Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Buvo rengiamas projektas T. Kosciuškos g. atkarpai rekonstruoti. Tada kilo nemažas pasipiktinimas tiek iš vietinių, tiek ir iš asociacijų dėl nelogiškų siūlymų. Viskas baigėsi lyg ir. Tada iš pakraščių teko girdėt, kad galbūt bus rengiamas didesnis gatvės projektas. Bet ir ties tuo viskas nutilo.

    Dviračių takas vienas eis palei Neries krantinę, palei gatvę ir žemyn į Sluškų g. Kitoje pusėje galėtų būti takas, einantis palei pačią gatvę, per žiedą ir toliau palei Antakalnio g. Sluškų g. takas nebus pritaikytas rajono vidaus susisiekimui.

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Manau, versti į 1+1 būtų galima net maždaug tokią atkarpą:
      (Tuomet formuotųsi jauki pėsčiųjų ir dviratininkų alėja. Šiuo metu, spėju, minėtieji eismo dalyviai vengia keliauti šia atkarpa, nes žiauriai nemalonu ir net kiek pavojinga (pats eidamas ja sukioju galvą kaip nemalonu eiti siauriausiose vietose kai pro pat veidą pralekia veidrodėliai ant kokia 60 kmh. O jei susitinki priešpriešais pėstijį, tai nejuokauju - prie pasvirusių medžių tenka net galvą pakreipti, pačiam pasikreipti, ar lietsargį kilnoti.)
      Racionaliau būtų žemyn 1 juosta, bet į viršų palikti 2 juostas - A ir paprastą. Kitaip piko metu su viena juosta VT ganėtinai strigtų.

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Klausimas ta pačia proga - kam ten toks ,,aerodromas'' iš plytelių padarytas?

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	202,8 kB
ID:	1774660
        Kai Brežnevą laidojo tai taip jau buvo.

        Privalumas - nebus bėdos įrengti dviračių taką :)

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Bevartydamas vilnius taškas lt užėjau kelis puslapius su įdomiais skaičiais... (copy paste):

          ,,2019 Vilniuje bus įrengta ir suremtuota 34 kilometrų šaligatvių. Šaligatvių įrengimo ir remonto darbams šiemet skirta apie 900 tūkst. eurų.''.

          ,,Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių. Miestas yra padalytas į 5 dalis: Centrinę, Pietinę, Vakarinę, Šiaurinę ir Rytinę.''.

          Jei Vilniuje yra apie 1000 km gatvių (imu tik asfaltuotas), tai jas teoriškai ,,apglėbia'' apie 2000 km šaligatvio... Būsiu dosnus, ir atmesiu apie 1000 km šaligatvio. Atmestą šaligatvį sudaro: greito eismo gatvės (jų Vilniuje itin daug, nes Vilniaus teritorija pasklidusi po laukus), bei gatves gyvenvietėse kur nėra šaligatvio ir liksiu su 1000 km šaligatvių.

          Žiūrim ką turim: 1000 km esamo šaligatvio ir numatomus remontuoti bei įrengti 34 km šaligatvių... 1000 padalinam iš 34 ir gaunam apie 30. Skaičius 30 yra metai, kurių prireiks jau esamiems šaligatviams pakeisti! Vien pakeisti... Šalia mano daugiabučio (jam 50 metų) esantį šaligatvį imu kaip pavyzdį kaip atrodo 50 metų nekeistas šaligatvis ir darau prielaidą, kad šaligatvius vertėtų keisti bent kas 35 metus... Manau suprantate ką šie skaičiai rodo... Tokiais tempais ,,tvarkant'' šaligatvius mes, panašu, neišlipsime iš itin prastos Vilniaus šaligatvių būklės.

          Aš jau nekalbu apie likusius 500 km žvyrkelių bei N kiekio gatvių, tokių kaip net tame pačiame Antakalnyje, kur net nei vienoje gatvės pusėje nėra šaligatvio... Puikus gatvės be šaligatvių pavyzdys yra Saulės gatvė Antakalnyje, kurią šiais metais planavo asfaltuoti ištiiniu būdu - man pakovojus apie 3 mėnesius, kad būtų nutiestas šaligatvis bent vienoje gatvės pusėje, šaligatvis visgi buvo nutiestas (dar istoriją apie šios gatvės remontą pratęsiu, nes šią savaitę turiu su savivaldybe papildomos kovos). Ką jie sau galvoja, jei išvis galvoja, net tokioms gatvėms nenumatydami tiesti šaligatvio, ypač ištisinio asfaltavimo metu?.. Saulės gatvės rangovas YIT irgi skėsčioja rankomis dėl tokio savivaldybės požiūrio ir elgesio. Jie savivladybės, pasirodo, irgi iš pradžių prašė leisti tiesti šaligatvį. Beje, YIT darbų kokybė atrodo labai gera Saulės gatvėje - aš vis su jais bendrauju, mūsų nuomonės dėl šaligatvių sutampa 1:1.

          Pavasario gatvė (gretima Saulės gatvei) irgi tebėra šiais metais numatyta asfaltuoti ištisiniu būdu, tik dėl jos kažkodėl tyla. Gal todėl, kad kai užkūriau pirtį dėl Saulės gatvės pagaliau savivaldybė susizgribo šitaip, kaip jie ,,dirbo'' Saulės gatvėje, Pavasario gatvėje nedirbti? Beje, dėl Pavasario gatvės šiandien savivaldybei ir Niaurai nusiunčiau paštu užklausimą kada bus remontuojama Pavasario gatvė su pastabomis, kad taip darbų negalima vykdyti kaip buvo vykdoma Saulės gatvėje. Nusiunčiau užklausą, kad bandyti apsisaugoti nuo prastai atliekamų darbų - dabar bent raštišką įrodymą turėsiu, kad buvo kreiptasi dėl Pavasario gatvės su detaliais išaiškinimais (dar pasiūliau savo pagalbą nemokamai).

          Naujienos:

          2020 šaligatvių tvarkymo ir tiesimo sąrašas.

          Pakeistas tik skaičiukas į 2020... Matomai bus paliktas, arba bus panašus, biudžetas šaligatviams tiesti ir remontuoti:


          Negaliu patikėti - visam miestui skiriama 900 000 eur šaligatviams ne tik, kad remontuoti, bet ir tiesti... Tuo metu 2020 metų biudžetas pasipildys papildomai apie 80 mln eur. Kažkas pribloškiančio. Kasmet suremontuoti reikia apie 34 km šaligatvių vien tam, kad palaikyti jų normalią būklę, tai yra, kad jie atsinaujintų maždaug kas 40 metų (uždėjau 6 metus rezervo)... Tai čia vien atsinaujinimo. Apie naujų tiesimą net nėra ką kalbėti. Juk žinome kiek daug naujų šaligatvių reikia, nes pilna pvz D kategorijos gatvių kur jų net nėra(!) (užtenka pasižiūrėti, kad ir mano 2018-2019 metų Antakalnio gatvių raportą). O dar reikia turėti omenyje, kad pilna sovietmečio šaligatvių, kurie visiškai nepritaikyti pėstiesiems tad ir juos labai reikia rekonstruoti.

          Beje, dalis 2020 metų gatvių yra iš 2019 metų sąrašo, nes nebuvo darbai padaryti.

          Kažkokia beprotystė. Sunkiai suvokiama. Kai tuo metu visokias menines vertikales bando prastumti po 300k-400k eur už vienetą.

          900 000 eur visiems metams....

          Vien koriams įrengti numatoma skirti 500 000 eur...

          Kasmet reikėtų skirti bent po kokia 10 mln eurų, kad kuo greičiau išbristi iš dešimtmečiais besitęsiančios gėdingos ir sveikatai pavojingos situacijos su šaligatviais. Ir tik tada sumažinti šaligatviams finansavimą.

          Visi tie deklaruojami darnūs judumai yra spjūvis į veidą.
          Paskutinis taisė spekas; 2020.03.10, 15:59.

          Comment


            Ketinama atnaujinti 200 metrų atkarpą tarp Žygimantų g. 11 ir 14 namų. Kaip tik ten, kur vyksta statybos vietoj buvusio "dvarelio". Kažin nuo kada tokia praktika, kad prie naujų namų šaligatviai tiesiami savivaldybės lėšomis?

            Comment


              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
              Ketinama atnaujinti 200 metrų atkarpą tarp Žygimantų g. 11 ir 14 namų. Kaip tik ten, kur vyksta statybos vietoj buvusio "dvarelio". Kažin nuo kada tokia praktika, kad prie naujų namų šaligatviai tiesiami savivaldybės lėšomis?
              Nevyksta ten statybos. O sutvarkyt ten būtina, gal pačiam neteko prasieiti, bet ten turbūt yra blogiausios būklės šaligatvis Vilniuje (o gal ir Lietuvoje).

              Comment


                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                Nevyksta ten statybos. O sutvarkyt ten būtina, gal pačiam neteko prasieiti, bet ten turbūt yra blogiausios būklės šaligatvis Vilniuje (o gal ir Lietuvoje).
                Tai tame ir esmė, kad tvarkoma tik ta atkarpa prie statybinės tvoros, o ne visas sutrupėjęs šaligatvis.

                Comment


                  Rekonstruojamoje Giedraičių gatvėje VMS pradėjo įrengtinėti tvoras privatiems namams (žinoma ne už jų, o už mokesčių mokėtojų pinigus), taip faktiškai įteisinant prieš tai nelegalų valstybinės žemės užgrobima:







                  Profesionalu. Šiolaikiška. Logiška. Apgalvota. Smagu.

                  Comment


                    Nerodo nuotraukų.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Nes pasikeitė prioritetai, pagal kuriuos dėliojamos tvarkomos gatvės ir šaligatviai. Nors aš vistiek būčiau dėjęs ir užbaigęs. Bet, kai finansai riboti...
                      Pasikeis ir mano prioritetai kituose rinkimuose.

                      Comment






                        Profesionalu. Šiolaikiška. Logiška. Apgalvota. Smagu.[/QUOTE]

                        Geras vaizdelis toje gatvėje po darbo, visas dviračių takas užstatytas automobiliais. Viskas daroma tendencingai ir nepatogiai gyventojams, kad kuo greičiau apleistų tuos namus.

                        Comment

                        Working...
                        X