Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    O kur nuleistas bortas?..
    Gera pastaba, Milwaukee užregistruosi? https://tvarkaumiesta.lt/
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Eiti salia judrios gatves 3x3 juostu kur lekia auto nera jauku.
      Taip, pėstieji nemėgsta ilgų intensyvaus eismo gatvių, palei kurias nėra jokių traukos objektų. Todėl kai kur palei tokias gatves be reikalo klojami platūs šaligatviai (pėsčiųjų nuo to daugiau neatsiranda). Ukmergės gatvėje tą šaligatvį daugiau naudoja dviratininkai (bent jau nusileisti), nes su dviračiu nusileidimas ilgai neužtrunka, o pėsčiajam ar aukštyn ar žemyn laiko panašiai susigaišta. Vienu žodžiu, ten iš karto reikėjo tiesti dviračių-pėsčiųjų taką. Apie tuos idealius šaligatvius parašiau todėl, kad kažkas sakė, jog neina iš Šeškinės nueiti į centrą, nes nėra infrastruktūros. Yra, prašom naudotis .

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        O kur nuleistas bortas?..
        As vis dar nesuprantu kaip tokie elementarus dalykai gali buti pamirsti 21 amziuje. Kiek daug klaidu daroma per visus infrastrukturinius projektus, nesuprantu kas darbus ir kokybe priziuri.

        Comment


          Yra kažkokia tradicija pramoniniuose rajone nenuleisti bortų ties šaligatviais.

          Į nenuleistus bortus žiūri labai jautriai, nepateisinu beveik jokių atvejų, išskyrus tuos atvejus, jei riboto mobilumo žmonėms numatytos kokios nors alternatyvos.

          Comment


            Aplink Operą su Baletu.
















            Comment


              Totorių g.





              Comment


                ÍslandsstrÆti








                Comment


                  O jeigu jie platina saligavi Totoriu g. ka jie darys su tuo susijungimu prie Gedimino Prospekto?

                  Comment


                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                    O jeigu jie platina saligavi Totoriu g. ka jie darys su tuo susijungimu prie Gedimino Prospekto?
                    Kažin ar prireiks ką daryti. Prie prospekto šaligatvis ir taip buvo platesnis, net 10 plytelių, kai prie sekančio namo jau susiaurėdavo iki 6 plytelių. Dabar tiesiog prilygins prie to 10 plytelių pločio. Gal kiek bordiūras ir bus pakreiptas

                    Comment


                      Bijau suklysti ar apskritai nei vienas ar tik dauguma lietaus nuvedimo vamzdziu Totoriu g. iseina tiesiog ant saligatviu. Taip negalima palikt 21 amziuje. Vandens srove isplauna pagrinda po plytelemis, jos issivaiksto, viskas tampa kreiva sleiva anksciau nei galetu. Kur kas svarbesnis dalykas pesciuju saugumas - kai temperatura arti 0 nubegantis ant saligatvio vanduo uzsala ir susidaro ciuozyklos. Tose vietose labai slidu, o dar ir saligatviai siauri ir su nuolydziu. Nezinau kiek zmoniu sau susilauze rankas ar ka nors susitrenke, pats prie darbo ana ziema vos kelis kartus nenugriuvau tokioje vietoje. Tai yra tiesiog nepagarba zmonems. Kaip minimum ties vamzdziu turi buti griovelis uzdengtas grotelemis kuriuo vanduo nuteketu toliau kad ir ant kelio. O normaliai reiketu ne asfaltuot ant virsaus o normaliai isardyt visa gatve ir padaryt lietaus nuvedimo sistema.

                      Comment


                        Gerb. SoulMulticast, tai kad Vilniuje beveik visam senamiestyje taip yra. Pamenu iš to ir Varmalovas tyčiojosi. Man tai juokinga, kad net Universiteto g. to nepadarė (o darė gatvės rekonstrukcija - šaligatvius keitė, gatvės grindinį perklojo), nors vienoje pusėje prezidentūra, jos kanceliarija, restoranas, knygynas, o kitoje VU biblioteka ir, be to, ten dar nuolydis. Net belarusai išmoko savo miestuose tokius dalykus daryti, o pas mus kažkas dar nepasiekiama.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Ukmerges g. leidziantis nuo slaito eiti prie pat gatves galima tik is reikalo neturint iseities. Kaip ir naudotis musu VT - tik is bedos, kaip paskutinis variantas kazkur nusigaut. Eiti salia judrios gatves 3x3 juostu kur lekia auto nera jauku. Tai visai ne tas pats kaip pesciomis ropoti per vakaru europos gyvenamuosius kvartalus, kai eini palei namu fasadus. To negalima priskirti prie pestiesiems pritaikytos infrastrukturos, todel ir pesciuju ten nedaug. Keli km atrodo toli, nes praeidamas juos pro masinoms pritaikyta infrastruktura, kaip greitkeliu atkrpos be jokio gyvenimo, be arti esanciu namu, kai nesupa zeldiniai, kai salia auto vaziuoja 70-80 kmh, pesciasis jauciasi ne savo erdveje, ne savo vietoje, pasamoningai jis kita karta pasirinks masina kad ta atkarpa iveikt greiciau.

                          Zmogaus greitis yra mazas, jam iveikiant 1 km kelione neatrodys neidomi, jei per ta km jis praeis salia namu fasadu ziuredamas i parduotuviu vitrinas, skirtingus namus ir architektura, kirs parka, pora gatviu ir per ta atstuma aplinka pasikeis kelis kartus ir bus ivairi. Dabar isivaizduokit ta 1 km jis eis tiesiog palei 2x2 kelia kur aplink bus is vienos puses tik kelias is kitos visi objektai nutole.
                          Nejaukumas čia mažiausia blogybė. Esmė, kad teks kvepuoti lietuvių dyzeliais ir daugeliu atveju senų kledarų. Triukšmas irgi yra, ypatingai sunkvežimių.

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Ukmergės gatvėje (leidžiantis nuo kalno) juk yra geri šaligatviai abiejose pusėse. Kiek ten tų pėsčiųjų per valandą praeina? 3-5?
                            Pro tą dujų tunelį?

                            Comment


                              Parašė Milwaukee

                              Vakare parasysiu.
                              Šiaip smalsu, ką pagalvojai pamatęs tokį bortą? Neatrodė, kad kažkas su juo negerai?
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė John
                                Puikus sovietinio požiūrio į pėsčiųjų infrastruktūrą ir walkability pavyzdys. Dar reiktų pridėti anksčiau išsakytas gana ciniškas mintis apie neįgaliuosius.
                                Tokius kliedesius gali rašyti tik individas, nebuvęs užsienyje toliau į Vakarus nuo Baltarusijos ir viską bazuojantis ant Sovietinio suvokimo apie viešąją infrastruktūrą ir accessibility. Nors šiais laikais net Baltarusijoje tokio požiūrio jau turbūt nelabai yra.
                                Laikas būtų išmokti reaguoti į konkretų pranešimą, o ne į jį parašiusįjį . Norėjai pasakyti, kad tuo Ukmergės gatvės šaligatviu vaikšto pėstieji į centrą? Nevaikšto nei Ukmergės, nei Narbuto g. šaligatviais, net Laisvės pr. menkai vaikštoma ten, kur palei gatvę nėra parduotuvių ar pan. objektų. Tokia realybė. Tu rodos ir rašei, kad negali nueiti iš Šeškinės į centrą. Kuri vieta tau nepraeinama?

                                Comment


                                  Įdomu ar prie Ukmergės/Šiaurinės mazgo padarius viską baisiai patogiai pėstiesiems.. Pradės vaikščioti ar toliau nelabai nevaikščios? Jei nevaikščios, sakys blogai sovietiškai padaryta nes nu gi šalia eismas ir t.t.?

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Laikas būtų išmokti reaguoti į konkretų pranešimą, o ne į jį parašiusįjį . Norėjai pasakyti, kad tuo Ukmergės gatvės šaligatviu vaikšto pėstieji į centrą? Nevaikšto nei Ukmergės, nei Narbuto g. šaligatviais, net Laisvės pr. menkai vaikštoma ten, kur palei gatvę nėra parduotuvių ar pan. objektų. Tokia realybė. Tu rodos ir rašei, kad negali nueiti iš Šeškinės į centrą. Kuri vieta tau nepraeinama?
                                    Tik jau nereikia. Ukmergės g. man dažnai pasitarnaudavo paauglystėje su BMX'u nusigaut iki Baltojo tilto. Nors toks dviratis absoliučiai neskirtas keliavimui. Jau vien būdavo įdomu paįvairint maršrutą, o nusileidžiant buvo galima nušokt nuo laiptų, nors šalia ir buvo taip pat naudojamas takas miške. Narbuto g. taip pat neretai sueidavo paauglystėj, naktį grįžtant pėsčiom su draugeliais iš centro, kai nebevažiuodavo VVT, nes ne visi paauglystėj ant takso leidžia pinigus. Kas į Koralus, Pilus (kur nebuvo šaligatvių ), kas į Justus. Vieną aukštosios mokyklos laborantą pažįstu, kuris uždirbamas minimumą, negali sau leist VVT bilieto įpirkt, tai jau daug metų per trečdalį miesto eina kasdien pėsčiom iki darbo (tik jau nepamenu tiksliai iš kur eina į Antakalnį).

                                    Nereiškia, kad tiesiant šaligatvį reikia tikėtis pastovaus tranzito, bet nors tik kartą per metus kažkur netradiciškai toli nueiti – turi būti suteikta galimybė. Tam mieste ir gyvenam, o ne tundroj.

                                    Comment


                                      /\ Manau jūs blogai visi supratot senonamo argumentą. Nemanau, kad jis bando pasakyt, kad nereikia tiesti šaligatvių. Faktas, kad reikia. Tik klausimas kokius numatomus srautus tas šaligatvis turi atlaikyti ir ar verta tiesti 5 metrų pločio taką ten, kur niekada niekas neina ir neis. Nors dabar, aišku, tokių takų nelabai kas ir tiesia. Čia turbūt refleksija labiau į praeitį buvo.

                                      Mieste visos gatvės turi turėti šaligatvius ir dviračių takus (išskyrus D kategoriją, ten dviračiai viename eisme).

                                      Comment


                                        Nereiškia, kad tiesiant šaligatvį reikia tikėtis pastovaus tranzito, bet nors tik kartą per metus kažkur netradiciškai toli nueiti – turi būti suteikta galimybė.
                                        Ten ta galimybė visada ir buvo, o dabar yra geresnė negu reikia. Čia ir prioritetų klausimas. Pilna vietų miesto centre, kur šaligatviai yra seni, nors labai reikalingi ir daug naudojami, o tuo metu klojami lygūs ir platūs ten, kur jų mažai kam prireikia. Pėstiesiems renkantis maršrutus šaligatvio kokybė yra paskutinėje vietoje ir nemanau, kad atnaujintas šaligatvis Ukmergės g. padidino pėsčiųjų srautą. Dviratininkų ko gero, kad padidino, nes lekiant dviračiu šaligatvio kokybės skirtumai jaučiasi daug labiau.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Bijau suklysti ar apskritai nei vienas ar tik dauguma lietaus nuvedimo vamzdziu Totoriu g. iseina tiesiog ant saligatviu.
                                          STR leidzia tokius dalykus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X