Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ten kišenės nelabai reikia, mažai naudojama stotelė (jei čia kalba apie kitoje Laisvės pr. pusėje nuo Mados).

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Ten kišenės nelabai reikia, mažai naudojama stotelė (jei čia kalba apie kitoje Laisvės pr. pusėje nuo Mados).
      O tai tas "mažai naudojama" pasireiškia tuo, kad stoja tik kas dešimtas troleibusas, todėl eismas nesistabdo?

      Comment


        Pasireiškia tuo, kad:
        ten labai mažai keleivių, todėl trumpai stojama,
        nestoja greitieji autobusai.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Pasireiškia tuo, kad:
          ten labai mažai keleivių, todėl trumpai stojama,
          nestoja greitieji autobusai.
          Bet nėra A juostos ir būna užsikimšę nuo kalniuko iki už Mados, kur vėl yra A juosta.

          Comment


            Ar užsikimšę tik dėl VT? Man atrodo, kad dėl šviesoforų.

            Comment


              Jeigu bus kišenė, bet nebus A juostos, tai niekas nevažiuos į tą kišenę, nes bijos užleisti vietą kamštyje. Tokia situacija matoma krūvoje kitų miesto vietų.

              Comment


                T formos sankryžose reikia atskirtos juostos, kuria VT galėtų važiuoti be sustojimo prie šviesoforo. Pamenu, buvo tokia numatyta Laisvės - Justiniškių sankryžoje, bet kažkaip viskas ir liko kalbomis. Čia dar viena vieta, kur to reiktų, kaip ir Kalvarijų- Baltupių ir krūvoje kitų sankryžų.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Ar užsikimšę tik dėl VT? Man atrodo, kad dėl šviesoforų.
                  Pagrindinėse gatvėse A juosta turi būti ištisinė, o ne kas 200m atsirasti, po to dingti ir t.t. be jokios logikos. Tik tada, kai VVT važiuos greičiau, galima tikėtis ir didesnio keleivių dėmesio.
                  Kitaip gaunasi kaip anekdote, išmoksi plaukti, tada įleisime vandens.

                  Comment


                    Antrą kartą po poros metų vėl užvažiavau dėl A juostos ir kišenės stotelei nebuvimo Laisvės pr. nuo Rygos pusės iki už Mados. Seniau atmetė maždaug nafig. Dabar:
                    Dėkojame už pateiktus pasiūlymus dėl viešojo transporto eismo gerinimo. Informuojame, kad A juostų plėtra yra svarbi gerinant viešojo transporto punktualumą ir didinant jo patrauklumą keleiviams. Jūsų siūloma įrengti A juosta yra įtraukta į bendrą A juostų plėtros Vilniaus mieste planą.
                    turbūt suveikė priešrinkiminis periodas. Įdomu, kur galima pamatyti tą A juostų plėtros Vilniaus mieste planą?

                    Comment


                      Paklausk.

                      Comment


                        Visuomenės informavimas apie numatomą Šeimyniškių gatvės atkarpos tarp Rinktinės ir Raitininkų gatvių Vilniuje rekonstravimą
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Biski nesuprantu kas ten per projektas, kokio velnio reikia platinti ta vieta.

                          -Saligatvis siauras....check
                          -Neegzistuojantis dviraciu takas....check
                          -Sukurtos palankesnes salygos naudotis nuosava automobili...check

                          Veliau savivaldybe bando isspresti klausima "O kodel zmones pastoviai keliauja su savo automobiliais?"

                          Comment


                            Siūlau rašyt Poderskiui ir Šimašiui į emailus, nes šis projektas ir jo užsakymas neatitinka nei Darnaus judumo plano, nei pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijų. Mažiausiai. Ir tokios problemos kartojasi, užsakymus duoda tie patys savivaldybės klerkai, laimina tie patys.

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                              Biski nesuprantu kas ten per projektas, kokio velnio reikia platinti ta vieta.
                              (...)
                              -Sukurtos palankesnes salygos naudotis nuosava automobili...check

                              (...)
                              Patikslinkit prašau, kokios konkrečiai sąlygos automobiliams ten yra gerinamos? Ar tas faktas, kad pridėdamos A juostos yra sąlygų automobilių naudojimui gerinimas?
                              Už dviračius ir troleibusus!

                              Comment


                                Na taip. Iš automobilių srauto patraukiami besivelkantys troleibusai, automobilių greitis didėja, kamštis mažėja, o dviratininkai išstumiami į autobusų juostą, tad automobiliams irgi nesimaišys. Aišku, dviratininkui nuo to, kad jį prie borto spaus autobusas nėra labai geriau nei, kad jį presuotų lengvasis automobilis.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Patikslinkit prašau, kokios konkrečiai sąlygos automobiliams ten yra gerinamos? Ar tas faktas, kad pridėdamos A juostos yra sąlygų automobilių naudojimui gerinimas?
                                  Taip, dabar VT visiskai pasalintas is automobiliu akiracio.

                                  Jeigu miestats tikrai bando skatinti zmones rinktis ekologiskesni transporta, jie tuo metu apsunkina automobiliu eisma - atiduoda jau egzistuojancias eismo juostas VT, susiaurina gatves, tiesia dviraciu ir pesciuju takus automobiliu eismo juostu saskaita, pavercia parkingo aikstes i viesas erdves / skverus.

                                  Click image for larger version

Name:	stockholm.png
Views:	7
Size:	293,6 kB
ID:	1722963

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Na taip. Iš automobilių srauto patraukiami besivelkantys troleibusai, automobilių greitis didėja, kamštis mažėja, o dviratininkai išstumiami į autobusų juostą, tad automobiliams irgi nesimaišys. Aišku, dviratininkui nuo to, kad jį prie borto spaus autobusas nėra labai geriau nei, kad jį presuotų lengvasis automobilis.
                                    Aš nuoširdžiai tikuosi, kad čia nelabai vykusiai pokštaujat pasirodo keliavimo VT sąlygų gerinimas, kurio visi dabar taip siekia, yra blogai, nes kartu gerina sąlygas automobiliams

                                    Dėl dviračių, ten išties turėtų būti dviračių takas, tikrai reikia rašyti, kad jis būtų suprojektuotas.

                                    MindesAcc vau, neturiu žodžių. Jeigu gatvė būtų tuščia - OK, siaurinam, be diskusijų - geras pavyzdys yra Architektų gatvė. Bet kai dabar siūlot vieną svarbiausių Vilniaus jungčių siaurinti, kurioje ir taip nežmoniški kamščiai kiekvieną dieną - nu tai atleiskit, bet tikrai nenorėčiau, kad tokio požiūrio žmonės projektuotų miestą.
                                    Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.05.18, 20:44.
                                    Už dviračius ir troleibusus!

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      vau, neturiu žodžių. Jeigu gatvė būtų tuščia - OK, siaurinam, be diskusijų - geras pavyzdys yra Architektų gatvė. Bet kai dabar siūlot vieną svarbiausių Vilniaus jungčių siaurinti, kurioje ir taip nežmoniški kamščiai kiekvieną dieną - nu tai atleiskit, bet tikrai nenorėčiau, kad tokio požiūrio žmonės projektuotų miestą.
                                      Pagalvok koks bus automobilistu perspektyvas - "oh ziurek, autobusai dingo is musu juostos, liuks! dabar kaip bus patogu naudotis nuosavu automobiliu toliau!"

                                      arba gali buti taip - "oho, ateme is automobilistu viena juosta...dabar sedesim kamsciuose iki gyvos galvos. Oh paziurek i tuos protingus zmones, sedi sau autobuse, pravaziuoja visus kamscius turedami savo atskira A juosta. Gal vis del to reiketu dazniau naudotis VT..."

                                      As nekalbu apie gatves siaurinima, bet gal metas kurti A juostas is jau egzistuojanciu eismo juostu.
                                      Paskutinis taisė MindesAcc; 2019.05.18, 21:06.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Aš nuoširdžiai tikuosi, kad čia nelabai vykusiai pokštaujat pasirodo keliavimo VT sąlygų gerinimas, kurio visi dabar taip siekia, yra blogai, nes kartu gerina sąlygas automobiliams
                                        Nepokštauja. Kai kuriems forumiečiams privatus automobilis yra blogių blogis.

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                          Pagalvok koks bus automobilistu perspektyvas - "oh ziurek, autobusai dingo is musu juostos, liuks! dabar kaip bus patogu naudotis nuosavu automobiliu toliau!"

                                          arba gali buti taip - "oho, ateme is automobilistu viena juosta...dabar sedesim kamsciuose iki gyvos galvos. Oh paziurek i tuos protingus zmones, sedi sau autobuse, pravaziuoja visus kamscius turedami savo atskira A juosta. Gal vis del to reiketu dazniau naudotis VT..."

                                          As nekalbu apie gatves siaurinima, bet gal metas kurti A juostas is jau egzistuojanciu eismo juostu.
                                          Su didžiule pagarba jūsų kitiems pasisakymams, ypač apie pėsčiuosius ir dviratininkus, šis atrodo gražiai tik ant popieriaus. Va koks nors klerkelis, sėdintis kažkur tolimiausiame savivaldybės kabinete, visiškai neatsižvelgdamas į kitas tos vietos subtilybes, kuriam kaip ir nesvarbu, ką ir kur jis daro, gali taip sugalvoti.

                                          Nesuprantu, koks čia gali būti patogumams automobilistams jeigu VT dings iš jų juostų - yra jis ar nėra, vis tiek visi stovi kamščiuose.

                                          A juostos kūrimas iš egzistuojančių juostų ir yra gatvės siaurinimas.

                                          Aš tikrai nieko nerašyčiau, jeigu Šeimyniškių g. būtų kokia rami kvartaline gatvelė. Bet dabar tai yra viena pagrindinių miesto arterijų. Ją susiaurinus, užsikištų ir Žirmūnų žiedas, ir Olandų, ir Belmonto. Tas pats VT, visi troleibusai, važiuojantys Žirmūnų bei Antakalnio gatvėmis, strigtų. Tai visiškai nebūtų normalu.

                                          Na ir kaip kasdieną besinaudojantis VT, galiu pasakyti, kad kai jis bus pajėgus išvežti dabartinius keleivius - tada galėsime kalbėti apie naujų pritraukimą. Konkrečiai Šeimyniškių gatve važiuojantis 4G yra nenormaliai užkištas, musėms vietos nėra. Žyyymiai patogiau yra kad ir iki gyvos galvos sėdėti automobiliniame kamštyje, negu po darbo stovėti prisikimšusiam iki Japonijos traukinių lygio.

                                          Noriu pabrėžti svarbų dalyką: aš nesiūlau gerinti sąlygų automobiliams, t.y. tiesti naujas juostas automobiliams. Aš tik siūlau nebloginti sąlygų ten, kur jos ir taip yra, minkštai tariant, siaubingos.
                                          Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.05.18, 21:36.
                                          Už dviračius ir troleibusus!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X