Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Logiška

    O tai skardines rodykles vėl leis bet kur kabinti ar tik ten kur yra atskira juosta dešinėn?
    Dėl eismo juostų skaičiaus yra vienintelis kriterijus, kad būtų ne daugiau kaip viena eismo juosta, skirta posūkiui. Tad gali būti ir miksas.

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Įtariu skarda vadinama lentele, o šviesoforas - sekcija. Tad lentelei turbūt negalioja tos minėtos įrengimo taisyklės - turi savo atskirą skyrių.

    Ten anksčiau lyg ir buvo daug sąlygų su visokiais apsaugotais ir neapsaugotais posūkiais, dabar vos keli punktai liko.
    Keli punktai liko, nes įvestas derinimas su Transporto kompetencijų agentūra. Kiekvienas atvejis bus vertinamas atskirai.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Teisės aktų projektų sistemoje įregistruotas Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių pakeitimo projektas:

      77. Naujai įrengiamose ir rekonstruojamose sankryžose prie transporto šviesoforų ties raudonu šviesoforo signalu draudžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle. Esamose sankryžose prie transporto šviesoforų ties raudonu šviesoforo signalu leidžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos visos toliau nurodytos sąlygos:

      77.1. ties žaliu šviesoforo signalu neįrengta papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui;

      77.2. neįrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui;

      77.3. į dešinę leidžiama sukti iš vienos eismo juostos;

      77.4. užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš „Stop“ liniją, gerai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui.

      771
      . Sprendimas įrengti ties raudonu šviesoforo signalu lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra, kuri, remdamasi specialiosiomis žiniomis, atliks sprendimo įrengti lentelę su žalia rodykle vertinimą eismo saugumo požiūriu.

      Taigi sprendimas įrengti lenteles turės būti pagrįstas ir suderintas su Transporto kompetencijų agentūra.
      Kas yra "esama sankryža"? Ar sekančią dieną po rekonstrukcijos "naujai įrengiama ir rekonstruojama sankryža" netampa "esama sankryža"? Jei ne, koks laikotarpis turi praeiti, kad sankryža taptų "esama sankryža"?

      Ar teiginys "nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui" reiškia, kad tuo metu jiems turi degti raudona šviesa?

      771 punktas neramina, kad lentelės bus kabinamos "iš akies". Turi būti nustatyta aiški tvarka.

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą

        Kas yra "esama sankryža"? Ar sekančią dieną po rekonstrukcijos "naujai įrengiama ir rekonstruojama sankryža" netampa "esama sankryža"? Jei ne, koks laikotarpis turi praeiti, kad sankryža taptų "esama sankryža"?

        Ar teiginys "nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui" reiškia, kad tuo metu jiems turi degti raudona šviesa?

        771 punktas neramina, kad lentelės bus kabinamos "iš akies". Turi būti nustatyta aiški tvarka.
        Sąvoka "esama" man irgi užkliuvo, todėl parašiau pastebėjimą projektui.

        "nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui" reiškia, kad vairuotojai dėl nepakankamo matomumo nekirs Stop linijos ir nesustos ant perėjos ar neįvažiuos į sankryžą, kad galėtų stebėti pagal leidžiamą signalą judančius pėsčiuosius ir transporto priemones.

        Dėl 771 punkto tikėtina, kad bus parengta tvarka Transporto kompetencijų agentūroje.
        Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.10, 21:20.

        Comment


          Ar manai, kad įmanoma milimetro tikslumu numatyti įstatymuose visas situacijas? Gal toks mianiakiškas požiūris ir lemia tai, kad Lietuva skubos ir ypatingos skubos tvarka priiminėja gal daugiau nei pusę įstatymų pakeitimų ir bendrai teiės aktų kelis kartus daugiau nei Estija?

          Comment


            Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

            na šito nežinau, gal ir galima taip įrenginėti bet jeigu visiems vienu metu dega žalias tai turbūt reikia vadovautis pagrindinio/šalutinio kelio ženklais jei tokie yra, arba važiuoti kaip per lygiareikšmę sankryžą. Bėda tik kad abi pusės nežino kad kitam dega žalias
            Čia tipo jouck'as? Kaip sankryžoje gali degti vienu metu visiems pagrindinis žalias? Be to, jei yra reguliavimas šviesoru, sankryžose nėra pagrindinio kelio.

            Comment


              Šią savaitę Vilniuje per pokalbį su Susisiekimo paslaugų atstovais paaiškėjo, kad tam tikrose sankryžose jie jaučiasi sovietinės šviesoforų įrengimo sistemos įkaitais, nes esant papildomai sekcijai į kairę, nenorima dešinėje esančių šviesoforų palikti be rodyklių, kadangi laukiantis papildomos sekcijos į kairę vairuotojas gali vadovautis ir dešinėje esančiu šviesoforu. Tad jis irgi turi turėti rodyklę tiesiai.

              Žirnių - Liepkalnio g. - Minsko pl. sankryžoje iš Liepkalnio g. pagrindiniame žaliame signale buvo įrengtos juodos rodyklės tiesiai ir į dešinę. Bet tai daugiau išimtinis atvejis, nes sankryža bus rekonstruojama.

              Pasiūliau vilniečiams imti pavyzdį iš Kauno, kai vietoje papildomos sekcijos į kairę įrengiamas atskiras šviesoforas su rodyklėmis į kairę. Tuomet pagrindinis šviesoforas gali būti be rodyklių ir atsiranda galimybė įrengti papildomą sekciją į dešinę pagal naują tvarką, papildomai leidžiant sukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius.

              Viena iš tokių vietų gali būti Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryža. Iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. link ledo arenos. Kol eina pėstieji, vairuotojai degant žaliam signalui su išjungta papildoma sekcija privažiuotų pėsčiųjų perėją ir, praėjus pėstiesiems, galėtų sukti į dešinę. Kai yra rodyklė tiesiai, pėstieji leidžiami atskirai, jiems baigus eiti užsidega raudonas, praeina saugos laikas ir tik tuomet užsidega žalia rodyklė į dešinę. Leidžiant kartu su pėsčiaisiais, į dešinę per ciklą galėtų pasukti keli automobiliai.

              Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.11, 17:28.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Šią savaitę Vilniuje per pokalbį su Susisiekimo paslaugų atstovais paaiškėjo, kad tam tikrose sankryžose jie jaučiasi sovietinės šviesoforų įrengimo sistemos įkaitais,
                Tą jau nujaučiau Pasirodo jie patys taip sako Tiesa, turbūt yra noras išlaikyti bendrą standartą tarp senų šviesoforų, kas mano manymu, yra ginčytina.

                Turiu omeny šviesoforus su ketvirtadalio apskritimo (1/4c) formos gembėmis, kurie užima didžiąją dalį Vilniaus šviesoforų.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Tą jau nujaučiau Pasirodo jie patys taip sako Tiesa, turbūt yra noras išlaikyti bendrą standartą tarp senų šviesoforų, kas mano manymu, yra ginčytina.

                  Turiu omeny šviesoforus su ketvirtadalio apskritimo (1/4c) formos gembėmis, kurie užima didžiąją dalį Vilniaus šviesoforų.
                  Neišsisplėsk per daug. Kalba eina konkrečiai apie naują dešiniojo posūkio reguliavimą pagal seną standartą įrengtose sankryžose.

                  Comment


                    Šakiai paskutinėmis praeitų metų dienomis spėjo įsirengti dvi papildomas sekcijas į dešinę vienintelėje miesto sankryžoje.

                    Įrengtos papildomos šviesoforo sekcijos

                    Kaip tarė taip padarė – nuo praėjusios savaitės eismo dalyviai jau gali lengviau pravažiuoti pro pagrindinį ir vienintelį Šakių miesto šviesoforą, nes čia įrengtos dvi papildomos žalios šviesoforo sekcijos.


                    Pernai metų kovo mėnesį Šakių mieste atnaujinus šviesoforą buvo nuimtos žalios spalvos lentelės, kurios leisdavo vairuotojams sukti į dešinę papildomai, kai degdavo raudonas šviesoforo signalas. Šios lentelės visoje šalyje nebegalios nuo 2020 m. sausio 1 d., netgi jeigu kai kur Lietuvoje jos dar ir liks pritvirtintos prie šviesoforo sekcijų. Tačiau nepraėjus nė metams po naujojo šviesoforo įrengimo savivaldybė nusprendė jį tobulinti ir įrengti žalias šviesoforo sekcijas, kurios vis dėlto vairuotojams leistų lengviau pasukti į dešinę (iš ir į V. Kudirkos gatvę), praleidus pėsčiuosius. Taip pat nuspręsta dar papildomai prie šviesoforo sekcijų sumontuoti mygtukus pėstiesiems su garsiniu signalu, kuris skirtas silpnaregiams. Papildomi šviesoforo sutvarkymo darbai savivaldybei atsiėjo apie 6 tūkst. eurų, o darbus atliko ta pati įmonė UAB „Saugus eismas“, kuri ir statė naująjį šviesoforą
                    .

                    http://www.drg.lt/rajone/18970-ireng...oforo-sekcijos

                    Comment


                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                      Čia tipo jouck'as? Kaip sankryžoje gali degti vienu metu visiems pagrindinis žalias? Be to, jei yra reguliavimas šviesoru, sankryžose nėra pagrindinio kelio.
                      Nežinau - man atrodo kad dviem statmenai susikertantiems keliams vienu metu negali degti pagrindinis žalias signalas, mano supratimu tai yra turbūt pagrindinė šviesoforo funkcija - užtikrinti kad taip nebūtų. Bet tingėjau paišyt schemą, plius gal dsanto turi omeny kažką kito nei aš rašiau, arba aš aprašiau neaiškiai - visgi kartais pačiam atrodo kad mintis/kryptis sudėlioju akivaizdžiai suprantamai, bet kitam skaitančiam gali persiskaityti kitaip. Kartais ir aš kai kurių postų nesuprantu arba patingiu pasigilint.

                      Comment


                        Ką tik gavau foto iš Savanorių pr. - Uosio g. sankryžos Kaune. Įrengta papildoma sekcija iš Uosio g.

                        Click image for larger version

Name:	IMG-955870eee2258d58b620ee960a604ab5-V.jpg
Views:	1
Size:	141,0 kB
ID:	1775207

                        Papildoma sekcija bus ir iš Savanorių pr. į Uosio g.

                        Comment


                          Delfi. lt 2020.01.13
                          Kiek kainuos lentelių sugrįžimas Vilniuje
                          Panaikinus papildomas lenteles su žaliomis rodyklėmis, ne vienoje sostinės gatvėje buvo įrengtos papildomos įsižiebiančios sekcijos, perbraižytos juostos bei pakeistas šviesoforų reguliavimas. Tokie pakeitimai miestui atsiėjo 103 tūkst. eurų, bet sugrąžinant jas išlaidauti neteks.

                          "103 tūkst. eurų yra išleista per praėjusius metus. Šios lėšos buvo skirtos 19-ai sankryžų, kuriose buvo įrengtos naujos papildomos sekcijos, perprogramuoti šviesoforai, įdiegta nauja inžinerinė
                          sistema ir atliktas papildomas gatvių eismo juostų ženklinimas“, – sakė vicemeras V.Mitalas
                          (...)

                          Vicemeras pasakojo, jog net ir grąžinant papildomas lenteles su žaliomis rodyklėmis, pertvarkytose 19-oje sankryžų šviesoforų įrengimas nebus keičiamas, o eismo juostų ženklinimas išliks toks, koks buvo numatytas prieš Naujuosius metus.
                          V. Mitalas sakė, jog iš viso sostinėje buvo 120 sankryžų su žaliomis rodyklėmis. 52-ose vietose buvo ne tik nuimtos papildomos lentelės, tačiau ir atliktas naujas šviesoforų programavimas. Anot jo, dar keliose sankryžose papildomos sekcijos atsiras greitu metu

                          https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83258689
                          BNS 2020.01.13
                          Žaliosios rodyklės į kai kurias Vilniaus sankryžas grįš jau kitą savaitę
                          https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83254157

                          Comment


                            Sąrašo dar neviešina, o jau kalba apie grąžinimą Kažką sugalvos

                            Comment


                              Šiandien papildomą sekciją įjungė Jotvingių - Kuršių g. sankryžoje iš Kuršių g. posūkiui į dešinę ant "Megos" viaduko:

                              Click image for larger version

Name:	IMG-53b9c6383dce7aba17635ceea09d5ce2-V.jpg
Views:	1
Size:	126,4 kB
ID:	1775415

                              Comment


                                Savanorių pr. - Uosio g. sankryža Kaune. Vakar įjungtos papildomos sekcijos. Iš Uosio g.



                                Iš Savanorių pr.

                                Comment


                                  Grįš tik viena žalia rodyklė

                                  Jurbarko r. savivaldybės eismo saugumo organizavimo komisijos pirmininkas Daivaras Rybakovas tikina, kad nuėmus nuo šviesoforų žalias rodykles eismo problemų padaugėjo.

                                  „Galbūt sankryžoje prie „Liukso“ bėdų nelabai yra, tačiau sankryžoje prie stoties kai kuriomis kryptimis eismo spūstys tikrai padidėjo“, - sakė D. Rybakovas.

                                  Komisija antradienį priėmė sprendimą grąžinti vieną rodyklę. Sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui bus galima stoties sankryžoje. Vairuotojai pasinaudoti šia galimybe galės atvažiavę nuo miesto centro Dariaus ir Girėno g. ir sukdami į Vydūno g.

                                  „Rodyklė bus grąžinta laikinai, kol bus nupirkta ir įrengta reikiama šviesoforo sekcija“, - sakė D. Rybakovas.
                                  http://www.jurbarkosviesa.lt/Naujien...-zalia-rodykle

                                  Comment


                                    Net mažesni miesteliai pradėjo įrengti papildomas sekcijas.

                                    Nestabdyk gyvenimo – nestovėk degant žaliam šviesoforo signalui

                                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20200115-003830_Chrome.jpg Views:	1 Size:	122,8 kB ID:	1775507


                                    Praėjusią savaitę Telšiuose, sankryžoje prie Mažosios bažnytėlės, pradėjusi veikti papildoma šviesoforo sekcija, leidžianti degant raudonam šviesoforo signalui sukti į dešinę, sukėlė sumaištį tarp vairuotojų. Vieni telšiškiai nevažiavo per raudoną šviesoforo signalą į dešinę, nors tai ir leido daryti užsidegusi papildoma sekcija, kiti baiminosi sukti į dešinę net ir degant žaliam šviesoforo signalui, o štai treti, stovintys už eismą trikdančių vairuotojų, nepasitenkinimą išreiškė pypindami.

                                    Praėjusį penktadienį Telšių apskrities vyriausiojo policijos komisariato (VPK) Kelių policijos skyriaus pareigūnai surengė akciją, kurios metu dėl pasikeitusio eismo reguliavimo būdo sutrikusiems vairuotojams paaiškino, kaip reikia važiuoti per sankryžą, priminė Kelių eismo taisykles.

                                    Degant žaliam signalui galima važiuoti
                                    Telšių aps. VPK Kelių policijos skyriaus viršininkas Robertas Gečas „Telšių ŽINIOMS“ teigė, jog spūstys Turgaus aikštės, Luokės, Šviesos ir S. Daukanto gatvių sankryžoje praėjusią savaitę dažniausiai susidarydavo dėl to, kad dažnas vairuotojas net ir degant žaliam šviesoforo signalui be rodyklių jo fone nesuko į dešinę iš Turgaus aikštės į Luokės gatvę.
                                    „Kai papildoma šviesoforo sekcija išjungta, bet dega pagrindinis žalias skritulio formos šviesoforo signalas be rodyklių su nurodytomis kryptimis, vairuotojai gali sukti į dešinę, tik jie turi praleisti pėsčiuosius“, – paaiškino R. Gečas.
                                    Taigi dabar esantis eismo reguliavimo būdas minėtoje sankryžoje suteikia vairuotojams galimybę sukti į dešinę iš Turgaus aikštės į Luokės gatvę dviem atvejais: degant žaliam signalui be rodyklių su išjungta papildoma sekcija (reikia praleisti pėsčiuosius) bei degant raudonam signalui su įjungta papildoma sekcija.
                                    Kelių policijos pareigūnai patarė gyventojams nemaišyti eismo reguliavimo iš Luokės gatvės parvažiuojant į Turgaus aikštę ar S. Daukanto gatvę – ten žalio šviesoforo signalo fone yra nupieštos rodyklės, kokiomis kryptimis galima važiuoti, o ant žalio šviesoforo signalo iš Turgaus aikštės pusės, kaip jau minėta, tokių rodyklių nėra.

                                    Žaliųjų rodyklių netrūksta?
                                    Pašnekovo teigimu, gyventojams pripratus prie naujos eismo reguliavimo tvarkos sankryžoje prie Mažosios bažnytėlės, spūsčių miesto centre turėtų būti gerokai mažiau.
                                    „Šitas techninis sprendimas šioje sankryžoje yra labai geras, nes prieš tai buvusi žalia rodyklė neišspręsdavo transporto spūsties problemos miesto centre. Pralaidumas turėtų padidėti dvigubai ir spūsčių problemos centre neturėtų likti“, – kalbėjo Kelių policijos skyriaus viršininkas.
                                    R. Gečas pripažino, kad nuėmus žalią rodyklę, leidusią sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui, eismo pralaidumas Karaliaus Mindaugo ir Sedos gatvių sankryžoje nebėra toks, koks buvo prieš tai, tačiau, anot jo, tokios nevaldomos situacijos, kad dėl automobilių spūsčių reikėtų reguliuoti eismą ar kiltų labai didelių problemų, nėra.
                                    http://tzinios.lt/nestabdyk-gyvenimo...foro-signalui/
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.15, 00:45.

                                    Comment


                                      Nors Telšiuose surengė tokią akciją. Per daug vilčių, kad žmonės seka KET pokyčius. Aišku, klausimas kaip paaiškino - jei būtų sankryža su rodyklėmis pagrindiniame, tai klausimas ar naujai edukuoti suprastų skirtumą. Pvz. atvažiavę į artimiausią didmiestį Klaipėdoje ar Kaune.

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Nors Telšiuose surengė tokią akciją. Per daug vilčių, kad žmonės seka KET pokyčius. Aišku, klausimas kaip paaiškino - jei būtų sankryža su rodyklėmis pagrindiniame, tai klausimas ar naujai edukuoti suprastų skirtumą. Pvz. atvažiavę į artimiausią didmiestį Klaipėdoje ar Kaune.
                                        Tai toje pačioje sankryžoje yra šviesoforas su papildoma sekcija į kairę, žr. foto. Pagrindinis žalias signalas su juodomis rodyklėmis.

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                          Nors Telšiuose surengė tokią akciją. Per daug vilčių, kad žmonės seka KET pokyčius. Aišku, klausimas kaip paaiškino - jei būtų sankryža su rodyklėmis pagrindiniame, tai klausimas ar naujai edukuoti suprastų skirtumą. Pvz. atvažiavę į artimiausią didmiestį Klaipėdoje ar Kaune.
                                          Aš lažinčiaus kad padarius apklausą kad bent 9 iš 10 didmiesčių vairuotojų nepasakytų kuo skiriasi juoda rodyklė žaliam apskritime ir žalia rodyklė juodam apskritime.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X