Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Taip pat atrodo Narbuto g. svarstys apie A juostos išsukimą į Laisvės pr. be šviesoforo. Nepastebėjau, kad būtų paminėta apie tokį variantą ties Sėlių g.
    ties Seliu nepritarciau taip daryt, butu nesaugu. Butu beveik neimanoma pereiti gatves, visi atlekia nuo kalno bet kokiu greiciu plius sviesoforas vistiek turi buti eismui Seliu -> Narbuto, tai nera prasmes daryti besviesoforini issukima.

    Comment


      Kiek pamenu siūlymas buvo dėl atskiros bešviesaforės VT juostos Narbuto g. ties Žvėryno stotele, taip? O ne išsukimo į Sėlių g.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Kiek pamenu siūlymas buvo dėl atskiros bešviesaforės VT juostos Narbuto g. ties Žvėryno stotele, taip? O ne išsukimo į Sėlių g.
        Buvo ir tas klausimas paminėtas. Atsakymas buvo, kad ten nėra vietos tam reikalui įgyvendinti, nes spaudžia sklypų ribos. Atskyrimui guminiais borteliais reikia 0,5 metro, o norint daryt su perėja (pėstiesiems leidžiant sustoti), tai tas išauga turbūt iki kokio 1,5 metro, gal net daugiau (nežinau reikalavimų pėsčiųjų saugumui).

        Comment


          lrytas/lt 2020.06.11
          Įsiutino viešasis transportas: turi savo „A“ juostas, bet važinėja skirtomis automobiliams
          Šiuo metu Vilniuje yra net 36 kilometrai viešajam transportui skirtų juostų, daugiausia jų – judriose sostinės gatvėse. Tačiau lrytas.lt naujienų portalo skaitytojai pastebi, kad viešojo transporto vairuotojai nevengia užimti ir tų eismo juostų, kurios paliktos kitoms transporto priemonėms. (...)
          „Kiekvieną rytą Savanorių pr. Vilniuje tenka važiuoti į darbą ir, kaip ir daugelį vairuotojų, erzina lėtas eismas ir besiformuojantys kamščiai. Labiausiai stebina tai, kad juos formuoja keistai važiuojantys autobusai ir troleibusai: nors yra viešojo transporto juosta, tačiau kažkodėl ja niekas nevažiuoja“, – stebisi naujienų portalo lrytas.lt skaitytoja Agnė. Pasak jos, tai nėra vienkartinis incidentas, o nuolat pasikartojantis reiškinys.



          https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...iams-15239892/

          Comment


            Prisišauks sau bėdą. Jei išplatins A juostą iki normatyvų, o ne nutrūkstančiai ties kiekvienu šviesoforu, tai automobiliams atims ir liks po 1 juostą. Srautas panašus į Kalvarijų gatvės, tai matyt įmanomas variantas.

            Comment


              Čia gal dėl sukančiųjų į dešinę? Nes jeigu taip, tai galėtų uždrausti sukti į dešinę iš autobusų juostos ir išspręstų tokias problemas, jeigu ne čia, tai tikrai daug kur kitur.

              Comment


                Čia dėl to, kad ties perėjomis ir sankryžomis tos juostos dingsta. Tai arba visi važiuoja automobilių juosta arba, dar blogiau, apžergę abi. Ne kartą rašyta savivaldybei, nieko nedaroma.

                Comment


                  Taip kaip dabar yra tai blogai. Reiktų daryti 1A+1A ir tam tikrose vietose padaryti juostą centre posūkiams į kairę (į kiemus). O kažkur gal atkarpa ir siauros žalios juostos atsirastų.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    lrytas/lt 2020.06.11
                    Įsiutino viešasis transportas: turi savo „A“ juostas, bet važinėja skirtomis automobiliams
                    Žiūrint į nuotrauką tai autobuso juosta užstatyta policijos automobilio kuris panašu dar ir perėjoje stovi. Tai troleibusas matyt apvažiuoja policijos automobilį / įvykį

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Žiūrint į nuotrauką tai autobuso juosta užstatyta policijos automobilio kuris panašu dar ir perėjoje stovi. Tai troleibusas matyt apvažiuoja policijos automobilį / įvykį
                      Suka į kiemą greičiausiai. VT ten tikrai retai naudoja A juosta net kai ji būna laisva.

                      Comment


                        Troleibusas nenori daryti avarinių situacijų ir maltis tarp juostų, ar tie besipiktinantys norėtų, kad A juosta būtų ištisinė, ir automobiliams liktų tik viena?

                        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20200612_134006.jpg Views:	2 Size:	214,1 kB ID:	1808298

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200612_134841.jpg
Views:	738
Size:	216,2 kB
ID:	1808299
                        Paskutinis taisė Lettered; 2020.06.12, 12:49.
                        Flickr

                        Comment


                          Panašu, kad tai yra variantas. Srautas čia gal čiut čiut didesnis nei Švitrigailos g. O ten vienos juostos pakanka.

                          Comment


                            Arčiau Gerosios Vilties žiedo vienos juostos tikrai nepakanka. Vakarinio piko metu, ypač penktadieniais, ten būna kamštis iki pat Žemaitės gatvės. Siūlyčiau palikti dvi juostas link žiedo, vieną - link centro. Aišku, čia jau reiktų papildomų investicijų - perkelti tas pėsčiųjų saleles.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              dėl savanorių pr. pertvarkos tikrai pritartina, kad centro kryptimi liktų viena juosta automobiliams, ir pilna autobuso juosto.

                              bet dabartinė problema yra ir dėl to kad tos autobuso juostos ne tik kad su pertrūkiais bet ir per siauros, be to prie pat kelio augantys medžiai labai arti ir jų šakos liečiasi su važiuojančiu viešuoju transportu. todėl autobusai važiuoja apžergę juostą...

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Troleibusas nenori daryti avarinių situacijų ir maltis tarp juostų, ar tie besipiktinantys norėtų, kad A juosta būtų ištisinė, ir automobiliams liktų tik viena?

                                Click image for larger version Name:	Screenshot_20200612_134006.jpg Views:	2 Size:	214,1 kB ID:	1808298

                                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20200612_134841.jpg Views:	211 Size:	216,2 kB ID:	1808299
                                Savanorių prospekte A juosta, važiuojant link centro, išvis neatlieka savo funkcijos, o sudaro tik konfliktines situacijas. Jei norima judėti link vakarų miestuose primto susisiekimo modelio, tai reikia, ten kur yra dvi eismo juostos, vieną skirti viešąjam transportui. Tai gali padaryti tik nepopulustinės ir mokančios įtikinti visuomenę miestų valdžios, be kelininkų lobistinės įtakos.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Čia dėl to, kad ties perėjomis ir sankryžomis tos juostos dingsta. Tai arba visi važiuoja automobilių juosta arba, dar blogiau, apžergę abi. Ne kartą rašyta savivaldybei, nieko nedaroma.
                                  Ten kartais nesupratama kaip reikia elgtis KET požiūriu: troleibusas pasibaigus A juostai, važiuoja tiesiai ir patenka į juostą, kurioje ta pačia kryptimi, nekeisdamas juostos, važiuoja kitas transportas. Tačiau vienu metu jos į tą pačią juostą neįtelpa.
                                  Galima būtų traktuoti, kad čia kliūtį iš dešinės turi tarkim lengvasis, bet juk viešasis pagal A juostos pabaigos žymėjimą keičia važiavimo juostą. Išeina taip kad: troleibusas važiuoja iki A juostos pabaigos ir privalo praleisti visas transporto priemones, prieš važiuodamas toliau tiesiai. Kokia prasmė jam taip elgtis? Todėl paprasčiau jam visai nevažiuoti tokia A juosta, nei jos gale sustosti ir praleisti kitus.
                                  ​​​​Pats neretai važiuoju šia gatve ir, jei VT stovi A juostos pabaigoje, praleidžiu.
                                  Paskutinis taisė AudriusV; 2020.06.13, 14:43.

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                    Savanorių prospekte A juosta, važiuojant link centro, išvis neatlieka savo funkcijos, o sudaro tik konfliktines situacijas. Jei norima judėti link vakarų miestuose primto susisiekimo modelio, tai reikia, ten kur yra dvi eismo juostos, vieną skirti viešąjam transportui. Tai gali padaryti tik nepopulustinės ir mokančios įtikinti visuomenę miestų valdžios, be kelininkų lobistinės įtakos.
                                    Deja dažnas galvoja, kad 2 juostos su posūkiais į kiemus abiejose pusėse ir nardymas tarp sukančių yra kažkuo geriau nei viena juosta stabiliam judėjimui tiesiai. Nors Švitrigailos gatvėje katastrofos neįvyko net ir su uždraustais kairiais posūkiais. Tuo tarpu čia net nėra reikalo juos drausti, nes yra pakankamai vietos centre daryti kišenes kairiems posūkiams. Skyrus 2 juostas viešąjam, 2 juostas automobiliams ir 1 juostos pločio skiriamąją juostą saugumo salelėms bei kairiems posūkiams, eismo kokybė nenukentėtų, o saugumas dargi pakiltų.

                                    Comment


                                      Buvau surases i otmazkiumiesta pasiulyma del Savanoriu pr, ziuresim ka atsakys. Turbut kad perduota eismo skyriui ir viskas

                                      https://tvarkaumiesta.lt/problem/149550

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Buvau surases i otmazkiumiesta pasiulyma del Savanoriu pr, ziuresim ka atsakys. Turbut kad perduota eismo skyriui ir viskas

                                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/149550
                                        Reiktų dar atkreipti dėmesį į apsisukančius, kurie pasinaudotų kairio posūkio juosta. Ar tada reiktų uždrausti apsisukimą, ar užvažiuoti ant A juostos galima?

                                        Be šio pastebėjimo, daugiau pastabų neturiu, jeigu viskas gerai, duočiau 75%, kad šis pasiūlymas bus kada nors įgyvendintas, nebent sugalvos kažką gudriau ar kokį nors kompromisinį variantą.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          Reiktų dar atkreipti dėmesį į apsisukančius, kurie pasinaudotų kairio posūkio juosta. Ar tada reiktų uždrausti apsisukimą, ar užvažiuoti ant A juostos galima?
                                          A juosta paprastai yra skiriama stora ištisine linija. Jos kirtimas pagal dabartinius KET yra teisių praradimas 3 mėnesiams. Taigi ar apsisukti gali priklausys nuo automobilio sukimo kampo.

                                          O realybėje tai visi apsisukinės nes ištisinė linija lietuvoje dar turbūt niekam nėra galiojusi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X