Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    pradėjo temą [VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

    [VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

    Į šią temą dėkime nuotraukas su naujų gatvių, viadukų, etc. statybomis.
    Taip pat vertos dėmesio sankryžos ar gatvės, kurias reikia rekonstruoti.

    Automobilių parodoje gavau porą lankstinukų su numatomais Vilniaus gatvių projektais.
    1978 - 1986 m. kai kurių projektų baigimas kukliai pavadintas "Susisiekimo sistemos darniosios plėtros metmenimis"




    Verti komentaro objektai:
    8 objektas - Ozo g. tęsinys iki Viršuliškių g. Turbūt atkreipėt dėmesį, kad Vilniuje yra dvi Ozo g. - viena Viršuliškėse, kita - Šnipiškėse.
    Anais laikais buvo planuota padaryti vientisą gatvę. Viršuliškėse, o ties vysk. J.Matulaičio bažnyčia turėjo būti dviejų lygių sankryža. Apie 1988-1990 m. projektai sustojo, nes gatvė turėjo eiti per kapines. Iki šiol išlikusi keista alkūnė ties "Olympic Džymu".
    Nustebau, kad tas objektas įtrauktas į vykdomus artimiausiu metu.

    6 obj. - pažymėta ne tik būsima Gedimino pr., bet ir Pamėnkalnio g. rekonstrukcija. Beje, nėra užsiminta apie Lukiškių a. rekonstrukciją.


    Kaip tikras vilnietis drįstu išreikšti nusistebėjimą, kad įtraukta 200 m gatvelė prie "Litexpo", tačiau nėra įtrauktas toks esminis infrastruktūros objektas, kaip Užupio g. rekonstrukcija


    Kad "Susisiekimo sistemos darniosios plėtros metmenyse" niekas nepamiršta, galima spręsti kad ir iš to, jog numatytas 16 obj. - pėsčiųjų tiltas iš "Litexpo" į "Vingio parką"


    Beje, ten radau porą klaidelių ir nesutapimų:
    31 obj. (privažiavimas prie aerouosto) turėtų būti ne raudonas, o žalias (įvykdytas)
    10 obj. (viadukas Gariūnuose) schemoje pažymėtas kaip vykdomas po 2007 m., o tekste - iki 2007 m.
    Paskutinis taisė Romas; 2016.10.13, 20:43. Priežastis: Pakeista talpykla

  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O štai kokiuose Salininkuose nemaža dalis net pagrindinių kelių neasfaltuota
    Dėl Salininkų reikia pritarti.
    Nežinau, kaip ten yra gyvenamųjų rajonų šalutinėse gatvėse, bet tokių duobių, kaip Salininkų pramonės rajone, niekur Lietuvoje neteko matyti.
    Paskutinis taisė Romas; Vakar, 00:13.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Apie tai ir šneka. Kodėl tiesiamas 3 km asfaltuotas kelias iki vienkemio, kur registruoti 2 gyventojai, nemokantys mokesčių? O štai kokiuose Salininkuose nemaža dalis net pagrindinių kelių neasfaltuota, arba asfaltuojama tik gyventojų lėšomis (be šaligatvių ir normalių komunikacijų). Nors ten yra šimtai gyvenamųjų namų ir tūkstančiai gyventojų, mokesčių mokėtojų. Priedo dėsėtkas tūkstančių sodininkų ir poilsiautojų sezono metu. Tai jau daugiau negu dažnos savivaldybės centras su išpuoselėtomis pustuštėmis gatvėmis.
    Bet ar tikrai daug tokių pavyzdžių, kai asfaltuojami keliai, vedantys į vienkiemius? (...)

    O dėl miestų gavių, man atrodo, viskas sprendžiama atskirai.
    Paskutinis taisė Romas; Vakar, 00:06. Priežastis: Kopija iš temos "Lietuvos keliai"

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Paties teiginiai lygiai tokie pat manipuliatyvūs ir diskriminaciniai (ajajai, kaimiečiai nusprogs iš prabangos). Taip, kaimas kaimui nelygu ir žvyrkelių dar daug. Kas dėl kriterijų parinkimo, kuriuos pirmiau asfaltuoti, tai kita kalba.
    Apie tai ir šneka. Kodėl tiesiamas 3 km asfaltuotas kelias iki vienkemio, kur registruoti 2 gyventojai, nemokantys mokesčių? O štai kokiuose Salininkuose nemaža dalis net pagrindinių kelių neasfaltuota, arba asfaltuojama tik gyventojų lėšomis (be šaligatvių ir normalių komunikacijų). Nors ten yra šimtai gyvenamųjų namų ir tūkstančiai gyventojų, mokesčių mokėtojų. Priedo dėsėtkas tūkstančių sodininkų ir poilsiautojų sezono metu. Tai jau daugiau negu dažnos savivaldybės centras su išpuoselėtomis pustuštėmis gatvėmis.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.05.26, 10:36.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Gal kas gali patikslinti dėl visuomenės dalyvavimo eigos infrastruktūros projektuose.

    Suformuluojama idėja/užduotis, teikiami projektiniai pasiūlymai, vyksta jų viešinimas/aptarimas/siūlymai.

    Rengiamas techninis projektas, skelbiamas viešasis pirkimas, kuriame gali pasižiūrėti galutinius sprendinius ir dalyvauti/siūlyti nebegali (prižiūri tik ekspertai)?
    Galiu supaprastinti: PP stadijoje dar anksti kažką keisti, nes viskas tikslinsis TP, o TP jau vėlu kažką keisti.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Gal kas gali patikslinti dėl visuomenės dalyvavimo eigos infrastruktūros projektuose.

    Suformuluojama idėja/užduotis, teikiami projektiniai pasiūlymai, vyksta jų viešinimas/aptarimas/siūlymai.

    Rengiamas techninis projektas, skelbiamas viešasis pirkimas, kuriame gali pasižiūrėti galutinius sprendinius ir dalyvauti/siūlyti nebegali (prižiūri tik ekspertai)?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Po svarstymo paskelbia kokį protokolą ar pranešimą? Kur rast tokią informaciją?
    Sakė paskelbs.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Po svarstymo paskelbia kokį protokolą ar pranešimą? Kur rast tokią informaciją?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Koks rezultatas?
    Konkrečiu mano klausimo atveju, atsakys raštu per 5dd.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Šiandien 17val Zoom svarstymas
    Koks rezultatas?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Dar straipsnis:
    T. Narbuto gatvė bus plečiama iki 6 eismo juostų, naikinamos 2 perėjos https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ins-2-perejas/ .
    Pagalvojau, kad būtų visai sveikas reikalas įrengti pailgintą įvažą/A juostą čia https://www.google.com/maps/@54.6994...7i13312!8i6656 panašiai kaip Žemaitės, kad VVT nereikėtų laukti ant raudono.
    Gavau atsakymą iš SĮ „Vilniaus planas“, projekto vadovo – Vaidoto Lukošiūno
    Šiandien 17val Zoom svarstymas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Taip, bus labai įdomu stebėti kaip bus žaidžiama su tvoromis valstybinėje žemėje : ).

    Įdomu, o tų valstybinėje žemėje esančių tvorų negalima būtų tiesiog nušluot vykdant projektą? Jei kas prisikabintų, parodai projektą, pakomentuoji, kad darbai vyksta valstybinėje žemėje, projektas pagal STR ir viskas. Dar galima būtų pasiteirauti priekaištaujančio gal žino kieno tai tvora, nes reikia baudą sumokėti ir kompensuoti griovimą : )). Aš neįsivaizduoju kaip tokiu atveju nelegalai galėtų ką nors prikaišiot.

    Būtų labai įdomu išgirsti teisininko nusimanančio tokioje situacijoje komentarą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Matyt pagal STR norėjo atitraukti nuo šalgatvio

    Bet šiaip jeigu apie japonus prakalbome, tai ten stulpai ant važiojamosios dalies urbaizuotose vietovėse yra norma. Manau jų turistam bus neįdomu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    4-oje nuotraukoje elektros stulpai, atrodo, viduryje gatvės važiuojamosios dalies. Galima vesti gūglo japonų turistus. Ar irgi bus sunaikinta?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Širvintų gatvės rekonstrukcija ir dviračių tako nauja statyba nuo Širvintų g. iki Ozo g. Nuotraukos darytos 2020-05-13


    1.


    2. Sankryža su Žalgirio gatve. Atkarpa nuo Žalgirio g. iki Utenos g. panašu nesenai perasfaltuota


    3. Atkarpa nuo Žalgirio g. iki Utenos g. panašu nesenai perasfaltuota


    4. Signalinis stulpelis be atšvaitų ir su elektros įtampa. Atkarpa nuo Žalgirio g. iki Utenos g. panašu nesenai perasfaltuota


    5.


    6.


    7. Sankryža su Utenos gatve


    8. Sankryža su Utenos gatve


    9.


    10.


    11.


    12.


    13.


    14.


    15.


    16.


    17.
    Paskutinis taisė Kaid; 2020.05.15, 07:01.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/

    Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.
    Kaip galima taip kvailai projektuoti? Kam tokioje D (lėto eismo) gatvėje apskritai planuoti atskirus dviračių ir pėsčiųjų takus, pėsčiųjų perėjas? Vietoje to, kad mažinti automobilių kiekį gatvelėje ir išgyvendinti įprotį vaikus atvežti kuo arčiau mokyklos durų, suprojektuoja ją taip, kad mašinos turi važinėti gatvele pirmyn - atgal, o vaikam praeiti paliekama tik siaurutė perėja, vaizdą blokuoja lygiagrečiai įrengtos parkavimosi vietos (realybėje visi vaikščios kaip jiems patogiausia, užprogramuojamos nesaugios situacijos).

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/

    Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Širvintų g. tranzitas berods nebus ribojamas? Bet ir Linkmenų g. galima pravažiuoti.

    Anyway, esminės jungtys, panašu, išliks Kalvarijų ir Geležinio Vilko g. Vargu ar kada bus nutiesta kita Kernavės g. dalis per esančius gyvenamuosius namus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Toliau turėjau omeny kur jau nebesimato nuotraukoj.
    Ir kas tada, apsisuki ir atbuliniu išvažiuoji iš gatvės ar prieš eismą važiuoji?

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    danke. O automobilių? pamenu skaičiau Linkmenų ežerų projektinių pasiūlšmo aptarimo protokole, kad ten buvo planuojamas eismas automobiliams Linkmenų g, (tarp Žalgirio ir Ozo)

    Komentuoti:

Working...
X