Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Dėl šlaitų, tai kažkas tokio yra panaudota čia: https://www.google.com/maps/@54.6944...7i13312!8i6656

    O dėl gatvės, tai trinkelės tikrai būtų geriau. Tiek dėl greičio ribojimo, tiek ir šaltuoju metu (vanduo gali subėgti pro tarpus ir įsigerti). Ar tokį variantą svarstėt?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Taigi, tikrai geri pasirodė argumentai dėl ko tenka eiti remonto keliu, komentaras dėl skiriamų lėšų, dėl ko kai kur atrodo gali tekti aukoti kokybę). Tik kas man dar kiek kelia nesupratimo ir abejonių, tai nesu tikras ar visi teiginiai buvo teisingi, ar dalis jų nebuvo šioks toks bandymas išsisukti nuo darbų (šlaitų tvirtinimo klausimas, tvorų perkėlimo ir keli kiti). Gal galėtumėte pakomentuoti?
    Už pastangas gerbiu. Bet kita vertus gerai, kad ne mano gatvę tvarkot, nes aš tai prieštaraučiau asfaltui ir šaligatviams gatvelėje, kurioje iš esmės geriau būtų trinkelės.
    Dėl šlaitų skamba logiškai, kad gali būti tinklai. Anie taip lengvai neleis remonto būdu perklot.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.07.02, 14:16.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pavasario g tvarkymo pasiūlymų, situacijos aprašymo schemos (jei kas norės - rašykite asm. žn. - atsiųsiu failus). Turėkite mintyje, kad schemose atvaizduotas maksimalus siekis ką norėčiau matyti šioje gatvėje:

    Click image for larger version

Name:	pavasario g planas - saligatvio remonto ir irengimo schema - Copy.JPG
Views:	192
Size:	304,5 kB
ID:	1812734
    Click image for larger version

Name:	pavasario g planas esama padetis 1 - pazymeta.JPG
Views:	189
Size:	250,7 kB
ID:	1812735
    Click image for larger version

Name:	pavasario g planas esama padetis 2 - pazymeta.JPG
Views:	189
Size:	293,0 kB
ID:	1812736
    Click image for larger version

Name:	pavasario g planas esama padetis 3 - pazymeta.JPG
Views:	192
Size:	171,3 kB
ID:	1812737



    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Noriu pasidalinti geromis ir įdomiomis naujienomis. Pavasario gatvės asfaltavimas ir šaligatvių remontas bei įrengimas. Keli greiti punktai: darbai planuoti 2019 neįvyko, prieš kelis mėnesius nusiunčiau PDF su detaliu gatvės remontui siūlomų sprendimų aprašymu VMS Eksploatacijos skyriui bei Poderskiui bei laiške aprašiau daromas klaidas remontuojant gatves (Antakalnyje etc) ir pasisiūliau padėti ieškoti sprendinių gatvės remontui. Vakar man paskambino Gintautas Niaura ir paklausė ar galime susitikti, nes gatvėje lankysis jis su kolegomis. Mane labai maloniai nustebino ir už tai jam esu labai dėkingas.

    Susitikome, turėjau atsispausdinęs PDF'us ir pakankamai detaliai aptarėme beveik visus niuansus - o čia jų daug, nes situacija komplikuota. Bendravimas vyko tikrai produktyviai ir konstruktyviai - labai malonu ir esu dėkingas. Toliau pasistengsiu kiek galėdamas trumpiau paminėdamas esminius ir įdomiausius punktus. Ds kategorijos gatvėje nėra lietaus nuotekų bei ji labai kalvota.

    Ėjome nuo Paco gatvės:

    streetview 2012
    https://www.google.com/maps/@54.6936...7i13312!8i6656



    Nuo Paco iki Pavasario 14 viskas aišku ką daryti, o ties Pavasario 14 priėjome pirmąją sunkiau sprendžiamą vietą. Palei 14 sklypą siekiu įrengti 1,2 m pločio šaligatvį, bet trukdo prie arčiau gatvės stovinčio namo augantys visokie krūmai (juos siūliau kirsti), o einant toliau gatve yra status šlaitas ant kurio briaunos yra nelegalus šiukšlynas. Dėl krūmų sutarėme taip, kad darbams prasidėjus spresime ką daryti, nes sakė ten gali eiti žemės paviršiumi telekomunikacijos ir šlaitas gali būti per status, dar siūlė įrengti tech šaligatvį. Dėl statumo abejoju, bet sutikau aiškintis. Dėl tech šaligatvio sakiau, kad negerai, nes pasistačius mašiną teks įvirsti tiesiog į krūmus, be to tai vieta prie įdomaus išraiškingo namo - norisi turėti galimybę palei jį eiti.

    Sunkiausia dėl toliau esančio šlaito - jį tektų nukasti, apie 1 m jo storio. Tada automatiškai pasišalintų ir šiukšlynas ir tvora savadarbė miesto teritorijoje. Čia išgirdau pirmąją įdomią frazę - sako, jei kas nutiks, mes būsim kalti. Klausiu kaip jūs galite būti kalti už nelegalaus šiukšlyno-tvoros pašalinimą valstybinėje žemėje? Sako, na taip yra, tokia deja jau praktika. Taip pat nežinome kaip tviritnti šlaitą, bijome, kad jų kiemas nuvažiuos. Sako čia reikės atraminę sienutę daryti, o tam neturime pinigų. Sakau, nereikia atraminės, ieškosiu kitų sprendimų (ir atrodo radau). Žodžiu, kolkas nutarėme šlaito neliesti. Tai reiškia, kad ir šaligatvis šioje gatvės pusėje pasibaigs. Praradimas nedidelis, nes toliau vis tiek bus tik vienoje pusėje. Pavasario 14 matome dešinėje:



    Sekanti komplikuota vieta - ties Pavasario 21. Ten auga pora didelių pušų prie pat važiuojamosios dalies, tada nuo jų per kokia 60 cm yra tvora valstybinėje žemėje. Siūliau patraukti tvorą ir su šaligatviu apeiti pušis, kad šaligatvis eitų tarp pušų ir tvoros. Sako, mes negalime patraukti tvoros. Nusistebiu - kaip tai? Sako tvarka yra tokia: savininkas perspėjamas patraukti tvorą. Jei nepatraukia, tada mum reikia į NŽT kreiptis ir kad jie spręstų. Tai užtrukti gali iki metų. Nors ir tvora valstybinėje, bet jei ką - mes liksime atsakingi. Sakau - kaip jūs galite likti atsakingi jei valstybinėje žemėje esančią tvorą patrauksite? Žodžiu, ilgas pokalbis. Nutarėme, kad perspės savininkus ir tikimės, kad šie patys patrauks tvorą. Jei nepatrauks, dar nesugalvojau ką daryti.

    Taip pat tolėliau matomas el. stulpas. Šaligatvis telpa tik tarp jo ir tvoros. Sako, negalime palikti stulpo važiuojamojoje dalyje, o dar reikia jį apimti ir bent 50-75 cm šaligatviu, nes toks apsaugos atstumas nuo asfalto iki stulpo. Sako, čia apskritai reikia gatvės rekonstrukcijos, o ne remonto, bet jei mes darysime su projektu, tuomet viskas išbrangs kokius 3 kartus. Aš ir taip, sako, vos gavau finansavimą šiems darbams. Jei atsisakysime darbų, tuomet tikėtina dešimtmečiais nesulauksite/me darbų. Be to, jei perkelinėsime el stulpą, tada elektrikai pradės reikalauti projekto ir tt.. O jau kai projektas, tada reikia ir lietaus kanalizaciją daryti, visokių laidų įrengimą pagal reglamentą ir tt.. Patylėjau, nes reikėjo pagalvoti ką daryti. Na, sakau, žiūrėkite, jei jau mes remonto statusu einame tad siekime iš situacijos išspausti kiek galime. Įrengkime kad bordiūras būtų ties stulpu ir taip vargais negalais sutipsime su šaligatviu tarp stulpo ir tvoros. Daugiau tiesiog vietos nėra. O be šaligatvio negerai, nes nėra kur žmonėms dėtis kai važiuoja auto



    Šaligatvio įrengimas ruože nuo Pavasario 21B iki Saulės g. komplikuotas dar ir tuo, kad labai status gatvės šlaitas. Įrengiant šaligatvius būtų suformuotas ,,pilvas'', kurį reikėtų pervažiuoti įsukant į kiemus, o tai tikėtina kliudytų auto dugną. Be to, reikia laiptuotą šaligatvį daryti. Dar nežinome ar pavyks šaligatvį įrengti. Šaligatvis eitų dešinėje:

    Click image for larger version  Name:	P_20190410_163441-2328x1746.jpg Views:	0 Size:	334,9 kB ID:	1812730

    Toliau dar komplikuočiau - ties Pavasario 36 prasideda smagumas. Tarp tvoros ir kairėje esančio šlaito yra tik apie 3,6 m plotis. Reiškia, kad įrengti 1,2 m pločio šaligatvį ir 3 m pločio g ruožą, reikia nukasti apie 80 cm storio šlaito. Problema kaip ir anksčiau minėjau, nebesikartosiu (esmė, kad šlaitas didelis ir jį paklibinus bijoma, kad nuvažiuos). Čia praleidome bene daugiausia laiko. Jie (buvo ir rangovas ir dar vienas žmogus iš savivaldybės, Mantas) svarstė variantus daryti tiesiog tech šaligatvį (aš buvau kategoriškai prieš jį ir atkalbėjau, nes tai būtų tiesiog 50 cm ruožo pločio išmetimas), ir nedaryti šaligatvio visai (iš pradžių prieštaravau, nes labiausiai neramina kad bus žiemos metu kai žmogus eis, o mašina skystels), ir pasiūlė nedaryti šaligatvio, bet einamąją dalį atskirti guminėmis detalėmis (kas man visai patiko turint mintyje komplikuotumą).

    Aš siūliau ir visgi ieškoti šlaito stiprinimo variantų nukasant kokia 40 cm šlaito storio, ir bandyti išnaudoti dangos pakėlimo variantus taip laimint daugiau pločio, Nutarėme, kad dar ieškosime sprendinių, užsiminė, kad ir norėtų pasikviesti transporto skyriaus žmones, dviratininkų atstovus, gal jie ką pasiūlys. Blogiausiu atveju mūsų variantas dėl kurio maždaug sutarėme, tai lieti asfaltą per visą plotį, einamojoje dalyje suformuojant paaukštinimą iš to paties asfalto ir dar įrengiant kaladėles, kurios atskirs pėsčiuosius, gatvės nuolydis nuo pėsčiųjų:

    Click image for larger version  Name:	P_20190410_163544-2328x1746.jpg Views:	0 Size:	317,2 kB ID:	1812729

    Šlaitui paremti radau tokias detales. Užklausiau ar jas galima panaudoti šlaitui paremti ir kiek kainuotų (jei negalima, gal yra panašių sprendimų). Pirmas įspūdis, kad galima. Konstrukcija gera, nes ta dalis, kurią gruntas prispaustų tarnautų kaip kontrvertimo jėga, tad detalė turėtų itin tvirtai stovėti. Bet abejoju ar parinks tokią detalę, nes ji turėtų sotvėti kur dabar eina telekomunikacijos tad sakys, kad telekomunikacininkai neleis to daryti etc..

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	42,6 kB ID:	1812731

    Na, pradžiai užteks. Parengtus PDF'us įdedu antru pranešimu. Kai kai PDF'uose jau neatitinka lyginant su tuo ką apkalbėjome, nutarėme, tad jie daugiau orientaciniai.

    Taigi, tikrai geri pasirodė argumentai dėl ko tenka eiti remonto keliu, komentaras dėl skiriamų lėšų, dėl ko kai kur atrodo gali tekti aukoti kokybę). Tik kas man dar kiek kelia nesupratimo ir abejonių, tai nesu tikras ar visi teiginiai buvo teisingi, ar dalis jų nebuvo šioks toks bandymas išsisukti nuo darbų (šlaitų tvirtinimo klausimas, tvorų perkėlimo ir keli kiti). Gal galėtumėte pakomentuoti?
    Paskutinis taisė spekas; 2020.07.02, 13:16.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O kam platint šaligatvį link kelio ir stumt pėsčiuosius link karščio zonos, kai kitoje pusėje yra krūva nenaudingos vejos? Galima net kaip tik šaligatvį truputį atitraukt. O pločio medžiams, panašu, pilnai pakanka.
    https://www.google.com/maps/@54.6930...7i13312!8i6656

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	136,1 kB ID:	1812580
    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	438,2 kB ID:	1812581
    Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	1 Size:	169,3 kB ID:	1812582
    Click image for larger version  Name:	Capture4.JPG Views:	1 Size:	182,3 kB ID:	1812583


    (Konteinerių ten nebėra, nes įrengti atokiau pievoje požeminiai)


    Paskutinis taisė spekas; 2020.07.01, 21:10.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, sodinti tarp gatvės ir šaligatvio bent man atrodo geriausias sprendimas. Pavėsis nuo medžių bent kažkiek pridengs kietuosius paviršius, tad mažiau įkais aplinka.

    O jau dėl sodinimo ar nudžiuvimo tai nesiimsiu komentuoti. Turbūt niekada nėra 100% šansų, kad prigis medis.

    Beje, viename nesename pasitarimo protokole mačiau nagrinėtą klausimą dėl mieste nudžiuvusių naujų medžių. Nurodyta specialistams gerai išsiaiškinti kas ir kodėl lėmė nudžiuvimą.
    Tarp gatvės ir šaligatvio sodinti yra geras sprendimas, bet ne visose situacijose. Šiuo atveju Paco gatvę iš abiejų pusių apglėbia medžiai, kas yra puiku. Gatvėje eismas nedidelis - būna tik piko metu. Pavėsis ir taip yra - perkaitimo čia nėra.

    Suprantu, kad dalis medžių nudžius, dėl to nekritikuoju. Šiuo atveju nudžiuvimas yra 75% tame ruože kur prašiau nesodinti (kalbėjau pagarbiai, - aš be priežasties su žmonėmis nepagarbiai nebendrauju) ir paaiškinau dėl ko taip sakiau. Parašau piktokai kai iš VMS pusės su manimi bendraujama kaip su trukdžiu dirbti ir neargumentuotai tęsiami nekokybiški darbai, o po darbų paaiškėja, kad visgi buvau teisus ir tenka perdarinėti.

    Sniegą versti yra tik viena vieta - būtent šis ruoželis, kuriame prisodino medžių ir kuriame prieš naujų medžių sodinimą buvę 3 medžiai nudžiuvo - kitos priežasties kaip druska nematau. Taigi, platesnis šaligatvis tarnautų ne tik vaikščiojimui, bet ir nukastam sniegui talpinti.

    Visada verta prisiminti, kad jie darbus darbo už mokesčių mokėtojų pinigus (taip, dalis būna EU). Ir suprantu, kad visi esame žmonės ir klystame, bet šiuo atveju buvo žmogus kuris įdėjo ne vieną valandą aiškindamas ir prašydamas kodėl vertėtų nesodinti čia medžių.

    PS.
    Forumiečiai, dovanokit už karts nuo karto piktoką toną - kartais tikrai būna sunku kai kelis metus besitęsiantis procesas materializuojasi prasta forma. Ir patiems VMS darbuotojams aš nieko blogo nelinkiu.
    Paskutinis taisė spekas; 2020.07.01, 21:09.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O kam platint šaligatvį link kelio ir stumt pėsčiuosius link karščio zonos, kai kitoje pusėje yra krūva nenaudingos vejos? Galima net kaip tik šaligatvį truputį atitraukt. O pločio medžiams, panašu, pilnai pakanka.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tokio pločio ruože reikia krūmus sodinti o ne medžius. O šiaip čia reikėtu pirmiausia šaligatvį praplatinti iki normalaus pločio ir nebeliks to ruožo išvis.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, sodinti tarp gatvės ir šaligatvio bent man atrodo geriausias sprendimas. Pavėsis nuo medžių bent kažkiek pridengs kietuosius paviršius, tad mažiau įkais aplinka.

    O jau dėl sodinimo ar nudžiuvimo tai nesiimsiu komentuoti. Turbūt niekada nėra 100% šansų, kad prigis medis.

    Beje, viename nesename pasitarimo protokole mačiau nagrinėtą klausimą dėl mieste nudžiuvusių naujų medžių. Nurodyta specialistams gerai išsiaiškinti kas ir kodėl lėmė nudžiuvimą.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kaip paaiškinti taip atliekamus darbus? Kas yra sodinukų tiekėjas ir kas iš to pelnosi (medžių pirkinėjimas, persodinėjimas)...Kitos priežastys? VMS dirba nukvakę ciniškai besielgiantys elementarios kompetencijos neturintys veikėjai? ...
    Ir ar apskritai reikia tokiame ir taip želdynų pilname ruože sodinti kai mieste pilna vietų kur tiesiog šaukiasi užsodinimo? Jau kelinti metai kapi stebiu sodinimą ir netrūksta vietų kur sodinami medžiai kur ir taip jau daug medžių, naujus sodinant net per tankiai, o vietos kur tyvuliuoja plikos pievos - nesodinama...
    Rašykite žiniasklaidai su savo įtarimais, gal kokiam Lietuvos rytui, kitaip rezultato matyt nepasieksit

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Naujienos šio pranešimo:

    https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/1400660-vln-vilniaus-šaligatviai-ir-pėsčiųjų-takai?p=1795234#post1795234

    Greitas istorijos priminimas:

    Ties Paco 5 buvo trys džiūvantys berods raudonlapiai klevai. 2 iš jų nupjovimą suorganizavau - užtruko virš metų kol nupjovė. Nupjovė ir trečiąjį, nes kamienas buvo tikrai nemažai pažeistas. Na, galvoju, nors ir prarasti medžiai, bet bent iš situacijos galima gauti naudos, nes atsilaisvino ruožas šaligatvį platinti, bei ištiesinti šaligatvio ruožą, bei užsidengti atviro grunto plotą kur žmonės vaikšto įvairiomis kryptymis (tai gatvę pereina, tai šiukšles eina išmesti, tai iš mašinos išlipa etc) ir dar pilamas nuo gatvės nuvalytas druskingas sniegas.

    Šįmet sodino medžius siaurame ruože tarp asfalto ir šaligatvio. Prašiau ten nesodinti dėl aukščiau išvardintų priežasčių. Darbų vadovui siūliau sodinti medžius kitoje šaligatvio pusėje, kur pilna vietos (apie 4 m pločio pieva). Atsisakė. Susisiekiau su želdynų skyriaus vienu iš, kaip suprantu, vadovų, ir ilgas ir nekonstruktyvus pokalbis (nes aklai neigė viską ką siūliau) pasibaigė atsakymu ,,aš taip nusprendžiau ir taip bus daroma'' bei ,,nesodinsime medžių kur siūlote, nes ten šešėlis ir tt.''.

    Rezultatai: medžių prisodino ir ten kur siūliau, ir tarp šaligatvio ir asfalto. 3 iš 4 medžių tarp šaligatvio ir asfalto nudžiuvo... ir juos katik nupjovė...Paklausiau pjovėjų kas bus daroma, atsakė, kad vėl sodinama bus...

    Click image for larger version  Name:	P_20200701_091352_vHDR_Auto_copy_1310x2328.jpg Views:	0 Size:	341,5 kB ID:	1812380
    Click image for larger version  Name:	P_20200701_091412_vHDR_Auto_copy_1310x2328.jpg Views:	0 Size:	328,4 kB ID:	1812381

    Kaip paaiškinti taip atliekamus darbus? Kas yra sodinukų tiekėjas ir kas iš to pelnosi (medžių pirkinėjimas, persodinėjimas)...Kitos priežastys? VMS dirba nukvakę ciniškai besielgiantys elementarios kompetencijos neturintys veikėjai? ...
    Ir ar apskritai reikia tokiame ir taip želdynų pilname ruože sodinti kai mieste pilna vietų kur tiesiog šaukiasi užsodinimo? Jau kelinti metai kaip stebiu sodinimą ir netrūksta vietų kur sodinami medžiai kur ir taip jų jau daug, naujus sodinant net per tankiai, o vietos kur tyvuliuoja plikos pievos - neužsodinamos, pvz kelkraščiai kur eismas gan intensyvus...
    Paskutinis taisė spekas; 2020.07.01, 09:05.

    Komentuoti:


  • stop.this.train
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Na taip, šiame rajone tokie sprendimai būtų pakankamai sudėtingi, reikia perplanuoti visą rajoną, norint pilnai pritaikyti. Ten kur nuotraukoj galimi panduso kringeliai, tai reikėtų juos pratęsti dar beveik tiek pat, nes šlaitas eina toliau į viršų. Ir taip ties kiekvienu namu. Logikos nelabai. Bet gal aš nežinau gerųjų praktikų, kaip sprendžiami užvažiavimai neįgaliesiems į tokius šlaitus? Kas man patiko iš to, ką padarė - maksimaliai sumažino laiptų skaičių, dalį pakopų panaikindami, o ir tie, kurie liko - šiek tiek nuožulnesni, nei buvo anksčiau, todėl dabar bent jau įmanoma daugmaž patogiai su vaikišku vėžimėliu važiuoti.
    Skandinavijoje prie tokių gradientų gyvenamuosiuose rajonuose nesprendžiama visai, jeigu yra alternatyvus kelias. Išimtis nebent prie itin lankomų vietų, bet tuomet dažniausiai įrenginėja sprendimus kurie užima mažiau vietos (platforma virš šlaito ir liftas ar kažkas panašaus į atvirą mini funikulierių), nes jos pandusams nepakanka arba tiesiog saugomas reljefas su kraštovaizdžiu. Tiesa gyvenamuosiuose rajonuose drąsiau įrengiami statūs su vaiko vežimėliu ar dviračiu įveikiami takai, bet jais neįgalieji be motorizuotų vežimėlių naudotis negali.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė stop.this.train Rodyti pranešimą

    Man irgi atrodo, jog dėl gradiento tie pandusai būtų labai gremėzdiški, kad atitiktų STR ir būtų saugūs neįgaliesiems, be to dėl to kaip sustatyti daugiabučiai jie būtų patogūs tik vieno namo gyventojams, arba reiktų prie kiekvienų laiptų juos įrenginėti, bet tuomet praktiškai neliktų atvirų šlaitų. Kažkokių traukos centrų terasų viduriuose nėra, jog būtų būtinybė kirsti kampą ir viskas pasiekiama judant palei Architektų gatvę.
    Na taip, šiame rajone tokie sprendimai būtų pakankamai sudėtingi, reikia perplanuoti visą rajoną, norint pilnai pritaikyti. Ten kur nuotraukoj galimi panduso kringeliai, tai reikėtų juos pratęsti dar beveik tiek pat, nes šlaitas eina toliau į viršų. Ir taip ties kiekvienu namu. Logikos nelabai. Bet gal aš nežinau gerųjų praktikų, kaip sprendžiami užvažiavimai neįgaliesiems į tokius šlaitus? Kas man patiko iš to, ką padarė - maksimaliai sumažino laiptų skaičių, dalį pakopų panaikindami, o ir tie, kurie liko - šiek tiek nuožulnesni, nei buvo anksčiau, todėl dabar bent jau įmanoma daugmaž patogiai su vaikišku vėžimėliu važiuoti.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Apleistų teritorijų konversija yra gerai, bet jau ne pirmus metus pastebima tokia tendencija, kad pastatams dėmesys yra skiriamas didesnis nei aplinkai ar infrastruktūrai. Užtai kažkodėl ir nesistebiu, kad atsiranda visokių nesuvokiamų šaligatvių, takų susiaurėjimų/išplatėjimų, neaiškių aklaviečių ir pan. Nors dažniausiai ten pilnai pakanka vietos ir normaliems takams, ir privažiavimams.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Viršija leidžiamą skersinį dangos nuolydį.
    Pranešiau. Žiūrėsim, koks bus atsakymas.

    https://tvarkaumiesta.lt/problem/151357

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Nū bet su mašyna patogiau pravažiuoti, kai lygus asfaltas...
    Be to važiuojant normaliu greičiu tikras vYrotojes rizikuoja sugadinti duslintuvą ar kitą savo prabangios, beveik naujos ir nedaužtos/neskendusios, karietos detalę.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    ziema ziauriai slidu eiti butent kampiniu nuolydziu kaip cia. Labai blogai.
    Nū bet su mašyna patogiau pravažiuoti, kai lygus asfaltas...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    ziema ziauriai slidu eiti butent kampiniu nuolydziu kaip cia. Labai blogai.
    Būtent apie tai ir pagalvojau. Net dabar einant galima koją nusisukti. O esant ledui bus visiškai blogai.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Prie https://citify.eu/vingriu-12/ padarė štai tokį ekstravagantišką šaligatvį/rampą/amerikietiškus kalnelius, pritaikytą smagiam nusileidimui nuo kalno su BMX:





    Ir kaip absurdiškai tai bebūtų, visai tikėtina, kad jis atitinka STR.
    Nemokšos, juk iškart matos, trūksta tvorelės, kaip čia:

    Click image for larger version

Name:	20190330_163044.jpg
Views:	787
Size:	229,9 kB
ID:	1811239

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Nemanau, juk nera minimalaus plocio 1.5 metro?
    Kažkada skaičiau STR, kad išimtiniams atvejams leidžia 1 m plotį. Bendromis sąlygomis tokio pločio takų tiesti negalima.

    Komentuoti:

Working...
X