Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Mažins gatvių pralaidumą.
    Per visą gatvę bus vos kelios vietos, kur pirma juosta panaudojama daugiau, nei posūkiams į šalutines gatveles ir teritorijas. Nieko ten nesumažės.

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      A juostų žemėlapis "suprojektuotos", "projektuojamos" bei "perspektyvinės"

      Projektuojamos ir maža dalis suprojektuotų:

      Kalvarijų g. (tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g.) abipusė.

      Kalvarijų g. (tarp Žalgirio ir Lukšio g. iki esamos juostos) šiaurės kryptimi.

      Kareivių g. (tarp Žirmūnų g ir Kalvarijų g.) vakarų kryptimi.

      Ozo g. (tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.) rytų kryptimi.

      Narbuto g. (tarp Laisvės pr. ir kažkodėl Erelių g. [projekte tik iki Narbuto stotelės rytų kryptimi]) abipusė.

      Kitos kelios atkarpos pažymėtos kaip perspektyvinės iki 2023m. (Šeimyniškių, prie Žaliojo tilto, Pilaitės pr. ties aplinkkelio viaduku, Buvydiškių, Kudirkos g.)

      Šaltinis: maps.vilnius.lt/transportas
      Pasitarime buvo nutarta 11 prioritetinių vietų vykdyti. Terminas nurodytas nebuvo.

      Comment


        Keista ir kartu gaila, kad Šeimyniškių gatvėje A juosta nurodyta kaip perspektyvinė. Juk jau yra projektas platinimui tarp Rinktinės ir Raitininkų gatvių būtent A juostai. Ten kyla labai dideli kamščiai abiejomis kryptimis, 4G vėlavimai kartais siekia iki 20 minučių.
        Už dviračius ir troleibusus!

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą

          Mažins gatvių pralaidumą.
          užtat didins VT pralaidumą

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Jei platina Narbuto pradžioje (viršuje), tai platins ir apačioje. Juk kalno apačioj didžiausias transporto užsikimšimas.
            Kai skelbė dviračių takų projektą, planas buvo platinti tik iki stotelės. Jokių kalbų apie A juostą žemiau apskritai nebuvo.

            Comment


              Jei bus karantinas, tai gal nesinaudoti VT geriau negaudyti ligų. Sumažejus eismui ir kol kas niekur nėra kamščių.
              Bet čia ne tema apie VT privalumus.
              Šių siaurinimų tikslas yra daryti dirbtinius kamščius vien dėl vad. "darniojo nejudumo". Pasekmės pasimatys, kai sugrįš normalūs laikai.

              Comment

              Working...
              X