Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įspėja vairuotojus dėl lentelių su žalia rodykle: nebegalios net jei nebus nuimta

    Vairuotojai įspėjami nepasikliauti inercija važiuodami gerai žinomais maršrutais – net ir tuo atveju, jei kurioje nors l nebus spėta iki sausio 1 demontuoti lentelių su šiomis rodyklėmis, jomis vadovautis jau nebebus galima. „Nuo sausio 1 nustoja galioti Kelių eismo taisyklių (KET) 76 punktas, leidžiantis sustojus prie sankryžos pasukti į dešinę degant raudonam signalui, jei yra lentelė su žalia rodykle. Tad jei kuriame nors Lietuvos mieste eismą prižiūrinčios įmonės nespės demontuoti lentelių, pastarosios vis tiek jau nebegalios“, – perspėja draudimo bendrovės BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...lios-13052000/
    Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.27, 16:54.

    Comment


      Iš Geležinio vilko - Mokslininkų g. sankryžos nuimtos lentelės su žalia rodykle. Uždėta naujų sekcijų.

      Kol kas trumpai vertinau sankryžą, bet keli pastebėjimai:

      - Naujas šviesoforų derinys į dešinę berods tiek iš Mokslininkų, tiek iš Geležinio Vilko g. (link žiedo). Kitaip nei konservatyvus planas pirkimuose tik iš Mokslininkų g. Duok Fortūna, kad atidžiai stebėtų pėsčiuosius lekiantys Geležiniu Vilku.

      - Apsisukant Geležiniame Vilke, tuo pačiu nebuvo paleidžiamas eismas iš Mokslininkų g. kaip maniau bus (konfliktinė zona). Gal tik tokia seka pasitaikė, reikės atidžiau pažiūrėti.
      Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 15:53.

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
        Iš Geležinio vilko - Mokslininkų g. sankryžos nuimtos lentelės su žalia rodykle. Uždėta naujų sekcijų.

        Kol kas trumpai vertinau sankryžą, bet keli pastebėjimai:

        - Naujas šviesoforų derinys į dešinę berods tiek iš Mokslininkų, tiek iš Geležinio Vilko g. (link žiedo). Kitaip nei konservatyvus planas pirkimuose tik iš Mokslininkų g. Duok Fortūna, kad atidžiai stebėtų pėsčiuosius lekiantys Geležiniu Vilku.

        - Apsisukant Geležiniame Vilke, tuo pačiu nebuvo paleidžiamas eismas iš Mokslininkų g. kaip maniau bus (konfliktinė zona). Gal tik tokia seka pasitaikė, reikės atidžiau pažiūrėti.
        Ačiū už info. Tik vargas su tais, kurie nežino naujų taisyklių. Šiandien Savanorių pr. - Žukausko g. sankryžoj kaip pėsčiasis vieną priėjęs prie lango paprotinau, tai nesuprato ir laukė rodyklės. Kitam pasakiau, tai patikėjo ir nuvažiavo. Vėliau pats važiuodamas mačiau, kaip moteriškė per žalią nevažiavo ir laukė rodyklės. Dar kitoj sankryžoj prie Akropolio prastovėjome mašinų eilė per žalią, nes pirmam žūtbūt reikėjo laukti rodyklės.

        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
        Duok Fortūna, kad atidžiai stebėtų pėsčiuosius lekiantys Geležiniu Vilku.
        Kai lentelė dešimtmečius kabėjo, tai sukant į dešinę per žalią ir praleidžiant pėsčiuosius fortūnos nereikėjo?
        Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.27, 19:36.

        Comment


          Taip taip, perdėta mano paranoja - dabar yra ir vietomis jau tik buvo nesaugiau. Tik tas nebeesantis reikalavimas sustoti (bent teoriškai) prieš sukant patogus, bet tikiuosi nepakenks atidumui. Bent anekdotiškai - daug matytų atvejų, kai pagrindinis dega žalias ir sukama į dešinę nardant tarp pėsčiųjų yra netoli nelaimių. O atlėkus Geležiniu Vilku 100km/h kaži ar bus daug noro iki kokių 20km/h sumažint. Posūkio kampas galimas didelis, dėl dviejų juostų žiedo link, tai ir greitis gali būti rimtesnis. Bus matyti.

          Comment


            Man tai labai patinka toks variantas. Daugelis sakytų, kad šviesos tarša, bet man atrodo visai geras sumanymas. Taip išvengtų ir papildomų rodyklių.
            Atėjo, pamatė, pastatė...

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Taip taip, perdėta mano paranoja - dabar yra ir vietomis jau tik buvo nesaugiau. Tik tas nebeesantis reikalavimas sustoti (bent teoriškai) prieš sukant patogus, bet tikiuosi nepakenks atidumui. Bent anekdotiškai - daug matytų atvejų, kai pagrindinis dega žalias ir sukama į dešinę nardant tarp pėsčiųjų yra netoli nelaimių. O atlėkus Geležiniu Vilku 100km/h kaži ar bus daug noro iki kokių 20km/h sumažint. Posūkio kampas galimas didelis, dėl dviejų juostų žiedo link, tai ir greitis gali būti rimtesnis. Bus matyti.
              Išsiaiškinkim viską vizualiai. Situacijos su lentele ir papildoma sekcija:

              Click image for larger version

Name:	100.jpg
Views:	1
Size:	74,5 kB
ID:	1772378

              Akivaizdu, kad lentelę pakeitus papildoma sekcija, išvengiama 3a ir 4a situacijų. 3a itin pavojinga, nes kertamas statmenai einantis pėsčiųjų eismas.

              1a situacija išlieka.

              2a ir 2b iš pirmo žvilgsnio atrodo panašios. Bet 2a situacijoje pėstieji neturi galimybės įgauti pirmenybę įžengti į pėsčiųjų perėją:

              Click image for larger version

Name:	101.jpg
Views:	1
Size:	59,4 kB
ID:	1772379

              2b situacijoje pėsčiajam suteikiama pirmenybė įžengti į pėsčiųjų perėją:

              Click image for larger version

Name:	102.jpg
Views:	1
Size:	95,4 kB
ID:	1772380

              Pašalinus lentelę ir įrengus papildomą sekciją aš matau, kad eliminuojamos pavojingos situacijos, ypač pėsčiųjų atžvilgiu. Tad nesuprantu Jūsų nuogąstavimų

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                2b situacijoje pėsčiajam suteikiama pirmenybė įžengti į pėsčiųjų perėją:

                Click image for larger version

Name:	102.jpg
Views:	1
Size:	95,4 kB
ID:	1772380

                Pašalinus lentelę ir įrengus papildomą sekciją aš matau, kad eliminuojamos pavojingos situacijos, ypač pėsčiųjų atžvilgiu. Tad nesuprantu Jūsų nuogąstavimų
                O va ir ne, nevisada. Klaipėdoje, ten kur įrengė sekcijas, pėstiesiems žalia užsidega vienu metu su transporto žalia. Tokia situacija net pavojingesnė už lentelę, nes transportas pradeda judėti jau šviečiant geltonam signalui, kai pėstiesiems tuo metu vis dar dega raudona.

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  O va ir ne, nevisada. Klaipėdoje, ten kur įrengė sekcijas, pėstiesiems žalia užsidega vienu metu su transporto žalia. Tokia situacija net pavojingesnė už lentelę, nes transportas pradeda judėti jau šviečiant geltonam signalui, kai pėstiesiems tuo metu vis dar dega raudona.
                  Jeigu tai seniau įrengta sankryža, gali būti, kad transportui ir pėstiesiems žali signalai uždegami vienu metu. Reikia įvertinti, kad "pradeda judėti" netolygu "pasiekia perėją". Vokietijoje irgi ne visur pėstiesiems žalias signalas įjungiamas anksčiau, įvertinus transporto priemonės atstumą iki perėjos.

                  Klaipėdoje, be kita ko, raudonas su geltonu kai kur dega net ir 3 s. Naujos šviesoforų taisyklės numato 1 s.

                  Tačiau bet kuriuo atveju, esant lentelei, perėja gali būti pasiekiama bet kuriuo momentu. Ir šito jau niekaip nesukontoliuosi, priešingai nei su šviesoforu.
                  Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.28, 09:54.

                  Comment


                    galite man paaiškinti šitą situaciją:
                    Click image for larger version

Name:	1a1b.JPG
Views:	1
Size:	11,6 kB
ID:	1772395
                    Anksčiau sukantis pro žalią rodyklę (1a) žinojo, kad važiuoja per raudoną signalą ir gali judėti į dešinę tik visus praleidęs, tai yra atvažiuojančius iš kairės, APSISUKANČIUS vairuotojus, pėsčiuosius.
                    Pagal naują tvarką (1b) žalia rodyklė juodam fone (apsaugotas posūkis) susiduria su apsisukančiu eismu, tai koks čia apsaugotas posūkis į dešinę?
                    Realus pavyzdys Kaune Savanorių pr. ir S. Žukausko g. kur Savanorių pr. galima apsisukti ir kyla konfliktinis taškas. O sankryžoje su P.Lukščio g. jau Savanorių pr. uždrausta apsisukti, čia jau yra apsaugotas dešinys posūkis iš Lukščio g. į Savanorių pr.


                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                      galite man paaiškinti šitą situaciją:
                      Click image for larger version

Name:	1a1b.JPG
Views:	1
Size:	11,6 kB
ID:	1772395
                      Anksčiau sukantis pro žalią rodyklę (1a) žinojo, kad važiuoja per raudoną signalą ir gali judėti į dešinę tik visus praleidęs, tai yra atvažiuojančius iš kairės, APSISUKANČIUS vairuotojus, pėsčiuosius.
                      Pagal naują tvarką (1b) žalia rodyklė juodam fone (apsaugotas posūkis) susiduria su apsisukančiu eismu, tai koks čia apsaugotas posūkis į dešinę?
                      Realus pavyzdys Kaune Savanorių pr. ir S. Žukausko g. kur Savanorių pr. galima apsisukti ir kyla konfliktinis taškas. O sankryžoje su P.Lukščio g. jau Savanorių pr. uždrausta apsisukti, čia jau yra apsaugotas dešinys posūkis iš Lukščio g. į Savanorių pr.

                      KET 163 p.:

                      163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Jeigu tai seniau įrengta sankryža, gali būti, kad transportui ir pėstiesiems žali signalai uždegami vienu metu. Reikia įvertinti, kad "pradeda judėti" netolygu "pasiekia perėją". Vokietijoje irgi ne visur pėstiesiems žalias signalas įjungiamas anksčiau, įvertinus transporto priemonės atstumą iki perėjos.

                        Klaipėdoje, be kita ko, raudonas su geltonu kai kur dega net ir 3 s. Naujos šviesoforų taisyklės numato 1 s.

                        Tačiau bet kuriuo atveju, esant lentelei, perėja gali būti pasiekiama bet kuriuo momentu. Ir šito jau niekaip nesukontoliuosi, priešingai nei su šviesoforu.
                        Turbūt 90% sankryžų, kur buvo lentelės, yra įrengtos pagal senąjį standartą ir žali signalai uždegami vienu metu. Todėl šioje vietoje nėra visiškai teisingas palyginimas, kad 2b situacijoje žalias signalas transportui uždegamas 1-2 s vėliau.

                        Galiu tik pasikartoti, kad kaip griežtai buvo pasielgta su lentelėmis, taip reikia pasielgti ir su sovietiniu šviesoforų palikimu. Dabartinis naujų taisyklių ir seno standarto miksavimas praktikoje nėra 100% geras ir saugus sprendimas.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Galiu tik pasikartoti, kad kaip griežtai buvo pasielgta su lentelėmis, taip reikia pasielgti ir su sovietiniu šviesoforų palikimu. Dabartinis naujų taisyklių ir seno standarto miksavimas praktikoje nėra 100% geras ir saugus sprendimas.
                          Visai Lietuvai, gal net nebūtų problema. Kaune liko labai nedaug sankryžų, nežinau dėl kitų miestų, bet gal ten irgi kažką galima padaryti šiuo klausimu palyginti nebrangiai. Didžiausia problema būtų arčiausiai Maskvos tiek geografiškai, tiek šiuo požiūriu esantis Lietuvos didmiestis - Vilnius

                          Comment


                            Parašė Riedis
                            Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryža.
                            Pasirodo iš Mokslininkų g. dar neįjungta sekcija, matyt todėl tos konfliktinės zonos su apsisukančiais kol kas nėra. Tuo pačiu ir eilutė sukančių dešinėn formuojasi net dienos metu.

                            {"alt":"Click image for larger version Name:\t20191228_142238.jpg Views:\t1 Size:\t145,2 kB ID:\t1772419","data-align":"none","data-attachmentid":"1772419","data-size":"full"}
                            Neįjungta, tai ir formuojasi spūstys. Ko jūs taip sureikšminat tą apsisukimą? Visam Vilniuj pilna tokių šviesoforų derinių senių seniausiai

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Turbūt 90% sankryžų, kur buvo lentelės, yra įrengtos pagal senąjį standartą ir žali signalai uždegami vienu metu. Todėl šioje vietoje nėra visiškai teisingas palyginimas, kad 2b situacijoje žalias signalas transportui uždegamas 1-2 s vėliau.

                              Galiu tik pasikartoti, kad kaip griežtai buvo pasielgta su lentelėmis, taip reikia pasielgti ir su sovietiniu šviesoforų palikimu. Dabartinis naujų taisyklių ir seno standarto miksavimas praktikoje nėra 100% geras ir saugus sprendimas.
                              Kaune 100 % sankryžų su naujomis sekcijomis turi pėsčiųjų žalio signalo paankstinimą. Net ir įrengtos iki 2012 m. Juk įrengus papildomą sekciją, programa keičiama, tai tuo pačiu ir pėstiesiems pirmenybė užprogramuojama. Klaipėdoje, girdėjau, kad naujos papildomos sekcijos pajungtos nuo to paties valdiklio išėjimo, kuris valdo kairiojo posūkio iš dešinės sankryžos pusės žalią signalą, nes valdikliai neturi laisvų išėjimų, tai tokiu atveju lieka sena programa.

                              Lentelių panaikinimas teisiškai paprastesnis, nes jų nebeliko KET. O sankryžas perdaryti į KET neįrašysi.

                              Comment


                                Dėl lentelių, tai turėjau minčių, kad Kaune masiškai nurinkinės per šias dienas iki Naujų Pasirodo, jau daugelyje vietų nuimtos per šį mėnesį

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Dėl lentelių, tai turėjau minčių, kad Kaune masiškai nurinkinės per šias dienas iki Naujų Pasirodo, jau daugelyje vietų nuimtos per šį mėnesį
                                  Kaune jau savaitę mažiausiai daug kur nebelikę. O šiandien buvau Vilniuje, tai kabo dar pilna. Gal naujų metų naktį nuims

                                  Comment


                                    Su laiku pastebiu vis daugiau konfliktinių zonų, vairuotojų ir pėsčiųjų neatidumo apraiškų. Pavyzdžiui netikėjau, kad vairavimas iš įpročio toks gajus, kad vairuotojai imtų ignoruoti raudoną šviesoforą. Nuėmus lenteles dažnas variantas. Suprask, kad vairuotojai taip atsipalaidavo nebaudžiami už manevrus ir indikatorių nerodymą, kad pradeda nevertinti sankryžų (anksčiau pamenu policija stabdydavo, nes neva per veidrodėlį nepažiūrėjai ir užlindai kam nors prieš nosį). Su posūkiais tai iš vis atskira tema - itin erzina kaip žmonės šį (ne)naudoja ir sukuria nenuspėjamas situacijas.

                                    Prieš keletą metų pradėjau riedėti nebe vien miškais ir vietiniais keliukais, o sankryžomis ir judresnėmis miesto gatvėmis. Supratau, kad gatve važiuojant dviračiu dar ir į galvą duoti gali pagrasinti. KET interpretacijas aiškina, kas netingi. Su posūkiu aplenkia minantį koks 1 iš 80 automobilių. Pypsi, skėsčioja ir t.t. - piko metu lieka kiekvienas už save.

                                    Kaip pėstysis supratau, kad pėsčiųjų perėja nereiškia, kad prieš ją bent atleis gazą, nors perėja užstatyta automobiliais ir tikrai nesimato ar ten kas eina. Žalias šviesoforas, nereiškia, kad kiti tave mato ir tikisi, kad judėsi. Naiviai mąsčiau.

                                    Žinoma ir pats kaltas, nes tik išsilaikęs teises kokius 3 metus tikrai gan agresyviai vairavau. Bet su laiku ir patirtimi pradėjau taikyti pavyzdingesnę praktiką. Tačiau kiti taip 30+ metų ir draskosi nevertindami situacijų.

                                    Suprantu, kad čia ne šviesoforinio įrengimo problema, o vairuotojų. Gal tik bereikalingai užmetu emociją ties savo pranešimais. Gali susidaryti klaidingas įspūdis, kad nesutinku su nauja šviesoforine sistema.


                                    Atsakant, kodėl akcentuoju tą apsisukimą, tai dėl įpročių, kad apsisukantis su atskira sekcija turėjo pirmumą prieš žalią lentelę į dešinę. Dabar gi apsisukantis privalės tikslingai apsisukti į atskirą juostą, nes pirmumo nebeturi. Kaip bus realybėje - noriu pamatyti vakarinio piko metu. Tarkim jei gražiai neapsisuks ir sustos praleidinėti visus, tai liks užblokuotas posūkis į Bajorus. Vadinasi vieta, kurioje dabar formuojasi spūstys ir blokuoja vieną iš juostų važiuoti tiesiai link Molėtų plento bus dar ilgesnė. Tarkim vietoje 3-4 ciklų, teks laukti 5-6 ciklus.

                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    2b situacijoje pėsčiajam suteikiama pirmenybė įžengti į pėsčiųjų perėją:

                                    Click image for larger version

Name:	102.jpg
Views:	1
Size:	95,4 kB
ID:	1772380
                                    Smulkesnė nei kitos sprendžiamos, bet išlikusi bėda, kai prieini/pririedi perėją ne ciklo pradžioje su 1-2s paankstinimu, o vėliau. Konkrečiu Geležinio Vilko g. atveju tai labai tikėtina, nes tokia fazė su nauju pralaidumu veikia labai ilgai.

                                    Lyginant su lentele ir rodykle, šis scenarijus gali tapti pavojingesnis dėl nebelikusio reikalavimo sustoti. Nebent vairuotojai bus pakankamai atidūs ir suvoks, kad pėstiesiems leidžiama eiti.

                                    Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.28, 17:54.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                      Kaune jau savaitę mažiausiai daug kur nebelikę. O šiandien buvau Vilniuje, tai kabo dar pilna. Gal naujų metų naktį nuims
                                      Turės dvi darbo dienas iki Naujų Gal užsiims

                                      Comment



                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Su laiku pastebiu vis daugiau konfliktinių zonų, vairuotojų ir pėsčiųjų neatidumo apraiškų. Pavyzdžiui netikėjau, kad vairavimas iš įpročio toks gajus, kad vairuotojai imtų ignoruoti raudoną šviesoforą. Nuėmus lenteles dažnas variantas. Suprask, kad vairuotojai taip atsipalaidavo nebaudžiami už manevrus ir indikatorių nerodymą, kad pradeda nevertinti sankryžų (anksčiau pamenu policija stabdydavo, nes neva per veidrodėlį nepažiūrėjai ir užlindai kam nors prieš nosį). Su posūkiais tai iš vis atskira tema - itin erzina kaip žmonės šį (ne)naudoja ir sukuria nenuspėjamas situacijas.

                                        Prieš keletą metų pradėjau riedėti nebe vien miškais ir vietiniais keliukais, o sankryžomis ir judresnėmis miesto gatvėmis. Supratau, kad gatve važiuojant dviračiu dar ir į galvą duoti gali pagrasinti. KET interpretacijas aiškina, kas netingi. Su posūkiu aplenkia minantį koks 1 iš 80 automobilių. Pypsi, skėsčioja ir t.t. - piko metu lieka kiekvienas už save.

                                        Kaip pėstysis supratau, kad pėsčiųjų perėja nereiškia, kad prieš ją bent atleis gazą, nors perėja užstatyta automobiliais ir tikrai nesimato ar ten kas eina. Žalias šviesoforas, nereiškia, kad kiti tave mato ir tikisi, kad judėsi. Naiviai mąsčiau.

                                        Žinoma ir pats kaltas, nes tik išsilaikęs teises kokius 3 metus tikrai gan agresyviai vairavau. Bet su laiku ir patirtimi pradėjau taikyti pavyzdingesnę praktiką. Tačiau kiti taip 30+ metų ir draskosi nevertindami situacijų.

                                        Suprantu, kad čia ne šviesoforinio įrengimo problema, o vairuotojų. Gal tik bereikalingai užmetu emociją ties savo pranešimais. Gali susidaryti klaidingas įspūdis, kad nesutinku su nauja šviesoforine sistema.
                                        Be abejo, tai vairuotojų kultūros stoka. Bet jei visose reguliuojamose sankryžose įrengsim apsaugotus posūkius, tai bloga kultūra niekur nedings. Padarysim meškos paslaugą, nes vairuotojai išvis nebemokės praleisti pėsčiųjų ir dviratininkų nuvažiavę į sankryžą, kur posūkiai neapsaugoti.

                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Atsakant, kodėl akcentuoju tą apsisukimą, tai dėl įpročių, kad apsisukantis su atskira sekcija turėjo pirmumą prieš žalią lentelę į dešinę. Dabar gi apsisukantis privalės tikslingai apsisukti į atskirą juostą, nes pirmumo nebeturi. Kaip bus realybėje - noriu pamatyti vakarinio piko metu. Tarkim jei gražiai neapsisuks ir sustos praleidinėti visus, tai liks užblokuotas posūkis į Bajorus. Vadinasi vieta, kurioje dabar formuojasi spūstys ir blokuoja vieną iš juostų važiuoti tiesiai link Molėtų plento bus dar ilgesnė. Tarkim vietoje 3-4 ciklų, teks laukti 5-6 ciklus.
                                        Tiek sukantis į dešinę per raudoną su lentele (pagal KET 76 p.), tiek sukantis į dešinę per raudoną su papildoma sekcija (pagal KET 163 p.) turi duoti kelią apsisukančiam.

                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Smulkesnė nei kitos sprendžiamos, bet išlikusi bėda, kai prieini/pririedi perėją ne ciklo pradžioje su 1-2s paankstinimu, o vėliau. Konkrečiu Geležinio Vilko g. atveju tai labai tikėtina, nes tokia fazė su nauju pralaidumu veikia labai ilgai.

                                        Lyginant su lentele ir rodykle, šis scenarijus gali tapti pavojingesnis dėl nebelikusio reikalavimo sustoti. Nebent vairuotojai bus pakankamai atidūs ir suvoks, kad pėstiesiems leidžiama eiti.
                                        Ar yra lentelė, ar yra papildoma sekcija, degant žaliam signalui nereikia sustoti. Tai kame pavojingiau su papildoma sekcija?



                                        Comment


                                          Nuimineja nuimineja ir Vilniuje lenteles, tik kad net šviesoforo cikla negali pakeist. Dabar pvz. Lužiu gatvei visi stovi nes žalias (kuris anksčiau buvo reikalingas kad tik pasukt i kaire) dega pora sekundžių ir pravažiuoja tik pora mašinu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X