Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    As turiu leidimus, bet labai daznai masina palieku Klaipedoj
    O kad sumazintu srautus, tai butu fantastika, nes savaitgali net savo rezervuotoj vietoj net negali pasistatyt. Anksciau buvo idetas uzraktas (gulintis), tai kazkoks gudrocius sugebejo ir ji nulauzt ir pasistatyt

    Bet 50eur, tai manau siek tiek jau prasilenkia su betkokia logika. Suolis nuo 20lt i 10eur jau buvo didelis... Nuosirdziai nesuvokiu jokios logikos ji kelt daugiau nei 20eur, nu dar max 30, bet tikrai ne 50...

    Comment


      Šuolis į €50 būtų logiškas, tik tuo atveju, jei prieš tai būtų paruošta tinkama infrastruktūra. Tokio lygio, kad automobilis visai būtų nereikalingas.

      Comment


        Jei Neringa būtų Klaipėdos dalis - gal ir būtų logiška. Šiandien dienai Klaipėdos savivaldybė neturi noro įrenginėti Neringai aikštelių. Nebent - tai labai apsimokėtų - tarkim 15-20 e. dienai. Juk tie žmonės ne Melnragėje pinigus paliks.

        Comment


          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          As turiu leidimus, bet labai daznai masina palieku Klaipedoj
          O kad sumazintu srautus, tai butu fantastika, nes savaitgali net savo rezervuotoj vietoj net negali pasistatyt. Anksciau buvo idetas uzraktas (gulintis), tai kazkoks gudrocius sugebejo ir ji nulauzt ir pasistatyt

          Bet 50eur, tai manau siek tiek jau prasilenkia su betkokia logika. Suolis nuo 20lt i 10eur jau buvo didelis... Nuosirdziai nesuvokiu jokios logikos ji kelt daugiau nei 20eur, nu dar max 30, bet tikrai ne 50...
          Tai vat, net dabar daug kas mina su dviračiais net turėdami leidimus arba kuriems tie keliasdešimt eurų ne pinigai. Padidinus mokestį iki 50 eurų dviračiai nebeįsitektų siaurame dviračių take. Net dabar savaitgaliais takas būna perpildytas.
          Flickr

          Comment


            Parašė ZXS Rodyti pranešimą
            Kokie čia mokūs/nemokūs poilsiautojai? Daug yra nacionalinių parkų, kur apskritai privatus eismas neįleidžiamas. Neringoje išeitis yra paprasta.
            1. Atvažiuoji iš Lietuvos į Klaipėdą.
            2. Klaipėdos pusėje didelėje, pigioje, saugioje aikštelėje palieki mašiną.
            3. Susimoki už keltą, ekologinį mokestį žmogui ir t.t. + gauni Neringos pasą.
            4. Su Neringos pasu po to važinėji po visą neringą nebemokėdamas papildomai. Važineji gražiais, patogiais, itin gerai turizmui pritaikytais autikais. Autikai sugeba ir dviračius ir bagažą paimti. Važinėja dažnai. Reisai labai gerai pritaikyti prie keltų tvarkaraščių. Važinėja ir naktį.

            Tokiu atveju man jokios mašinos nereikia.
            O tai taip ir bus? Ar visgi niekas nesikeis apart pabrangimo?

            Comment


              Panorėjus Neringą galima paversti išvis kurortu be automobilių (vien spec. ir aptarnaujantis transportas). Tik reikėtų patvarkyti infrastruktūrą (patogesnis viešasis transportas, bagažo pristatymas į viešbutį ir t. t.). Nemanau, kad dėl to sumažėtų turistų, tiesiog pasikeistų jų struktūra. Neliktų tų, kurie jaučiasi nelaimingi, jei mašinos negali pasistatyti pliaže bei grožėtis jūra pro automobilio langą . O tiek pačioje Nidoje, tiek Juodkrantėje nėra kur su mašina važiuoti - viskas lengvai pasiekiama ir pėsčiomis. Statyti tiltą išvis būtų nesąmonė - nebent tik pėščiųjų . Protingais sprendimais galima būtų sumažinti automobilių skaičių Neringoje nesumažinant turistų skaičiaus. Kurortas be automobilių galbūt pritrauktų ir papildomų turistų, taptų tam tikru išskirtinumu. Ir reikėtų atsikratyti stereotipo, kad automobiliu atvykstantis turistas būtinai yra turtingesnis nei atvykstantis dviračiu ar viešuoju transportu. Gal kažkada dviratis ir buvo nepajėgumo įpirkti automobilį požymis. Dabar jau ne. Geras dviratis kainuoja daugiau nei prastas automobilis .
              Paskutinis taisė senasnamas; 2015.11.03, 16:29.

              Comment


                Kurortas be automobilių - puiki idėja.

                Tam reikia:
                - daug įvairaus VT (gali būti elektrinis)
                - patogios dviračių infrastruktūros (pvz. dengta užuovėja pralaukti liūtį)
                - kempingų kiekviename kaimelyje (ne visi gali numinti 50 km iki Nidos)
                - didelės, saugios aikštelės Klaipėdoje
                - didelės, saugios aikštelės Šilutėje (Mingėje, Rusnėje) ir susisiekimo iki Nidos

                Kas greičiausiai bus - 30 e (šiandien jau meras prisipažįsta, kad 50 e siūlė provokaciniais tikslais). Ir nieko naujo. Tas pats takas atsirandantis ir dingstantis. Tie patys MB autobusiukai. Jokios aikštelės Klp.

                PS jei gerai pamenu, šią vasarą buvo pagauta, kad 10 e rinko "be bilieto". T.y. į kišenę. Kas rinkėjais dirbs - pamirš, kad dar ir algą moka

                Comment


                  Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                  Kokie čia mokūs/nemokūs poilsiautojai? Daug yra nacionalinių parkų, kur apskritai privatus eismas neįleidžiamas.
                  Aukštaitijos ir Dzūkijos nac. parkuose galima automobiliais važinėtis. Kitu atveju daug miestelių ir kaimų liktų nepasiekiami

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Kurortas be automobilių - puiki idėja.

                    Tam reikia:
                    - daug įvairaus VT (gali būti elektrinis)
                    - patogios dviračių infrastruktūros (pvz. dengta užuovėja pralaukti liūtį)
                    - kempingų kiekviename kaimelyje (ne visi gali numinti 50 km iki Nidos)
                    - didelės, saugios aikštelės Klaipėdoje
                    - didelės, saugios aikštelės Šilutėje (Mingėje, Rusnėje) ir susisiekimo iki Nidos
                    Visiškai pritariu. Kiek papildpmų darbo vietų atsiranda smulkiesiems. Vietiniai taksi, dviračių nuoma, golfo automobilio nuoma, elektroautobusų vairuotojai, mini-kempingai gyventojų kiemuose, ledų pardavėjai ant trasos. Jo, dar suaktyvėtų kitos marių pusės ekonomika.

                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Aukštaitijos ir Dzūkijos nac. parkuose galima automobiliais važinėtis. Kitu atveju daug miestelių ir kaimų liktų nepasiekiami
                    Nu jo, tikriausiai negalvojau, kad būtent taip jūs interpretuosite mano sakinį

                    Čia geras sąrašas:
                    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_car-free_places

                    Comment


                      Šiemet buvo pasirašyti svarbūs susitarimai tarp projekto rangovų ir būsimų vykdytojų. Jungties tarp Vokietijos ir Danijos statybų darbai turėtų būti pradėti 2018 m. sausio mėnesį bei tęsis 8 su puse metų.

                      Daugiau informacijos: Fehmarn Belt tunnel construction contracts signed

                      Comment


                        Jus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Jus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.
                          Na čia tai bent palyginimas.
                          Ko gero net vokiečiai į tokio dydžio miestelį kaip Nida nestatytų tilto.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Jus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.
                            Dirbu su keliais inzinieriais dirbanciais prie sito projekto. Tai:
                            1) Vokieciai nesutinka deti savo pinigu i sita projekta, nes jis jiems visiskai nereikalingas.
                            2) Danai (budami Danais) dabar sprendzia ar apmoketi ir Vokieciu dali.
                            3) Greitkelio iki CPH statybos stovejo 7 metus, nes numatyta trasa ejo per labiau prasigyvenusiu sodybu sklypus.

                            4) Del Nidos - neturiu ten jokio NT ir kitu interesu, bet noreciau kad susisiekimas masinomis butu mazinamas kaip imanoma labiau. Dabartinis keltas Klaipeda-Juodkrante-Nida galetu buti vienintelis budas patekti i Nerija arba jei nori su masina - moki kokius 50Eur uz ivaziavima.

                            Comment


                              Parašė jpou Rodyti pranešimą
                              Dirbu su keliais inzinieriais dirbanciais prie sito projekto. Tai:
                              1) Vokieciai nesutinka deti savo pinigu i sita projekta, nes jis jiems visiskai nereikalingas.
                              2) Danai (budami Danais) dabar sprendzia ar apmoketi ir Vokieciu dali.
                              3) Greitkelio iki CPH statybos stovejo 7 metus, nes numatyta trasa ejo per labiau prasigyvenusiu sodybu sklypus.

                              4) Del Nidos - neturiu ten jokio NT ir kitu interesu, bet noreciau kad susisiekimas masinomis butu mazinamas kaip imanoma labiau. Dabartinis keltas Klaipeda-Juodkrante-Nida galetu buti vienintelis budas patekti i Nerija arba jei nori su masina - moki kokius 50Eur uz ivaziavima.
                              Ivaziavima turi riboti kaina, o ne keltas. Keltas yra kliutis kelyje. Nei greitoji, nei gaisrine, nei policijos pajegos negali normaliai greitai patekti i Nerija.
                              Dabartinis 20 eur ekologijos mokestis ir taip bus palaipsniui didinamas iki 50. Prie sito 50 dar pridek 11 eur keltui, kurie po kurio laiko taps ir 20 ir bet kiek daugiau.
                              Ar ne geriau butu, jei butu tiltas, su mokamu ivaziavimu?

                              Comment


                                Ivaziavima turi riboti kaina, o ne keltas. Keltas yra kliutis kelyje. Nei greitoji, nei gaisrine, nei policijos pajegos negali normaliai greitai patekti i Nerija.
                                Neringa yra savivaldybė ir turi šiuos pajėgumus Nidoje, Juodkrantėje, etc. Jeigu degs Smiltynė, kiek reikės gaisrininkų, tiek perkels keltas.

                                Tiltui turi būti ekonominis pagrindimas, o jo nėra.

                                Comment


                                  Atsiprašau, bet diskusijoms apie tiltą į Neringą yra atskira tema.

                                  Comment


                                    Galvojau, jau pamiršo jį. Deja...

                                    Tiltas į Kuršių neriją: 46 metai nuo idėjos gimimo
                                    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...imimo-1547901/

                                    Comment


                                      Toks "dvirankis" interviu. "On the one hand, on the other hand".

                                      15min.lt 2018.07.23
                                      Neringos ateities vizija: tiltas ar uždara teritorija su brangiu įvažiavimu?
                                      Tiltas ar tunelis – ko labiau reikia Neringai, kad susisiekimas su šiuo ypatingu Lietuvos kampeliu taptų patrauklesnis? O gal viską reikėtų palikti taip, kaip yra, ir toliau kaip susisiekimo priemonę naudoti keltą? Apie tai specialioje LRT radijo laidoje kalbėjo Nidos mero pavaduotojas Narūnas Lendraitis.

                                      Nuo šių metų norint iš Klaipėdos persikelti į kitą Kuršių marių pusę su lengvuoju automobiliu tenka mokėti 12 eurų ir 30 centų. Norint nuvykti į Nidą, teks sumokėti ir papildomą 20 eurų ekologinį mokestį. (...)

                                      Kalbant apie tilto poreikį, N.Lendraitis pripažįsta, kad jis situaciją pagerintų, tačiau priekaištų neturi ir dabar veikiančiai keltų sistemai. „Beveik visą nepriklausomos Lietuvos laikotarpį yra apie tai diskutuojama, ir žinome, kad ir Klaipėdos, ir uosto strateginio planavimo dokumentuose jis buvo žymimas, savo vizijoje tai regėjome. Manome, kad Smiltynės perkėla veikia optimaliai, keltai kursuoja visą parą. Jie tenkina poreikius“, – sako N.Lendraitis. (...)

                                      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...mu-221-1005184
                                      Šiaip jau dabar vasarą net darbo dienomis Nidoje yra tiršta. Parkavimo suradimas ir darbo dieną yra įvykis.
                                      Reklamuojami iš kruizinių laivų važiuojantys kruiziniai autobusai sukuria darbo vietas kaliningradietiškai-lietuviško gintaro prekiautojams ir generuoja didelius žmonių srautus.
                                      Nida su tuktukais pasidaro kažkokia pernelyg triukšminga. Po poros metų Nida bus panaši į Palangoje - ir be tilto per marias.

                                      Jei nieko nebus daroma, vienas iš autentiškiausių Neringos dalykų bus ir pavargusi 167 kelio atkarpa nuo Smiltynės iki Pervalkos.
                                      Nebūtų keista, jei ribojant eismą vasaros savaitgaliais prie Nidos atsirastų antra šlagbaumų juosta.

                                      Alternatyva būtų laivybos Kuršių mariose vystymas ir Nidos pasiekiamumo iš rytinio marių kranto didinimas.

                                      Comment


                                        Parašė Romas

                                        Alternatyva būtų laivybos Kuršių mariose vystymas ir Nidos pasiekiamumo iš rytinio marių kranto didinimas.
                                        Mielai kelčiausi į Nidą iš Drevernos ar kito Kuršmarių uosto. Temoje apie laivybą Kuršių mariose minėjote, apie keltą į Juodkrantę, įdomu ar yra legalių keltų, kurie reguliariai kelia į Nidą?
                                        P.S. Jeigu manote, kad žinutė geriau tinka temoje apie laivybą Kuršių mariose, perkelkite.

                                        Comment


                                          Parašė Austras Rodyti pranešimą

                                          Mielai kelčiausi į Nidą iš Drevernos ar kito Kuršmarių uosto. Temoje apie laivybą Kuršių mariose minėjote, apie keltą į Juodkrantę, įdomu ar yra legalių keltų, kurie reguliariai kelia į Nidą?
                                          P.S. Jeigu manote, kad žinutė geriau tinka temoje apie laivybą Kuršių mariose, perkelkite.
                                          Iš Klaipėdos keltis žymiai patogiau, atvažiuoji tiesiai iš autostrados į keltą, jau nekalbant apie klaipėdiečius.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X