Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maleks Rodyti pranešimą
    Koks dar apsisukimas, kai jau yra toks už 1,5 km ties posūkių į Avižėnus, tikrai pinigai neturi būti taip naudojami!
    O kaskart Šimašiaus minima jungtis Girulių gatvės viaduku ar nepagerintų susisiekimo su Tarande, jei ta gatvė susijungtų su Tarandės gatvių tinklu?

    Comment


      Parašė HSV Rodyti pranešimą
      O kaskart Šimašiaus minima jungtis Girulių gatvės viaduku ar nepagerintų susisiekimo su Tarande, jei ta gatvė susijungtų su Tarandės gatvių tinklu?
      Bet Girulių viadukas niekaip nesujungtas su pačiu aplinkkeliu.
      Net nevisai suvokiu jo funkcijos. Ypač, kai ten beveik nėra gatvių.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Vilniaus vakarinis aplinkkelis: metų projektas su trūkumais

        http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ais-221-730574
        reikės dar nutiesti nuvažiavimą nuo Girulių viaduko
        Apie kokį nuvažiavimą kalbama?

        Comment


          Parašė mayro Rodyti pranešimą
          turi omeny taip?

          Atvaizdas
          Taip, važiuoti reikia tokiu būdu. Jau kelis kartus taip sukau ratus. Juo labiau, kad sudėliojo raudonus stulpelius visur, tai dabar net KET negali pažeisti. Jei neklystu, stulpeliai sukalti ir VA prie išsukimo link Zujūnų.
          Mano asmeninė nuomonė - III etapas važiuoti nuobodesnis nei II (tikriausiai todėl, kad labiau įgilintas dėl gyventojų abiejose pusėse), 90km/h per akis šitoje gatvėje, laiko sutaupymas aplenkiant spūstis - didžiulis.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Aš nelabai suprantu kam ten tas takas reikalingas? Tipo aš, gyvendamas prie Laisvės pr., važiuosiu iki aplinkkelio, tada dviračių taku palei juo, ir galiausiai galutiniame taške sugrįšiu atgal į kokią Ateities g.?

            Jau nekeliant klausimo kaip tas dviračių takas kirstų išvažiavimus iš aplinkkelio, gal pristatys šviesoforų ant kiekvieno nusukimo?
            Šiaip tai niekas nedraudžia važiuoti aplinkkeliu - tai nėra nei greitkelis, nei autostrada. Dešinėje yra nenaudojama juosta - ja ir gali vykti saugus dviračių eismas. Ir tai visiškai normalu plentiniams dviračiams važiuojantiems 50km/h. Tokių pilna pvz Londono aplinkkeliuose. Tokiems, kurie nori tik "šiaip" rekreaciniais tikslais pasivažinėti į ten ir taip nelįs.

            P.S. dėl maršrutų tai pvz važiuojant iš Gariūnų pusės dėl apgailėtinos infrastruktūros, trūkstamų takų, aplinkkelis yra patogiausia alternatyva važiuoti į šiaurinę pusę.

            Comment


              Paaiškėjo, kodėl Vilniaus vakariniame aplinkkelyje neiškilo patogesnė sankryža

              http://auto.lrytas.lt/naujienos/paai...e-sankryza.htm

              p.s. iš esmės nieko naujo. Tas pats pilstymas.

              Comment


                O kaip ten bus su atšaka į Justiniškes? Ar liks tokia nesąmonė kaip dabar?

                Comment


                  Delfi.lt 2017.01.04
                  Į naująjį Vilniaus aplinkkelį dalis vairuotojų patenka per klaidą

                  (...)
                  „Iš Vakarinio aplinkkelio į Ukmergės g. (link Mykolo Lietuvio g.) yra dvi juostos į dešinę. Vakarinis aplinkkelis įsilieja link Ukmergės plento (po Šiaurinės jungties viaduku ir Pietinės jungties viaduku) į tris Ukmergės g. eismo juostas (dvi iš Ukmergės g. ir viena iš Vakarinio aplinkkelio).Šie eismo sprendiniai priimti rengiant aplinkkelio techninį projektą pagal prognozuojamus transporto srautus viena ar kita kryptimi. Šiuo atveju prognozuotas didesnis transporto srautas nuo Ukmergės gatvės.
                  Artimiausiu metu 2017–2018 metais Lietuvos automobilių kelių direkcija planuoja rekonstruoti Ukmergės plentą, įrengiant papildomas eismo juostas, tuomet ir bus galima, pavyzdžiui, aplinkkeliui dviejom eismo juostomis susilieti su Ukmergės plentu“, – teigė V. Pauža.

                  Tuo metu nuvažiavimo nuo Vakarinio aplinkkelio į Pavilnionių gatvę jungtis projektuota atsižvelgiant į perspektyvinį gatvių tinklą tame rajone.„Kelio atkarpa nuo Pavilnionių gatvės perspektyvoje numatyta tiesti iki Tarandės rajono, bus projektuojamas trišalis ar mažo žiedo susikirtimas kelio nuo Pavilnionių gatvės ir nuvažiavimo nuo aplinkkelio vietoje“, – nurodė V. Pauža.

                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73349226
                  Paskutinis taisė Romas; 2017.01.06, 09:03.

                  Comment


                    Praduodami 4 sklypai šalia Ukmergės ir M. Lietuvio gatvių būsimos sankryžos. Neva puikiai tinka komerciniam objektui. Ten paskutinėj foto yra ir šiokie tokie galimi vaizdeliai su įvažiavimais, VT stotelėmis. Kategorija B1. Bet jeigu rimtai bus kažkoks prekybcentris su laiku, tai ta sankryža tampa visišku nesusipratimu. Spėju todėl ten ir net negalvojama apie jokią dviejų lygių sankryžą.



                    Šaltinis: http://domo.plius.lt/skelbimai/pardu...urce=15min_int
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Labai norint turbūt būtų galima vis tiek ten įrengti dviejų lygių sankryžą ir nenaudojant tų sklypų, bet taip, mažai realu.

                      Comment


                        /\ Tokio dydžio sankryža ten nebetilps ir niekas tikrai neardys tos jungties su Ukmergės g., nes dabar jį kyla į viršų, o norint M. Lietuvio g. padaryti lygiu žemiau Ukmergės g., reikėtų gilinti.

                        P.S. Variantas, kad ir pačią gatvės dalį objekto vystytojams lieps nutiesti Aišku, reikia, kad atsirastų norintis ten kažką plėtoti.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                          Labai norint turbūt būtų galima vis tiek ten įrengti dviejų lygių sankryžą ir nenaudojant tų sklypų, bet taip, mažai realu.

                          Atvaizdas
                          Ar tam yra poreikis? Dviejų lygių sankryžos turėtų būti pirmiausia ties pagrindinėmis sankryžomis ar savaime aišku greito eismo aplinkkeliuose, bet ne eilinėse sankryžose.
                          Tad prioritetas dabar turėtų būti Ukmergės g. mazgas su GV, o ne ML gatve.
                          Flickr

                          Comment


                            Kas aplamai draudė VA suskaidyti į 4 etapus? 4 etapas būtų ML gatvė?

                            Comment


                              Suprojektavus ir pastačius Helsinkio bei Girulių g. viadukus natūralu, kad kyla klausimas kodėl nebuvo suprojektuotas ir viadukas/tunelis į M. Lietuvio g.

                              Comment


                                Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
                                Suprojektavus ir pastačius Helsinkio bei Girulių g. viadukus natūralu, kad kyla klausimas kodėl nebuvo suprojektuotas ir viadukas/tunelis į M. Lietuvio g.
                                Ukmergės pl. per daug judrus objektas, minėtus viadukus statė beveik niekam netrukdant.

                                Comment


                                  Parašė CowBoy Rodyti pranešimą
                                  Ukmergės pl. per daug judrus objektas, minėtus viadukus statė beveik niekam netrukdant.
                                  Tai kad Ukmergės g. ir Vakarinis aplinkkelis yra skirtingų kategorijų gatvės. Čia yra esmė.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė CowBoy Rodyti pranešimą
                                    Ukmergės pl. per daug judrus objektas, minėtus viadukus statė beveik niekam netrukdant.
                                    Manau prie buvusios giraites policijos ten labiau apkrautas mazgas, bet viaduka pastate.

                                    Comment


                                      Skaitytojas 2017.01.15 14:51
                                      Šaukštas deguto aplinkkelio statinėje

                                      Justiniškių, Šeškinės ir ypač Pašilaičių gyventojams įsiliejimas į puikią aplinkkelio automagistralę pasirodė besąs nė kiek ne mažiau problemiškas negu skynimasis per kamščius prie Spaudos rūmų ir riedant Pilaitės prospektu. Pastarųjų seniūnijų, taip pat ir Fabijoniškių bei Santariškių vairuotojams, įsijungti į vakarinį aplinkkelį buvo numatyti trys taškai: Šiaurinės, Pavilionių ir Ukmergės gatvių viadukai.

                                      Taupant lėšas ir šiaurinio aplinkkelio statybos klausimą ilgam dedant į stalčius, pastarojo viaduko buvo atsisakyta, o Ukmergės gatve judantiems, Fabijoniškių bei Santariškių gyventojams, įsijungimui į vakarinį aplinkkelį, įrengta nepatogi, labai ilgais šviesoforo signalais reguliuojama, primityvi sankryža. Skurdžiai esame ir tiek, pagalvoja vairuotojai, laukdami eilėje atlikti kairįjį posūkį, šioje nepatogioje sankryžoje.

                                      Juk visa Ukmergės gatvės atkarpa nuo modernios prestižinės automagistralės iki puikiai įrengtos atkarpos Šeškinėje nutiesta primityviai ir nepatogiai; kentėti galima, na, o aplinkkelis traukiant į vakarus yra tikrai juk puikus. Visai kitokie reikalai yra aplinkkelio sankirtose su Pavilionių ir Šiaurine miesto gatve

                                      Pavilnonių g. bėdos
                                      Pavilionių gatvės jungtis su Justiniškių gatve per keletą dešimtmečių taip ir nebuvo sutvarkyta. Vairuotojams liejantis į pagrindinį miesto gatvių tinklą tenka net tris kartus sukinėtis 90 laipsnių kampu siauru nekokybišką dangą turinčiu keliuku. (...)

                                      Atidarius paskutinę aplinkkelio atkarpą, Justiniškių gyventojams judėjimo reikalai šiaurės bei vakarų kryptimi pagerėjo nepaprastai, tačiau primityviai Pavilionių gatvės vakarinei atkarpai ir visiškai nesutvarkytai jos jungčiai su Justiniškių gatve krūviai padidėjo keleriopai ir, žinoma, artimiausioje ateityje jie dar ženkliai didės.
                                      (...)

                                      Pašilaičių problema
                                      Judėjimas nuo pirmųjų aplinkkelio atidarymo dienų Pavilionių gatve, kaip jau sakyta, gerokai padidėjo ir žinoma augs. O gatvių tinklą, vedantį į Pavilionių gatvę, galima ir reikia vertinti kaip absurdišką. Pagrindinė problema čia ne ta, kad nėra pastatytos ištisos Perkūnkiemio ir Pavilionių gatvių atkarpos.
                                      Didžiausią problemą sudaro klaidingai suprojektuota ir transporto srautų tinkamai jau senai negalinti atlaikyti šiaurinė Gabijos gatvės, juosiančios žiedu trečiąjį Pašilaičių kvartalą, atkarpa. Pastaroji yra kone dvigubai siauresnė nei likusi didžioji Gabijos gatvės dalis, tačiau būtent šiaurine Gabijos gatvės dalimi į Ukmergės gatvę ir Laisvės prospektą, o taip pat ir į Fabijoniškes, juda pagrindiniai šios miesto dalies transporto srautai, pastarojoje Gabijos gatvės atkarpoje kyla dažni ir sunkiai išsisklaidantys transporto kamščiai. (...)

                                      Rygos, Talino gatvės
                                      Didžiausią nepasitenkinimą pajunta vairuotojai, kuomet judėdami vakariniu aplinkkeliu atsiduria ties būsimos stambios magistralinės Šiaurinės gatvės srautams aptarnauti skirtu transporto mazgu ir paklusę nuorodai sukti į Justiniškes, pakilę į viršų atsiremia į paraleliai einančią siaurutę Rygos gatvelę, aptarnaujančią priemiestinės Zujūnų seniūnijos gyventojus, traukiančius į miesto centrą bei Viršuliškes.

                                      Teko matyti kaip daugelis vairuotojų, sunkiai manevruodami, įsukdami į čia esančią Talino gatvelę, gręžėsi atgal ir leidosi viaduku žemyn į aplinkkelį Pavilionių gatvės link. Daugeliui pietinės Pašilaičių ir Vakarų Šeškinės seniūnijos vairuotojų, taip pat ir justiniškiečiams, bandantiems išvengti kamščių Viršuliškėse bei ties Lazdynų tiltu, judėjimas Rygos gatve į Vakarų aplinkkelį netrukus turės tapti pagrindiniu sprendiniu.

                                      Todėl siaurutė Rygos gatvės šiaurinė atkarpa greičiausiai bus nuolatos užkimšta, o judėjimas ja kels didelį avaringumo pavojų. Kol kas vairuotojai šio išvažiavimo į aplinkkelį dar nesurado, tačiau naujienas mėgstantys aktyvesnieji jau spėjo suvokti, kad judant aplinkkeliu į Lazdynų tiltą galima išvengti ir Viršuliškių, ir Laisvės prospekto jungtyje su Lazdynų tiltu susidarančių didelių kamščių (...)

                                      Šiaurinės gatvės poreikis
                                      Vertinant trečiosios vakarinio aplinkkelio atkarpos atidarymą, tenka konstatuoti, kad paruošiamieji darbai ketvirtadaliui sostinės gyventojų normaliai pasinaudoti modernia magistrale, visai kitaip nei kad atsitiko atidarant pirmąją ir antrąją aplinkkelio atkarpas, yra nepadaryti. Reikšmingai padėtį pakeisti galėtų tik strateginės Šiaurinės gatvės statybos pradžia. (...)

                                      Šiaurinės gatvės, pagrindinės ketvirtadalio vilniečių jungties su vakariniu aplinkkeliu, statybos reikalai gali būti atliekami etapais. Susidariusi padėtis reikalauja darbus pradėti vakarinėje Šiaurinės gatvės atkarpoje, kuri turėtų driektis nuo aplinkkelio iki Ukmergės gatvės Šeškinėje ribų.(...)

                                      http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...eje-221-733502
                                      Paskutinis taisė Romas; 2017.01.15, 17:46.

                                      Comment


                                        Nuotraukos darytos 2017 04 04
                                        Valoma trasa Helsinkio g. atkarpai nuo Vakarinio aplinkelio iki Talino g. (apibrėžta raudonu kvadratu)


                                        Link Talino g. (Justiniškių)






                                        Comment


                                          Nuotraukos darytos 2017 04 04

                                          Ir vaizdai nuo Talino g. link Vakarinio aplinkelio (Helsinkio g. viaduko)
                                          Būsima sankryžos vieta






                                          Tolumoje matosi Helsinkio g. viaduko apšvietimo stulpai
                                          Paskutinis taisė M1gdas; 2017.04.04, 19:18.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X