Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Tai ir super, pesčiasis 100% apsaugotas. Ar ne toks nauju šviesoforu irengimo taisykliu tikslas? I kiekviena užkampi po apsaugota posuki.
    Čia Vilniaus eismo specialistų tikslas į kiekvieną kampą po apsaugotą posūkį. Netapatinkite su tuo šviesoforų taisyklių.

    Comment


      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

      Tai ir super, pesčiasis 100% apsaugotas. Ar ne toks nauju šviesoforu irengimo taisykliu tikslas? I kiekviena užkampi po apsaugota posuki.
      Kur čia tokį tikslą taisyklėse įskaitėt? Tikslas normaliai sureguliuoti eismą, o ne daryti kažkokius absurdus. Draustį dešinįjį posūkį kai lygiagrečiai kertantiems pėstiesiems dega žalia, tikslinga tik ten, kur yra didelis pėsčiųjų eismo intensyvumas. T.y. kai bet kokiu atveju negali pravažiuoti, nes turi praleisti daug pėsčiųjų. Įrengus atskirą šviesoforą į dešinę tokiose situacijose padidėja transporto pralaidumas, kai atskirai sklandžiai praleidžiami ir pėstieji, ir transportas. Dabar pridaryta tų atskirų signalų į dešinę, net ten kur praeina 1 ar 2 pėstieji, o jiems žalia ir transportui raudona dega gerokai ilgiau, nei reikia.

      Tas, kas nemokšiškai daroma Vilniuje tik dar labiau didina chaosą ir daro eismą nesaugesniu. Kadangi dėl atskirų fazių transportui ir pėstiesiems, pailgėja žalio signalo laukimo laikas, tai nemaža dalis pėsčiųjų tokiose situacijose eina per raudoną, kai mato jog nėra atvažiuojančių ir posūkį atliekančių automobilių. Neturi būti situacijų, kai dega raudonas signalas, bet visi turi stovėti, nes žalias ten kažkam, kur nėra intensyvaus eismo. Dar durniau, kai lygiagrečiam transporto eismui dega žalias, o pėstiesiems - raudonas. Koks adekvatus žmogus stoviniuos ten porą minučių tokioje situacijoje, kai kirsti gatvę jam prireiks tik keletos sekundžių?
      Paskutinis taisė sleader; 2019.07.21, 10:28.

      Comment


        Manau, jau su įstojimu į EU 2004 m. reikėjo taikyt pažangiausius EU (Vokietijos, Švedijos) standartus eismo organizavime (ir ypač informavime!), o ne užstrigt SSRS, bet to nebuvo padaryta, o tiesiog vėluojama 10 ir daugiau metų. Bijau, bet man atrodo, kad mes prasčiausiai sugebam organizuoti ir informuoti eismą Baltijos jūros regione. Jei lygint su kokia pvz. Latvija, tai blogiausias dalykas, kad ten vis dar naudoja sovietinį standartą arba vėliau priimti normalūs šviesoforų standartai, bet visa kita man atrodo šiek tiek geriau (nekalbu apie dangas, čia tik pinigų klausimas), pvz. krypčių nuorodos ant Dienvidu tilts vs. Vakarinio aplinkkelio Vilniuje nuorodos, atnaujintas kelio ženklų dizainas, berods ir ženklai taip stipriai neuždengia vienas kitų (bei kitų stulpų) kaip Lietuvoje. Spėju, kad etniniai latviai pagal tvarkingumą labiau panašūs į etininius estus, negu į etninius lietuvius Tiesiog viską jiems sugadino sovietmetis ir latviai biednesni. Mus sovietmetis tik dar kartą pristabdė nuo vesternizacijos. Todėl mes labiau linkę išradinėti dalykus.

        Kaunas, lyginant su Vilniumi, su šviesoforų reguliavimu atrodo pažangiau, nors vietomis irgi neidealiai sutvarkoma, pvz. pėsčiųjų šviesoforai ties žaliomis bangomis, kur reikia laukti iki 120+ sec (ir tą parodo laikmatis). Bet Kaune palyginti kokybiškai yra valdomos žaliosios bangos automobiliams. Klaipėdoje nėra taip gerai, reikia kartais sustoti.
        Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.21, 12:47.

        Comment


          Nemanau, kad Latvijoje „visa kita šiek tiek geriau“, o ypač žvelgiant iš neva „vakarų pusės“. Jau vien daug kur Latvijoje esantis 1,5+1,5 užmiesčio kelių principas prasilenkia su „pažangiausiais EU standartais“.
          O šiaip ten yra ir pliusų, ir minusų. Krypčių ženklinimas aiškesnis, pritariu. Tačiau bent jau man nepatinka nei mirksinčio žalio nebuvimas (nors kai kuriose sankryžėlėse toks yra), nei ženklų standartas – maži, sunkiau įskaitomi.

          Comment

          Unconfigured Ad Widget

          Collapse
          Working...
          X