Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SPX
    pradėjo temą [VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

    [VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

    Vingio Parkas kvepia asfaltu, o ne pavasarį bundančia gamta :) Jau kurį laiką perasfaltuojami dar nuo sovietmečio netvarkyti vietomis išsikraipę, suskilinėję ir stambių akmenukų turintys takai. Na, nebuvo jie jau tokios blogos būklės, bet važiuoti vietomis su riedučiais ar dviračiu nebuvo itin malonu. Dalis takų buvo sutvarkyta berods 2009-2010m.













    Paskutinis taisė SPX; 2017.04.12, 21:18.

  • Riedis
    replied
    Daugelis atnaujinamų šaligatvių įvardinti kartu su namų numeriais arba kitais būdais (pvz. Skorinos g. (lyginių namų pusė)). Galima daryti išvadą, kad atnaujinimai vyksta 1 pusėje.

    Tuo pačiu yra žemėlapis, kuriame daugmaž atsispindi atkarpos (pažymėtos tam tikroje gatvės pusėje), tačiau įspėju radau jame netikslumų bei trūkumų/klaidų, tačiau pastebėjau, kad kelis kartus atnaujino šį žemėlapį. https://maps.vilnius.lt/miesto-tvarkymas#layers įsijunkite sluoksnį "Planuojami 2020 m. miesto tvarkymo darbai atkarpos"

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Retorinis klausimas tiems, kurie linkę skaičiuoti abiejose pusėse po 100m už 100m o ne 200m:
    Jei įrengė 100m šaligatvį tik vienoje gatvės pusėje, o kitoje pusėje jis iš viso nereikalingas, ten bulvių laukas, tai anot jų vis tiek turėtų skaičiuoti už 50m? :)
    Didžiojoje Vilniaus dalyje ir visame Naujamiestyje reikia šaligatvių iš dviejų pusių. Todėl ir yra svarbu kaip tas šaligatvių ilgių skaičiavimas vyksta. Dabar gaunasi, jog geriausiu atveju Naujamiestyje bus sutvarkytas vienos gatvės ir tai labai abejoju.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Retorinis klausimas tiems, kurie linkę skaičiuoti abiejose pusėse po 100m už 100m o ne 200m:
    Jei įrengė 100m šaligatvį tik vienoje gatvės pusėje, o kitoje pusėje jis iš viso nereikalingas, ten bulvių laukas, tai anot jų vis tiek turėtų skaičiuoti už 50m? :)

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Vajei, mano klaida, galvojau čia bendrai. Pyktis aptemdė akis. Nors ir tas 1.5 km mažai.

    Gal kas žinot kaip jie skaičiuoja, jei 100 m atkarpoje atnaujina šaligatvius abiejose pusėse, čia bus 100 ar 200 m?
    Manau, kad, kaip norėtumeme tikėti, bet atsakymą visi žinom.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Tikslumo dėlei tai Naujamiestyje naujų šaligatvių gal nelabai yra ir kur tiesti. Atnaujins ~1.5km. Čia sutinku, jog nėra labai daug.
    Vajei, mano klaida, galvojau čia bendrai. Pyktis aptemdė akis. Nors ir tas 1.5 km mažai.

    Gal kas žinot kaip jie skaičiuoja, jei 100 m atkarpoje atnaujina šaligatvius abiejose pusėse, čia bus 100 ar 200 m?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Naujamiestyje 60 metrų naujų šaligatvių nuties
    Tikslumo dėlei tai Naujamiestyje naujų šaligatvių gal nelabai yra ir kur tiesti. Atnaujins ~1.5km. Čia sutinku, jog nėra labai daug.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Naujamiestyje 60 metrų naujų šaligatvių nuties

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą


    Naujienos:

    2020 šaligatvių tvarkymo ir tiesimo sąrašas.

    Pakeistas tik skaičiukas į 2020... Matomai bus paliktas, arba bus panašus, biudžetas šaligatviams tiesti ir remontuoti:


    Negaliu patikėti - visam miestui skiriama 900 000 eur šaligatviams ne tik, kad remontuoti, bet ir tiesti... Tuo metu 2020 metų biudžetas pasipildys papildomai apie 80 mln eur. Kažkas pribloškiančio. Kasmet suremontuoti reikia apie 34 km šaligatvių vien tam, kad palaikyti jų normalią būklę, tai yra, kad jie atsinaujintų maždaug kas 40 metų (uždėjau 6 metus rezervo)... Tai čia vien atsinaujinimo. Apie naujų tiesimą net nėra ką kalbėti. Juk žinome kiek daug naujų šaligatvių reikia, nes pilna pvz D kategorijos gatvių kur jų net nėra(!) (užtenka pasižiūrėti, kad ir mano 2018-2019 metų Antakalnio gatvių raportą). O dar reikia turėti omenyje, kad pilna sovietmečio šaligatvių, kurie visiškai nepritaikyti pėstiesiems tad ir juos labai reikia rekonstruoti.

    Beje, dalis 2020 metų gatvių yra iš 2019 metų sąrašo, nes nebuvo darbai padaryti.

    Kažkokia beprotystė. Sunkiai suvokiama. Kai tuo metu visokias menines vertikales bando prastumti po 300k-400k eur už vienetą.

    900 000 eur visiems metams....

    Vien koriams įrengti numatoma skirti 500 000 eur...

    Kasmet reikėtų skirti bent po kokia 10 mln eurų, kad kuo greičiau išbristi iš dešimtmečiais besitęsiančios gėdingos ir sveikatai pavojingos situacijos su šaligatviais. Ir tik tada sumažinti šaligatviams finansavimą.

    Visi tie deklaruojami darnūs judumai yra spjūvis į veidą.
    Naujienos

    ,,
    Bus išasfaltuota apie 25 km gatvių, nutiesta ir suremontuota 34 km šaligatvių, išasfaltuota apie 15 km žvyrkelių įvairiose seniūnijose.

    „Pagrindiniai kriterijai, į kuriuos susitelkėme rengdami šį atnaujinimo planą, tai kryptingas patogios infrastruktūros vystymas, kuris kurtų mieste patrauklią, švarią ir saugią gyvenamąją aplinką, užtikrintų vilniečiams patogų susisiekimą. Kuomet susidorosime su koronavirusu ir pandemijos sukeltais iššūkiais, Vilnius su laiku turės sugrįžti į įprastą miesto ritmą, tad tam ruošiamės dabar“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

    Bendradarbiaujant su seniūnijomis, jau parengti labai konkretūs planai kiekvienam rajonui. Iš viso daugiabučių namų kiemų tvarkymui šiemet bus skirta apie 1,5 mln. eurų, naujų šaligatvių įrengimui ir remontui – apie 4,8 mln. eurų, gatvių ir kelių priežiūrai, remontui ir asfaltavimui suplanuota apie 6,9 mln. eurų, „Koriams“ kiemuose automobiliams statyti – 0,4 mln. eurų, dviračių takų tiesimui dar 1 mln. eurų. Gatvių bei sankryžų rekonstrukcijai numatyta daugiau kaip 21 mln. eurų, iš kurių didžioji dalis – Liepkalnio g. Žirnių g. ir Minsko pl. dviejų lygių sankryžai. Šiemet miesto infrastruktūros gerinimui ir miesto tvarkymui bus skirta apie 37 mln. eurų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.

    Pirmiausiai bus tvarkomos tos gatvės, kuriomis per parą daugiausia pravažiuoja viešojo ir kitų transporto priemonių, kuriose gausu pažeistų ir remontuotinų vietų ir kurių atkarpoje daugiausia provėžų bei nelygumų. Didžioje dalyje gatvių bus remontuojamos atsiradusios duobės, dalis gatvių bus tvarkomos ištisinio asfaltavimo būdu, kai keičiama visa kelio danga. Planuojant šių metų darbus didelis dėmesys buvo skirtas planuojamų tvarkyti gatvių atrankai, tam buvo pasitelkti gyventojų, darbo vietų, viešojo transporto keleivių kiekio bei eismo intensyvumo rodikliai. Vilniaus gatvių ir kelių priežiūrai, remontui ir asfaltavimui šiemet skiriama beveik 7 mln. eurų.

    Miesto pakraščiuose gyvenantys vilniečiai pajus labai lauktus pokyčius savo kasdienėse kelionėse. Šiemet bus išasfaltuota net 15 km žvyrkelių. Iki vėlyvo rudens vilniečiai savo namų aplinkoje pajus dar daugiau teigiamų pokyčių – įvairiose miesto seniūnijose bus sutvarkyta daugiau kaip 150 prasčiausios būklės įvažiavimų į kiemus. Pirmiausiai bus tvarkomi tie kiemai, kuriais naudojasi daugiausiai vilniečių ir vadinamieji „tranzitiniai“ kiemai. Blogiausios būklės kiemuose bus klojama nauja danga, kitur tik užtaisomos pažeistos vietos. Daugiausiai daugiabučių namų kiemų tvarkymo bus seniai neremontuotose kiemuose Naujojoje Vilnioje, Naujininkuose, Karoliniškių, Šeškinės rajonuose.

    Vilniuje bus įrengta ir suremontuota 34 km šaligatvių Senamiesčio, Naujamiesčio, Žvėryno, Šnipiškių, Grigiškių, Vilkpėdės, Panerių, Naujininkų, Rasų, Naujosios Vilnios, Pašilaičių, Karoliniškių, Pilaitės, Šeškinės, Viršuliškių, Fabijoniškių, Lazdynų, Justiniškių, Žirmūnų, Verkių, Antakalnio ir kituose rajonuose. Šaligatviai pirmiausi bus klojami ten, kur jų iš tikrųjų labiausiai reikia: prie viešojo transporto stotelių, mokyklų ir perėjų. Šaligatvių įrengimo ir remonto darbams šiemet skirta apie 4,8 mln. eurų.

    Tam, kad vilniečiai galėtų saugiai ir patogiau laukti atsinaujinusio viešojo transporto per ketverius trejus metus sostinėje buvo įrengta per 90 viešojo transporto laukimo aikštelių įvairiose sostinės seniūnijose, taip pat 100 naujų laukimo paviljonų. Šiemet planuojama įrengti apie 40 naujų viešojo transporto stotelių paviljonų. Viešojo transporto stotelių paviljonų įrengimui šiemet planuojama skirti apie 116 tūkst. eurų.

    Vilniečiai automobilius daugiabučių namų kiemuose statys tvarkingiau ir patogiau: esamų kiemų erdvės tarp daugiabučių išnaudojamos sumaniau, kur įmanoma, išlyginamas paviršius sutvirtinamas skalda ir paklojama speciali korinė danga. Tokių žaliųjų korių dydis neretai prilygsta krepšinio aikštelei. Vilniaus savivaldybė per pastaruosius trejus metus įrengė daugiau nei 1800 vietų automobiliams statyti daug tvarkingiau nei iki šiol. Naujiems žaliesiems koriams įrengti šiemet planuojama skirti dar 400 tūkst. eurų.

    Pernai Vilnius pradėjo visų gatvių apšvietimo atnaujinimo darbus. Per metus buvo atnaujintas apšvietimas didžiausio eismo intensyvumo gatvėse, šviestuvai pradėti keisti ir miegamuosiuose rajonuose. Jau pakeista daugiau kaip 1400 atramų, 10 tūkst. LED šviestuvų, paklota daugiau nei 52 km elektros kabelio, sumontuoti 148 nauji, išmanūs maitinimo punktai. Planuojama, kad modernizavimo projekto įgyvendinimo rezultatas leis ne tik kasmet daugiau kaip 1 mln. eurų sumažinti miesto išlaidas elektrai ir tinklo priežiūrai, tačiau ir pagerinti eismo situaciją mieste bei padidinti saugumą. Planuojama, kad vien tik 2020 metais sostinės gatves apšvies apie 16 tūkst. naujų, ekonomiškų LED šviestuvų.

    Geros žinios laukia ir dviratininkų: šįmet planuojama nuteisti apie 20 km naujų dviračių ir pėsčiųjų takų ar jų jungčių. Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 6,5 mln. eurų biudžeto lėšų. Artimiausiu metu planuojama pradėti tiesti jungtis „Žirmūnų trikampyje“ – Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvėse, Rinktinės,, Širvintų, Kernavės gatvėse, tęsti darbus Pilaitės prospekte, Šiaurinėje miesto teritorijoje – Neries Senvagės teritorijoje bei palei Linkmenų g., Giedraičių, Apkasų gatvėse. Darbus vasarą planuojama pradėti Žalgirio, T.Narbuto gatvėse, kairiajame Neries krante, taip pat P.Vileišio gatvėje. Dviračių takai taip pat projektuojami Šiaurinėje, Erfurto, Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Balsių, Ragučio gatvėse ir kitur.

    Savivaldybė siekia vis daugiau darbų atlikti ne tik atnaujindama susidėvėjusią infrastruktūrą, bet ir iš esmės pertvarkydama gatves bei sankryžas, taip užtikrinant patogesnį pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimą, saugesnę aplinką visiems eismo dalyviams bei kokybiškesnius eismo organizavimo sprendimus. Šiais metais planuojama pradėti tokius darbus Šilo ir Viršupio gatvių sankryžoje, Varnės gatvėje, Gurių g. ir Juodojo kelio bei Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryžose ir kitose vietose.
    ''
    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...km-saligatviu/ .

    Įrenginėjami ir atnaujinami šaligatviai 2020 m.

    https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...i-saligatviai/

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied




    Profesionalu. Šiolaikiška. Logiška. Apgalvota. Smagu.[/QUOTE]

    Geras vaizdelis toje gatvėje po darbo, visas dviračių takas užstatytas automobiliais. Viskas daroma tendencingai ir nepatogiai gyventojams, kad kuo greičiau apleistų tuos namus.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nes pasikeitė prioritetai, pagal kuriuos dėliojamos tvarkomos gatvės ir šaligatviai. Nors aš vistiek būčiau dėjęs ir užbaigęs. Bet, kai finansai riboti...
    Pasikeis ir mano prioritetai kituose rinkimuose.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nerodo nuotraukų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Rekonstruojamoje Giedraičių gatvėje VMS pradėjo įrengtinėti tvoras privatiems namams (žinoma ne už jų, o už mokesčių mokėtojų pinigus), taip faktiškai įteisinant prieš tai nelegalų valstybinės žemės užgrobima:







    Profesionalu. Šiolaikiška. Logiška. Apgalvota. Smagu.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Nevyksta ten statybos. O sutvarkyt ten būtina, gal pačiam neteko prasieiti, bet ten turbūt yra blogiausios būklės šaligatvis Vilniuje (o gal ir Lietuvoje).
    Tai tame ir esmė, kad tvarkoma tik ta atkarpa prie statybinės tvoros, o ne visas sutrupėjęs šaligatvis.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Ketinama atnaujinti 200 metrų atkarpą tarp Žygimantų g. 11 ir 14 namų. Kaip tik ten, kur vyksta statybos vietoj buvusio "dvarelio". Kažin nuo kada tokia praktika, kad prie naujų namų šaligatviai tiesiami savivaldybės lėšomis?
    Nevyksta ten statybos. O sutvarkyt ten būtina, gal pačiam neteko prasieiti, bet ten turbūt yra blogiausios būklės šaligatvis Vilniuje (o gal ir Lietuvoje).

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Ketinama atnaujinti 200 metrų atkarpą tarp Žygimantų g. 11 ir 14 namų. Kaip tik ten, kur vyksta statybos vietoj buvusio "dvarelio". Kažin nuo kada tokia praktika, kad prie naujų namų šaligatviai tiesiami savivaldybės lėšomis?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Bevartydamas vilnius taškas lt užėjau kelis puslapius su įdomiais skaičiais... (copy paste):

    ,,2019 Vilniuje bus įrengta ir suremtuota 34 kilometrų šaligatvių. Šaligatvių įrengimo ir remonto darbams šiemet skirta apie 900 tūkst. eurų.''.

    ,,Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių. Miestas yra padalytas į 5 dalis: Centrinę, Pietinę, Vakarinę, Šiaurinę ir Rytinę.''.

    Jei Vilniuje yra apie 1000 km gatvių (imu tik asfaltuotas), tai jas teoriškai ,,apglėbia'' apie 2000 km šaligatvio... Būsiu dosnus, ir atmesiu apie 1000 km šaligatvio. Atmestą šaligatvį sudaro: greito eismo gatvės (jų Vilniuje itin daug, nes Vilniaus teritorija pasklidusi po laukus), bei gatves gyvenvietėse kur nėra šaligatvio ir liksiu su 1000 km šaligatvių.

    Žiūrim ką turim: 1000 km esamo šaligatvio ir numatomus remontuoti bei įrengti 34 km šaligatvių... 1000 padalinam iš 34 ir gaunam apie 30. Skaičius 30 yra metai, kurių prireiks jau esamiems šaligatviams pakeisti! Vien pakeisti... Šalia mano daugiabučio (jam 50 metų) esantį šaligatvį imu kaip pavyzdį kaip atrodo 50 metų nekeistas šaligatvis ir darau prielaidą, kad šaligatvius vertėtų keisti bent kas 35 metus... Manau suprantate ką šie skaičiai rodo... Tokiais tempais ,,tvarkant'' šaligatvius mes, panašu, neišlipsime iš itin prastos Vilniaus šaligatvių būklės.

    Aš jau nekalbu apie likusius 500 km žvyrkelių bei N kiekio gatvių, tokių kaip net tame pačiame Antakalnyje, kur net nei vienoje gatvės pusėje nėra šaligatvio... Puikus gatvės be šaligatvių pavyzdys yra Saulės gatvė Antakalnyje, kurią šiais metais planavo asfaltuoti ištiiniu būdu - man pakovojus apie 3 mėnesius, kad būtų nutiestas šaligatvis bent vienoje gatvės pusėje, šaligatvis visgi buvo nutiestas (dar istoriją apie šios gatvės remontą pratęsiu, nes šią savaitę turiu su savivaldybe papildomos kovos). Ką jie sau galvoja, jei išvis galvoja, net tokioms gatvėms nenumatydami tiesti šaligatvio, ypač ištisinio asfaltavimo metu?.. Saulės gatvės rangovas YIT irgi skėsčioja rankomis dėl tokio savivaldybės požiūrio ir elgesio. Jie savivladybės, pasirodo, irgi iš pradžių prašė leisti tiesti šaligatvį. Beje, YIT darbų kokybė atrodo labai gera Saulės gatvėje - aš vis su jais bendrauju, mūsų nuomonės dėl šaligatvių sutampa 1:1.

    Pavasario gatvė (gretima Saulės gatvei) irgi tebėra šiais metais numatyta asfaltuoti ištisiniu būdu, tik dėl jos kažkodėl tyla. Gal todėl, kad kai užkūriau pirtį dėl Saulės gatvės pagaliau savivaldybė susizgribo šitaip, kaip jie ,,dirbo'' Saulės gatvėje, Pavasario gatvėje nedirbti? Beje, dėl Pavasario gatvės šiandien savivaldybei ir Niaurai nusiunčiau paštu užklausimą kada bus remontuojama Pavasario gatvė su pastabomis, kad taip darbų negalima vykdyti kaip buvo vykdoma Saulės gatvėje. Nusiunčiau užklausą, kad bandyti apsisaugoti nuo prastai atliekamų darbų - dabar bent raštišką įrodymą turėsiu, kad buvo kreiptasi dėl Pavasario gatvės su detaliais išaiškinimais (dar pasiūliau savo pagalbą nemokamai).

    Naujienos:

    2020 šaligatvių tvarkymo ir tiesimo sąrašas.

    Pakeistas tik skaičiukas į 2020... Matomai bus paliktas, arba bus panašus, biudžetas šaligatviams tiesti ir remontuoti:


    Negaliu patikėti - visam miestui skiriama 900 000 eur šaligatviams ne tik, kad remontuoti, bet ir tiesti... Tuo metu 2020 metų biudžetas pasipildys papildomai apie 80 mln eur. Kažkas pribloškiančio. Kasmet suremontuoti reikia apie 34 km šaligatvių vien tam, kad palaikyti jų normalią būklę, tai yra, kad jie atsinaujintų maždaug kas 40 metų (uždėjau 6 metus rezervo)... Tai čia vien atsinaujinimo. Apie naujų tiesimą net nėra ką kalbėti. Juk žinome kiek daug naujų šaligatvių reikia, nes pilna pvz D kategorijos gatvių kur jų net nėra(!) (užtenka pasižiūrėti, kad ir mano 2018-2019 metų Antakalnio gatvių raportą). O dar reikia turėti omenyje, kad pilna sovietmečio šaligatvių, kurie visiškai nepritaikyti pėstiesiems tad ir juos labai reikia rekonstruoti.

    Beje, dalis 2020 metų gatvių yra iš 2019 metų sąrašo, nes nebuvo darbai padaryti.

    Kažkokia beprotystė. Sunkiai suvokiama. Kai tuo metu visokias menines vertikales bando prastumti po 300k-400k eur už vienetą.

    900 000 eur visiems metams....

    Vien koriams įrengti numatoma skirti 500 000 eur...

    Kasmet reikėtų skirti bent po kokia 10 mln eurų, kad kuo greičiau išbristi iš dešimtmečiais besitęsiančios gėdingos ir sveikatai pavojingos situacijos su šaligatviais. Ir tik tada sumažinti šaligatviams finansavimą.

    Visi tie deklaruojami darnūs judumai yra spjūvis į veidą.
    Paskutinis taisė spekas; 2020.03.10, 15:59.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Klausimas ta pačia proga - kam ten toks ,,aerodromas'' iš plytelių padarytas?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	202,8 kB
ID:	1774660
    Kai Brežnevą laidojo tai taip jau buvo.

    Privalumas - nebus bėdos įrengti dviračių taką :)

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Manau, versti į 1+1 būtų galima net maždaug tokią atkarpą:
    (Tuomet formuotųsi jauki pėsčiųjų ir dviratininkų alėja. Šiuo metu, spėju, minėtieji eismo dalyviai vengia keliauti šia atkarpa, nes žiauriai nemalonu ir net kiek pavojinga (pats eidamas ja sukioju galvą kaip nemalonu eiti siauriausiose vietose kai pro pat veidą pralekia veidrodėliai ant kokia 60 kmh. O jei susitinki priešpriešais pėstijį, tai nejuokauju - prie pasvirusių medžių tenka net galvą pakreipti, pačiam pasikreipti, ar lietsargį kilnoti.)
    Racionaliau būtų žemyn 1 juosta, bet į viršų palikti 2 juostas - A ir paprastą. Kitaip piko metu su viena juosta VT ganėtinai strigtų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Buvo rengiamas projektas T. Kosciuškos g. atkarpai rekonstruoti. Tada kilo nemažas pasipiktinimas tiek iš vietinių, tiek ir iš asociacijų dėl nelogiškų siūlymų. Viskas baigėsi lyg ir. Tada iš pakraščių teko girdėt, kad galbūt bus rengiamas didesnis gatvės projektas. Bet ir ties tuo viskas nutilo.

    Dviračių takas vienas eis palei Neries krantinę, palei gatvę ir žemyn į Sluškų g. Kitoje pusėje galėtų būti takas, einantis palei pačią gatvę, per žiedą ir toliau palei Antakalnio g. Sluškų g. takas nebus pritaikytas rajono vidaus susisiekimui.

    Komentuoti:

Working...
X