Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    pala, pandusas privačiame sklype ar kur? Šis laiptuotas šaligatvis privačioje teritorijoje ar valstybinėje? Ir kaip minėjau, vienas sprendimų tai daryti improvizuotą šaligatvį - dalis (mažesnė) horizontali, sekanti - nuožulna, vėl horizontalė, vėl nuožulna.
    Pandusas yra prie Paupio verslo centro, pro kurį yra normalus praėjimas be laiptų, tad taip, privačiame sklype, bet tas privatus sklypas bus atidarytas visuomenei 24/7. O šaligatvis, pasirodo, irgi tame pačiame huge Aukštaičių 7 privačiame sklype. Spėju tai atsako į klausimą, kas jį nutiesė - Darnu Group, o ne VMS. Bet iš kitos pusės ką ten gali žinot, buvo gi prieš porą metų didelis skandalas, kad VMS tvarkys visą Paupio infrastruktūrą, maždaug kad tvarko specialiai verslui, korupcija ir etc., tad nesu 100% sure, nes kitas gatves, šaligatvius ir dvirtakį tiesė VMS.

    Comment


      Teko pasinaudoti naujaisiais laiptais tarp Medeinos ir Gabijos gatvių, tai nežinau ar dėl mano matmenų, ar dėl ko, bet lipimo laiptais patirtis beveik ideali. Iš toli nesimatė, bet pakopų aukštis santykinai mažas. Pandusas deja tikrai status (nors ir ne pats stačiausias lyginant su kitais senais laiptais) ir tinkamas tik lipant laiptais šalia vestis dviratį. Net jeigu per vidurį turėtų laiptelius vis tiek būtų per statūs saugiai stumtis vaiko vežimėlį.Click image for larger version  Name:	20200518_163106.jpg Views:	1 Size:	421,5 kB ID:	1802655
      Paskutinis taisė stop.this.train; 2020.05.19, 00:02.

      Comment


        Man darosi smalsu, ar taip ir paliks Linkmenų senvagės parko takus su nenuleistais bordiūrais ir/arba nepakelta važiuojamąja dalimi ties įvažiavimu į VGTU ir Senvagės parkingą? Aišku darbai dar vyksta ir gal aš čia be reikalo ieškau problemų ir viskas tikrai bus padaryta gerai. Bet turint omeny groteskiškai klaikų VMS sugebėjimą susimauti net tokiuose elementariuose dalykuose (o be to "senas projektas") kažkaip darosi neramu









        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Dešinėje kur pažymėta turėtų būti įrengta iškili perėja su pervaža, o kairėje sankirta man rodos net nepatenka į šį projektą ir yra šalia to VGTU pastato projekto dalis.Tai dėl dešinės tikriausiai viskas bus gerai, o dėl kairės jau reiktų skambinti pavojaus varpais, jog taip nepaliktų ir sutvarkytų papildomai iškart.

          Comment


            Ta prasme normali perėja? O kokios kategorijos "gatvė" yra tas įvažiavimas į VGTU? A? B?
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Čia eilinį kartą paprojektino taip, kaip žmonės nevaikšto. Iki perėjos eiti kampais, o ne per perėją - nelegalu. Kokio svarbumo čia transporto ašis, kad jos prireikė? Kodėl įvažiavime į parkingą, šaligatvis leidžiasi į asfalto lygį, o ne atvirkščiai?

              Comment


                Atnaujinama Čikagos alėja Pašilaičiuose.

                Click image for larger version

Name:	20200520_190413.jpg
Views:	7
Size:	234,3 kB
ID:	1803093 Click image for larger version

Name:	20200520_190453.jpg
Views:	6
Size:	228,0 kB
ID:	1803094 Click image for larger version

Name:	20200520_190709.jpg
Views:	6
Size:	221,7 kB
ID:	1803095 Click image for larger version

Name:	20200520_190741.jpg
Views:	6
Size:	220,5 kB
ID:	1803096

                Comment


                  Tujų g.

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_125347.jpg
Views:	6
Size:	301,0 kB
ID:	1803765

                  Buvo kilęs šaršalas, kad įvažiavimuose šaligatvis nužemės. Pirmas padarytas kiek tiesiau, antras deja aiškiai nužemėja. Matosi iš bortų:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_125433.jpg
Views:	6
Size:	296,7 kB
ID:	1803766

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_125538.jpg
Views:	6
Size:	333,7 kB
ID:	1803767

                  Ties Č. Sugiharos g. pabaiga:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_125723.jpg
Views:	6
Size:	217,7 kB
ID:	1803768

                  Comment


                    Viršuliškių g. pradėtas atnaujinti šaligatvis kairėje pusėje einant nuo Mados. Foto neturiu. Bus atnaujinta apie kilometras šaligatvio, nuo Mados sankryžos iki Viršuliškių progimnazijos.

                    Comment


                      Vytauto Pociūno gatvėje tiesiamas naujas šaligatvis:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_145333.jpg
Views:	6
Size:	190,5 kB
ID:	1804461 Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_145356.jpg
Views:	6
Size:	200,4 kB
ID:	1804464 Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_145400.jpg
Views:	6
Size:	204,3 kB
ID:	1804462 Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_145505.jpg
Views:	6
Size:	199,8 kB
ID:	1804463 Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_145552.jpg
Views:	6
Size:	204,3 kB
ID:	1804465 Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_145701.jpg
Views:	6
Size:	186,7 kB
ID:	1804466

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Vytauto Pociūno gatvėje tiesiamas naujas šaligatvis:
                        5 metus nuo 2015 lauke ir pagaliau islauke, kol verslas prafinansuos saligatvi.

                        Comment


                          Ir? Kažkas ne taip? Geriau būtų ne Karoliniškėse atnaujinę šaligatvius, o čia nutiesę anksčiau?

                          Comment


                            Birželio 23-iosios g. "Grindos" profesionalai atnaujina šaligatvius, gaila, kad Vakarų Čeliabinske (a.k.a. Vilnius) 2020 metais dar neišrasti bortai su nuolydžiu, tad įvažiavimai į kiemus yra tokie:



                            Comment


                              Tai gal dar pakels įvažiavimą iki šaligatvio lygio?

                              Comment


                                Parašė mindugo Rodyti pranešimą
                                Tai gal dar pakels įvažiavimą iki šaligatvio lygio?
                                Duočiau 75% tikimybę, kad pakels patį įvažiavimą. Paprastai, norma yra stengtis sulyginti įvažą su šaligatviais. Teko pastebėti ir kitur Lietuvoje, kaip daro aukštus bortelius, bet rezultate buvo gaunama iškyla perėja ar iškyli sankryža.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Ir? Kažkas ne taip? Geriau būtų ne Karoliniškėse atnaujinę šaligatvius, o čia nutiesę anksčiau?
                                  Taip, mano nuomone negalima buvo priduoti eksploatacijai naujos gatves be saligatvio. Vaikai dviraciais vazinejo pirmoje eismo juostoje 2x2 "prospekte". Ne karta pats maciau kaip mamos su vezimeliais keliavo pirma eismo juosta visai salia lekianciu masinu. Labai nesaugiai atrode.
                                  Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.05.30, 00:44.

                                  Comment


                                    Na tai dar toliau link Buivydiškių ir vėl nėra šaligatvio, ir mamos su vežimėliais eina šalikele, kaip ir aš dariau praeitą savaitę. Pilna dar tokių vietų Vilniuje.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Na tai dar toliau link Buivydiškių ir vėl nėra šaligatvio, ir mamos su vežimėliais eina šalikele, kaip ir aš dariau praeitą savaitę. Pilna dar tokių vietų Vilniuje.
                                      Tai čia nėra "kažkas ne taip" ir viskas yra perfectly fine?

                                      Comment


                                        Ne fine, man iš karto tik atidaryta nepatiko, nes net techninio šaligatvio nebuvo. Na, bet praėjo ne tiek ir daug laiko, ir šaligatvis atsirado, tai nematau reikalo virkauti (beje gatvė atidaryta 2017 balandį, tai praėjo 3 metai, o ne 5). Anksčiau ten ir žmonių ne tiek daug ėjo, nes neseniai tik Sidaronių 19-23 pastatyti.
                                        Paskutinis taisė digital; 2020.05.30, 12:22.

                                        Comment


                                          Senamiesčio niokojimas vykdant beprotybes tęsiasi. O labai gaila. Kas yra su VMS, aš nežinau. 30 metų nesugebama nutraukti antihumaniškos, antifunkcionalios infrastruktūros įrenginėjimus švaistant pinigus kai atliekami remontai, o ne rekonstrukcijos ir taip įšaldant sovietmečiu pridarytas beprotystes. Lygiagrečiai tokios veiklos yra mekenama/baubiama, kad NĖRA lėšų šaligatviams tiesti ir šiaip pinigų nėra senamiesčio infrastruktūros tvarkymui. Jei pinigų nėra, tai nieko ir nedarai, o kaupi pinigus rekonstrukcijai.

                                          Štai eilinė puikiai situaciją iliustruojanti ištrauka iš Vilnius.wtf FB puslapio:
                                          https://www.facebook.com/vilnius.wtf...08023326287260

                                          Granitiniai laiptai su pandusu Subačiaus gatvėje palei gynybinę sieną:

                                          Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	1 Size:	400,4 kB ID:	1805264

                                          Papildomų komentarų, manau, nereikia:

                                          Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	1 Size:	436,0 kB ID:	1805265

                                          Kai, panašu, buvo galima padaryti tiesiog vieną tiesų palaipsniui besileidžiantį šaligatvį, atkarpos galą kur yra pandusas leidžiant žemyn, vidurį atkarpos keliant, ir likusį atkarpos galą (kur pora laiptelių) leidžiant. Toks sprendimas gal net leistų sutaupyti ir ant lietaus nuleidimo įrenginių, kurie, kaip suprantu iš komentarų, buvo įrengti, nes pakėlus vidurį atkarpos pakėlimo užtektų, kad šaliatvis nebūtų žemiausia vieta ir taip automatiškai išsispręstų kritulių nutekėjimo klausimas...

                                          Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	1 Size:	324,6 kB ID:	1805266

                                          Senamiestyje nedelsiant turėtų būti nutraukiami gatvių darbai ir daroma tik taip:

                                          Gatvės rekonstruojamos:
                                          - lietvamzdžiai pajungiami į lietaus / buitinės kanalizacijos vamzdynus. Kur reikia, tiesiami vamzdynai.
                                          - šalinamas asfaltas, vietoje jo klojamos trinkelės ar panašiai (galima galvoti tiesti virš bruko, taip jį paliekant bei eismo juostų paviršių sulyginant sulig šaligatvių paviršiumi).
                                          - ten kur eismo juostų asfalto dangą keičiant į trinkeles reikia atlikti šaligatvių koregavimus - atliekami koregavimai, kad šaligatvių paviršius būtų viename lygyje su eismo juostomis.
                                          - visi atskiri dviračių takai, atskiri šaligatviai šalinami ir viskas apjungiama į vieną lygį. Visas eismas vyksta kartu.
                                          - g/b stulpai keičiami į estetiškus, statomi racionaliose vietose. Nuo namų fasadų nuimami troleibusų kontaktiniai laidai (jei tokių yra) ir kabinami ant stulpų.
                                          - perdideli ženklai keičiami į mažus, nevietoje stovintys stulpai perstatomi arba galvojama apie kitokius kabinimo būdus.


                                          Sąrašas nesenai sugadintų senamiesčio gatvių ir ištaškytų pinigų (prašau papildykite):
                                          (lietas asfaltas, šaligatviai ne viename lygyje su dabartinio eismo juostomis ir per siauri, eismas organizuojamas ne bendras: auto sau, pėstieji sau, o dviratininkams dar papildomai atskiri dviračių takai; lietvamzdžiai išvesti ant šaligatvių, stulpais užstatyti šaligatviai ir tt)

                                          1. Totorių
                                          2. Vilniaus (jei ne nuo Novotelio, tai tikrai nuo Labdarių iki Islandijos)
                                          3. Šis Subačiaus ir A. Strazdelio kampas
                                          4. Krivių galbūt galima pridėti
                                          5. Buvusi Šv. Jurgio atkarpa esanti tarp Vilniaus, Labdarių ir Totorių gatvėmis
                                          6. Bokšto atkarpa nuo Savičiaus iki Latako
                                          Paskutinis taisė spekas; 2020.05.31, 11:16.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X