšmo poveikį gyventojams (adresas Smilties Pylimo Nr. 2) S. Dariaus ir S. Girėno gatvės kairėje pusėje numatyta įrengti triukšmo slopinimo sienutę.



    Numatoma, kad rekonstravus gatves, sumažės neįskaitiniai autoįvykiai, laiko nuostoliai ir gatvių priežiūros kaštai.

    Pagal 2004 m. gruodžio 31 dieną sudarytą paramos teikimo sutartį Klaipėdos miesto savivaldybės administracijai skirta iki 5 825 775 Lt parama, iš kurių iki 4 369 331,25 Lt – iš Europos regioninės plėtros fondo ir iki 1 456 443,75 Lt – iš valstybės biudžete Susisiekimo ministerijai numatytų bendrojo finansavimo lėšų.

    Projektas vykdomas kartu su partneriu valstybės įmone Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, kuri prie projekto įgyvendinimo taip pat prisideda savo lėšomis.

    2005 m. gruodžio 22 d. pasirašyta sutartis su rangovu AB „Klaipėdos keliai“.

    Komentuoti:

Working...
X