Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl tų lentelių reikėtų kelti daugybę bylų - vieni pusgalviai sugalvojo nuimti ir po to po kelių dienų vėl grąžinti, kai jau viskas nuimta, o kiti už nuėmimą sumokėjo pasakiškus pinigus.... Kaltų kaip visada nebus...

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Autobusai važiuoja tiesiai tuo metu, kai iš Kalvarijų automobiliai suka kairėn į Ozo? Tai čia jau Šimašius ant steroidų.
      Kuo čia dėtas Šimašius? Prašom pasižiūrėti į kolegų įdėtą schemą.
      Pirmoje sekcijoje nepavyks padaryti rodyklės neplatinant gatvės, nes iš tos juostos vyksta autobusų eismas tiesiai.

      Comment


        Vienintelis sugalvotas variantas, kuris nereikalauja gatvės platinimo.

        Esmė būtų tame, kad VT galėtų užblokuoti posūkį į dešinę, tačiau liktų ir senoji fazė (kaip dabar - dalį laiko su pėsčiaisias ir dalį be), tik įtariu reikėtų įrengti 3 sekcijų šviesoforą į kairę, kad šiems negaliotų "blyno" taisyklė. Būtų kaip dabar, tik jei pvz. pirmi 10 automobilių ne VT, tai visi galėtų išsukti per šią naują fazę su sekcija.

        Bėda, kad tikriausiai toks reguliavimas nėra reglamentuotas. Gal dar kažko akivaizdaus nepastebėjau ir yra daugiau spragų. Sunku įsivaizduoti kaip dažnai VT užstabdytų eismą, bet manau būtų geriau nei dabar išvengiant lentelės grąžinimo.



        Click image for larger version  Name:	ozo kalv 3.jpg Views:	1 Size:	144,3 kB ID:	1774687

        Click image for larger version  Name:	ozo kalv 2.jpg Views:	1 Size:	143,4 kB ID:	1774686
        Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.09, 20:10.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Kuo čia dėtas Šimašius? Prašom pasižiūrėti į kolegų įdėtą schemą.
          Pirmoje sekcijoje nepavyks padaryti rodyklės neplatinant gatvės, nes iš tos juostos vyksta autobusų eismas tiesiai.
          O tai skardinė rodyklė ką keičia? Jei pirmoj juostoj stovi autobusas turintis važiuoti tiesiai, tai kartu stovi ir norintys važiuoti dešinėn.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Ir ką tokiu atveju keičia skardinė rodyklė? Kad tiesiai važiuojantis pagal paniatkes neturi ten stovėti aš žinau, bet tai ne KET, o paprotinė taisyklė.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Prie akropolio antra juosta į dešinę ir tiesiai su plyta (šviesoforas paprastas, be sekcijos). Man irgi atrodo, kad nėra priežasties kodėl nebūtų galima įrengti papildomos sekcijos jeigu yra juosta, kurioje galima ne tik sukti, bet ir važiuoti tiesiai. gal dsanto pakomentuos plačiau
              Paskutinis taisė themanual; 2020.01.09, 22:21.

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Ir ką tokiu atveju keičia skardinė rodyklė? Kad tiesiai važiuojantis pagal paniatkes neturi ten stovėti aš žinau, bet tai ne KET, o paprotinė taisyklė.
                Jei gerai suprantu pasiūlymą, tai jis prieštarautų tokiam punktui šviesoforų įrengimo taisyklėse: "Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir sukančios kryptys juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis."

                T.y. negali viena juosta būti skirta važiuoti arba tiesiai arba į dešinę.

                UPDATE: ir dar yra Vienos konvencija, kuri sako:

                10. Kai trijų spalvų šviesoforas turi vieną ar kelias papildomas žalios šviesos sekcijas su viena ar keliomis rodyklėmis, tokia papildoma deganti rodyklė ar rodyklės reiškia, kad eismas gali judėti rodyklės ar rodyklių rodomomis kryptimis, nepaisant to, kokį signalą tuo metu rodo trijų spalvų šviesoforas; be to, tai reiškia, kad transporto priemonių, esančių eismo juostoje, skirtoje važiuoti rodyklės rodoma kryptimi arba toms priemonėms privaloma važiuoti kryptimi, vairuotojai privalo važiuoti rodyklių rodoma kryptimi, jei sustoję jie kliudytų važiuoti toje pačioje eismo juostoje už jų esančioms transporto priemonėms,
                Paskutinis taisė kutas; 2020.01.09, 22:50.

                Comment


                  Tai taip visada ir yra. Jei yra atskira sekcija sukti dešinėn, tai yra ir atskira juosta sukti dešinėn. O lentelės atveju tai nebuvo būtina. Galėjo būti viena juosta, kuria ir tiesiai, ir sukti dešinėn galima.

                  Comment


                    Tai tada 2 iš keliolikos sankryžų atrodo išaiškintos. Kareivių - Ozo ir Kereivių - Žirmūnų spėju grąžins (iki rekonstrukcijos?). Kol kas kitų didesnių nesugalvoju, bet gal palei A juostas dar kur buvo.

                    Comment


                      Išaiškėjo šviesoforinio darnaus nejudumo paradoksas.

                      Esant žaliai lentelei vienoje juostoje išsitekdavo ir autobusų juosta tiesiai, ir norintys pasukti į dešinę, o dabar gaunasi "system error".
                      Ką apie Ozo-Kareivių-Kalvarijų sankryžą (ar jų analogus su "A" juostomis) pasakys TKTI konsultavę 2012 m. šviesoforinių taisyklių žinovai?

                      Comment


                        Per dantį traukiamas šviesoforų žinovas šį kartą nusprendė leisti pasireikšti kitiems žinovams Labai gerai, kad gilinamasi tiek į šviesoforų taisykles, tiek konvenciją. Gal bus rasti atsakymai į keliamus klausimus. Tiesa, kiek pamenu, konvencijoje nenumatytos lentelės su žaliomis rodyklėmis.

                        Comment


                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                          Ar žalia sekcija čia dega tuo pačiu metu ir apsisukantiems atvažiavusiems nuo centro Savanorių prospektu ? Jei taip tai bus visiška šikna, nes ten apsisukančių didžioji dauguma nes tai pirmas apsisukimas nuo sankryžos su Petrausko g.

                          Edit pažiūrėjau video - panašu kad taip. Turbūt pats blogiausias pakeitimas sankryžose Kaune per gan ilgą laiką..
                          Papildoma sekcija su raudonu gali degti tik tuomet, kai posūkio kryptis nesikerta su kitomis kryptimis, išskyrus apsisukančius. Taip padaryta praktiškai visur. Uždrausti apsisukti ir priversti važiuoti iki kitos sankryžos? Bus apkrauta kita sankryža.

                          Žinant KET, jokių problemų nekyla. KET 163 p. galioja nuo gūdžių tarybinių laikų. Tad visiems turėtų būti aiškus. Pafilmavęs sankryžą važiavau į centrą, tad pačiam teko sukti į dešinę. Papuolė būtent, kai degė raudonas su papildoma. Turėjau praleisti tris apsisukančius ir tada pasukau į dešinę. Kame problemos?

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Kuo čia dėtas Šimašius? Prašom pasižiūrėti į kolegų įdėtą schemą.
                            Pirmoje sekcijoje nepavyks padaryti rodyklės neplatinant gatvės, nes iš tos juostos vyksta autobusų eismas tiesiai.
                            Tuom, kad nesutvarkė šviesoforų pagal naują standartą.
                            Jeigu pirmoje juostoje negalima įrengti sekcijos, tai lentelės dėti irgi negalima.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Tuom, kad nesutvarkė šviesoforų pagal naują standartą.
                              Jeigu pirmoje juostoje negalima įrengti sekcijos, tai lentelės dėti irgi negalima.
                              Pasirodo garsiosios šviesoforų įrengimo taisyklės papildomą sekciją dešinėn leidžia įrengti tik ten, kur yra atskira juosta sukti tik dešinėn:
                              36. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę.
                              Tada lieka nevisai aišku kam reikėjo panaikinti KET 164 punktą:
                              "164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui."
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Pasirodo garsiosios šviesoforų įrengimo taisyklės papildomą sekciją dešinėn leidžia įrengti tik ten, kur yra atskira juosta sukti tik dešinėn:
                                Na taip, nes nenorima, kad eismas vyktų kaip Bangladeše.

                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Tada lieka nevisai aišku kam reikėjo panaikinti KET 164 punktą:
                                "164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui."
                                Kai nėra miksuotos juostos ir sekcijos, tai ir 164 p. neaktualus?

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Kai nėra miksuotos juostos ir sekcijos, tai ir 164 p. neaktualus?
                                  Logiška

                                  O tai skardines rodykles vėl leis bet kur kabinti ar tik ten kur yra atskira juosta dešinėn?
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Įtariu skarda vadinama lentele, o šviesoforas - sekcija. Tad lentelei turbūt negalioja tos minėtos įrengimo taisyklės - turi savo atskirą skyrių.

                                    Ten anksčiau lyg ir buvo daug sąlygų su visokiais apsaugotais ir neapsaugotais posūkiais, dabar vos keli punktai liko.
                                    Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.10, 09:59.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                      Papildoma sekcija su raudonu gali degti tik tuomet, kai posūkio kryptis nesikerta su kitomis kryptimis, išskyrus apsisukančius. Taip padaryta praktiškai visur. Uždrausti apsisukti ir priversti važiuoti iki kitos sankryžos? Bus apkrauta kita sankryža.

                                      Žinant KET, jokių problemų nekyla. KET 163 p. galioja nuo gūdžių tarybinių laikų. Tad visiems turėtų būti aiškus. Pafilmavęs sankryžą važiavau į centrą, tad pačiam teko sukti į dešinę. Papuolė būtent, kai degė raudonas su papildoma. Turėjau praleisti tris apsisukančius ir tada pasukau į dešinę. Kame problemos?
                                      163 punktas gelbėja avarijos atveju, bet negelbėja eismo pralaidumo prasme. Esmė kad pagal seną tvarką žmonės bent žinojo kad sukdami per raudoną prioriteto neturi. Dabar žiniasklaida jau visiems įkalė į galvas kad jeigu dega žalia sekcija į dešinę - gali sukt net užsimerkęs ir neapsižiūrėjęs ir turi visišką pirmumą. Vakar važiavau kaip visad gan pikiniu metu apie 17.50, aš ten apsisukinėju Savanoriuose, tai vienas sukantis iš Kampo g. nė nemanė praleist, tai leidau pravažiuot, o prieš sekanti jau užlindau. Kiek mačiau ir su automobiliais prieš mane apsisukinėjusiais - lygiai tas pats, tai gaunasi toks stringantis užtrauktukas. Jei situacija nesikeis bus pats metas jau dėtis registratorių, nes tikimybė kad sukantis iš kampo g. į dešinę degant pagrindiniam raudonam+žaliai sekcijai žinos kam pirmumas tai turbūt kokia viena iš 5.

                                      Comment


                                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                        163 punktas gelbėja avarijos atveju, bet negelbėja eismo pralaidumo prasme. Esmė kad pagal seną tvarką žmonės bent žinojo kad sukdami per raudoną prioriteto neturi. Dabar žiniasklaida jau visiems įkalė į galvas kad jeigu dega žalia sekcija į dešinę - gali sukt net užsimerkęs ir neapsižiūrėjęs ir turi visišką pirmumą.
                                        Pagal kurį KET punktą turi praleisti, jei dega žalia sekcija? Juk tu net nežinai, kas dega kitiems. Kartais ne apsisukantieji per žalią turėtų praleisti visus, kurių srautą kerta?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Pagal kurį KET punktą turi praleisti, jei dega žalia sekcija? Juk tu net nežinai, kas dega kitiems. Kartais ne apsisukantieji per žalią turėtų praleisti visus, kurių srautą kerta?

                                          XVIII. Važiavimas per sankryžas

                                          163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                                          Šitoje sankryžoje apsisukantys važiuoja kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su pagrindiniu žaliu signalu. Tuo metu pagrindinis žalias tikrai negali degti sukantiems į dešinę iš kampo g..
                                          Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.01.10, 11:57.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X