Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Vyriausybei - Klaipėdos norų sąrašas


    Gegužės viduryje Klaipėdoje suplanuotas išvažiuojamasis Vyriausybės posėdis.

    Pasak mero pavaduotojos Juditos Simonavičiūtės, Savivaldybės administracija jau parengė šiame posėdyje svarstytinų temų sąrašą. Atrenkant Klaipėdai aktualiausias problemas, vadovautasi ne per seniausiai patvirtintu naujuoju Klaipėdos miesto bendruoju planu bei jame įvardytais prioritetais, todėl neatsitiktinai jame dominuoja Klaipėdai svarbiausi transporto infrastruktūros plėtros bei jos gerinimo projektai.

    Pasak vicemerės, Klaipėdoje sėkmingai tęsiami šiaurinio išvažiavimo kelio iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto tiesimo darbai. Projektą tikimasi užbaigti iki 2008 metų pradžios, tačiau tam trūksta 8 mln. litų. Jie reikalingi Lietuvos automobilių kelių direkcijos projekto daliai finansuoti.

    Kita problema, sakė J. Simonavičiūtė, - vadinamasis Jakų žiedas. Pastaraisiais metais smarkiai padidėjus transporto srautams Vilniaus-Klaipėdos magistralėje, Jakų sankryžoje nuolat susidaro didžiulės spūstys. Tai ypač jaučiama vasaros sezono metu. Šią sankryžą valstybė įsipareigojo rekonstruoti savo lėšomis, ir Klaipėdos savivaldybė suinteresuota, kad tai būtų padaryta kuo greičiau. Kartu turėtų būti pertvarkyta ir dar viena įvaža į miestą Tilžės gatve.

    Pasak J. Simonavičiūtės, sparčiai plečiantis gyvenamųjų kvartalų statybai Klaipėdos rajone, eismo srautams sureguliuoti būtina tęsti kelio Klaipėda-Liepoja rekonstrukciją, kartu įrengiant įvažiavimo kelią į uostamiestį per Tauralaukį. Tam būtina pertvarkyti Pajūrio gatvę. Dar vienas kelias pajūrio link suplanuotas per Labrenciškes.

    Pasak J. Simonavičiūtės, dar kartą ketinama atkreipti Vyriausybės narių dėmesį į du ne tik Klaipėdai, bet ir visai šaliai svarbius projektus. Tai Baltijos prospekto su visomis jo žiedinėmis sankryžomis rekonstrukcija ir pietinės jungties tarp Klaipėdos uosto ir vadinamojo IXB transporto koridoriaus tiesimas. Preliminariais apskaičiavimais, abiem šiems projektams įgyvendinti prireiks po 100 mln. litų. "Akivaizdu, kad viena Klaipėda šios problemos neišspręs", - sakė J. Simonavičiūtė.

    Lėšų ketinama prašyti ir keliui per LEZ teritoriją į Šilutės plentą nutiesti, Taikos prospektui nuo Smiltelės gatvės iki Jūrininkų prospekto, Minijos gatvės atkarpai tarp Baltijos ir Jūrininkų prospektui rekonstruoti bei Taikos prospektui nuo Jūrininkų prospekto iki Kairių gatvės sutvarkyti.

    Pasak J. Simonavičiūtės, Vyriausybės nariams ketinama priminti ir senas skolas. Tai iki šiol niekaip iš mirties taško nepajudantys viaduko per geležinkelį nuo Šaulių iki Kretingos gatvės statybos reikalai. Pėsčiųjų tiltą yra pažadėjusi pastatyti AB "Lietuvos geležinkeliai", tačiau jokių ženklų, kad šį pažadą ketinama įgyvendinti, kol kas nėra.

    Turima pretenzijų ir Uosto direkcijai, nevykdančiai įsipareigojimo įrengti pėsčiųjų viaduką per geležinkelį Burių gatvėje bei taką nuo Švyturio gatvės iki Melnragės.

    www.ve.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Melnragės infrastruktūrai - papildomi milijonai

    Šiais metais į Melnragės vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos bei gatvių dangų rekonstrukcijos darbus ketinama investuoti per du milijonus litų.

    Savivaldybės užsakymu jau parengtas šios gyvenvietės lietaus ir ūkio nuotekų tinklų, taip pat gatvių dangų bei apšvietimo sistemos atnaujinimo projektas. Jis bus įgyvendinamas etapais. Šiais metais jame numatytiems darbams iš miesto biudžeto skirta 1,5 mln. litų. Bendra projekto vertė - per 8,6 mln. litų.

    AB "Klaipėdos vanduo", įvertinusi blogą Melnragės buitinių nuotekų ir vandentiekio tinklų būklę, savo ruožtu parengė jų rekonstrukcijos bei naujų atkarpų tiesimo projektą.

    Kadangi šie projektai tampriai susiję - daugumoje atkarpų lietaus ir nuotekų tinklai turi būti klojami vienoje tranšėjoje, taip pat siekiant taupyti lėšas apsispręsta, kad juos būtina įgyvendinti kartu.

    Apskaičiuota, kad "Klaipėdos vandens" parengtame projekte numatyti darbai atsieis beveik 3 mln. litų.

    Kadenciją baigusi Klaipėdos miesto savivaldybės taryba savaip išsprendė šio projekto finansavimo problemą - nutarė 2,9 mln. litų padidinti AB "Klaipėdos vanduo" įstatinį kapitalą. Šie pinigai kaip tik ir bus skirti projektui "Klaipėdos miesto Melnragės individualaus kvartalo vandentiekio ir nuotekų tinklų statyba" įgyvendinti.

    Pradinis įnašas - 725 tūkst. litų - bus skirtas dar šiais metais. Likusi sumos dalis - 2 mln. 175 tūkst. litų - 2008-aisiais.

    Vilija ŠILINIENĖ
    www.ve.lt

    Komentuoti:


  • zadox
    replied
    Tą seną aš žinau. Labiau geležinkelio barjerai rūpi šiuo atveju, bet nujaučiu eilinį kartą skardas sudėjo kokias nors ir "tipo" triukšmas nugalėtas!

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė zadox Rodyti pranešimą
    Buvo pasklidęs gandas jog ten planavo triukšmo barjerus montuoti, netoli viaduko... Nežinau kiek tiesos tame..
    O iš kurios pusės? Ten netoli yra barjerai prieš kokius penkis metus sumontuoti (Priestoties ir Šaulių gatvių sankryža).

    Prie Dariaus ir Girėno ir Sportininkų g kampo mačiau sienelę iš raudonų plytų darė (panašią į viadukų sieneles), turbūt , kad sandėliukus paslėpti. Kitoje pusėje (už geleinkelio) yra sienelė nuo geležinkelio triukšmo turbūt.

    Komentuoti:


  • zadox
    replied
    Buvo pasklidęs gandas jog ten planavo triukšmo barjerus montuoti, netoli viaduko... Nežinau kiek tiesos tame..

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė zadox Rodyti pranešimą
    O kaip su Dariaus ir Girėno gatve? Ar ten jau baigėsi kelio renovacijos darbai? Eimantai, gal atrastum nuotraukų?
    Atrodo baigėsi. Nuotraukų neturiu, gal už kokio mėnesio.

    Komentuoti:


  • zadox
    replied
    O kaip su Dariaus ir Girėno gatve? Ar ten jau baigėsi kelio renovacijos darbai? Eimantai, gal atrastum nuotraukų?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Melnragėje ties tinklus

    NERINGA MACIŪTĖ

    Melnragėje bus tiesiami vandentiekio ir nuotekų tinklai.

    Savivaldybė kartu su bendrove „Klaipėdos vanduo“ yra numačiusi tinklus kloti Smilčių, Vaivos, Kopų, Aušros, Vienybės, Ruonių, Vėtros gatvėse.

    Turto ir privatizavimo skyriaus specialistė Milda Petrauskaitė teigė, kad tinklai bus pradėti kloti dar šiais metais. Tai truks kelis metus.

    Savivaldybė Melnragės vandentiekio ir nuotekų tiklams statyti skirs 725 tūkstančius litų.

    Kitais metais prireiks pakloti dar du milijonus šimtą dvidešimt penkis tūkstančius litų.

    Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ Techninio skyriaus inžinierė Stasė Darongauskienė teigė, kad kartu bus rekonstruojami jau susidėvėję vandentiekio tinklai bei įvadai.

    www.klaipeda.daily.lt

    Remonto eigą koreguos biudžetas

    EGLĖ PETKUTĖ

    Dėl palankaus oro gatvės ir kiemai pradėti tvarkyti anksčiau.

    Nuo trečiadienio duobės lyginamos Šilutės plente tarp Statybininkų ir Jūrininkų prospektų bei Klaipėdos ir Labrenciškių gatvėse.Gatves ir kiemus asfaltuoja dvi brigados – šiaurinėje ir pietinėje miesto dalyse.

    „Pernai dėl įšalo darbus pradėjome tik gegužę. Gatves tvarkysime tol, kol užteks pinigų“, - sakė bendrovės „Klaipėdos keliai“ gamybos direktorius Algirdas Paulauskas.

    Pagal sutartį su bendrove savivaldybė skyrė 516 tūkst. litų miesto gatvių dangoms remontuoti. 16 tūkst. litų skirta iš miesto biudžeto, likusi pusė milijono iš Susisiekimo sistemos priežiūros ir plėtros programos lėšų. Daugiabučių kiemų duobėms lopyti iš miesto biudžeto atseikėta 21 tūkst. litų.

    A.Paulauskas tvirtino, kad tokios sumos kapitaliniam remontui tikrai neužteks. Tačiau savivaldybės taryba, atsižvelgdama į gyventojų skundus, gali skirti papildomų lėšų.

    „Tiek, kiek turime dabar, tikrai per mažai. Norint sutvarkyti visas duobėtas gatves ir kiemus bei įvažiavimo kelius, reikia surinkti ne mažiau kaip tris su puse milijono litų“, - teigė Miesto tvarkymo skyriaus vyriausiasis specialistas Kazys Mažeikis.

    Pernai miesto gatvėms tvarkyti buvo panaudota apie 5 mln. litų.

    Keblumų, anot A.Paulausko, tenka patirti dėl uždaryto Biržos tilto. Mat tvarkyti rengiamasi ir centre esančias gatves bei kiemus. Ketinama sutvarkyti Taikos prospekto, Kretingos, Minijos, Galinio Pylimo, Manto gatvių kiemus.

    Duobes tenka lopyti kiekvieną pavasarį. Nuo sunkiojo transporto ypač nukenčia Šilutės plentas. Šią problemą išspręstų įrengtas pietinio apvažiavimo kelias, kuris nukreiptų krovinius gabenančių vilkikų srautą nuo pagrindinių gatvių. Tačiau kol kas tai – tik ateities vizija.

    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Klaipėdos gatvėms skirs daugiau milijonų

    GIEDRĖ BALČIŪTĖ

    Klaipėdos gatvėms rekonstruoti šiemet bus skirta gerokai daugiau pinigų nei pernai.

    Rekonstrukcijai savivaldybė pinigų ims ne tik iš biudžeto, bet ir skolinsis. Klaipėdos gatvėms sutvarkyti jų skirs ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, Lietuvos automobilių kelių direkcija. Bus panaudota ir Europos Sąjungos lėšų.

    Klaipėdos savivaldybės Finansų skyriaus vedėja Aldona Špučienė sakė, kad didžiausia suma – 31,7 mln. litų – teks šiaurinės išvažos iš uosto statyboms tęsti. Savivaldybė šiam projektui skirs per 3 mln. litų. Iš ES lėšų šiaurinei išvažai bus skirta 8,4 mln. litų. Iš kelių priežiūros programos – apie 9,5 mln. litų.

    Iš viso iš savivaldybės biudžeto gatvių rekonstrukcijai bus skirta 6,6 mln. litų. Už šiuos pinigus bus rekonstruotas ne tik šiaurinė išvaža, bet ir Vėtros gatvė. Taip pat savivaldybės biudžeto lėšos bus skirtos Priestočio gatvės tilto ir viaduko, vedančio iki Mokyklos gatvės, kapitaliniam remontui.

    Biržos tiltas ir Tiltų gatvė bus rekonstruojami iš savivaldybės paimtų paskolų – 7 mln. 640 litų. Iš paskolų už 8 mln. litų bus rekonstruojamas ir Kretingos gatvės tęsinys nuo Panevėžio iki Liepojos gatvių. Už 5 mln. litų žadama rekonstruoti ir Rimkų gyvenvietės gatves.

    J.Janonio bei S.Dariaus ir S.Girėno gatvių rekonstrukcijai tęsti bus panaudoti 6,5 mln. Lt iš ES lėšų. Dar apie 750 tūkst. litų šiai rekonstrukcijai skirs Uosto direkcija.

    Pievų gatvei nuo susijungimo su šiaurine išvaža rekonstruoti bus panaudota apie 5 mln. litų ES lėšų.

    Lietuvos automobilių kelių direkcija Klaipėdos gatvėms tiesti ar rekonstruoti, prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti šiemet skirs apie milijoną litų daugiau negu pernai – beveik 7 mln. litų.

    Iš šių lėšų 1 mln. 838 tūkst. litų siūloma paskirstyti asfaltbetonio dangų duobėms ir žvyruotoms dangoms bei pėsčiųjų ir dviračių takams remontuoti, tiltams ir kelio statiniams prižiūrėti, kelio dangoms žymėti, medžiagų tyrimams ir kontroliniams bandymams.

    Per 3,8 mln. litų, kuriuos skyrė Automobilių kelių direkcija, numatyta Taikos prospekto ruožui nuo Smiltelės iki Debreceno gatvių remontuoti. Dar už 165,79 tūkst. litų ketinama suremontuoti Taikos prospektą su sankryža nuo Statybininkų pr. iki Smiltelės gatvės.

    Milijonas litų tektų Klaipėdos universiteto miestelio centrinei Universiteto gatvei tiesti. 100 tūkst. litų siūloma skirti Rokiškio gatvei rekonstruoti.

    Miesto strateginiame veiklos plane numatyta ir Nemuno g. rekonstrukcija. Jai apie 4 mln. litų žada skirti Uosto direkcija.

    www.klaipeda.daily.lt


    Per 3,8 mln. litų, kuriuos skyrė Automobilių kelių direkcija, numatyta Taikos prospekto ruožui nuo Smiltelės iki Debreceno gatvių remontuoti. Dar už 165,79 tūkst. litų ketinama suremontuoti Taikos prospektą su sankryža nuo Statybininkų pr. iki Smiltelės gatvės.


    <<<<<<<<<3,8 mln>>>>>>>>>
    <165,79tūk>
    Sm.............St......................De

    Visai atkarpai 3,8 milijonų, ir dar vienai atkarpai, kuri yra pirmosios sudėtyje papildomai 165...tūkstančius. Tai bent parašytų, kad atskiras puses remontuos, o dabar gaunasi, kad suremontuotą ruožą papildomai remontuos.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2007.03.21, 00:33.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Klaipėdos gatvėms - valstybės milijonai

    Artimiausiu metu miesto iždą papildys beveik 7 mln. litų, gautų iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos pagal valstybinę Kelių priežiūros ir plėtros programą.

    Šie pinigai bus skirti vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, taisyti bei prižiūrėti bei saugaus eismo sąlygoms užtikrinti 2007 metais.

    Savivaldybės administracijos Finansų skyriaus specialistai jau parengė šių lėšų paskirstymo projektą.

    Skirstant pinigus vadovautasi jau patvirtintu Klaipėdos miesto strateginiu veiklos planu 2007-2009 metams. Vieną milijoną 838,3 tūkst. litų siūloma skirti asfaltbetonio dangų duobėms, žvyruotoms dangoms remontuoti, tiltų ir kelio statiniams prižiūrėti, kelio dangoms žymėti, dviračių takams tvarkyti bei kitoms reikmėms. Tai miestui bus didelė paspirtis, nes šiais metais iš Savivaldybės biudžeto duobėms lopyti neskirta nė milijono litų, be to, dalis šis sumos dar turės būti skirta daugiabučių gyvenamųjų namų kiemams ir įvažiavimo į juos keliams remontuoti.

    Apie 3,8 mln. litų ketinama skirti Taikos prospekto atkarpai nuo Smiltelės gatvės iki Debreceno gatvės atnaujinti, 165,79 tūkst. litų - tos pačios magistralės ruožui nuo Statybininkų prospekto iki Smiltelės gatvės, taip pat ir sankryžai remontuoti.

    Milijonas litų turėtų atitekti Klaipėdos universiteto miestelio centrinei Universiteto gatvei tiesti. Rokiškio gatvės rekonstrukcijos projektui parengti numatoma skirti 100 tūkst. litų.

    Sprendimo projektą dėl lėšų paskirstymo dar turi patvirtinti miesto Taryba. Jos posėdis numatytas balandžio 29-ąją. Kartu Savivaldybės administracijos direktoriui bus suteiktas įgaliojimas pasirašyti Lietuvos automobilių kelių direkcijos pateiktą finansavimo sutarties projektą.

    Pernai iš Kelių priežiūros ir plėtros programos Klaipėdai buvo skirta apie 6 mln. litų.

    Vilija ŠILINIENĖ
    www.ve.lt

    Komentuoti:


  • ILGAS525
    replied
    man atrodo , jog maziau cia reikia pergyvent kad koks vienas kitas autobusas piko metu paveluos kad ir 10min. tuos du menesius tikrai iskentesim

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LIETUVOS MIESTŲ SUSISIEKIMO SISTEMOS. KLAIPĖDA
    P.JUŠKEVIČIUS V.VALEIKA M.BURINSKIENĖ G.M.PALIULIS

    Monografijoje kompleksiškai analizuojama Klaipėdos miesto susisiekimo sistema: gatvių tinklo plėtra, transporto srautų greičiai, struktūra ir augimo tendencijos, viešasis transportas, automobilių stovėjimo problemos centre ir gyvenamuosiuose rajonuose, eismo įvykiai. Klaipėdos susisiekimo sistemos plėtros procese vertinamos gatvių tinklo, viešojo transporto perspektyvos didėjančios automobilizacijos sąlygomis.

    Knygoje pateikti transporto natūrinių tyrimų duomenys, iliustruojantys esamą Klaipėdos susisiekimo sistemos padėtį, atlikti perspektyvūs transporto skaičiavimai, įvertinta esama padėtis ir pasiūlytos priemonės eismo sistemai tobulinti ir plėsti.

    Monografija iliustruota skaitmeninėmis schemomis, kurios leidžia geriau įvertinti analizuojamus Klaipėdos miesto susisiekimo sistemos elementus.
    Dar keletas duomenų:
    Eknygyno kaina: 23.77 Lt
    Kaina knygynuose: 28,50 Lt; Vilniaus "Technikos" knygyne - 19,02 Lt
    Metai: 2006
    Leidejas: VGTU LEIDYKLA "TECHNIKA"
    http://www.eknygynas.lt/catalog/?view=item&itemid=50367

    Teko tą knygą pavartyti. Tikrai labai aiškiai ir įdomiai parašyta.
    Paskutinis taisė Romas; 2007.02.26, 21:30.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dėl naujo kelio į Girulius kas tunelį ir kirs mišką

    VIGANTAS DANILAVIČIUS

    Iš Labrenciškių į Girulius per mišką planuojama nutiesti dviejų kilometrų kelią. Po geležinkeliu, šiauriau geležinkeliečių sodų bendrijos, naujam keliui planuojama iškasti tunelį. Nauja trasa įsirėš į Girulių plentą ties Antrąja Melnrage.

    Pasak Klaipėdos savivaldybės vyriausiojo architekto pavaduotojo Kęstučio Vaitiekūno, uostamiesčiui trūksta kelių, kurie jungtų pagrindines transporto trasas su pajūriu.

    „Pastačius naują kelią, Labrenciškių, Mažojo Kaimelio, Tauralaukio gyventojams bus patogiau atvažiuoti į pajūrį, nereikės vargti spūstyse prie P.Lideikio, Liepojos, Herkaus Manto gatvių sankryžos“, - teigė miesto meras Rimantas Taraškevičius.

    Anot projektavimo įmonės „Perspektyva“ savininko Raimondo Bako, kuris savivaldybės Teritorijų planavimo komitetui vakar pristatė kelio iš Labrenciškių į Girulius detaliojo plano projektinius pasiūlymus, buvo parengti penki Labrenciškių-Girulių kelio variantai.

    „Liko vienas derintinas variantas, kuriam pritarė statybas kontroliuojančios įstaigos. Tačiau naujas kelias gali kainuoti 28 milijonus litų“, - sakė R.Bakas.

    Anot jo, teks rengti miškotvarkos projektus, nes dėl naujo kelio tektų iškirsti dalį brandaus Girulių miško. Didžioji dalis naujo kelio turėtų būti tiesiama miško keliukų trasomis ir proskynomis.

    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Miesto centras vėl virs statybų aikštele

    Vincas Grigas

    Jau aiškėja, kur šiemet galėsime išvysti besidarbuojančius kelininkus.

    Bus baigiami anksčiau pradėti stambūs projektai.

    „Stambiausias yra šiaurinio išvažiavimo kelias. Tikimasi, kad šiemet jau bus baigta važiuojamoji dalis, rekonstruotas tiltas per Danę ir kitiems metams teliks pakloti šaligatvius. Kovą bus visiškai baigta S.Dariaus ir S.Girėno gatvės rekonstrukcija“, - sakė savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjos pavaduotojas Romualdas Stasiulis.

    Šiemet vienas iš stambiausių projektų yra ketinimas nutiesti 800 metrų ilgio naują gatvę lygiagrečiai su Pievų gatve.

    Atsiras jungtis su Šiaurės prospektu. Taip bus lengviau dviračių treko gyvenamųjų namų rajono gyventojams atvažiuoti į miestą. Nereikės važiuoti per Manto gatvę.

    „Dabar Pievų gatvė yra avarinės būklės ir nuspręsta jos nerekonstruoti, o maždaug už 50 metrų lygiagrečiai nutiesti naują gatvę. Senoji gatvė liks tik kaip įvažiavimo kelias į Medienos kombinatą“, - aiškino R.Stasiulis.

    Ir šiemet miesto centre turėtume išvysti kelininkus. Laukia Tiltų gatvės rekonstrukcija nuo Turgaus gatvės iki Biržos tilto.

    Visoje Tiltų gatvėje bus paklotas grindinys. Taip pat šaligatviai bus grįsti akmens plokštėmis iki turgaus žiedo.

    Planuojama sutvarkyti apšvietimą ir apželdinimą. Bus rekonstruojama ir Daržų gatvė.

    Ketinama nudžiuginti jūros romantikos mėgėjus ir Vėtros gatvėje šalia molo išasfaltuoti automobilių stovėjimo aikštelę.

    Gerokai automobilių eismą turėtų sutrikdyti ir planuojamas Mokyklos gatvės viaduko kapitalinis remontas.

    „Nieko naujo ir matomo neatsiras, tiesiog viaduko techninė būklė prasta ir jau reikia keisti dangą bei hidroizoliaciją“, - tikino R.Stasiulis.

    Taip pat bus rekonstruojama Nemuno gatvė nuo Senosios Smiltelės iki Šešupės gatvės. Tai bus kelias į Birių krovinių terminalo bendrovę.

    Visiems matomi darbai vyks ir M.Mažvydo alėjoje nuo Manto gatvės iki Skulptūrų parko. Ketinama sutvarkyti dangą, apšvietimą ir apželdinimą.

    Prasidės ir Melnragės šiaurinės dalies kvartalinių gatvelių rekonstrukcija, tiesiami lietaus nuotekų vamzdynai.

    Kol kas nežinoma, kas šiuos darbus atliks, nes dar ne visiems planuojamiems objektams paskelbti konkursai.

    „Negaliu įvardinti ir sumos pinigų, kuriuos numatoma skirti keliams remontuoti. Tikslūs skaičiai turėtų paaiškėti po miesto biudžeto svarstymo“, - teigė savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė.

    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dėl požeminių pėsčiųjų perėjų Klaipėdoje

    Šilutės plente dar nuo sovietmečio nebaigtos statyti pora požeminių perėjų ir apie baigimą nieko negirdėti
    Naujo bendrojo plano projekte taip pat neaptikau užsimenant apie požemines perėjas...
    Taikos prospekto atkarpoje nuo Smiltelės gatvės iki Baltijos prospekto galima būtų drasiai panaikinti penkis šviesoforus jei tik įrengtų požemines perėjas:
    1. Prie Žardės/Alksnynės
    2. Prie Eglės
    3. Prie Poliklinikos
    4. Prie "žvejukų"/Pempininkų
    5. Prie pc "Grandus"

    Pagreitėtų visuomeninio (ir ne tik) transporto greitis, kažkiek būtų kompensuoti nepatogumai susisiekiant su centru, kurie atsirado dėl vieno didelio objekto interesų.


    Be trikdžių vyktų judėjimas ilgoje atkarpoje nuo Sendvario iki pat geležinkelio stoties, jei būtų įrengta požeminė perėja prie stotelės Mokyklos gatvėje. Ir ten šviesoforas taptų nereikalingu.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Virginija Spurytė, "Klaipėda"
    2006 lapkričio mėn. 30 d.


    Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11375763
    Jei Dariaus ir Girėno gatvė dar uždaryta tai dalis tiesos yra, o jei ne tai labai didelių problemų neturėtų kilti.

    Ar nėra planų dėl šiuo metu tuščios Atgimimo aikštės?
    Pasigirsta kalbos apie užstatymą, o apie požeminę parkavimo aikštelę negirdėjau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ar nėra planų dėl šiuo metu tuščios Atgimimo aikštės?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Po Teatro aikšte ieškoma vietos automobiliams


    Per kelias savaites planuojama išnagrinėti, kokia galimybė būtų įrengti automobilių stovėjimo aikštelę po Teatro aikšte.

    Pasak "Nesės" įmonių grupės valdybos pirmininko Kazio Pauliko, planuojant rekonstruoti "Pramogų banką" šiuo metu rengiamas detalusis planas ir ieškoma vietų, kur būtų galima įrengti aikštelę automobiliams. Gautas uostamiesčio valdžios pritarimas, kad būtų nagrinėjama galimybė vietas ne tik "Pramogų banko" klientų, bet ir miestiečių transporto priemonėms įrengti po Teatro aikšte.

    Taip pat bus analizuojama, ar automobilių aikštelės galėtų atsirasti po Karlskronos aikšte, Vydūno vidurine mokykla, kur planuojamas komercinės paskirties pastatas, ir prie "Baltijos" laivų statyklos.

    "Vakarų ekspreso" informacija

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    J. Janonio gatvės atkarpos rekonstrukcija:

    Žiūrint į KLASCO pusę:


    Link stoties:


    Čia atkarpa link H.Manto gatvės su išlikusiu grindiniu. Tikiuosi šioje vietoje jis bus gražintas atgal(akmeniniai borteliai išlyginti, bet palikti, o akmenys turbūt išvežti, kad nepavogtų):

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pievų gatvės rekonstrukcija

    Klaipėdos gatvių pralaidumą padidins Pievų gatvės rekonstrukcija. Šiuolaikinė gatvė pagerins miesto šiaurinės dalies ir centro susisiekimą.

    Šiemet numatoma pradėti Pievų gatvės rekonstrukciją, kuri pagerins Klaipėdos gatvių transporto pralaidumo problemą. Remiantis 2004 m. atlikta Klaipėdos miesto transporto vystymo galimybių studija, pavojingiausiomis laikomos Herkaus Manto, Pilies gatvės, senamiesčio ruožas. Iš dalies problemą turėtų išspręsti šiaurinio išvažiavimo kelio statyba, kuri nukreips sunkiojo transporto srautus iš Klaipėdos miesto, sumažins keleivinio transporto įtampą piko valandomis. Tačiau kol šiaurinis išvažiavimo kelias bus pastatytas ir pradėtas eksploatuoti, šiaurinės miesto dalies – Kupiškio, Utenos, Panevėžio, Dailidžių ir kitų aplinkinių gatvių susisiekimas su pietine miesto dalimi tebevyksta senamiesčiu ir praeina pavojingiausiomis ir labiausiai apkrautomis Herkaus Manto ir Pilies gatvėmis.

    Sprendžiant šią susisiekimo problemą pasiūlyta rekonstruoti Pievų gatvę, sujungiant Mažojo Kaimelio gyvenamuosius rajonus su centrine miesto dalimi.

    Pievų gatvės rekonstrukcija suprojektuota nuo šiaurinio išvažiavimo kelio iki Biržų gatvės. Rekonstruotoje Pievų gatvėje bus įrengta nauja gatvės trasa su šaligatviais, apšvietimu, dviračių taku, ji bus apželdinta. Sutvarkius gatvę sutrumpės kelionė iš šiaurinės miesto dalies iki centro ir iki pietinės Klaipėdos dalies, sumažės centrinės miesto dalies gatvių krūvis. Rekonstruota Pievų gatvė bus sujungta su šiauriniu išvažiavimo keliu ir įsilies į Palangos-Klaipėdos greitkelį. Rekonstruojamos gatvės ilgis – 866 metrai.

    Pievų gatvės rekonstrukcijos darbų vertė 5 mln. 237 tūkst. litų: 75 proc. lėšų finansuoja ES regioninės plėtros fonas, 25 proc. – valstybės biudžetas. Sutartį dėl gatvės rekonstrukcijos 2006 m. birželio 30 d. pasirašė Transporto kelių direkcija, Susisiekimo ministerija ir Klaipėdos miesto savivaldybė.

    Pievų gatvės rekonstrukcijos darbų pabaiga planuojama 2007 metų rudenį.

    www.klaipeda.daily.lt

    Gera naujiena, bus sutvarkyta centro pašonėje esanti apleista teritorija. Tikėkimės sutvarkys ir ten tyvuliuojančius kelis ežerėlius, aplinkiniams gyventojams būtų rekreacinė zona.

    Komentuoti:

Working...
X