Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Gavau atsakymą iš Vilniaus, kad Vilniuje nebėra nė vienos sankryžos, kuriose šviesoforai su papildomomis sekcijomis į kairę ar į dešinę neturėtų rodyklių pagrindiniuose žaliuose signaluose. Jeigu teigiate priešingai, pateikite foto
    Kaip mandrai išsireikšta. O kaip su didžiąja dauguma paprastų šviesoforų be sekcijų, kurių niekas neprisiruošė pajudint ir kažin kada prisiruoš?

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Kaip mandrai išsireikšta.
      Tai kad tik ir tenka skaityti, kad yra šviesoforų su papildomomis sekcijomis, kurių pagrindinis žalias signalas be rodyklių. Vilniaus atstovai tai paneigė. Tad tik foto būtų įrodymas

      Comment


        Na ko jau ko, bet nesitikėjau, kad liaudis išmąstys, jog nuo lapkričio negalioja lentelės su žaliomis rodyklėmis.

        Permainos prie šviesoforų sukėlė sumaištį gatvėse: iki kada galioja „metalinės lentelės“

        Visgi įsitikinimas, kad metalinių lentelių,
        leidžiančių sukti į dešinę degant raudonam
        šviesoforo signalui, turėjo nelikti jau dabar,
        klaidingas. Visos prie šviesoforo esančios
        papildomos lentelės išnykti iš gatvių turėtų iki
        2020 m. sausio l d.
        https://delfi.lt/auto/patarimai/article.php?id=82699851

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Na ko jau ko, bet nesitikėjau, kad liaudis išmąstys, jog nuo lapkričio negalioja lentelės su žaliomis rodyklėmis.

          Permainos prie šviesoforų sukėlė sumaištį gatvėse: iki kada galioja „metalinės lentelės“



          https://delfi.lt/auto/patarimai/article.php?id=82699851
          Mačiau jau stovinčių prie šviesoforių su žalia lentele Net pyptelėjo iš galo

          Tiesą sakant, net aš buvau įsitikinęs, kad vienu metu panaikins, o šių dvejų nuostatų įsigaliojimų neskirs gan nereikšmingas mėnesio tarpas.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Na ko jau ko, bet nesitikėjau, kad liaudis išmąstys, jog nuo lapkričio negalioja lentelės su žaliomis rodyklėmis.

            Permainos prie šviesoforų sukėlė sumaištį gatvėse: iki kada galioja „metalinės lentelės“



            https://delfi.lt/auto/patarimai/article.php?id=82699851
            O kuo čia stebėtis. Absoliuti dauguma žmonių nesidomi tokiais dalykais. Perskaitė, kad nuo lapkričio keisis tvarka, o beveik visur iki šiol buvo akcentuojamos lentelės, tai ir susiejo su lentelių nuėmimu.

            Comment


              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

              O kuo čia stebėtis. Absoliuti dauguma žmonių nesidomi tokiais dalykais. Perskaitė, kad nuo lapkričio keisis tvarka, o beveik visur iki šiol buvo akcentuojamos lentelės, tai ir susiejo su lentelių nuėmimu.
              "Visos prie šviesoforų esančios papildomos lentelės išnykti iš gatvių turėtų iki 2020 m. sausio 1 d."

              Įdomu, kaip lentelės savaime "išnyks". Suprasčiau, jei būtų pagamintos iš cukraus.

              Comment


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                O kuo čia stebėtis. Absoliuti dauguma žmonių nesidomi tokiais dalykais. Perskaitė, kad nuo lapkričio keisis tvarka, o beveik visur iki šiol buvo akcentuojamos lentelės, tai ir susiejo su lentelių nuėmimu.
                Pastebėjau, kad labiau praleidžia dviračiu takais važiuojančius. Matyt dalis pasidomėjo ir sužinojo, kad yra tokie dviračių takai ir jais važiuojančius reikia praleisti. Bent jau mano bendradarbiams tai buvo naujiena, kai pradėjo domėtis žalių rodyklių pakeitimais.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  15 min.lt 2019.11.04
                  Vairuotojai sutrikę: kaip elgtis, jei ant šviesoforo pamatėte lentelę su žalia rodykle?
                  [B]

                  Dabar didžiuliai kamščiai, kai pusė mašinų važiuoja per raudoną esant žaliai rodyklei, kita pusė - pasimetė žioplinėja.
                  Kas bus, kai išvis išnyks žalios rodyklės
                  Pažiūrėjau 15min video ir pasibaisėjau. Vilniuje nesilaikyti KET yra norma? Prie raudono šviesoforo sustojo gal tik 1 vairuotojas iš 20.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Pažiūrėjau 15min video ir pasibaisėjau. Vilniuje nesilaikyti KET yra norma? Prie raudono šviesoforo sustojo gal tik 1 vairuotojas iš 20.
                    Sustojimai ant pėsčiųjų perėjos ir drąsus sukimas į dešinę, kai iš priekio apsaugotai suka į kairę. Kas baisiausia, kad daug kas suka net nepristabdydamas.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Sustojimai ant pėsčiųjų perėjos ir drąsus sukimas į dešinę, kai iš priekio apsaugotai suka į kairę. Kas baisiausia, kad daug kas suka net nepristabdydamas.
                      Deja, tokia Vilniaus kasdienybė: apipypinimas jei sustojai prie raudonos sukti dešinėn, jei važiuoji pakraščiu dviračiu/paspirtuku, kartais net jei eini per perėją. Taip pat dažnas pėsčiųjų nepraleidimas sukant į kiemus ar netgi šviesoforinėje sankryžoje. Parkavimas bet kur ir bet kaip, ant šaligatvių, dviračių takų, vejos. O kai kas nors bando visa tai pakeisti - susilaukia aršios kritikos. Esu 100% tikras, kad po sausio 1 d. bus daugybė straipsnių, kokią "nesąmonę padarė nuimdami lenteles".

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Pažiūrėjau 15min video ir pasibaisėjau. Vilniuje nesilaikyti KET yra norma? Prie raudono šviesoforo sustojo gal tik 1 vairuotojas iš 20.
                        Kad laikytis taisyklių, tai jas visų pirma reikia žinoti ir mokėti. Pas mus gi norma yra eiti laikyti KET egzamino tik pasprendus testukus, bet pačių taisyklių dorai net neperskaičius. Tada kažkaip iš 5-6 karto pavyksta išlaikyt ir gali išdidžiai vadintis vairuotoju.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Kad laikytis taisyklių, tai jas visų pirma reikia žinoti ir mokėti. Pas mus gi norma yra eiti laikyti KET egzamino tik pasprendus testukus, bet pačių taisyklių dorai net neperskaičius. Tada kažkaip iš 5-6 karto pavyksta išlaikyt ir gali išdidžiai vadintis vairuotoju.
                          Net jei ir taip, vistiek keista, koks didelis skirtumas tarp skirtingų miestų vairavimo kultūros. Klaipėdoje yra atvirkščiai - prie raudono nesustoja gal tik 1 iš 20.

                          Comment


                            Eismo intensyvumas ir vidutines keliones trukme skiriasi Vilniuje ir Klaipėdoje. Manau skirtumas iš esmės dėl to.

                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Net jei ir taip, vistiek keista, koks didelis skirtumas tarp skirtingų miestų vairavimo kultūros. Klaipėdoje yra atvirkščiai - prie raudono nesustoja gal tik 1 iš 20.

                            Comment


                              Šiandien apturėjau situaciją, kurioje išryškėja dar vienas lentelės trūkumas. Žemaičių pl. - Baltijos g. - Grušo g. sankryža. Iš pradžių važiuojama visomis kryptimis iš Baltijos g. Kitos kryptys stovi. Pasibaigus fazei iš Baltijos g., prieš užsidegant žaliam iš Grušo g., iš Baltijos g. dar keli automobiliai pasuka į dešinę degant raudonam signalui su lentele. Užsidega žalias Grušo g. ir nebėra kur sukti į kairę, nes Žemaičių pl. užsikimšęs.

                              Click image for larger version

Name:	Drawing1.jpg
Views:	1
Size:	137,8 kB
ID:	1760598

                              Kažkas gerai pasakė: kuo tas dešinysis posūkis toks nusipelnęs, kad jam skiriama tiek dėmesio. Kodėl neskiriama tiek dėmesio kairiajam posūkiui, pėstiesiems. Ši situacija parodo, kad kartais suteikdami prioritetą vieniems, pabloginam situaciją kitiems.

                              Comment


                                Mūsų kaime lenteles nuo šviesoforų nuėmė dar prieš Vėlines.
                                Minusas sakyčiau tik vienas - kartais reikia ilgiau palaukti prie šviesoforo.
                                Pliusų daugiau:
                                + išnyko konfliktinė situacija, kai tiesiai važiuojantis stovi pirmoje juostoje, o jam už nugaros pypia norintis sukti į dešinę, t.y. mažiau lygioj vietoj nutinkančių road rage atvejų;
                                + prie to paties - visi važiuojantys tiesiai nebesigrūda antroje juostoje, nes pirmą pagal paniatkes reikia palikti laisvą sukantiems į dešinę;
                                + pėstiesiems be abejo saugiau ir ramiau eiti per gatvę, kai niekas nebando ant jų užvažiuoti sukdamas į dešinę;
                                + jei jau tenka pastovėti prie šviesoforo, galima užsiimti dzin budizmu, kas vėlgi turėtų sumažinti road rage atvejų.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Mūsų kaime lenteles nuo šviesoforų nuėmė dar prieš Vėlines.
                                  Minusas sakyčiau tik vienas - kartais reikia ilgiau palaukti prie šviesoforo.
                                  Pliusų daugiau:
                                  + išnyko konfliktinė situacija, kai tiesiai važiuojantis stovi pirmoje juostoje, o jam už nugaros pypia norintis sukti į dešinę, t.y. mažiau lygioj vietoj nutinkančių [I]road rage atvejų
                                  + prie to paties - visi važiuojantys tiesiai nebesigrūda antroje juostoje, nes pirmą pagal paniatkes reikia palikti laisvą sukantiems į dešinę;
                                  + pėstiesiems be abejo saugiau ir ramiau eiti per gatvę, kai niekas nebando ant jų užvažiuoti sukdamas į dešinę;
                                  + jei jau tenka pastovėti prie šviesoforo, galima užsiimti dzin budizmu, kas vėlgi turėtų sumažinti road rage atvejų.
                                  Rokiškis?

                                  Tas pirmos juostos atlaisvinimo sindromas labai gajus Kaune. Vilniečiai, atlikę Kauno sankryžų auditą, iškart pasakė, kad Kaune daug kas stengiasi nestoti į pirmą juostą. Aš kažkada stebėjau Taikos pr. - Savanorių pr. sankryžą ne piko metu, kaip važiuojama, kai buvo įrengta lentelė. Dauguma susigrūda į antrą ir trečią juostas, o pirma pustuštė. Rezultate antraeilininkai ir trečiaeilininkai nespėja pravažiuoti per pirmą žalią, o pirma juosta degant žaliam signalui praktiškai tuščia.
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.08, 22:07.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Tas pirmos juostos atlaisvinimo sindromas labai gajus Kaune. Vilniečiai, atlikę Kauno sankryžų auditą, iškart pasakė, kad Kaune daug kas stengiasi nestoti į pirmą juostą. Aš kažkada stebėjau Taikos pr. - Savanorių pr. sankryžą ne piko metu, kaip važiuojama, kai buvo įrengta lentelė. Dauguma susigrūda į antrą ir trečią juostas, o pirma pustuštė. Rezultate antraeilininkai ir trečiaeilininkai nespėja pravažiuoti per pirmą žalią, o pirma juosta degant žaliam signalui praktiškai tuščia.
                                    Dabar kai kuriose nestos į pirmą, nes jei ten bus norintis pasukti į dešinę turės praleisti pėsčiuosius ir greičiausiai nespės pravažiuoti per žalią. Kaip pavyzdys - Kaune Utenos/Savanorių sankryža - ten realiai pasukti į dešinę gali tik per raudoną fazę, plius per vieną iš raudonų fazių ten nėra pėsčiųjų bei eismo iš kairės. Užsidegus žaliai užsidega ir žalia pėstiesiems. Kadangi Savanorių toje vietoje yra 6 juostos, užtrunka kol pėstieji pereina, ir jei sąžiningai praleidinėjant (o tą darau), faktiškai visada pravažiuoju jau tik mirksint žaliam arba net per raudoną. Tad jei man reikės tiesiai - niekada nestosiu į pirmą juostą.

                                    Comment


                                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                                      Dabar kai kuriose nestos į pirmą, nes jei ten bus norintis pasukti į dešinę turės praleisti pėsčiuosius ir greičiausiai nespės pravažiuoti per žalią. Kaip pavyzdys - Kaune Utenos/Savanorių sankryža - ten realiai pasukti į dešinę gali tik per raudoną fazę, plius per vieną iš raudonų fazių ten nėra pėsčiųjų bei eismo iš kairės. Užsidegus žaliai užsidega ir žalia pėstiesiems. Kadangi Savanorių toje vietoje yra 6 juostos, užtrunka kol pėstieji pereina, ir jei sąžiningai praleidinėjant (o tą darau), faktiškai visada pravažiuoju jau tik mirksint žaliam arba net per raudoną. Tad jei man reikės tiesiai - niekada nestosiu į pirmą juostą.
                                      Šiaip ten jau seniai pėstiesiems gerokai sutrumpinta fazė lyginant su transportu, tai neįsivaizduoju, kaip neišeina pabaigti per žalią. Reikės pastebėti

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                        Šiaip ten jau seniai pėstiesiems gerokai sutrumpinta fazė lyginant su transportu, tai neįsivaizduoju, kaip neišeina pabaigti per žalią. Reikės pastebėti
                                        Hmm, aš galvojau, kad pėstiesiems tokio pat ilgumo fazė, nes pradėjus sukti nebežinai koks signalas yra automobiliams, tai orientuojuosi pagal pėsčiųjų šviesoforą (tas nesidubliuojančių šviesoforų "patogumas").

                                        Comment


                                          Parašė evil Rodyti pranešimą

                                          Hmm, aš galvojau, kad pėstiesiems tokio pat ilgumo fazė, nes pradėjus sukti nebežinai koks signalas yra automobiliams, tai orientuojuosi pagal pėsčiųjų šviesoforą (tas nesidubliuojančių šviesoforų "patogumas").
                                          Pagal KET reikia vadovautis transporto šviesoforo signalais. Pėsčiųjų šviesoforai skirti pėstiesiems

                                          Comment

                                          Working...
                                          X