Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Vilniaus savivaldybė imasi nelegalių metalinių garažų https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...taliniu-garazu
    Vilniaus miesto savivaldybė teigia, kad vietoje savavališkai sukurtų metalinių garažų masyvų bėgant laikui turėtų būti sukurtos viešosios erdvės.Iki rugsėjo pabaigos nelegalių metalinių garažų savininkai „raginami geruoju atlaisvinti kelis dešimtmečius metaliniais garažais užstatytą valstybinę žemę“, teigia savivaldybė. Šiuo metu Vilniuje stovi apie 10.700 metalinių garažų, o jų masyvai užima 51 ha valstybinės žemės. Nuo kitos savaitės seniūnijos iškabins savo teritorijoje esančiuose garažų masyvuose skelbimus, kuriuose bus pateikta informacija, kaip vyks garažų iškėlimo procedūra. Savininkai turės informuoti atitinkamą seniūniją apie iškeltą garažą ar pradėtą iškėlimo procesą nurodydami savo duomenis bei informaciją apie garažą. „Labai tikimės, kad garažų savininkai bus geranoriški ir atlaisvins valstybinę žemę, kuria jie be rimtesnių sankcijų naudojosi labai ilgą laikotarpį. Tuo atveju, jeigu savininkai savo garažų neiškels, savivaldybė bus priversta inicijuoti teisminius procesus, o savininkams grės piniginės baudos ir iš Nacionalinės žemės tarnybos pusės“, – teigia Vytautas Mitalas, Vilniaus miesto vicemeras. Pasak jo, iškėlęs metalinį garažą, jo valdytojas privalo išvežti ir daiktus, atliekas, sutvarkyti garažu užstatytą ir jo eksploatavimui naudotą teritoriją. Iki rugsėjo 30 d. savivaldybės administracija siūlo pagalbą – tiems savininkams, kurie metalinius garažus išsikels patys, padės sutvarkyti teritoriją nemokamai.

    p.s. senai laikas tuos savartynus išnaikinti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Yra dalis Kairėnų gatvės (berods baigta prieš 2 metus, pravažioujant su mašina atrodo labai gerai, bet nesu važiavęs su dviračių, gal ir yra kokių trūkumų), kuri paskui pereina į Centrinę gatvę, kuri yra senesnė, neatikinka STR ir dabartiniais standartais jau prasta, bet tais laikais bent jau pabandė...
    Deja, pagal brėžinius bus labai panašiai, kaip ir Centrinėje gatvėje, tačiau nebus atskirų trinkelių dviratininkams, tik šaligatvis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Norėjau rašyti, kad net keista, jog nėra geltonų skydų, bet paskutinėj nuotruakoj vistiek yra.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Grigiškės. Kovo 11-osios.


















    Komentuoti:


  • kesioks
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    O prie Pociūlo sankryžos ir taip nėra 3 juostų? Gal čia tiesiog Outletas daro sau posūkį į dešinę iš dviejų juostų, kaip prie Akropolio?
    Šalia sankryžos 3 juostos yra ir kaip suprantu ten daro papildomą posūkį link Outleto kaip prie Akropolio. Bet pats Pilaitės prospektas sužymėtas ir toliau nuo Spaudos rūmų link Outleto. Mano manymu tai papildoma juosta bus. Tik ties viadukais ten kažkaip susiaurėja viskas.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Yra dalis Kairėnų gatvės (berods baigta prieš 2 metus, pravažioujant su mašina atrodo labai gerai, bet nesu važiavęs su dviračių, gal ir yra kokių trūkumų), kuri paskui pereina į Centrinę gatvę, kuri yra senesnė, neatikinka STR ir dabartiniais standartais jau prasta, bet tais laikais bent jau pabandė...
    Žinau tą atkarpą bet ten miesto teritorija. Centrinėje gatvėje padėtis spėju jog ilgam įšaldyta, ypač toje pusantro kilometro atkarpoje, kur rajonui priklauso. Aš nesu labai jau už miesto plėtrą, kol yra pilna reikalų pačiam mieste, bet tokiose vietose galėtų bent jau perkelti miesto ribą į kitą pusę gatvės, kur jungiasi du miesto rajonai ir juos skiria tokia trumpa atkarpa.

    Man įdomiau ar yra kur nors pačiam rajone sutvarkyta infrastruktūra bent jau pagal minimalius reikalavimus. Tarkim Zujūnuose atrodo namai tankiai sustatyti, bet pradedant realiai matuoti tai kai kuriose gatvėse vietos pakaktų normaliems šaligatviams ir dviračių takams netgi iš abiejų pusių.Tikiuosi nėra tiesiog rezervuota vieta keturioms juostoms ir šaligatviams po metrą.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    O apskritai yra rajone nors viena normaliau sutvarkyta gatvė, kad būtų padorus šaligatvis ir dviračių takas bent pusantro metro pločio be bortų ties kiekvienu įvažiavimu?
    Yra dalis Kairėnų gatvės (berods baigta prieš 2 metus, pravažioujant su mašina atrodo labai gerai, bet nesu važiavęs su dviračių, gal ir yra kokių trūkumų), kuri paskui pereina į Centrinę gatvę, kuri yra senesnė, neatikinka STR ir dabartiniais standartais jau prasta, bet tais laikais bent jau pabandė...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jo, man atrodo čia su Vilnius Outlet susiję.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė kesioks Rodyti pranešimą
    Panašu, kad rengiamasi platinti Pilaitės prospektą, nuo Laisvės pr. sankryžos iki "Vilnius Outlet" ir nuo "Vilnius Outlet" iki Piliakalnio st. Šiuo metu darbai prasidėjo prie Pociūno sankryžos, bet skiriamoji juosta sužymėta kuoliukais minėtose atkarpose. Panašu, kad bus papildoma A juosta, bet įdomu kas numatyta su aplinkkelio viadukais? Gal matėt kas planus?
    O prie Pociūlo sankryžos ir taip nėra 3 juostų? Gal čia tiesiog Outletas daro sau posūkį į dešinę iš dviejų juostų, kaip prie Akropolio?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Naujojoje Vilnioje, Grigaičiuose, Didžiasalyje tvarkys 106 kelią:

    Sujungimo su Linksmąja g. vėl nėra, dvirtakių nėra, pervaža lieka, už Didžiasalio nėra net šaligatvio. Neaišku, ar išlaikys esamus paasfaltuotus takus
    O apskritai yra rajone nors viena normaliau sutvarkyta gatvė, kad būtų padorus šaligatvis ir dviračių takas bent pusantro metro pločio be bortų ties kiekvienu įvažiavimu?

    Komentuoti:


  • kesioks
    replied
    Panašu, kad rengiamasi platinti Pilaitės prospektą, nuo Laisvės pr. sankryžos iki "Vilnius Outlet" ir nuo "Vilnius Outlet" iki Piliakalnio st. Šiuo metu darbai prasidėjo prie Pociūno sankryžos, bet skiriamoji juosta sužymėta kuoliukais minėtose atkarpose. Panašu, kad bus papildoma A juosta, bet įdomu kas numatyta su aplinkkelio viadukais? Gal matėt kas planus?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Naujojoje Vilnioje, Grigaičiuose, Didžiasalyje tvarkys 106 kelią:
    Click image for larger version  Name:	116698940_3072784109435307_6304110662786356756_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=dibdJ0YSfAYAX-Jow5a&_nc_ht=scontent.fvno2-1.fna&oh=4aabb91c04fc7666e48f9ddd47b61cec&oe=5F46B622.jpg Views:	0 Size:	397,5 kB ID:	1817854




























    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...qBHn1NMd76-oEk

    Sujungimo su Linksmąja g. vėl nėra, dvirtakių nėra, pervaža lieka, už Didžiasalio nėra net šaligatvio. Neaišku, ar išlaikys esamus paasfaltuotus takus
    Paskutinis taisė abruo; 2020.07.29, 22:55.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Vieni stulpai turbūt Korių ir jau kokius 4 metus stovi. Aišku kvailai ir nerecionaliai dabar atrodo.
    Su parkingu tai ten žiauri situacija. Kaip kažin Koriai išsisuko nedarydami parkavimo vietų? Ar tipo po Cloud namais bus kažkiek skirta (pardavimui / nuomai). Nes net ir komercinės paskirties patalpoms reikia kažkiek padaryti parkavimo vietų nuo ploto. Gyventojai irgi gluši, perka tokį būsta, nors naudojasi automobiliu.
    Kad juos pastatė max prieš metus, o dėl parkavimo vietų tai klasika - svečių namai, kurių Vilniuje, pagal Šimašių ir Pakalnį, nebestatoma.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Vieni stulpai turbūt Korių ir jau kokius 4 metus stovi. Aišku kvailai ir nerecionaliai dabar atrodo.
    Su parkingu tai ten žiauri situacija. Kaip kažin Koriai išsisuko nedarydami parkavimo vietų? Ar tipo po Cloud namais bus kažkiek skirta (pardavimui / nuomai). Nes net ir komercinės paskirties patalpoms reikia kažkiek padaryti parkavimo vietų nuo ploto. Gyventojai irgi gluši, perka tokį būsta, nors naudojasi automobiliu.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    ...
    Ten išvis yra kažkokia Rusijos gilumos lygio pornografija, praėjus toliau 20 metrų šaligatvis išvis per siauras praeiti su vežimėliu. Jau nekalbu apie visur stovinčias mašinas...
    ...
    O kitos foto irgi panašu į Rusiją tik tokios su tarsi iš giedro dangaus nuleistu europietiško rudo asfalto dviračių tako svetimkūniu

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Gilužio g. rekonstrukcijos papildymas:

    Sankryža su Tolminkiemio g.

    Click image for larger version

Name:	20200721_162817.jpg
Views:	1443
Size:	268,4 kB
ID:	1816274

    Click image for larger version

Name:	621202016124.jpg
Views:	1439
Size:	249,2 kB
ID:	1816275

    Sankryža su Taurupės - Smalinės - Salotės g.

    Click image for larger version

Name:	6212020161314.jpg
Views:	1445
Size:	260,7 kB
ID:	1816276

    Gradientas

    Click image for larger version

Name:	6212020203112.jpg
Views:	1441
Size:	263,6 kB
ID:	1816277

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    1-4 foto. Kaip suprantu iš nuotraukų, buvo išasfaltuota vos ne ištisiniu, bet kai kur paliko tokias seno asfalto salas? Sakyčiau jau tada išvis nedaryti ir pataupyti kol bus pinigų ištisiniam asfaltavimui nei daryti kapi dabar padaryta, nes ties vietomis kur jungiasi skirtingų liejimų asfalto plotai prasideda irimas ypatingai kai prasideda šalčių ciklai. Išbyrės, tada lopys, o lopai vėl sudarys nevientisą sluoksnį ir vėl irs... ir vėl bus lopoma... Lopai.
    Viena važiuojamosios dalies pusė yra išasfaltuota ištisiniu, kitoje paliko seną asfaltą, tik kur jau buvo gilios duobės biškį patvarkė.

    5 foto. Nedaug galiu suprasti apie aplinkinį kontekstą, bet kyla klausimas ar ten reikia tokio pločio šaligatvio (8x37,5=300 cm plotis)? Dar matosi kažkoks abejotinos prasmės vejos gabalėlis kairiau šaligatvio...
    Ten išvis yra kažkokia Rusijos gilumos lygio pornografija, praėjus toliau 20 metrų šaligatvis išvis per siauras praeiti su vežimėliu. Jau nekalbu apie visur stovinčias mašinas...

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dėl apšvietimo stulpų labiausiai užkliuvo. Gal ten 2 skirtingi projektai kaip nors? Vietoj vieno tech. šaligatvio ir šaligatvio, dabar ten 2 tech. šaligatviai. Nebūtų stulpų šaligatvyje ir tos el. skydinės – visai kita gyvensenos patirtis būtų.
    VMS projekte yra tik tech. šaligatvis, tas kur normalesnis yra Korių šaligatvis jų sklype, toliau išvis nėra jokio šaligatvio, lauks dar kokius metus kol Cloud Namai nuties savo sklype. Savaime aišku, kad VMS nebuvo jokių kliūčių suderinti planus su šalia besistatančių projektų vystytojais ir padaryti gerai, bet vėlgi, tam reikia kažką daryti, derinti, žodžiu dirbti, o to nesinori...

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dėl apšvietimo stulpų labiausiai užkliuvo. Gal ten 2 skirtingi projektai kaip nors? Vietoj vieno tech. šaligatvio ir šaligatvio, dabar ten 2 tech. šaligatviai. Nebūtų stulpų šaligatvyje ir tos el. skydinės – visai kita gyvensenos patirtis būtų.

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Na ir pabaigai perliukas STR gurmanams

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    1-4 foto. Kaip suprantu iš nuotraukų, buvo išasfaltuota vos ne ištisiniu, bet kai kur paliko tokias seno asfalto salas? Sakyčiau jau tada išvis nedaryti ir pataupyti kol bus pinigų ištisiniam asfaltavimui nei daryti kapi dabar padaryta, nes ties vietomis kur jungiasi skirtingų liejimų asfalto plotai prasideda irimas ypatingai kai prasideda šalčių ciklai. Išbyrės, tada lopys, o lopai vėl sudarys nevientisą sluoksnį ir vėl irs... ir vėl bus lopoma... Lopai.

    5 foto. Nedaug galiu suprasti apie aplinkinį kontekstą, bet kyla klausimas ar ten reikia tokio pločio šaligatvio (8x37,5=300 cm plotis)? Dar matosi kažkoks abejotinos prasmės vejos gabalėlis kairiau šaligatvio...

    6 foto. Legendinis. Prištampavo dviem eilėm stulpų, kurių viena eilė šaligatvį paverčia techniniu šaligatviu : D. ROFL. Ant vienos eilės stulpų negalima buvo uždėti į abi puses gembių ant kurių kabėtų šviestuvai? https://www.eltido.lt/lt/apsvietimo-...-2-0/1-5t5.htm

    7. Lietvamzdis : DDDD

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Labai įdomiai atrodo Giedračių gatvės rekonstrukcija, atkarpoje nuo Daugeliškio g. iki Žalgirio g. išasfaltavo tik pusę važiuojamosios dalies, o kita paliko kaip buvo. Galvojau, kad tiesiog dar nepabaigė, bet darbininkai pasakė, kad taip ir bus, "nū gal cian kur dobė dar užmiasim biškį asvalto", o šiandien žiūriu jau yra ir žymėjimas, o darbininkų nebeliko ir kvapo. Atrodo tai tragiškai:









    Taip pat ir su šaligatviais, vieną pusę gatvės paliko tokią, kokia ji ir buvo, nes na negi panaikinsi tiek neaiškaus legalumo stovėjimo vietų? Būtų per drąsu, dar kas nors sukritikuotų, o tai blogas PR'as...



    Iš kitos pusės žmonės jau pradėjo pažeidinėti KET ir parkuojasi belenkaip organizuotai ir įdomiai - per dvi juostas:



    Na ir pabaigai perliukas STR gurmanams (sponsored by "nū tai čia senas projektas" ir "nū kitaip padaryt tiesiog nebuvo vietos") :


    Komentuoti:

Working...
X