Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    started a poll Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

    Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

    198
    Taip, važiavau per žalią signalą ir turėjau pristabdyti, kai man buvo užkirstas kelias
    20,20%
    40
    Taip, turėjau staigiai stabdyti, kai man buvo užkirstas kelias (avarinė situacija)
    11,62%
    23
    Taip, vairuodamas esu dėl to patekęs į eismo įvykį
    2,02%
    4
    Taip, važiuodamas dažnai esu priverstas stebėti vairuotojus, kurie gali užkirsti kelią sukdami
    15,66%
    31
    Taip, stovint pirmoje eismo juostoje man buvo daromas spaudimas iš galo, kad praleisčiau
    29,80%
    59
    Taip, patyriau nepatogumų eidamas degant žaliam signalui per pėsčiųjų perėją
    30,81%
    61
    Taip, buvau sužalotas eidamas per pėsčiųjų perėją
    1,01%
    2
    Ne, nepatyriau
    51,52%
    102
    Nutariau sukurti temą apie lenteles su žaliomis rodyklėmis. Kadangi tema plati, sukūriau ją atskirai nuo šviesoforų temos, kad būtų galima plačiau išdiskutuoti apie lentelės su žalia rodykle privalumus ir trūkumus, pateikti konkrečius pavyzdžius. Kol nebuvo patvirtintos Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės, ši lentelė buvo įrengiama visur ir ji kėlė galvos skausmą daugiau eismo specialistams. Išleidus naujas šviesoforų taisykles, šis klausimas tapo aktualesnis ne tik šviesoforų rengėjams, bet ir eiliniam eismo dalyviui, nes lentelių pradėjo mažėti... Kodėl?



    Šis dešiniojo posūkio reguliavimas buvo atrastas 1978 m. Vokietijos Demokratinėje Respublikoje. Po VDR ir Vokietijos Federacinės Respublikos susivienijimo 1989 m. konstatuota, kad toks eismo reguliavimas kelia grėsmę eismo saugumui. Po ilgų eismo saugumo tyrimų ir didelio VDR visuomenės pasipriešinimo nuo 1994 m. kovo 1 d. nuspręsta leisti įrengti šias lenteles, tačiau tik gerai įvertinus visas aplinkybes sankryžose ir tik ypatingai retais atvejais. Šiuo metu Vokietija yra vienintelė Europos valstybė (neskaitant buvusių Tarybų Sąjungos respublikų – Lietuvos, Ukrainos), kurioje, nors ir labai retai, tačiau galima pamatyti lentelę su žalia rodykle. Be to, Vokietijos Kelių eismo taisyklės (toliau – KET), degant raudonam šviesoforo signalui į dešinę, pagal lentelę su žalia rodykle leidžia sukti tik prieš tai sustojus, analogiškai, kaip prie „Stop“ ženklo.

    LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“ rengęs specialistas, su kuriuo man teko bendrauti, buvo matęs šias lenteles VDR. Jis buvo girdėjęs ir apie amerikietiškąjį leidimą sukti į dešinę degant raudonam signalui, jei nėra užrašo, kad sukti į dešinę degant raudonam signalui draudžiama. Amerikietiškasis variantas jam pasirodė nesaugus dėl lietuviško mentaliteto, todėl jis įrašė į LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“punktą, leidžiantį įrengti lenteles su žaliomis rodyklėmis. Štai tokia lietuviškosios lentelės su žalia rodykle istorija.

    Lentelės su žalia rodykle privalumai (pagal Vokietijos šviesoforų įrengimo dokumentą RiLSA):
    • sumažėja į dešinę sukančiųjų laukimo laikas;
    • padidėja į dešinę sukančiųjų pralaidumas;
    • gali būti numatytas mažesnis į dešinę sukantiems vairuotojams skirtas važiuojamosios dalies plotas.

    Tačiau pagrindinė lentelės su žalia rodykle problema – konfliktinės situacijos su kitais eismo dalyviais, judančiais pagal eismą leidžiančius signalus (1 pav.).



    Lietuvos Kelių eismo taisyklėse nurodyta, kad sukantieji į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui, turi praleisti kitus eismo dalyvius ir nesukelti jiems pavojaus (KET 81 p.). Nesilaikantieji šių reikalavimų gali trukdyti iš kairės pusės tiesiai važiuojančiam transportui, iš priekio į kairę sukančiam transportui, iš dešinės pusės važiuojančiam ir sankryžoje reguliariai apsisukančiam transportui (1 pav.).

    Tačiau didžiausias pavojus sukeliamas pažeidžiamiausiems eismo dalyviams – pėstiesiems ir dviratininkams. Toliau apžvelgsiu didžiausias problemas, kurias sukelia lentelių su žaliomis rodyklėmis leidimas važiuoti esant ir draudžiamam šviesoforo signalui. Pranešimą parengiau remdamasis Vokietijos ir Lietuvos eismo specialistų patirtimi.

    1. Pėsčiųjų eismo apkrovimas.
    Paprasčiausiu šviesoforinio reguliavimo atveju, pėsčiųjų šviesoforui degant žalia spalva, pėsčiųjų perėją kerta pagal žalią signalą į dešinę ir kairę sukantys automobiliai, kuriems taip pat dega žali signalai. Taip pėstiesiems kyla pavojus, ypač vaikams, neįgaliesiems, senyvo amžiaus žmonėms. Be to, pėsčiųjų eismą „atakuoja“ ir sukantys pagal lentelę su žalia rodykle:



    2. Pėsčiųjų pirmumo teisės nebuvimas
    Naudojant lentelę su žalia rodykle, padaugėja situacijų, kai pėstysis negali pasinaudoti savo pirmumo teise, nes į dešinę sukantis automobilis perėją pasiekia degant raudonam signalui ir pėsčiajam sunku įeiti į važiuojamąją dalį, kas gali sukelti avarinę situaciją (3 pav.).



    Iš 3 pav. matyti, kad užsidegus žaliam pėsčiųjų šviesoforo signalui, pėsčiajam gali būti sunku patekti į važiuojamąją dalį, nes tuo metu perėją gali nepertraukiamai kirsti į dešinę sukantys automobiliai. Į tokią situaciją neseniai teko pakliūti ir man – užsidegus žaliam pėsčiojo šviesoforo signalui, norėjau žengti į važiuojamąją dalį, tačiau prie perėjos jau buvo privažiavęs pagal lentelę su žalia rodykle sukęs automobilis, kuris turėjo staigiai stabdyti, kad praleistų mane.

    Tuo atveju, kai lentelės su žalia rodykle nėra, pėsčiajam lengviau pasinaudoti savo pirmumo teise. Ne kartą teko lankytis Berlyne. Visų pirma, per visus buvimo kartus šiame mieste pavyko pastebėti tik vieną (!) lentelę su žalia rodykle. Kitose sankryžose, kiek pavyko pastebėti, degant raudonam šviesoforo signalui, stovi visi, įskaitant sukančiuosius į dešinę. Antra – tai labai svarbu – pėsčiųjų šviesoforo žalias signalas uždegamas pirmiau, kad pėstysis įgautų pirmenybę, o prie perėjos privažiavęs automobilis jau matytų gatve einantį pėstįjį. Taip reguliuojamas eismas Vokietijoje, nenaudojant lentelių su žaliomis rodyklėmis – tokią tvarką numato ir naujos Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės (4 pav.).



    3. Pėsčiųjų perėjų blokavimas
    Dažniausiai pasitaikanti problema – sukanti į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle transporto priemonė, praleisdama kitas transporto priemones, blokuoja pėsčiųjų perėją (5 pav.). Ypatingai pavojingas 5 pav. b) atvejis, kai perėją užblokavus ilgai transporto priemonei, į gatvę išėjęs pėstysis gali pakliūti po priešinga kryptimi važiuojančio automobilio ratais.



    4. Posūkis iš dviejų eismo juostų – didelis pavojus pėstiesiems
    Kai lentelė su žalia rodykle įrengiama esant dviems dešiniojo posūkio eismo juostoms, kyla didelis pavojus pėstiesiems, kadangi viena sukanti transporto priemonė gali užstoti pėstįjį, o kitos vairuotojas gali nepastebėti pėsčiojo (6 pav.). Naujos šviesoforų įrengimo taisyklės draudžia įrengti lentelę su žalia rodykle, jei posūkis leidžiamas iš dviejų ar daugiau eismo juostų.



    5. Spaudimas kitiems eismo dalyviams
    Spaudimas kitiems eismo dalyviams pasireiškia ypatingai tais atvejais, kai į dešinę norinčiojo sukti vairuotojo priekyje stovi tiesiai ar į kairę ketinantis važiuoti automobilis, laukiantis žalio signalo (7 pav.).



    6. Trukdymas sukantiems į kairę
    Dažna situacija, kai iš priekio sukantiems į kairę dega šviesoforas su žalia rodykle, kuri leidžia sukti į kairę, kai nėra iš priekio tiesiai važiuojančių automobilių. Tačiau esant lentelei su žalia rodykle, sukantieji į dešinę dažnai blokuoja kelią sukantiems į kairę (8 pav.). Teko matyti net situaciją, kai sukantysis į kairę sustojo praleisti sukančiojo į dešinę per raudoną... Naujos šviesoforų įrengimo taisyklės draudžia įrengti lentelę su žalia rodykle, jei priešpriešiniam ar dešinėje esančiam transportui įrengtas kairiojo posūkio šviesoforas.



    7. Pagal leidžiamą signalą judančio eismo blokavimas
    Nors Kelių eismo taisyklės nurodo sukančiam į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle praleisti kitus eismo dalyvius, dažnai jie nepaiso šio reikalavimo ir blokuoja kelią kitiems eismo dalyviams (9 pav.).



    8. Lentelių su žaliomis rodyklėmis įrengimas pažeidžiant LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“
    Nemaža problema, kad lentelės su žaliomis rodyklėmis buvo įrengiamos pažeidžiant Lietuvos standartą LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“, kuriame rašoma, kada galima jas įrengti:

    „4.23. Sankryžose, kuriose yra tikslinga transporto priemonėms leisti sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui (nesukeliamas pavojus pėstiesiems, yra geras iš kairės pusės važiuojančių transporto priemonių matomumas ir panašiai), prie šviesoforų, pastatytų prieš važiuojamųjų dalių susikirtimą dešinėje pusėje (virš važiuojamosios dalies) ir neturinčių papildomų sekcijų bei rodyklių signaluose, ties raudonu šviesoforo signalu leidžiama įrengti baltos spalvos lentelę su žalios spalvos rodykle, nukreipta į dešinę.“

    8.1.Matomumo neužtikrinimas
    Dažnai sankryžose buvo pažeidžiamas LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“ 4.23 punktas, kuris reikalavo, kad būtų geras kitų transporto priemonių, judančių pagal žalią signalą, matomumas. Už lentelių įrengimą atsakingos institucijos neįvertina, kad kai kuriose sankryžose šis matomumas neužtikrinamas. Dėl to, norintys sukti į dešinę degant raudonam signalui užvažiuoja ant pėsčiųjų perėjos ar blokuoja kelią kitiems eismo dalyviams (5, 8, 9 pav.).

    8.2.Lentelių su žaliomis rodyklėmis įrengimas prie šviesoforų su rodyklėmis ir papildomomis sekcijomis
    Dažnai lentelės su žaliomis rodyklėmis įrengiamos grubiai pažeidžiant LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“ 4.23 punktą, kuris draudžia jas įrengti prie šviesoforų su rodyklėmis ar papildomomis sekcijomis (10, 11 pav.).





    9.Kliudymas „žaliajai bangai“
    Kai gatvėse eismas vyksta „žaliąja banga“ ir jis kartas nuo karto sustabdomas sukančiųjų į dešinę degant raudonam signalui, toks eismo reguliavimas yra sutrikdomas ir automobiliai, važiuojantys „žaliąja banga“ gali nespėti pervažiuoti kitų sankryžų degant žaliam signalui (12 pav.).



    10. Kliudymas avarinio režimo eismui
    Daugelyje valstybių, taip pat ir Lietuvoje, tam tikruose kelio ruožuose yra numatyti specialūs šviesoforų režimai, skirti avarinėms tarnyboms, valstybiniams kortežams, leidžiantys įjungti žalią signalą pagrindiniam keliui, o visiems šalutiniame kelyje esantiems automobiliams – raudonus signalus. Vilniuje toks režimas numatytas kelio ruože „Oro uostas – centras“. Deja, kai šalutiniame kelyje įrengtos lentelės su žaliomis rodyklėmis, neįmanoma užtikrinti, kad pagrindiniame kelyje nebūtų automobilių, nes jie suka į dešinę per raudoną signalą.



    11. Eismo detektorių „klaidinimas“
    Dar viena problema kyla Lietuvoje, kai eismo reguliavimas vyksta pagal eismo detektorius. Kai įrengta lentelė su žalia rodykle, gali būti nereikalingai stabdomas eismas pagrindiniu keliu (14 pav.).



    Įvertinus lentelių su žaliomis rodyklėmis įrengimo mastus Lietuvoje, galima konstatuoti faktą, kad šiuo metu Lietuvos padėtis panaši kaip Vokietijos Demokratinėje Respublikoje praeito amžiaus devintajame dešimtmetyje. Kadangi lentelės su žaliomis rodyklėmis Lietuvos miestuose įrengtos beveik visose sankryžose, galima teigti, jog Lietuvos savivaldybės iš esmės neanalizuoja eismo saugumo tokiose sankryžose ir nemato eismo saugumo problemų jose. Jei Vokietijoje savivaldybės vertina eismo dalyvių saugumą ir lenteles su žaliomis rodyklėmis įrengia retai ir tik įvertinusios galimus pavojus eismo dalyviams, tai Lietuvos savivaldybės stengiasi įrengti kuo daugiau tokių lentelių, kad tik lengviau būtų galima pasukti į dešinę, o eismo saugumas yra antraeilis dalykas. Džiugu, kad patvirtintos naujos Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės, kurios tam tikrais atvejais draudžia įrengti lenteles su žaliomis rodyklėmis. Eismo saugumas turi būti pirmoje vietoje, o tik po to eismo pralaidumas. Tačiau problema lieka senose sankryžose.

    Be to, Vokietijoje daugelyje vietų statomi specialūs informaciniai prevenciniai ženklai, primenantys vairuotojams apie pareigas sukant į dešinę degant raudonam signalui (15 pav.).




    Ką apie visa tai manote Jūs?
    Paskutinis taisė digital; 2018.12.03, 12:16. Priežastis: atkurtas paveiksliukų rodymas

  • dsanto
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tenais bendros rekonstrukcijos eigoje. Aš turiu omenyje dešimtis (o gal ir šimtus) dar kabančių lentelių pakeitimą sekcijomis. Kas šiais laikais neturėtų būti labai brangu ir sudėtinga. Ypač tokiose vietose; https://goo.gl/maps/S4tpErCGbE4CGUuG9
    Kažkur skaičiau, kad savivaldybė lyg ir ruošiasi atlikti pakeitimus keliolikoje sankryžų, bet kur ir kada detalesnės informacijos nerandu.
    Naugarduko - Gerosios Vilties g. sankryžoj papildoma sekcija galėtų veikti analogiškai kaip Kaune, Neries krantinės - Varnių g. sankryžoje. Pėstieji skersine kryptimi turi atskirą fazę. Todėl dešinysis posūkis iš Neries krantinės gali vykti kartu su sukančiais iš Varnių g.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kaune Savanorių pr. - Žukausko g. sankryžoje ruošiamasi lentelės nuėmimui. Įrengta papildoma sekcija į dešinę iš Žukausko g., veiksianti pagal naują tvarką.

    Click image for larger version  Name:	20191205_114028.jpg Views:	2 Size:	127,8 kB ID:	1767785

    Click image for larger version  Name:	20191205_114040.jpg Views:	2 Size:	130,3 kB ID:	1767787

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Papildoma sekcija salele atskirtam dešiniam posūkiui, bet... kartu su rodyklėmis pagrindiniame žaliame? Ir tvorelė įdomi...
    Nu tai šimtą metų, kai kabojo lentelė, posūkis į dešinę kartu su pėsčiaisiais buvo įprastas dalykas. Kai nuėmė lentelę, pasirodo, tai labai nesaugu Tai sudėjo juodas rodykles, kad kai eina pėstieji, nebūtų galima sukti į dešinę. Kaune tokioje sankryžoje su salele būtų galima sukti į dešinę visose fazėse. Tiesiog einant pėstiesiems degtų žalias pagrindinis ir nedegtų papildoma sekcija.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Tikrai judinkit. Kartais reikia tik idėjų, kad pajudėtų

    Pirma nauja papildoma sekcija į dešinę pagal seną tvarką įrengta Ozo - Buivydiškių g. sankryžoje iš Ozo gatvės nuo Akropolio.

    Click image for larger version

Name:	78535777_2566878283425401_8987633333655568384_o.jpg
Views:	1
Size:	114,5 kB
ID:	1767752

    https://www.facebook.com/susisiekimo...epa=SEARCH_BOX
    Papildoma sekcija salele atskirtam dešiniam posūkiui, bet... kartu su rodyklėmis pagrindiniame žaliame? Ir tvorelė įdomi...

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    15min skaitytojas Alytuje gruodžio pradžioje nufilmavo situaciją, kokių lapkritį ir gruodį pasitaikė nemažai. Sankryžoje degant raudonam pagrindiniam šviesoforo signalui, tačiau...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Panašiai galima daryti Savanorių-Vilkpėdės sankryžoje https://goo.gl/maps/Lm9yDSEPaKtcox5 Tik nežinau, ar ten juostą būtina išskirti.
    Siunčiau bendro pobūdžio užklausimą į VMS, tačiau gavau tik atsirašymą: "bus daroma". Reikės užklausti dėl šių konkrečių sankryžų, kas man šiek tiek aktualu.
    Tikrai judinkit. Kartais reikia tik idėjų, kad pajudėtų

    Pirma nauja papildoma sekcija į dešinę pagal seną tvarką įrengta Ozo - Buivydiškių g. sankryžoje iš Ozo gatvės nuo Akropolio.

    Click image for larger version

Name:	78535777_2566878283425401_8987633333655568384_o.jpg
Views:	1
Size:	114,5 kB
ID:	1767752

    https://www.facebook.com/susisiekimo...epa=SEARCH_BOX

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą


    Panagrinėkit Vilniuje ir daugiau vietų, kur galima būtų pritaikyti naują tvarką. Nuėmus lenteles ten be reikalo stovėsit degant raudonam signalui. Matot, kad savivaldybės mąstymas lėtas, siųskit pasiūlymus patys. Aš nuolat bendrauju su Kauno atstovais, nes aš noriu, kad eismas Kaune būtų kuo kokybiškesnis.
    Panašiai galima daryti Savanorių-Vilkpėdės sankryžoje https://goo.gl/maps/Lm9yDSEPaKtcox5 Tik nežinau, ar ten juostą būtina išskirti.
    Siunčiau bendro pobūdžio užklausimą į VMS, tačiau gavau tik atsirašymą: "bus daroma". Reikės užklausti dėl šių konkrečių sankryžų, kas man šiek tiek aktualu.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tenais bendros rekonstrukcijos eigoje. Aš turiu omenyje dešimtis (o gal ir šimtus) dar kabančių lentelių pakeitimą sekcijomis. Kas šiais laikais neturėtų būti labai brangu ir sudėtinga. Ypač tokiose vietose; https://goo.gl/maps/S4tpErCGbE4CGUuG9
    Kažkur skaičiau, kad savivaldybė lyg ir ruošiasi atlikti pakeitimus keliolikoje sankryžų, bet kur ir kada detalesnės informacijos nerandu.
    Tai tos keliolika sankryžų yra pagal seną tvarką. Lyg trys bus pagal naują, bet ten dešinėje nėra pėsčiųjų perėjų, taigi taip ar taip su pėsčiaisiais nebus leidžiama.

    Jūsų minima Naugarduko -Gerosios Vilties sankryža yra vienas iš daugelio pavyzdžių, kai naująją tvarką galima pritaikyti ne tik kad nepabloginant, bet ir pagerinant situaciją. Tik perėjoje per Naugarduko gatvę būtų reikalingas pėsčiųjų mygtukas. Nesant pėsčiųjų, būtų galima sukti per raudoną su papildoma sekcija kartu su sukančiais iš Gerosios Vilties g. Jau esu rašęs apie Kalvarijų - Juozapavčiaus sankryžą, ten net mygtukų nereikia.

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Grįžtu prie Vilniaus Kalvarijų - Juozapavičiaus sankryžos. Dabar kabo lentelė iš Kalvarijų g. Atskira juosta į dešinę yra.

    Click image for larger version  Name:	20191025_211915.jpg Views:	1 Size:	205,8 kB ID:	1760862

    Kaip vyks eismas nuėmus lentelę? Degant žaliam signalui, bus sukama į dešinę praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus. Ir viskas? Numačius įrengti papildomą sekciją pagal 2019 m. šviesoforų įrengimo taisyklių redakciją, atsiranda galimybė dešinį posūkį leisti kartu su važiuojančiais iš Juozapavičiaus g. Tokiu būdu dalis automobilių į dešinę pasuks netrukdomai, o degant žaliam signalui sumažės automobilių, kurie suka į dešinę kartu su pėsčiaisiais ir dviratininkais. Šiuo atveju papildoma sekcija nepablogina pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo, o priešingai - jį padidina.

    Click image for larger version  Name:	Kalvarijų Juozapavičiaus Vilnius - Copy.jpg Views:	1 Size:	181,9 kB ID:	1760863
    Click image for larger version  Name:	Kalvarijų Juozapavičiaus Vilnius.jpg Views:	1 Size:	187,0 kB ID:	1760864
    Pasidalinsiu įžvalgomis su miesto savivaldybės eismo specialistais.
    Panagrinėkit Vilniuje ir daugiau vietų, kur galima būtų pritaikyti naują tvarką. Nuėmus lenteles ten be reikalo stovėsit degant raudonam signalui. Matot, kad savivaldybės mąstymas lėtas, siųskit pasiūlymus patys. Aš nuolat bendrauju su Kauno atstovais, nes aš noriu, kad eismas Kaune būtų kuo kokybiškesnis.
    Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.06, 21:41.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    GV - Ukmergės sankryžoje, bet čia seniau, dar vasarą berods. Dabar kaip suprantu gruodžio 31 d. nuims lenteles, o naujus šviesoforus su sekcijomis neaišku kada įrengs.
    Tenais bendros rekonstrukcijos eigoje. Aš turiu omenyje dešimtis (o gal ir šimtus) dar kabančių lentelių pakeitimą sekcijomis. Kas šiais laikais neturėtų būti labai brangu ir sudėtinga. Ypač tokiose vietose; https://goo.gl/maps/S4tpErCGbE4CGUuG9
    Kažkur skaičiau, kad savivaldybė lyg ir ruošiasi atlikti pakeitimus keliolikoje sankryžų, bet kur ir kada detalesnės informacijos nerandu.
    Paskutinis taisė Sula; 2019.12.05, 09:09.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Įdomu, ar Vilniuje pastaruoju metu kuriose nors sankryžose pertvarkė žalias lenteles į normalias sekcijas? Kiek važinėju, viskas "po senovei".
    GV - Ukmergės sankryžoje, bet čia seniau, dar vasarą berods. Dabar kaip suprantu gruodžio 31 d. nuims lenteles, o naujus šviesoforus su sekcijomis neaišku kada įrengs.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įdomu, ar Vilniuje pastaruoju metu kuriose nors sankryžose pertvarkė žalias lenteles į normalias sekcijas? Kiek važinėju, viskas "po senovei".

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Bet... Gavus atsakymą į siųstą raštą ir matant kokie projektai vykdomi susidaro įspūdis, kad savivaldybėje dirba mąstantys ir kompetentingi specialistai, tikri savo srities profesionalai.

    Gerai, pakaks

    Ką ten kažkokios naujos dešinio posūkio sekcijos, jei net rodyklių nesugeba suklijuoti. Vis tik situacija apgailėtina.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Vadinas viskas bus gerai. O aš jau galvojau, kad projektas prastas
    Tai kad nėra Klaipėdos savivaldybėj mąstančių. Niekaip nesudeda juodų rodyklių į šviesoforus su papildomomis sekcijomis į kairę. O šiaip daugelyje Klaipėdos sankryžų nėra atskirai reguliuojamų posūkių. Visas srautas leidžiamas kartu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Jeigu viskas atlikta pagal teisės aktus, ar savivaldybė turi teisinį pagrindą nepraleisti projekto?
    IMHO, neturi.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Jeigu savivaldybėj yra smegenų, tai ji nepraleis eismą bloginančio projekto
    Vadinas viskas bus gerai. O aš jau galvojau, kad projektas prastas

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tada klausimas kiek buvo sutaupyta neįrengiant atskirai reguliuojamų posūkių? Ant pirštų priskaičiuoju 2 šviesoforus ir 2 papildomas sekcijas. Ar tai reikšminga suma, žinant, kad būtų užtikrintas geresnis eismo pralaidumas? O jei skrupulingai skaičiuoti kiekvieną centą, tai dar būtų sutaupyta gal pora kv. m termoplastiko.

    Jeigu viskas atlikta pagal teisės aktus, ar savivaldybė turi teisinį pagrindą nepraleisti projekto?
    Jeigu savivaldybėj yra smegenų, tai ji nepraleis eismą bloginančio projekto

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Mane pasiekė žinios, kad Užsakovas buvo prekybos centras, kuris nurodė įrengti kuo pigiau. Bet miesto savivaldybė galėjo nepraleisti tokio projekto.
    Tada klausimas kiek buvo sutaupyta neįrengiant atskirai reguliuojamų posūkių? Ant pirštų priskaičiuoju 2 šviesoforus ir 2 papildomas sekcijas. Ar tai reikšminga suma, žinant, kad būtų užtikrintas geresnis eismo pralaidumas? O jei skrupulingai skaičiuoti kiekvieną centą, tai dar būtų sutaupyta gal pora kv. m termoplastiko.

    Jeigu viskas atlikta pagal teisės aktus, ar savivaldybė turi teisinį pagrindą nepraleisti projekto?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Klausimas architektams.
    Mane pasiekė žinios, kad Užsakovas buvo prekybos centras, kuris nurodė įrengti kuo pigiau. Bet miesto savivaldybė galėjo nepraleisti tokio projekto.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Jeigu sankryža rekonstruota, kodėl nėra atskirai reguliuojamų posūkių?
    Klausimas architektams.

    Komentuoti:

Working...
X