Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SPX
    pradėjo temą [VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

    [VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

    Vingio Parkas kvepia asfaltu, o ne pavasarį bundančia gamta Jau kurį laiką perasfaltuojami dar nuo sovietmečio netvarkyti vietomis išsikraipę, suskilinėję ir stambių akmenukų turintys takai. Na, nebuvo jie jau tokios blogos būklės, bet važiuoti vietomis su riedučiais ar dviračiu nebuvo itin malonu. Dalis takų buvo sutvarkyta berods 2009-2010m.













    Paskutinis taisė SPX; 2017.04.12, 22:18.

  • Shernas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Klausimas ta pačia proga - kam ten toks ,,aerodromas'' iš plytelių padarytas?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	202,8 kB
ID:	1774660
    Kai Brežnevą laidojo tai taip jau buvo.

    Privalumas - nebus bėdos įrengti dviračių taką

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Manau, versti į 1+1 būtų galima net maždaug tokią atkarpą:
    (Tuomet formuotųsi jauki pėsčiųjų ir dviratininkų alėja. Šiuo metu, spėju, minėtieji eismo dalyviai vengia keliauti šia atkarpa, nes žiauriai nemalonu ir net kiek pavojinga (pats eidamas ja sukioju galvą kaip nemalonu eiti siauriausiose vietose kai pro pat veidą pralekia veidrodėliai ant kokia 60 kmh. O jei susitinki priešpriešais pėstijį, tai nejuokauju - prie pasvirusių medžių tenka net galvą pakreipti, pačiam pasikreipti, ar lietsargį kilnoti.)
    Racionaliau būtų žemyn 1 juosta, bet į viršų palikti 2 juostas - A ir paprastą. Kitaip piko metu su viena juosta VT ganėtinai strigtų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Buvo rengiamas projektas T. Kosciuškos g. atkarpai rekonstruoti. Tada kilo nemažas pasipiktinimas tiek iš vietinių, tiek ir iš asociacijų dėl nelogiškų siūlymų. Viskas baigėsi lyg ir. Tada iš pakraščių teko girdėt, kad galbūt bus rengiamas didesnis gatvės projektas. Bet ir ties tuo viskas nutilo.

    Dviračių takas vienas eis palei Neries krantinę, palei gatvę ir žemyn į Sluškų g. Kitoje pusėje galėtų būti takas, einantis palei pačią gatvę, per žiedą ir toliau palei Antakalnio g. Sluškų g. takas nebus pritaikytas rajono vidaus susisiekimui.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Siulymas geras, gaila reikes palaukti 30 metu iki jo igyvendinimo.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tikrai geras pastebėjimas, kad gatvę verta versti į 1+1, o esamas pora juostų (ar bent vieną) versti į dviračių taką su pėsčiųjų alėja ir želdynais. Aš esu tiek pripratęs prie esamos padėties šioje gatvėje, kad net nekilo mintis mažinti transporto infrastruktūrą, kurios čia sutinku per daug (matot, ką daro pripratimas prie status quo). Net piko metu, kamštis, žiūrint nuo centro, iki Olandų žiedo būna max maždaug iki keliuko, kuris veda į Kalnų parką, ir tai būna neperdažniausiai.

    Tikslus pastebėjimas, kad dviračių taką reikia daryti Čiurlionio gimnazijos pusėje dėl išvardintų priežasčių.

    Manau, versti į 1+1 būtų galima net maždaug tokią atkarpą:
    (Tuomet formuotųsi jauki pėsčiųjų ir dviratininkų alėja. Šiuo metu, spėju, minėtieji eismo dalyviai vengia keliauti šia atkarpa, nes žiauriai nemalonu ir net kiek pavojinga (pats eidamas ja sukioju galvą kaip nemalonu eiti siauriausiose vietose kai pro pat veidą pralekia veidrodėliai ant kokia 60 kmh. O jei susitinki priešpriešais pėstijį, tai nejuokauju - prie pasvirusių medžių tenka net galvą pakreipti, pačiam pasikreipti, ar lietsargį kilnoti.)

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	397,1 kB ID:	1779244
    Paskutinis taisė spekas; 2020.01.31, 21:54.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Palauk dar porą metų, iš nuotraukų panašu, kad tie medžiai greitai patys nugrius.

    O jeigu rimtai, tai tokio dydžio medžiai šalia ( o šiuo atveju net vietoje) šaligatvio ar kelio yra tik kelio dangos gadinimas ir jaukumo pėstiesiems mažinimas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Šitą gatvę tikrai reiktų siaurinti iki 2 juostų, eismas nėra intensyvus, sumažėtų lakstančių (dauguma važiuoja čia 70 km/h) ir pėstiesiems/dviratininkams būtų jaukiau ir saugiau vaikščioti. Dabar šita vieta labiau primena autostradą, kurioje nėra vietos pėstiesiems nei normalią miesto gatvę.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.31, 08:31.

    Komentuoti:


  • tungustapi
    replied
    Kurgi pribręsim, jei pėstiesiems nepatinka per kojas važiuojantys automobiliai, bet siūlo kirsti medžius o ne patraukti automobilius. Siūlau sprendimą kuriam esam pilnai subrendę: iškirsti medžius ir padaryti dar vieną eismo juostą. Pėstieji apeis per Kalnų parką. Arba per Užupį.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Jei jau fantazuoti, tai atkarpą būtina smarkiai humanizuoti. Tvorą griauti ar bent jau padaryti permatomą ir atverti vaizdą į muziejaus kiemą. Gatvę siaurinti iki 1+1+ kišenės posūkiams+dviračių takai. Tuo pačiu troleibusų laidai atsitrauktų nuo fasadų ir atsirastų daugiau erdvės medžių vainikams. O tuomet galima ir pagalvoti apie medžių keitimą naujais. Deja šito net nesitikiu, nes dar nepribrendome tokiam mastymui.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Savivaldybės įvertinimas tiems medžiams yra negeras: būklės arba patenkinamos arba blogos. Nors šalinti nesiūloma.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Bet išpjovus būtų visai nieko susodint naujus medžius. Nykokai plati gatvė be medžių ten atrodytų. O susiaurint šiaip ar taip praverstų, kad kiltų mažiau noro skraidyti. Nes kol kas psichologiškai ten nelabai norisi lėtai važiuoti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tie medžiai seni, nususę, nustelbti, netinkamai genėti – juos seniai reikėjo išpjauti, bet dabar kiltų didelis medžių talibano skandalas. Juostos ten jau yra minimalaus pločio (o dėl duobių ties vandens nuvedimo grotelėmis faktiškai dar siauresnės), tai vienintelis variantas veikiausiai būtų naikinti vieną juostą žemyn.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    O ar nebūtų galima panaikinti tą akmenų šlaitelį tarp šaligatvio ir pastato? Kokia puse metro būtų galima paplatinti šaligatvį.
    Pačios gatvės siaurinti gal nebūtina, bet galima būtų siaurinti juostas iki minimalių reikalavimų, žinoma, turint omenyje, kad ten važinėja VT.
    Pusmetris kitoj medžių pusėj nelabai ten pagelbės. O vaizdas turbūt suprastėtų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Jei jau daryt dvirtakį, tai tik Kalnų parko / Olandų / LMTA pusėje. Kitaip dviratininkai ir toliau važinės šaligatviu. Kam 2x važiuoti per gatvę, kad važiuoti dvirtakiu, jei būtų galima važiuoti tik 1x?

    Nesiaurinant gatvės kitoje pusėje ir dvirtakis, ir šaligatvis irgi netilptų. Turbūt geriausia būtų į viršų palikti dvi juostas, o žemyn siaurinti iki vienos. Apart renginių Kalnų parke - nepamenu ar kada mačiau ten rimtesnį kamštį. Ties posūkiu į Kalnų parką rodos tilptų padaryt praplatėjimą ir kišenę posūkiui į kairę.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    O ar nebūtų galima panaikinti tą akmenų šlaitelį tarp šaligatvio ir pastato? Kokia puse metro būtų galima paplatinti šaligatvį.
    Pačios gatvės siaurinti gal nebūtina, bet galima būtų siaurinti juostas iki minimalių reikalavimų, žinoma, turint omenyje, kad ten važinėja VT.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    IMO logiškiau yra siaurint gatvę bent iki 3 juostų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Jau daugelį metų man užkliūva, kad ir ši vieta, tad norėjau paklausti ką manote.

    Situacija tokia, kad šioje Kosčiuškos gatvės dalyje tarp gatvės ir standartinio žemės kvadrato, kuriame auga medžiai, yra tik dvi plytelės, tad eiti ten itin nemalonu ir net sakyčiau ne visai saugu. Nors man ir nepatinka, bet priėjau išvados, kad visgi geriau nukirsti pažymėtus 16 medžių ir padaryti normalų funkcionalų šaligatvį. Tuo labiau, kad medžių tose vietos tikrai netrūksta, bei nusimato didėsiantis pėsčiųjų srautas kai bus pastatytas LMTA Olandų gatvėje, palei gatvę remontuojami pastatai, yra apleistų pastatų, kuriuos irgi kažkada turėtų būti pradėta naudoti.

    Atlaisvinus bent vieną gatvės pusę pėstiesiems (abejose pusėse vietos yra per mažai, kad įrengti ir dviračių taką, ir šaligatvį toje pačioje pusėje), kitoje pusėje būtų galima svarstyti dėl dviračių tako įrengimo, arba bent jau būtų galimybė kažkada jį įrengit. Taip, žinau, kad prie upės bus ar jau yra dviračių takas, bet juo naudosis tikrai ne visi dviratininkai - turiu mintyje tuos, kurie lankysis LMTA, Čiurlionio gimnazijoje ir panašiai - nematau iš jų pusės, kad būtų interesas belstis į paupį tik tam, kad pravažiuoti kelis šimtus metrų. Bus, greičiausiai, važiuojama Kosciuškos gatve.

    Google maps vaizdelis

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	73,6 kB ID:	1778977
    Click image for larger version  Name:	P_20200117_130438_vHDR_On-1862x1397 - Copy.jpg Views:	1 Size:	291,7 kB ID:	1778978
    Click image for larger version  Name:	P_20200117_130525_vHDR_On-1862x1397 - Copy.jpg Views:	1 Size:	318,6 kB ID:	1778979
    Click image for larger version  Name:	P_20200117_130622_vHDR_On-1862x1397 - Copy.jpg Views:	1 Size:	300,6 kB ID:	1778980
    Paskutinis taisė spekas; 2020.01.30, 19:39.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Ar prisimenate, kai prieš metus šioje temoje (#475) rašiau apie situaciją prie Mindaugo/Kauno "IKI", kur nesugebėta padaryti praėjimo ir žmonės eina per purvą, nes kito praėjimo nėra. Tai štai, praėjo beveik metai, o rezultatas nulinis. Nei "tvarkauvilnių" ( https://tvarkaumiesta.lt/problem/93136 ), nei parašytas laiškas į IKI administraciją (atrašė, kad perduos "statybos skyriui") nepadėjo ir situacija toliau tokia, kaip 2020-01-11 foto:

    Click image for larger version Name:	Iki1.jpg Views:	1 Size:	343,2 kB ID:	1776299
    Click image for larger version Name:	Iki2.jpg Views:	1 Size:	379,6 kB ID:	1776300

    Nelabai turiu ką pakomentuoti, nes nei miestui aktualu, nei parduotuvės administracijai.
    Rimtai, duokit į spaudą. Kokį Delfi. Tada Šimašiui į facebooką ir dar kartą į Tvarkau miestą. Gal yra dar kokia Naujamiesčio bendruomenė?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    IKI administracija man dar 2019-04-08 atrašė: "Laba diena, ačiū. Jūsų laišką gavome, kuris perduotas statybų skyriui."
    Tai reikėtų paklaust kaip sureagavo statybų skyrius.

    Komentuoti:

Working...
X