Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual

    o išvažiuojant iš kiemų tai kalti bailūs pėstieji, kurie pas mus dar dažnai (ypač vyresni) stengiasi nepasipainioti automobiliams ir leidžia jų vairuotojams jausti moralinę pirmenybę.
    Nesąmonė. Tiesiog normalus savisaugos jausmas. Galima pliurpti apie moralines atsakomybes, apie KET pažeidimus ir netgi baudžiamąsias atsakomybes, bet kas iš to, kad nubaus vairuotoją, kuris sužalos pėstįjį? Kas iš to tam pėsčiajam, jei jį užmuš ar sužalos? Galvoti reikia, o ne rašinėti tokias nesąmones.

    Comment


      Man ir be dviracio buvo analogiska situacija - bamperiu gaut per kojas nekoks jausmas. Moteris suko į dešinę per raudoną, aš ėjau per perėja per žalią. Moteris žiūrėjo ne į priekį, o kairėn.


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Gal kaltas ir per didelis dviračio greitis? :) Sankryžose dar pusė bėdos, vairuotojai kažkiek dairosi, bet išvažiuodami iš kiemų (aikštelių) ir į juos sukdami vairuotojai vis dar "nemato" nei pėsčiųjų, nei dviratininkų.

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
        Man ir be dviracio buvo analogiska situacija - bamperiu gaut per kojas nekoks jausmas. Moteris suko į dešinę per raudoną, aš ėjau per perėja per žalią. Moteris žiūrėjo ne į priekį, o kairėn.


        Daugelis vairuotojų iki šiol įsitikinę, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui, pėstiesiems dega raudonas signalas....

        Comment


          Tai dabar stovėdami prie raudonos galės pergalvot iš naujo :)

          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          Daugelis vairuotojų iki šiol įsitikinę, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui, pėstiesiems dega raudonas signalas....

          Comment


            Parašė themanual

            Nu nereik vėl čia kišt tos nuvalkiotos retorikos, kad geriau gyvas nei teisus. Kalba eina apie išvažiavimus iš kiemų, kur greitis mažas, vairuotojai mato pėsčiuosius, o pėstieji atsistoja ir laukia, kol automobilis pravažiuos (nors jis dar tolėliau), arba automobilis sustoja praleisti, o pėstieji neina ir net ranka pamoja kad važiuoti. Tokios situacijos leidžia vairuotojams jaustis visagaliais ir visur kitur.
            Vakarų Europoje pėstieji ir dviratininkai kažkaip sugeba turėti pirmumą, juo pasinaudoti ir būti nesužalotais, taip kad šita retorika neatitinka net praktinių pavyzdžių.
            Tai jūs čia nesąmones rašote. Geriau teisus, bet negyvas ar invalidas? Dar kartą kartoju, kad savisauga yra geras dalykas, o jūs čia siūlote elgtis taip, dėl ko nelaimių tik padaugės. Ir kas iš to, kad ten kažką nuteis ir pasodins? Sveikata ir gyvybė yra svarbiau ir jų neatlygins joks teismo nuosprendis kaltininkui. Jei pats nesisaugosi, tai niekas kitas irgi neapsaugos ir naivu ir kvaila yra laukti kažkokio tai "teisingumo". Maža kas ten kur europose. Žiūrėti reikia į viską logiškai ir praktiškai, o ne kaišioti čia visas tas europas. Nes net ir europose, nepaisant to, kas dauguma vairuotojų praleidžia, vis tiek vieną kartą atsiras ožys ar šiaip žioplys, kuris nukirs. Tai gal geriau pasisaugoti pačiam papildomai? Analogiškai ir perėjose, ir ypač kai buvo žalia lentelė su rodykle. Nukirs ir viskas. Ir dargi neįrodysi, kad ėjai per žalią, jei nebuvo kamerų ar neatsiras liudininkų. Bet netgi ir tai teismui kartais ne įrodymas, jei kaltininkas "savas". Nori būti pirmapraeiviu? Prašom, tik nekiškit šitų savo patarimų kitiems. Įdomu, labai džiaugsitės kokiu kojos protezu ir priteista kompensacija? Aš jau esu išbandęs kaip visa ta sistema veikia. Laimei, viskas baigėsi tik nubrozdinimu ir suteptais rūbais, bet mentai net nesiteikė ieškoti kaltininko, nors pareiškimą parašiau... Daugiau nenorėjau veltui gaišti laiko, nes mačiau, kad tai niekuo nesibaigs.
            Paskutinis taisė Al1; 2020.01.03, 12:31.

            Comment


              Nepradėkit teršti temos.

              Kaune įjungta paskutinė papildoma sekcija pagal praeitų metų sąrašą H. ir O. Minkovskių g. – M. K. Čiurlionio tilto sankryžoje iš H. ir O. Minkovskių g.

              Click image for larger version

Name:	IMG-087f4eda8b24e272617ec2812cb194d5-V.jpg
Views:	1
Size:	105,6 kB
ID:	1773398

              Nauji metai, naujos sekcijos. Pirmadienį atsiras nauja papildoma sekcija Europos pr. - Vilties g. sankryžoje iš Vilties g.

              Comment


                Kai tingima dirbti ir mąstyti...

                Siūloma grąžinti dešiniojo posūkio rodykles
                ​​
                Vilnius, Kaunas ir Klaipėda siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę grąžinti dešiniojo posūkio rodykles, sako sostinės vicemeras Vytautas Mitalas.
                https://m.ve.lt/naujienos/ekonomika/...ykles-1762056/

                Comment


                  Ta pati situacija ir su dešiniu posūkiu iš Narbuto į Laisvės pr. Gerai, kad bent dvi juostos jam yra, tačiau fazės sureguliuotos be ryšio. Kadangi posūkis atskirtas salele, galima būtų jam taikyti atskiras fazes nei šviesoforui tiesiai, arba tiesiog primontuoti papildomą sekciją (tokio sprendimo seniai prašinėju dešiniam posūkiui iš Laisvės pr. į Narbuto g.). Kadangi besikertančio srauto nėra, būtų galima lygioj vietoj minimaliomis priemonėmis padidinti pralaidumą. Tačiau Vilniuje tokia tragedija su šviesoforais, kad nesitikiu, jog tokį elementarų veiksmą padarys.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Kai tingima dirbti ir mąstyti...

                    Siūloma grąžinti dešiniojo posūkio rodykles
                    ​​https://m.ve.lt/naujienos/ekonomika/...ykles-1762056/
                    Kai rašiau Vilniaus miesto savivaldybei, Susisiekimo paslaugoms, kad modernizavimo projekte numatytos juodos rodyklės žaliame pagrindiniame signale ir neišnaudojamas pralaidumo potencialas nuo lapkričio 1 d., kopiją prisegiau ir merui. Iš mero susidomėjimo nesulaukiau. Pasirodo, po sausio 1 d. išaušo merų valanda - išlindo miestiečių gelbėtojai. Gal reikėtų labiau prižiūrėti savo komandas, kad nepridarytų kliauzių ir laiku pasiruoštų pokyčiams. Šiandien stebėjau Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžos papildomų sekcijų veikimą. Blogai veikia. Mygtukai pėstiesiems kažkodėl aktyvuojasi kas 3-4 ciklą! Dviejose perėjose išvis nėra mygtukų, tai be reikalo stabdomas dešinysis posūkis. Gal vėliau sutvarkys, bet žmonėms reikia dabar įveikti šią sankryžą. O pėstieji netgi bėga per raudoną. Reportažas vėliau.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Pasirodo, po sausio 1 d. išaušo merų valanda - išlindo miestiečių gelbėtojai. Gal reikėtų labiau prižiūrėti savo komandas, kad nepridarytų kliauzių ir laiku pasiruoštų pokyčiams.
                      Nemanau, kad merai žino visus niuansus, kaip tos lentelės ir sekcijos veikia. Jei komanda merui pasakė, kad be lentelių negerai, kodėl jis turėtų galvoti kitaip?

                      Nustebau, kad prie šio siūlymo sugrąžinti lenteles prisideda ir Kaunas.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Nemanau, kad merai žino visus niuansus, kaip tos lentelės ir sekcijos veikia. Jei komanda merui pasakė, kad be lentelių negerai, kodėl jis turėtų galvoti kitaip?

                        Nustebau, kad prie šio siūlymo sugrąžinti lenteles prisideda ir Kaunas.
                        Nesistebėk. Išaušo politikų valanda.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Nemanau, kad merai žino visus niuansus, kaip tos lentelės ir sekcijos veikia. Jei komanda merui pasakė, kad be lentelių negerai, kodėl jis turėtų galvoti kitaip?

                          Nustebau, kad prie šio siūlymo sugrąžinti lenteles prisideda ir Kaunas.
                          O kaip merai aiškina tai, kad per 5 metus beveik nieko nebuvo padaryta (ypač Vilniuje)? Paskutinę sekundę išsisukinėja kaip studentai prieš neišmoktą egzaminą.

                          Beje, juodų rodyklių kontūrai prilipdyti lipdukais pagrindinėje sekcijoje matosi prastai. Įtariu, kad dar gali ir nukristi po blogesnių orų. Rusijos ubagynuose šviesoforai jau dabar geresni nei pas mus.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Ok then, jei eks. lentele aka dabar papildoma sekcija nedega, bet man zalia, galiu sukti i desine visus praleidziant. Jei dega papildoma sekcija, galiu sukti i desine ant visu uzvaziuojant. Gerai, sita suprantu.
                            Kokia tvarka, kai kaba papildoma LED sekcija sukti i kaire? Ar as galiu sukti i kaire, jei man dega zalia o sekcija su rodykle nedega, bet visus praleidziant, kaip su posukiu i desine?

                            Tu sekciju i kaire visiskai nesimato per bloga ora. Nes jos pakabintos ant tolimiausiu sviesoforu kitoje sankryzos puseje. Tiesiog nera jokiu sansu atspeti kad nezinomoje sankryzoje tau dar turetu uzsidegti kazkokia tai lentele, kuri nakti tiesiog juoda.
                            Teoriškai taip, galima sukti i kairę irgi. Bet visi šviesoforai su sekcija pagrindiniame šviesofore turi rodykles, kurios neleidžia sukti į kairę. Kitokių neįrenginėjama.

                            Susisiekimo ministerijos Kelių ir oro transporto politikos grupės vyresnysis patarėjas Vidmantas Pumputis teigia, kad šviesoforai, kurie turi papildomą sekciją posūkiui į kairę, turėtų būti įrengiami taip, kad pagrindinis signalas būtų su kryptį nurodančiomis rodyklėmis. Dėl to į kairę sukti nedegant sekcijai nebūtų galimybės.

                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1227068?copied

                            Comment


                              Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryža.

                              Mokslininkų g. nuo Bajorų pusės pagrindinis žalias be rodyklių. Pėstiesiems įrengti mygtukai, bet jie suveikia kas 2-4 ciklą. Prieš man filmuojant moteriškės skundėsi, kad negali pereiti gatvės. Galiausiai teko eiti per raudoną. Pirmame video matosi, kaip prieina vaikinas ir paspaudžia mygtuką, bet per vėlai, nes šiame cikle jau negali pėstiesiems užsidegti žalias.



                              Tačiau kitame cikle pėstiesiems vis dar raudonas:



                              Dar kitame cikle pėsčiasis prieina paklausti manęs, ar čia kada nors dega žalias. Kaip tik tuo metu jis pagaliau užsidega :)



                              Geležinio Vilko g. nuo centro pusės yra rodyklė tiesiai pagrindiniame žaliame signale. Mygtukų pėstiesiems nėra, turbūt bus vėliau. Tad pėstiesiems užsidega žalias, nors jų ir nėra. Kyla klausimas, jei iš Mokslininkų g. pėstieji leidžiami su transporto priemonėmis, tai kuo šita perėja pavojingesnė, kad posūkis į dešinę atskirtas nuo pėsčiųjų?



                              Analogiškai iš Molėtų pl. pusės. Tik čia papildoma sekcija užsidega, užgesta ir vėl užsidega kelioms sekundėms

                              Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.04, 01:16.

                              Comment


                                Pereju pavojingumas nustatomas labai paprastu budu - jei kazkas nukentejo, reiskia pereja pavojinga. Ir nesvarbu, kad tai dazniausiai ivyksta visiskai random.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryža.
                                  <...>
                                  Bet kodėl taip padaryta? Ribotos įrangos galimybės? Didelis pavojus pėstiesiems?

                                  Na negali būti, kad Vilniaus šviesoforininkams trūksta supratimo tinkamai sureguliuoti šviesoforus. Kažkur kitur šuo pakastas.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Bet kodėl taip padaryta? Ribotos įrangos galimybės? Didelis pavojus pėstiesiems?

                                    Na negali būti, kad Vilniaus šviesoforininkams trūksta supratimo tinkamai sureguliuoti šviesoforus. Kažkur kitur šuo pakastas.
                                    Nežinau, bet man asmeniškai buvo gėda žiūrėti, kaip veikia ši sankryža.

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Pasakykit gal klystu, kai dega žalia pagrindiniame šviesofore, galiu visada sukti į dešinę, net nedegant papildomai dešinės rodyklei.

                                      Papildoma žalia užsidega-kuomet yra papildomas laikas sukti į dešinę?

                                      Jei taip, kodėl, kad visiem būtų aišku ta žalia rodyklė negali degti abiem atvejais?
                                      Kai nėra apsaugotos krypties, degti sekcija negali nei į dešinę, nei kitais atvejais. Sekcija/pilnas šviesoforas su krypčių rodyklėmis juodame fone nurodo apsaugotą judėjimo kryptį.
                                      Bet kodėl taip padaryta? Ribotos įrangos galimybės? Didelis pavojus pėstiesiems?

                                      Na negali būti, kad Vilniaus šviesoforininkams trūksta supratimo tinkamai sureguliuoti šviesoforus. Kažkur kitur šuo pakastas.
                                      Kai darai paskutinę minutę ir paskubom, nėra laiko analizuot situaciją ir derint. Tokias žalių rodyklių nuėmimo pasekmės ir matome. Kai suskubta kažką daryti paskubom paskutinę savaitę/paskutinėm dienom.

                                      Comment


                                        Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                        Kai darai paskutinę minutę ir paskubom, nėra laiko analizuot situaciją ir derint. Tokias žalių rodyklių nuėmimo pasekmės ir matome. Kai suskubta kažką daryti paskubom paskutinę savaitę/paskutinėm dienom.
                                        KET taisyklės, leidžiančios posūkį į dešinę nedegant sekcijai, priimtos nuo 2019-11-01. Faktiškai nuo tada savivaldybės galėjo pradėti keisti tvarką, ir per 2 mėn kalnų nenuversi. Kas trukdė KET pakeitimus padaryti anksčiau per tuos 5 metus, kai buvo priimtas sprendimas naikinti žalias rodykles? Tikėtina aišku, kad chaosas būtų prasidėjęs anksčiau ir tęstųsi iki pat dabar, nes būtų ir rodyklės, ir sekcijos, dvigubas bardakas.

                                        Kaip bebūtų, nauja tvarka yra labai toli nuo idealios, nes intuityviai esant sekcijai norisi sulaukti žalio signalo ( ir taip jau daugeliui įaugę į kraują, nes taip buvo nuo sekcijų atsiradimo); pėsčiųjų (ne)praleidimo problemos neišsprendžia. Rezultate kainuoja visiems daug (sekciją įrengt tai ne rodyklę pakabint), kamščiai didės, visi bus dėl to piktesni, ir to pasekoje įvyks daugiau avarijų.

                                        Teisybė, kad ES nėra žalių rodyklių (išskyrus labai nedaug atvejų), bet leidžiamas posūkis per nedegančią sekciją manau taip pat yra naujiena užsieniečiams. Bent man neteko susidurt su tokiais atvejais PL, DE, NL, BE, IT, AU, CZ, CH ir dar daug kur teko važinėtis.
                                        Paskutinis taisė myhorsegallery; 2020.01.05, 23:35.
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                          KET taisyklės, leidžiančios posūkį į dešinę nedegant sekcijai, priimtos nuo 2019-11-01. Faktiškai nuo tada savivaldybės galėjo pradėti keisti tvarką, ir per 2 mėn kalnų nenuversi. Kas trukdė KET pakeitimus padaryti anksčiau per tuos 5 metus, kai buvo priimtas sprendimas naikinti žalias rodykles? Tikėtina aišku, kad chaosas būtų prasidėjęs anksčiau ir tęstųsi iki pat dabar, nes būtų ir rodyklės, ir sekcijos, dvigubas bardakas.

                                          Kaip bebūtų, nauja tvarka yra labai toli nuo idealios, nes intuityviai esant sekcijai norisi sulaukti žalio signalo ( ir taip jau daugeliui įaugę į kraują, nes taip buvo nuo sekcijų atsiradimo); pėsčiųjų (ne)praleidimo problemos neišsprendžia. Rezultate kainuoja visiems daug (sekciją įrengt tai ne rodyklę pakabint), kamščiai didės, visi bus dėl to piktesni, ir to pasekoje įvyks daugiau avarijų.

                                          Teisybė, kad ES nėra žalių rodyklių (išskyrus labai nedaug atvejų), bet leidžiamas posūkis per nedegančią sekciją manau taip pat yra naujiena užsieniečiams. Bent man neteko susidurt su tokiais atvejais PL, DE, NL, BE, IT, AU, CZ, CH ir dar daug kur teko važinėtis.
                                          Taip, naujos KET įsigaliojo lapkričio mėn. Bet kad Vilnius numatė senovines papildomas sekcijas, kur pagrindinis žalias su juodomis rodyklėmis. Tokius šviesoforus leidžiama įrengti nuo sovietinių laikų. Tad jie galėjo juos įrengti 2014 m. spalį, kai paaiškėjo, kad po 5 metų lentelių nebeliks.

                                          Dėl naujos tvarkos neįprastumo normalu, kad reikia priprasti.

                                          Dėl Jūsų išvardintų šalių esate visiškai neteisus. Šiame forume esu įdėjęs nemažai video iš keleto išvardintų šalių. Galite paieškoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X