Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    http://www.balsas.lt/naujiena/726357...mi-sviesoforai

    ...
    Planuose numatytas ir šviesoforo reguliuojamų sankryžų pertvarkymas taip, kad viešajam transportui jose stoti nereikėtų.
    ...
    Papildomais įvedamomis A juostomis važiuoti galės ne tik visuomeninio transporto autobusai ir troleibusai, bet ir privačių vežėjų mikroautobusai.Taip pat ir privatūs automobiliai, vežantys ne mažiau kaip keturis keleivius. Įdomu tai, kad viešajam transportui numatytas ir žaliosios juostos šviesoforo reguliuojamose sankryžose.
    ...
    Tarkime, Ozo g. atkarpoje nuo prekybos centro „Akropolis“ link Laisvės prospekto esančioje sankryžoje po naujo žymėjimo vietoje keturių atsiras penkios eismo juostos.
    ...

    Comment


      #42
      Kas per gatvių „permatavimas“? Ar norima pasakyti, kad dar kažkur yra rezervo dar vienai eismo juostai? Absurdas. Esmė aiški – jokių papildomų juostų nebus įrengiama, viskas apsiribos papaišymais. Lygiai kaip ir su dviračių takais.
      Lietuva visiems.

      Comment


        #43
        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        http://www.balsas.lt/naujiena/726357...mi-sviesoforai

        ...
        Planuose numatytas ir šviesoforo reguliuojamų sankryžų pertvarkymas taip, kad viešajam transportui jose stoti nereikėtų.
        ...
        Papildomais įvedamomis A juostomis važiuoti galės ne tik visuomeninio transporto autobusai ir troleibusai, bet ir privačių vežėjų mikroautobusai.Taip pat ir privatūs automobiliai, vežantys ne mažiau kaip keturis keleivius. Įdomu tai, kad viešajam transportui numatytas ir žaliosios juostos šviesoforo reguliuojamose sankryžose.
        ...
        Tarkime, Ozo g. atkarpoje nuo prekybos centro „Akropolis“ link Laisvės prospekto esančioje sankryžoje po naujo žymėjimo vietoje keturių atsiras penkios eismo juostos.
        ...
        Be atskirų šviesoforų visuomeniniam transportui, sunku tai įsivaizduoti su dabartine infrastruktūra. Iš dalies kai ką padaryti galima, bet gali didėti automobilių kamščiai.

        Comment


          #44
          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Kas per gatvių „permatavimas“? Ar norima pasakyti, kad dar kažkur yra rezervo dar vienai eismo juostai? Absurdas. Esmė aiški – jokių papildomų juostų nebus įrengiama, viskas apsiribos papaišymais. Lygiai kaip ir su dviračių takais.
          Ozo g. gatvės plotis, kur pažymėta, 17m. Jeigu eismo juostai užtenka 3m, tai laisvai galima įrengti papildomą 5 juostą viešajam transportui. Ir tai puikus pavyzdys, kaip galima nemenkinant juostų skaičiaus mašinoms tiesiog įvesti papildomas juostas viešajam.

          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Be atskirų šviesoforų visuomeniniam transportui, sunku tai įsivaizduoti su dabartine infrastruktūra. Iš dalies kai ką padaryti galima, bet gali didėti automobilių kamščiai.
          Bent per pristatymą, tai buvo minėta posūkiai į dešinę pusę be laukimo prie šviesoforų. T.y. apie važiavimą tiesiai vien tik VT neteko girdėt.

          Comment


            #45
            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            per pristatymą, tai buvo minėta posūkiai į dešinę pusę be laukimo prie šviesoforų. T.y. apie važiavimą tiesiai vien tik VT neteko girdėt.
            Kokiu būdu tai bus padaryta?

            Comment


              #46
              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Kokiu būdu tai bus padaryta?
              Nežinau, nesakė

              Beje, o kodėl negalima būtų padaryti automatinio šviesoforų žalios šviesos įsijungimo tuo metu, kai artėja transporto priemonė?

              Comment


                #47
                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Be atskirų šviesoforų visuomeniniam transportui, sunku tai įsivaizduoti su dabartine infrastruktūra. Iš dalies kai ką padaryti galima, bet gali didėti automobilių kamščiai.
                "... Įdomu, kad viešajam transportui numatytos ir žaliosios juostos šviesoforo reguliuojamose sankryžose.
                ..."


                kas tos "žaliosios juostos"?

                Comment


                  #48
                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                  "... Įdomu, kad viešajam transportui numatytos ir žaliosios juostos šviesoforo reguliuojamose sankryžose.
                  ..."


                  kas tos "žaliosios juostos"?
                  Kaip yra dabar žalieji koridoriai visam transportui. Manau kažkas tokio.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Kaip yra dabar žalieji koridoriai visam transportui. Manau kažkas tokio.
                    Tai gal ir neblogai? privažiuoja prie sankryžos autobusas perjungia žalia sau o pravažiavęs išjungia

                    Comment


                      #50
                      Manau jokių stebuklų čia nereikia tikėtis. Po visais tais "žalių juostų" terminais tikriausiai slepiasi jau skelbti gatvių platinimai ir A juostų įrengimai. Pvz. Žirmūnų g. automobilių spūstis dažnai stovi nuo sankryžos su Minties g. iki Minties st. Kaip jau skelbta ten bus įrengta A juosta nuo stotelės iki sankryžos ir taip viešasis transportas galės "žaliaja juosta" nestovėdamas pasukti dešinėn, nes sankryžoje yra ir rodyklė. Panašiai ir su Ozo g. link Kalvarijų g.

                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                      Tai gal ir neblogai? privažiuoja prie sankryžos autobusas perjungia žalia sau o pravažiavęs išjungia
                      Sunkiai realizuojamas sprendinys. Autobusas norėdamas pravažiuoti, turės įjungęs žalią praleisti ir visą kitą transportą, kuris tuo metu važiuoja ta pačia kryptimi. Jeigu VT eismas gatvėje pakankamai intensyvus, tokiu atveju išeis, kad šalutinėse gatvėse visada degs raudonas signalas, o pagrindinėje visada žalias, nes pastoviai reikės praleisti kažkokią VT transporto priemonę. Toks dalykas iš esmės reikalingas būtų tik ten, kur būtų atskiri šviesoforai viešajam transportui.
                      Paskutinis taisė sleader; 2013.04.05, 12:23.

                      Comment


                        #51
                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Pvz. Žirmūnų g. automobilių spūstis dažnai stovi nuo sankryžos su Minties g. iki Minties st. Kaip jau skelbta ten bus įrengta A juosta nuo stotelės iki sankryžos ir taip viešasis transportas galės "žaliaja juosta" nestovėdamas pasukti dešinėn, nes sankryžoje yra ir rodyklė. Panašiai ir su Ozo g. link Kalvarijų g.
                        Neretai ten transporto eilės būna kur kas ilgesnės, prasitęsia vos ne iki "Tuskulėnų rimties parkas" stotelės. Ir didžioji dalis transporto srauto yra būtent tolyn Žirmūnų gatve, į Šilo tiltą srautas tikrai nedidelis... Troleibusams ir autobusams šioje stotelėje - bent jau mano nuomone, atleiskit, jei aš neteisus -kenkia įvaža - palyginkime su prieš tai esančia "Tuskulėnų rimties parkas" stotele, kur iš jos išvažiuoja be problemų, nes stotelė yra tiesiog pirmojoje juostoje - o čia vairuotojams tenka laukti malonės (ar tiksliau gan rizikingai užlindinėti), kad galėtų iš stotelės išvažiuoti.
                        Va jei įrengtų papildomą juostą VT tarp "Šiaurės miestelis" ir Minties stotelių, leidžiantis nuo kalno žemyn - jau susitaupytų kelios minutės laiko.

                        O dėl "žalios bangos" VT... jei teisingai pamenu, prieš įrenginėjant mieste išgirtąją šviesoforų sistemą, buvo kalama, kad spec. tarnybų transporto ir VT priemonėse bus specialūs pulteliai, kurie jiems padės žalio šviesoforo signalo sulaukti rečiau... bet tie pulteliai kažkur nunyko
                        Už Vilnių be tramvajų!

                        Comment


                          #52
                          Ženevoje "A" juostoms būna specialūs viešojo transporto šviesoforai. Toks apvalus oranžinis dalykas, kai mirksi, tai reiškia, kad autobusui "žalia". Visiems kitiems dega raudona, o autobusui ar tramvajui ima mirksėti. Vienas iš populiaresnių variantų - jeigu iki sankryžos yra "A" juosta, o už sankryžos nebėra, tai pirmiausiai leidžia važiuoti būtent autobusui, o lengvosios mašinos gauna vilktis iš paskos. Dar padeda susitvarkyti, kai dėl vietos stokos kažkokią atkarpą dalinasi ir tramvajai, ir automobiliai (čia tiems, kam Pylimo gatvėje prie kažkokio namo niekaip netilps bėgiai ir gatvė). Spėju, kad be eismo taisyklių pakeitimo (Seime?) tokios naujovės neįdiegsi.

                          Comment


                            #53
                            Ukmergės gatvės platinimo darbai beveik baigti. Naujoji "A juosta" - manau, nesuklysiu teigdamas, jog ja švilps greitieji autobusai - užgimė

                            Ties "Audi" centru - buvusi greitėjimo juostos pabaiga:


                            Ties "Promo" prekybos centru:


                            Ties "Lozoraičio" stotele - pagaliau ji nebe pirmojoje eismo juostoje:

                            Čia šviesoforą kažkaip sugebėjo patraukti į šalį.

                            Gaila, tik kad anksčiau įkeltoje schemoje raudonai pažymėta vieta taip ir liks siauriausia - pasitaupė perkelti kelis stulpus ir šviesoforą dešinėje (o gal nesutarė su stovėjimo aikštelės savininkais?):


                            Eismo juostų "lūžis" bus pačioje sankryžoje - čia dar geriau matosi:


                            Ta pati sankryža iš priešingos pusės:


                            Praplatino kiek galėjo nejudindami šviesoforų:

                            Comment


                              #54
                              Parašė aRa Rodyti pranešimą
                              Eismo juostų "lūžis" bus pačioje sankryžoje - čia dar geriau matosi:
                              Atvaizdas
                              Negu tokią nesąmonę ir paliks? Niekaip negali tos Ukmergės gatvės sutvarkyti, kam tos A juostos, jei palikti tokie kakleliai.
                              Flickr

                              Comment


                                #55
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Negu tokią nesąmonę ir paliks? Niekaip negali tos Ukmergės gatvės sutvarkyti, kam tos A juostos, jei palikti tokie kakleliai.
                                Gal cia bandys 3 juostas ipaisyti?!.. Pagal mane nu niekaip ten netilps, nors ir gabaliuka nuo saugumo saleles "nukando"...

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
                                  Gal cia bandys 3 juostas ipaisyti?!.. Pagal mane nu niekaip ten netilps, nors ir gabaliuka nuo saugumo saleles "nukando"...
                                  Metrą nuo salelės, dar pusmetrį nuo šaligatvio, dar paims nuo kitų juostų po pusmetrį ir bus trečia juosta. Tilps. Bet jei dešinėje važiuos autobusas, o kairėje kokia fūra, tai aš į tarpą nelysiu

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Metrą nuo salelės, dar pusmetrį nuo šaligatvio, dar paims nuo kitų juostų po pusmetrį ir bus trečia juosta. Tilps. Bet jei dešinėje važiuos autobusas, o kairėje kokia fūra, tai aš į tarpą nelysiu
                                    Siaip pagal ideja ten turetu skirti po 3m kiekvienai juostai. Nemanau jog po tiek iseis... Arba darys susiaurejima: A + 1 juosta

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
                                      Siaip pagal ideja ten turetu skirti po 3m kiekvienai juostai. Nemanau jog po tiek iseis... Arba darys susiaurejima: A + 1 juosta
                                      Panašu, kad A juosta tiesiog baigsis prieš pat sankryžą ir autobusai turės pasidalinti įvažiavimą į ją su pirma juosta važiuojančiais, kaip, pavyzdžiui, iš Lukiškių gatvės įsukant ant Geležinio Vilko tilto.
                                      Nes trys juostos čia tikrai netilps. Nebent planuotojai tuo įtikins juostų paišytojus... Belieka truputį palaukti

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                        Praplatino kiek galėjo nejudindami šviesoforų:
                                        Atvaizdas
                                        Nes trys juostos čia tikrai netilps. Nebent planuotojai tuo įtikins juostų paišytojus... Belieka truputį palaukti
                                        Pamatavau (pėdomis) Siauriausioje vietoje tarp šaligatvio ir salelės gaunasi daugmaž 7,40 metro (na, gal bus ir 7,5). Įdomu, kiek juostų įpaišys.

                                        Beje, salelę už sankryžos (link miesto, šioje nuotraukoje – dešinėje) "perstūmė" į priešingos krypties, t.y. kairiojo posūkio nuo centro, juostą.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                          Pamatavau (pėdomis) Siauriausioje vietoje tarp šaligatvio ir salelės gaunasi daugmaž 7,40 metro (na, gal bus ir 7,5). Įdomu, kiek juostų įpaišys.

                                          Beje, salelę už sankryžos (link miesto, šioje nuotraukoje – dešinėje) "perstūmė" į priešingos krypties, t.y. kairiojo posūkio nuo centro, juostą.
                                          3 juostoms jokių šansų, pagal STR gatvės juostos plotis turi būti minimum 3.25 m. O jeigu su tolima perspektyva į greito eismo gatvę, tai reiktų ir visų 3.75 m.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X