Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Tai ir super, pesčiasis 100% apsaugotas. Ar ne toks nauju šviesoforu irengimo taisykliu tikslas? I kiekviena užkampi po apsaugota posuki.
    Čia Vilniaus eismo specialistų tikslas į kiekvieną kampą po apsaugotą posūkį. Netapatinkite su tuo šviesoforų taisyklių.

    Comment


      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

      Tai ir super, pesčiasis 100% apsaugotas. Ar ne toks nauju šviesoforu irengimo taisykliu tikslas? I kiekviena užkampi po apsaugota posuki.
      Kur čia tokį tikslą taisyklėse įskaitėt? Tikslas normaliai sureguliuoti eismą, o ne daryti kažkokius absurdus. Draustį dešinįjį posūkį kai lygiagrečiai kertantiems pėstiesiems dega žalia, tikslinga tik ten, kur yra didelis pėsčiųjų eismo intensyvumas. T.y. kai bet kokiu atveju negali pravažiuoti, nes turi praleisti daug pėsčiųjų. Įrengus atskirą šviesoforą į dešinę tokiose situacijose padidėja transporto pralaidumas, kai atskirai sklandžiai praleidžiami ir pėstieji, ir transportas. Dabar pridaryta tų atskirų signalų į dešinę, net ten kur praeina 1 ar 2 pėstieji, o jiems žalia ir transportui raudona dega gerokai ilgiau, nei reikia.

      Tas, kas nemokšiškai daroma Vilniuje tik dar labiau didina chaosą ir daro eismą nesaugesniu. Kadangi dėl atskirų fazių transportui ir pėstiesiems, pailgėja žalio signalo laukimo laikas, tai nemaža dalis pėsčiųjų tokiose situacijose eina per raudoną, kai mato jog nėra atvažiuojančių ir posūkį atliekančių automobilių. Neturi būti situacijų, kai dega raudonas signalas, bet visi turi stovėti, nes žalias ten kažkam, kur nėra intensyvaus eismo. Dar durniau, kai lygiagrečiam transporto eismui dega žalias, o pėstiesiems - raudonas. Koks adekvatus žmogus stoviniuos ten porą minučių tokioje situacijoje, kai kirsti gatvę jam prireiks tik keletos sekundžių?
      Paskutinis taisė sleader; 2019.07.21, 10:28.

      Comment


        Manau, jau su įstojimu į EU 2004 m. reikėjo taikyt pažangiausius EU (Vokietijos, Švedijos) standartus eismo organizavime (ir ypač informavime!), o ne užstrigt SSRS, bet to nebuvo padaryta, o tiesiog vėluojama 10 ir daugiau metų. Bijau, bet man atrodo, kad mes prasčiausiai sugebam organizuoti ir informuoti eismą Baltijos jūros regione. Jei lygint su kokia pvz. Latvija, tai blogiausias dalykas, kad ten vis dar naudoja sovietinį standartą arba vėliau priimti normalūs šviesoforų standartai, bet visa kita man atrodo šiek tiek geriau (nekalbu apie dangas, čia tik pinigų klausimas), pvz. krypčių nuorodos ant Dienvidu tilts vs. Vakarinio aplinkkelio Vilniuje nuorodos, atnaujintas kelio ženklų dizainas, berods ir ženklai taip stipriai neuždengia vienas kitų (bei kitų stulpų) kaip Lietuvoje. Spėju, kad etniniai latviai pagal tvarkingumą labiau panašūs į etininius estus, negu į etninius lietuvius Tiesiog viską jiems sugadino sovietmetis ir latviai biednesni. Mus sovietmetis tik dar kartą pristabdė nuo vesternizacijos. Todėl mes labiau linkę išradinėti dalykus.

        Kaunas, lyginant su Vilniumi, su šviesoforų reguliavimu atrodo pažangiau, nors vietomis irgi neidealiai sutvarkoma, pvz. pėsčiųjų šviesoforai ties žaliomis bangomis, kur reikia laukti iki 120+ sec (ir tą parodo laikmatis). Bet Kaune palyginti kokybiškai yra valdomos žaliosios bangos automobiliams. Klaipėdoje nėra taip gerai, reikia kartais sustoti.
        Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.21, 12:47.

        Comment


          Nemanau, kad Latvijoje „visa kita šiek tiek geriau“, o ypač žvelgiant iš neva „vakarų pusės“. Jau vien daug kur Latvijoje esantis 1,5+1,5 užmiesčio kelių principas prasilenkia su „pažangiausiais EU standartais“.
          O šiaip ten yra ir pliusų, ir minusų. Krypčių ženklinimas aiškesnis, pritariu. Tačiau bent jau man nepatinka nei mirksinčio žalio nebuvimas (nors kai kuriose sankryžėlėse toks yra), nei ženklų standartas – maži, sunkiau įskaitomi.

          Comment


            Radijo laidos garso įrašas. LRT aktualijų studija. Gatvėse nebelieka lentelių su žaliomis rodyklėmis. Ar nepadaugės spūsčių?

            Nuo lapkričio 1-osios nei vienoje naujai įrengiamoje sankryžoje jau nebus šviesoforų, turinčių lenteles, leidžiančias pasukti į dešinę, degant raudonam šviesoforo signalui. O po trijų mėnesių, nuo 2020-ųjų sausio, tokių lentelių su žaliomis rodyklėmis apskritai nebeliks visoje Lietuvoje. Saugaus eismo organizatoriai sako, kad taip siekiama sumažinti eismo įvykių, o vairuotojai kalba apie išaugsiančias spūstis ir nepatogumus.

            Laidoje dalyvauja Susisiekimo ministerijos Kelių transporto ir civilinės aviacijos politikos departamento vyresnysis patarėjas Vidmantas Pumputis, saugaus eismo mokytojas Darius Kanapinskas, Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Eismo valdymo skyriaus vadovas Robertas Markovskis.
            https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dauges-spusciuhttps://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000080284/lrt-aktualiju-studija-gatvese-nebelieka-lenteliu-su-zaliomis-rodyklemis-ar-nepadauges-spusciu

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Radijo laidos garso įrašas. LRT aktualijų studija. Gatvėse nebelieka lentelių su žaliomis rodyklėmis. Ar nepadaugės spūsčių?



              https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dauges-spusciuhttps://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000080284/lrt-aktualiju-studija-gatvese-nebelieka-lenteliu-su-zaliomis-rodyklemis-ar-nepadauges-spusciu
              Man jau galima sakyti, kad "sakiau gi, kad penkis metus nieko nedarys, o poto ieškos kaltų, kodėl niekas nepadaryta", ar dar palaukti sausio mėnesio?

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Man jau galima sakyti, kad "sakiau gi, kad penkis metus nieko nedarys, o poto ieškos kaltų, kodėl niekas nepadaryta", ar dar palaukti sausio mėnesio?
                Vilnius pavedė pats save. 5 metus nieko nedarė, o likus pusmečiui paskelbė konkursą 20 papildomų sekcijų pagal seną tvarką įrengimui, kuris žlugo. Dabar paskelbtas konkursas 5 sankryžoms.

                Kaune sparčiai judama su papildomų sekcijų pagal naują tvarką įrengimu. Pagal dabartinius mano skaičiavimus bus minimum 30 naujų papildomų sekcijų į dešinę. Tikėtina, kad ir dviejose sankryžose, kuriose pagal seną tvarką įrengtos papildomos sekcijos į dešinę, bus išimtos juodo kontūro rodyklės iš pagrindinių žalių signalų, ir posūkiai bus dalį laiko apsaugoti.

                Iš Klaipėdos oficialaus atsakymo, kas bus daroma, dar neturiu.
                Papildymas: gavau neoficialios informacijos, kad atliekami tyrimai dėl 8 sankryžų, kuriose dabar yra lentelės.
                Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.04, 13:24. Priežastis: Nauja info iš Klaipėdos

                Comment


                  Vilniaus savivaldybės įmonė Susisiekimo paslaugos įdėjo viešųjų pirkimų skelbimą ir likusioms sankryžoms. Konkursas išskirtas į ypatingus ir neypatingus darbus.

                  Šviesoforų postų (sankryžų) modernizavimo darbai

                  https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-693878

                  Comment


                    Tai visgi per tą laikotarpį beveik nieko nebuvo nuveikta, kaip mes "aiškiaregiškai" pranašavome čia forume.
                    Iki žiemos tikriausiai pašalins žalias rodykles ir tiek žinių. Neaišku tik, kaip eismo dalyviams elgtis ten, kur rodyklės išliks dėl kažkokių priežasčių.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Tai visgi per tą laikotarpį beveik nieko nebuvo nuveikta, kaip mes "aiškiaregiškai" pranašavome čia forume.
                      Iki žiemos tikriausiai pašalins žalias rodykles ir tiek žinių. Neaišku tik, kaip eismo dalyviams elgtis ten, kur rodyklės išliks dėl kažkokių priežasčių.
                      Man irgi nesuprantama. Jeigu jau įrenginėjamos papildomos sekcijos į dešinę pagal seną tvarką, tai jos galėjo būti įrengtos ir prieš 1, ir prieš 3 metus. Na kadangi konkursas vėl paskelbtas, teoriškai dar galima jas įrengti ir iki naujų metų.

                      Bet progesu vis tiek nekvepia. Ministerija davė galimybę pralaidžiau reguliuoti dešinįjį posūkį su papildoma sekcija į dešinę, bet Vilnius sako - ne, mums nereikia. Saugiau yra sovietinis reguliavimas.

                      Lenteles turi visur nukabinti. Nebent kažkas sugalvotų jas specialiai palikti, bet abejoju, ar taip išdrįs. O eismo dalyviams reikia vadovautis KET. Jose nuo sausio per raudoną bus galima važiuoti tik degant papildomai sekcijai.

                      Comment


                        Klaipėdoje rekonstruojama Liepų gatvė nuo geležinkelio viaduko iki geležinkelio pervažos. Išmintingieji (kaip gražiai pavadinti, kai daro nesąmones?) projektuotojai taip suprojektavo naujuosius šviesoforus sankryžoje su Šiaurės prospektu, kad jau pirmą jo įjungimo dieną užsikimšo viskas iš visų pusių. Po skubaus išmintingosios valdžios pasitarimo buvo nuspręsta atstatyti iki tol buvusį šviesoforo ciklą, kartu sugrąžinant lenteles su žaliomis rodyklėmis.

                        Esamos fazės. Abu dešinieji posūkiai yra su lentelėmis su žalia rodykle.




                        Kodėl gerai funkcionuojančiai sankryžai reikėjo modeliuoti naujas šviesoforų fazes? Vienas iš variantų (nenaudojus kompiuterinių modeliavimo programų), kokios galėtų būti fazės jas minimaliai pakeitus (apsaugojus kairįjį posūkį Liepų g.->Šiaurės pr.) ir panaikinus lenteles. Punktyrinė linija - neapsaugotas dešinysis posūkis, linija be tarpų - apsaugotas dešinysis posūkis pagal papildomą sekciją.



                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Klaipėdoje rekonstruojama Liepų gatvė nuo geležinkelio viaduko iki geležinkelio pervažos. Išmintingieji (kaip gražiai pavadinti, kai daro nesąmones?) projektuotojai taip suprojektavo naujuosius šviesoforus sankryžoje su Šiaurės prospektu, kad jau pirmą jo įjungimo dieną užsikimšo viskas iš visų pusių. Po skubaus išmintingosios valdžios pasitarimo buvo nuspręsta atstatyti iki tol buvusį šviesoforo ciklą, kartu sugrąžinant lenteles su žaliomis rodyklėmis.

                          Esamos fazės. Abu dešinieji posūkiai yra su lentelėmis su žalia rodykle.




                          Kodėl gerai funkcionuojančiai sankryžai reikėjo modeliuoti naujas šviesoforų fazes? Vienas iš variantų (nenaudojus kompiuterinių modeliavimo programų), kokios galėtų būti fazės jas minimaliai pakeitus (apsaugojus kairįjį posūkį Liepų g.->Šiaurės pr.) ir panaikinus lenteles. Punktyrinė linija - neapsaugotas dešinysis posūkis, linija be tarpų - apsaugotas dešinysis posūkis pagal papildomą sekciją.


                          O tai kokias fazes jie buvo sugalvoję? Tai dažna problema, kad numatomos neteisingos fazės ir visi puola pykti dėl pablogėjusio eismo. Kartais tiesiog reikia duoti laiko rangovui tinkamai sureguliuoti srautus (nesakau, kad taip yra šiuo atveju, nes nežinau šios sankryžos). Na ir tada savivaldybė, užuot ieškojusi sprendimo, kaip tinkamai sureguliuoti eismą, sukabina lenteles ir visi patenkinti, laimingi, nestresuoja

                          Pasiūlyk savivaldybei papildomas sekcijas.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                            O tai kokias fazes jie buvo sugalvoję? Tai dažna problema, kad numatomos neteisingos fazės ir visi puola pykti dėl pablogėjusio eismo. Kartais tiesiog reikia duoti laiko rangovui tinkamai sureguliuoti srautus (nesakau, kad taip yra šiuo atveju, nes nežinau šios sankryžos). Na ir tada savivaldybė, užuot ieškojusi sprendimo, kaip tinkamai sureguliuoti eismą, sukabina lenteles ir visi patenkinti, laimingi, nestresuoja

                            Pasiūlyk savivaldybei papildomas sekcijas.
                            Projektinės tokios, jei neklystu:




                            "Gatvių apšvietimo" paaiškinimas dėl situacijos:
                            Informacija dėl Liepų g. - Šiaurės pr. sankryžos:
                            Šiandien 2019-09-25 dieną savivaldybės inicijuoto skubaus pasitarimo metu buvo aptarta Liepų g. - Šiaurės pr. sankryžos susidariusių kamščių problema. Statytojui paleidus minėtos sankryžos naujai pastatytų šviesoforų darbą sutriko autotransporto priemonių pralaidumas, dėl neišbaigtų infrastruktūros darbų t.y. nepabaigti asfaltavimo darbai, nėra numatytų projekte visų laisvai pravažiuojamų eismo juostų, užtvertu eismo juostų, mažinamo greičio šioje vietoje ir t.t., ko pasėkoje pagal naujai suprojektuoto šviesoforo skaičiavimus srauto pralaidumas žymiai suprastėja. Nuspręsta:
                            • Laikinai grąžinti seną prieš tai buvusį šviesoforų eismo režimą su dalinai apsaugotu kairiniu posūkiu.
                            • Laikinai grąžinti Šiaurės prospekte žalią rodyklę posūkiui į dešinę.
                            Pabaigus neišbaigtus infrastruktūros darbus, naujasis šviesoforas bus perprogramuotas ir paleistas darbui pagal projektinius sprendinius ir atliekami paleidimo derinimo darbai.
                            Ta proga, nors ir nelabai tinkama tema, pasidžiaugsiu dėl Jūrininkų pr. šviesoforų. Gal pirmadienio vakarą sėkmingai išsidėstė žvaigždės danguje, o gal iš tiesų projektuotojai rimtai pažiūrėjo į savo darbą, bet važiuojant nuo sankryžos su Taikos pr. iki pat Rimkų ir laikant 80-90 kmh greitį, pavyko visus šviesoforus pravažiuoti nesustojant (paskutinius du jau mirksint žaliai šviesai).
                            Paskutinis taisė Briedis; 2019.10.09, 19:10.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Projektinės tokios, jei neklystu:


                              Jau durniau fazių neišėjo sudėliot... Atskiras abiejų pusių reguliavimas ir kirto per pralaidumą.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Jau durniau fazių neišėjo sudėliot... Atskiras abiejų pusių reguliavimas ir kirto per pralaidumą.
                                Na, tokiu principu reguliuojamos ir trišalės sankryžos Minijos g., tad gal iš ten nusižiūrėta. Bet akivaizdu, kad čia galimas žymiai efektyvesnis reguliavimas dėl didesnio eismo juostų skaičiaus nei Minijos g.

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Na, tokiu principu reguliuojamos ir trišalės sankryžos Minijos g., tad gal iš ten nusižiūrėta. Bet akivaizdu, kad čia galimas žymiai efektyvesnis reguliavimas dėl didesnio eismo juostų skaičiaus nei Minijos g.
                                  Atskiras reguliavimas galimas tik išimtinais atvejais, kai neina leisti atskirų krypčių atskiromis fazėmis ir pan.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Atskiras reguliavimas galimas tik išimtinais atvejais, kai neina leisti atskirų krypčių atskiromis fazėmis ir pan.
                                    Tai čia ko gero ir bus tas išimtinis atvejis, nes esant tokiam eismo organizavimui (Šiaurės pr. vidurinė juosta skirta posūkiams abejomis kryptimis, o Liepų g. rytų kryptimi vidurinė juosta skirta važiavimui tiesiai ir posūkiui kairėn (planas)), leisti atskiras kryptis atskiromis fazėmis neįmanoma.

                                    Analogiškas atskiras reguliavimas yra keikiamoje Minijos g. - Baltijos pr. sankryžoje, taip pat Taikos pr. sankryžose su Kauno g./Agluonos g. ir Dubysos g.
                                    (Nukrypau nuo lentelių temos).

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Tai čia ko gero ir bus tas išimtinis atvejis, nes esant tokiam eismo organizavimui (Šiaurės pr. vidurinė juosta skirta posūkiams abejomis kryptimis, o Liepų g. rytų kryptimi vidurinė juosta skirta važiavimui tiesiai ir posūkiui kairėn (planas)), leisti atskiras kryptis atskiromis fazėmis neįmanoma.

                                      Analogiškas atskiras reguliavimas yra keikiamoje Minijos g. - Baltijos pr. sankryžoje, taip pat Taikos pr. sankryžose su Kauno g./Agluonos g. ir Dubysos g.
                                      (Nukrypau nuo lentelių temos).
                                      Klaipėdos bėda, kad daugelis sankryžų reguliuojamos taip. Akivaizdus atskiro reguliavimo panaikinimo privalumas pasirodė rekonstravus Taikos pr. - Birželio 33-iosios - Baranausko g. sankryžą Kaune. Anksčiau Baranausko ir Birželio 23-iosios srautai buvo reguliuojami atskirai, važiuoja viena, po to kita pusė. Dabar padarytas trumpos trukmės apsaugotas kairysis posūkis iš Baranausko g. Jis paleidžiamas kartu su važiuojančiais tiesiai iš Baranausko g. Tik pasibaigus kairiajam posūkiui (kartais net nebūna sukančių į kairę, tai jis net nesijungia), iškart paleidžiamas eismas tiesiai iš Birželio 23-iosios g. Po kurio laiko baigiamas važiavimas tiesiai iš Baranausko g. ir paleidžiamas apsaugotas kairysis posūkis iš Birželio 23-iosios g.

                                      Taigi dėl menko kairiojo srauto iš Baranausko g. išlošia važiuojantys tiesiai iš Birželio 23-iosios g. Ko nebuvo galima pasiekti, kai visas srautas buvo leidžiamas arba iš vienos, arba iš kitos pusės.

                                      Žinau, kad nukrypom nuo lentelių. Reikėtų perkelti postus į šviesoforų temą.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X