Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    pradėjo temą [VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

    [VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

    www.DELFI.lt 2013 m. kovo 22 d. 06:14
    Šarūnas Černiauskas
    Vilnius perbraižo gatves: autobusams - papildomos juostos, vairuotojams - spūstys

    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60961099

  • Romas
    replied
    Jei bus karantinas, tai gal nesinaudoti VT geriau negaudyti ligų. Sumažejus eismui ir kol kas niekur nėra kamščių.
    Bet čia ne tema apie VT privalumus.
    Šių siaurinimų tikslas yra daryti dirbtinius kamščius vien dėl vad. "darniojo nejudumo". Pasekmės pasimatys, kai sugrįš normalūs laikai.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Jei platina Narbuto pradžioje (viršuje), tai platins ir apačioje. Juk kalno apačioj didžiausias transporto užsikimšimas.
    Kai skelbė dviračių takų projektą, planas buvo platinti tik iki stotelės. Jokių kalbų apie A juostą žemiau apskritai nebuvo.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Mažins gatvių pralaidumą.
    užtat didins VT pralaidumą

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Keista ir kartu gaila, kad Šeimyniškių gatvėje A juosta nurodyta kaip perspektyvinė. Juk jau yra projektas platinimui tarp Rinktinės ir Raitininkų gatvių būtent A juostai. Ten kyla labai dideli kamščiai abiejomis kryptimis, 4G vėlavimai kartais siekia iki 20 minučių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    A juostų žemėlapis "suprojektuotos", "projektuojamos" bei "perspektyvinės"

    Projektuojamos ir maža dalis suprojektuotų:

    Kalvarijų g. (tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g.) abipusė.

    Kalvarijų g. (tarp Žalgirio ir Lukšio g. iki esamos juostos) šiaurės kryptimi.

    Kareivių g. (tarp Žirmūnų g ir Kalvarijų g.) vakarų kryptimi.

    Ozo g. (tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.) rytų kryptimi.

    Narbuto g. (tarp Laisvės pr. ir kažkodėl Erelių g. [projekte tik iki Narbuto stotelės rytų kryptimi]) abipusė.

    Kitos kelios atkarpos pažymėtos kaip perspektyvinės iki 2023m. (Šeimyniškių, prie Žaliojo tilto, Pilaitės pr. ties aplinkkelio viaduku, Buvydiškių, Kudirkos g.)

    Šaltinis: maps.vilnius.lt/transportas
    Pasitarime buvo nutarta 11 prioritetinių vietų vykdyti. Terminas nurodytas nebuvo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Mažins gatvių pralaidumą.
    Per visą gatvę bus vos kelios vietos, kur pirma juosta panaudojama daugiau, nei posūkiams į šalutines gatveles ir teritorijas. Nieko ten nesumažės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    A juostų žemėlapis "suprojektuotos", "projektuojamos" bei "perspektyvinės"
    Projektuojamos ir maža dalis suprojektuotų:
    Kalvarijų g. (tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g.) abipusė.
    Kalvarijų g. (tarp Žalgirio ir Lukšio g. iki esamos juostos) šiaurės kryptimi.

    Šaltinis: maps.vilnius.lt/transportas
    Mažins gatvių pralaidumą.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Vėžlio žingsniais bet pagaliau

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Narbuto g. (tarp Laisvės pr. ir kažkodėl Erelių g. [projekte tik iki Narbuto stotelės rytų kryptimi]) abipusė.
    Tai viskas gerai. Nuo Erelio g. iki pat Šeimyniškių jau yra A juosta rytų kryptimi. O ties „Panorama” gal ten net poreikio nėra tai A juostai vakarų kryptimi.

    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Įdomu koks ten projektavimas vyksta. Tas juostas įrengti užtektų kibiro dažų ir teptuko. Neskaitant Kareivių ir Narbuto pradžios, kur kaip suprantu bus platinama.
    Jei platina Narbuto pradžioje (viršuje), tai platins ir apačioje. Juk kalno apačioj didžiausias transporto užsikimšimas. Įtariu nukasinės šlaitą šiaurinėje pusėje ir kirs visą augmeniją, nes apčioje ten visiškai beveik nebėra centrinės skiriamosios juostos, o pietuose dvirtakis ten gana arti gatvės suprojektuotas jau, nebent sugalvos griaut ir pristumt prie šaligatvio, nes nuo kalno vidurio takai atsišakoja.

    P. S. Ozo g. jau buvo ir PP.
    Paskutinis taisė dondc; 2020.03.18, 19:32.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Įdomu koks ten projektavimas vyksta. Tas juostas įrengti užtektų kibiro dažų ir teptuko. Neskaitant Kareivių ir Narbuto pradžios, kur kaip suprantu bus platinama.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    A juostų žemėlapis "suprojektuotos", "projektuojamos" bei "perspektyvinės"

    Projektuojamos ir maža dalis suprojektuotų:

    Kalvarijų g. (tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g.) abipusė.

    Kalvarijų g. (tarp Žalgirio ir Lukšio g. iki esamos juostos) šiaurės kryptimi.

    Kareivių g. (tarp Žirmūnų g ir Kalvarijų g.) vakarų kryptimi.

    Ozo g. (tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.) rytų kryptimi.

    Narbuto g. (tarp Laisvės pr. ir kažkodėl Erelių g. [projekte tik iki Narbuto stotelės rytų kryptimi]) abipusė.

    Kitos kelios atkarpos pažymėtos kaip perspektyvinės iki 2023m. (Šeimyniškių, prie Žaliojo tilto, Pilaitės pr. ties aplinkkelio viaduku, Buvydiškių, Kudirkos g.)

    Šaltinis: maps.vilnius.lt/transportas

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Taip, kišenių nepalikti reiktų ten, kur stoja G autobusai. Kitur jos liktų ir jie aplenktų.

    O kas dėl šiaip lenktyniavimo autobusų, tai matyt tą lemia ištempti grafikai, kai kai kurie autobusai turi stoviniuoti po 2 minutes stotelėse ir judėti 20 km/h. Bet ištisinės A juostos didžiosiose gatvėse sumažintų VT vėlavimą dėl kamščių ir leistų geriau sudaryti tvarkaraščius, tai kaip ir išsispręstų bėda ir nereiktų autobusai lenkti vienas kito

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ai tai apie šitas kišenes klausei? Tai sako žmogus - ten kur stoja greitieji. Nors aš siūlyčiau naikinti ir ten kur nestoja. Bet čia jau maršrutų išdėstymo klausimas.
    Anksčiau rašiau apie "kišenes" posūkių į kairę vietoje. Dabar - apie VT stotelių kišenes. O šiaip tai tikrai grafikų klausimas. Nežinau, ar VT yra daug tarpusavio lenkimų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kaip tuomet G autobusai aplenks įprastus ir troleibusus?
    Ai tai apie šitas kišenes klausei? Tai sako žmogus - ten kur stoja greitieji. Nors aš siūlyčiau naikinti ir ten kur nestoja. Bet čia jau maršrutų išdėstymo klausimas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Kalbant apie kišenes... Dar svarbu, kad padarius A juostas visoje gatvėje, ten kur stoja G autobusai būtų panaikintos stotelių kišenės, nes šiek tiek sutrumpintų autobusų sustojimo ir įsibėgėjimo laiką
    Kaip tuomet G autobusai aplenks įprastus ir troleibusus?

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Kalbant apie kišenes... Dar svarbu, kad padarius A juostas visoje gatvėje, ten kur stoja G autobusai būtų panaikintos stotelių kišenės, nes šiek tiek sutrumpintų autobusų sustojimo ir įsibėgėjimo laiką

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai prieš kišenes neprotestuosite?
    Aš Antakalnyje negyvenu ir projekto nestabdžiau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Taigi Antakalnio gatvėje ir norėjo daryti kišenes kairiems posūkiams, kad nesistabdytų tas eismas. Bet matau, kai kam svarbu paprieštaraut, nes skriaudžia kažkas kažkaip automobilistus.
    Tai prieš kišenes neprotestuosite?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    O kokie tie taškai Saulėtekyje generuojantys srautus? Universitetai, bendrabučiai, bibliotekos, tyrimų centrai ir laboratorijos? Kiek jų lankytojų turi mažamečius vaikus kuriuos reikia vežti į mokyklą kitam miesto gale?

    A juostų įrengimas NĖRA iškart automatinis eismo bloginimas, automobilių eismas nėra VISAS eismas. Galbūt bendrai visame mieste VT ir naudojasi tik 20 procentų, bet jei imti tik Antakalnio gatvę, tai tas procentas bus tikrai didesnis.
    Kai VT nebestriktų spustyse važiuodamas A juosta, tada ir besinaudojančių būtų daugiau, metro irgi niekas nesinaudotų, jei jis važiuotų kartu su automobiliais gatvėse.

    Komentuoti:

Working...
X