Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Creatium gaila neturiu šiuo metu fotoapataro ir neturiu galimybės foto padaryti. Gyvenu prie senamiesčio ir kas dieną vaikštau. Suprasčiau, kad esate pataloginis melagis, tačiau lyg sveiko proto žmogus. Vilniaus senamiestyje šaligatviai nėra, kad sutvarkyti, jie tragiškos būklės. Jeigu tik koks namas tvarkomas, tai šalia perkloja, o šiaip daug kur eiti geriau keliu negu šaligatviu, nes a) ištrupėję šaligatviai; b) nėra bordiūrų; c) latakai išvesti tiesiog ant tako, tad per lietų gauti dozę vandens per kojas.
    Čia nekaltinu mero ar dar kažko, tiesiog konstatuoju realią padėti. Va, nueikite į S. Skapo g. (šalia VU ir Prezidentūra) ir pažiūrėkite simtomišką vaizdą. Be to, daug kur šaligatviai dar padorios būklės, nes kažkokiu stebuklingu būdu automobiliai ant jų neužvažinėjo ar statybininkai nestatė šiukšlių konteinerių. Jau nekalbu apie Naujamiestį, kur kita istorija.

    Comment


      Ten yra kur ir kam eiti tais saligatviais. Gali iki Uzupio nueiti, iki Olandu baraku kur studentai gyvena. Nutiestu padoru dviraciu taka, butu lengvas ir greitas susisiekimas iki Belmonto.
      Galima ir gal 10 žmonių per dieną praeina, bet realiai tokiose gatvėse pėstieji yra retenybė, judėjimas vyksta tik ties stotelėmis ar kur yra kokių objektų. Olandų gatvėje objektų nelabai yra, o dar ir įkalnės iš abiejų pusių . Net šalia esanti Kosciuškos gatvė, kuri praktiškai centre, pėsčiųjų atžvilgiu pakankamai tuščia. Dažnas verčiau pavažiuos kelias stoteles troleibusu nei kulniuos ilga ir nuobodžia gatve.

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        Galima ir gal 10 žmonių per dieną praeina, bet realiai tokiose gatvėse pėstieji yra retenybė, judėjimas vyksta tik ties stotelėmis ar kur yra kokių objektų. Olandų gatvėje objektų nelabai yra, o dar ir įkalnės iš abiejų pusių . Net šalia esanti Kosciuškos gatvė, kuri praktiškai centre, pėsčiųjų atžvilgiu pakankamai tuščia. Dažnas verčiau pavažiuos kelias stoteles troleibusu nei kulniuos ilga ir nuobodžia gatve.
        Nepamirks kad dar studentu miestelis su meno fakultetais bus statomas. Tikrai zmoniu srautas - tiek pestieji, tiek dviratininkai - atsiras.

        Comment


          Tai tas miestelis bus netoli žiedo. Tas gatvės galas ir dabar šiek tiek gyvesnis, nes yra Dizaino kolegija ir Maxima.

          Comment


            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

            Ten yra kur ir kam eiti tais saligatviais. Gali iki Uzupio nueiti, iki Olandu baraku kur studentai gyvena. Nutiestu padoru dviraciu taka, butu lengvas ir greitas susisiekimas iki Belmonto.
            apskritai graudu matyt pesciuosius, einancius tiesiog keliu (Belmonto g.) iki Belmonto. Visiskai nesaugi atkarpa.

            Comment


              Aš irgi beveik kasdien vaikštau, tai čia dabar kaip gaunasi... aš ar tamsta melagis?

              Dauguma ką tamsta išvardijo - blogai nuvesti latakai, užstatyti konteineriais - tai ne tos problemos, kurios čia buvo iškeltos. Ir kaip minėjau, ištrupėjusių vietų tikrai yra. Aš apie aukštininį Naujamiestį išvis nekalbu, nelaikau jo centrine miesto dalimi. Žemutinis Naujamiestis yra gana tvarkingas. Daug kur šaligatviai nėra pirmos jaunystės, bet ir nėra visiškai ištrupėję, t.y. jeigu ir kelia kokį pasišlykštėjimą, tai nebent dėl moralinio amžiaus.

              Skapo gatvę irgi puikiai žinau, praeinu ten beveik kasdien. Tai, kas yra tenai, yra palyginus tikrai išskirtinis atvejis, tokios prastos situacijos centre sunku rasti.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                apskritai graudu matyt pesciuosius, einancius tiesiog keliu (Belmonto g.) iki Belmonto. Visiskai nesaugi atkarpa.
                Jo tas tiesa, gale Olandu, prie Belmonto visa infrastruktura yra pritaikyta automobiliu srautui. Pestieji ir dviratininkai yra visiskai pamirsti prie tos vietos.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Man kažkaip niekas nesugebėjo įrodyt, kad tų latakų tikrai reikia. Nei karto neteko matyti nuo tokio šlaito (prie mano namų yra tokia pati situacija) bėgančio vandens krioklio, kuris neštų smėlį ant šaligatvio (ar į lataką). Ką tie latakai darydavo - tai būdavo neoficialios šiukšlių dėžės, tai šiukšlės ne ant šaligatvio, o latake gulėdavo. Tiek ir naudos iš jų matęs esu per 20 gyvenimo toje teritorijoje metų.
                  Pirmiausia pasitikslinimui paklausiu, ar dažnai per lietų stovėdavai ir žiūrėdavai kaip nuo šlaito vanduo suteka į tą lataką? Spėju jis sausas nebūdavo, o savo funkciją atlikdavo.
                  Kur kas sumes šiukšles, tai jokio skirtumo. Ar numes šiukšlę ant pievos, ant šaligatvio ar įmes į tą lataką, ją vis vien reikės kažkam pakelti/surinkti.

                  Šlaitas turi plotą, nuo kurio susidaro tam tikras vandens debitas. Tas vanduo turi kažkur pasidėti ir tikrai nėra idealus variantas, kad jis teka per šaligatvio ir dviračių takų dangas iki trapo gatvės važiuojamojoje dalyje. Bet kokios dangos vieno iš ilgaamžiškumo užtikrinimo sąlygų yra kuo greitesnis vandens pasišalinimas nuo jos, o ne jos panaudojimas kaip vandens rinktuvo. Tie latakai ten buvo įrengti ne iš neturėjimo ką veikti, o pagal normaliai suprojektuotą vandens surinkimo sistemą. Dabar kas daroma, tai daroma kuo pigiau ir greičiau, pagal ranka braižytus eskizus.

                  Comment


                    Vilniuje bus atnaujinta T.Kosciuškos gatvė: žada parkavimo vietų ir šviesoforą

                    Iš Vilniaus centro išvažiuoti į Olandų gatvę netrukus bus šiek tiek patogiau. Vilniaus savivaldybė planuoja sutvarkyti dar vieną jungtį su šia gatve. Taip pat žadama rekonstruoti dalį T.Kosciuškos gatvės nuo Sluškų g. iki Olandų žiedo. Tiesa, iki popiežiaus Pranciškaus, kuris nakvos vizito Lietuvoje būtent šioje gatvėje esančioje Apaštališkoje nunciatūroje, atvykimo to padaryti nepavyks. <..> Tikslios datos, kada prasidės šių gatvių rekonstrukcija, kol kas nėra.

                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ra-221-1015840
                    Straipsnyje iš esmės nieko naujo. O kaip su planais pertvarkyti žiedinę sankryžą į reguliuojamą šviesaforais - niekada nebuvo realūs, visai palaidoti ar atidėti tolimai ateičiai? Jeigu būtų planuojama pertvarkyti sankryžą, tuomet tikriausiai nebereikėtų naujojo pėsčiųjų šviesaforo.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Gal nėra taip blogai tas Olandų žiedas, tiesiog ženklinimu pertvarkytas į turbožiedą?
                      Nieko gero. Ne tik, kaip jau paminėta, kad nepatogu pėstiesiems, bet ir eismas vyksta neįtin sklandžiai jeigu eina daugiau pėsčiųjų ir juos išvažiuojantys iš žiedo sustoja praleisti.
                      Miestuose išvis nereguliuojamas pėsčiųjų eismas turėtų būti arba žemos kategorijos gatvėse, kuriose eismas neintensyvus, arba tokiose, kuriose mažas transporto greitis (pvz. senamiestis, gyv. kvartalų vidinės gatvės). Kitu atveju tai turėtų būti reguliuojamas pėsčiųjų eismas, ne tik dėl jų saugumo, bet ir dėl sklandaus eismo organizavimo kai pėstieji bei transportas praleidžiamas "dozuotai".

                      Taigi šios sankryžos pertvarkymas į reguliuojamą šviesoforu būtų patogesnis visiems eismo dalyviams.

                      Comment


                        Olandų turbo žiedas veiktų efektyviai tuo atveju jeigu pėsčiųjų perėjos būtų patrauktos toliau nuo jo arba pakištos po žeme. Dabar piko metu pėsčiųjų srautas faktiškai uždaro išvažiavimus iš žiedo.

                        Comment


                          O gal reikėtų statyti pėsčiųjų ir dviratininkų žiedą virš šio žiedo? Nu kaip anas garsusis pavyzdys iš Olandijos.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            O gal reikėtų statyti pėsčiųjų ir dviratininkų žiedą virš šio žiedo? Nu kaip anas garsusis pavyzdys iš Olandijos.
                            Nemanau, kad tam pritartų KPD. Bet koks papildomas statinys virš žiedo sudarkytų bažnyčios vaizdą, ypač važiuojant nuo Mindaugo tilto pusės.

                            Comment


                              Ten labai reiktų VT kontaktinio tinklo atnaujinimo, nes per tuos prieškarinius iešmus važiuojantys troleibusai kartais labai lėtina eismą. O daugiau tai nelabai ką ten galima pigai padaryt, nebent perėjas atitraukt.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                O gal reikėtų statyti pėsčiųjų ir dviratininkų žiedą virš šio žiedo? Nu kaip anas garsusis pavyzdys iš Olandijos.
                                Ir labai bus patogu pėstiesiems ten ropštis ant kažkokio viaduko, kad kirstų tokią paprastą gatvę? Pavyzdys iš Olandijos yra virš magistralinių gatvių sankryžos ir nei pagal vietovę, nei pagal reljefą, nei pagal gatvių ar pėsčiųjų/dviračių takų reikšmę net nepanašus į aptariamą variantą Antakalnyje.
                                Gal pagaliau padarykime patogų miestą žmonėms, o ne pagal besivadovaujančių neteisingais įsitikinimais, kad žiedinė sankryža ten užtikrina sklandžiausią eismą ir, kad pėstiesiems bus geriausia lįstį į "požeminius urvus" ar ropštis ant kažkokių brangių ir ne vietoje esančių viadukų. Viskas yra paskaičiuojama, sumodeliuojama ir pagrindžiama. T.y. paprasta sankryža ten būtų ir laidesnė ir patogesnė visiems eismo dalyviams. Ji pasiūlyta tikrai ne "iš lempos".
                                Tuo pačiu liktų daugiau vietos tvarkingoms ir jaukioms viešosioms erdvėms.

                                Comment


                                  Klasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..

                                  Paskutinis taisė dr-rox; 2018.08.17, 18:41. Priežastis: nuoroda

                                  Comment


                                    O laiptų pakopos tiesiog iš betono(cemento?) ?Čia gal tokia nauja mada? Justiniškėsė ir vienus laiptus atnaujino panašiai.. Ne tik pakopos išlietos ir turbūt neužilgo trupės, bet ir pačių pakopų kreivumas šleivumas panašus

                                    Comment


                                      Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                      Klasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..
                                      Akivaizdu, kad pas kažką GOST'as vis dar po ranka, o atspausdinto STR'o neturi.

                                      Comment


                                        Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                        Klasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..
                                        Tai jei dirba pagal remonto sutartį, tai ir remontuoja sovietmečio palikimą. Serpantinas būtų jau nauja statyba. Tai čia dar reikia pagalvoti, suprojektuoti... nėr čia kada, reik skubėt mero rinkimams daugiau kilometrų prisukti.

                                        Comment


                                          Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                          Klasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..

                                          Vaikystėj žiemą užpildavom šį nusileidimą vandeniu ir čiuoždavom
                                          Po to batai būdavo kreivais padais...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X