Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Grįžtu prie Vilniaus Kalvarijų - Juozapavičiaus sankryžos. Dabar kabo lentelė iš Kalvarijų g. Atskira juosta į dešinę yra.

    Click image for larger version

Name:	20191025_211915.jpg
Views:	1
Size:	205,8 kB
ID:	1760862

    Kaip vyks eismas nuėmus lentelę? Degant žaliam signalui, bus sukama į dešinę praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus. Ir viskas? Numačius įrengti papildomą sekciją pagal 2019 m. šviesoforų įrengimo taisyklių redakciją, atsiranda galimybė dešinį posūkį leisti kartu su važiuojančiais iš Juozapavičiaus g. Tokiu būdu dalis automobilių į dešinę pasuks netrukdomai, o degant žaliam signalui sumažės automobilių, kurie suka į dešinę kartu su pėsčiaisiais ir dviratininkais. Šiuo atveju papildoma sekcija nepablogina pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo, o priešingai - jį padidina.

    Click image for larger version

Name:	Kalvarijų Juozapavičiaus Vilnius - Copy.jpg
Views:	1
Size:	181,9 kB
ID:	1760863
    Click image for larger version

Name:	Kalvarijų Juozapavičiaus Vilnius.jpg
Views:	1
Size:	187,0 kB
ID:	1760864
    Pasidalinsiu įžvalgomis su miesto savivaldybės eismo specialistais.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

      Pagal KET reikia vadovautis transporto šviesoforo signalais. Pėsčiųjų šviesoforai skirti pėstiesiems
      Taip laikantis KET realiai negali pajudėt iš vietos, kol visi pėstieji neperėjo gatvės. Per tą laiką jau būtų susiformavęs "angry mob" iš paskui stovinčių automobilių ir laukčiau su išdaužytais langais, kol kas prasisuku su sveikais langais ir tik piktais signalais iš galo, nes laukiu kol pėstysis baigs pereiti gatvę.

      Comment


        Parašė evil Rodyti pranešimą

        Taip laikantis KET realiai negali pajudėt iš vietos, kol visi pėstieji neperėjo gatvės. Per tą laiką jau būtų susiformavęs "angry mob" iš paskui stovinčių automobilių ir laukčiau su išdaužytais langais, kol kas prasisuku su sveikais langais ir tik piktais signalais iš galo, nes laukiu kol pėstysis baigs pereiti gatvę.
        Kalbu apie vadovavimąsi šviesoforų signalais, ne pėsčiųjų praleidimo per perėją pareigomis

        Comment


          Nuotaikingas delfi video apie žalių rodyklių nuėmimą ir naujas papildomas sekcijas.

          https://www.delfi.lt/video/laidos/sp...01&jwsource=cl

          Comment


            Šiandien po ilgesnio laiko teko važiuoti per Ozo ir Buivydiškių sankryžą. Galiu tik konstatuoti, kad net po šio reportažo https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=81790803 nieks nepasikeitė: sukantys į kairę nepraleidžia sukančių į dešinę iš Buivydiškių gatvės. Dauguma į dešinę suką, degant raudonam signalui. Jei žalią lentelę nukabins po sausio 1 d. ir dar nebus šviesoforas su papildoma sekcija į kairę, garantuotos avarijos.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              Kalbu apie vadovavimąsi šviesoforų signalais, ne pėsčiųjų praleidimo per perėją pareigomis
              Aš manau kad evil turėjo omeny kad realiai net negali privažiuoti arčiau posūkio, nes nebežinosi ar tau vis dar žalia. Turi stovėt prie šviesoforo ir jei pabaigus eiti pėstiesiems tau visa dar žalia - gali pradėti sukti į dešinę. Esu papuolęs į keletą tokių situacijų kur vadovaujantis taisyklėmis galėčiau visa pusdienį stovėt ir nepajudėt. Tokiu pačiu principu dabar turi vykti ir važiavimas tiesiog tiesiai per sankryžą. Kadangi niekad negali žinoti ar žalia neužges vos tau įvažiavus į sankryžą negali į ją įvažiuoti kol ji visiškai neatsilaisvino (jeigu nesimato ar priekyje neužsikišę) Tas iš esmės galiojo ir kai sankryžose dominavo normalūs šviesoforai, tik tiek kad tuo atveju kai sankryžoje šviesoforas normalus, jei jau papuolei į tokią situaciją, žinai kada dingti iš sankryžos - galbūt dar yra laiko pasukti į dešinę, kairę ar tiesiog persirikiuoti. Akivaizdus pavyzdys - važiavimas vakarinio piko metu per taikos/savanorių sankryžą. Sankryža tokia didelė kad nesimato kas dedasi už jos, o jeigu kiekvienas sekantis automobilis įvažiuotų į tokio dydžio sankryža tik tada kai prieš jį nebėra kitų automobilių tai per vieną faze pravažiuotų penki automobiliai. O realiai turim situaciją kad beveik kiekvieną vakarą kažkuria kryptim blokuojamas eismas kiekvienos fazės metu ir kamščiai driekiasi iki telekomo taikos pr ir "Anūkėlio" savanoriuose.

              Kalbant apie tą pačią sankryžą kaip sakei ne piko metu pirma juosta būdavo tuščia, bet ne pirko metu ten ir iš 2-3 juostų spėdavo pervažiuoti visi stovintys. Pirma tuščia nes visi laimingai pasuko per žalią lentelę. Nežinau kada pasikeitė tvarka, bet bent aš niekad į pirmą juostą ten nestodavau ne dėl kažkokio solidarumo bet dėl to kad kirtus savanorius tvirtovės alėjoje pirmoj juostoje buvo galima laikyti automobilius gana arti iki sankryžos https://www.google.lt/maps/@54.91218...7i13312!8i6656 (na techniškai ant šaligatvio, bet iš esmės jokio skirtumo, pirma juosta nepravažiuojama. Todėl jeigu gali spėti antra/trečia juosta kirsti sankryžą kad ir 10tas ar 15tas, tai bus greičiau nei stovint pirmam pirmoje juostoje, ir kirtus savanorius laukti kol tie patys 15 automobilių pravažiuos antroje juostoje ir galėsi persirikiuoti. Apie piko metą net nešneku - keli automobiliai važiuojantys tiesiai iš pirmos juostos ir jau sankryža blokuojama

              Comment


                Na Taikos Savanorių sankryžą stebėjau iš abiejų pusių. Rezultatai tie patys. Pirma eilė be reikalo tuščia. O šiaip ten į tą dešinę mažai sukančių yra. Gal labiau iš Tvirtovės al. suka.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Na Taikos Savanorių sankryžą stebėjau iš abiejų pusių. Rezultatai tie patys. Pirma eilė be reikalo tuščia. O šiaip ten į tą dešinę mažai sukančių yra. Gal labiau iš Tvirtovės al. suka.
                  Lietuviai išskirtinė tauta pasaulyje kaip antraeilininkai.
                  Aš daug kur kamščius lenkiu važiuodamas pirma eile.

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    Lietuviai išskirtinė tauta pasaulyje kaip antraeilininkai.
                    Aš daug kur kamščius lenkiu važiuodamas pirma eile.
                    Aš bandžiau suprasti, kodėl UK nors ir prie šviesoforo pirmoje eilėje kelios mašinos, o antroje eilėje tuščia, vistiek dar kelios mašinos atvažiuos į pirmą eilę, o ne į antrą ir lauks žalio signalo. Kartais pirmoje eilėje gali būti 10 automobilių, o antroje tuščia. Gal turite kokių minčių? Mokymo procesas? Baudos nenaudojant pirmos juostos?
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Kaune nuimtos dar trys lentelės su žaliomis rodyklėmis ir vietoje jų įjungtos papildomos sekcijos. Viena iš jų vakar Raudondvario pl. - Vakarinio aplinkkelio sankryžoje iš Raudondvario pl. pusės. Kitos dvi šiandien Pramonės pr. - Elektrėnų g. sankryžoje, iš Pramonės ir Elektrėnų g.

                      Taip pat įrengtos dar dvi, kurios pakeis lenteles. Jurbarko - Krikščiukaičio - Brastos g. sankryžoje, iš Brastos pusės (planuojama įjungti rytoj):

                      Click image for larger version

Name:	20191112_085949.jpg
Views:	1
Size:	132,1 kB
ID:	1761822

                      Karaliaus Mindaugo - Mickevičiaus g. sankryžoje, iš Žalgirio arenos:

                      Click image for larger version

Name:	20191112_092134.jpg
Views:	1
Size:	144,9 kB
ID:	1761823

                      Comment


                        Sparčiai Kaunas tvarkosi, smagu skaityti. Kiek jau įrengta naujų sekcijų?

                        Comment


                          pataisykite, jei klystu... Click image for larger version

Name:	333.jpg
Views:	1
Size:	47,7 kB
ID:	1761903

                          Comment


                            Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                            pataisykite, jei klystu... Click image for larger version

Name:	333.jpg
Views:	1
Size:	47,7 kB
ID:	1761903
                            Pirmoje situacijoje privalai sukti! Kas čia per išvedžiojimas...

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Sparčiai Kaunas tvarkosi, smagu skaityti. Kiek jau įrengta naujų sekcijų?
                              Yra sąrašas. Raudonai pažymėtos sekcijos dar neįjungtos.

                              Sankryžos pagal KŠĮT 2019 m. (pagrindinis žalias be rodyklių, papildoma sekcija išjungta degant žaliam ir dega nustatytą laiką su raudonu)
                              1. Karaliaus Mindaugo pr. – Prietilčio g. sankryža, iš Karaliaus Mindaugo pr., įjungta 2019-11-04.
                              2. Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g. sankryža, iš Karaliaus Mindaugo pr. (į Kaunakiemio g.), papildoma sekcija dalį laiko dega ir su žaliu signalu (kai neina pėstieji), įjungta 2019-11-04.
                              3. Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g. sankryža, iš Kaunakiemio g., įjungta 2019-11-04.
                              4. Neries kr. – Varnių g. sankryža, iš Neries kr., įjungta 2019-11-04.
                              5. Jonavos g. – Šiaurės pr. sankryža, iš Jonavos g., papildoma sekcija dalį laiko dega ir su žaliu signalu (kai neina pėstieji), įjungta 2019-11-06.
                              6. Jonavos g. – Nuokalnės g. sankryža, iš Jonavos g., įjungta 2019-11-06.
                              7. Jonavos g. – Nuokalnės g. sankryža, iš Nuokalnės g., papildoma sekcija dalį laiko dega ir su žaliu signalu (kai neina pėstieji), įjungta 2019-11-06.
                              8. Raudondvario pl. – Vakarinio aplinkkelio sankryža, iš Raudondvario pl., įjungta 2019-11-11.
                              9. Pramonės pr. – Elektrėnų g. sankryža, iš Pramonės pr., įjungta 2019-11-12.
                              10. Pramonės pr. – Elektrėnų g. sankryža, iš Elektrėnų g., įjungta 2019-11-12.
                              11. Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryža, iš Karaliaus Mindaugo pr. (į A. Mickevičiaus g.).
                              12. Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryža, iš A. Mickevičiaus g.
                              13. Veiverių g. – Europos pr. sankryža, iš Veiverių g. nuo centro.
                              14. Veiverių g. – Europos pr. sankryža, iš Veiverių g. link centro.
                              15. H. ir O. Minkovskių g. – M. K. Čiurlionio tilto sankryža, iš H. ir O. Minkovskių g.
                              16. H. ir O. Minkovskių g. – M. K. Čiurlionio tilto sankryža, nuo M. K. Čiurlionio tilto nuvažiavimo.
                              17. Žemaičių pl. – Baltijos – J. Grušo g. sankryža, iš Baltijos g. (į Žemaičių pl.).
                              18. Žemaičių pl. – Baltijos – J. Grušo g. sankryža, iš Žemaičių pl. (į Baltijos g.).
                              19. Islandijos pl. – Užnerio g. – „Mega“ sankryža, iš Islandijos pl.
                              20. Savanorių pr. – S. Žukausko g. – Birželio 23-iosios g. sankryža, iš S. Žukausko g.
                              21. S. Žukausko g. – P. Lukšio g., iš S. Žukausko g. (nuo Šiaurės pr.).
                              22. Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryža, iš Sukilėlių pr. (nuo Utenos g.)
                              23. Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryža, iš Tvirtovės al. (nuo Taikos pr. pusės).
                              24. Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryža, iš Tvirtovės al. (nuo Klinikų pusės).
                              25. Savanorių pr. – Aukštaičių g. – Zanavykų g. sankryža, iš Zanavykų g.

                              Sankryžos pagal KŠĮT 2012/2019 m. (pagrindinis žalias be rodyklių, papildoma sekcija dega visą žalio signalo laiką ir nustatytą laiką su raudonu)
                              1. Šiaurės pr. – Sukilėlių pr. sankryža, iš Šiaurės pr. (nuo Jonavos g. pusės), įjungta 2015-12-10.
                              2. Karaliaus Mindaugo pr. – Prietilčio g. sankryža, iš Prietilčio g. (atvažiavus tiltu nuo Aleksoto pusės), įjungta 2015-05-26.
                              3. Jonavos g. – Islandijos pl. sankryža, iš Jonavos g., įjungta 2019 m.
                              4. M. K. Čiurlionio g. – Vytauto pr. sankryža, iš M. K. Čiurlionio g., įjungta 2019-10-17_18.
                              5. Jurbarko g. – A. Krikščiukaičio g. – Brastos g. sankryža, iš Brastos g.
                              6. Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryža, iš Žalgirio arenos.

                              Sankryžos pagal KŠĮT 2012/2019 m. (pagrindinis žalias be rodyklių, papildoma sekcija dega visą laiką)
                              1. M. K. Čiurlionio g. – Vytauto pr. sankryža, iš Vytauto pr., įjungta 2019-10-17_18.
                              2. Baltų pr. – Rasytės g. sankryža, iš Baltų pr. (nuo centro), įjungta 2019-10.

                              Sankryžos pagal LST 1405 (pagrindinis žalias su rodyklėmis, draudžiama sukti, kol nedega papildoma sekcija)
                              1. Gimnazijos – Šv. Gertrūdos g. sankryža, iš Gimnazijos g. (nuo Karaliaus Mindaugo pr. pusės), įjungta iki 2012 m.
                              2. Baršausko – Breslaujos g. sankryža, iš Breslaujos g. pusės, įjungta apie 2015 m.

                              Comment


                                Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                                pataisykite, jei klystu...
                                Pirma situacija yra tiesiog įprastinis šviesoforas su žaliu signalu. Dažnai privažiavęs prie sankryžos, kai užsidega žalias, stovite ir nevažiuojate, nes "neprivaloma"? Šiaip neprivaloma apskritai išvažiuoti į gatvę ir judėti joje.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Pirma situacija yra tiesiog įprastinis šviesoforas su žaliu signalu. Dažnai privažiavęs prie sankryžos, kai užsidega žalias, stovite ir nevažiuojate, nes "neprivaloma"? Šiaip neprivaloma apskritai išvažiuoti į gatvę ir judėti joje.
                                  Per pastarąjį mėnesį specialiai sekiau komentarus internete, kad matyčiau liaudies nuomones... Bet vos ne kasdien išgirstu tai, ko net nesusapnuočiau Nuo kada degant žaliam skritulio formos signalui neprivaloma važiuoti? Jeigu signalas galioja visoms kryptims, tai ir privalai jomis važiuoti. Papildoma sekcija nuo lapkričio 1 d. nebeteko draudžiamosios funkcijos.

                                  Comment


                                    Pagal nuotaiką, noriu važiuoju, noriu ne

                                    Tiesa aš linkęs suprasti tuos išvedžiojimus Ilgą laiką buvo privaloma stovėt prie žalios, kai yra sekcija, tai nenuostabu, kad visko galės išmąstyt.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Pagal nuotaiką, noriu važiuoju, noriu ne

                                      Tiesa aš linkęs suprasti tuos išvedžiojimus Ilgą laiką buvo privaloma stovėt prie žalios, kai yra sekcija, tai nenuostabu, kad visko galės išmąstyt.
                                      Na tada man būtų įdomu sužinoti, kodėl neprivaloma važiuoti į dešinę, kai dega žalias skritulio formos signalas ir nedega papildoma sekcija.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                        Na tada man būtų įdomu sužinoti, kodėl neprivaloma važiuoti į dešinę, kai dega žalias skritulio formos signalas ir nedega papildoma sekcija.
                                        Dabar pagalvojau.
                                        Nebent neprivaloma sukti į dešinę, nes dar galima ir tiesiai, ir į kairę. Tiesa, žinant juostų konfigūracijas, tai irgi kažkaip nelogiškai skamba, nes jei esi juostoje tiesiai, tai ne tai, kad neprivaloma, o draudžiama, jei nesirikiuoji O jei jau lieki juostoje dešinėje, tai privaloma, o ne noriu nenoriu

                                        Comment


                                          Click image for larger version  Name:	zenklai8.jpg Views:	1 Size:	66,5 kB ID:	1761944
                                          Trečiam papildau "...ir jei suki į dešinę, sustojęs praleidi viską iš eilės, kol neužsidegė žalia".

                                          Antram, jei praktiškai, pirmumą turi prieš KET pažeidėjus, nes visi tavo trajektoriją kertantys elementai bus KET pažeidėjai (išskyrus tuos, kurie su žiburėliais).
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.12, 22:49.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X