Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fanas
    replied
    Klaipėdiečio vizija įgyvendinta Vilniuje

    http://www.ve.lt/?data=2008-10-16&ru...&id=1224089277

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Prašys sklypo automobilių aikštelei

    Jeigu artimiausiame Klaipėdos miesto tarybos posėdyje politikai pritars siūlymui kreiptis į Vyriausybę ir prašyti,kad pastaroji perduotų valdyti patikėjimo teise sklypą Bangų g. 3, būtų žengtas pirmas žingsnis, kad Klaipėdos senamiesčio prieigose pagaliau atsirastų automobilių stovėjimo aikštelė.

    Šiuo metu sklype Bangų g. 3, šalia buvusio tabako fabriko, taip pat statomi automobiliai.

    Jeigu Taryba nuspręstų pateikti Vyriausybei prašymą perduoti valdyti Klaipėdos miesto savivaldybei patikėjimo teise žemės sklypą ūkinei komercinei veiklai, būtų galima tikėtis įgyvendinti dar 2004 metais patvirtinto detaliojo plano, apimančio žemės sklypų Bangų g. 7, Gluosnių g. 8 ir juos supančią aplinką, sprendinius, kur numatyta, jog sklype Bangų g. 3 bus statoma daugiaaukštė antžeminė ir požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.

    "Toks Tarybos sprendimas būtų tik pirmas žingsnis automobilių aikštelės link,- sakė Savivaldybės administracijos Žemėtvarkos ir teritorijų plėtros skyriaus vedėja Raimonda Gružienė. - Tačiau ar Vyriausybė pritars ir kada – prognozuoti sunku“.

    Pasak vedėjos, tik Vyriausybei perdavus valdyti patikėjimo teise sklypą, bus galima pradėti planuoti, kokia čia būsianti aikštelė ir kiek automobilių joje tilps. Kol kas nurodomas tik galimas aikštelės aukštis – nuo 7 iki 17 metrų. O iki to laiko, kol bus pradėta daugiaaukštės aikštelės statyba, bus galima bent jau padoriai sutvarkyti dabar čia esančią aikštelę.

    http://www.ve.lt/?data=2008-10-14&ru...rub=1190113119

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Nauji keliai sumažins spūstis

    http://klaipeda.diena.lt/dienrastis/...spustis-153128

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Privažiuojamiesiems keliams - ES milijonai

    http://www.ve.lt/?data=2008-10-09&ru...&id=1223483290

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Susiję pranešimai iškelti (nukopijuoti) į naują temą:
    [KLP] Pėsčiųjų tiltas per geležinkelį

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė ILGAS525 Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote, ar yra savivaldybės planuose, artimiausiu laiku rekonstruot Joniškės gatvę, nuo Liepų iki Bangų gatvės(ties Mokyklos gatvės viaduku)?
    Buvo kalbų, kad po Liepų gatvės rekonstrukcijos reikės sutvarkyti Joniškės gatvę, bet sprendžiant iš to, kad nesugeba užlopyti duobių, kuriose gali ratus palikti, tai greitai nieko gero nebus.

    Komentuoti:


  • ILGAS525
    replied
    Gal kas žinote, ar yra savivaldybės planuose, artimiausiu laiku rekonstruot Joniškės gatvę, nuo Liepų iki Bangų gatvės(ties Mokyklos gatvės viaduku)?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Bendravardis tik. Dauguma nuotraukų eksprese dabar šio autoriaus.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Debreceno gatvės remontui – dar ne pabaiga
    http://www.ve.lt/?data=2008-09-05&ru...rub=1190113119
    Ar ten ne tavo foto laikraštyje? Nes vardai sutampa....

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Debreceno gatvės remontui – dar ne pabaiga
    http://www.ve.lt/?data=2008-09-05&ru...rub=1190113119

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ir dabar įmanoma, aišku ne piko metu.

    Įdomu ar Debreceno gatvė jau priimta naudojimui? Šiandien pravažiavau ir užtaikiau ant žemiau dangos (keliais centimetrais) esantį šulinio dangtį, tai toks jausmas, kad gatvė išasfaltuota ne prieš kelias savaites, o prieš kelis metus. Specialiai taikiau ant šulinių užvažiuoti, ir visi taip. Pyktis ima, ar bent kas, susijęs su transporto organizavimu ir infrastruktūros plėtra Klaipėdoje, atlieka darbą ir turi sveiko proto?

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Klaipėda - nesibaigiančio remonto gniaužtuose

    http://www.ve.lt/?data=2008-09-01&ru...204778&gem=hot

    Komentuoti:


  • win2k3
    replied
    Keletas nuotrauku sia tema.

    Vakar atradau nebloga keliuka nuo siaurinio isvaziavimo iki gyvenamojo kvartalo, nors daugiausia naudos tam kvartalui ir yra:



    Kretingos gatves tesinys:





    Tilto per Dange ties SBA baldais rekonstrukcija:







    Tauralaukio pagrindinei gatvei verkiant reikia gatves rekonstrukcijos ir saligatviu:



    Paskutinis taisė win2k3; 2008.08.12, 10:05.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Į gatves - dar milijonas


    Uostamiestyje planuojama papildomai panaudoti 1,4 mln. litų gatvėms tvarkyti: tokią sumą prie jau gautų 10 mln. litų skyrė Lietuvos automobilių kelių direkcija.800 tūkst. litų planuojama panaudoti Melnragės gatvių tiesimui, vandens bei kanalizacijos nuotekų sistemos tvarkymui. Tiesa, lėšų žadėjo skirti ir AB "Klaipėdos nafta", tačiau tam nepritarė Ūkio ministerija, į kurią dėl to ketina su pretenzija kreiptis Klaipėdos miesto tarybos nariai.

    Taip pat miesto Tarybos narių prašoma pritarti, kad būtų leista panaudoti apie 300 tūkst. litų Danės ir jachtų uostelio krantinių sutvarkymui. Papildomų pinigų reikia, kad būtų sutvarkytas didesnis plotas, ypač - Danės gatvėje. Sutvarkyti aplinką norima nuo Šiaurės rago iki pat Biržos tilto.

    240 tūkst. Savivaldybės lėšų turėtų būti skirta Tauralaukyje esančios Vėjo gatvės sutvarkymui. Prie šios sumos 270 tūkst. litų nusprendė pridėti namus Tauralaukyje statanti bendrovė ir privatūs asmenys.

    Taip pat numatyta skirti keliasdešimt tūkstančių litų Dubysos gatvės rekonstrukcijos pradiniams projektiniams darbams atlikti. Kadangi šalia šios gatvės turėtų iškilti universali sporto ir pramogų arena, vietoje esamų dviejų norima įrengti keturias eismo juostas.

    Denisas NIKITENKA

    http://www.ve.lt/?data=2008-07-24&ru...&id=1216832339

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Duobėms lopyti – daugiau lėšųMilda Skiriutė

    Klaipėdiečiai galės džiugtis aplopytomis gatvėmis, o ligoniai ir jų artimieji – prie gydymo įstaigos įrengta nauja automobilių stovėjimo aikštele.

    Vakar posėdžiavusi miesto taryba išdalijo per milijoną litų, skirtų susisiekimui gerinti.

    Miesto gatvių remontui skirta 300 tūkst. litų, už kuriuos bus lopomos duobės, prižiūrima danga.

    Padidinus finansavimą planuojama suremontuoti apie 6 tūkst. 300 kvadratinių metrų miesto gatvių asfalto dangos. Iš viso šiemet šiems darbams skirta 650 tūkst. litų.

    Rimkų gyvenvietės gatvių rekonstrukcijai atseikėta per 920 tūkst. litų.

    Pasak Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjos Violetos Staskonienės, būtent tokios sumos trūko, kad būtų užbaigti šiemet šioje vietoje numatyti darbai.

    Daugiau nei 325 tūkst. litų skirta dviejų šimtų vietų automobilių stovėjimo aikštelės statybai prie Klaipėdos jūrininkų ligoninės.

    Šiemet čia numatoma įrengti jos lietaus nuotekų tinklus ir pagrindus asfaltbetonio dangai. Kitąmet žadama pakloti dangą.

    Iš viso šiemet aikštelės statybai savivaldybė skyrė daugiau kaip 525 tūkst. litų.

    Prieš dvejus metus buvo apskaičiuota, jog šie darbai atsieis per milijoną litų.

    Galutinė aikštelės darbų kaina bus nustatyta atlikus viešojo pirkimo procedūras.

    Lietuvos kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos Klaipėdos savivaldybei vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, remontuoti, prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti 2008 metams skyrė per 10 mln. litų.

    Iš jų nepaskirstytų buvo likę daugiau nei 1,5 mln. litų, kurie išdalinti vakar.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Susiję pranešimai iškelti į temą [KLP] Kretingos gatvės rekonstrukcija

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Susiję pranešimai iškelti (arba dalinai nukopijuoti) į naują temą [KLP] Rimkų kelio rekonstrukcija

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Jei autoriaus pavardė nenurodyta, pagal nutylėjimą pranešimo autorius turbūt yra ir straispnelio autorius

    Beje, būtų neblogai, jei būtų nuorodos į straipsnį internete arba bent laikraštį ir datą.

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Klaipėdos gatvių laukia šviesesnė ateitis

    Terminai nežinomi, tačiau darbai - aiškūs. Su tokiu šūkiu į magistralinių Klaipėdos gatvių rekonstrukciją žiūri miesto valdžia.

    Šiomis dienomis Šilutės plente, ties buvusiu "Rasos" kombinatu, įrengiama nauja apsisukimo vieta. Ji turės ir būtinus saugaus bei patogaus eismo atributus - lėtėjimo ir greitėjimo juostas.

    "Autosalono" žiniomis, šie darbai susiję su būsimojo "Senukų" prekybos ir pramogų komplekso atsiradimu ties vadinamuoju Baltijos žiedu. Būtent šių statybų iniciatoriai ir finansuoja minėtos apsisukimo vietos įrengimą Šilutės plente.

    Eismo saugumui, vairuotojų patogumui bei mažesnei aplinkos taršai tarnaujančių lėtėjimo ir greitėjimo juostų laukia ir Baltijos bei Taikos prospektų apsisukimo vietos, tačiau jos, kitaip nei Šilutės plentas, privataus kapitalo nedomina. O tai reiškia, kad jų įrengimas užtruks neapibrėžtą laikotarpį.

    "Visas vietas - ir Taikos prospekte, ties Debreceno bei Naujakiemio gatvėmis, ir Baltijos prospekte - žinome. Ta problema tikrai yra, lėtėjimo ir greitėjimo juostų ten tikrai reikia. Jos ir bus, tik kada, tiksliai pasakyti sunku", - "Autosalonui" aiškino uostamiesčio Savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus.

    Pasak jo, minėtos juostos išvardintose vietose bus įrengiamos tada, kai Baltijos ir Taikos prospektai bus arba rekonstruojami, arba juose bus klojama ištisinė danga.

    "Pavyzdžiui, netrukus imsime kloti naują ištisinę dangą Debreceno gatvėje. Vykdant darbus Debreceno gatvės gale, ties sankryža su Taikos prospektu, atsiras lėtėjimo juosta sukantiems į dešinę automobiliams", - sakė valdininkas.

    Jis tikino žinąs ir kitą "skaudžią" vairuotojams vietą - Šilutės plento susiaurėjimą iki dviejų eismo juostų ties "Kauno" stotele.

    "Jau yra patvirtintas detalusis planas, bus rengiamas projektas, ir gatvė šioje vietose išplatės iki 3 eismo juostų", - žadėjo A. Šimkus, tiesa, irgi negalėjęs pasakyti, kada vairuotojai jau galės džiaugtis tokių planų vaisiais.

    Taip, Romai, pasitaisau, tai Vakarų ekspreso dienraščio žurnalisto T. Gukausko straipsnis.
    Paskutinis taisė arturiux; 2008.05.28, 12:41. Priežastis: nuoroda

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Po miestą – traukiniu

    Giedrė Balčiūtė

    Priėmus politinį sprendimą geležinkeliu nebegabenti krovinių per Klaipėdos centrą, vėl prabilta apie idėją likusį laisvą geležinkelio ruožą išnaudoti keleivių pervežimui.

    Sumažėtų grūstys

    „Tik rezerviniu likęs ruožas tarp „Draugystės“ ir centrinės geležinkelio stočių yra didžiulis turtas, kurį būtina panaudoti keleiviniam transportui“, – įsitikinęs traukinių panaudojimo keleiviams pervežti ne tik tarp miestų, bet ir mieste idėjos iniciatorius Klaipėdos tarybos narys Rimantas Cibauskas.

    Apie tai padiskutuoti vakar susirinko „Lietuvos geležinkelių“, įvairių logistikos įmonių atstovai, skirtingų savivaldybių vadovai ir politikai.

    Tikimasi, kad Klaipėdoje, kaip alternatyvų viešąją transportą paleidus keleivinius traukinius, sumažėtų automobilių grūstys, iš dalies išsispręstų jų statymo, taip pat ekologinės problemos.

    Į Plungę – per pusvalandį

    Keleivinį transportą Klaipėdoje galima būtų vystyti dviem žiedais. Pirmasis apimtų Klaipėdą ir arčiausiai esančius Gargždų bei Kretingos miestus. Tarp Klaipėdos ir Kretingos jau seniai kursuoja keleiviniai traukiniai. Tačiau jų grafikas nėra patogus dirbantiems žmonėms – traukiniai iš Kretingos išvažiuoja 9, o grįžta 19 valandą.

    Geležinkelio atšaka į Gargždus taip pat yra, todėl paleisti šia kryptimi traukinį nebūtų sudėtinga.

    Antras žiedas sujungtų toliau nuo Klaipėdos nutolusius miestus – Plungę, Telšius, kuriuos traukiniu būtų galima pasiekti per 30-40 minučių. Į šį žiedą norėtų įsijungti ir Skuodas bei Šilutė.

    R.Cibauskas mano, kad tarp visų šių miestų paleidus keleivinius traukinius, vežančius greitai ir nebrangiai, susisiekimas gerokai palengvėtų, o Klaipėda galėtų tapti tikru pusę milijono gyventojų turinčio regiono kultūros, pramogų ir sporto centru.

    Traukinių jau nupirko

    Manoma, kad Klaipėda važiuosiantys traukiniai galėtų tapti puikia susisiekimo priemone ir patiems klaipėdiečiams. Jeigu pavyktų sukurti gerą infrastruktūrą: pastatyti laukimo peronus, nutiesti privažiavimo prie jų kelius, įrengti automobilių ir dviračių stovėjimo aikšteles, tikima, kad klaipėdiečiai mielai jais naudotųsi.

    R.Cibauskas pasakojo, kad idėją būtina kuo greičiau generuoti, nes „Lietuvos geležinkeliai“ jau nusipirko keturis dyzelinius traukinius ir dvi automotrisas, bet dar tebesvarsto, kur jas panaudoti.

    „Turime įrodyti, kad savo naują prekę „Lietuvos geležinkeliai“ panaudotų Klaipėdos regione ir tai duotų didžiausią efektą“, - aiškino politikas.

    www.kl.lt

    Komentuoti:

Working...
X