Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Teip teip ir visas maisto prekes ir siuntinukus is kinijos dronai atskraidytu.

    O siaip galetu ne tik brangint ivaziavima, bet ka nors ir daryti uz tuos pinigus bei padaryti normalu pranesima kodel branginama. Nes dabar toks ispudis kad 20 eur ekologijos mokestis eina kazkam i kisene. Aisku pries tai ivedus kazkoki normalu VT susisiekimo buda, pvz:
    atvaziuoji prie perkelos, palieki masina nemokamoje aiksteleje (jei nusiperki bilieta keltis)
    persikeli, sedi i kas 10 minuciu kursuojanti autobusa. Nauja. Vaziuojanti iki velumos.
    Sutvarkyti dviraciu ir pesciuju takai visoj Kursiu nerijoj, kad galetum patogiai keliaut dviraciu, paspirtuku, whatever. Ir apsviesti!
    Tuomet padaryt ivaziavimo kaina 100 eur, vietiniams palikt nemokamai. Greitoji, cargo ir pan. nemokamai.
    Turtuoliai vaziuoja masinom, apmoka infrastrukturos prieziura. Visiems profit.

    Dabar tik keliama kaina, visa kita tokios saip sau bukles.
    + autobusas turėtų turėt priekabą dviračiams, tašėms ir prasukt bent pro pagrindinius viešbučius. Vežimėliai lagaminams kaip oro uoste nuo parkingo iki kelto ir į autobusą. Turėtų būti daugiau komforto mašiną palikti krante ir važiuot VT nei važiuot iki durų. Į pagalvės mokestį (rodos toks renkamas?) turėtų įeiti nemokamas važinėjimas VT Neringoje. Dažnai kursuojantis autobusiukas iš miestelių į pajūrį bei tarp miestelių.

    Comment


      Tada reik ziuret kas pigiau

      Comment


        Tas tiltas seniai yra būtinybė, nes tokį atstumą žaisti su keltais yra atsilikimas. O patekimą galima riboti kitomis priemonėmis, pvz., atitinkamu tilto mokesčiu. Automobilių kiekius savaime mažintų patogus ir dažnai kursuojantis viešasis transportas ir geros būklės dviračių takai. Nėra nei to, nei to. Dabar toks vaizdas, kad tų automobilių kiekio realiai apriboti nenorima, norima tik kuo daugiau surinkti iš jų pinigų.

        Comment


          Pakentėkit dar savaitę, kitą, baigsis karščiai, baigsis ir tiltinės diskusijos. Yra vietų, kur tiltų reikia ištisus metus ir jų nėra, o ne mėnesiui per metus.
          As much power as necessary, as much freedom as possible

          Comment


            Kur dar reikia? Rusnėje? Neringoje per metus apsilanko apie pusę milijono turistų. O kad didžiausias srautas atitenka vasaros mėnesiams, nelabai ką keičia. Vietiniai kursuoja pirmyn atgal ištisus metus.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Kur dar reikia? Rusnėje? Neringoje per metus apsilanko apie pusę milijono turistų. O kad didžiausias srautas atitenka vasaros mėnesiams, nelabai ką keičia. Vietiniai kursuoja pirmyn atgal ištisus metus.
              Tai kokios problemos persikelti su keltu? Europoje yra vietų, kur 10 kartų didesnis automobilių srautas ir tilto niekas nestato. Kol nebus leidžiama nauja statyba Neringoje, tol visiškai nėra poreikio tiltui, ne sezono metu Neringa tuščia, nėra nei vieno normalaus viešbučio, spa ir pan.

              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Kur dar reikia? Rusnėje?
              Vilniuje praverstų bent keli nauji tiltai.
              Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.27, 11:01.
              Flickr

              Comment


                Čia viena iš tų temų, kuri neturi jokios perspektyvos, bet periodiškai vis atgimsta. Kaip ir, pvz., Vilniaus metro ir kiti gigantomaniški užmojai.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Tilto priešininkai galvoja, kad pastačius tiltą pradės plūsti į Neringą sunkvežimiai. Tiltas išvis gali būti skirtas tik pėstiesiems, dviratininkams ir spec. tarnybų transportui. Patiems neringiškiams tilto tai reikia, o kad jo nereikia kartą per metus į Neringą nuvažiuojantiems vilniečiams-kauniečiams, tai nieko keista. Jiems keltas kaip atrakcija. Smiltynės perkėlai tilto irgi visai nereikia .

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Tilto priešininkai galvoja, kad pastačius tiltą pradės plūsti į Neringą sunkvežimiai. Tiltas išvis gali būti skirtas tik pėstiesiems, dviratininkams ir spec. tarnybų transportui. Patiems neringiškiams tilto tai reikia, o kad jo nereikia kartą per metus į Neringą nuvažiuojantiems vilniečiams-kauniečiams, tai nieko keista. Jiems keltas kaip atrakcija. Smiltynės perkėlai tilto irgi visai nereikia .
                    Tai tie "neringiškiai" ir yra persiregistravę vilniečiai atvažiuojantys pailsėti, o kiek ten vietinių žiemą? Keli šimtai. Tas pats, kas tiltų per Nemumą pristatyti ties kiekvienu bažnytkaimiu.
                    Flickr

                    Comment


                      Kadangi vienas iš argumentų yra kelto srauto mažinimas mieste, už žymiai mažesnę kainą galima pastatyti keltą Kairių g. su moderniausia įranga. Plius, tai būtų paskata greičiau statyti seniai suplanuotą pietinį miesto aplinkkelį.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Smiltynės perkėla per metus perkelia daugiau kaip 2 mln. keleivių ir daugiau kaip 0,5 mln. transporto priemonių. Tai ir reikėtų skaičiuoti, o ne kiek gyventojų gyvena Neringoje. Aišku, jei pastačius tiltą nebus sugebama apriboti srautų ir bus pradėti gabenti kroviniai iš Kaliningrado srities, tada geriau be tilto.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Smiltynės perkėla per metus perkelia daugiau kaip 0,5 mln. transporto priemonių.
                          O kiek transporto priemonių pravažiuoja pro Baltijos pr. ar Jakų žiedą ir sėdi kamščiuose kiekvieną dieną? Kamščiai prie perkėlos tik per kelis pikinius karštus/ilguosius savaitgalius. Tiksliaiu tik tų savaitgalių pabaigas, kai visi vienu metu išvažiuoja namo. Pvz. per Kleboniškio tiltą per metus pravažiuoja 200 mln. transporto priemonių, t.y 400 kartų daugiau, tai gal pirmiausia ten reiktų pastatyti naują tiltą, kad nebūtų kamščių?
                          Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.27, 13:17.
                          Flickr

                          Comment


                            Vasarą prie kamščių Klaipėdoje ir prisideda keliaujantys į Neringą. TIltas būtų atokiau nuo centro, tai eismą būtų galima nukreipti nuo Klaipėdos.

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Vasarą prie kamščių Klaipėdoje ir prisideda keliaujantys į Neringą. TIltas būtų atokiau nuo centro, tai eismą būtų galima nukreipti nuo Klaipėdos.
                              Kamščiai prie Baltijos ir Jakų žiedo ar to pačio Kleboniškio tilto žiemą dar didesni, kai visi jau dirba, įdomūs jūsų prioritetai, statyti tiltą ten, kur eismo 100-400 kartų mažiau nei pagrindiniuose mazguose.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                įdomūs jūsų prioritetai, statyti tiltą ten, kur eismo 100-400 kartų mažiau nei pagrindiniuose mazguose.
                                Jei netenka toliau Klaipėdos išvažiuoti tai tokie ir prioritetai. Beje, visa Sicilijos sala aptarnaujama keltais, o ten gyvena 5 milijonai, o apie tiltą diskutuoja jau nežinia nuo kada....

                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  Netylant kalboms ar reikalingas tiltas tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, dabar atsirado siūlymas statyti tunelį tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, kurį statyti būtų siūloma kviestis norvegus.

                                  https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...DPVftoi1fQiObI

                                  Comment


                                    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
                                    Netylant kalboms ar reikalingas tiltas tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, dabar atsirado siūlymas statyti tunelį tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, kurį statyti būtų siūloma kviestis norvegus.

                                    https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...DPVftoi1fQiObI
                                    Tasai „sąjūdis“ nerimsta. Matyt, jau patys nustojo tikėti Vilniaus metro idėja. Vietoj poros teršiančių keltų turėtume porą šimtų automobilių Kuršių nerijoj
                                    Paskutinis taisė taccido; 2019.10.07, 23:58.
                                    Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                                    Comment


                                      Argumentas, kad nereikia tilto ar tunelio, nes padaugės automobiliu, nelogiškas. Todėl kad auto srautus gali kontroliuoti įvažiavimo kaina. Ir manau čia antra pagal diduma, susisiekimo Lietuvoje, gėda po Rusnės estakados. Tai vadinasi dabar jau gaunasi nr 1

                                      Comment


                                        Parašė tongas Rodyti pranešimą
                                        Argumentas, kad nereikia tilto ar tunelio, nes padaugės automobiliu, nelogiškas. Todėl kad auto srautus gali kontroliuoti įvažiavimo kaina. Ir manau čia antra pagal diduma, susisiekimo Lietuvoje, gėda po Rusnės estakados. Tai vadinasi dabar jau gaunasi nr 1
                                        tikrai, ir idomu kaip atrodytu Stokholmas, Sidnėjus, ar daug kitu miestu, jei turėtu tokius "gamtos saugotojus" kaip Neringa turi

                                        Comment


                                          Parašė tongas Rodyti pranešimą
                                          Argumentas, kad nereikia tilto ar tunelio, nes padaugės automobiliu, nelogiškas.
                                          Nereikia todėl, kad paprasčiausiai tam nėra poreikio ir srauto, vakaruose n keltų maršrutų, kurie yra dar trumpesni ir aptarnauja 10 kartų daugiau automobilių, bet tiltų ten niekas net neplanuoja statyti.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X