Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl pirmo paveikslėlio (krypčių rodyklių). Kaip supratau, Lietuva tikslingai atsisakė tokios formos ženklų dėl man nežinomų priežaščių. SSRS laikais tokios formos rodyklės buvo numatytos, berods ir Lietuvoje tokios formos rodyklių būta (nors neesu jų gyvai matęs, ar bent jau atkreipęs dėmesį, bet esu matęs nuotraukų), bet po Nepriklausomybės Lietuva jų atsisakė. Spėju, norėjo turėti kuo mažiau formų kelio ženklams. Liko kvadratas, stačiakampis, trikampis ir apskritimas

    Naudotas rodyklės dizainas:


    Tiesą sakant, man visai imponuojantis

    ---
    Dėl greičio ribojimų informacijos ženklo, kuris dėstomas pasieniuose, tai kyla abejonių dėl nuolat įjungto elektroninio kelio ženklo, kuris pusę metų rodytų vienokį greitį, likusius pusę metų kitokį. Man atrodo ekonomiškiau yra arba atėjus laikui pakeisti ženklą (kaip berods yra dabar daroma), arba atsisakyti greičio kaitaliojimų pagal sezoną iš vis. Visuose automagistralių/greitkelių ruožuose įrengti elektroninius kelio ženklus. Tas berods planuojama padaryti. Greičiausiai tokie ženklai turėtų atsirasti tarp Vilniaus ir Kauno.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.28, 22:21.

    Comment


      Click image for larger version  Name:	Zenklinimas_123.jpg Views:	0 Size:	77,4 kB ID:	1811915
      Ženklinimas ties greitkelių ar autostradų skirtingų lygių sankryžomis. Mano siūlymas:

      1) Kai kryptis "tiesiai" nesikeičia
      2) Kai yra du išvažiavimai toje pačioje sankryžoje. Įmanoma, o gal net pageidautina, būtų ir 1) variantą naudoti. Būtų dėstoma pan. principais kaip JAV, kur virš kelio vienas šalia kito nurodomi du skirtingi exit'ai.
      3) Kai svarbu pabrėžti kryptį "tiesiai": prasideda automagistralė, keičiasi kontroliniai miestai, neįprasta sankryžos konfigūracija ir pan.

      Kuriant tikrai gerą dizainą, kuris turėtų daugiau šansų būti priimtas LAKD, reiktų atsižvelgti tiek į galimą ženklo kainą, tiek į praktiškumą.
      Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.28, 22:38.

      Comment


        Svarstau, gal išeitų parengti dokumentą su jūsų siūlomais dizainais Gal bus lengviau vadovautis LAKD darant labai reikalingus keitimus. Tiesa, jį reiktų parengti tokį, kad iš jo ir nauda kažkokia būtų, tai reiškia, kad svarbus ir LAKD požiūris į dokumentą

        Comment


          Ačiū už pasiūlymus ir pastabas kurios yra neblogos. Taip, gal elektroninis variantas nebūtų ekonomiškas, nebent turint mechanizmą kuris automatiškai apsiverčia pagal sezoną, arba mechaniškai apverčiamas. Tai vartotų mažiau resursų, o jeigų naudojant automatišką variantą, naudojant saulės baterijas (ar kita alternativą) pakaktų energijos automatiškai pakeisti ženklą du kartus per metus.

          Mano dizainas su keliais pakeitimas atitiktų daugumą situacijų šioje valstybėje. Taipogi, ženklai daug kainuoją, todėl, reikia kuo mažiau išleisti, bet gauti geresnį efektą (pvz. palikti mažiau tuščios vietos ir bandyti suspausti informacija, nepraradus kokybės ar įskaitymo), todėl, ženklai nuotraukuose kurious pavaizdavau nebūtinai turi būti vienodi realybėje, kadangi mano dizainas daugiau rodo kaip ženklai gali atrodyti su šiuo standartų ir dizainų.

          Comment


            Mano pet hate yra krypčių ženklinimo taisyklės ir jų taikymas LT. Pvz.
            Kelias A6, išvažiuojant iš Ukmergės priemiesčio Vidiškių:
            https://www.google.com/maps/@55.3124...7i13312!8i6656
            WTF yra Staškūniškis? 200 (?) gyventojų kaimas kurio net nesimato važiuojant pro šalį yra vertas žymėjimo, o kad ta kryptimi važiuojant yra Utena, Anykščiai, Zarasai ir t.t. niekam neturi būti įdomu.
            118 kelias, išvažiavimas iš Kupiškio priemiesčio Šepetos:
            https://www.google.com/maps/@55.8032...7i13312!8i6656
            Esminė gyvenvietė - 200 gyv. Šiaudinių kaimas netoli Utenos.
            Kad pakeliui yra 4x didesnis miestelis, seniūnijos centras Svėdasai ir nuo jų galima važiuoti į Rokiškį ar Anykščius žymėti nereikia, ir vien dėl to, kad formali miestelio riba nekerta 118 kelio trąsos.
            Tas pats iš Utenos pusės:
            https://www.google.com/maps/@55.5552...7i13312!8i6656
            42km negyvenamos dykros. Alio, kelininkai, čia Lietuva, o ne Latvija ar Estija.
            Biržai:
            https://www.google.com/maps/@56.2022...7i13312!8i6656
            Šita vieta dabar rekonstruota ir nurodytos kryptys į dešinę - Vabalninkas, Kupiškis (viskas OK, kryptis teisinga).
            Pasukus dešinėn ir pavažiavus atsiranda dar ir kryptis į rokiškį:
            https://www.google.com/maps/@56.1976...7i13312!8i6656
            Ar nereikėtų krypties į Rokiškį nurodyti ir pirmoje sankryžoje, šalia Kupiškio ir Vabalninko?

            Ir t.t. ir pan.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Kalbant apie Europą, tvarka, žyminti kitą iš paskos einančią gyvenvietę, egzistuoja tik Lietuvoje ir Vokietijoje. Jei asmeniškai, man ši sritis nelabai rūpėjo, nes kitose šalyse iš vis nežymima paskesnė artimiausia gyvenvietė. Tiesa, galėtų būti tvarka labiau standartizuota, priderinta prie esminių sankryžų ir gyvenviečių, pvz. mėlynam ženkle būtų gyvenvietės pavadinimas, kuris taip pat žymėtų sankryžos pavadinimą. Kaip pvz. Svėdasų sankryža.

              Comment


                Tai Vokietijoje daug debiliškų taisyklių galioja, nebūtina iš jų kopijuoti. O tuo labiau tas taisykles taikyti mechaniškai, nes grybas gaunasi.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Tai Vokietijoje daug debiliškų taisyklių galioja, nebūtina iš jų kopijuoti. O tuo labiau tas taisykles taikyti mechaniškai, nes grybas gaunasi.
                  Čia tikrai ne nuo Vokietijos nukopijuota. Čia tarybinis paveldas.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Čia tikrai ne nuo Vokietijos nukopijuota. Čia tarybinis paveldas.
                    Ar nebuvo minima kažkur šiame forume, kad apie 90-ųjų pradžią atsirado toks ženklinimas?

                    Pvz. niekur buv. SSRS ženklinime neteko matyti tokios praktikos.

                    Comment


                      Šiaip graži kelio nuoroda
                      Fotografuota iš kelio RK2502 Krosna - Lazdijai.
                      Lazdijų rytinė sankryža su keliais KK132 Alytus - Seirijai - Lazdijai, KK 135 Lazdijai - Lenkijos siena ir KK 134 Leipalingis - Veisiejai - Lazdijai - Kalvarija.

                      Comment

                      huluhub.com
                      porno video
                      antalya escort
                      Working...
                      X