Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    A19 Kirtimų g. į Alytaus ir Trakų pusę.
    Beveik visą kelią nuorodos tik į Minską ir Lydą

    Sankryža su Lentvario gatve
    Foto 2012.08


    Foto 2012.09 (C) Zorro

    Pasikeitus numeracijai iš 106 į A19 vis tiek liko tik kryptis į Minską - Lydą


    Nuorodos į A4 ir A16 pasirodo tik prie pat posūkio į Galvės gatvę
    Foto 2013.11




    Sankryža su Galvės gatve ties Lukoilu
    (c) Zorro 2013.12


    Palyginimui - sena nuotrauka
    (c) Zorro 2011.09
    Paskutinis taisė Romas; 2015.06.14, 15:19.

    Comment


      Įdomu, ar nepasikeitė rajoninių kelių ženklinimo standartai.
      Anksčiau išvis nebuvo nurodomi rajoninių kelių numeriai, o netyčia pažymėti būdavo uždažomi, pvz.:

      2009 metais A14 prie Rudokų viaduko (44 km) buvo nuoroda į 2809 kelią, kuri vėliau buvo uždažyta:


      2010 metais rajoninio kelio numeris buvo uždažytas:
      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
      26. Viadukas ties Rudokais

      Vabalninkas. Uždažyta nuoroda į 3101 kelią


      2007.08.04 patvirtintose maršrutinio orientavimo taisyklėse rašoma:
      11. Rajoniniuose keliuose išankstinės krypčių rodyklės dažniausiai nestatomos. Rajoninių kelių numeriai informaciniuose ženkluose nenurodomi.

      http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=302584

      Xedos šių metų nuotraukoje matosi neįprastas krypčių ženklinimas.
      Nuotraukoje nurodyta kryptis į rajoninį kelias 2105 (į Tytuvėnus); beje, kelio numeris turbūt turėtų būti mėlyname, o ne geltoname fone.
      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Šiaulių Pramonės/Išradėjų g. sankryža nuo Išradėjų/Baltų g, pusės.
      Jei matysite daugiau krypčių nuorodų su nurodytais rajoninių kelių numeriais, prašom pranešti šioje temoje.

      Comment


        Parašė Romas
        Įdomu, ar nepasikeitė rajoninių kelių ženklinimo standartai.
        Nemanau. Išradėjų gatvė (matoma nuotraukoje) baigta rekonstruoti (dalis vidinio pietinio aplinkkelio, jei taip galima pavadinti paprastą gatvę..) 2010-ųjų pabaigoje, taigi turėjo būti įrengta pagal tuo metu galiojusius standartus.

        Toks pat ženklinimas matomas ir 2012-ųjų Google Street View nuotraukose ir 2011 m. darytame Mortos vaizdo reportaže, taigi jei standartas ir pasikeitė tai turėjo įvykti prieš 2010 m.

        Dėl spalvos gali būti ir elementari klaida.
        Paskutinis taisė Xedos; 2014.11.01, 21:44.

        Comment


          /\ Ačiū už paaiškinimą.
          2010 metais galiojo 2007-ųjų Maršrutinio orientavimo taisyklės, kur buvo nurodoma, kad rajoninių kelių numeriai nenurodomi.
          Gal tiesiog ten dirbantiems žmonėms noras aiškiai ir teisingai nurodyti kryptį buvo svarbesnis už ne visai išbaigtas taisykles.

          Comment


            Parašė Romas
            Gal tiesiog ten dirbantiems žmonėms noras aiškai ir teisingai nurodyti kryptį buvo svarbesnis už ne visai išbaigtas taisykles.
            Įtakos galėjo turėti ir tai, kad pasinaudojus šia nuoroda ir pasukus į dešinę, toliau sekančiose dviejuose sankryžose 2105 kelias į Tytuvėnus taip pat yra nurodytas, tik mėlyname fone. Galbūt norėta išlaikyti nuoseklumą (nekalbu apie spalvą). Tiesa, tos nuorodos įrengtos gerokai prieš 2010-ius.

            Comment


              A5 rekonstrukcijos į magistralę ties Mauručiais projektas

              Teks palaukti kokį dešimtmetį, kol toks ženklas bent iš dalies taps realybe


              Keičiamas atstumo ženklų modelis


              Pirkimas 156177. Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1
              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=201131

              Comment


                Valkininkų žriedinė sankryža kelyje A4 Merkinė - Vilnius
                Nuoroda į vietinį kelią Nr.5004 Valkininkai - Matuizos - Varėna
                Foto 2014.11

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Valkininkų žriedinė sankryža kelyje A4 Merkinė - Vilnius
                  Nuoroda į vietinį kelią Nr.5004 Valkininkai - Matuizos - Varėna
                  Foto 2014.11
                  Atvaizdas
                  Naujose sankryžose išankstinės rodyklės, su kelio numeriais (kur būna schema 300 m iki sankryžos) žymimos tik ties ties krašto ir magistraliniais keliais, išskyrus greitkelius ir automagistrales. Puiku, kad kur nerengiamas toks ženklas, įrengiami štai tokie nedideli numerių ženkleliai kur nuotraukoje Galėtų juos naudoti visais atvejais, t. y. ne tik su rajoniniais, bet ir su krašto ir magistraliniais keliais
                  Paskutinis taisė PoDV; 2014.11.17, 16:15.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    A5 rekonstrukcijos į magistralę ties Mauručiais projektas

                    Teks palaukti kokį dešimtmetį, kol toks ženklas bent iš dalies taps realybe
                    Atvaizdas

                    Šitas ženklas bus pilnai mėlynas ir tikriausiai bus automagistralės ženkliukas (kaip yra greitkelio, kelyje Šiauliai-Radviliškis), šalia gyvenviečių krypties.

                    Parašė Romas
                    Keičiamas atstumo ženklų modelis
                    Atvaizdas


                    Pirkimas 156177. Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1
                    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=201131
                    Ne, čia nėra naujas atstumų ženklų modelis Čia tik variantas, naudojamas kai nurodomi keli kelio maršruto numeriai, kurių kiekvienas veda į tam tikrą gyvenvietę.

                    Comment


                      Prastas kelių ženklinimo pavyzdys netoli Bubių. Posukis į kairę link Šiaulių ir.... pasislėpęs ženklas.



                      Pritraukus.



                      Šiek tiek kitu kampu.

                      Žinoma, atvažiuojama šiek tiek kitokiu kampu nei buvo daryta nuotrauka, tačiau trumpam iššokus į važiuojamąją dalį man pasirodė, kad ženklas turėtų pranykti pačiu netinkamiausiu metu .



                      Svarbiausias aspektas yra tas, kad, pavyzdžiui, aš žinau kur šis ženklas yra, tačiau yra ir tokių, kuriems šis ženklas galbūt būtų pakankamai svarbus ir jie nežinotų, kurią akimirką kurioje vietoje ieškoti pusiau uždengto ženklo.



                      Iš priešingos pusės.

                      Pastačius ženklą rodantį Šiaulių kryptį kitoje kelio pusėje problema išnyktų (arba pastačius ženklą informuojantį apie artėjančia žiedinę sankryžą patraukus arčiau žiedinės sankryžos).

                      Visgi, kadangi didžioji dauguma pro šią sankryžą važiuojančių tikrai žino į kurią pusę yra Šiauliai, šio ženklo dalinis "paslėpimas" nėra tragedija, tačiau kitomis aplinkybėmis tai galėtų būti tikrai nepatogu.

                      Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.06, 19:05.

                      Comment


                        Žemaitijoje (kol kas pastebėjau Plungės ir Telšių rajonuose) nuo pernai pradėta rašyti rajoninių kelių numerius - kelio pradžioje arba išsukus iš pagrindinio kelio. Tai graži praktika.

                        Foto 2015.06

                        Telšių rajonas. Eigirdžai
                        Išsukus iš kelio A11 į 4613 kelią link Juozapavo


                        Plungės rajonas.
                        Išsukus iš kelio KK164 į kelią 2302 link Alsėdžių


                        Alsėdžiai
                        Kelias 4603 į Telšius, kelias 4614 į Lieplaukę


                        Į Telšius tiesus 4603 kelias yra žvyrkelis.
                        Geriau važiuoti Lieplaukės keliu - iki A11 yra asfaltas, o atstumas tik 1 km ilgesnis

                        Comment


                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                          Žiūriu, net naujose ženkluose A18 nežymimas Įdomu kodėl. Laukia kada bus užbaigtos likusios aplinkkelio jungtys?
                          Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.19, 12:57.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Žemaitijoje (kol kas pastebėjau Plungės ir Telšių rajonuose) nuo pernai pradėta rašyti rajoninių kelių numerius - kelio pradžioje arba išsukus iš pagrindinio kelio. Tai graži praktika.

                            Foto 2015.06

                            Telšių rajonas. Eigirdžai
                            Išsukus iš kelio A11 į 4613 kelią link Juozapavo
                            Atvaizdas


                            Plungės rajonas.
                            Išsukus iš kelio KK164 į kelią 2302 link Alsėdžių
                            Atvaizdas


                            Alsėdžiai
                            Kelias 4603 į Telšius, kelias 4614 į Lieplaukę
                            Atvaizdas


                            Į Telšius tiesus 4603 kelias yra žvyrkelis.
                            Geriau važiuoti Lieplaukės keliu - iki A11 yra asfaltas, o atstumas tik 1 km ilgesnis
                            Atvaizdas
                            Neblogai Įdomu ar pradės žymėti rajoninių (ir kitų) kelių numerius kartu su nuorodomis į gyvenvietes Kaip sankryžoje į Valkininkus.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Žiūriu, net naujose ženkluose A18 nežymimas Įdomu kodėl. Laukia kada bus užbaigtos likusios aplinkkelio jungtys?
                              Kažin ar LAKD žiūri taip toli į prieki ir eilę metų laukia kol bus užbaigtas visas aplinkkelis. Turbūt tuo metu, kai buvo įrengiami šie ženklai apie A18 pažymėjimą net nebuvo pagalvota. Tiesa, iš pradžių A18 net nebuvo. Nutiesus tik šiaurės vakarinę aplinkkelio dalį jis turėjo krašto kelio statusą.

                              Comment


                                Šiauliai, Vaidoto/Tilžės g. sankryža. Šioje nuotraukoje slepiasi kryptis nurodantis ženklas . Tik kur jis ?



                                Štai kur jis . Pirmą kartą pastebėjau, kad šioje sankryžoje išvis yra toks ženklas . Šį medį tikrai reikėtų nukirsti.

                                03 27

                                Comment


                                  Klausimas toks: kodėl klaidinami ne Vilniaus miesto gyventojai, atvažiuojant nuo Kauno, prie Gariūnų, nukreipiami į "Vilniaus centrą" per Panerius, o ne aplinkkeliu?
                                  Nes niekas iš vilniečių per ten į centrą nevažiuoja...
                                  Paskutinis taisė oranger; 2016.05.07, 11:46.

                                  Comment


                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                    Klausimas toks: kodėl klaidinami ne Vilniaus miesto gyventojai, atvažiuojant nuo Kauno, prie Gariūnų, nukreipiami į "Vilniaus centrą" per Panerius, o ne aplinkkeliu?
                                    Nes niekas iš vilniečių per ten į centrą nevažiuoja...
                                    Tipo kodėl ne per Gariūnus ir Oslo g.? Turbūt dėl to, kad A1 tęsiasi iki pat Savanorių žiedo ir tai tebėra oficialus tranzitinis įvažiavimas į miestą. Keista iš tikrųjų. Nors klaidinimo jokio nėra - tas kelias tikrai veda į Vilniaus centrą. Tik tiek, kad tai nėra trumpiausias kelias.

                                    Gal nėra norima Gariūnų sankryžos per daug apkrauti, kol ten šviesoforas?

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Tipo kodėl ne per Gariūnus ir Oslo g.? Turbūt dėl to, kad A1 tęsiasi iki pat Savanorių žiedo ir tai tebėra oficialus tranzitinis įvažiavimas į miestą. Keista iš tikrųjų. Nors klaidinimo jokio nėra - tas kelias tikrai veda į Vilniaus centrą. Tik tiek, kad tai nėra trumpiausias kelias.

                                      Gal nėra norima Gariūnų sankryžos per daug apkrauti, kol ten šviesoforas?
                                      Žmonės klaidinami. Yra du ženklai: CENTRAS ir LAZDYNAI. Ir asilui aišku, kad abiem keliais nuvažiuosi ne tik į Centrą, ir ne tik į Lazdynus.
                                      Čia sena tema apie Lietuvos kelių ženklinimą, kuris labai atsilieka (pirmiausiai savo logika ir tikslumu) nuo kitų ES valstybių.
                                      Kelias į centrą per Oslo g. arba aplinkkeliu ir per Narbuto g. yra geresnis, naujiesnis, patogesnis, greitesnis. Pagaliau tai miesto įvaizdžio klausimas. Kodėl visi Vakarų turistai prie pat miesto nukreipiami į lopytą ir tarybiniais apšvietimo stulpais apstatytą sandėlių gatvę?
                                      Paskutinis taisė oranger; 2016.05.07, 12:04.

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Žmonės klaidinami. Yra du ženklai: CENTRAS ir LAZDYNAI. Ir asilui aišku, kad abiem keliais nuvažiuosi ne tik į Centrą, ir ne tik į Lazdynus.
                                        Čia sena tema apie Lietuvos kelių ženklinimą, kuris labai atsilieka (pirmiausiai savo logika ir tikslumu) nuo kitų ES valstybių.
                                        Kelias į centrą per Oslo g. arba aplinkkeliu ir per Narbuto g. yra geresnis, naujiesnis, patogesnis, greitesnis. Pagaliau tai miesto įvaizdžio klausimas. Kodėl visi Vakarų turistai prie pat miesto nukreipiami į lopytą ir tarybiniais apšvietimo stulpais apstatytą sandėlių gatvę?
                                        Tokia A1 oficiali trasa link centro. Aš būčiau už tokią idėją, kad A1 kelią reikėtų pravesti per Lazdynus. Oficiali trasa eitų per Gariūnus ir Lazdynus ir baigtųsi ant Tūkstantmečio g. viaduko. Tuo tarpu kitos trasos, pvz. A2, būtų pravesta pro Vakarinį aplinkkelį, o A3 eitų Tūkstantmečio gatve, kur ant viaduko susitiktų su A1. O ruožui tarp Gariūnų ir Žemųjų Panerių būtų suteiktas naujas magistralinio kelio numeris. Tada būtų galima optimizuoti maršrutinį orientavimąsi Vilniaus mieste. Toje sankryžoje būtų: tiesiai - Žemieji Paneriai, po kaire - Lazdynai/Panevėžys (A2)/Centras, po dešine - kaip dabar: Lyda/Minsk/(+būtų naudinga: Marijampolė)

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Tokia A1 oficiali trasa link centro.
                                          Čia ir yra sovietinio mąstymo reliktai - svarbu kaip oficialu, o ne kaip patogu ir logiška.
                                          Dėl pakeitimų pritariu. Apskritai, ten ne nusukimas į Lazdynus turi būti, o jau seniai reikia statyti atskirą viaduką link Gariūnų (kaip prieš tunelį link Goštauto g., tik 2 juostų). Nes kartais jau kamštis susidaro vos ne iki Maximos bazės.
                                          Žmonės ne durni, nors ir parašyta, kad "CENTRAS" tiesiai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X