Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiemet per tris vasaros mėnesius į Kuršių neriją keltais pirmyn ir atgal perkelta apie 400 tūkst. automobilių.
    Čia per mažas srautas tiltui? Tiltas reikalingas ne eismo masiškumui didinti, o elementariam patogumui. Masiškumą galima mažinti kitomis priemonėmis, pvz., pigiu ir patogiu viešuoju transportu (kurio nelabai yra) pačioje Neringoje.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82269205

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

      Čia per mažas srautas tiltui? Tiltas reikalingas ne eismo masiškumui didinti, o elementariam patogumui. Masiškumą galima mažinti kitomis priemonėmis, pvz., pigiu ir patogiu viešuoju transportu (kurio nelabai yra) pačioje Neringoje.

      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82269205
      Nestovėjau jokiose didelėse eilėse nei pavasarį nei rugpjūtį per patį atostogų piką, reiškia tikrai nėra poreikio. Londone yra keltų, kurie ter Temzę kelia dar daugiau automobilių, bet tiltų ten niekas net neplanuoja statyti, nors poreikis yra visus metus, o ne kelis vasaros savaitgalius.
      Flickr

      Comment


        This is a list of crossings of the River Thames comprising over 200 bridges, 27 tunnels, six public ferries, one cable car link, and one ford.
        https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...e_River_Thames

        Iš tų vos šešių keltų automobilius, rodos, kelia tik vienas. Ir populiarumą turbūt išlaiko daugiausia dėl to, kad nemokamas. Bet tai tik laiko klausimas, nes svarstomi naujų tiltų bei tunelių projektai.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Nestovėjau jokiose didelėse eilėse nei pavasarį nei rugpjūtį per patį atostogų piką, reiškia tikrai nėra poreikio. Londone yra keltų, kurie ter Temzę kelia dar daugiau automobilių, bet tiltų ten niekas net neplanuoja statyti, nors poreikis yra visus metus, o ne kelis vasaros savaitgalius.
          nelinkiu, bet patirtum tu, tavo vaikas ar dar kas nors emergency neringoj nakty ir suprastum kam reikalingas tiltas arba tunelis

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...e_River_Thames
            Iš tų vos šešių keltų automobilius, rodos, kelia tik vienas. Ir populiarumą turbūt išlaiko daugiausia dėl to, kad nemokamas. Bet tai tik laiko klausimas, nes svarstomi naujų tiltų bei tunelių projektai.
            Teko keliskart naudoti https://en.wikipedia.org/wiki/Woolwich_Ferry , eina peklon tokia "laime". Geriau jau tilta butu pastate, greiciau iseina per A12 Blackwall tunnel apvaziuoti

            Comment


              Parašė Ramunasb Rodyti pranešimą

              nelinkiu, bet patirtum tu, tavo vaikas ar dar kas nors emergency neringoj nakty ir suprastum kam reikalingas tiltas arba tunelis
              Nidoje ir Juodkrantėje budi greitosios, yra ir medicinos punktas, tai pirminę pagalbą gautum greičiau nei Vilniuje, o reikalui esant universitetinėje ligoninėje net naktį atsidurtum žymiai greičiau nei kur nors poilsiaudamas dzūkijos ar aukštaitijos nacionaliniame parke.
              Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.09, 10:40.
              Flickr

              Comment


                Parašė Ramunasb Rodyti pranešimą

                nelinkiu, bet patirtum tu, tavo vaikas ar dar kas nors emergency neringoj nakty ir suprastum kam reikalingas tiltas arba tunelis
                Ne nu, jau kai ištraukiama vaiko "argumento" korta - belieka pasiduoti ir nebediskutuoti

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Nidoje ir Juodkrantėje budi greitosios, yra ir medicinos punktas, tai pirminę pagalbą gautum greičiau nei Vilniuje, o reikalui esant universitetinėje ligoninėje net naktį atsidurtum žymiai greičiau nei kur nors poilsiaudamas dzūkijos ar aukštaitijos nacionaliniame parke.
                  sutinku, bet yra ir kitų būtinybių, pvz. gaisras. ar ne? laukt letojo kelto geriau ?

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Nidoje ir Juodkrantėje budi greitosios, yra ir medicinos punktas, tai pirminę pagalbą gautum greičiau nei Vilniuje, o reikalui esant universitetinėje ligoninėje net naktį atsidurtum žymiai greičiau nei kur nors poilsiaudamas dzūkijos ar aukštaitijos nacionaliniame parke.
                    Pritariu, pažįstami atostogavo Nidoje, atsitiko nelaimė, greitoji migom prisistatė, nuvežė į Klaipėdą (keltas laukė greitosios). Iš kitos pusės - statom tiltą/tunelį ir mašinoms įvažiavimą į Neringą darom mokestį 50 eurų

                    Comment


                      Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                      Pritariu, pažįstami atostogavo Nidoje, atsitiko nelaimė, greitoji migom prisistatė, nuvežė į Klaipėdą (keltas laukė greitosios). Iš kitos pusės - statom tiltą/tunelį ir mašinoms įvažiavimą į Neringą darom mokestį 50 eurų
                      šių metų praktika parodė, kad pakėlus įvažiavimo mokestį iki 20€ nieko nepakeitė, atvirkščiai, dar daugiau automobilių sulaukėme. Kitais metais svarsto ar pakelti iki 50€ ar išvis neįsileisti automobilių.
                      Bet aš asmeniškai sutikčiau kad būtų neįleidžiami automobiliai jeigu būtų sutvarkyta viešojo transporto infrastruktūra, tai yra patogus ir greitas viešas transportas (pageidautina ne dyzelis). Šiuolaikiškas, geras dviračių/pėsčiųjų takas. Ir tvarkingas parkingas kur nors Klaipėdoje ar netoli, iš kur kursuotų viešas transportas, dvirtakis prasidėtų ir tiesioginiai keltai į Neringos miestelius.
                      Dar logiškas automobilių mokestis būtų už jo užpildymą, tarkim penkiavietis automobilis o jame tik du žmonės, vadinasi jis turi mokėti daugiau nei automobilis su 5 žmonėmis. Arba koks nors autobusiukas 9 vietų ir jeigu pilnas, moka mažiau nei pustuštis. Taip ir skatintų žmones pasiimti tarkim pakeleivių. O dabar atvirkščiai kuo didesnė mašina ir kuo ji daugiau atsiveža žmonių tuo ji moka daugiau.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        <...>O dabar atvirkščiai kuo didesnė mašina ir kuo ji daugiau atsiveža žmonių tuo ji moka daugiau.
                        Padalinus mokestį ant mašinoje vežamų galvų, gaunasi atvirkščiai. Kuo labiau užpildyta mašina, tuo pigesnė vieno žmogaus kelionė.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Padalinus mokestį ant mašinoje vežamų galvų, gaunasi atvirkščiai. Kuo labiau užpildyta mašina, tuo pigesnė vieno žmogaus kelionė.
                          na esmė kita, gal ne taip išsireiškiau, niekas netikrina kiek mašinoje žmonių. Čia galėtų būti kažkas panašaus kaip Vilniuje su A juostomis, kai kuriose leidžiama važiuoti automobiliams kuriose yra 4 ir daugiau asmenys. Taip ir čia jei važiuoja pila tokio pat dydžio transporto ji moka mažiau, negu važiuotų pustuštė.

                          Comment

                          Working...
                          X