Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Diskusija išsirutuliojo nuo konkretaus pavyzdžio - Ukmergės ir Šiaurinės būsimos sankryžos. Kur atseit pirminis sankryžos variantas nepatogus pėstiesiems ir dėl to geriau lėtinti visą Ukmergės gatvės VT. Tai šitoj vietoj kur pėsčiųjų srautas minimalus, ar verta lėtinti VT vardan pėsčiojo? Daug daugiau naudos būtų skatinti VT, teikiant prioritetą jo greičiui. Tikėtina, kad juo pavažiavęs žmogus daugiau pasivaikščios. Nes VT neveža iki durų. Ilgainiui gal ir didesnius atstumus pavaikščiotų.

    Galima šnekėt apie persėdimo patogumą ir t.t., bet vargu ar Šiaurinėje bus daug VT eismo. Niekas nenorės perdarinėti esamų maršrutų, o jų nekeičiant naudos irgi bus nedaug. Ypač n metų kol Šiaurinė bus pastatyta iki pat Valakampių tilto. Jei išvis nepastrigs pusiaukelėje.
    Abejočiau ar jūs pajusit tą "viso Ukmergės VT sulėtinimą" dėl to vieno šviesoforo.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Abejočiau ar jūs pajusit tą "viso Ukmergės VT sulėtinimą" dėl to vieno šviesoforo.
      O kam lėtint, jei galima nelėtint? Vienas šviesoforas čia, kitas ten.. Ir sumoj gaunasi ne tiek ir mažai. Be to, tos pora minučių ilgalaikėj perspektyvoj gali virsti sutaupytu kuru, vairuotojų laiku, tankesniu grafiku ir pan ir t.t. Psichologinis faktorius irgi ne paskutinėj vietoj.

      Comment


        Nes "nelėtinimas" a.k.a. dobilo sankryža nėra tai, kas turi būti statoma mieste.

        Šviesoforus galima sujungti į žalią juostą, tada visai nebus skirtumo kiek jų yra.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Nes "nelėtinimas" a.k.a. dobilo sankryža nėra tai, kas turi būti statoma mieste.

          Šviesoforus galima sujungti į žalią juostą, tada visai nebus skirtumo kiek jų yra.
          Pradiniame variante buvo ne dobilas. Bent jau ne klasikinis dobilas kaip Ozo/GV. Buvo minėtų ir kitų variantų kaip nestabdyt VT prie šviesoforų. VT stojančiam stotelėse ideolios žalios juostos nebus. Nebent statyt daviklius, kad šviesoforas reguliuotų sevo režimą pagal artėjantį VT. Kas irgi būtų labai gerai.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Mano pažįstami eina iš Šeškinės į Pašilaičius (garsųjį Šimo barą).
            O kaip grįžta?

            Comment


              Grįžta pėsčiomis iš Pašilaičių į Šeškinę.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Pradekim nuo to kad miegamosiuose rajonuose nera traukos tasku. Jie sukurti taip kad pirmieji aukstai yra gyvenamieji. Visas verslas yra lokalizuotas dideliuose centruose. Kokiu tikslu zmogus turetu eit pesciomis iš Pašilaičių į Šeškinę? Ka Seskine turi unikalaus apart apsipirkimo tasku? Jei yra tikslas kazka nupirkt tai nelabai noresis eit atgal kelis km su maisais.
                Pesciuju traukos taskai gali buti visuomeniniai objektai, parkai, kinoteatrai, didesnes vaiku zaidimo aiksteles, ezerai, miskai ir pan. Nieko tokio ten nera.
                Gyvenau musininkų gatvėje šeškinėje iki senukų 300 metrų ir prisimenu žiemą arba palijus tekdavo važiuoti iki parduotuvės nes ten tarp parduotuvės ir šeškinės tik techninis šaligatvis. Jeigu atsiras normalus takas tikrai atsiras ir pėstieji. Žinoma aš nematau problemos dėl dobilo, jaigu įrengtos normalios perėjos, gal tik klausimas ar užteks vietos stotelėms, nors žiūrint maps.lt kur dobilas pavaizduotas, vietos užtenka. Bet teigti kad ten nėra kur eiti, tai tikra nesąmonė.

                Comment


                  https://www.google.com/maps/d/u/0/vi...119999999&z=14Click image for larger version

Name:	Vilniaus šaligatviai   Google My Maps.png
Views:	1
Size:	306,1 kB
ID:	1656634

                  As cia tik pradejau zymeti gatves, kuriose visiskai nera JOKIO saligatvio.

                  Comment


                    /\ + Sudervės kel., Ąžuolyno g.

                    Comment


                      Antakalnio g.













                      Comment













                        Comment


                          Kažkaip tikėjaus kad panaikins ten tą tik VT skirtą pravažiavimą į Žolyno g. ir įrengs papildomą juostą posūkiui į ją. Na bet gal per daug to norėti.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Diskusija išsirutuliojo nuo konkretaus pavyzdžio - Ukmergės ir Šiaurinės būsimos sankryžos. Kur atseit pirminis sankryžos variantas nepatogus pėstiesiems ir dėl to geriau lėtinti visą Ukmergės gatvės VT. Tai šitoj vietoj kur pėsčiųjų srautas minimalus, ar verta lėtinti VT vardan pėsčiojo? Daug daugiau naudos būtų skatinti VT, teikiant prioritetą jo greičiui. Tikėtina, kad juo pavažiavęs žmogus daugiau pasivaikščios. Nes VT neveža iki durų. Ilgainiui gal ir didesnius atstumus pavaikščiotų.
                            Čia ir problema su požiūriu. Bet kokia kaina "nelėtinti" automobilių eismo. Toks požiūris Vilnių pavertė bene labiausiai hostile miestu pėstiesiems Europoje. Valiukas tą irgi pastebėjo. Bandyti kur nors nueiti pėsčiam Vilniuje dažnai yra gana rimtas iššūkis ir netgi pavojingas užsiėmimas: nėra šaligatvių arba jie netinkami naudojimui. Ten, kur yra kokios nors reguliuojamos perėjos, "srautai" ir "prioritetai" skirstomi taip, kad pėstiesiems reikia laukti bbž kiek laiko, iki kol užsidega trumpas žalios šviesos ciklas. Policija rengia "reidus" pėsčiųjų "drausminimui", o pėstieji visada kalti atsitrenkę į mašiną, nes neturėjo atšvaito. Ką jau kalbėti apie "netikėtai" į perėją iššokusius pėsčiuosius.

                            Vaikštau tiek per minimą vietą Ukmergės g., tiek aplinkinėse gatvėse nuo Laisvės pr. iki Žirmūnų g. ir puikiai žinau, kokia ten situacija tiek su srautais, tiek infrastruktūra. Situacija visur yra labai bloga. Dėl to kalbėti apie neva eismo "lėtinimą" gerinant pėsčiųjų infrastruktūrą yra absurdiška ir ciniška. Normali pėsčiųjų infrastruktūra, kokia yra visuose civilizuotos Europops miestuose, nelėtina eismo. Tai tiesiog Europietiškai civilizacijai būdinga žmogiškumo išraiška.
                            Paskutinis taisė John; 2018.07.24, 17:21.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Čia ir problema su požiūriu. Bet kokia kaina "nelėtinti" automobilių eismo. Toks požiūris Vilnių pavertė bene labiausiai hostile miestu pėstiesiems Europoje. Valiukas tą irgi pastebėjo. Bandyti kur nors nueiti pėsčiam Vilniuje dažnai yra gana rimtas iššūkis ir netgi pavojingas užsiėmimas: nėra šaligatvių arba jie netinkami naudojimui. Ten, kur yra kokios nors reguliuojamos perėjos, "srautai" ir "prioritetai" skirstomi taip, kad pėstiesiems reikia laukti bbž kiek laiko, iki kol užsidega trumpas žalios šviesos ciklas. Policija rengia "reidus" pėsčiųjų "drausminimui", o pėstieji visada kalti atsitrenkę į mašiną, nes neturėjo atšvaito. Ką jau kalbėti apie "netikėtai" į perėją iššokusius pėsčiuosius.

                              Vaikštau tiek per minimą vietą Ukmergės g., tiek aplinkinėse gatvėse nuo Laisvės pr. iki Žirmūnų g. ir puikiai žinau, kokia ten situacija tiek su srautais, tiek infrastruktūra. Situacija visur yra labai bloga. Dėl to kalbėti apie neva eismo "lėtinimą" gerinant pėsčiųjų infrastruktūrą yra absurdiška ir ciniška. Normali pėsčiųjų infrastruktūra, kokia yra visuose civilizuotos Europops miestuose, nelėtina eismo. Tai tiesiog Europietiškai civilizacijai būdinga žmogiškumo išraišką.
                              Infrastruktūros sutvarkymas ir sankryžos įrengimas su prioritetu VT vienas kitam neprieštarauja. Sakyčiau atvirkščiai - VT skatinimas tiesiogiai skatina vaikščiojimą pėsčiomis. Ir taip, normali infrastruktūra suderina tiek VT, tiek pėsčiųjų poreikius.

                              Į tą pačią seriją dėl policijos reidų, dar gali pasiskųsti, kodėl pėstiesiems draudžia vaikščioti greitkeliais... Atšvaito turėjimas, ypač užmiestyje, civilizuotam europiečiui irgi neturėtų kelti klausimų.

                              Comment


                                Takelio pro Zveryno miska nelabai kas zino, tuo labiau jis vel gi veda i niekur, nes kad pasiekt tarkim Panorama reikia eiti kartu su masinom, nes puseje Zveryno neegzistuoja saligatviai.
                                Nėra jis nei slaptas, nei kažkoks apleistas. Po darbo vasarą pilna jame nuo centro grįžtančių ir pėsčiųjų, ir dviratininkų. Prieš kurį laiką pastatyti apšvietimo stulpai, bet kažkaip darbų pabaiga nukelta neribotam laikui (stulpai yra be lempų). Norint eiti iki Panoramos yra Stirnų gatvė. Šaligatvis joje yra, tik užstatytas mašinomis. Apskritai tokio tipo Žvėryno gatvėse mašinų eismo nėra daug.
                                Pagalvojau, kad pėsčiųjų takų kokybės vertinimui objektyviau tinka "pravažiuojamumas" su vaikišku vežimėliu. Čia irgi turiu pusantrų metų patirties Tai galiu tik pritarti, kad kartais norint kažkur nueiti, reikia savyje paieškoti vidinės stiprybės ir ryžto, prisiminus visas tas kliūtis, kurios laukia kelyje.. Žodžiu, yra kur tobulėt ir smarkiai.
                                Šiaip pėsčiojo "pravažumas" yra pats didžiausias, palyginti su kitomis transporto priemonėmis. Paradoksas, bet nelygūs šaligatviai labiausiai kliudo būtent paspirtukams/dviračiams/vežimėliams, o ne pėsčiajam. Pėsčiajam labiausiai kliudo sunkiai įveikiamos judrios gatvės/sankryžos, kai norint pereiti pagal taisykles reikia eiti puskilometrį visai kita kryptimi nei kelionės tikslas. Jei sudėtinga eiti nelygiu šaligatviu, reikėtų pasitreniruoti Karoliniškių draustinio šlaituose . Pėsčiuosius nuo vaikščiojimo didesniais atstumais atbaido ne tiek šaligatvių būklė, kiek požiūris, kad 5 km yra labai toli ir kad nėra laiko. Iš tikrųjų nueiti nuo kokios Šeškinės iki centro reikia maždaug valandos. Manau, kad tų pėsčiųjų skaičius labai nepaaugtų net ir esant idealiems šaligatviams. Ukmergės gatvėje (leidžiantis nuo kalno) juk yra geri šaligatviai abiejose pusėse. Kiek ten tų pėsčiųjų per valandą praeina? 3-5?

                                Comment


                                  Ukmerges g. leidziantis nuo slaito eiti prie pat gatves galima tik is reikalo neturint iseities. Kaip ir naudotis musu VT - tik is bedos, kaip paskutinis variantas kazkur nusigaut. Eiti salia judrios gatves 3x3 juostu kur lekia auto nera jauku. Tai visai ne tas pats kaip pesciomis ropoti per vakaru europos gyvenamuosius kvartalus, kai eini palei namu fasadus. To negalima priskirti prie pestiesiems pritaikytos infrastrukturos, todel ir pesciuju ten nedaug. Keli km atrodo toli, nes praeidamas juos pro masinoms pritaikyta infrastruktura, kaip greitkeliu atkrpos be jokio gyvenimo, be arti esanciu namu, kai nesupa zeldiniai, kai salia auto vaziuoja 70-80 kmh, pesciasis jauciasi ne savo erdveje, ne savo vietoje, pasamoningai jis kita karta pasirinks masina kad ta atkarpa iveikt greiciau.

                                  Zmogaus greitis yra mazas, jam iveikiant 1 km kelione neatrodys neidomi, jei per ta km jis praeis salia namu fasadu ziuredamas i parduotuviu vitrinas, skirtingus namus ir architektura, kirs parka, pora gatviu ir per ta atstuma aplinka pasikeis kelis kartus ir bus ivairi. Dabar isivaizduokit ta 1 km jis eis tiesiog palei 2x2 kelia kur aplink bus is vienos puses tik kelias is kitos visi objektai nutole.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Ukmerges g. leidziantis nuo slaito eiti prie pat gatves galima tik is reikalo neturint iseities. Kaip ir naudotis musu VT - tik is bedos, kaip paskutinis variantas kazkur nusigaut. Eiti salia judrios gatves 3x3 juostu kur lekia auto nera jauku. Tai visai ne tas pats kaip pesciomis ropoti per vakaru europos gyvenamuosius kvartalus, kai eini palei namu fasadus. To negalima priskirti prie pestiesiems pritaikytos infrastrukturos, todel ir pesciuju ten nedaug. Keli km atrodo toli, nes praeidamas juos pro masinoms pritaikyta infrastruktura, kaip greitkeliu atkrpos be jokio gyvenimo, be arti esanciu namu, kai nesupa zeldiniai, kai salia auto vaziuoja 70-80 kmh, pesciasis jauciasi ne savo erdveje, ne savo vietoje, pasamoningai jis kita karta pasirinks masina kad ta atkarpa iveikt greiciau.

                                    Zmogaus greitis yra mazas, jam iveikiant 1 km kelione neatrodys neidomi, jei per ta km jis praeis salia namu fasadu ziuredamas i parduotuviu vitrinas, skirtingus namus ir architektura, kirs parka, pora gatviu ir per ta atstuma aplinka pasikeis kelis kartus ir bus ivairi. Dabar isivaizduokit ta 1 km jis eis tiesiog palei 2x2 kelia kur aplink bus is vienos puses tik kelias is kitos visi objektai nutole.
                                    O kam eiti šalia gatvės ir save nuodyti, jei šalia yra normalus takas pro miškelį?

                                    https://www.google.lt/maps/dir/54.69...ced858!1m0!3e2
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Cia buvo atsakymas i tai kad saligatviai prie Ukmerges g. idealus:

                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Manau, kad tų pėsčiųjų skaičius labai nepaaugtų net ir esant idealiems šaligatviams. Ukmergės gatvėje (leidžiantis nuo kalno) juk yra geri šaligatviai abiejose pusėse. Kiek ten tų pėsčiųjų per valandą praeina? 3-5?
                                      Kad ne tik plyteliu klojimo idealume esme, o dar ir kur tas saligatvis yra ir salia ko. Butent kad pro misko takeli eit kur kas maloniau.

                                      Comment




                                        Atsakymas is savivaldybes del staciu bortu Motoru g. 6:

                                        Dėkojame Jums už Jūsų neabejingumą sprendžiant Vilniaus miesto problemas, kad pranešėte apie situaciją Motorų gatvėje ties prekybos paskirties pastatu Motorų g. 6.
                                        Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Susisiekimo komunikacijų skyriaus užsakymu buvo vykdomas tik Motorų gatvės paprastas asfaltbetonio dangos remontas, šaligatvio ar trinkelių dangos nekeitėme (projektas nebuvo užsakytas).
                                        Mūsų žiniomis UAB „Dogas“ ties jiems nuomojamu pastatu pakeitė tik naują trinkelių dangą tų pačių altitudžių ribose (o tai galima atlikti be projekto), todėl kelio bortai ir liko tokie, o ne nuožulnūs.
                                        Norime Jus informuoti, kad naujai projektuojamose ar rekonstruojamose gatvėse dabar visada atsižvelgiame į neįgaliųjų žmonių poreikius ir statomi nuožulnūs bortai.
                                        Jeigu kiekviena įmonė pasitvarkytų gerbūvį aplink savo pastatus, būtų labai gražu Vilniuje. Jie dirbo tų pačių apimčių ir altitudžių ribose (pasikeitė trinkeles ir kelio bortus į naujus). Kitas reikalas, kad jie neėmė mūsų leidimo kasti gatvės raudonųjų linijų ribose (šiuo klausimu su jais susisiekta).



                                        Click image for larger version  Name:	88.JPG Views:	1 Size:	176,7 kB ID:	1656727Click image for larger version  Name:	99.JPG Views:	1 Size:	172,8 kB ID:	1656728

                                        https://www.google.lt/maps/@54.63367...7i13312!8i6656
                                        Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.08.02, 22:38.

                                        Comment


                                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                          Motoru 6
                                          O kur nuleistas bortas?..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X