Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    https://tvarkaumiesta.lt/problem/152630
    Surašiau ir aš, atsižvelgdamas į atsakymą į praeitą problemą. Pažiūrėsim, kokią atmazkę šaus šį kart.
    Buvau optimistiškas, kad atmazkė bus kitokia. Kas darė copy paste tas irgi biški mąstė...

    Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas. Pakartotinai informuojame, kad minimoje Savanorių pr. atkarpoje įrengtos reguliuojamos pėsčiųjų perėjos su saugumo salelėmis. Pagal Jūsų pasiūlymą įrengti tris eismo juostas nepakanka važiuojamosios dalies pločio, kitam pasiūlymui naikinti vieną bendro naudojimo eismo juostą nepritarta, nes didžiojoje Savanorių pr. dalyje yra po tris eismo juostas ir susiaurinus iki vienos bendro naudojimo juostos mažėtų transporto priemonių pralaidumas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Vietom painokai suformulavai, gali patingėti gilintus ir vėl pacopypastinti atmazą.
    Naktį kartais sunkoka rašyt.
    Galit pakeitimus čia parašyt, paredaguosiu.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    https://tvarkaumiesta.lt/problem/152630
    Surašiau ir aš, atsižvelgdamas į atsakymą į praeitą problemą. Pažiūrėsim, kokią atmazkę šaus šį kart.
    Vietom painokai suformulavai, gali patingėti gilintus ir vėl pacopypastinti atmazą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Buvau pasiules toki sprendima del Vilniaus Savanorio pr.:

    Ar man kazkas blogai su tekstu suvokimu, bet kas cia parasyta? Kurioj vietoj as siuliau TRIS eismo juostas prie saleliu? Kokia bendro naudojimo juosta naikinti, kai prie saleliu NERA "A" juostos, jos dingsta? Tai kaip suprantu esamas sprendimas kai VT ir vaziuoja ne A o automobiliu juosta miestui labai patinka.
    Atmazkiu departamentas visu grazumu.
    https://tvarkaumiesta.lt/problem/152630
    Surašiau ir aš, atsižvelgdamas į atsakymą į praeitą problemą. Pažiūrėsim, kokią atmazkę šaus šį kart.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Reikia bandyt eit kitais kanalais, ne per vidutinę grandį. Ir labai aiškiai išdėstant problemą bei jos sprendimo būdą.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O jei tas saleles susiaurinti ir paslinkti arčiau kurios nors vienos pusės? Tuomet galėtų vienoje pusėje būti trys juostos, o kitoje - dvi.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    kitam pasiūlymui naikinti vieną bendro naudojimo eismo juostą nepritarta.
    Turbūt šioje vietoje viskas tuo pasakyta. Nenorima naikinti 2 juostų, o A juostos naikinimas turbūt būtų prieš ekologiją.

    Reiktų vis tiek kažką daryti dėl A juostos vientisumo užtikrinimo šioje atkarpoje.

    Nors sprendimas atrodo gana "anti-populistiškai", bet jeigu būtų realizuotas, labai tikėtina, kad pagerintų eismą Savanorių pr.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kad jiems reikia rašyti maksimaliai aiškiai, kad neliktų interpretacijoms vietos. Pabandykit surašyt per naujo pasinaudojant argumentais, kaip pvz paimant Švitrigailos gatvę.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Buvau pasiules toki sprendima del Vilniaus Savanorio pr.:
    https://tvarkaumiesta.lt/problem/149550





    minėtose vietose pagal Jūsų pasiūlymą įrengti tris eismo juostas nepakanka važiuojamosios dalies pločio, kitam pasiūlymui naikinti vieną bendro naudojimo eismo juostą nepritarta.
    Ar man kazkas blogai su tekstu suvokimu, bet kas cia parasyta? Kurioj vietoj as siuliau TRIS eismo juostas prie saleliu? Kokia bendro naudojimo juosta naikinti, kai prie saleliu NERA "A" juostos, jos dingsta? Tai kaip suprantu esamas sprendimas kai VT ir vaziuoja ne A o automobiliu juosta miestui labai patinka.
    Atmazkiu departamentas visu grazumu.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.06.30, 19:32.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    O gal numatyti liniją 1.10? Ji būtų skirta įsiliejimui į pagr. srautą per A juostą, klausimas tik kokio ilgio ji galėtų būti.
    Na dar karta pagalvojau, taigi nesąmone parašiau. Jeigu ten bus įsukimas į kiemą, tai ištisinė linija negali būti, nes kitaip į kiemą negalės įsukti. Taigi ir apsisukti ten sugebės.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    A juosta paprastai yra skiriama stora ištisine linija. Jos kirtimas pagal dabartinius KET yra teisių praradimas 3 mėnesiams. Taigi ar apsisukti gali priklausys nuo automobilio sukimo kampo.

    O realybėje tai visi apsisukinės nes ištisinė linija lietuvoje dar turbūt niekam nėra galiojusi.
    O gal numatyti liniją 1.10? Ji būtų skirta įsiliejimui į pagr. srautą per A juostą, klausimas tik kokio ilgio ji galėtų būti.

    ---
    O kaip va toks eismo organizavimas?
    Click image for larger version

Name:	KET.jpg
Views:	1035
Size:	32,7 kB
ID:	1808874
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.15, 16:12.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Reiktų dar atkreipti dėmesį į apsisukančius, kurie pasinaudotų kairio posūkio juosta. Ar tada reiktų uždrausti apsisukimą, ar užvažiuoti ant A juostos galima?
    A juosta paprastai yra skiriama stora ištisine linija. Jos kirtimas pagal dabartinius KET yra teisių praradimas 3 mėnesiams. Taigi ar apsisukti gali priklausys nuo automobilio sukimo kampo.

    O realybėje tai visi apsisukinės nes ištisinė linija lietuvoje dar turbūt niekam nėra galiojusi.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Buvau surases i otmazkiumiesta pasiulyma del Savanoriu pr, ziuresim ka atsakys. Turbut kad perduota eismo skyriui ir viskas

    https://tvarkaumiesta.lt/problem/149550
    Reiktų dar atkreipti dėmesį į apsisukančius, kurie pasinaudotų kairio posūkio juosta. Ar tada reiktų uždrausti apsisukimą, ar užvažiuoti ant A juostos galima?

    Be šio pastebėjimo, daugiau pastabų neturiu, jeigu viskas gerai, duočiau 75%, kad šis pasiūlymas bus kada nors įgyvendintas, nebent sugalvos kažką gudriau ar kokį nors kompromisinį variantą.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Buvau surases i otmazkiumiesta pasiulyma del Savanoriu pr, ziuresim ka atsakys. Turbut kad perduota eismo skyriui ir viskas

    https://tvarkaumiesta.lt/problem/149550

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Savanorių prospekte A juosta, važiuojant link centro, išvis neatlieka savo funkcijos, o sudaro tik konfliktines situacijas. Jei norima judėti link vakarų miestuose primto susisiekimo modelio, tai reikia, ten kur yra dvi eismo juostos, vieną skirti viešąjam transportui. Tai gali padaryti tik nepopulustinės ir mokančios įtikinti visuomenę miestų valdžios, be kelininkų lobistinės įtakos.
    Deja dažnas galvoja, kad 2 juostos su posūkiais į kiemus abiejose pusėse ir nardymas tarp sukančių yra kažkuo geriau nei viena juosta stabiliam judėjimui tiesiai. Nors Švitrigailos gatvėje katastrofos neįvyko net ir su uždraustais kairiais posūkiais. Tuo tarpu čia net nėra reikalo juos drausti, nes yra pakankamai vietos centre daryti kišenes kairiems posūkiams. Skyrus 2 juostas viešąjam, 2 juostas automobiliams ir 1 juostos pločio skiriamąją juostą saugumo salelėms bei kairiems posūkiams, eismo kokybė nenukentėtų, o saugumas dargi pakiltų.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia dėl to, kad ties perėjomis ir sankryžomis tos juostos dingsta. Tai arba visi važiuoja automobilių juosta arba, dar blogiau, apžergę abi. Ne kartą rašyta savivaldybei, nieko nedaroma.
    Ten kartais nesupratama kaip reikia elgtis KET požiūriu: troleibusas pasibaigus A juostai, važiuoja tiesiai ir patenka į juostą, kurioje ta pačia kryptimi, nekeisdamas juostos, važiuoja kitas transportas. Tačiau vienu metu jos į tą pačią juostą neįtelpa.
    Galima būtų traktuoti, kad čia kliūtį iš dešinės turi tarkim lengvasis, bet juk viešasis pagal A juostos pabaigos žymėjimą keičia važiavimo juostą. Išeina taip kad: troleibusas važiuoja iki A juostos pabaigos ir privalo praleisti visas transporto priemones, prieš važiuodamas toliau tiesiai. Kokia prasmė jam taip elgtis? Todėl paprasčiau jam visai nevažiuoti tokia A juosta, nei jos gale sustosti ir praleisti kitus.
    ​​​​Pats neretai važiuoju šia gatve ir, jei VT stovi A juostos pabaigoje, praleidžiu.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.06.13, 14:43.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Troleibusas nenori daryti avarinių situacijų ir maltis tarp juostų, ar tie besipiktinantys norėtų, kad A juosta būtų ištisinė, ir automobiliams liktų tik viena?

    Click image for larger version Name:	Screenshot_20200612_134006.jpg Views:	2 Size:	214,1 kB ID:	1808298

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20200612_134841.jpg Views:	211 Size:	216,2 kB ID:	1808299
    Savanorių prospekte A juosta, važiuojant link centro, išvis neatlieka savo funkcijos, o sudaro tik konfliktines situacijas. Jei norima judėti link vakarų miestuose primto susisiekimo modelio, tai reikia, ten kur yra dvi eismo juostos, vieną skirti viešąjam transportui. Tai gali padaryti tik nepopulustinės ir mokančios įtikinti visuomenę miestų valdžios, be kelininkų lobistinės įtakos.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    dėl savanorių pr. pertvarkos tikrai pritartina, kad centro kryptimi liktų viena juosta automobiliams, ir pilna autobuso juosto.

    bet dabartinė problema yra ir dėl to kad tos autobuso juostos ne tik kad su pertrūkiais bet ir per siauros, be to prie pat kelio augantys medžiai labai arti ir jų šakos liečiasi su važiuojančiu viešuoju transportu. todėl autobusai važiuoja apžergę juostą...

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Arčiau Gerosios Vilties žiedo vienos juostos tikrai nepakanka. Vakarinio piko metu, ypač penktadieniais, ten būna kamštis iki pat Žemaitės gatvės. Siūlyčiau palikti dvi juostas link žiedo, vieną - link centro. Aišku, čia jau reiktų papildomų investicijų - perkelti tas pėsčiųjų saleles.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Panašu, kad tai yra variantas. Srautas čia gal čiut čiut didesnis nei Švitrigailos g. O ten vienos juostos pakanka.

    Komentuoti:

Working...
X