Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU, SI] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    CZ. Dálnice a rychlostní silnice

    Ieškodamas informacijos apie kelių numerius aptikau, kad nuo 2016.01.01 pasikeitė Čekijos greitkelių (rychlostní silnice numeracija:
    R1 -> D0 (Prahos aplinkkelis)
    R3 -> D3
    (...) R4, R6, R7, R10, R11, R35, R43, R46, R48, R49, R52, R55, R56 atitinkamai gavo D raidę, kuri žymi autostradas (dálnice).

    Iš viso dabar Čekijoje yra 1213 km autostradų (įskaitant 463 km buv. greitkelių).
    Už autostradas (anksčiau ir už greitkelius) apmokėti reikia perkant vinjetes.

    Sena autostradų (D) ir greitkelių (R) numeracija

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Rychlo...e_v_%C4%8Cesku

    Nauja autostradų (D) numeracija Prahos apylinkėse

    www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    SK 66. Spišská Belá - Tatranská Javorina

    Slovakijos 66-o kelio atkarpa Tatrų priekalnėse link Lenkijos sienos Spišská Belá - Tatranská Javorina

    Beje, Slovakijoje krašto kelių (cesta I. triedy) numeriai yra labai nelogiški. Numeracija (išskyrus autostradų ir greitkelių) išliko dar nuo Čekoslovakijos laikų. Čekai savo nacionalinius kelius (silnice I. třídy) pernumeravo pagal savo poreikius apie 1998-uosius metus.

    Foto 2016












    Pagrindinis kelias pasisuka 180° kampu




    Slovakijos - Lenkijos pasienis.
    Tatranská Javorina // Łysa Polana

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Padidintas žemėlapio fragmentas


    Paprastas slovakiškas "triženklis" kelias Nr. 542 Spišská Stará Ves - Spišská Belá
    Foto 2016.08


    Kilometriniai ženklai Slovakijoje sustatyti kas pusę kilometro




    Paprastame kelyje yra oro temperatūros ir kelio dangos termometras




    Nedidelis serpantinas




    Maguros perėja / Magurské sedlo (949 m)




    Spišská Belá

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Slovakijos ir Lenkijos pasienio ruožo Tatruose ir Pieninuose žemėlapis
    Pažymėtos abi pasienio vietos, kur buvo įvažiuota ir išvažiuota iš Slovakijos

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    PL. Sromowce Wyżne // SK. Lysá nad Dunajcom
    Lenkijos / Slovakijos siena - ten kur stovi slovakų kelio ženklas ir keičiasi asfalto spalva


    Buvusi slovakų muitinė
    Paskutinis taisė Romas; 2016.09.22, 20:47.

    Komentuoti:


  • MaratasGr
    replied
    Prieš keletą savaičių teko važiuoti į Kroatiją. Kadangi visų naudojamas kelias pro Čekiją (Ostrava>Brno) jau buvo išbandytas, šį kart rinkausi 11(E75) per Čekiją ir D1 (E50) per Slovakiją.

    Labai įspudingai šiuo metu atrodo būsimo D3 greitkelio statybos Slovakijoje. Didelio aukščio viadukai per didelius slenius ir nemažas skaičius tunelių. Greitkelis planuojama sujungs Slovakijos miestą Žilina su Lenkijos pasieniu ties S69. Nuotraukų iš SSC galima rasti čia. Planuojamas atidarymas 2018 vasara.

    Manau, kad su laiku ta galėtų tapti nebloga alternatyva lietuviams važiuojantiems į pietus. Vaizdingumo prasme kelias tikrai bus malonesnis akiai negu pro Čekiją.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Vežėjų nusižengimus Vengrijos keliuose stebės nauja sistema

    Vengrijos keliuose policijos pareigūnų iniciatyva įdiegta naujovė – itin greitos įvairius nusižengimus stebėsiančios kameros. Tinklą sudaro šimtai mobilių ir stacionarių stebėjimo kamerų.

    Perspėjama, kad vien važiuoti pareigingai ir neviršijant greičio – nepakaks. Išmanių eismo kamerų sistema stebi ne tik tai, kokiu greičiu juda automobiliai, bet ir skačiuoja pravažiuojančias transporto priemones, atpažįsta ir užfiksuoja įvairius nusižengimus, pavyzdžiui eismo juostų kirtimą neleistinoje vietoje, važiavimą autobusų juostomis ir pan.

    Naują Vengrijos keliuose įdiegtą sistemą sudaro 365 stacionarios eismo stebėjimo kameros ir 160 mobilių stebėjimo taškų.

    Pabrėžiama, kad 6 naujos kameros įdiegtos Budapešte. Dvi iš jų stebi eismą M3 greitkelyje, dvi veikia M5 greitkelyje, dar dvi išdėliotos tarp M1 ir M7 greitkelių.

    Naujoji sistema pradėjo veikti balandžio 5 d. Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ pabrėžia tai, kad skirtas baudas už pažeidimus, remiantis Vengrijoje galiojančiais įstatymais, užsienio šalių piliečiai privalo sumokėti iki išvykdami iš šalies, priešingu atveju vengrų pareigūnai turi teisę sulaikyti transporto priemonę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Perkelta 20 pranešimų iš nusibaigusios temos "Keliai užsienyje"

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė fredis Rodyti pranešimą

    Beje Čekijoje mokamos autostrados, reikėjo degalinėj lipduką pirkti?
    Čekijoje privaloma įsigyti vinjetę, ir priklijuoti prie priekinio stiklo. Kainuoja CZK310 (~€11), galioja 10 dienų. Važiuojant be jos rizikuoji gaut iki €200 baudos.
    Nuoroda, kur gali pažiūrėt kurie keliai apmokestinti:

    http://www.motorway.cz/stickers

    Komentuoti:


  • fredis
    replied
    Taigi grįžau iš savo kelionės po Lenkiją. Išvažiavau pirmadienį ir iki Varšuvos eismas tikrai neintensyvus buvo. Trys gal vietos buvo tarp Suvalkų ir Varšuvos, kur remontuojama, kur esant intensyvesniam eismui galima strigti. Taigi geriau siūlyčiau važiuoti per Bialystoką. Prie Varšuvos nestrigau, nes juk nepikas, nors įtariu ten pataikius per piką nelinksma, nes nemažame ruože dvi juostos belikę. Toliau važiavau iki Radom. Viskas būtų gerai, tik labai daug šviesaforų, o ties įvažiavimų į miestą kamštis buvo, nes jau buvo piko metas. Paskui prasidėjo smagumynai, kaimai ištisai ir viena juosta ir eismas intensyvus. Važiavau E371 iki tol kol navigazija nuvedė iki upės kažkokios ir pasiūlė keltą tai gerai, kad tik 5km nuo kelio nuklydom. Paskui važiavom per Mielec iki Debica, ten dėl avarijos 30 min strigom. Ir tada iki Jaslo. Toj pusėj tai labai keliai tvarkingi ir šiaip patiko ta Lenkija, tai ne Suvalki vėliau išbandėm kelią iki Krokuvos E40. Tai iki autostrados kančia. Važiuoji paskui srautą ir tiek, nes neapsimoka lenkti, kai priekyje keliolika fūrų.

    Tada nuo Krokuvos ik Brno, Čekija. Tai kaip ir viskas gerai, autostrados. Ypač patiko Čekijoje, kai iki pat Brno smagi autostrada, tik vietomis tvarkomi keliai, tai poroj vietų teko ilgiau pastovėti, bet tikrai ne ilgiau nei 20 min. O Čekijoje koks leistinas greitis? Nes kažkaip jie ten 160 km/h laikė visi, tai taip patikrinau kiek mano audelė važiuoja, daugiau 220 km/h nedrįsau spausti. Beje Čekijoje mokamos autostrados, reikėjo degalinėj lipduką pirkti?

    Atgal iš Čekijos, Brno viskas gerai buvo iki kol išsukom į E67 ir svarstėm, gal geriau važiuoti būtų buvę iki Lodzės ir tada įšokti į E30. Jaučiu tikrai būtume nepralošę, nes daug fūrų E67 ir sunkiai ir ilgai davažiavom Varšuvos apvažiavimą. O nuo ten viskas kaip ir tvarkoje ir senais keliais per Lomžą. O tikrai kitą kartą varysiu per Bialistoką. O penktadienį mačiau milžinišką eilę mašinų stovinčių prie Augustovo nuo LT, jokios avarijos nebuvo tiesiog didelis didelis kamštis.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.10.25, 12:07. Priežastis: Kopija iš temos "Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė"

    Komentuoti:


  • edvva
    replied
    Dėl važiavimo pro pačią Lenkiją, google gan teisingai rodo, tik aš rinkčiausi iki Varšuvos važiavimą pro Bialystoką, ne pro Lomžą. Atstumas gaunasi gal 30 km ilgesnis, bet ramiau važiuoji, daugiau magistralių ir laiko prasme gaunasi tas pats. Plius nereik važiuoti per pačią Lomžą, kur būna kamščių.. Toliau pro Varšuvą, kur rodo remontus aplinkkelio, ten remontuojama, yra po 2 juostas į abi puses susiaurinta, bet kamščiai būna ne visada (piko metu gali būti) ar dėl avarijų, bet kito kelio nėra. Toliau dalis kelio A2 autostrada (ta atkarpa dar nemokama), po to nusukant link Katovicų. Čia kelias yra geras, greitkelis. Nuo Czenstochowe greitkelį pakeičia kelias su skiriama juosta po 2+2 juostom, ir šviesoforais kur greičiai ribojami iki 70, tačiau eismas juda gan neblogai, tik gan tankesnis. Bet rinkčiausi vis tik šitą kelią, o ne tarkim s7 pro Krokuvą (kurio google nesiūlo).
    Tik nežinau, kaip pro Čekiją važiuoti, kur google siūlo, ten rodo remonto darbų, čia reiktų klausti, kas po Čekiją važinėja, gal geriau nuo Katovicų sukti link Krokuvos mokamu A4 (bus berods 2-3 mokėjimai), kuris gan apkrautas, ir tada važiuot pro Slovakiją (bet pagal google, laikas čia ilgesnis gaunasi daugiau nei valanda).
    Pro Liubliną manau neverta svarstyti, nes bus daug vargo, miestų, kaimų ir t.t. Nors plento būklė Lenkijoje daug kur labai gera, bet miestai ir kaimai vargina, geriau važiuoti magistraliniais ar autostradom, nes laiko ir nervų prasme daugiau sutaupai.
    Tiek mano patarimų.

    Komentuoti:


  • Haiku
    replied
    Sveiki, lapkričio mėnesį planuoju važiuoti iš Vilniaus į Belgradą, kokį maršrutą patartumėte rinktis Lenkijoje? https://www.google.lt/maps/dir/Vilni...4.816667?hl=lt

    Google maps pateikia 3 skirtingus variantus. Trumpiausias kelias per Bialystoką, Lubliną rodo, kad užtruktume ilgiausiai važiuoti. Kelias per Varšuvą, Katovicus yra ~200km ilgesnis už pirmąjį, tačiau nuvyktume ~1val greičiau. Ką patartumėte rinktis? Kur kokių statybų daug? Ačiū už info.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    [SK] Most pri Kurimanoch

    Za pád mosta pri Kurimanoch môže zrejme nízka cena
    Atrodo, kad tilto griuvimo priežastimi galėjo būti per žema kaina

    Labiausiai tikėtina nelaimės, kurioje žuvo keturi ir sužeista 12 statybininkų, buvo per plona atraminių žiedų [?] konstrukcija (...)

    Slovakijos civilinių inžinierių rūmai (SKSI) daro prielaidą, kad pagrindinė laikančiosios viaduko konstrukcijos griuvimo (greitkelyje D1 Jánovce -Jablonov ties Levočos miestu), betonavimo metu priežastis gali būti mažiausios kainos pasiūlymas.

    Anot profesinės organizacijos, mažiausia kaina kaip vienintelis kriterijus , sukelia problemų statybose ne tik Slovakijoje, bet ir daugumoje Europos Sąjungos valstybių.

    http://www.webnoviny.sk/ekonomika/za...23-clanok.html

    Sugriuvęs tiltas Kurimanų kaime, netoli Levočos
    Nuotraukos iš malūnsparnio




    Foto galerija iš čas.sk: http://www.cas.sk/galeria/308868/?foto=5

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    [SK] Most pri Kurimanoch

    Pri Kurimanoch sa zrútil rozostavaný most
    Prie Kurimanų sugriuvo statomas tiltas

    Autostrados D1 ruožo Jánovce - Jablonov pristatymas
    Kurimanų ruožas - ties 2' 58"

    http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika...vany-most.html

    Statybvietės nuotrauka likus mėnesiui iki nelaimės


    Nelaimė, kuri įvyko penktadienį, 2012.11.02

    Nuotraukos iš http://www.cas.sk/clanok/235643/zrut...-operacii.html

    Foto galerija: http://www.cas.sk/galeria/308433/?foto=1

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Most pri Kurimanoch

    Nelaimė įvyko prie Kurimanų kaimo Rytų Slovakijoje, statomoje autostradoje D1 / E50 Popradas - Prešovas - Košicai (Poprad - Prešov - Košice).
    Kurimanai (Kurimany) yra Levočos apskrityje (okres Levoča), tarp Levočos ir Špišska Nova Ves miestų.



    Žemėlapiai iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2012 m. lapkričio 4 d. 09:47
    Slovakijoje sugriuvo tiltas

    Slovakijos rytuose sugriuvus statomam tiltui, žuvo keturi žmonės, ketvirtoji auka po nelaimės mirė ligoninėje, pranešė naujienų agentūra SITA. 12 žmonių po penktadienio incidento netoli Spišska Nova Vesės tebėra ligoninėje.
    (...) Dienraštis SME nurodo, kad nelaimė įvyko sugriuvus atraminiam rėmui. Tada sugriuvo ir statomas tiltas, ant kurio darbininkai pylė betoną. Aukos yra ir ant tilto, ir po juo dirbę žmonės.



    http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=59906015

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Brno. D2 - D1

    Brno priemiesčiai


    Autostradų D2 Bratislava - Brno ir D1 Praha - Ostrava mazgas - standartinis "dobilo lapas". Tačiau, norint pasukti bet kuria kryptimi, reikia iš anksto užsiimti dešinę juostą - tiesiai važiuojančių ir sukančių srautai atskirti.








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    E65 / D2. Bratislava - Brno

    Pirmosios Čekoslovakijos autotrados Praha - Bratislava ruožas nuo Brno iki Bratislavos (dab. D2) buvo nutiestas 1974-1980 metais.

    Foto 2011.09
    Podivín (41 exit'as) - Brno


    Įspėjimas apie dvipusį eismą




    Mineralinio vandens reklama


    Kelio remontas


    Įdomu, kiek laiko vyksta tas kelio remontas, jei pro betono plyšisu jau ėmė kaltis žolė






    Artėjame prie Brno


    Dar viena reklama - pasižiūri į tą merginą ir bėgi į Senukus pirkti Den Braven produkcijos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    E461 / 52. Brno - Mikulov

    Čekijos nacionalinis 52 kelias iš Brno į Vieną.
    Nuotraukos nuo Pasohlávkų iki Mikulovo

    Vodní nádrž Nové Mlýny - tvenkiniai su rekeracinėmis zonomis








    Čekijos kelių žymėjimas šiek tiek perkrautas, kai vienoje rodyklėje tuo pačiu šriftu rašomas ir kelio numeris, ir atstumas




    Mikulovas


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    CZ. Brno - Mikulov

    Vėl Čekijos keliai

    Iš Brno į Vieną važiavome standartine trasa E461 / 52 per Mikulovą.
    Grįždami užsukome į Valticus (Valtice) ir toliau - autostrada D2 nuo Podivíno iki Brno

    http://mapy.cz

    Komentuoti:


  • Doncius75
    replied
    Šis tas iš Slovėnijos

    Šiuomkart kelios nuotraukos iš Slovėnijos (2009 m. pravažiuota pakeliui į Kroatiją).

    Iš Austrijos į Slovėniją įvažiavom per buvusį Šentilj pasienio postą. Iškart prasideda puikiausia autostrada. Prie Mariboro didžiulė sankryža, greitkeliai išsišakoja į Vengriją, Liublianą (per Mariboro aplinkelį) ir patį miestą.





    Padarėm klaidą ir nusukom į patį miestą kaip senais laikais, kol dar nebuvo aplinkkelio:



    Iki Ptuj - greitkelis. Bet mes, nusivarę į Mariborą, ir paskui važiavom lėtu keliuku (Ptujska cesta) per laukus ir nesibaigiančius kaimus. Už Ptuj prasideda kalnai:



    Gan lėtu keliu pasiekėm Kroatijos sieną (Macelj) - nuotraukoj Kroatijos pradžia, mokėjimo punktas:



    Atostogavom Istrijoj, tad atgalios važiavom per visą Slovėniją (juolab turėjom jų brangiąją vinjetę). Keli vaizdai nuo Koperio iki Liublianos. Črni Kal:



    Ties Liubliana - apynių laukai:


    Nuo Liublianos sukom į šiaurę - Vilacho link. Į Austriją įvažiavom per Karavankės tunelį - ilgiausią šioj Alpių daly:



    Toliau - kelionė per Austriją A10 greitkeliu.
    Paskutinis taisė Doncius75; 2012.08.31, 12:52.

    Komentuoti:

Working...
X