Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kokia situacija Vilniuje pirmomis dienomis? Daug sukančių per raudoną, didelės eilės?
    Dariaus ir Girėno/Brolių sankryžoje buvo nuimta rodyklė išvažiuojant iš troleibusų žiedo. Anksčiau autobusai-troleibusai be problemų pasukdavo į miesto pusę, dabar jiems tenka laukti net iki 2 min (nors automobilių D&G tuo metu nėra, todėl eidamas pro šalį aš visada specialiai paspaudžių pėsčiųjų šviesoforo mygtuką, kad jiems sutrumpėtų laukimo laikas).
    Paskutinis taisė Aleksio; 2020.01.02, 20:05.
    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Kokia situacija Vilniuje pirmomis dienomis? Daug sukančių per raudoną, didelės eilės?
      Minant dviračių takais nuo Santariškių iki Lazdynų saugesnės berods 4 sankryžos. Nebereikia mosikuoti vairuotojams, kad tuoj užsidegs žalia pėstiesiems. Bet dar anksti vertinti pokyčius, nes per raudoną iš įpročio sukančių yra, pasitaikė ir vos neužvažiavusių.

      Spūstys turėtų pasijusti nuo pirmadienio, dabar dar daug kas nedirba.

      Comment


        Šiandien per pietus važiavau Lužių g ir sukau link spaudos rūmų į Justiniškių g. Tai teko tik kokius 3 raudonus atstovėti, ten net atskira sekcija sukti iš Justiniškių g. į Lužių yra, o čia va pvz nesuspėjo padaryti po sukiui iš Lužių g., tai nuo pirmadienio ragas bus Justiniškiečiams. Ir tokiu sankryžų daug, šykart Kaunas tiek neapsišiko kaip Šimašius.
        Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

        Comment


          Ok then, jei eks. lentele aka dabar papildoma sekcija nedega, bet man zalia, galiu sukti i desine visus praleidziant. Jei dega papildoma sekcija, galiu sukti i desine ant visu uzvaziuojant. Gerai, sita suprantu.
          Kokia tvarka, kai kaba papildoma LED sekcija sukti i kaire? Ar as galiu sukti i kaire, jei man dega zalia o sekcija su rodykle nedega, bet visus praleidziant, kaip su posukiu i desine?

          Tu sekciju i kaire visiskai nesimato per bloga ora. Nes jos pakabintos ant tolimiausiu sviesoforu kitoje sankryzos puseje. Tiesiog nera jokiu sansu atspeti kad nezinomoje sankryzoje tau dar turetu uzsidegti kazkokia tai lentele, kuri nakti tiesiog juoda.
          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.01.02, 23:03.

          Comment


            Vilkpėdės-Savanorių pr. tiesiog nuėmė lenteles. Nors buvo žadėta, kad kažką pertvarkys, bet aš jokių pokyčių nepastebiu. Kitur tiesiog nuimta ir tiesiog atvirai nieko nesuplanuota.
            Vis dar stebiuosi, ar per 5 metus nuo nutarimo nebuvo galima padaryti mažiau?
            Juolab šiuolaikinėmis technologijomis viskas yra padaroma nepalyginamai pigiau ir geriau nei Brežnevo laikais, kai šie šviesoforai įrengti, ir tokiais liks dar ko gero ilgai, esant tokiam požiūriui.
            Pubrolio anūkas penktokas jau yra suprogramavęs šviesoforų veikimą sankryžoje. Ko dideli dėdės dar neišmoko, ar trūksta X šimtų tūkstančių eurų.
            Paskutinis taisė Sula; 2020.01.03, 07:50.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Kokia tvarka, kai kaba papildoma LED sekcija sukti i kaire? Ar as galiu sukti i kaire, jei man dega zalia o sekcija su rodykle nedega, bet visus praleidziant, kaip su posukiu i desine?

              Tu sekciju i kaire visiskai nesimato per bloga ora. Nes jos pakabintos ant tolimiausiu sviesoforu kitoje sankryzos puseje. Tiesiog nera jokiu sansu atspeti kad nezinomoje sankryzoje tau dar turetu uzsidegti kazkokia tai lentele, kuri nakti tiesiog juoda.
              Klausiau policijos facebooke, tai atsakė, kad degant žaliai sukti gali, o papildomų sekcijų į kairę neglai būti, nes to nenumato įstatymas.

              Comment


                Ko jūs čia parinatės - nesuspėjo padaryti, nedarė, neišmanėliai valdininkai... Jūs valdžiažmogių nežinote? Reikia konkurso - viešojo pirkimo. Reikia milijonų ar bent šimtų tūkstančių. Prieš tai reikia plano. Tada ir bus daroma. Be to jei nekvepia pinigais, tai ir nedaro. Nuimti lenteles daug nekainavo, be to įstatymai įpareigojo ir tai buvo padaryta. O kompensuoti tuos nepatogumus eismui dėl lentelių nuėmimo niekas neįpareigoja. Gali daryti papildomas sekcijas, o gali ir nedaryti. Taip ir bus - dalyje miestų niekas nieko ir nedarys, o didmiesčiuose kažką darys, bet tik tada, kai tam bus išskirti pinigai ir įvyks tarptautiniai konkursai... Abejoju, ar šiemet bus kas nors iš esmės daroma. Gal vienoje kitoje ypač probleminėje sankryžoje kažką ir padarys iš esamų pinigų šviesoforų priežiūrai.
                Paskutinis taisė Al1; 2020.01.03, 09:18.

                Comment


                  Feisbukas ne pats patikimiausias informacijos šaltinis. Aš matyt kažko nesuprantu, bet gerai pamenu ne vieną sankryžą, kur (nuo mano vairavimo pradžios 2002 metais) yra ir veikia papildomos šviesoforo sekcijos posūkiams į kairę. Ir joms nedegant sukt tikrai negali

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Klausiau policijos facebooke, tai atsakė, kad degant žaliai sukti gali, o papildomų sekcijų į kairę neglai būti, nes to nenumato įstatymas.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Feisbukas ne pats patikimiausias informacijos šaltinis. Aš matyt kažko nesuprantu, bet gerai pamenu ne vieną sankryžą, kur (nuo mano vairavimo pradžios 2002 metais) yra ir veikia papildomos šviesoforo sekcijos posūkiams į kairę. Ir joms nedegant sukt tikrai negali
                    Sutinku, kad nepatikimas, bet nemanau, kad lietuvos policijos paskyra meluotų apie eismo tvarką. Taip, tokių sankryžų ir aš matau kasdien, todėl ir kilo klausymas ir atsakymas pasirodė juokingas. Taip taip išeina kad teoriškai savivladybė turi demontuoti?

                    Comment


                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                      Feisbukas ne pats patikimiausias informacijos šaltinis. Aš matyt kažko nesuprantu, bet gerai pamenu ne vieną sankryžą, kur (nuo mano vairavimo pradžios 2002 metais) yra ir veikia papildomos šviesoforo sekcijos posūkiams į kairę. Ir joms nedegant sukt tikrai negali
                      Taip, neabejotinai. Kitas dalykas, kad žalios sekcijos į kairę lyg ir neuždraustos. O ar jos bus kažkaip liekančios (skirtingai nuo viso šviesoforo į kairę) pagal naujoviškus standartus, tai bala žino.

                      Comment


                        Tikslas yra didinti spūstis ir skatinti naudotis viešuoju transportu . Argumentai dėl pėsčiųjų saugumo yra juokingi. Juk sukant per raudoną į dešinę pėstiesiems irgi paprastai dega raudona ir jie per gatvę neina.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Juk sukant per raudoną į dešinę pėstiesiems irgi paprastai dega raudona ir jie per gatvę neina.
                          Pėstieji eina skersai, nes ta kryptimi dega žalia.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                            Feisbukas ne pats patikimiausias informacijos šaltinis. Aš matyt kažko nesuprantu, bet gerai pamenu ne vieną sankryžą, kur (nuo mano vairavimo pradžios 2002 metais) yra ir veikia papildomos šviesoforo sekcijos posūkiams į kairę. Ir joms nedegant sukt tikrai negali


                            Jau buvo diskutuota: sukti į kairę galima, jeigu papildoma sekcija nedega, bet dega pagrindinis šviesoforas su sąlygą, kad pagrindis nedraudžia (žaliame signale rodykle nenurodyta kryptis, jog leidžiama tik tiesiai ir dešinę/ tiesiai). Bet aš paskutniiu metu tokių sankryžų jau nebematau.

                            Comment


                              O degant žaliai ir sukant į dešinę pėstieji eina per tą gatvę, į kurią sukama. Realiai jokio skirtumo - pėsčiųjų yra bet kokiu atveju .

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                Jau buvo diskutuota: sukti į kairę galima, jeigu papildoma sekcija nedega, bet dega pagrindinis šviesoforas su sąlygą, kad pagrindis nedraudžia (žaliame signale rodykle nenurodyta kryptis, jog leidžiama tik tiesiai ir dešinę/ tiesiai). Bet aš paskutniiu metu tokių sankryžų jau nebematau.
                                Anksčiau lygtais nebuvo galima. Bent jau aš per 27 metus vairavimo stažo niekada nesukau į kairę nešviečiant rodyklei
                                Kas daroma, jeigu tiksliai nesimato (ypač tamsoje ar esant blogom sąlygom, purvinam/šlapiam šviesoforui), ar yra ant žaliojo signalo rodyklės ar ne?
                                P.S. šiaip jau potencialiai situacija labai pavojinga, gręsianti priešpriešiniu įstrižiniu susidurimu.
                                P.S.S. pasitikrinau, tikrai taip, KET p. 75 "Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui." panaikintas nuo 2019-11-01
                                Paskutinis taisė Sula; 2020.01.03, 10:18.

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  O degant žaliai ir sukant į dešinę pėstieji eina per tą gatvę, į kurią sukama. Realiai jokio skirtumo - pėsčiųjų yra bet kokiu atveju .
                                  Sukant su žalia rodykle pėsčiųjų dvigubai daugiau, eina tiek skersai, tiek išilgai. Atitinkamai ir pėstiesiems einant per žalią užtenka pažiūrėti tik į vieną pusę, nebereikia bijoti, kad kas nenudauš dar ir iš kitos atvaręs per raudoną.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Aš važiuodamas dviračiu esu patekęs į pavojingas situacijas abejais atvejais, dabar bent pusę sankryžos bus galima saugiai įveikti.
                                    Gal kaltas ir per didelis dviračio greitis? Sankryžose dar pusė bėdos, vairuotojai kažkiek dairosi, bet išvažiuodami iš kiemų (aikštelių) ir į juos sukdami vairuotojai vis dar "nemato" nei pėsčiųjų, nei dviratininkų.

                                    Comment


                                      Parašė themanual

                                      o išvažiuojant iš kiemų tai kalti bailūs pėstieji, kurie pas mus dar dažnai (ypač vyresni) stengiasi nepasipainioti automobiliams ir leidžia jų vairuotojams jausti moralinę pirmenybę.
                                      Nesąmonė. Tiesiog normalus savisaugos jausmas. Galima pliurpti apie moralines atsakomybes, apie KET pažeidimus ir netgi baudžiamąsias atsakomybes, bet kas iš to, kad nubaus vairuotoją, kuris sužalos pėstįjį? Kas iš to tam pėsčiajam, jei jį užmuš ar sužalos? Galvoti reikia, o ne rašinėti tokias nesąmones.

                                      Comment


                                        Man ir be dviracio buvo analogiska situacija - bamperiu gaut per kojas nekoks jausmas. Moteris suko į dešinę per raudoną, aš ėjau per perėja per žalią. Moteris žiūrėjo ne į priekį, o kairėn.


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Gal kaltas ir per didelis dviračio greitis? Sankryžose dar pusė bėdos, vairuotojai kažkiek dairosi, bet išvažiuodami iš kiemų (aikštelių) ir į juos sukdami vairuotojai vis dar "nemato" nei pėsčiųjų, nei dviratininkų.

                                        Comment


                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                          Man ir be dviracio buvo analogiska situacija - bamperiu gaut per kojas nekoks jausmas. Moteris suko į dešinę per raudoną, aš ėjau per perėja per žalią. Moteris žiūrėjo ne į priekį, o kairėn.


                                          Daugelis vairuotojų iki šiol įsitikinę, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui, pėstiesiems dega raudonas signalas....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X