Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Visos kitos atkarpos, mano galva, parinktos neblogai, bet įdomu, kas per 6 mėn rekonstruos kalvarijų g atkarpą tarp tauragnų st ir pramogų arenos ir už kokius pinigus.
    6 mėn.? Ar ne per daug? "Stebuklingų" greitųjų maršrutų paleidimas numatomas jau po 3 mėnesių.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      #22
      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Kalvarijų gatvėje Santariškių kyptimi A juostos reikėtų tik tarp sankryžos su Žalgirio gatve ir sankryžos su Ozo/Kareivių gatvėmis. Dar viena probleminė atkarpėlė yra tarp Žaliojo tilto ir Konstitucijos pr., bet ten nėra kur A juostos įkišti. Nuo Pramogų arenos iki Santariškių kamščių ir taip nebūna. Centro kryptimi A juosta irgi reikalinga nebent atkarpoje tarp Pramogų arenos ir Žalgirio stotelių. Tarp J. Kazlausko ir Pramogų arenos stotelių A juosta yra ir dabar, tik reikėtų uždrausti dešinyjį posūkį iš Kalvarijų g. į Ozo g. (link Akropolio). Vairuotojams yra alternatyva- V. Gerulaičio g. Tik įdomu, ar sankryža prie Licėjaus netaptų dėl to problemine?
      kodėl tavo galvoje įstrigę, jog A juosta turi būti TRŪKI ?? jeigu jie ketina vadinti tuos mašrutus greitaisiais, tai ne dėl to, kad jų vid. greitis padidės 1 km, o per visą maršrutą iš esmės turėtų 'praskrist'

      Comment


        #23
        Parašė copper Rodyti pranešimą
        Tarkime, vairuotojai sako - gerai patenkinti mes tokia tvarka ir kas antras vairuotojas ateina į VT stotelė važiuoti į darbą. Jau ir šiuo metu piko metu autobuse ar troleibuse reikia stovėti susispaudus, tai kas būtų jei dar tokia didelė dalis žmonių ateis važiuoti VT? Važiuos kaip laukiniai ant veidrodėlių pasikabinę ir ant stogų susėdę?
        Prieš priimant tokius drastiškus sprendimus pirmiausiai reiktų sudaryti alternatyvą, o dabar tikriausiai jau rugpjūčio mėnesį nutrins tas linijas
        Būtent!
        Priedo, kiek suprantu, bus atsisakoma kone pusės troleibusų. Ar mes, "automobilistai", sulįsime į greituosius autobusus, jeigu ir taip rytais reikia praleisti kelis T16, kol įlipi.
        Be to, jokios P+R sistemos kol kas net nesišviečia.

        Comment


          #24
          Parašė Andrys Rodyti pranešimą
          kodėl tavo galvoje įstrigę, jog A juosta turi būti TRŪKI ?? jeigu jie ketina vadinti tuos mašrutus greitaisiais, tai ne dėl to, kad jų vid. greitis padidės 1 km, o per visą maršrutą iš esmės turėtų 'praskrist'
          Praskristi jie nepraskris, o visas kitas greičiau judantis transportas neriboja viešojo transporto judėjimo bendrose eismo juostose. Tuomet kam reikalingos išlaidos juostų įrengimui ir priežiūrai, jei jos nesuteiks jokios papildomos, apčiuopiamos naudos.

          Comment


            #25
            Tos linijos visgi, ką besakytų žmonės, kažkiek pagerins VT. Visgi viešasis transportas tūri turėti prioritetą kiekviename mieste.

            Tačiau labai svarbu kurti ir plėsti P+R ir B+R sistemas. Iš žiniasklaidos "trupinių" buvo kalbama apie jų plėtra irgi.

            Comment


              #26
              P+R sistema yra mažai naudinga Vilniui. Ji reikalinga tik iš priemiesčių atvykstantiems. Mieste nėra kur važiuoti automobiliu ir persėdinėti į VT. Arti centro įrenginėti P+R nėra kur ir nėra absoliučiai jokios prasmės, nes atstumai per maži važiuoti VT. P+R parkingai turi būti miesto pakraščiuose. Iš esmės priemiesčių gyventojų ar netgi iš tolimesnių rajono miestelių atvykimą reikia spręsti reformuojant priemiestinį susisiekimą, o ne masiškai statant miestui parkingus su persėdimu. Bet priemiestinio susisiekimo gerinimas tai ne vien tik miesto reikalas.
              Kas dėl A juostų, tai iš to, kas bus iki liepos padaryta, tėra tik menkniekis, daugeliu atvejų neduosiantis jokios naudos. Įrengiant A juosta jų plotis turi būti ne mažesnis nei 3 m. Daug kur dabar jos yra vos 2,5-2,7 m pločio ir VT netelpa į jas. Bet daug kur jų platesnių neįmanoma įrengti neplatinant gatvės. Šulinių dangčiai prie gatvės krašto yra milžiniška problema, kuri riboja greitį ir gadina VT priemones. Parkavimas ant šaligatvio gatvėse, kur yra A juosta, turi būti uždraustas. Bet koks parkavimas gatvės pakraštyje ar ant šaligatvio turi būti uždraustas visose gatvėse, kuriomis vyksta intensyvus VT eismas, nors ir nėra A juostų. Ką čia šnekėti, kai pačiame Vilniaus cente, Jogailos gatvėje kartais negali prasilenkti du priešpriešiais važiuojantys mikroautobusai... Nors pusė gatvės yra A juosta (link Gedimino pr.).

              Comment


                #27
                Manau, temą reikėtų „perkvalifikuoti“ apskritai A juostoms Lietuvoje, nes yra apie ką padiskutuot ne vien tik Vilniuje.

                Comment


                  #28
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  P+R sistema yra mažai naudinga Vilniui. Ji reikalinga tik iš priemiesčių atvykstantiems. Mieste nėra kur važiuoti automobiliu ir persėdinėti į VT. Arti centro įrenginėti P+R nėra kur ir nėra absoliučiai jokios prasmės, nes atstumai per maži važiuoti VT. P+R parkingai turi būti miesto pakraščiuose. Iš esmės priemiesčių gyventojų ar netgi iš tolimesnių rajono miestelių atvykimą reikia spręsti reformuojant priemiestinį susisiekimą, o ne masiškai statant miestui parkingus su persėdimu. Bet priemiestinio susisiekimo gerinimas tai ne vien tik miesto reikalas.
                  Kas dėl A juostų, tai iš to, kas bus iki liepos padaryta, tėra tik menkniekis, daugeliu atvejų neduosiantis jokios naudos. Įrengiant A juosta jų plotis turi būti ne mažesnis nei 3 m. Daug kur dabar jos yra vos 2,5-2,7 m pločio ir VT netelpa į jas. Bet daug kur jų platesnių neįmanoma įrengti neplatinant gatvės. Šulinių dangčiai prie gatvės krašto yra milžiniška problema, kuri riboja greitį ir gadina VT priemones. Parkavimas ant šaligatvio gatvėse, kur yra A juosta, turi būti uždraustas. Bet koks parkavimas gatvės pakraštyje ar ant šaligatvio turi būti uždraustas visose gatvėse, kuriomis vyksta intensyvus VT eismas, nors ir nėra A juostų. Ką čia šnekėti, kai pačiame Vilniaus cente, Jogailos gatvėje kartais negali prasilenkti du priešpriešiais važiuojantys mikroautobusai... Nors pusė gatvės yra A juosta (link Gedimino pr.).
                  Visiškai sutinku dėl P+R sistemos.
                  Pagal esamus žemėlapius su galimais P+R parkingais - jie prie įvažiavimu į miestą.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Visiškai sutinku dėl P+R sistemos.
                    Pagal esamus žemėlapius su galimais P+R parkingais - jie prie įvažiavimu į miestą.
                    Kas iš to? Jei per 20 metų miestas sugebėjo pastatyti vos vieną parkingą - Gedimino prospekte

                    Comment


                      #30
                      Parašė Andrys Rodyti pranešimą
                      kodėl tavo galvoje įstrigę, jog A juosta turi būti TRŪKI ?? jeigu jie ketina vadinti tuos mašrutus greitaisiais, tai ne dėl to, kad jų vid. greitis padidės 1 km, o per visą maršrutą iš esmės turėtų 'praskrist'
                      Esmė tame, jog A juostos nereikalingos ten, kur nebūna kamščių, nes tuomet jos neduos jokios naudos.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        #31
                        Cha, o visi pamiršoMe, kad A juosta galima važiuoti su automobiliu, jeigu keleivių 4+??!!! Bet šios tvarkos niekas nepaisys ir visas VT kukuos: Ačiū VMS!
                        Už dviračius ir troleibusus!

                        Comment


                          #32
                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Cha, o visi pamiršoMe, kad A juosta galima važiuoti su automobiliu, jeigu keleivių 4+??!!! Bet šios tvarkos niekas nepaisys ir visas VT kukuos: Ačiū VMS!
                          Yra tokia istaiga, kuri pareguliuos kas važiuos A juostom o kas ne. Ta istaiga isikurusi Giraitės g.

                          Comment


                            #33
                            Kalbant apie "A juostas", visada iškyla teiginys, kad pas mus prilenda į A juostas mašinų, "mentalitetas" netoks, arba kad policija turėtų labiau gaudyti pažeidėjus, ir panašiai.

                            Va jums pavyzdys elementarios techninės priemonės, kuri staigiai sureguliuoja "mentalitetą" ir jokios policijos nereikia:


                            Duobės plotis - siauresnė negu tarpas tarp autobuso ratų, bet platesnė negu lengvojo automobilio. Gylys - pakankamas (iš akies, gal koks 30 cm), kad norinčių forsuoti šią duobę nebūtų
                            Paskutinis taisė c2h5oh; 2013.03.26, 19:08.

                            Comment


                              #34
                              /\ Begalėtų tik išrinktieji su Hummeriais važinėti

                              Comment


                                #35
                                Nelabai įsivaizduoju tokio dalyko kokioje Geležinio vilko gatvėje.. kai verstųsi koks sedanas, tai ne kažkas beliktų iš jo..

                                Comment


                                  #36
                                  Labai jau radikalus sprendimas ir iš esmės tinkamas tik blokuoti pravažiavimus (kaip ir pavyzdyje), bet netinkamas viešojo transporto juostoms. Tikriausiai pats "draugiškiausias", pigiausias ir greičiausiai įrengiamas sprendinys:

                                  T.y. įrengti greičio slopinimo kalnelius grupėmis kas kelis šimtus metrų (juostos pradžioje, pasibaigus greitėjimo juostai ir pan.), vienoje grupėje įrengiant po 3-4 segmentus. Kalneliai turi būti siauresni nei atstumas tarp vienos ašies ratų autobusuose ir troleibusuose. Tik kadangi savo krašte ilgą laiko tarpą turime sniego, toks sprendinys problematiškas dėl sniego valymo. Ir aišku kitas dalykas, kad nebelieka normalios galimybės tokia juosta naudotis taksi ir visokiems 4+.

                                  Comment


                                    #37
                                    Vienas iš brangesnių variantų:

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Nelabai įsivaizduoju tokio dalyko kokioje Geležinio vilko gatvėje.. kai verstųsi koks sedanas, tai ne kažkas beliktų iš jo..
                                      Tokios priemonės, aišku, galimos tik tose A juostose, kurios fiziškai atskirtos nuo paprasto eismo. Vilniuje tokių juostų nėra.

                                      Prisiminiau dar vieną dalyką, kuris yra labai blogas esamose Vilniaus A juostose. Tai yra visiškai neapgalvotas eismo iš šoninių gatvių įsiliejimas. Paprastai būna nupiešta šitaip - mašina iš šoninės gatvės pirmiausia įvažiuoja į pagrindinę gatvę (greitėjimo juostą), o tuomet turi rikiuotis per dvi juostas, kertant A juostą, į pagrindinį eismą. Jeigu pagrindinėje gatvėje kamštis, vairuotojui lieka dvi galimybės:
                                      1) įvažiuoti į A juostą ir joje stovėti, laukiant kol pavyks įsisprausti. Autobusai irgi turi laukti - nes juosta blokuota.
                                      2) važiuoti A juosta toliau, ieškant galimybės įsisprausti
                                      Paprastai visi renkasi 2 variantą, ir mirksėdami posūkiu važiuoja A juosta.

                                      Šitoks susikirtimas su šoniniu eismu turėtų būti išspręstas kitaip. Tik dažų ir teptuko (vienintelės dabar naudojamos A juostų įrengimo priemonės) tam turbūt nepakaktų.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                        Vienas iš brangesnių variantų:

                                        Atvaizdas
                                        Šitas A juostos variantas gal patenkintų tramvajaus mylėtojus?

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Tokios priemonės, aišku, galimos tik tose A juostose, kurios fiziškai atskirtos nuo paprasto eismo. Vilniuje tokių juostų nėra.

                                          Prisiminiau dar vieną dalyką, kuris yra labai blogas esamose Vilniaus A juostose. Tai yra visiškai neapgalvotas eismo iš šoninių gatvių įsiliejimas. Paprastai būna nupiešta šitaip - mašina iš šoninės gatvės pirmiausia įvažiuoja į pagrindinę gatvę (greitėjimo juostą), o tuomet turi rikiuotis per dvi juostas, kertant A juostą, į pagrindinį eismą. Jeigu pagrindinėje gatvėje kamštis, vairuotojui lieka dvi galimybės:
                                          1) įvažiuoti į A juostą ir joje stovėti, laukiant kol pavyks įsisprausti. Autobusai irgi turi laukti - nes juosta blokuota.
                                          2) važiuoti A juosta toliau, ieškant galimybės įsisprausti
                                          Paprastai visi renkasi 2 variantą, ir mirksėdami posūkiu važiuoja A juosta.

                                          Šitoks susikirtimas su šoniniu eismu turėtų būti išspręstas kitaip. Tik dažų ir teptuko (vienintelės dabar naudojamos A juostų įrengimo priemonės) tam turbūt nepakaktų.
                                          Aš tai palieku tarpą, kad autobusai pravažiuotų, o kai kamštis pajuda, tada ir aš pajudu bandydamas įsipaišyti į eismą. Svarbu eismo kultūra, kad niekas neblokuotų autobusų eismo, taip pat, kad ir iš karto norintys įsipaišyti būtų įleisti. Beabejo tokių, kurie varo A juosta ir tik prieš pat sankryžą lenda į bendrą eismą, nesinori praleisti, nors jie ir blokuoja autobusus.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X