Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Idiotai, ne kaip kitaip. Ir darželinukas suprastų, kad Ozo g. reik platint, o ne siaurinti. Dabar specialiai važinėsiu ta juosta, jei antra bus užsikimšus (kas yra garantuota).
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      #82
      Švitrigailos gatvę irgi priženklino. Nupieštos autobusų juostos. Bent kelios mašinos sukančios į kairę ir visas srautas sėkmingai stovi. Bet kortežai su švyturėliais ramiai lakstyt galės. Jau po savaitės bus aišku kokios tokio ženklinimo pasekmės ratuotiems vilniečiams.

      Comment


        #83
        Parašė aRa Rodyti pranešimą
        Šiąnakt naujai padaryta A juosta Ukmergės gatvėje įgavo ir žymėjimą.

        Ties S. Lozoraičio stotele:
        Atvaizdas


        Spėkit, kiek gi juostų nupiešta įvažiavime į aptarinėtą ir matuotą sankryžą?
        O gi - dvi ir atskira (!) A juosta:
        Atvaizdas


        Autobusas joje (bent jau stovėdamas) telpa
        Atvaizdas


        Važiuodamas irgi (beveik):
        Atvaizdas

        Pavyzdžiui, šio autobuso vairuotojas, artėdamas prie sankryžos rodė kairįjį posūkį, bet paskui patikėjo, kad tilps ir nebesirikiavo
        Chaltūrą padarė, pagailėjo papildomą metrą į šoną paasfaltuoti, vietos sočiai, įdomu ar ten yra tie minimalūs 9.75 m. 3 juostoms pagal STR? Nebent tą A juostą interpretuoja ne kaip eismo juostą, o kaip autobuso stotelę kokią nors. Įdomu koks bus vaizdas, kai vidurine juosta važiuos fūra, jų ten daug pravažiuoja, ar tada tilps autobusas? Gali kai kas be veidrodėlių likti.
        Flickr

        Comment


          #84
          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Chaltūrą padarė, pagailėjo papildomą metrą į šoną paasfaltuoti, vietos sočiai, įdomu ar ten yra tie minimalūs 9.75 m. 3 juostoms pagal STR? Nebent tą A juostą interpretuoja ne kaip eismo juostą, o kaip autobuso stotelę kokią nors. Įdomu koks bus vaizdas, kai vidurine juosta važiuos fūra, jų ten daug pravažiuoja, ar tada tilps autobusas? Gali kai kas be veidrodėlių likti.
          Tai taip ir bus, garantuotai. O padarė, kaip gavosi, nes iš viršaus buvo pasakyta "staigiaiple"
          Jei prie šviesoforo sustoti, dar nieko, tačiau jei kreiseriniu greičiu per žalią važiuos kelios stambesnės transporto priemonės - bus veidrodėlių skraidymo mokykla...

          Comment


            #85
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Chaltūrą padarė, pagailėjo papildomą metrą į šoną paasfaltuoti, vietos sočiai, įdomu ar ten yra tie minimalūs 9.75 m. 3 juostoms pagal STR?
            Jau rašiau, kad ten daugmaž 7,5 metro.

            Palyginti - Kalvarijų gatvėje, centro kryptimi, prieš sankryžą su Žalgirio gatve, juostos (kurių ten net 4) ne ką platesnės.

            Ir istorija panaši - ten namą nugriovė žadėdami, kad sankryžą praplatins, tačiau praplatino vos vos ir padarė siauras juostas, o vietoje nugriauto namo – "Maximos" stovėjimo aikštelė

            Comment


              #86
              Parašė aRa Rodyti pranešimą
              Autobusas joje (bent jau stovėdamas) telpa
              Volvo autobusas ir važiuodamas puikiausiai telpa joje, netgi laisvos erdvės lieka .

              Dar A juostos nubraižytos T. Tumo-Vaižganto g. abiejomis kryptimis
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                #87
                Parašė gytisl Rodyti pranešimą
                Švitrigailos gatvę irgi priženklino. Nupieštos autobusų juostos. Bent kelios mašinos sukančios į kairę ir visas srautas sėkmingai stovi. Bet kortežai su švyturėliais ramiai lakstyt galės. Jau po savaitės bus aišku kokios tokio ženklinimo pasekmės ratuotiems vilniečiams.
                Sustojusias posūkiui į kairę transporto priemones galima apvažiuoti iš dešinės per A juostą (pagal KET). Aišku jeigu ji neatskirta ištisine ženklinimo linija.

                Comment


                  #88
                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Sustojusias posūkiui į kairę transporto priemones galima apvažiuoti iš dešinės per A juostą (pagal KET). Aišku jeigu ji neatskirta ištisine ženklinimo linija.
                  Realiai tai įmanoma ne sankryžose, kai sukama į kairę į kiemus ar panašiai. Kai sukama į kairę sankryžoje, tu gali persirikiuoti į A juostą, bet kas iš to? Juk tiesiai ta juosta per sankryžą važiuoti negali.

                  Comment


                    #89
                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Realiai tai įmanoma ne sankryžose, kai sukama į kairę į kiemus ar panašiai. Kai sukama į kairę sankryžoje, tu gali persirikiuoti į A juostą, bet kas iš to? Juk tiesiai ta juosta per sankryžą važiuoti negali.
                    Tiesa. Kažkaip tik apie posūkius į kiemus ir teritorijas pagalvojau.
                    Nors kita vertus įdomu ar ten sustatyti ženklai, kad iš A juostos važiuoti tiesiai "plyta". Juk čia pakėlė vajų dėl tų 4+, elektromobilių ir TAKSI važiavimo A juostomis. Tuomet net ir šios t.p. grupės, esant "plytai" važiuoti tiesiai, negali/negalėtų važiuoti šia juosta tiesiai.

                    Comment


                      #90
                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Čia dar visai normaliai. Didžiausią nesąmonę padarė Ozo g. Ten nuo Kernavės g. iki Kalvarijų g. dabar automobiliams liko viena juosta, o pirmoji patapo A juosta. Įdomu kiek pailgės kamštis ir kiek papildomų gatvių dėl to užsikimš. Ir šiaip kaži kiek naudos iš jos bus, nes net neabejoju, kad vis tiek vairuotojai naudosis šia juosta (bent jau tie, kurie suka dešinėn į Kalvarijų g., o tokių yra daug).
                      Ozo gatvėje kamštis prasidės nuo Akropolio

                      Comment


                        #91
                        Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                        Beje, kiek žinau sankryžoje rikiuotis (keisti juostą) draudžiama, taigi, kaip jau minėjau, už sankryžos į "A juostą" sugrįžti kaip ir nelabai išeis (dėl ištisinės linijos).
                        Kuris punktas tą draudžia? Dabar nepamenu, kad kažkur būtų apie tai parašyta.

                        Comment


                          #92
                          Na, galbūt truputį kažką supainiojau, taisyklėse irgi neradau tokio draudimo. Visgi, "Regitra" už rikiavimąsi sankryžoje dažnai nubaudžia kritinėmis klaidomis:
                          40. Padėties pasirinkimas važiuojamojoje dalyje:
                          40.1. KK – pasirenka netinkamą trajektoriją / persirikiuoja važiuojamųjų dalių sankirtoje, ir sudaro potencialiai pavojingą situaciją;

                          Comment


                            #93
                            Dabar neatsimenu kaip yra rašoma KET'e, bet vairavimo mokykloje man ir visiems kitiems kalė į galvą kad negalima persirikiuoti sankryžoje.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              #94
                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              Dabar neatsimenu kaip yra rašoma KET'e, bet vairavimo mokykloje man ir visiems kitiems kalė į galvą kad negalima persirikiuoti sankryžoje.
                              KET punktą į studiją prašom.

                              Įvažiuoti draudžiama, jei kliūtis sankryžoje. Apie persirikiavimą nėra punkto kiek žinau.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                #95
                                Kazkaip nerandu jokios temos apie tai, taip "sutvarke" kitas Vilniaus gatves, pvz. Ozo gatve, pries pat sankryza su Kalvariju ("Kuro aparatura"), kur is dvieju juostu, kuriuose pastoviai buvo kamsciai, paliko tik viena! Laisves gatveje pries sankryza su Justiniskiu g. is abieju pusiu irgi nureze po viena juosta.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė jarik Rodyti pranešimą
                                  Kazkaip nerandu jokios temos apie tai, taip "sutvarke" kitas Vilniaus gatves, pvz. Ozo gatve, pries pat sankryza su Kalvariju ("Kuro aparatura"), kur is dvieju juostu, kuriuose pastoviai buvo kamsciai, paliko tik viena! Laisves gatveje pries sankryza su Justiniskiu g. is abieju pusiu irgi nureze po viena juosta.
                                  Daugelyje tų vietų taip pat ir praplatino tas gatves, pvz. tavo minėtoje Laisvės pr. dalyje.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Daugelyje tų vietų taip pat ir praplatino tas gatves, pvz. tavo minėtoje Laisvės pr. dalyje.
                                    Na Laisves gal ir praplatinu puse tos atkarpos, bet vistiek ten pirmoje eileje dazniausiai spusciu nebudavo, troleibusai kiek maciau per viena sviesoforo cikla pravaziuodavo kartu su kitu transportu.
                                    Bet Ozo gatve... Cia jau virs visko! Ten ir taip pastovus kamsciai, o dabar dar ir gatves pralaiduma dvigubai sumazino. Aisku daugelis ten lakstys ta A juosta, policija juos gaudys, autobusu vairuotojai filmuos ir skus policijai... O kas is to? Keli autobusai per valanda pravaziuos 3min greiciau.
                                    Kita vieta siandien uzmaciau, beveik tokia pat nelogiska kaip Ozo gatveje: Buivydiskiu gatve vaziuojant link Rygos gatves! Vietos praplatinimui ten kiek tik nori, bet juk nupiesti stora linija daug pigiau.
                                    Butu labai idomu paskaiciuoti kiek miestieciai praras pinigu del padidesianciu kamsciu.

                                    PS. Nieko pries viesaji transporta ar specialias jam skirtas juostas neturiu, bet kai zmones skatinami naudotis vis brangstanciu viesuoju transportu tokiais budais (kamsciu didinimas, stovejimo vietu apmokestinimas) tai jau darosi neskanu...

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė jarik Rodyti pranešimą
                                      Na Laisves gal ir praplatinu puse tos atkarpos, bet vistiek ten pirmoje eileje dazniausiai spusciu nebudavo, troleibusai kiek maciau per viena sviesoforo cikla pravaziuodavo kartu su kitu transportu.
                                      Bet Ozo gatve... Cia jau virs visko! Ten ir taip pastovus kamsciai, o dabar dar ir gatves pralaiduma dvigubai sumazino. Aisku daugelis ten lakstys ta A juosta, policija juos gaudys, autobusu vairuotojai filmuos ir skus policijai... O kas is to? Keli autobusai per valanda pravaziuos 3min greiciau.
                                      Kita vieta siandien uzmaciau, beveik tokia pat nelogiska kaip Ozo gatveje: Buivydiskiu gatve vaziuojant link Rygos gatves! Vietos praplatinimui ten kiek tik nori, bet juk nupiesti stora linija daug pigiau.
                                      Butu labai idomu paskaiciuoti kiek miestieciai praras pinigu del padidesianciu kamsciu.

                                      PS. Nieko pries viesaji transporta ar specialias jam skirtas juostas neturiu, bet kai zmones skatinami naudotis vis brangstanciu viesuoju transportu tokiais budais (kamsciu didinimas, stovejimo vietu apmokestinimas) tai jau darosi neskanu...
                                      Daugelyje tų juostų pagrindinėse gatvėse bus leidžiama važiuoti elektromobiliams ir 4+ automobiliams. Žinoma, tai maža paguoda, tačiau bent tiek.

                                      Visame pasaulyje yra papildomai apmokestinamas įvažiavimas į centrą, stovėjimo vietos, visokie taršos mokesčiai automobiliams. Taip skatinamas naudojimasis VT.
                                      Nepamirškime, kad VT niekada nebus pilnavertis analogas automobiliams. Tačiau sudarydami pilnavertes kliūtis (vis gi aš jų taip nevadinčiau), galima skatinti naudojimasį VT.

                                      Comment


                                        #99
                                        Justiniškių ir Ozo gatvės tai tikrai nei pro kur netraukia iki miesto centro.

                                        Comment


                                          http://www.15min.lt/naujiena/verslas...7-348492?pst=1

                                          "Mes paimsime daugiau eismo juostų viešajam transportui. Tad jūs drausmingai stovėdami savo eismo juostoje pamatysite, kad pro šalį pravažiuoja jau šeštas greitasis autobusas, o jūs jau pradedate vėluoti į darbą. Galvoju, neprabėgs nė savaitė ir pagalvosite, kad gerokai patogiau važiuoti su greituoju ir neturėti problemų su automobilio statymu centre ar kažkokių kitų problemų“, – tikino K.Lubys.."

                                          Teisingas požiuris, kam čia statyt visokius viadukus, platint kelius... Geriausia didint mašinu grustis kad visi persestu į VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X