Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    pradėjo temą [VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

    [VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

    www.DELFI.lt 2013 m. kovo 22 d. 06:14
    Šarūnas Černiauskas
    Vilnius perbraižo gatves: autobusams - papildomos juostos, vairuotojams - spūstys

    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60961099

  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jono citatoje buvo nuoroda į tą straipsnį https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...simt-12825373/
    Čia turbūt lryto kalida

    Grįžtant prie temos.
    Niekas neprieštarauja, jei "A" juostos bus daromos platinant gatves ar kažkiek perbraižant dalį esamų juostų..
    Tačiau Negali būti taip kad bandant paqerinti sąlygas 20-30% gyventojų važinėjančių viešuoju transportu ir tose pat veitose bloginant sąlygas 50-60% gyventojų į darbą važinėjančių automobiliais pastarieji visą laiką tylės.
    Gatvių siaurinimas dėl siaurinimo anksčiau ar vėliau susilauks reakcijos. Ir didžiausi nesąmonė bus padaryta, jei susiaurins Kalvarijų gatvę nuo Žalgirio gatvės iki Žaliojo tilto.
    Vairuotojai tai čia kažkokia tautybė ar seksualinė mažuma? Maniau, kad tai tiesiog žmonės, kurie nori turėti daugiau patogumo sau, atimdami iš kitų galimybę rinktis judėti darniai. Aš pats naudojuosi ir automobiliu ir paskirtuku ir VT ir netgi savomis kojomis. Renkuosi pagal situaciją ir neaiškinu, kad patraukit man iš kelio visus pėstininkus, autobusus ir dviračius, nes aš iš automobilio išlipu tik invalido parkovkėj.

    O ši peticija tai man skamba va taip:
    -Kodėl žmonės nesinaudoja VT?
    -Nes VT lėtas ir nepatogus!
    -O.K. padarom VT greitesnį ir patogesnį...
    -Mūsų kantrybė išseko!

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kaip planuojama padaryti atskiras A juostas tokiose vietose kaip Eišiškių pl., Ž. Ežerų g.? Savanorių, Antakalnio žieduose?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Galvoju, kad tema galėtų būti ši tema apie A juostas visoje Lietuvoje, tiesiog Vilniuje ši tema sulaukia daugiausia dėmesio. Pvz. Kaune A juostos tik simboliškai keliose gatvėse, lyg ir yra nelabai dar aiškių plėtros planų, tai irgi, manau, bus įdomu diskutuot, nes Kauno ar kitų miestų VT temos, manau, tam netinka, nes čia labiau liečiama infrastruktūra, o ne technika

    Šiaip įdomios mintys apie VT gatves Vilniuje. Įdomu, kokiomis gatvėmis tai įmanoma padaryti Kaune (nu ir kituose miestuose).

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
    Centre ir link centro, strateginėse gatvėse privalo būti A juostos ir netgi gatvių, kurios skirtos tik viešajam transportui, nes pastebima, kad A juostomis važinėja daugybę KET pažeidėjų. Taigi ne tik A juostų turi atsirasti daugiau, bet ir gatvių, kurios uždarytos privatiems automobiliams ir tik atviros viešajam transportui, galbūt šalia - dviračių takai.
    Pritariu, panaikinus tranzitinį eismą senamiestyje galima atiduoti visą Pylimo g. VT ir dviračiams, automobilių tranzitui centre pakaktų Švitrigailos ir Mindaugo gatvių. Taip pat manau reiktų vyti tranzitinį eismą iš Žvėryno - Kęstučio gatvė galėtų būti palikta VT, o kam būtina važiuoti automobiliu - naudotųsi Vytauto g.

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jono citatoje buvo nuoroda į tą straipsnį https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...simt-12825373/
    Čia turbūt lryto kalida

    Grįžtant prie temos.
    Niekas neprieštarauja, jei "A" juostos bus daromos platinant gatves ar kažkiek perbraižant dalį esamų juostų..
    Tačiau Negali būti taip kad bandant paqerinti sąlygas 20-30% gyventojų važinėjančių viešuoju transportu ir tose pat veitose bloginant sąlygas 50-60% gyventojų į darbą važinėjančių automobiliais pastarieji visą laiką tylės.
    Gatvių siaurinimas dėl siaurinimo anksčiau ar vėliau susilauks reakcijos. Ir didžiausi nesąmonė bus padaryta, jei susiaurins Kalvarijų gatvę nuo Žalgirio gatvės iki Žaliojo tilto.




    Centre ir link centro, strateginėse gatvėse privalo būti A juostos ir netgi gatvių, kurios skirtos tik viešajam transportui, nes pastebima, kad A juostomis važinėja daugybę KET pažeidėjų. Taigi ne tik A juostų turi atsirasti daugiau, bet ir gatvių, kurios uždarytos privatiems automobiliams ir tik atviros viešajam transportui, galbūt šalia - dviračių takai.

    Kelio savininkas sprendžia, kaip padidinti kelio pralaidumą. Jeigu kelias pasiekęs savo pralaidumo maksimumą, ypač piko metu, ir gatvės platinti nebeįmanoma, nes tektų griauti šalimais stovinčius namus, tai yra organizuojamas eismo pakeitimas, kad gatve ar jos dalis nebūtų prieinama privatiems automobiliams, kurie užima daug ploto, tačiau juose telpa per mažai žmonių. Ir tai net ne galutinis sprendimas, nes A juostomis ir toliau važinėja privatūs automobiliai - KET pažeidėjai.

    Procentai keisis, kai kamštyje stovint su privačiu automobiliu, pro šoną pralėks autobusas ir suprasi, kad geriau apsikeisti vietomis. Jie nesikeis, jei sėdi komfortiškai automobilyje, kuris juda panašiu greičiu kaip ir šalia stovintis autobusas. Problema dabar ne technikos amžius, bet greitis. Išsprendus greičio problemą, automobilis realiai pralaimės.



    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jono citatoje buvo nuoroda į tą straipsnį https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...simt-12825373/
    Čia turbūt lryto kalida

    Grįžtant prie temos.
    Niekas neprieštarauja, jei "A" juostos bus daromos platinant gatves ar kažkiek perbraižant dalį esamų juostų..
    Tačiau Negali būti taip kad bandant paqerinti sąlygas 20-30% gyventojų važinėjančių viešuoju transportu ir tose pat veitose bloginant sąlygas 50-60% gyventojų į darbą važinėjančių automobiliais pastarieji visą laiką tylės.
    Gatvių siaurinimas dėl siaurinimo anksčiau ar vėliau susilauks reakcijos. Ir didžiausi nesąmonė bus padaryta, jei susiaurins Kalvarijų gatvę nuo Žalgirio gatvės iki Žaliojo tilto.
    Reikia tikėtis, jog būtent taip ir bus. Nes dabartinė situacija, kada viešasis transportas stovi tuose pačiuose kamščiuose su lengvųjų vairuotojais po pusvalandį ar daugiau yra mažų mažiausiai absurdiška. Vilnius ir taip neturi normalios VT sistemos, atnaujintas transporto priemonių parkas yra gerai, bet esmė taip ir nepasikeitė - kelionės greitis piko valandomis yra apverktinas. Iš šalies žiūrint vienintelė išeitis dabartiniu momentu yra būtent VT juostų diegimas tuose kritiniuose taškuose kaip Kalvarijų ar Ukmergės gatvės. Galbūt bent dalis automobilininkų dirbančių centre su laiku supras, jog visiems miestiečiams gyvenimas pagerėtų (ir pagreitėtų), jei kelionėms į centrą būtų pasirenkamas viešasis transportas.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Niekas neprieštarauja, jei "A" juostos bus daromos platinant gatves ar kažkiek perbraižant dalį esamų juostų..
    Tačiau Negali būti taip kad bandant paqerinti sąlygas 20-30% gyventojų važinėjančių viešuoju transportu ir tose pat veitose bloginant sąlygas 50-60% gyventojų į darbą važinėjančių automobiliais pastarieji visą laiką tylės.
    Gatvių siaurinimas dėl siaurinimo anksčiau ar vėliau susilauks reakcijos. Ir didžiausi nesąmonė bus padaryta, jei susiaurins Kalvarijų gatvę nuo Žalgirio gatvės iki Žaliojo tilto.
    Tavo minėti procentai tai būtent privataus transporto dievinimo rezultatas, o ne atvirkščiai. Ne visur yra galimybė praplatinti gatvę A juostos įrengimui, o jeigu toliau svarbiausia bus, kad tik nenuskriaustumėme vargšų vairuotojų, tai greitai iš vis galima bus pradėti naikinti viešąjį transportą, nes juk trukdo, o dar ir mokesčių mokėtojų pinigus kainuoja.

    Viešasis transportas turi ne šiaip sau važinėti, bet pritraukti kuo daugiau gyventojų, tarp jų ir dabartinių automobilių vairuotojų. Taip bus geriau visiems - ir likusiems vairuotojams, nes kamščiai dėl to sumažės, ir VT sistemai, nes augs pajamos, ir visiems miestiečiams, nes oras taps švaresnis, o gyvenimo kokybė mieste pastebimai išaugs, jau nekalbant apie žymiai geresnį ekonominį efektyvumą.

    Nesakau, kad absoliučiai visada reikia gerinti viešąjį transportą vairuotojų sąskaita (nors dažnai - taip; dėl priežasčių minėtų Aleksio, MindesAcc ar themanual - reikia keisti tuos procentus VT naudai). Taip, jeigu tai įmanoma, dažnai galima pasistengti, kad visi liktų patenkinti. Tačiau kada neturime kito pasirinkimo, tai darnus judumas yra nepalyginamai efektyvesnis, tad atleiskit, bet yra svarbesnių dalykų nei patenkintas vairuotojų, važinėjančių po vieną-du, užpakalis.
    Paskutinis taisė tomczu; 2019.12.08, 23:11.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    That's the point. Tikslas yra apsunkinti nuosavo automobilio naudojima mieste kad vairuotojai persestu i VT arba naudotusi kita kelioniu buda.
    Manau, kad pointas yra pagreitinti VT judėjimą, kad jis būtų kuo patrauklesnis žmonėms ir vardan to tikslo gali būti pablogintos sąlygos vairuotojams. Nereikia taip negatyviai pateikti A juostų Tikrasis tiesioginis sąlygų bloginimas yra visokie mokesčiai bei draudimai.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Niekas neprieštarauja, jei "A" juostos bus daromos platinant gatves ar kažkiek perbraižant dalį esamų juostų..
    Tačiau Negali būti taip kad bandant paqerinti sąlygas 20-30% gyventojų važinėjančių viešuoju transportu ir tose pat veitose bloginant sąlygas 50-60% gyventojų į darbą važinėjančių automobiliais pastarieji visą laiką tylės.
    That's the point. Tikslas yra apsunkinti nuosavo automobilio naudojima mieste kad vairuotojai persestu i VT arba naudotusi kita kelioniu buda.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Niekas neprieštarauja, jei "A" juostos bus daromos platinant gatves ar kažkiek perbraižant dalį esamų juostų..
    Tačiau Negali būti taip kad bandant paqerinti sąlygas 20-30% gyventojų važinėjančių viešuoju transportu ir tose pat veitose bloginant sąlygas 50-60% gyventojų į darbą važinėjančių automobiliais pastarieji visą laiką tylės.
    Jeigu po tokių pabloginimų bent ketvirtadalis "automobilistų" taps "vieštransportininkais", tai yra pateisinama.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Tai kad šitam straipsny nieko neužsimenama apie jokius nurašytus troleibusus
    Jono citatoje buvo nuoroda į tą straipsnį https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...simt-12825373/
    Čia turbūt lryto kalida

    Grįžtant prie temos.
    Niekas neprieštarauja, jei "A" juostos bus daromos platinant gatves ar kažkiek perbraižant dalį esamų juostų..
    Tačiau Negali būti taip kad bandant paqerinti sąlygas 20-30% gyventojų važinėjančių viešuoju transportu ir tose pat veitose bloginant sąlygas 50-60% gyventojų į darbą važinėjančių automobiliais pastarieji visą laiką tylės.
    Gatvių siaurinimas dėl siaurinimo anksčiau ar vėliau susilauks reakcijos. Ir didžiausi nesąmonė bus padaryta, jei susiaurins Kalvarijų gatvę nuo Žalgirio gatvės iki Žaliojo tilto.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jono nuoroda buvo ne apie naujus dirbtinai daromus kamščius, o apie nurašytus troleibusus.
    Pagal pavadinimą pavyko surasti straipsnį. Bet kokiu atveju ačiū už nuorodą.
    Ten tūpas lryto puslapis, kuris scrollinant įkrauna naujus straipsnius ir keičia url. O šiaip tai jo, su peticijomis tikrai pavyko kažką kada nors pasiekti.
    Jeigu "Vilniaus vairuotojų kantrybė išseko", tai reiškia tikrai reikia džiaugtis esama valžia ir jos politika. Kaip suprantu planuoja likusiosiose Kalvarijų g. dalyse įrengti A juostas kitais metais, tai įdomu, kokią kantrybę sekins tuomet peticininkai.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Tai kad šitam straipsny nieko neužsimenama apie jokius nurašytus troleibusus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vilniaus vairuotojų kantrybė išseko: reikalauja atšaukti nesuprantamus eismo pakeitimus
    Taip pat transporto srauto perkrautose gatvėse, (kaip pvz Švitrigailos, Kalvarijų) visai dienai viena juosta leidžiama važiuoti tik autobusams, o visi kiti vairuotojai priversti važiuoti vienintele juosta. Normalus specialistas ieškotų būdų sukurti papildomą juostą autobusams nenaikinant dviejų juostų bendram transportui.

    Iš minėtų pavyzdžių peršasi išvada, kad Transporto departamentui ir Eismo organizavimo skyriui vadovauja visiškai nekompetentingi asmenys, kurie nesiekia spręsti eismo problemų, o daro neapgalvotus sprendimus siekiant parodyti, kad skyrius dirba ir yra reikalingas. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad tokiais veiksmais didindami transporto kamščius Vilniuje,

    Remdamiesi aukščiau išdėstytu prašome: 1. Kuo greičiau panaikinti „patobulinimus“ visuose Vilniaus miesto eismo žieduose, atstatant prieš tai buvusį eismo juostų ženklinimą ir eismo žiedų pralaidumą. 2. Grąžinti eismo juostas, kurios panaudotos dviračių takeliams ir parkavimuisi, miesto transportui. Dviračių takelius ir parkavimosi vietas kurti papildomai, nemažinant esamos transporto struktūros. 3. Pakeisti atsakingus už šiuos „patobulinimus“ asmenis kompetentingais darbuotojais, kurie iš esmės spręstų miesto transporto eismo organizavimą mažinant šviesoforų ir didinant apvažiavimo sprendimų skaičių.“

    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...imus-12828737/
    Jono nuoroda buvo ne apie naujus dirbtinai daromus kamščius, o apie nurašytus troleibusus.
    Pagal pavadinimą pavyko surasti straipsnį. Bet kokiu atveju ačiū už nuorodą.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Per 2020-2021 m. A juostas preliminariai planuojama įrengti T. Narbuto, Kalvarijų, Ozo, Kareivių gatvėse. Taip pat bus vertinamos ir kitos gatvės, kuriose galėtų atsirasti viešojo transporto juostos arba stiprėti jų kontrolė siekiant didinti viešojo transporto greitį.
    Iš tokių preliminarių idėjų sunku įvertinti apie kokio mąsto darbus eina kalba. Eismo juostų sąskaita ar platinimu - rekonstrukcija. Visos minėtos atkarpos gan intensyvios bent 2+2.

    Pagal laikotarpį skamba įtikimai, kad tai lies Narbuto g. dviračio taką,
    Stadiono prieigų tvarkymą Ozo g.,
    Kareivių g. sankryžų pertvarkas.
    Žalgirio - Kalvarijų sankryža su Žalgirio g. dviračių taku.

    Tyrimas ir rezultatų analizė parodė, kad spalį Ukmergės gatvės dalyje įrengus guminius bortelius, kurie A juostą atskyrė nuo bendro automobilių srauto, viešojo transporto greitis didėjo iki 30 proc., o pažeidėjų sumažėjo beveik dvigubai
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.07, 18:25.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kur artimiausiu metu nusimato naujos A juostos Vilniuje?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    VMSA daugiau dėmesio turėtų skirti A jusotū įrengimui, o ne pažeidėjų gaudymui. Užtenka pažvelgti į Laisvės pr. nuo Viršuliškių kalniuko link stoties iki sąnkryžos už Mados. Nėra ne tik A juostos bet ir kišenės stotelei. Trulikas sustoja, o 2G stovi šiknoje.
    Bet pastangas skiria ne tam, o š malimui dėl įgimto teksto suvokimo problemos:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...t%C4%85-eismas
    Paskutinis taisė Arunasx; 2019.11.22, 20:27.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

    Anksčiau nestatydavo fotoradarų, nes A juosta buvo leidžiama važiuoti automobiliams su 4 keleiviais. Radarai nemokėjo suskaičiuoti keleivių. Nufotografuoti vairuotojai sakydavo, kad jie vežė 3 vaikus galinėje sėdynėje, kurių nuotraukoje nesimato ir taip išsisukdavo. Dabar, kai panaikino leidimą važiuoti A juosta automobiliams 4+, gal pradės statyti tokius fotoradarus. Taip pat turėtų būti įrengtos kameros autobusuose ir fiksuoti važiuojančius A juosta priešais autobusą. Prieš mėnesį per interviu laidai Delfi Diena Šimašius buvo šiek tiek užsiminęs apie tai, bet labai nedetalizavo.

    Bauda už važiavimą A juosta gali būti ir nedidelė, kad ir 10-15€, bet jei ji bus 100% neišvengiamai garantuota, tai retas ryšis A juosta važiuoti. O jei bauda didelė, bet niekas niekada nenubaudžiamas, tai ir važiuoja kas tik nori.
    Panaikino tik dalyje atkarpų. Ir kaip tik neseniai man atsirado "use case" važiuoti 4-iese, tai pastebėjau, kad galvą galima nusilaužt ir labai lengva pamesti vairavimo kontrolę, norint įžiūrėti, ar visgi prieraše yra 4+ ar nėra.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Parašė KaJenius Rodyti pranešimą
    Nesuprantu kodel savivaldybe tiesiog nepastato fotoradaru kurie automatiskai baudas rasytu A juosta vaziuojantiems?
    Anksčiau nestatydavo fotoradarų, nes A juosta buvo leidžiama važiuoti automobiliams su 4 keleiviais. Radarai nemokėjo suskaičiuoti keleivių. Nufotografuoti vairuotojai sakydavo, kad jie vežė 3 vaikus galinėje sėdynėje, kurių nuotraukoje nesimato ir taip išsisukdavo. Dabar, kai panaikino leidimą važiuoti A juosta automobiliams 4+, gal pradės statyti tokius fotoradarus. Taip pat turėtų būti įrengtos kameros autobusuose ir fiksuoti važiuojančius A juosta priešais autobusą. Prieš mėnesį per interviu laidai Delfi Diena Šimašius buvo šiek tiek užsiminęs apie tai, bet labai nedetalizavo.

    Bauda už važiavimą A juosta gali būti ir nedidelė, kad ir 10-15€, bet jei ji bus 100% neišvengiamai garantuota, tai retas ryšis A juosta važiuoti. O jei bauda didelė, bet niekas niekada nenubaudžiamas, tai ir važiuoja kas tik nori.

    Komentuoti:

Working...
X