Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sėlių g. vyksta šaligatvių, bortelių, asfalto dangos keitimo darbai. Gatvės kategorija - D. Gatvės plotis 7-7,5 metro (pagal STR pakaktų 5,50 m).

    Keičiama šaligatvio danga, vienoje vietoje telpa vos minimalus - 1,2 m pločio (na žinot gi, vietos nėra).


    Stulpai su ženklais paliekami/ įrengiami ant šaligatvių itin apgalvotai.



    Gatvėje planuoja įrengti pėsčiųjų perėją iš niekur į niekur.


    Gatvės su takais atnaujinama paprastojo remonto būdu. Pagrindas - nušlifuotas senasis gatvės grindinys
    Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.18, 14:52.

    Comment


      Na kiek gi galima kartoti, kad paprastojo remonto būdu gatves leidžiama tik platinti, bet ne siaurinti. O dar neduokdiev užsimanysit ir visokių ten saugumo priemonių greičiui mažinti...

      Comment


        O paprastieji remontai juda toliau nepaisant visko

        Click image for larger version  Name:	AwesomeScreenshot-Lietuvos-p-s-i-j-asociacija-2019-07-19-00-07-03.png Views:	1 Size:	325,8 kB ID:	1736544
        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.07.18, 23:56.

        Comment


          Nėra logikos stabdyti vykdomus remonto darbus pusei ar daugiau metų kol bus parengti projektai. To ir nežada. Rašoma, kad stabdomi "numatyti" darbai.

          O dėl ženklų statymo tai parašyk į savivaldybę. Tą tai jau tikrai gali padaryt, t.y. patraukti.

          Comment


            Logiška būtų šio sezono numatytus darbus padaryti, o reikalauti projektų nuo sekančio sezono. Viešasis pirkimas greičiausiai "prasisuka" per 2 mėn + laikas organizacijos viduje (ir paties projekto padarymo laikas + konkursas patiems darbams, t.y. šiandien pradėjus konkursą, projektuoti galėtu pradėti rugsėjo pabaigoje, o darbus - žiemą....

            Comment


              Tvarkomas ir praplatinamas šaligatvis Justiniškių/Rygos sankryžoje.
              Attached Files

              Comment


                Ozo g.

                Click image for larger version

Name:	image_89451.jpg
Views:	1
Size:	274,5 kB
ID:	1737811


                Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.24, 13:51.
                Flickr

                Comment


                  Kaip visiem patinka vaikščiot tuo raudonu taku...Kaip medum patepta

                  Comment


                    Parašė Lrs Rodyti pranešimą
                    Kaip visiem patinka vaikščiot tuo raudonu taku...Kaip medum patepta
                    Čia kažkokia psichologija. Bet iš praktinės pusės žiūrint, šiaip patogiau eiti lygiu keliu nei klotu plytelėmis.

                    Comment


                      Be to, ten platesnė juosta ir užsimanius pereit į kitą gatvės pusę bus arčiau. Arba čia svečiai iš rytų.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                        Čia kažkokia psichologija. Bet iš praktinės pusės žiūrint, šiaip patogiau eiti lygiu keliu nei klotu plytelėmis.
                        Anksčiau kai dviračių takai būdavo pilki, eidavai jais ir neskirdavai, juolabiau kai jie visada buvo toliau nuo gatvės nei pėsčiųjų takai, maloniau eit.
                        Bet dabar kai takai tokie raudoni tai kaip tik psichologiškai turėtų signalizuot, kad čia eit negalima. Net ir iš dalies gėda būtu juo eit...

                        Comment


                          Asfaltu eiti patogiau ir minkščiau, nei trinkelėmis, mažesnis kojų nuovargis. Bet turbūt pagrindinė priežastis, kad dviračių takas dažnai būna platesnis nei šaligatvis. Platesniu taku eiti patogiau. Tas ypač aktualu einant dviese. Nuotraukoje viršuje, porai žmonių norint eiti greta reikėtų eiti šaligatvio kraštu, norint prasilenkti - pasislinkti į šoną. Kitur dar ir koks stulpas / laiptai / medis paliktas.

                          Comment


                            labai malonus tas raudonas asfaltas eiti o tos smulkios trinkeles niekam netinkamos, net naujai sudetose jauciasi nelygumai, kartais net uzkliut gali. Man idomu ar baltupiu dviraciu taka palei kalvariju g irgi keis ar taip ir paliks tas smulkias plyteles, nes ten atvirkscias variantas paspiirtukininkai varo per pesciuju puse, negu ta tarka, nors ir atrodo dar neblogai, bet nepalyginsi su raudonais takais

                            Comment


                              Parašė kutas Rodyti pranešimą
                              Asfaltu eiti patogiau ir minkščiau, nei trinkelėmis, mažesnis kojų nuovargis. Bet turbūt pagrindinė priežastis, kad dviračių takas dažnai būna platesnis nei šaligatvis. Platesniu taku eiti patogiau. Tas ypač aktualu einant dviese. Nuotraukoje viršuje, porai žmonių norint eiti greta reikėtų eiti šaligatvio kraštu, norint prasilenkti - pasislinkti į šoną. Kitur dar ir koks stulpas / laiptai / medis paliktas.
                              Čia turime minimalų šasligatvio 1,5m plotį. Jo užtenka 2 žmonėms prasilenkti, bet ne pasivaikščiojimui. Tai ir lipa žmonės ten, kur plačiau.

                              Comment


                                Man atrodo, kad kol kas dar nespėjo susiformuoti kultūra, kad dviračių takais negalima vaikščioti, jie gi ne taip seniai Vilniuje apskritai pradėti aktyviau tiesti. Bet jau mačiau ne vieną atvejį, kai dviratininkai nedviprasmiškai paaiškina pėstiesiems, kad čia ne jų takas, manau su laiku situacija pasikeis.

                                Comment


                                  Pasikeis, kai atsiras daugiau takų ir kai prasidės didesnis judėjimas jais. Vaikštančių dviračių takais teko matyt ir kituose vakarų miestuose, kur jų yra labai daug.

                                  Comment


                                    Dviratininkų tiesiog labai mažai, todėl pėstieji nesivargina žiūrėti koks ten tas takas

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Pasikeis, kai atsiras daugiau takų ir kai prasidės didesnis judėjimas jais. Vaikštančių dviračių takais teko matyt ir kituose vakarų miestuose, kur jų yra labai daug.
                                      Tas tiesa. Ypač matosi pokytis ankstyvą pavasarį, nutirpus sniegui, ir vasarą, kai dviračių pilna. Aišku, yra atkaklių mamyčių su vežimėliais, kurios rizikuoja savo ir savo mažųjų atžalų gyvybėmis ir sveikata vardan uždrausto vaisiaus aka raudonas aksfaltas.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                        Sėlių g. vyksta šaligatvių, bortelių, asfalto dangos keitimo darbai. Gatvės kategorija - D. Gatvės plotis 7-7,5 metro (pagal STR pakaktų 5,50 m).
                                        Dėl Sėlių gatvės.
                                        Bet kokie kasinėjimai sukuria aibę problemų, reikia projekto ir derinimo ilgo. Jei paveldas - tai išvis problemos vien, prisiminkite Totorių g. remontą kai bortus čiučiut patraukė
                                        Dėl pločių - 5,50 m. yra per mažai, pagalvokite, koks yra autobuso gabaritas. Minimalus plotis autobusų prasilenkimui (gabaritas), (kai eismas abiem kryptimis) - 6,50 m. pagal STR.
                                        Apskritai, su gatvių kategorijomis yra prasti reikalai, realus eismo intensyvumas neatinka priskirtos gatvės kategorijos ir čia tik vienas iš pavyzdžių. Sėlių g. nuo Kęstučio link Narbuto yra D1, taip pat ir šita rekonstruojama atkarpa. Reali gatvės kategorija (Sėlių nuo Kęstučio link Narbuto) yra C.
                                        Rekonstruojamoje gatvėje yra problemų su parkavimu, tai papildomą plotį panaudos parkavimo vietoms, kaip ir buvo ligšiol.

                                        Comment


                                          "Patiko" man šaligatvis prie CUP'o: pusė plytelių išmalta automobilių arba tankų(?); po lietaus reikia eiti kaip per minų lauką, nes nežinai, kurios plytelės juda, kurios ne. Visiems viskas ok, NMC, progresyvu, modernu:

                                          Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	1 Size:	376,1 kB ID:	1738117
                                          Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	1 Size:	412,4 kB ID:	1738118
                                          Paskutinis taisė R.D.; 2019.07.26, 07:18.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X