Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kurioje vietoje Ozo gatvėje planuojama ta A juosta ? Neteko matyt brėžinių

    Comment


      Nuo Akropolio sankryžos link Buivydiškių g.: https://vilnius.lt/wp-content/upload...72-PP-byla.pdf

      Comment


        Parašė tajus3 Rodyti pranešimą

        Labiausiai reikalinga A juosta Kalvarijų g, abiejose pusėse esamos juostos sąskaita. Tikiuosi nepritrūks kiaušų įrengti.
        A juostas tikslinga įrenginėti tik platinant
        Kalvarijų gatvėje ir taip po darbo dideli kamščiai važiuojant iš centro link Žalgirio g. sankryžos. Niekas nelaimės nuo dirbtinio didesnių kamščių darymo.
        ​​​​​

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          A juostas tikslinga įrenginėti tik platinant
          Kalvarijų gatvėje ir taip po darbo dideli kamščiai važiuojant iš centro link Žalgirio g. sankryžos. Niekas nelaimės nuo dirbtinio didesnių kamščių darymo.
          ​​​​​
          Kaip tai niekas? VT keleiviai laimės. Automobilių vairuotojai visada gali rinktis miesto greitkelį - Geležinio Vilko gatvę. Pamatysit, įrengs tas juostas ir jokios pasaulio pabaigos nebus. Kamščiai ne dėl juostų trūkumo ir kai eismas piko metu stovi visose aplinkinėse gatvėse, tai koks skirtumas kiek tų juostų. Su daugiau juostų gatvė pasidaro didesne stovėjimo aikštele ir tiek. Kitas dalykas jeigu Kalvarijų gatvėje nebūtų šviesoforų ir ji pereitų į greitkelį bet taip nėra.

          O dėl A juosto Ozo gatvėje, tai man rodos turima omeny ne tą vietą iš rekonstrukcijos, kurios tikrai šiais metais nepadarys, o atkarpa nuo Akropolio sankryžos iki Licėjaus

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            A juostas tikslinga įrenginėti tik platinant
            Kalvarijų gatvėje ir taip po darbo dideli kamščiai važiuojant iš centro link Žalgirio g. sankryžos. Niekas nelaimės nuo dirbtinio didesnių kamščių darymo.
            ​​​​​
            Automobiliai taip taip sėdi kamštyje.
            Nelabai yra vietos platinimui ten, o laimėtų važiuojantys VT, pvz. žaliojo tilto stotelėje piko metu vien į vieną pusę pravažiuoja apie 70 autobusų/troleibusų, tai absurdas, jog tokioje intesyvioje VT atkarpoje dar nepadarytos A juostos.
            Flickr

            Comment


              Kalvarijų gatvė atrodo kaip didžiausias butelio kaklelis VT, o pagal automobilistų įgeidžius nėra kaip platinti, o kažkaip gerint VT pralaidumą reiktų.

              Įdomu ar bus fizinis koks nors atskyrimas kaip padarė Ukmergės g. Kol kas vertinu pozityviai šią idėją, aiškiai atsiskiria kas yra kas, mažiau šansų pažeidinėti taisykles.

              Comment


                Kalvarijų g. telpa 2A+2 juostos, kalbant apie siauriausią jos dalį?

                Comment


                  Tikiuosi kad klystu bet labai abejoju ar išdrįs Kalvarijų gatvėje įkišti A juostas, gal kažkada, bet ne šiais metais.

                  Comment


                    Visi ~9km. A juostų turėtų atsirasti kitamet.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      A juostas tikslinga įrenginėti tik platinant
                      Kalvarijų gatvėje ir taip po darbo dideli kamščiai važiuojant iš centro link Žalgirio g. sankryžos. Niekas nelaimės nuo dirbtinio didesnių kamščių darymo.
                      ​​​​​
                      Visiškai nesutinku. Kalvarijų gatvė turi būti kaip įmanoma siauresnė, kad būtų patogi pėstiesiems prieiti prie tokios VT arterijos. Kadangi didelis VT eismas eina šia arterija būtina, kad jis turėtų pirmenybe vienišų automobilistų atžvilgiu.

                      Įrengus A juostas esamų automobilių juostų atžvilgių išloš beveik visi (98-99%). Pagrindinės priežastys:
                      1) Dideliems kiekiams VT besinaudojančių žmonių bus patogiau ir greičiau patekti į centrą
                      2) Sumažės automobilių eismas - mažiau triukšmo ir taršos aplink Kalvarijų gatvę, garantuotai susidarys daugiau vietų kurtis smulkiam verslui apie Kalvarijų gatvę dėl didesnio pėsčiųjų eismo.
                      3) Daugiau automobilistų persėstų į VT - mažesni kamščiai likusiems, kurie būtinai turi važiuoti automobiliu.

                      Esu įsitikinęs, kad būtent šis sprendimas, na ir galu gale visoje Kalvarijų gatvėję turėti atskirą A juostą bei susiaurintą gatvę iki 2A + 2 automobilių juostos turėtų itin didelę teigiamą įtaką miestui.

                      Comment


                        Kurioje Kalvarijų gatvės atkarpoje planuojama daryti A juostą?
                        Už dviračius ir troleibusus!

                        Comment


                          Man neseniai, į prašymą atnaujinti ženklinimą Kalvarijų g., buvo atsakyta, kad rengiamas planas A juostų įvedimui gatvėje, tada ir bus atnaujintas ženklinimas. Tad, panašu, išties planuoja dvi juostas skirti A. Būtų labai gerai.

                          Comment


                            Teliko kazkaip uztikrint kad A juostomis ten niekas nevaziuotu...

                            Comment


                              Dar trūksta A juostos iki oro uosto, kažkur nuo Naujininkų stotelės iki oro usoto. Ten kartais tenka autobusams pastovėti. Vietos ten yra pakankamai nuo ir tiems patiems lektuvams leistis. Na ir prestižo reikalas.

                              Comment


                                Minėta, kad A juostos pažeidėjus fiksuojančios kameroms ruošiami pirkimai ir tikimasi metų gale šiuos įsigyti.

                                Comment


                                  Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                  Visi ~9km. A juostų turėtų atsirasti kitamet.
                                  Ar kur nors yra informacija, kur tie 9 km A juostų atsiras?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Nelabai suprantu kodėl negalima įrengti sekcijos į dešinę, vietose, kur yra autobusų juosta vedanti tiesiai. Minėta, kad to neleidžia taisyklės.

                                    Tačiau Vilniuje Goštauto g. yra net 2 tokios vietos, tik su sekcija į kairę (jose galima važiuoti ir tiesiai, o šviesoforų signalai gali degti atskirai). Vietos yra šalia Žvėryno tilto ir šalia Vasario 16-osios g.

                                    Nejaugi nepavyktų suderinti atskiros sekcijos į dešinę kartu su naujuoju pralaidumu, kai pagrindinis žalias be rodyklių (siekiant sumažinti tikimybę, kad VT bluokuos posūkį, bei sukantys blokuos VT važiavimą tiesiai)

                                    Comment


                                      Du klausimai, kodėl vienoje temoje sudėti du vienas kitam prieštaraujantys dalykai: [VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje. Juk visiems aišku, kad A juostos mažina kamščius.

                                      Kitas, kur Romas, kai jo reikia? Sveikatos temoje kai kurie veikėjai pasitelkdami fake news tik skatina visuomenės paniką.

                                      Comment


                                        Labas rytas, ši tema tokiu pavadinimu veikia nuo 2013 metų.
                                        ​​​​​
                                        ​​​Kai dėl "A" juostų atsirado kamščiai, atsirado poreikis šiai temai.

                                        Paprastas dalykas - jei gatvės siaurinamos perpus, tai kamščiai didėja. Fizikos dėsniai galioja ir čia.
                                        Niekas neprieštarauja, jei praplatinus gatves ar esant pakankamai vietos (pvz., yra 3 juostos) įrengiamos "A" juostos.

                                        Apie tai pridiskutuota jau 27 puslapiai.
                                        Gerų tolesnių diskusijų.

                                        Comment


                                          Skaitant Romo pasisakymą kažkiek apima svetimos gėdos jausmas.

                                          Fizika paprasta - tam kad visi sutilptų reik pusė Vilniaus namų griaut ir platint gatves iki 8 eismo juostų min. Kamščiai turėtų dingti.

                                          Temos pavadinimas aišku tendencingas ir subjektyvus. Jei būtų metro tai nebūtų A juostų. Bet nėra.

                                          Vienas autobusas perveža dešimtis kartų daugiau keleivių nei 1 automobilis. Matematika paprasta. Nenori kamščio - sėdi į autiką.

                                          Tai miesto transportas. Automobilis tinka ten kur nekursuoja viešasis. Realiai nereik didelio IQ kad tai suprast


                                          Comment

                                          Working...
                                          X