Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dinux
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Lentelės ten jau seniai nėra.
    Ji ten tikrai buvo, kada nuimta negaliu pasakyt, retai ten važiuoju.
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Iš Žemaičių pl. į Šarkuvos turės atsirasti sekcija.
    Bet nėra.
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Raudondvario pl. - Regitros sankryža laukia normalios rekonstrukcijos.
    Bet nerekonstruota.

    Parašė Gaius Marcius Rodyti pranešimą
    Nežinau kokiame tu čigoniškame versle dirbi, bet mano versle darbuotojų saugumas yra aukščiausia vertybė. Joks normalus verslas nekeis procesų darbuotojų sveikatos ir gyvybės sąskaita.
    Įdomus jūsų verslas, jei jūsų sraute juda žmonės

    Aš turėjau mintyje prekių, pinigų, paslaugų judėjimą. Verslas visada pasirūpins, kad kuo įmanoma sklandžiau ir savaime suprantama saugiau judėtu prekės, pinigai, paslaugos ir panašiai.

    O šiuo atveju gatvėse saugumas išliko daugiau mažiau toks pats (eilinė situacija dega žalia tiek sukančiam automobiliui, tiek pėsčiajam).
    O dėl sukančių dviejų automobilių trajektorijų susikirtimo, būtų tikrai įdomu sužinoti ar nors vienas žmogus žuvo ?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ministerijos atstovas pateikė naują priežastį, kodėl žaliųjų rodyklių Lietuvoje būti nebegali



    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...gali-13172190/
    Šimašius kaip reikalas prisidirbo, 5 metus nieko nedarė, po to naujų išvakarėse nuėmė lenteles daugumoje sankryžų nieko nekeičiant, o dabar išvertęs kiaulės akis aiškina, jog nieko nežinojo ir dėl kamščių kaltina lenteles. Akivaizdu, kad dalyje sankryžų didelė dalis srauto suka į dešinę, todėl nebelikus rodyklių norint pasiekti tokį pat pralaidumą turėjo būti įrengtos šviesoforo sekcijos. Čia net ne diskusija pralaidumas vs saugumas, čia tiesiog didžiulė nekompetencija ir aplaidumas nesugebant paprastų šviesoforo sekcijų įrengti ir sureguliuoti.

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied
    Delfi komentatoriai ypač tą JAV dabar pamėgo kišti visur dėl posūkio į dešinę. Neva ten galima sukti per raudona (kabo nematoma lentelė-visai kaip brangioje tėvynėje). Kokia priešistorė? 1975 m dėl naftos krizės jie sugalvojo, kad metas taupyt kurą -leido nestot prie raudono. Kadaise kažkas taupydamas elektrą įsakė sukt laikrodžius (kita tema).

    Ką taupome tokiais sprendimais? Gyvybė, sveikata kainuoja daugiau nei sutaupytas euras dėl tos lentelės (matomos ar ne). JAV požiūris į žmogaus gyvybę - atskira tema (ginklai, mirties bausmės).

    Realiai, čia pajudinta LT šventa karvė - automobilis. Čia lyg tralas atvykęs nutemp auto, kas būtų dar didesnis sprogdiklis. Lentelė yra garantas ego vairuotojo patenkinimui ir politiko nevykėlio norams nedirbti toiau.

    Bent Vilniuje gal auto per daug? Suki pagal lentelę ir formuoji kamštį kitoje sankryžoje važiuojant tiesiai? Metalo gabalėlis pigi priemonė, bet eismo organizavimas kainuoja daugiau. Ir netinkamas jis kainuoja gyvybes, žalą sveikatai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiuo metu teisūs matyt esat abu. Lietuva su savo visuomenės, verslo ir valdžios institucijų (su šiokiu tokiu delay) atsidūrė pusiaukelėje tarp Centrinės Azijos/Rusijos ir civilizuotos Europos. Žalių rodyklių problema yra visai neblogas to atspindys. Dalis visuomenės sako, kad žmogaus gyvybė ir svaikata yra svarbiausia (pasisakantys už rodyklių naikinimą), kuomet oponuojanti visuomenės dalis eismo kokybės prioritetu laiko sankryžų ir gatvių pralaidumą. Prieš kokius 10 metų pastaroji visuomenės dalis buvo visiškai dominuojanti. Tiksliau, apie tokius dalykus, kaip saugumas, apskritai nebuvo galvojama ir turbūt net savivaldybių žmonės nesuprato, kas per daiktas tai yra. Nors situacija ir suvokimas kol kas nėra ten, kur turėtų būti (UK, Švedija), bet gerai tai, kad pradėta judėti teisinga linkme. Manyčiau prireiks ~5 metų, kad tokių "diskusijų" aukštu lygiu apskritai nebekiltų.
    Taip, ko gero tapom (o gal visada buvom, tik mažiau išreikštai) mišinys tarp Vakarų Europos ir Centrinės Azijos (kuriai urbanistikos požiūriu priklauso Rusija), tiesa, turbūt ne tik infrastruktūroje.

    Esame ES, kur daug reguliavimų kiekvienoje šalyje yra gana panašūs. Mūsų šaliai taip pat reikia prisiderinti prie daugelyje šalių naudojamų gerų praktikų. ES viduje unikalių tik tai šaliai būdingų sprendimų, manau, linkstama atsisakyt. Nenustebčiau, jei Vokietija, kad ir greitu metu atsisakytų neribotų greičių dėl ekologinių ar kitokių priežasčių. Kitais atvejais neribotas greitis jau būtų jau paplitęs daugelyje šalių. Nenustebčiau, kad Vokietijoje neribotas greitis liko "for fun" kaip "eksponatas", darantis Vokietijos autobanus garsenybe. Standartizavimas tarp ES šalių kelia ir mūsų išsivystomo lygį šioje srityje. Esu linkęs manyti, kad apie lentelių naudojimą skirtingos šalys yra pamąsčiusios ir įvertinusios, ir tikriausiai tai nėra jokia pažanga, o JAV infrastruktūros srityje laikyčiau netgi labiau atsiliekančia šalimi nei kad yra Europa (bent jau šiaurės vakarinė dalis). Tiesą sakant, nepamenu kokios kelių infrastruktūros naujovės atėjo tiesiai iš JAV, o daugiau atsimenu pavyzdžių kokie nauji infrastruktūros pavyzdžiai atėjo į JAV iš Europos.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.07, 23:18.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
    Netgi atrodo užtenka elementaraus loginio mąstymo, kad suvokti, jog žalia lentelė nesiderina su reguliuojama sankryža. Jeigu sankryža reguliuojama šviesoforo pagalba, tai kaip ji gali būti dar reguliuojama ir kitais metodais?
    O kodėl Amerikoje ta lentelė (tiksliau sakant - lentelės "NO RIGHT TURN ON RED" nebuvimas) derinasi?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
    Netgi atrodo užtenka elementaraus loginio mąstymo, kad suvokti, jog žalia lentelė nesiderina su reguliuojama sankryža. Jeigu sankryža reguliuojama šviesoforo pagalba, tai kaip ji gali būti dar reguliuojama ir kitais metodais? Juk taip galima sugalvoti dar visokių nesąmonių, pavyzdžiui, žalia rodyklė į priekį, žalias kvadratas, leidžiantis važiuoti bet kur, jeigu nieko sankryžoje nesimato ir t.t. Be to, naujos technologijos, davikliai, jutikliai visokie, gali ir taip padėti vairuotojui, kad šis pajudėtų greičiau, nes sankryža tampa protinga, todėl pats kompiuteris padeda srautui, ir dar ta sankryža tampa bendro tinklo dalimi, eismo saugumo lygis kyla į viršų tobulėjant technologijom.

    Be to, meras Šimašius (toliau - MŠ) turėjo net 5 metus laiko pertvarkai. Ką padarė? Dabar Susisiekimo ministras politine prasme silpnas (ankstesnės istorijos), bet jeigu opozicinis MŠ dabar pradės šokdinti valdančiuosius? Iš principo MŠ turi būti pastatytas į vietą.

    MŠ nori įrodyti, kad lentelė gera. Nes jei ji bloga-jis pololitinis nevykėlis, 5 metus miegojęs. Situacija puikiai iliustruoja, kodėl dauguma vairuotojų turi teisinį imunitetą dėl neteisėto parkavimo, nes tai kaip ir žalios rodyklės lentelė - patogu, smagu ir pigu vairuotojui-rinkėjui. Rinkėjai turi palaikyti MŠ. Jis susitapatino su lentele, jam jos reik amžiams. 5 metai miego, pamiegoti nori dar. Ir tokiems politikams-populistams rinkėjai uždegs žalią šviesą, nes gi demokratija, šventa teisė į automobilį.
    Ukraina nukopijavo lenteles nuo mūsų. Jie jas iš tiesų naudoja ir tiesiai, ir į kairę

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gaius Marcius Rodyti pranešimą

    Nežinau kokiame tu čigoniškame versle dirbi, bet mano versle darbuotojų saugumas yra aukščiausia vertybė. Joks normalus verslas nekeis procesų darbuotojų sveikatos ir gyvybės sąskaita.
    Šiuo metu teisūs matyt esat abu. Lietuva su savo visuomenės, verslo ir valdžios institucijų (su šiokiu tokiu delay) suvokimu apie žmogaus gyvybės ir sveikatos svarbą atsidūrė pusiaukelėje tarp Centrinės Azijos/Rusijos ir civilizuotos Europos. Žalių rodyklių problema yra visai neblogas to atspindys. Dalis visuomenės sako, kad žmogaus gyvybė ir sveikata yra svarbiausia (pasisakantys už rodyklių naikinimą), kuomet oponuojanti visuomenės dalis eismo kokybės prioritetu laiko sankryžų ir gatvių pralaidumą (pasisakantys už žalių rodyklių išlaikymą). Prieš kokius 10 metų pastaroji visuomenės dalis buvo visiškai dominuojanti. Tiksliau, apie tokius dalykus, kaip saugumas, apskritai nebuvo galvojama ir turbūt net savivaldybių žmonės nesuprato, kas per daiktas tai yra. Nors situacija ir suvokimas kol kas nėra ten, kur turėtų būti (UK, Švedija), bet gerai tai, kad pradėta judėti teisinga linkme. Manyčiau prireiks ~5 metų, kad tokių "diskusijų" aukštu lygiu apskritai nebekiltų.
    Paskutinis taisė John; 2020.01.07, 23:03.

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied
    Netgi atrodo užtenka elementaraus loginio mąstymo, kad suvokti, jog žalia lentelė nesiderina su reguliuojama sankryža. Jeigu sankryža reguliuojama šviesoforo pagalba, tai kaip ji gali būti dar reguliuojama ir kitais metodais? Juk taip galima sugalvoti dar visokių nesąmonių, pavyzdžiui, žalia rodyklė į priekį, žalias kvadratas, leidžiantis važiuoti bet kur, jeigu nieko sankryžoje nesimato ir t.t. Be to, naujos technologijos, davikliai, jutikliai visokie, gali ir taip padėti vairuotojui, kad šis pajudėtų greičiau, nes sankryža tampa protinga, todėl pats kompiuteris padeda srautui, ir dar ta sankryža tampa bendro tinklo dalimi, eismo saugumo lygis kyla į viršų tobulėjant technologijom.

    Be to, meras Šimašius (toliau - MŠ) turėjo net 5 metus laiko pertvarkai. Ką padarė? Dabar Susisiekimo ministras politine prasme silpnas (ankstesnės istorijos), bet jeigu opozicinis MŠ dabar pradės šokdinti valdančiuosius? Iš principo MŠ turi būti pastatytas į vietą.

    MŠ nori įrodyti, kad lentelė gera. Nes jei ji bloga-jis pololitinis nevykėlis, 5 metus miegojęs. Situacija puikiai iliustruoja, kodėl dauguma vairuotojų turi teisinį imunitetą dėl neteisėto parkavimo, nes tai kaip ir žalios rodyklės lentelė - patogu, smagu ir pigu vairuotojui-rinkėjui. Rinkėjai turi palaikyti MŠ. Jis susitapatino su lentele, jam jos reik amžiams. 5 metai miego, pamiegoti nori dar. Ir tokiems politikams-populistams rinkėjai uždegs žalią šviesą, nes gi demokratija, šventa teisė į automobilį.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ministerijos atstovas pateikė naują priežastį, kodėl žaliųjų rodyklių Lietuvoje būti nebegali

    – Bet Europos Sąjungos direktyvų, nurodančių keisti dabar esančią tvarką, taip pat nėra.

    V.Kondratovičius: Europos Sąjungos teisės aktai numato, kad yra šalių narių apsisprendimas, kaip jie reguliuoja. Šalys reguliuoja pagal tarptautines konvencijas, prie kurių yra prisijungusios. Lietuva yra prisijungusi prie Vienos konvencijos.

    – Ir Vienos konvencija neleidžia žalių rodyklių?

    V.Kondratovičius: Nėra ten tokio reguliavimo kaip žalia rodyklė. Natūralu, kaimyninės šalys – nuvažiuokite į Lenkiją, pažiūrėkite, ar rasite lentelę, kaip yra Lietuvoje.

    – Jeigu teisingai suprantu, tas sankryžas Vilniaus miestas ir ne tik, galbūt ir kiti, turės suderinti su Susisiekimo ministerija ir gauti pritarimą, kad ten būtų paliktos žaliosios rodyklės?

    V.Kondratovičius: Ne su Susisiekimo ministerija, o mūsų Transporto kompetencijos agentūra, kuri turi tinkamas įrangas, specialistus, kurie įvertins situaciją kartu su savivaldybe pažiūrės, ar atitinka.

    – Kiek tai užtruks?

    V.Kondratovičius: Jeigu mes kalbame apie 10-12, 20 sankryžų, kurias būtina spręsti šiandien arba rytoj, tai prašau, mes jau galime šiandien ar rytoj spręsti, analizuoti. Aišku, suprantu, kad tas dialogas turi būti ir negali būti tą pačią dieną visos sankryžos išspręstos ar pritarta eismo organizavimui, nes miestas pats dar nežino, kaip organizuoti arba sprendžia tas problemas. Manau maksimaliai greitai.

    – Kelios dienos, savaitė, mėnuo?

    V.Kondratovičius: Galim nors šiandien ar rytoj pradėti apie tas sankryžas diskutuoti. Miestas skiria atsakingus specialistus, kurie kontaktuoja. Iš Transporto kompetencijos agentūros specialistai jau yra informuoti, kad pasiruoštų, jie jau pasiruošę, kontaktuoja, žiūri ir sprendžia. Nėra problemų.
    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...gali-13172190/

    Komentuoti:


  • Gaius Marcius
    replied
    Parašė dinux Rodyti pranešimą

    Ir dar vienas pastebėjimas. Jei šį visą lentelių nuėmimą sulygintumėm su privačiu verslu, manau, kad verslas staigiai jas sugrąžintu atgal, nes tai yra proceso (šiuo atveju, automobilių srauto) stabdymas.
    Nežinau kokiame tu čigoniškame versle dirbi, bet mano versle darbuotojų saugumas yra aukščiausia vertybė. Joks normalus verslas nekeis procesų darbuotojų sveikatos ir gyvybės sąskaita.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Nuokalnės gatve atsiremiate į aklųjų sankryžą. Per raudoną pasuktų 20 automobilių į dešinę? Lentelės ten jau seniai nėra. O pirma juosta yra tiesiai ir į dešinę. Ten net esant lentelei posūkis į dešinę degant raudonam nevykdavo normaliai.

    Iš Žemaičių pl. į Šarkuvos turės atsirasti sekcija.

    Raudondvario pl. - Regitros sankryža laukia normalios rekonstrukcijos.

    Jei visą šį reikalą sulygintumėt su privačiu socialiai atsakingu verslu, sankryžos būtų normaliai rekonstruotos, užtikrinant ir pralaidumą, ir saugumą. O ne, tekšt lentelę, ir važiuokit kaip Bangladeše
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.07, 22:06.

    Komentuoti:


  • dinux
    replied
    Gyvenu Kauno pakraštyje, o darbas tokioj vietoj, kad nereikia brautis per miestą, BET teko čia pasivažinėti ir po pagrindines gatves ir tikrai, lentelių nuėmimas akivaizdžiai pablogino situaciją.
    PVZ:
    * Nuokalnės g. atvažiuoju ir atsiremiu į "aklųjų" sankryžą. Reikia sukti į dešinę, dega raudona. Stoviu. skaičiuoju kiek teoriškai galėjo pasukti automobilių. Mano nuomone iki 20. Realiai pravažiavo lygiai nulis. Vietoj to tiesiog visi rinkosi eilėje ir degino kurą.

    * Šilainiai. Žemaičių pl. ir Šarkuvos g. sankryža. Priešais perėjos nėra. Dešinėj perėjoj dega raudona. Iš Šarkuvos g. pusės dega žalia. Pirma juosta Žemaičių pl. dedikuota sukti į dešinę. Dega raudona. Sukant į dešinę eismas nesikerta nei su kitais automobiliais nei su pėsčiaisiais. Kaupiasi automobilių eilė, niekas nesuka.

    * Raudondvario pl. ties Regitra. Posūkis į Romainius/Kaniukus (į kalną). Pirma juosta praktiškai dedikuota sukimui, nes iškarto už sankryžos ji tiesiog baigiasi. Nuėmus rodyklę sekcija nebuvo pridėta. Nuo Regitros automobiliams dega žalia. Pėstiesiems dešinėj raudona, priešais perėjos išviso nėra. Šita vieta kasdien pravažiuoju apie 18:15-18:30. Visi kas važiuoja ne pirmą kartą antrą juostą čia renkasi važiavimui tiesiai, pirmą sukimui į dešinę. Jei koks nežinantis užimdavo pirmą juostą, tai susidarydavo nu max 4-6 automobilių eilė, bet daugeliu atveju eismas judėdavo be sustojimo į dešinę. Dabar gi eilė susidaro iki pat "Moki veži" šviesoforo.

    * Raudondvario pl. atvažiavus nuo Raudondvario sankryža sukimui link Alytaus, Marijampolės. Važiuoju pro čia 8:50-9:10. Tokiu laiku pirmoje juostoje niekada nebūdavo eilės, dabar eilė susidaro, ir gan nekukli, nepaisant to, kad toje vietoje yra žalia sekcija.

    Čia tik keletas vietų. Realiai praktiškai visur kur yra galimybė sukti dešinėn (dedikuotos tam juostos), visur pralaidumas suprastėjo, spėčiau 2/3 palyginus kiek pravažiuodavo su rodykle. (t.y. pravažiuoja 1/3 galimo pralaidumo, kai kuriais atvejais netgi mažiau).

    Buvo čia komentarų, neva mes čia atsilikę, daugiau pasaulyje niekas tokio dalyko neturi (žalių lentelių), kaip mes čia akmens amžiuje gyvenam... šioje vietoje aš teigčiau kitaip, galbūt mes kaip tik su tomis lentelėmis buvome priekyje visų. Kaip pvz kiek aukščiau minėta JAV situacija su užrašais prie raudonos.

    Ir dar vienas pastebėjimas. Jei šį visą lentelių nuėmimą sulygintumėm su privačiu verslu, manau, kad verslas staigiai jas sugrąžintu atgal, nes tai yra proceso (šiuo atveju, automobilių srauto) stabdymas.

    Jei kažkas bandys replikuoti, kad pėstiesiems buvo nesaugu, aš asmeniškai nesutinku, niekad nemačiau problemos pereiti gatvę dėl papildomos lentelės. Tuo labiau įvedus reikalavimą sustoti, nesvarbu, kad daugeliu atveju niekas nestodavo, bet atidumas iš vairuotojų padidėjo ir, kaip jau kažkas minėjo, patys pėstieji neėjo per gatvę aklai, nes žinojo, kad yra sukančių grėsmė (abi pusės buvo atsargesnės), o mano minėta "Regitros" ir Šarkuvos g. sankryžų situacija tokia, kad žalia sukimui dega kartu su pėsčiųjų žalia, tad šitoj vietoj realiai saugumo prasme visiškai niekas nepakito, tik buvo sumažintas pralaidumas (tai galioja praktiškai visoms mažesnėms sankryžoms).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Prieš mėnesį pagooglinau ir radau... Informacija vieša. Bet net policija nesugeba jos rasti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Prieš porą metų teigei kad neturi tokios info, o šnd jau turi? Lentelės eismo saugai nekenkia ir taškas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Koks dar operatyvumas? Šitą sąrašą turėjau iš anksčiau. Žiūrėkit esmę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Koks pavydėtinas operatyvumas.
    Per 10.minučių surasti krūvą teismo bylų.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Nesuprantu kaip tyrime yra informacija apie sužeistuosius su tikslia data ir laiku, o teigiama, kad policija tokios informacijos neturi. Išgalvoti skaičiai? Įvykiai tiesiogiai nesusieti su lentelėmis?



    15 min straipsnis
    Man tai šlykštu žiūrėti, kaip generalinis komisaras su pasimėgavimu pabrėžia, kad policija tokių duomenų neturi. Bet tai nereiškia, kad nėra. Ir blogai, kad policija nekaupė.

    Šiek tiek galima rasti teismų suvestinėse:

    https://eteismai.lt/byla/41968744363652/II-92-486/2011

    https://eteismai.lt/byla/20499989778...6_-13-405/2015

    https://eteismai.lt/byla/15822935187...-1796-764/2008

    https://eteismai.lt/byla/14653414524...-1373-815/2008

    https://eteismai.lt/byla/76745621352924/II-16-552/2008

    https://eteismai.lt/byla/22330666040925/2K-17/2011

    https://eteismai.lt/byla/17142970456...I-209-878/2011

    https://eteismai.lt/byla/84768711830...-9752-873/2015

    https://eteismai.lt/byla/25789365722...-1119-209-2010

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Nesuprantu kaip tyrime yra informacija apie sužeistuosius su tikslia data ir laiku, o teigiama, kad policija tokios informacijos neturi. Išgalvoti skaičiai? Įvykiai tiesiogiai nesusieti su lentelėmis?

    Policija tokios statistikos neturi
    Tačiau, kaip anksčiau rašė BNS, savivaldybių atstovai pripažįsta, jog policija nėra pateikusi aiškios statistikos, kiek pėsčiųjų nukentėjo dėl taisyklės, leidusios sukti į dešinę ir degant raudonam šviesoforo signalui. Ne kartą ir 15min teiravosi policijos atstovų, ar yra kaupiama informacija apie eismo įvykius, nutikusius dėl papildomos žalios rodyklės, tačiau buvo atsakyta, jog tokia konkreti informacija nėra renkama. Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys BNS patvirtino, jog policija vertina tik bendrą įvykių skaičių sankryžose ir neturi informacijos, kiek pėsčiųjų nukentėjo dėl žaliųjų rodyklių.
    15 min straipsnis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Štai garsioji buvusio Kelių ir transporto tyrimo instituto 2014 m. atlikta analizė.

    Šviesoforo lentelių su žalia rodykle poveikis eismo dalyvių elgsenai ir saugumui

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Vakar nakti ejau prie mašinos, Lužiu - Justiniškiu sankriža privažiavo policijos automobilis (Lužiu g.) kol aš šildžiau ir gramdžiau mašina jie vis stovėjo prie sankryžos. Po kokiu 5 minučiu privažiavau ir aš, ir mes kartu dar pastovejom kokias dvi minutes, ir tik tada užsidegė žalia.
    Justiniškių - Lūžių sankryžoje turi būti sekcija. Bet jos nespėjo sumontuoti. Žalias dega 15 s! Jie net laiko nepakoregavo, kol bus sumontuota sekcija! Pirmadienį ryte jau man skundėsi vaikus vežantis draugas, kad Lūžių g. kapec.

    Man apskritai nesuvokiama, kaip galima palikti vos ne visas lenteles gruodžio 31 d. Juk nuėmus lenteles, reikia pakoreguoti laikus, galbūt net keisti fazes ir pan. O dabar šitiek sankryžų palikta likimo valiai sausio 1 d...

    Komentuoti:

Working...
X