Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    O iš kitos Kuršių g. pusės neplanuoja? Situacija tenai tokia pati.
    Naujausiomis žiniomis, sekcija bus ir iš kitos pusės O taip pat iš Jotvingių g. nuo Rasytės g.

    Comment


      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

      Na manau kad Kauniečiai pyksta ant Kauno savivaldybės kad ši suskubo nuimti lenteles kai tuo tarpų nesuskubęs Vilnius gavo teisę pasilikti lenteles ten kur jos reikalingos. Kaunas tuo tarpu nusiėmė visas net ten kur jų palikimas kaip mano pavyzdyje - yra naudingas, ir nemanau kad Kaunas jas grąžins atgal. Dėl to manau kad daug kauniečių pyksta ant Kauno valdžios. Nežinau kas (skyrius/poskyris/atstovas etc.) konkrečiai yra atsakingas už lentelių nuėmimą bet manau kad juos kauniečiai norėtų pamaut ant šakių už tai. Ne tiesiogine prasme be abejo. Nereikėtų priimti kaip grasinimo O dėl rūkymo kamputy - na tiesiog buvom nuskriausti, galima perfrazuoti "sėdim kamputy ir čiulpiam nykštį" ar dar koki nors kitą palyginimą panaudoti.

      Suprantu kad šitoj temoj dauguma mato lenteles kaip didžiausią blogį, ir mano nuomonė nėra iš "populiarių", bet pagal ją - turėjom daug vietų kur lentelės nuėmimas situacijos nepablogino ir turim vietų kur pablogino. Vietų kur situacija pagerėjo aš asmeniškai nežinau, bet aš galiu kalbėti tik apie maršrutus kuriais važinėju kasdien. Ir aš be abejo rašau iš vairuotojo perspektyvos. Iš pėsčiojo perspektyvos niekas nepasikeitė - pėstysis žengdamas į važiuojamąją kelio dali (ir į kiekvieną eismo juostą po to) visais atvejais turi įsitikinti kad tai daryti yra saugu, ir lentelės nuėmimas jo niekaip neapsaugo nuo idiotų (ir kitų scenarijų). Dabar sumažėjo tikimybė partrenkti skersai einančius pėsčiuosius, bet padidėjo tikimybė partrenkti lygiagrečiai einančius.
      Matot, kaltinti Kauno savivaldybę nelabai logiška. Sprendimą atsisakyti lentelių priėmė Vyriausybė 2014 m. Be to, Kaunas daug padarė, kad nuėmus lenteles, problematiškiausiose vietose nekiltų spūstys. Grįžtant prie K. Petrausko g., nieko ten nepadarysi. Palikti vieną juostą tiesiai būtų peilis...

      Comment


        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
        Iš pėsčiojo perspektyvos niekas nepasikeitė - pėstysis žengdamas į važiuojamąją kelio dali (ir į kiekvieną eismo juostą po to) visais atvejais turi įsitikinti kad tai daryti yra saugu, ir lentelės nuėmimas jo niekaip neapsaugo nuo idiotų (ir kitų scenarijų). Dabar sumažėjo tikimybė partrenkti skersai einančius pėsčiuosius, bet padidėjo tikimybė partrenkti lygiagrečiai einančius.
        Iš pėsčiojo ir ypač riedančio perspektyvos smarkiai pasikeitė:

        Neapsaugotose pervažose garantuotai pradedi eiti/važiuoti pirmas dėl 1-2s paankstinimo. Tai padidina išvažiuojančių iš sankryžos vairuotojų dėmesingumą arba suteikia progą pervažiuoti be automobilių eismo. Per šviesoforų fazių pasikeitimus (atsilaisvinus sankryžai) iki lentelių nuėmimo buvo daugiausia progų sukti pagal lentelę esant intensyvesniam eismui. Vairuotojai labiau saugojosi jiems pavojingesnių automobilių nei pėsčiųjų ar juolab riedančių.

        Tuo pačiu tapo saugiau kirsti automobilių įvažiavimą į sankryžas (pusę pervažos), nes apart vairuojančių iš įpročio nebėra galimybės važiuoti per raudoną.

        Suprantu, kad būtų puiku jei galėtum važiuoti automobiliu, kai akivaizdžiai nėra ar mažai eismo, tačiau tai reikalautų naujų reglamentų ir elektroninės lentelės, apsaugančios pėsčiuosius - naujo reguliavimo be pirmumo iš fantazijos skyriaus.

        Comment


          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
          Suprantu kad šitoj temoj dauguma mato lenteles kaip didžiausią blogį,
          Sunku įvertinti, kas yra dauguma, nes vienas ar keli šviesoforų sekcijų entuziastai gali prirašyti daugiau pranešimų nei visi kiti kartu sudėjus. O absoliuti dauguma vairuotojų džiaugiasi tuo, kad sugrįš žalios rodyklės ir nereikės laukti žalio signalo tuščiose sankryžose.

          Apie Vilnių ir Kauna šioje temoje daug prirašyta, bet žalių rodyklių nuėmimas net ir mažesniuose miestuose daugeliui sukėlė problemų lygioje vietoje.

          Nuotraukoje matosi, kad mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę.

          15min.lt 2020.01.09
          Pyksta ne tik Vilnius: Alytuje nuimtos 7 lentelės, grąžinti planuojama 5
          Vyriausybės nutarimas visam laikui sugrąžinti dešinįjį posūkį automobiliams leidžiančias rodykles sankryžoje nudžiugins ne tik didmiesčių gyventojus. 15min žurnalistams alytiškiai teigė, kad nuimtos rodyklės ne tik gaišina, bet ir didina taršą. Savivaldybės administracijos direktorius Rolandas Juonys žada, kad dauguma lentelių sugrįš (...)

          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-5-221-1257400

          Comment


            Parašė Romas
            Sunku įvertinti, kas yra dauguma, nes vienas ar keli šviesoforų sekcijų entuziastai gali prirašyti daugiau pranešimų nei visi kiti kartu sudėjus. O absoliuti dauguma vairuotojų džiaugiasi tuo, kad sugrįš žalios rodyklės ir nereikės laukti žalio signalo tuščiose sankryžose.

            Apie Vilnių ir Kauna šioje temoje daug prirašyta, bet žalių rodyklių nuėmimas net ir mažesniuose miestuose daugeliui sukėlė problemų lygioje vietoje.

            Nuotraukoje matosi, kad mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę.
            Ar ne todėl turėjo būti įrengtos sekcijos į dešinę? Tada ne tik nereiktų stovėti, bet ir kiekvienam sukančiam automobiliui per raudoną nereiktų sustojinėti. Plius galima būtų valdyti srautus, kiek iš kurios juostos dega žalia, ko su žalia rodykle neįmanoma padaryti.
            Flickr

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Sunku įvertinti, kas yra dauguma, nes vienas ar keli šviesoforų sekcijų entuziastai gali prirašyti daugiau pranešimų nei visi kiti kartu sudėjus. O absoliuti dauguma vairuotojų džiaugiasi tuo, kad sugrįš žalios rodyklės ir nereikės laukti žalio signalo tuščiose sankryžose.

              Apie Vilnių ir Kauna šioje temoje daug prirašyta, bet žalių rodyklių nuėmimas net ir mažesniuose miestuose daugeliui sukėlė problemų lygioje vietoje.

              Nuotraukoje matosi, kad mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę.

              15min.lt 2020.01.09
              Pyksta ne tik Vilnius: Alytuje nuimtos 7 lentelės, grąžinti planuojama 5
              Gaila, kad kai kurie merai tiesiogiai suprato "Nuimti lenteles nuo sausio 1 d."
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Sunku įvertinti, kas yra dauguma, nes vienas ar keli šviesoforų sekcijų entuziastai gali prirašyti daugiau pranešimų nei visi kiti kartu sudėjus. O absoliuti dauguma vairuotojų džiaugiasi tuo, kad sugrįš žalios rodyklės ir nereikės laukti žalio signalo tuščiose sankryžose.

                Apie Vilnių ir Kauna šioje temoje daug prirašyta, bet žalių rodyklių nuėmimas net ir mažesniuose miestuose daugeliui sukėlė problemų lygioje vietoje.

                Nuotraukoje matosi, kad mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę.

                15min.lt 2020.01.09
                Pyksta ne tik Vilnius: Alytuje nuimtos 7 lentelės, grąžinti planuojama 5
                Mažiau kalbų, daugiau darbų. Lentelės labai patogios tinginėms savivaldybėms.

                O Kaune ką tik tapo viena vieta mažiau, kur mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę. Papildoma sekcija įjungta Savanorių pr. - Kampo g. sankryžoje iš Kampo g.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                  Mažiau kalbų, daugiau darbų. Lentelės labai patogios tinginėms savivaldybėms.

                  O Kaune ką tik tapo viena vieta mažiau, kur mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę. Papildoma sekcija įjungta Savanorių pr. - Kampo g. sankryžoje iš Kampo g.

                  Tegul taip padaro Vilniaus sankryžose, kur žada grąžinti lenteles, tada gal paaiškės, jog eismas dar sklandžiau vyksta nei su lentelėmis.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.09, 16:26.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Tegul taip padaro Vilniaus sankryžoje, kur žada grąžinti lenteles, tada gal paaiškės, jog eismas dar sklandžiau vyksta nei su lentelėmis.
                    Kol kas buvo retorikos, kad neva neįmanoma tose mistinėse vietose įrengti. O sąrašą, kad ir preliminarų kol kas slepia. Net tiesiogiai paklausti. Įtartina.

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                      Kol kas buvo retorikos, kad neva neįmanoma tose mistinėse vietose įrengti. O sąrašą, kad ir preliminarų kol kas slepia. Net tiesiogiai paklausti. Įtartina.
                      Todėl ir slepia, nes paaiškės, jog Šimašas apsimelavo ir problema ne lentelių nuėmime, o VMS nesugebėjime per 5 metus sutvarkyti tų keliolikos sankryžų.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Tegul taip padaro Vilniaus sankryžoje, kur žada grąžinti lenteles, tada gal paaiškės, jog eismas dar sklandžiau vyksta nei su lentelėmis.
                        Tokių sekcijų reikia visur kur važiavimo kryptimi yra dešinio posūkio juosta, o iš priešingos pusės į kairę apsaugotai suka automobiliai.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Todėl ir slepia, nes paaiškės, jog Šimašas apsimelavo ir problema ne lentelių nuėmime, o VMS nesugebėjime per 5 metus sutvarkyti tų keliolikos sankryžų.
                          Tai matyt iš karto su transporto kompetencijų tarnyba žiūri, gal net patys nežino, tai nenori bileko skelbti. Viliuosi, kad nemažoje atvejų grąžins kol paskui įrengs išmanias sekcijas panašiai kaip Kaunas.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Tokių sekcijų reikia visur kur važiavimo kryptimi yra dešinio posūkio juosta, o iš priešingos pusės į kairę apsaugotai suka automobiliai.
                            Daugumoje tų pagrindinių sankryžoje taip ir yra (Ozo - Kalvarijų, Žirmūnų - Kareivių ir t.t.), tik bijau, kad Šimašius net neplanuoja ateityje įrengti išmaniųjų šviesoforų, todėl ir verkė, kad būtų gražintos lentelės visam laikui, o ne metams.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Daugumoje tų pagrindinių sankryžoje taip ir yra (Ozo - Kalvarijų, Žirmūnų - Kareivių ir t.t.), tik bijau, kad Šimašius net neplanuoja ateityje įrengti išmaniųjų šviesoforų, todėl ir verkė, kad būtų gražintos lentelės visam laikui, o ne metams.
                              Na taip. Ten kur jau yra dešinė sekcija, tai problemos ir nebus. Kažką perreguliuot lyg planuoja, kad reiktų kuo mažiau lentelių, tiesa pagal sovietinius standartus.

                              Vis tik sakau, kad čia ankstesnių merų kaltė, kurie nusprendė pagal sovietinį reguliavimą visus miesto šviesoforus atnaujinti. Jei būtų vykdę šviesoforų valdymo reformą po 2012 m., tai gal būtų ramiai nuėję Kauno keliu. Kaunas dauguma šviesoforų atsinaujino po 2012 m., o 2019 m. ramiai įsirengė tas sekcijas. Nieko ypatingai išmanaus nėra tose "išmaniose sekcijose".
                              Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.09, 16:43.

                              Comment


                                Būtent tose išvardintose sankryžose taip ir nėra (ir viešuosiuose pirkimuose nebuvo), mano įtarimas, kad dėl A juostų. Bet neesu tikras ar negalima tokiais atvejais įrengti papildomos sekcijos į dešinę, be rodyklių pagrindiniame, kad ir VT ir kiti auto pravažiuotų savo kryptimis.

                                Kaip pavyzdys Ozo-Kalvarijų g. dabartinė situacija (viena problematiškiausių vietų spūsčių atžvilgiu):

                                Click image for larger version  Name:	ozo kalv.jpg Views:	2 Size:	130,1 kB ID:	1774638

                                Nes jeigu čia vienas tų "neįmanomų" atvejų, tai nesuprasiu logikos.
                                Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.09, 17:12.

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Būtent tose išvardintose sankryžose taip ir nėra (ir viešuosiuose pirkimuose nebuvo), mano įtarimas, kad dėl A juostų. Bet neesu tikras ar negalima tokiais atvejais įrengti papildomos sekcijos į dešinę, be rodyklių pagrindiniame, kad ir VT ir kiti auto pravažiuotų savo kryptimis.
                                  dsanto

                                  Kokia situacija dėl viešojo transporto šviesoforų?

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Mažiau kalbų, daugiau darbų. Lentelės labai patogios tinginėms savivaldybėms.

                                    O Kaune ką tik tapo viena vieta mažiau, kur mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę. Papildoma sekcija įjungta Savanorių pr. - Kampo g. sankryžoje iš Kampo g.

                                    Ar žalia sekcija čia dega tuo pačiu metu ir apsisukantiems atvažiavusiems nuo centro Savanorių prospektu ? Jei taip tai bus visiška šikna, nes ten apsisukančių didžioji dauguma nes tai pirmas apsisukimas nuo sankryžos su Petrausko g.

                                    Edit pažiūrėjau video - panašu kad taip. Turbūt pats blogiausias pakeitimas sankryžose Kaune per gan ilgą laiką..

                                    Comment


                                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                      Ar žalia sekcija čia dega tuo pačiu metu ir apsisukantiems atvažiavusiems nuo centro Savanorių prospektu ? Jei taip tai bus visiška šikna, nes ten apsisukančių didžioji dauguma nes tai pirmas apsisukimas nuo sankryžos su Petrausko g.

                                      Edit pažiūrėjau video - panašu kad taip. Turbūt pats blogiausias pakeitimas sankryžose Kaune per gan ilgą laiką..
                                      Nesunkiai pataisoma uždraudžiant apsisukti.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Tokių sekcijų reikia visur kur važiavimo kryptimi yra dešinio posūkio juosta, o iš priešingos pusės į kairę apsaugotai suka automobiliai.
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Daugumoje tų pagrindinių sankryžoje taip ir yra (Ozo - Kalvarijų, Žirmūnų - Kareivių ir t.t.), tik bijau, kad Šimašius net neplanuoja ateityje įrengti išmaniųjų šviesoforų, todėl ir verkė, kad būtų gražintos lentelės visam laikui, o ne metams.
                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Kaip pavyzdys Ozo-Kalvarijų g. dabartinė situacija (viena problematiškiausių vietų spūsčių atžvilgiu):
                                        Click image for larger version Name:	ozo kalv.jpg Views:	2 Size:	130,1 kB ID:	1774638

                                        Darykit ką norit, varydami ar nevarydami ant Šimašiaus, bet panaikinus žalią rodyklę ten gavosi visiškas dumblas - net metų pradžioje, kai studentai atostogauja arba yra egzaminų sesijose.

                                        Toje konkrečioje sankryžoje (ir panašiose) yra visiškas absurdas, kai iš Kalvarijų gatvės suka automobiliai kairėn į Ozo gatvę, o nuo Šeškinės atvažiavę automobiliai negali pasukti į dešinę. Kai užsidega žalia, tuomet reikia praleisti pėsčiuosius (anksčiau visi spėdavo pasukti su žalia rodykle, kol veikdavo apsaugotas posūkis kairėn iš priešingos pusės; įsiterpti į srautą kai žalia dega Kalvarijų gatvei, buvo mažai šansų)
                                        Siūlantys paprastus kaip trys kapeikos receptus su sekcijomis ir "šviesoforais pagal 2012 metų taisykles" turbūt užmiršta, kad iš pirmos juostos ten yra autobusų eismas tiesiai link Žirmūnų-Antakalnio. .

                                        Tik nesugalvokit toje vietoje siūlyti atskiros fazės vien pėstiesiems - tuomet ten bus labai blogai .

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          autobusų eismas tiesiai link Žirmūnų-Antakalnio. .
                                          Autobusai važiuoja tiesiai tuo metu, kai iš Kalvarijų automobiliai suka kairėn į Ozo? Tai čia jau Šimašius ant steroidų.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X