Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    KET taisyklės, leidžiančios posūkį į dešinę nedegant sekcijai, priimtos nuo 2019-11-01. Faktiškai nuo tada savivaldybės galėjo pradėti keisti tvarką, ir per 2 mėn kalnų nenuversi. Kas trukdė KET pakeitimus padaryti anksčiau per tuos 5 metus, kai buvo priimtas sprendimas naikinti žalias rodykles? Tikėtina aišku, kad chaosas būtų prasidėjęs anksčiau ir tęstųsi iki pat dabar, nes būtų ir rodyklės, ir sekcijos, dvigubas bardakas.
    O kodėl reikėjo laukti iki 2019-11-01, kad pradėti kažką daryti? Įrengti sekcijas (kurios ir dabar daromos pagal senus standartus) buvo galima kelis metus iki šių KET pakeitimų dienos. Taip pat buvo galima senų seniausiai problematiškose ir svarbiose sankryžose įrengti nereguliuojamus posūkius į dešinę, kurie ne tik dabar, bet ir anksčiau būtų užtikrinę geresnį pralaidumą.
    Ypač Vilniaus situacijoje kiek keista klausyti, kad jie iki 2019-11-01 KET pakeitimo, kažko negalėjo daryti, nors net ir po pakeitimo įrengiamos papildomos sekcijos su rodyklėmis pagrindiniuose signaluose. Kaip tik, tas sekcijas reikėjo įrengti iki tol, o atsiradus pakeitimams rodykles iš pagrindinių signalų panaikinti ir užtikrinti lankstesnį reguliavimą, ką būtent dabar ir leidžia taisyklės. Nes tas "mes laukėme pakeitimo, kuriuo nesinaudojame ir nieko nedarėme" skamba absurdiškai.

    Vilniuje didžiausia problema, kad kažkas sugalvojo jog visi turi judėti perdėtai apsaugotai, todėl pėstiesiems judantiems lygiagrečiai ir sukantiems į dešinę prikurta atskirų fazių, dėl ko visi laukia ilgiau. Ilgiau stovi pėstieji laukdami savo "super" saugios žalios (kol realiai atsibodus laukti pusė jau pereina per draudžiamą signalą), taip pat ir automobilių pravažiuoja mažiau, o taip pat ir visi laukia ilgiau apsaugoto posūkio.

    Ir dabar miesto galvos, pamačiusios, kad prisidirbo, sako "grąžinkite lenteles". Tai jeigu eismas per raudoną pagal lenteles buvo gerai, kodėl tada posūkyje iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. įrengus papildomą sekciją, į pagrindinį žalią įmontuota juoda rodyklė tiesiai ir leidžiant pėsčiuosius, nebegalima sukti į dešinę? Kažkoks visiškai nesistemingas požiūris. Iš vienos pusės daro, kad jokios transporto ir pėsčiųjų trajektorijos nesikirstų, dėl ko mažėja sankryžų pralaidumas, bet lygiagrečiai rėkia, kad reikia "grąžinti lenteles" ir tada leisti visiems sukti besikertančiomis trajektorijomis per raudoną signalą.
    Paskutinis taisė sleader; 2020.01.06, 09:05.

    Comment


      Kaip pvz. Savanorių-Vilkpėdės sankryžoje automobiliai suka į dešinę, kai eina pėstieji. Kai sankryžoje važiuojama į kairę ir niekas netrukdo - automobiliai galintys lyg ir nekliudomai važiuot dešinėn - stovi. :)

      P.S. padėtį lengvai išspręstų (kaip ir daugelyje kitų sankryžų) sekcija su rodykle, kurią niekas netrukdė įrengti per 5 metus.
      Paskutinis taisė Sula; 2020.01.06, 09:27.

      Comment


        Noras grąžinti lenteles kažkaip nedera su rodyklių montavimu pagrindiniame šviesofore.

        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        P.S. padėtį lengvai išspręstų (kaip ir daugelyje kitų sankryžų) sekcija su rodykle, kurią niekas netrukdė įrengti per 5 metus.
        Dabar kai prispaudė laikas, tai lėšų trūksta visur iškart įrengti. Vien iš planuotų ne viskas įrengta. Ką jau kalbėti apie esamų sureguliavimą atsižvelgiant į srautus.

        Tačiau kalbant apie Savanorių - Vilkpėdės sankryžą, tai reikštų, kad reikia pirmą juostą perdaryti tik į dešinę. Įtariu sekcija negali būti ten, kur leidžiamas eismas tiesiai.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Noras grąžinti lenteles kažkaip nedera su rodyklių montavimu pagrindiniame šviesofore.


          Dabar kai prispaudė laikas, tai lėšų trūksta visur iškart įrengti. Vien iš planuotų ne viskas įrengta. Ką jau kalbėti apie esamų sureguliavimą atsižvelgiant į srautus.

          Tačiau kalbant apie Savanorių - Vilkpėdės sankryžą, tai reikštų, kad reikia pirmą juostą perdaryti tik į dešinę. Įtariu sekcija negali būti ten, kur leidžiamas eismas tiesiai.
          Man VMS atrašė, kad ten planuojama pertvarka, bet taip ir nepatikslino kokia. Dabar tik nuimtos lentelės.
          Nežinau, ar pagal standartus būtina atskira juosta. Iš Vilkpėdės g. pusės juosta net ne "tiesiai", o į kairę.
          Praktiškai nematau didelės būtinybės dirbtiniams ribojimams. Juolab ten važiuoja VT.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Kai tingima dirbti ir mąstyti...

            Siūloma grąžinti dešiniojo posūkio rodykles
            ​​https://m.ve.lt/naujienos/ekonomika/...ykles-1762056/
            Šimašius nespėjo atnaujinti šviesoforų su sekcijomis į dešinę kaip kiti miestai, tai dabar prašo grąžinti lenteles ir dar šlanga apsimeta, neva nieko nežinojo, kad nuo sausio 1 d. jos bus panaikintos, apgailėtina.
            Flickr

            Comment


              Cirkas tęsiasi:

              J.Narkevičius: „žaliosios rodyklės“ kai kuriose sankryžose gali būti grąžintos metams

              Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1255920?copied


              Šiaip pvz. Vokietijoje, tai jos nėra uždraustos. Jos realiai beveik neegzistuojančios. Didmiesčiose galima po kelis visam miestui tesurasti. Bet jos dažniausiai nauduojamos, ten kur tai padeda VT. Tad jas grąžinti po kelerių metų su daug labiau sugrežtintu reglamentavimu gal ir būtų logikos.
              Paskutinis taisė Resutas; 2020.01.06, 13:21.

              Comment


                Šimašius nespėjo atnaujinti šviesoforų su sekcijomis į dešinę kaip kiti miestai, tai dabar prašo grąžinti lenteles ir dar šlanga apsimeta
                Šimašius darnų judumą supranta kaip automobilių judėjimą dviračių greičiu . Didesnės spūstys, mažesnis greitis, didesnės paskatos rinktis alternatyvas. Viskas pagal planą! :)

                Comment


                  Nuėmus rodykles keletoje vietų pasidarė sunkiau (ilgiau laukti) pasukti į dešinę. Bet bendrai viskas yra išsprendžiama arba su papildomomis sekcijomis arba įpročių keitimu. Saugumas ženklai pagerėjo daugelyje sankryžų, kur vairuotojai ištisomis kolonomis varydavo į dešinę net nepristabdę (Kalvarijų/Ozo sankryža).
                  Pagrindinė problema su žaliomis rodyklėmis būdavo ta, kad beveik visi vairuotojai prieš sukdami degant raudonai su žalia rodykle nesustodavo ir neįsitikindavo, kad sukti saugu ir kad neužtveria kelio kitiems eismo dalyviams. Iš akies taip elgdavosi apie 90% visų vairuotojų.
                  Paskutinis taisė John; 2020.01.06, 15:11.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Cirkas tęsiasi:

                    J.Narkevičius: „žaliosios rodyklės“ kai kuriose sankryžose gali būti grąžintos metams

                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1255920?copied


                    Šiaip pvz. Vokietijoje, tai jos nėra uždraustos. Jos realiai beveik neegzistuojančios. Didmiesčiose galima po kelis visam miestui tesurasti. Bet jos dažniausiai nauduojamos, ten kur tai padeda VT. Tad jas grąžinti po kelerių metų su daug labiau sugrežtintu reglamentavimu gal ir būtų logikos.
                    Kokiu dar reglamentavimu? Vilnius dešimtmečiais deda ignorus ant respublikinių normų ir gyvena pagal savo pačių susigalvotas taisykles. Dabar Šimačius pamatė, kad Š gavos, reitingai krenta, tai jau kreipėsi "prašyti" leisti patiems spręsti. O kad būtent taip ir elgėsi iki šiol, dėl ko ir prieita tokio finalo, tai tylim?

                    Comment


                      Tai iš 15min straipsnio kaip ir galima suprasti, kad čia oficialu ir lenteles tikrai leis sukabinti atgal?

                      Policijos generalinis komisaras: kol nėra alternatyvų, norėčiau, kad žalios rodyklės grįžtų
                      https://m.delfi.lt/auto/autonaujieno...hp?id=83198817
                      Paskutinis taisė Briedis; 2020.01.06, 16:29.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Tai iš 15min straipsnio kaip ir galima suprasti, kad čia oficialu ir lenteles tikrai leis sukabinti atgal?

                        Policijos generalinis komisaras: kol nėra alternatyvų, norėčiau, kad žalios rodyklės grįžtų
                        https://m.delfi.lt/auto/autonaujieno...hp?id=83198817
                        Sprendimo dar nėra. Kipišą sukėlė Šimašius su savo komanda. Ministras svarsto apie ribotą lentelių grąžinimą laikinai, kol Vilnius susitvarkys. Iškart po to Šimašius pareiškė, kad jo tai netenkina ir jie nori lentelių visam laikui

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Tai iš 15min straipsnio kaip ir galima suprasti, kad čia oficialu ir lenteles tikrai leis sukabinti atgal?

                          Policijos generalinis komisaras: kol nėra alternatyvų, norėčiau, kad žalios rodyklės grįžtų
                          https://m.delfi.lt/auto/autonaujieno...hp?id=83198817
                          Čia tas pats sovietinis maušas, kuris teisina siūlymus naikinti perėjas?
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Čia tas pats sovietinis maušas, kuris teisina siūlymus naikinti perėjas?
                            Taip. Generalinis komisaras irgi ne pyragai pasitaikė :)

                            Comment


                              Kuo ilgiau vairuotojai važiuoja per savo problematiškas "lokalias" sankryžas, tuo ilgiau stabdomas eismas pagrindinėse gatvėse. Manau tai akivaizdu. Ten kur mažai pokyčių (pvz Ukmergės g.), ten ir nesijaučia eismo intensyvėjimo.

                              O google maps tipinis žemėlapis labai netikslus. Ten net raudonų juostų nėr.
                              Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.06, 17:06.

                              Comment


                                Protingiausia būtų ribotas lentelių naudojimas - ryte pakabinti, vakare nukabinti. Visai mūsų vyriausybės protinio lygio sprendimas būtų.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Sprendimo dar nėra. Kipišą sukėlė Šimašius su savo komanda. Ministras svarsto apie ribotą lentelių grąžinimą laikinai, kol Vilnius susitvarkys. Iškart po to Šimašius pareiškė, kad jo tai netenkina ir jie nori lentelių visam laikui
                                  Tai kaip čia jis tą įsivaizduoja? Padarys kažkokias išskirtinai Vilniuje galiojančias kelių eismo taisykles, kurios galios tik laikinai? Krūva "protingų" veidų kažką šneka, bet visi tarsi iš mėnulio būtų nukritę. Žiūrėjau ministro pranešimą spaudai, tai nieko nesupratau. Gal aš lietuviškai nemoku, bet kažką jis ten mykė ir nieko aiškiai neišdėstė.

                                  Komisaras tai irgi kalbą ne į temą. Gal tegu orientuojasi į klausimų pagal kompetenciją sprendimą, nes darbo turi per akis. O klausimus apie eismo organizavimą palieka tos srities specialistams, nes patraukti viduryje sankryžos numesto automobilio niekas negali, o pastačiusių bet kaip net nesugeba nubausti, bet kai reikia kažką ne į temą pakomentuoti, tai jau pirmieji atskuodžia.

                                  Comment


                                    Deja, bet dabar kompetentingų niekas neklauso. Dabar kalba "galvos".

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Dėl Jūsų išvardintų šalių esate visiškai neteisus. Šiame forume esu įdėjęs nemažai video iš keleto išvardintų šalių. Galite paieškoti.
                                      Gali būti, neturiu kada lįsti į detales. Esmė ne tame. Iki ne taip seniai galvojau, kad žaliosios yra tik LT, kol savo akim nepamačiau Vokietijoje, bet tam reikėjo 15 metų ten važinėtis, kol vienam DDRiniame kaime aptikau tokią, šalia buvo didelis skydas kuriame vokiškai parašyta, kad sukti gali per raudona maždaug "savo išminties sąskaita" :) Taigi jei tokia rodyklė ir egzistuoja, realiai tu jos beveik nematai keliuose, atitinkamai ir su nedegančiomis sekcijomis. Pas mus jų žada būti labai daug, o kitur tai greičiau išimtis, nei eismo valdymo būdas.

                                      Dabartinė diskusija apie gražinimą tik parodo kaip greitai galima sukelti chaosą, kuris nepasibaigs vien aukštų galvų aukštomis frazėmis. Labai įdomu kuo tai baigsis....
                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        Čia matyt eilinis konfliktas tarp demokratijos ir technokratijos. Demokratiškai teisinga būtų rodykles grąžinti, bet tai nebūtų teisinga iš techninės pusės.

                                        Kadangi Lietuva yra demokratinė valstybė, tai dalykai kuriems pritaria bent 60% gyventojų turi didesnių šansų sulaukti palaikymo. Tas nebūtinai koreliuoja su tyrimais ar mokslu.

                                        Man pvz. labiau patiktų, kad mes kaip valstybė daugmaž prisilaikytume europinio vidurkio, laikytumėmes tų pačių biurgerių ir Malburgo kryžiuočių palikuonių primestų standartų, ir bandyti išrasti kažką geriau, tik gerai pamatavę ir įsitikinę, kad gyvenimą pagerintume daugeliui. Tas keistų dviračių išradinėjimas bent jau Europoje ypač būdinga kraštams, kurie beveik niekada nepriklausė vokiškoms valstybėms, labiausiai tuo garsėja rusai ir jų paveiktos tautelės. Nu nenaudoja niekas tų rodyklių (išskyrus išimtinius išimtinius atvejus) tai ir mes nenaudokime, nes kitaip jas naudotų visos ES šalys, bet kažkodėl nenaudoja. Sakykit jūs man ką norit, bet šios lentelės yra taip pat susijusios su šūdina buv. SSRS urbanistika ir jos valdymu, o SSRS urbanistika buvo viena šūdinesnių pasaulyje ir tikrai viena šūdiniausių Europoje. Lietuva dabar viso to pasekmes srėbia ir gal net nusprendžia mūsų bendrą psichologiją.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.06, 18:52.

                                        Comment


                                          Yra tikrai vietų, kur pėsčiųjų juokingas kiekis, o mašinų sukančių į dešinę labai didelis. Pvz.: iš Spaudos į Pilaitės pusę link VA. Geriausia būtų šioje vietoje iš viso panaikinti perėją, nes kitoje pusėje tik Green hotel, o tie, kuriems reikia į kitą pusę, į VVT stotelę gali pereiti pirma Spaudos, o po to Pilaitės pr., o ne atvirkčiai. Panašiai panaikinta Baltupio/ Ateities perėja, nes kitoje pusėje tik Circle K ir niekam tos perėjos nereikia. Pralaidumas visomis kryptimis šoko kaip reikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X