Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    ne zinokit netrolinu. Aisku jie isvaziavo ne del saligatviu kokybes. Neegzistuoja jokio kotedzu mentaliteto. Niekas negincys, kad dauguma planetos gyventoju pasirinktu nuosava nama, o ne buta daugiabutyje. Kaune net palyginus su Vilniumi vyksta labai labai mazai nauju daugiabuciu statybu. Suburbanizacija ivyko ne per metus ar du, tai desimtmeciu procesas. Kaunas yra maziau jaukus ir neypac patogus gyventi miestas. Begale apleistu pastatu, gatviu infrastruktura pritaikyta beveik vien automobiliams, tarp rajonu dideli atstumai neiveikiami pesciomis, daug tusciu erdviu, daug tarybmeciu prikistu paramoniniu pastatu tarp gyvenamuju namu. Mazai sutvarkytu viesuju erdviu, VT naudojasi zemiausia klase o ne vidutine.
    Dauguma siu problemu turi ir Vilnius, tik ju mastas mazesnis.
    Miesieciai renkasi buta devynaukstyje tikrai ne del to kad nori is apacios ir virsaus tureti kaimynus. Tiesiog daug kam taip yra paprasciau ir patogiau gyventi. Palyginkim du variantus:
    1, perku buta mieste, salia darzelis, mokykla, i darba 10 minuciu, uz keliu kvartalu parkas ir visos miesto pramogos kaip kinas kavines ir barai
    2. perku nama uz panasia suma priemiestyje, i darzeli vezti 15min su masina, i darba 30 min, parku nera todel karta per menesi su masina i parka, pramogu jokiu nera.

    Kai miestas turi ka pasiulyti zmoniu perkanciu busta svarstykles persisveria labiau link 1 varianto, kai mieste reikalai nekazka zmones labiau renkasi 2 varianta. Tai bendra taisykle daugumai pasaulio miestu, ne mano sugalvota.
    Dalinai prie to prisideda ir auto mokesciu nebuvimas, kai seimos turi po 2-3 masinas islaikant jas beveik nemokamai.

    Kad teisingiau perduociau minti pasakysiu, jei tarkim gyvenciau Stockholme tai ta pati rasyciau apie Vilniu.
    Perskaičius tai tik paklausčiau: "Ar tikrai teko būti Kaune?" Palyginus su rajonu tai puiki infrastruktūra tiek automobiliam tiek pėstiesiems (vėlgi lyginant su rajonu kur dar šaligatviai nėra išrasti), viešosios erdvės arba sutvarkytos arba tvarkomos (būtent viešosios, o ne privačios), rajone tokios net neegzistuoja. Viešasis transportas mieste bent jau egzistuoja lyginant su rajonu ir netgi visai pakenčiamas (lyginant su Vilnium net labai pakenčiamas, iki europos tai toli). Dėl jaukumo nesiginčysiu nes bijau sugriauti sukurtą mitą apie treninguotus sportiškus kauniečius (mitas yra tam, kad apsisaugot nuo imigrantų iš kitų miestų).
    Dėl kotedžo mentaliteto tai nesutikčiau, kad toks neegzistuoja ir miesto nesirinkau dėl to, kad iki darbo greičiau atvažiuoti (kas mano atveju yra atvirkščiai, nes darbas priemiestyje, o gyvenu netoli centro), bet man svarbu, kad galiu pasiekti pėsčiomis artimiausią parką už 300m, parduotuvę už 80m, o vidutinio lygio maitinimo įstaiga su kraftinio alaus pasirinkimu yra ne toliau nei 800m. Absoliučiai daugumai mano pažystamų (o absoliuti dauguma mano pažystamų yra tech dirbantys milenialsai) tai yra visiškai vienodai, jiems svarbiausia galimybė kepti kepsnius nuosavam 5x5m kieme ir atsigaivinti sixpack'u šalto volfuko, nu ir kad vaikus būtų galima paleisti be priežiūros ganytis tam pačiam kieme. Bet neskaitant to kiekvienas iš jų rinktųsi gyventi mieste, jei tik galėtų ten tą kotedžą nusipirkt.
    Pagrindinė Kauno problema - per mažas kompaktiškas miestas su per mažai gyventojų, čia sunku padaryti kamščius, kad taptų nepatogu naudotis automobiliu, todėl ir plečiasi tie priemiesčiai. Dėl to ir viešos erdvės nejaukios nes per mažai žmonių, nes tiem kur renkasi priemiesčius jų ir nereikia, pilnai tenkina 5x5m kiemas.
    Anksčiau teko dirbti arčiau namų ir neretai vaikčiodavau pėsčiomis į darbą, tai nepasakyčiau, kad truktų šaligatvių ar dar kaip nors nebūtų pritaikyta infrastruktūra, aišku tada jie buvo dar paskutinį kartą remontuoti ~1980m, dabar situacija stipriai pagerėjus, centre suremontuoti šaligatviai ir stulpiukų pagalba panaikinti parkingai ant šaligatvių, atsirado jie ir ten kur jų niekad nebuvo. Dar aišku yra kur tvarkyti toliau nuo centro, bet kad tų pėsčiųjų nėra jais vaikščioti.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Pastebėjau. Gali būti, kad taip yra todėl, kad Kaune galioja iš 90s užsilikusios nestukalinimo ir neožkinimo panetkės. Ką nors raportuoti, skųsti ar įduoti yra blogai ir Kauno visuomenėje matyt tai labiau įsitvirtinę, nei kitur Lietuvoje.
      O gal taip yra del to kad VMS tapo labai atvira visokiems aktyvistams?
      flickr >>>

      Comment


        Tokios "Tvarkau Kauną" programėlės ir nėra Turi Vilnius, Šiauliai, Panevėžys ir Alytus.

        Šiaip jaučiu važiuodamas dviračiu per miestą, kad potencialiai low-class rajonų Kaune yra truputį per daug. Atrodo, kad koks 3/4 miesto yra low class. Geresnė situacija yra priemiesčiuose, gal Centre (su tam tikromis Žaliakalnio dalimis) ir Šilainiuose (bet ir Šilainių daugiabutinė kultūra neatrodo patraukliai). Kitur nepasakyčiau, kad jauku, pvz. yra daug nesutvarkytų nuosavų namų kvartaliukų, apie daugiabučius nešneku.
        Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.02, 22:57.

        Comment


          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
          O aš vis svarstau, negi taip sunku neįrenginėti apšvietimo stulpų ant šaligatvių? Nauja atkarpa Pieninės g. (kairėje pusėje - dviračių takas)
          Kažkurioje temoje buvo patalpinta nuorauka, jog šaligatvį prapraltino tik apeinant stulpus. Tai, panašu, kad dar kartą vistik perdaro, platindami viena plitele visoje atkarpoje. Net keista. Tiesa, toliau stovintys stulpai neužtikrina minimalaus šaligatvio pločio, bet jie jau buvo iš anksčiau, o dabartinių darbų vykdymo riba neapima senojo šaligatvio su stulpais:

          Click image for larger version

Name:	20190804_151659.jpg
Views:	1
Size:	272,8 kB
ID:	1740246

          Click image for larger version

Name:	20190804_151801.jpg
Views:	1
Size:	246,2 kB
ID:	1740247
          ​​​​​​​

          Comment


            Medeinos g. Lupa bortus, senas plyteles. Gana judri gatvele, daug vezimuku prarieda, laukdavo 4 status bortai. Visus metus tvatinau seniunija. At last.

            Click image for larger version

Name:	4A39F5F7-EF7A-4331-B5DD-334417BFE0F9.jpeg
Views:	2
Size:	268,4 kB
ID:	1740779Click image for larger version

Name:	A3CE0C3A-8311-4BBC-A2F7-B3E5D3648603.jpeg
Views:	2
Size:	246,5 kB
ID:	1740780Click image for larger version

Name:	519437F8-7BDE-44C6-B956-7EE690AD1BDD.jpeg
Views:	2
Size:	278,9 kB
ID:	1740781





            Comment


              Prie neseniai atidarytos areštinės Ševčenkos/Smolensko g. baigiami įrengti šaligatviai ir pėsčiųjų perėja. Dar prieš metus toje vietoje buvo tik gerai išmintas takelis ir pėsčiųjų perbėgimo punktas.

              the good:
              - Siaurinama gatvė ties perėja,
              - Ties kalneliu paviršinis vanduo nuvedamas dengtu drenažiniu lataku, o ne grioviu.

              the bad:
              - Vėl "pražiopsota", kad toliau palei gatvę eina šaligatvis + dviračių takas ir tiesiamas tik šaligatvis. Pareportinau, gal dar pakeis. Šiai atkarpai kažkaip nesiseka, nes priešingame jos gale, rekonstruojant sankryžą su Statybininkų g., dviračių tako vietoje iš pradžių taip pat buvo paklotos trinkelės. Bet pareportinus, trinkeles susirinko ir paklojo raudoną asfaltą. Savivaldybėje rimtai reikia kažkokio proceso, kaip sekti gretimus projektus, kad nebūtų tokių nesamonių.

              Ir dar greičio mažinimo kalnelis šioje vietoje nelabai buvo reikalingas, nes ten dėl sankryžos geometrijos tik girtas gali važiuoti nepristabdęs.


              Comment


                Gudų ir Lenkų gatvių atnaujinti šaligatviai.
                Attached Files

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                  Gudų ir Lenkų gatvių atnaujinti šaligatviai.
                  Tik tiek, kad pakeitė plyteles. Na dar matosi, kad įsiklausė nemažinti šaligatvio pločio ties stulpais. O bendras rezultatas visvien nekoks.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.10, 06:46.

                  Comment


                    O aš sakyčiau, kad rezultatas yra geras. Jeigu visas Vilnius taip atrodytų, tada galima būtų prašyt daugiau kokybės ar architektūrinės idėjos. Bet dabar - tai čia labai tvarkingai atrodo.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      O aš sakyčiau, kad rezultatas yra geras. Jeigu visas Vilnius taip atrodytų, tada galima būtų prašyt daugiau kokybės ar architektūrinės idėjos. Bet dabar - tai čia labai tvarkingai atrodo.
                      Tamsta žiūri tik į estetinį vaizdą, o aš turiu omenyje paliktų klaidų gausumą: praėjimai siauriau nei 1,2, lietaus vanduo per šaligatvį, priprarkuotų auto bagažinės, o kiečiausias tai tas pandusas laiptuose. Dar suprantu, kad dviratį kas gali bandyti užsistumti, bet ar kas nors gyvenime bent kartą ten stūmė vežimėlį?

                      Comment


                        Iš emsės tikrai yra geriau, negu buvo, o buvo tikrai baisiai. Patvarkyta neblogai, bet sisteminių klaidų nemažai. Be to, visą gatvę reikėtų pergalvuoti iš esmės. Tai yra mažo eismo, gyvenamosios zonos siauros gatvės, o jose net "gyvenamoji zona" ženklų nėra, nėra pirmumo ženklų siauruose vietose. Jokių viešos paskirties sutvarkytų vietų irgi, o tam vieta puiki.

                        Comment


                          Šiandien savivaldybėje statybas atliekančioms įmonėms buvo pristatytos Susisiekimo pėsčiomis projektų rekomendacijos ir daug kitų reikalavimų darbų atlikimui:



                          https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ekomendacijos/
                          Paskutinis taisė Creatium; 2019.08.13, 12:17.

                          Comment


                            Interpretacija: "Smarkiai nebarsiu... bet su tokiom klaidom leidimų kasimui nebegausit, imkit leidinuką."

                            Comment


                              Gal reikėtų ir griežčiau šitais klausimais, bet visgi tai pliusas ir einama į teigiamą pusę.

                              Comment


                                Kad kažką įsiklausytų, reikia savivaldybei parodyti pavyzdį, pradedant nuo savęs ir neišdavinėti projektavimo sąlygų, kad D kategorijos gatvę "išplatinti iki 3 eismo juostų". Tikiuosi šiuo klausimu tai pat pakalbėta su dedančiais parašus?

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Kad kažką įsiklausytų, reikia savivaldybei parodyti pavyzdį, pradedant nuo savęs ir neišdavinėti projektavimo sąlygų, kad D kategorijos gatvę "išplatinti iki 3 eismo juostų". Tikiuosi šiuo klausimu tai pat pakalbėta su dedančiais parašus?
                                  Būtent. Gabijos g. Pašilaičiuose paplatino vietomis iki 3 eismo juostų ir padarė visišką nesamonę. Pastoviai visi važiuoja tai priešprieša, tai kerta per ištisines linijas, nes kitaip neįmanoma. Bet VMS bėdų nemato, tik išdidžiai kasmet atnaujiną absurdišką ženklinimą ir užsideda +

                                  Comment


                                    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                                    Justiniskese nedidelis update


                                    Click image for larger version  Name:	P90714-082827.jpg Views:	1 Size:	235,6 kB ID:	1735647
                                    Įdomu, kiek laiko jie šitą šaligatvį baiginės, stotelę išklojo, o prie sankryžos vis dar žvyro slalomas! Toks vaizdas, kad pritrūko trinkelių ir viskas sustojo, nes akliesiems skirtos geltonos trinkelės su kauburėliais stovi suštabeliuotos, o daugiau - nei žmonių nei darbų.

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                                      Įdomu, kiek laiko jie šitą šaligatvį baiginės, stotelę išklojo, o prie sankryžos vis dar žvyro slalomas! Toks vaizdas, kad pritrūko trinkelių ir viskas sustojo, nes akliesiems skirtos geltonos trinkelės su kauburėliais stovi suštabeliuotos, o daugiau - nei žmonių nei darbų.
                                      Tokiu metų laiku iš tikro pasitaiko, kad gamyklos nebespėja gaminti plytelių.

                                      Comment


                                        Vilniaus gatvės primena karo zoną: pavojus po kojomis – net centre
                                        https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...ntre-11568453/

                                        Vilniečiai kiekvieną savaitę pastebi atkeltų, sulaužytų šulinių dangčių ar jų vietoje likusias skyles. Bet atsiradusių prarajų, į kurias nugarmėjus gresia mirtina nelaimė, neskubama tvarkyti. Gedimino prospekto vidurys. Keturkampis šulinys pakrypęs, šaligatvio trinkelės išsiklaipiusios. Užkliuvus gali nusibalnoti nosį, susilaužyti galūnę. Gali būti, kad įgriuva atsirado vandeniui išplovus gruntą, dėl to ir pakrypo šulinio dangtis. Trečiadienį pavojinga vieta net nebuvo aptverta. Bukčių gatvėje šulinys be dangčio dar pavojingesnis. Jis tik pridengtas lenta. Tiesa, vieta nuošali, praeivių ne tiek, kiek Gedimino prospekte, tačiau įsmukus tamsoje traumos tikrai neišvengsi.

                                        Comment


                                          Pora savaiciu vazinejau ne po labai tolima europa - Lenkija, Cekija, dalele Vokietijos. Siaip tikslas buvo gamtos objektai, bet aisku sustodavom pernakvot mazose ir dideliuose miesteliuose. Tokios apgailetinos bukles saligatviu kaip Vilniuje niekur neteko matyt. Galiu drasiai teigti, kad Vilnius turi labiausiai nudrozta ir apleista infrastruktura bei namu fasadus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X