Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    pradėjo temą [VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

    [VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

    Į šią temą dėkime nuotraukas su naujų gatvių, viadukų, etc. statybomis.
    Taip pat vertos dėmesio sankryžos ar gatvės, kurias reikia rekonstruoti.

    Automobilių parodoje gavau porą lankstinukų su numatomais Vilniaus gatvių projektais.
    1978 - 1986 m. kai kurių projektų baigimas kukliai pavadintas "Susisiekimo sistemos darniosios plėtros metmenimis"




    Verti komentaro objektai:
    8 objektas - Ozo g. tęsinys iki Viršuliškių g. Turbūt atkreipėt dėmesį, kad Vilniuje yra dvi Ozo g. - viena Viršuliškėse, kita - Šnipiškėse.
    Anais laikais buvo planuota padaryti vientisą gatvę. Viršuliškėse, o ties vysk. J.Matulaičio bažnyčia turėjo būti dviejų lygių sankryža. Apie 1988-1990 m. projektai sustojo, nes gatvė turėjo eiti per kapines. Iki šiol išlikusi keista alkūnė ties "Olympic Džymu".
    Nustebau, kad tas objektas įtrauktas į vykdomus artimiausiu metu.

    6 obj. - pažymėta ne tik būsima Gedimino pr., bet ir Pamėnkalnio g. rekonstrukcija. Beje, nėra užsiminta apie Lukiškių a. rekonstrukciją.


    Kaip tikras vilnietis drįstu išreikšti nusistebėjimą, kad įtraukta 200 m gatvelė prie "Litexpo", tačiau nėra įtrauktas toks esminis infrastruktūros objektas, kaip Užupio g. rekonstrukcija


    Kad "Susisiekimo sistemos darniosios plėtros metmenyse" niekas nepamiršta, galima spręsti kad ir iš to, jog numatytas 16 obj. - pėsčiųjų tiltas iš "Litexpo" į "Vingio parką"


    Beje, ten radau porą klaidelių ir nesutapimų:
    31 obj. (privažiavimas prie aerouosto) turėtų būti ne raudonas, o žalias (įvykdytas)
    10 obj. (viadukas Gariūnuose) schemoje pažymėtas kaip vykdomas po 2007 m., o tekste - iki 2007 m.
    Paskutinis taisė Romas; 2016.10.13, 21:43. Priežastis: Pakeista talpykla

  • Ginthus
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Pateikiau pasiūlymus tiek dėl Pramogų stotelės panaikinimo, tiek dėl įvažos. Nors manau atsakymas dėl stotelės perkėlimo bus, kad KT perkėlimas išeina už projekto ribų, o dėl įvažos - kad greitieji autobusai neaplenks stotelėse gausiai sustojusių troleibusų. Bet o gal..
    Deja taip, maždaug tiek ir apsiriboja jų supratimas apie greitą VT. Iš tikro reikia greitinti ne kažkokius išskirtinius vienetus, kuriais kažkas atseit kažkur greičiau nusigaus, o visi kiti atseit niekur neskuba. Turi būti greitas judėjimas pagrindinėmis arterijomis viso VT, kai bet kuriuo momentu išlipęs iš privežančio maršruto žinai, kad 5 min. bėgyje įsėsi į kažkurį sraute.
    Taip pat kišenės A juostose tik skatina nelegaliai apvažinėti spūstis, nes nu tuščia, tai ko neprasilėkt? O kai VT stoja tiesiai A juostoje, tai jau noras mažėja.
    Paskutinis taisė Ginthus; Vakar, 09:23.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Pateikiau pasiūlymus tiek dėl Pramogų stotelės panaikinimo, tiek dėl įvažos. Nors manau atsakymas dėl stotelės perkėlimo bus, kad KT perkėlimas išeina už projekto ribų, o dėl įvažos - kad greitieji autobusai neaplenks stotelėse gausiai sustojusių troleibusų. Bet o gal..

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Aš irgi dėl to parašiau. Taip pat Verkių st. man atrodo galima naikinti įvažą.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    O ar yra kažkokia rimta priežastis nenaikinti Pramogų arenos stotelės prieš buvusią "Kuro aparatūrą", kurioje stoja tik 6 ir 10 maršruto troleibusai? Stotelė Kalvarijų g., kur stoja visas kitas centro link važiuojantis VT, yra pakankamai ilga, terekėtų paslinkti kontaktinį tinklą. Būtų panaikinta konfliktinė vieta (troleibusai galėtų iš anksto persirikiuoti) ir būtų galima persėsti jau pramogų arenoje į autobusus, kurie nestoja Tauragnų st. (1G).

    Siaip manau geras pasiulymas. Parasyk nurodytu adresu, gal atsizvelgs

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Smagu, tai gal galima tikėtis, kad kada nors bus nutiestas dviračių takas nuo PC Ozas iki Kareivių g šiaurinėje pusėje? Nes dabar važiuoti į pietinę pusę tik tam kad už puskilometrio vėl grįžti biški ne fengšui

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą

    Dviračių takas + A juosta Kareivių g. Šiaurinėje pusėje.
    Čia viešojo transporto kišenės mirtinai reikalingos nes čia nestos superdupergreitieji autobusai?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    O! Vietoje pėsčiųjų atitvarų (tarp dviračių tako ir važiuojamosios dalies) siūlomi želdynai - takai atitraukti nuo gatvės. Šiuo metu šaligatvis yra prie pat eismo juostos - daugmaž vietoje jo siūloma A juosta. [Atitvarai buvo numatyti įvykusiuose viešuosiuose pirkimuose pateiktoje schemoje likusioje Kareivių g. atkarpoje tarp Verkių ir Žirmūnų g.]
    Neesu tikras ar šioje schemoje pavaizduotos apšvietimo stulpų vietos, bet tikėtinai turėtų būti želdynų plote - tikėtinai tuo pačiu šiuos atnaujintų.
    Tarp dviračių ir pėsčiųjų takų nusklembti bortai.
    Ties išvažiavimu iš stotelės pažymėtas plotas oranžine spalva - panašu į "korį" palengvinant VT išsukimą į kairę intensyvesnio eismo metu.

    Panašiau į draugiškesnį projektą

    Užsiminta apie "Viešojo transporto eismo juostų plėtros Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje projektiniai pasiūlymai su variantų analize" (2019m.), gal žinote ar tai prieinama informacija.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    O ar yra kažkokia rimta priežastis nenaikinti Pramogų arenos stotelės prieš buvusią "Kuro aparatūrą", kurioje stoja tik 6 ir 10 maršruto troleibusai? Stotelė Kalvarijų g., kur stoja visas kitas centro link važiuojantis VT, yra pakankamai ilga, terekėtų paslinkti kontaktinį tinklą. Būtų panaikinta konfliktinė vieta (troleibusai galėtų iš anksto persirikiuoti) ir būtų galima persėsti jau pramogų arenoje į autobusus, kurie nestoja Tauragnų st. (1G).

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą Kareivių gatvės tarp Verkių g. ir Kalvarijų g., Vilniuje, įrengiant viešojo transporto A juostą, rekonstravimą


    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
    Dviračių takas + A juosta Kareivių g. Šiaurinėje pusėje.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Nelabai matau prasmės vietoje parkingo statyti dubliuojantį kelią ties Drujos gatve - įvažiavimas nuo Drujos gatvės į Manufaktūros gatvę taptų pavojingas, nes ties pačiu posūkiu būtų tas jūsų išvažiavimas - realiai neužtektų netgi vietos, kad kažkaip normaliai sutvarkyti šią naują dubliuojančia sankryža, reiktų šviesoforo, kuris dar labiau blokuotų eismą Drujos ir Manufaktūrų gatvėje - o kam, jeigu jau dabar yra Kaukysos gatvė, kurį atlieka gatvių sujungimo funkciją? Manau,kad niekada vietoje parkingo nebus kelio, nes jis būtų beprasmis, tuo labiau, kad kaip jau paminėta, Manufaktūrų g. 7 irgi planuoja paraleliai statyti savo gatvę. Turint kelias jungiančias gatves statyti dar vieną?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Taip pat būtų galima panaikinti parkingą ir padaryti pravažiavimą iki žiedo. Įsigudrino mat darytis sau parkingus už sklypo ribų.
    40k labai panašu į sumą už techninio projekto rengimą.
    Geras pastebėjimas. Būtinai jį turėsiu minty kai eis diskusija dėl Drujos-Manufaktūrų sankryžos.

    Pažymėjau jungtį kaip supratau apie ką kalbate - ar teisingai supratau?

    O tolėliau irgi bus naują gatvė tad eismui alternatyvų bus sočiai, tuo labiau, kad automobiliu pavažiuoti kelis šimtus metrų ypač be stabdymų yra geriau nei stabdyti didžiulius srautus vietoje kur ir taip bus įrengta infrastruktūra įvairiam eismui vykti skalndžiai.

    PS.
    Ir taip, stotelę, esančią tolėliau nuo tilto, reikia traukti prie tilto, kad ji būtų veidrodiniu principu orientuota priešingoje gatvės pusėje esančiai stotelei. Ten tik linijas reikia perbraižyti - vietos yra.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	294,9 kB ID:	1777840

    Manufaktūrų 7 projektas

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	119,8 kB ID:	1777841
    Paskutinis taisė spekas; 2020.01.24, 19:12.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
    Dar nesutvarkytas praėjimas, pėsčiųjų takas nesujungtas su Manufaktūrų g. - dabar tenka klampoti per purvyną norint praeiti link/nuo tilto.
    Taip, po pačiu tiltu jau sutvarkytas, bet prieigos iki jo ne.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Dar nesutvarkytas praėjimas, pėsčiųjų takas nesujungtas su Manufaktūrų g. - dabar tenka klampoti per purvyną norint praeiti link/nuo tilto.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Mane domina šios dvi eilutės:

    Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu - gavo 40k
    Viešųjų erdvių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie rekonstruojamų Aukštaičių, Paupio ir Drujos gatvių - gavo 106k

    Kuriose vietose Drujos gatvė buvo ar bus rekonstruojama? Ir ką jie turi omenyje su ,,Aukštačių g. įvažiavimas į Drujos g.''?

    Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?

    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	212,8 kB ID:	1777613
    Ši dabar esanti šviesoforinė sankryža buvo įrengta tik dėl pėsčiūjų, kad galėtų į stoteles per gatvę patekti. Sovietmečiu čia nebuvo numatyta sankryža, nes kam ji reikalinga, kai nuo jos į abi puses 200-300 m atstumu yra dviejų lygių sankryžos. Tačiau kadangi nebuvo iki galo įrengtas normalus-civilizuotas pėsčiųjų praėjimas po tiltu per Vilnelę, tai ir "įkalė" šviesoforus. Kažkada prieš kelis metus per "Tvarkau Vilnių" esu kėlęs klausimą panaikinti šią šviesoforinę sankryžą, tai atsakymas buvo, kad panaikins tada, kai bus įrengtas pėsčiųjų praėjimas po tiltu. Dabar toks pėsčiųjų praėjimas po tiltu jau yra ir po Aukštaičių g. įvažiavimo į Drujos g. įrengimo, gal ir dėl sankryžos panaikinimo galės būti keliamas klausimas?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
    Perėja reikalinga kad patekti iš/į autobusų stotelę Drujos gatvėje Rasų kryptimi. Manufaktūrų gatvėje planuojama 2000+ naujų butų, tai atitinkamai pasikeis ir automobilių bei pėsčiųjų srautai.
    Panaikinus sankryžą stotelė galėtų būti perstumta arčiau tilto ir eiti po tiltu pasidarytų nei kiek ne toliau, be to ir nereiktų laukti šviesoforo.

    Komentuoti:


  • tungustapi
    replied
    Perėja reikalinga kad patekti iš/į autobusų stotelę Drujos gatvėje Rasų kryptimi. Manufaktūrų gatvėje planuojama 2000+ naujų butų, tai atitinkamai pasikeis ir automobilių bei pėsčiųjų srautai.

    Komentuoti:


  • Eddy
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?
    Perėjos bus nereikalingos, bet pvz posūkis į kairę nuo Viados bus reikalingas, kad patekti į Aukštaičių gatvę.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Mane domina šios dvi eilutės:

    Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu - gavo 40k
    Viešųjų erdvių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie rekonstruojamų Aukštaičių, Paupio ir Drujos gatvių - gavo 106k

    Kuriose vietose Drujos gatvė buvo ar bus rekonstruojama? Ir ką jie turi omenyje su ,,Aukštačių g. įvažiavimas į Drujos g.''?

    Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?
    Taip pat būtų galima panaikinti parkingą ir padaryti pravažiavimą iki žiedo. Įsigudrino mat darytis sau parkingus už sklypo ribų.
    40k labai panašu į sumą už techninio projekto rengimą.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.24, 07:25.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Mane domina šios dvi eilutės:

    Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu - gavo 40k
    Viešųjų erdvių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie rekonstruojamų Aukštaičių, Paupio ir Drujos gatvių - gavo 106k

    Kuriose vietose Drujos gatvė buvo ar bus rekonstruojama? Ir ką jie turi omenyje su ,,Aukštačių g. įvažiavimas į Drujos g.''?

    Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	212,8 kB ID:	1777613

    Komentuoti:

Working...
X