Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

    O kokie neigiami dalykai?
    John viską išdėstytų be manęs
    O požeminė perėja yra absoliučiai kraštutinė priemonė, kai jau nieko nelieka. AudriusV viską pasakė teisingai apie eismą. Požeminės perėjos yra nesaugios, visada apšnerkštos, žmones vengia jomis eiti, nes patenki į bomžų apdirbtus kampus ir visokių degradų išpaišytas ir apdaužytas sienas, nemaloniai kvepiančias erdves. Aišku, čia mūsų visuomenės bėda, nes esame primatų stadijoje, bet ką padarysi. Žmones paprastai nėra linkę vaikščioti ten, kur tu tave gali lengvai apiplėšti ir vargu, ar tau kažkas padės, ypač po Pilaitės autostrada... Be to požeminės perėjos yra katastrofa seniems ir su negalia žmonėms ir mamoms su vežimėliais, nes paprastai liftai normaliai neveikia (ką, nepmenate, kaip buvo su kitais Vilniaus liftais?). Be to, ne visi žmonės supranta kaip tais liftais naudotis, gadina techniką ir t.t. Laiptai retai kur daromi su normaliu nuolydžiu kaip kad prie Lietuvos Vaikų ir Jaunimo Centro, kur nuolydis nėra ekspremalus dviračiui ar tėvams su vežimėliu. AndriusV teisingai pastebėjo dėl automobilizacijos. Žmonės kišami į požemines perėjas suteikiant prerogatyvą greitam automobilių eismui mieste. Kai pažangios šalys juda absoliučiai kita kryptimi, pas mus mąsto XX a. vidurio supratimu.
    Pažiūrėkite Varlamovą, kur jis tik paliečia perėjų temą.

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

      O kokie neigiami dalykai?
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Paziurekite i tai ka jie daro aplink - iseini is perejos ir atsiduri parkinge. Kad patekti i stotele arba i prekybos centra vistiek reikia kirsti siaurus, bet manau tikrai intensyvaus judejimo ivaziavimus. Visa Pilaite rytais vistiek stoves prie sios sankryzos. Sita pereja yra tokia nesamone kad negaliu nesikeikt. Idomu kokia samata?

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Paziurekite i tai ka jie daro aplink - iseini is perejos ir atsiduri parkinge. Kad patekti i stotele arba i prekybos centra vistiek reikia kirsti siaurus, bet manau tikrai intensyvaus judejimo ivaziavimus. Visa Pilaite rytais vistiek stoves prie sios sankryzos. Sita pereja yra tokia nesamone kad negaliu nesikeikt. Idomu kokia samata?
          Įdomu tai, kad į naujas rekomendacijas įtrauktas punktas apie požemines perėjas ir jų blogį. Ir visvien vėl daro. Patys sau prieštaraudami. Sąmata matyt bus panaši, kaip Laisvės prospekto perėjos, 300K ar kažkiek tiek.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Įdomu tai, kad į naujas rekomendacijas įtrauktas punktas apie požemines perėjas ir jų blogį. Ir visvien vėl daro. Patys sau prieštaraudami. Sąmata matyt bus panaši, kaip Laisvės prospekto perėjos, 300K ar kažkiek tiek.
            Laisves pr perejos samata yra 600k!

            Daugiau kaip 291 tūkst. Eur projektui skyrė prekybos tinklas „Lidl Lietuva“, antra tiek – Vilniaus savivaldybė.
            https://www.lidl.lt/lt/Lidl-investav...skese-8778.htm

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

              Laisves pr perejos samata yra 600k!



              https://www.lidl.lt/lt/Lidl-investav...skese-8778.htm
              Sorry, 300K matyt iš ten ir atsimenu. Jo, visgi nemažai pinigų už kažką, ko nereikia ir kas tik pablogins situaciją..
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė AudriusV
                Nesenai skaičiau, kad daugumoje Vakarų Europos, šalių ir JAV palyginus su Rytų Europos šalimis miestuose buvo žymiai mažiau požeminių perėjų. Dauguma jų dabar uždaryta arba palaipsniui uždaromos. Bet Vilniui nesvarbi kitų patirtis. Teisingai sakoma, kad kvailiai mokosi tik iš savų klaidų, o protingi - ir iš svetimų.
                Per požeminės perėjos atidarymą karoliniškėse matėm labai daug laimingų pensininkų besinaudojančiu ja, tai dėl to spėju ir daro, kad pasikelti reitingus prieš rinkimus.
                Flickr

                Comment


                  O kuo baigėsi taisyklių, kuriose patys nerekomenduoja tokio tipo perėjų, rengimas? Jau patvirtino ar dar ne?

                  Comment


                    Turbut niekam nepaslaptis kad pozeminiu pereju mekka yra Rusija ir jos buvusios itakos zonos. Todėl apie tokiu pereju žalą imetu keleta video rusų kalba:











                    O cia Vilniaus ateitis ir valdzios poziuris. Tik apdaila betonas ir laiptai nesildomi:


                    Jo, ir toks "perehodas" su kilometriniu pandusu irasytas i rengiama Durnaus, oj Darnaus judrumo plana kaip gera praktika.
                    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.10.25, 23:40.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Per požeminės perėjos atidarymą karoliniškėse matėm labai daug laimingų pensininkų besinaudojančiu ja, tai dėl to spėju ir daro, kad pasikelti reitingus prieš rinkimus.
                      Deja mačiau visiškai kitokį vaizdą - pensininkus su terbomis, vos krutančius tais laiptais. Akivaizdi kančia tokiems žmonėms. Gali pats nueiti bet kada ir įsitikinti. Ar net paklausti jų pačių, kaip sekasi laipioti.
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Parašė AudriusV

                        Šis kelias - bukaprotiško miesto planavimo pasekmė. Požeminė perėja , jei ji būtų statoma pievose, tai būtų greitkelyje ir skirta migruojantiems gyvūnams. Požeminė perėja nieko nepagerina, nesumažina kamščius, bet bus išleista apie pusę milijono, o ateityje, sekant, gerąją Vakarų miestų patirtimi, išviso uždaryta.
                        O požeminė perėja Grigiškėse arba Neveronyse irgi skirtos gyvūnams? Ar ten irgi reiktų daryt šviesoforą?

                        Ar papildoma šviesoforo fazė pėstiesiems nesumažina sankryžos pralaidumo?

                        Kol tos pievos bus užstatytos, o Pilaitės prospektas perdarytas į paprastą lėtą ramią gatvę - šita perėja spės atitarnaut savo projektinį laiką Ir tada ne tik perėja bus uždaryta, bet daug kitų dalykų atrodys kitaip. Gal ta pati perėja bus panaudota kaip įėjimas į požeminę metro stotį

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Deja mačiau visiškai kitokį vaizdą - pensininkus su terbomis, vos krutančius tais laiptais. Akivaizdi kančia tokiems žmonėms. Gali pats nueiti bet kada ir įsitikinti. Ar net paklausti jų pačių, kaip sekasi laipioti.
                          Šimašius minėjo pavyzdingai vaikšto į darbą(nes šalia gyvena). Tai tikriausiai analogiškai pavyzdingai naudojasi perėjomis.
                          Paskutinis taisė andyour; 2018.10.26, 10:12.

                          Comment


                            Šimašius gyvena Šventaragio g. prieš nac. muziejų. Jeigu jis nevaikšto pro baltąjį tiltą (kas būtų ilgesnis kelias), tai po požemines preėjas jis tikrai nevaikšto. Greičiausiai eina per Žygimantų ar Žvejų g. (jeigu pereina Mindaugo tiltą) ir paskui Kalvarijų ir Konstitucijos pr.

                            Comment


                              Per Zaliaju tilta maciau einanti

                              Comment


                                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                Šimašius gyvena Šventaragio g. prieš nac. muziejų. Jeigu jis nevaikšto pro baltąjį tiltą (kas būtų ilgesnis kelias), tai po požemines preėjas jis tikrai nevaikšto. Greičiausiai eina per Žygimantų ar Žvejų g. (jeigu pereina Mindaugo tiltą) ir paskui Kalvarijų ir Konstitucijos pr.
                                Čia buvo aliuzija. Bepigu girtis vaikštant pėsčiomis į darbą, kai gyveni šalia jo. Arba eiti į senamiestį, kai gyveni senamiestyje. Tai gal Šimašiui ir požeminės perėjos neproblema, nes jis ja gali pereiti. Tuo tarpu senai bobutei tai Everestas.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                  Čia buvo aliuzija. Bepigu girtis vaikštant pėsčiomis į darbą, kai gyveni šalia jo. Arba eiti į senamiestį, kai gyveni senamiestyje. Tai gal Šimašiui ir požeminės perėjos neproblema, nes jis ja gali pereiti. Tuo tarpu senai bobutei tai Everestas.
                                  Baisiausia buvo tai, kad tas cinikas išsišiepęs aiškino, kaip dabar bus gerai senjorams, kai yra daugiau, nei akivaizdu, kad jiems bus blogiau.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Baisiausia buvo tai, kad tas cinikas išsišiepęs aiškino, kaip dabar bus gerai senjorams, kai yra daugiau, nei akivaizdu, kad jiems bus blogiau.
                                    Mes patys kažkada būsime senjorais ir geriau sau nepasidaryti blogiau. Kiek pamenu, visuomenėje sklandė nuomonė, kad požemininės perėjos dėl nesaugumo faktoriaus turi būti naikinamos.

                                    Comment


                                      Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad liftai Karoliniškėse pastaruoju metu veikia tvarkingai, dažnai matau tuos pačius senjorus jais besinaudojančius. Veikiausiai jau išgaudyti visi trūkumai po atidarymo. Nežinau, kaip su sutaisytais liftais prie Europos ir Panoramos, bet jei jie veikia, tai žingsnis pirmyn. Galbūt po kurio laiko požeminėje perėjoje veikiantis liftas nieko nestebins.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        tie liftai veiks kol nepasikeis Baltijos liftu ar miesto kokia nors valdzios dalis. Anksciau jie irgi veike prie Europos aikstes, paskui labai nepastebimai visi net pamirso kad jie ten kazkada buvo. Liftu veikimas yra laikinas dalykas, ypac turint omeny kad Karoliniskes sviesos greiciu arteja prie ghetto statuso.

                                        Comment


                                          Jei yra priežiūros sutartis (o ji yra kiek pamenu), tai veiks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X